כותרות TheMarker >
    ';
    0

    Web3D.0 כבר כאן: IMVU הפייסבוק התלת ממדי של האוואטרים

    5 תגובות   יום ראשון, 1/6/08, 17:31

    בפגישתי עם יזמים ישראליים שמפתחים עולם וירטואלי תלת ממדי, סקרתי בפניהם את מה אפשר ללמוד מהעולם הוירטואלי התלת ממדי סקנד לייף אך באותה נשימה ציינתי ש"יש חיים מעבר לסקנד לייף" [בשפה האנגלית המשפט מצלצל יותר טוב].

    ניקח לדוגמה את אזור הסחר של סקנד לייף .  בשוק הזה אתם יכולים לקנות ולסחור ביותר מ 330 אלף פריטים וירטואליים שנוצרו עבורכם על ידי משתמשים אחרים. מרשים לכל הדעות, נכון?נכון, אבל ב IMVU הפייסבוק התלת ממדי של האוואטרים, יש כיום למעלה מ 1.2 מליון פריטים וירטואליים! פי שלוש מכמות הפריטים בסקנד לייף!  

     

    ניתוח עומק של מאגר הפרטים שנוצרו על ידי המשתמשים והמוצעים למכירה מספק לנו תובנות מעניינות וחדשות על עתיד האינטרנט התלת-ממדי*, על ההבדלים בין סוגי עולמות וירטואליים שונים ומה שעשוי לעניין אתכם יותר, על הבדלי המגדר [נשים גברים] בהרגלי הייצור-כנות.

     

    הגדר: ייצור-כנות = המשתמש/ השחקן בתפקיד הצרכן והיצרן.   

     

    את סקנד לייף, IMVU ועולמות וירטואליים תלת ממדיים נוספים אציג ביום שלישי הקרוב במסגרת סמינריון הרחבת אופקים-בחזית המדע והמחקר של מדעי המחשב, במחלקה למדעי המחשב, הפקולטה למדעים במכון טכנולוגי חולון. תכנון וריכוז אקדמי: ד"ר ברוריה הברמן. 

    לסיום, בהשראת תוכנית הסאטירה של אורי גוטליב עד כאן, נקודה למחשבה או פינת הזן*: "ה - Web3D  עבר מן העולם. זה לא עובד ולא מצליח בהשוואה לפשטות הממשק השטוח של גוגל ואי-ביי".

     

    * דברים מפאנל "בראש של הלקוח" שהתקיים במסגרת כנס מגמות חדשניות בקמעונאות של סטטוס- הירחון לחשיבה ניהולית, חודש מאי 2008. 

    הכותב, ד"ר חנן "וי-ריידר" גזית , הינו מייסד די.ג.ר.ה ישראל הסניף הישראלי של הארגון הבינלאומי לחקר משחקי מחשב. יועץ לאיגוד העולמות הוירטואליים העולמי וחבר מערכת בכתב העת הבינלאומי למשחקים וסימולציות נתמכות מחשב. ד"ר גזית מחזיק בתואר דוקטור במדעי הלמידה ותואר שני בהוראת המדעים בהצטיינות מאוניברסיטת תל-אביב. מרצה במחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה במכון טכנולוגי חולון. יזם ויועץ לחברות וארגונים המעוניינים בשימוש בעולמות וירטואליים ומשחקי מחשב להדרכה ולמידה, פיתוח עסקי, שיווק ופרסום.

    דרג את התוכן:

      תגובות (3)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        17/6/08 21:43:

       

      צטט: michal carmi 2008-06-01 22:08:20

      "ה - Web3D  עבר מן העולם. זה לא עובד ולא מצליח בהשוואה לפשטות הממשק השטוח של גוגל ואי-ביי".

      בהחלט מסכימה!! ומשום שתמיד הייתי סקפטית לגבי הקונספציה הזו אזזו תובנה חביבה... 

      הי מיכל,

      איזה ביטחון ! בואי נבדוק ביחד את ההנחה הזו עם דור ה Y שעבורם ה - WEB3D הוא משהו שגרתי...חברות הפרסום וגם תעשיית הסרטים בהוליווד וגם חברה קטנה מיפן כמו SONY מבינים את זה. חתמו לפני שבועיים  על חוזי ענק עם חברות היי-טק שמתמחות בהשמת תכנים ל WEB3D

        1/6/08 22:08:

      "ה - Web3D  עבר מן העולם. זה לא עובד ולא מצליח בהשוואה לפשטות הממשק השטוח של גוגל ואי-ביי".

      בהחלט מסכימה!! ומשום שתמיד הייתי סקפטית לגבי הקונספציה הזו אזזו תובנה חביבה... 

        1/6/08 20:34:
      תודה :)

      בלוג גיימיפיקיישן

      Gamescademy.com

      ארכיון

      juloot interactive מצייצים