כותרות TheMarker >
    ';

    מזוקק שלוש פעמים.

    הבלוג השלישי.
    מנוער, מעורבב, ממוקד ומזוקק

    אינוויקטוס – מרגש, סוחף, מעורר השראה

    149 תגובות   יום שישי , 22/1/10, 20:55

    ''


    אנחנו חיים בעידן של ציניות, ונדמה שבהרבה מקרים אנו נראים בעיני עצמנו כמתוחכמים, מעודכנים, אינטלקטואלים ומציאותיים כשאנחנו חוסים בצילה של הצינה.

     הצינה הזו (בשתי המשמעויות הלשוניות שלה) מגנה עלינו מאכזבות ומהחיים האמיתיים המוטחים בפנינו פעם אחר פעם. 

     

     

     הערב ראיתי סרט מרגש, מלא תקווה ומעורר השראה. סרט על אנשים שמקווים וסוחפים איתם רבים אחרים.  אינוויקטוס הוא סרט של שני גאונים ושל אדם דגול אחד.

     הגאונים הם הבמאי קלינט איסטווד והשחקן מורגן פרימן ששיתופי הפעולה ביניהם הולידו כבר פנינים אמיתיות ("בלתי נסלח", "מיליון דולר בייבי"). והאיש הדגול הוא נלסון מנדלה – אבי האומה הדרום אפריקאית.

     

     

      לפני למעלה מעשור וחצי שאלו את נלסון מנדלה מי ירצה שישחק אותו בסרט על חייו. בלי להסס הוא נקב בשמו של מורגן פרימן. והנה הגיע הסרט הזה. אבל לא בשנותיו כעו"ד צעיר וכלוחם נגד האפרטהייד עוסק הסרט. גם לא בעשרים ושבע השנים שבילה בכלא כאסיר פוליטי. ואף לא בגדולה שגילה בתקופת כהונתו עם שיקומה של ארצו, המחילה למעניו ושוביו, ולא במציאות המדהימה של "ועדות האמת והפיוס" עוסק הסרט. 

     

     

     

     הסרט הוא על רוגבי, הספורט הלאומי בהרבה מהדומיניונים והמושבות לשעבר של בריטניה, הספורט המוביל בדרום אפריקה, ניו זילנד ואוסטרליה. הספורט שהיה מזוהה יותר מכל ענף ספורט אחר עם משטר האפרטהייד הגזעני ועם האפריקנרים – תושבי דרום אפריקה הלבנים ממוצא הולנדי – גרמני. 

     

     

     

     

     עם תוצאות הבחירות הדמוקרטיות הכלליות הראשונות בדרום אפריקה, היבחרו של מנדלה לנשיא וסיום משטר האפרטהייד התעורר חשש גדול אצל הלבנים בדרום אפריקה למקומם בחברה ומנקמה, מוצדקת, מצד הרוב השחור, שהיה מעונה ומדוכא לאורך זמן.

     נלסון מנדלה, אחד האנשים הדגולים של המאה העשרים, בחר בדרך של פיוס וסליחה. האמין ,והצליח לשכנע בכך אומה שלמה, שסליחה ופיוס תהיינה האמצעים שבעזרתם תיבנה מחדש האומה – כמאוחדת ושוויונית. 

     

     

     

     שני גיבורים בסרט, שמבוסס על המציאות כפי שהייתה. מנדלה, המגולם ע"י מורגן פרימן, והקפטן של נבחרת הרוגבי פרנסואה פינאר המגולם ע"י מאט דיימון. מנדלה ממקומו הפוליטי, ההיסטורי וגם האבהי, מקרין השראה על סובביו וגם על שחקן הרוגבי בן האליטה הלבנה שבתורו מקרין השראה על חבריו השחקנים שמגיעים מנקודת פתיחה של אובדן מעמד ברמה הפוליטית - חברתית שאליו נלווית עליבות וביצועים גרועים של נבחרת ספורטיבית שלא התמודדה שנים בזירה הבין לאומית בשל החרמתה. 

     

     

     

     החתירה להצלחה של הנבחרת בגביע העולם שמארחת דרא"פ לצד הטיפוח שמעניק הנשיא השחור לנבחרת שהיא בבת עינה של האוכלוסייה הלבנה, מצליחות לסחוף אומה שלמה ומהוות אירוע מכונן בהיסטוריה של דרום אפריקה החדשה.

     הסרט הופך את הפוליטי לאישי ומשתף אותנו ברגעים גדולים. איסטווד מצליח לשלב גם כאן את אחד המוטיבים המאפיינים אותו, יחסי אב בן. וכמו ב"גראן טורינו" כך גם כאן היחסים הללו נרקמים בין מי שחיבור שכזה ביניהם היה דמיוני בעבר הקרוב.

     (ואם בסרטיו הקודמים של איסטווד עסקינן הרי שקשה שלא לחשוב על סגירת המעגל של איסטווד ופרימן שבראשית דרכם המשותפת פגשנו את "בלתי נסלח" וכאן חוברים למקום שבו דווקא הסליחה הופכת את הגיבור ל"בלתי מנוצח".) 

     

     

     

     הסרט הזה מעולה בעיני, כי הוא מרגש וכי מילת המפתח לכל אורכו היא השראה. הסרט מציג באופן מקצועי ומדויק תקופה ורגעים היסטוריים אמיתיים.

     גם "אווטאר" (שראיתי אתמול) הוא סוחף ומלא עניין וערכים. אבל אינוויקטוס (לא מנוצח) הוא סרט על משהו שקרה באמת.

     

     

     

     

     

     

     אל תחכו לדי. וי. די. קחו את עצמכם לסרט. תנו לעצמכם מנה של אופטימיות, תקווה והשראה.

     

     זמן ומקום לציניות יהיו גם אחר כך – אני מבטיח.

     

     

     

    דרג את התוכן:

      תגובות (149)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        2/9/13 17:53:

      מעולה. כזה שניתן לצפות בו יותר מפעם אחת

        19/8/13 19:50:
      מורגן פרימן. כל מילה מיותרת, סרט ענק.
        8/8/11 13:23:

      אה, טוב שבאת.

      עכשיו אנ'צריך לתקן את הסרטון המשולב.

      והליידיסמית' בלאק ממבזו - שולטים

        8/8/11 12:01:

      awa awa

       

      ''

        1/7/10 14:53:

      צטט: blondi.2 2010-07-01 14:46:49

      סוף סוף............ כבר כמעט התיאשתי }{

       

      יופי, גברת דלעת.

       

      עכשיו זה בפרונט

       

       

      תגידי, אני כבר קיללתי את האמא של הקפה היום?

       

      יצא לי במקרה?

       

       

      לא

      אל תעני לי כאן

       

      תעני לי שם

       

        1/7/10 14:46:
      סוף סוף............ כבר כמעט התיאשתי }{
        10/4/10 09:06:

      צטט: ela34 2010-04-09 18:27:20

      צטט: הולמס 2010-04-02 21:58:32

      צטט: ela34 2010-04-02 18:37:05

      2 סרטים שנגעו לי בלב חזק ועמוק. נלסון מנדלה הוא איש גדול שאני מעמידה באותו רף גבוה עם הדאלי לאמה, 2 אנשים שסבלו בשל הנאמנות לארצם, אחד שנאלץ לברוח מהמולדת ופליט עד היום השני שהקריב 27 שנים מחייו עבורה בכלא ואחר כך את שאר חייו כמנהיג לגיטימי. הסרט ריגש מאוד בשל האמפתיות של מנדלה שלא רק שלא נחלשה אלא הלכה והתחזקה ככל שעלה בדרג. הלוואי ויהיו עוד כמוהו. דור נכחד של נפילים שאין שני להם.

      אואטר, ראיתי שלשום (ומתביישת להגיד שלא בתלת מימד...) ואהבתי מאוד מעבר לפירוטכניקה המדהימה של הסרט, את המסר שלו של התקשורת הבינאישית ששווה למות עבורה, את הפשטות שבחיים ששווה להילחם עבורה ואפילו מצליחה לנצח תרתי משמע הן את הפיזי והן את הנפש.

       

       אני מקווה שאינווקטוס עוד רץ בקולנוע

       

      נראה לי שפוספס קצת

       

      בשבילך, הלכתי, יגעתי ובדקתי, זה מציג רק בירושלים ושדרות... אכן פספוס. למדתי כמה הרוגבי מדהים מהסרט  שלא נדבר על העוצמות הנפשיות שלו וזה שבא לך לחבק את מורגן פרימן שהוא פשוט שחקן אדיר. 

       

       

      את רצינית את,

      בחיי

       

      :)

       

        9/4/10 18:27:

      צטט: הולמס 2010-04-02 21:58:32

      צטט: ela34 2010-04-02 18:37:05

      2 סרטים שנגעו לי בלב חזק ועמוק. נלסון מנדלה הוא איש גדול שאני מעמידה באותו רף גבוה עם הדאלי לאמה, 2 אנשים שסבלו בשל הנאמנות לארצם, אחד שנאלץ לברוח מהמולדת ופליט עד היום השני שהקריב 27 שנים מחייו עבורה בכלא ואחר כך את שאר חייו כמנהיג לגיטימי. הסרט ריגש מאוד בשל האמפתיות של מנדלה שלא רק שלא נחלשה אלא הלכה והתחזקה ככל שעלה בדרג. הלוואי ויהיו עוד כמוהו. דור נכחד של נפילים שאין שני להם.

      אואטר, ראיתי שלשום (ומתביישת להגיד שלא בתלת מימד...) ואהבתי מאוד מעבר לפירוטכניקה המדהימה של הסרט, את המסר שלו של התקשורת הבינאישית ששווה למות עבורה, את הפשטות שבחיים ששווה להילחם עבורה ואפילו מצליחה לנצח תרתי משמע הן את הפיזי והן את הנפש.

       

       אני מקווה שאינווקטוס עוד רץ בקולנוע

       

      נראה לי שפוספס קצת

       

      בשבילך, הלכתי, יגעתי ובדקתי, זה מציג רק בירושלים ושדרות... אכן פספוס. למדתי כמה הרוגבי מדהים מהסרט  שלא נדבר על העוצמות הנפשיות שלו וזה שבא לך לחבק את מורגן פרימן שהוא פשוט שחקן אדיר. 

       

        2/4/10 21:58:

      צטט: ela34 2010-04-02 18:37:05

      2 סרטים שנגעו לי בלב חזק ועמוק. נלסון מנדלה הוא איש גדול שאני מעמידה באותו רף גבוה עם הדאלי לאמה, 2 אנשים שסבלו בשל הנאמנות לארצם, אחד שנאלץ לברוח מהמולדת ופליט עד היום השני שהקריב 27 שנים מחייו עבורה בכלא ואחר כך את שאר חייו כמנהיג לגיטימי. הסרט ריגש מאוד בשל האמפתיות של מנדלה שלא רק שלא נחלשה אלא הלכה והתחזקה ככל שעלה בדרג. הלוואי ויהיו עוד כמוהו. דור נכחד של נפילים שאין שני להם.

      אואטר, ראיתי שלשום (ומתביישת להגיד שלא בתלת מימד...) ואהבתי מאוד מעבר לפירוטכניקה המדהימה של הסרט, את המסר שלו של התקשורת הבינאישית ששווה למות עבורה, את הפשטות שבחיים ששווה להילחם עבורה ואפילו מצליחה לנצח תרתי משמע הן את הפיזי והן את הנפש.

       

       אני מקווה שאינווקטוס עוד רץ בקולנוע

       

      נראה לי שפוספס קצת

       

       

        2/4/10 18:37:

      2 סרטים שנגעו לי בלב חזק ועמוק. נלסון מנדלה הוא איש גדול שאני מעמידה באותו רף גבוה עם הדאלי לאמה, 2 אנשים שסבלו בשל הנאמנות לארצם, אחד שנאלץ לברוח מהמולדת ופליט עד היום השני שהקריב 27 שנים מחייו עבורה בכלא ואחר כך את שאר חייו כמנהיג לגיטימי. הסרט ריגש מאוד בשל האמפתיות של מנדלה שלא רק שלא נחלשה אלא הלכה והתחזקה ככל שעלה בדרג. הלוואי ויהיו עוד כמוהו. דור נכחד של נפילים שאין שני להם.

      אואטר, ראיתי שלשום (ומתביישת להגיד שלא בתלת מימד...) ואהבתי מאוד מעבר לפירוטכניקה המדהימה של הסרט, את המסר שלו של התקשורת הבינאישית ששווה למות עבורה, את הפשטות שבחיים ששווה להילחם עבורה ואפילו מצליחה לנצח תרתי משמע הן את הפיזי והן את הנפש.

        13/2/10 20:28:

      צטט: ה_מלכה 2010-02-13 17:13:39

      המשחק של מורגן והיופי של מאט

      בהחלט שווה לראות!

      תכין את הפופקורן אני באה...

       

       

      עזבי פופקורן

       

      תביאי פיצה

       

      :)

       

       

        13/2/10 17:13:

      המשחק של מורגן והיופי של מאט

      בהחלט שווה לראות!

      תכין את הפופקורן אני באה...

        13/2/10 14:54:

      צטט: לולה* 2010-02-13 12:13:43


      ראיתי את הסרט (המעולה!)

      וחזרתי לכאן לסגירת מעגל.

       

      אותי ליווה במהלך הסרט צמד המילים

      נצחון הרוח.

       

       

      מרגש וסוחף.

       

      איזה כיף.

       

      שמח מאד שנהנית,

      ותודה שחזרת לספר

       

      :)

       

       

        13/2/10 12:13:


      ראיתי את הסרט (המעולה!)

      וחזרתי לכאן לסגירת מעגל.

       

      אותי ליווה במהלך הסרט צמד המילים

      נצחון הרוח.

       

       

      מרגש וסוחף.

        3/2/10 09:22:

      צטט: אסף ר. 2010-02-03 08:39:33

      שכנעת אותי. אני הולך לראות הסרט הזה (ולא את אווטאר)

       

       

      אני בטוח שתהנה מאינוויקטוס.

       

       

      אבל אפשר גם וגם.

      אני לא מצטער שראיתי את אווטאר, אך הוא בהחלט נופל מזה המומלץ כאן, לשיטתי

       

       

        3/2/10 08:39:
      שכנעת אותי. אני הולך לראות הסרט הזה (ולא את אווטאר)
        31/1/10 19:43:

      צטט: שרונצ'וק 2010-01-31 17:10:34

       

      כרגיל,

      נהניתי לקרוא

      תודה

      שבוע מצויין

       

      שרון

       

       

      תודה שבאת

       

      שמח שנהנית

       

      :)

       

       

        31/1/10 17:10:

       

      כרגיל,

      נהניתי לקרוא

      תודה

      שבוע מצויין

       

      שרון

       

        31/1/10 14:21:

      צטט: הולמס 2010-01-30 17:39:15

      צטט: ר ח ל 2010-01-30 13:02:13

      צטט: הולמס 2010-01-30 10:50:30

      צטט: windstone 2010-01-30 10:35:03

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

       

      אני לא מכיר את הנתון הזה.

      ואני מצוי באופן לא רע בחומר. (אבל תמיד מוכן ללמוד אם יש לך מקור לשלוח אותי אליו)

       

      מנדלה הורשע בפעילות חתרנית וביציאה בלתי חוקית מהארץ (לאלג'יריה) והוא אכן הורשע כטרוריסט.

       

      יחד עם זאת גם טרוריסט יכול להיות מוגדר אסיר פוליטי.

       

      רובנו לא נקרא לאנשי אצל ולחי שהוגלו לאריתריאה בתקופת המנדט - טרוריסטים. למרות שמבחינה טכנית/ אקדמית הם היו כאלו.

       

       

      זה לגבי הסוגריים

       

       

      לגבי שתי השורות הראשונות

      תודה

      וברוך הבא

       

      אז איך רובנו  נקרא לאנשי אצ"ל ולחי שהוגלו לאריתריאה?

       

      "לוחמי המחתרות" "גיבורי ישראל"

      אנו קוראים על שמם רחובות.

      מוזיאונים.

       

      העניין הוא שלמרות שהעיסוק שלהם היה בטרור (הואיל ופגעו גם באזרחים ופעלו בעיקר במרחב העירוני) - אנחנו, כמו עמים אחרים, לא נקרא ללוחמים מתידנו טרוריסטים.

       

      אלא אם כן הניתוח אקדמי עסקינן

       

       

       

      תודה על ההסבר מותק אבל רק שתדע שאמא שלי מכנה את יצחק שמיר טרוריסט ולפעמים אף רוצח מאז ומתמיד ולא כי היה כתוב בעיתון אלא כי ההסטוריה מלמדת שמדובר בטרוריטס ורוצח ושאחרים יקראו לו גיבור  ולוחם מחתרת.

        30/1/10 19:12:

      צטט: windstone 2010-01-30 18:53:37

      צטט: הולמס 2010-01-30 17:39:15

      צטט: ר ח ל 2010-01-30 13:02:13

      צטט: הולמס 2010-01-30 10:50:30

      צטט: windstone 2010-01-30 10:35:03

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

       

      אני לא מכיר את הנתון הזה.

      ואני מצוי באופן לא רע בחומר. (אבל תמיד מוכן ללמוד אם יש לך מקור לשלוח אותי אליו)

       

      מנדלה הורשע בפעילות חתרנית וביציאה בלתי חוקית מהארץ (לאלג'יריה) והוא אכן הורשע כטרוריסט.

       

      יחד עם זאת גם טרוריסט יכול להיות מוגדר אסיר פוליטי.

       

      רובנו לא נקרא לאנשי אצל ולחי שהוגלו לאריתריאה בתקופת המנדט - טרוריסטים. למרות שמבחינה טכנית/ אקדמית הם היו כאלו.

       

       

      זה לגבי הסוגריים

       

       

      לגבי שתי השורות הראשונות

      תודה

      וברוך הבא

       

      אז איך רובנו  נקרא לאנשי אצ"ל ולחי שהוגלו לאריתריאה?

       

      "לוחמי המחתרות" "גיבורי ישראל"

      אנו קוראים על שמם רחובות.

      מוזיאונים.

       

      העניין הוא שלמרות שהעיסוק שלהם היה בטרור (הואיל ופגעו גם באזרחים ופעלו בעיקר במרחב העירוני) - אנחנו, כמו עמים אחרים, לא נקרא ללוחמים מתידנו טרוריסטים.

       

      אלא אם כן הניתוח אקדמי עסקינן

       

       

       

      מנדלה וחבריו היו טרוריסטים.

      ההבדל בינם לבין אנשי האצל למשל שפוצצו את מלון המלך דוד, או בכלל לאנשי המחתרות היה שניסו לפעול בין הטיפות ולמנוע פגיעה באזרחים ובחיילים בריטים

      ואני לא מצדיק שום הרג, אך ברור שתמיד אפשר לאמר שהמטרה מצדיקה את האמצעים (באמת?)

      מנדלה נעצר, נכלא ונשפט למאסר עולם על הרג/רצח

      ואיך נתייחס אליו כיום?

      מסתבר שתמיד יש כפרה ומחילה

      וזה היופי שבנו, לא?

      (אבל באמת, די עם הדיון האקדמי, עדיף לראות את הסרט, הכי...)

       

      לא מצאתי שום מקור שבו יש קישור בין מנדלה למעשה הרג ספציפי, ולכן שאלתי אם יש לך כזה.

       

      לגבי העניין הטרמינולוגי התייחסתי כבר.

       

       

       

        30/1/10 18:53:

      צטט: הולמס 2010-01-30 17:39:15

      צטט: ר ח ל 2010-01-30 13:02:13

      צטט: הולמס 2010-01-30 10:50:30

      צטט: windstone 2010-01-30 10:35:03

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

       

      אני לא מכיר את הנתון הזה.

      ואני מצוי באופן לא רע בחומר. (אבל תמיד מוכן ללמוד אם יש לך מקור לשלוח אותי אליו)

       

      מנדלה הורשע בפעילות חתרנית וביציאה בלתי חוקית מהארץ (לאלג'יריה) והוא אכן הורשע כטרוריסט.

       

      יחד עם זאת גם טרוריסט יכול להיות מוגדר אסיר פוליטי.

       

      רובנו לא נקרא לאנשי אצל ולחי שהוגלו לאריתריאה בתקופת המנדט - טרוריסטים. למרות שמבחינה טכנית/ אקדמית הם היו כאלו.

       

       

      זה לגבי הסוגריים

       

       

      לגבי שתי השורות הראשונות

      תודה

      וברוך הבא

       

      אז איך רובנו  נקרא לאנשי אצ"ל ולחי שהוגלו לאריתריאה?

       

      "לוחמי המחתרות" "גיבורי ישראל"

      אנו קוראים על שמם רחובות.

      מוזיאונים.

       

      העניין הוא שלמרות שהעיסוק שלהם היה בטרור (הואיל ופגעו גם באזרחים ופעלו בעיקר במרחב העירוני) - אנחנו, כמו עמים אחרים, לא נקרא ללוחמים מתידנו טרוריסטים.

       

      אלא אם כן הניתוח אקדמי עסקינן

       

       

       

      מנדלה וחבריו היו טרוריסטים.

      ההבדל בינם לבין אנשי האצל למשל שפוצצו את מלון המלך דוד, או בכלל לאנשי המחתרות היה שניסו לפעול בין הטיפות ולמנוע פגיעה באזרחים ובחיילים בריטים

      ואני לא מצדיק שום הרג, אך ברור שתמיד אפשר לאמר שהמטרה מצדיקה את האמצעים (באמת?)

      מנדלה נעצר, נכלא ונשפט למאסר עולם על הרג/רצח

      ואיך נתייחס אליו כיום?

      מסתבר שתמיד יש כפרה ומחילה

      וזה היופי שבנו, לא?

      (אבל באמת, די עם הדיון האקדמי, עדיף לראות את הסרט, הכי...)

       

        30/1/10 17:39:

      צטט: ר ח ל 2010-01-30 13:02:13

      צטט: הולמס 2010-01-30 10:50:30

      צטט: windstone 2010-01-30 10:35:03

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

       

      אני לא מכיר את הנתון הזה.

      ואני מצוי באופן לא רע בחומר. (אבל תמיד מוכן ללמוד אם יש לך מקור לשלוח אותי אליו)

       

      מנדלה הורשע בפעילות חתרנית וביציאה בלתי חוקית מהארץ (לאלג'יריה) והוא אכן הורשע כטרוריסט.

       

      יחד עם זאת גם טרוריסט יכול להיות מוגדר אסיר פוליטי.

       

      רובנו לא נקרא לאנשי אצל ולחי שהוגלו לאריתריאה בתקופת המנדט - טרוריסטים. למרות שמבחינה טכנית/ אקדמית הם היו כאלו.

       

       

      זה לגבי הסוגריים

       

       

      לגבי שתי השורות הראשונות

      תודה

      וברוך הבא

       

      אז איך רובנו  נקרא לאנשי אצ"ל ולחי שהוגלו לאריתריאה?

       

      "לוחמי המחתרות" "גיבורי ישראל"

      אנו קוראים על שמם רחובות.

      מוזיאונים.

       

      העניין הוא שלמרות שהעיסוק שלהם היה בטרור (הואיל ופגעו גם באזרחים ופעלו בעיקר במרחב העירוני) - אנחנו, כמו עמים אחרים, לא נקרא ללוחמים מתידנו טרוריסטים.

       

      אלא אם כן הניתוח אקדמי עסקינן

       

       

       

        30/1/10 17:36:

      צטט: אישה בית 2010-01-30 11:55:50

      הולכת לראות...

      תודה על ההמלצה

       

       

      אחלה

       

      תבואי לספר איך היה

        30/1/10 13:02:

      צטט: הולמס 2010-01-30 10:50:30

      צטט: windstone 2010-01-30 10:35:03

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

       

      אני לא מכיר את הנתון הזה.

      ואני מצוי באופן לא רע בחומר. (אבל תמיד מוכן ללמוד אם יש לך מקור לשלוח אותי אליו)

       

      מנדלה הורשע בפעילות חתרנית וביציאה בלתי חוקית מהארץ (לאלג'יריה) והוא אכן הורשע כטרוריסט.

       

      יחד עם זאת גם טרוריסט יכול להיות מוגדר אסיר פוליטי.

       

      רובנו לא נקרא לאנשי אצל ולחי שהוגלו לאריתריאה בתקופת המנדט - טרוריסטים. למרות שמבחינה טכנית/ אקדמית הם היו כאלו.

       

       

      זה לגבי הסוגריים

       

       

      לגבי שתי השורות הראשונות

      תודה

      וברוך הבא

       

      אז איך רובנו  נקרא לאנשי אצ"ל ולחי שהוגלו לאריתריאה?

        30/1/10 11:55:

      הולכת לראות...

      תודה על ההמלצה

        30/1/10 10:50:

      צטט: windstone 2010-01-30 10:35:03

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

       

      אני לא מכיר את הנתון הזה.

      ואני מצוי באופן לא רע בחומר. (אבל תמיד מוכן ללמוד אם יש לך מקור לשלוח אותי אליו)

       

      מנדלה הורשע בפעילות חתרנית וביציאה בלתי חוקית מהארץ (לאלג'יריה) והוא אכן הורשע כטרוריסט.

       

      יחד עם זאת גם טרוריסט יכול להיות מוגדר אסיר פוליטי.

       

      רובנו לא נקרא לאנשי אצל ולחי שהוגלו לאריתריאה בתקופת המנדט - טרוריסטים. למרות שמבחינה טכנית/ אקדמית הם היו כאלו.

       

       

      זה לגבי הסוגריים

       

       

      לגבי שתי השורות הראשונות

      תודה

      וברוך הבא

       

        30/1/10 10:35:

      הסרט מדהים

      גם המילים שלך

      (נלסון מנדלה לא נכנס לכלא כאסיר פוליטי, אלא על מעשה רצח שביצעו הוא וחבריו, אבל ההיסטוריה תחליט מה לזכור ומה לא..)

        30/1/10 06:58:

      צטט: גרייס ל 2010-01-30 03:06:00

      ואני חשבתי כשצפיתי בסרט אם יקומו לנו מנהיגים בישראל ופלשתין ביום מן הימים וינהגו כמו נלסון מנדלה ,האם תהיה להם את היכולת הזו והגדולה לסלוח אחד לשני?ימים יגידו,,,

       

       

      ימים יגידו.

       

      השאלה למי הם יגידו,

      ז"א, האם האוזניים שלנו הן אלו שתשמענה

       

       

       

       

        30/1/10 06:57:

      צטט: גדגדים 2010-01-29 15:20:36


      אם נלסון מנדלה,וקלינט איסטווד נמצאים באותו סרט אז , הוא חייב להיות מרתק.

      *

       

      והוא כזה

       

      :)

       

       

      תודה על הביקור, ברוך הבא

       

       

        30/1/10 03:06:
      ואני חשבתי כשצפיתי בסרט אם יקומו לנו מנהיגים בישראל ופלשתין ביום מן הימים וינהגו כמו נלסון מנדלה ,האם תהיה להם את היכולת הזו והגדולה לסלוח אחד לשני?ימים יגידו,,,
        29/1/10 15:20:


      אם נלסון מנדלה,וקלינט איסטווד נמצאים באותו סרט אז , הוא חייב להיות מרתק.

      *

        29/1/10 13:39:

      צטט: נוראפ 2010-01-29 12:16:57


      * בהערכה !

       

       

      :)

       

      תודה

       

       

      ברוכה הבאה

       

       

        29/1/10 12:16:

      * בהערכה !
        29/1/10 09:35:

      צטט: בילבית-גינגית 2010-01-29 03:08:36

      תודה!

       

       

      בכיף

       

      :)

       

       

        29/1/10 03:08:

      תודה!

       

        29/1/10 01:11:

      צטט: אני 6 2010-01-28 21:50:15

      הייתי, ראיתי, ו..נהנתי:)

       

       


      אני שמח לשמוע

       

       

      אז יש אמת בפרסום, מה ?

       

       

      :)

       

        28/1/10 21:50:
      הייתי, ראיתי, ו..נהנתי:)
        28/1/10 18:13:

      צטט: הולמס 2010-01-28 05:48:35

       

      אין מה להיכנס לזה שוב

       

       

      פיקאצ'ו שולט

       

      זה כולם יודעים

       

       

       

      אכן לא נכנס לכך

      אני אאפשר לך להמשיך להתבוסס באשלייתך

      (אדם נפלא שאני)

       

        28/1/10 16:20:

      צטט: גוני0101 2010-01-28 14:05:31


      מזמן לא ראינו סרט ביחד, איכשהו החוויה הקולנועית כבר לא מה שהייתה.

      בכל מקרה הצלחת לשווק את הסרט... ואולי אולי נלך.

       

      אחלה

       

      תורידי "אולי" אחד

       

      תני קצת סיכוי

       

       

      :)

       

       

      ברוכה הבאה

       

        28/1/10 14:05:


      מזמן לא ראינו סרט ביחד, איכשהו החוויה הקולנועית כבר לא מה שהייתה.

      בכל מקרה הצלחת לשווק את הסרט... ואולי אולי נלך.

        28/1/10 05:48:

      צטט: venusflytrap 2010-01-27 22:38:25

      צטט: הולמס 2010-01-27 08:13:04

       

      גברברים ! ( :{

       

      שיט

       

      ואני חשבתי שארנבונים (שמוטי אזניים)

       

       

       

      וצהובים !

      שכחת צהובים... ( :

       

       

      אמרת צהובים - אמרת פיקאצ'ו

       

       

       

      יש לי לפעמים הרגשה של דה-ז'ה-וו...

       (אנחנו לא נכנס לזה עודפעם!)

       

      אין מה להיכנס לזה שוב

       

       

      פיקאצ'ו שולט

       

      זה כולם יודעים

       

       

        28/1/10 04:40:

      צטט: נושמת... 2010-01-27 21:04:29

      אתה משהו אתה.....(:

      לא היה עולה בדעתי ללכת לסרט שכזה

      אחרי הביקורת שלך הכל השתנה.

      אלך....

      את אווטאר ראיתי עם הבן שלי,עונג אמיתי!

       

      אם כך,

      אולי אני צריך לבקש איזה קומישן מהמפיץ

       

      :)

       

      את תהני,

      אני בטוח

       

      :}

       

        27/1/10 23:58:

      צטט: הולמס 2010-01-27 19:01:51

      צטט: ר ח ל 2010-01-27 17:29:37

      צטט: הולמס 2010-01-27 16:37:06

      צטט: ר ח ל 2010-01-27 11:19:43

      אני ראיתי את הסרט ב"לב" בדיזנגוף

       

      99 

       

       


      את בסדר, את

       

       

      תמיד אמרתי

       

       

      זהו שהפעם לא ככ בסדר, לקחתי את הג'ארה הגדולה של הפופקורן וכבר יומיים אני בהתייסרות:)

       

      השאלה היא אם הלקח נלמד והופנם, ואם תזכרי אותו בפעם הבאה שתעמדי מול ערימת הפופ קורן

       

       

       

       

      אתה מבין איפה הבעיה אי אפשר לעשן שם צריכה משהו במקום והפופקורן ממלא את היעוד

        27/1/10 22:38:

      צטט: הולמס 2010-01-27 08:13:04

       

      גברברים ! ( :{

       

      שיט

       

      ואני חשבתי שארנבונים (שמוטי אזניים)

       

       

       

      וצהובים !

      שכחת צהובים... ( :

       

       

      אמרת צהובים - אמרת פיקאצ'ו

       

       

       

      יש לי לפעמים הרגשה של דה-ז'ה-וו...

       (אנחנו לא נכנס לזה עודפעם!)

        27/1/10 21:04:

      אתה משהו אתה.....(:

      לא היה עולה בדעתי ללכת לסרט שכזה

      אחרי הביקורת שלך הכל השתנה.

      אלך....

      את אווטאר ראיתי עם הבן שלי,עונג אמיתי!

        27/1/10 19:01:

      צטט: ר ח ל 2010-01-27 17:29:37

      צטט: הולמס 2010-01-27 16:37:06

      צטט: ר ח ל 2010-01-27 11:19:43

      אני ראיתי את הסרט ב"לב" בדיזנגוף

       

      99 

       

       


      את בסדר, את

       

       

      תמיד אמרתי

       

       

      זהו שהפעם לא ככ בסדר, לקחתי את הג'ארה הגדולה של הפופקורן וכבר יומיים אני בהתייסרות:)

       

      השאלה היא אם הלקח נלמד והופנם, ואם תזכרי אותו בפעם הבאה שתעמדי מול ערימת הפופ קורן

       

       

       

        27/1/10 19:01:

      צטט: ליידי בלוז 2010-01-27 17:26:30


      אותי שכנעת...:)

      ואין ראוי יותר ממורגן כדי לשחק את התפקיד.

      .

      בלוז

       

       


      שמח לשכנע

       

       

      ואכן

       

      התפקיד כאילו נתפר למידותיו

       

       

      ברוכה הבאה

       

       

        27/1/10 17:29:

      צטט: הולמס 2010-01-27 16:37:06

      צטט: ר ח ל 2010-01-27 11:19:43

      אני ראיתי את הסרט ב"לב" בדיזנגוף

       

      99 

       

       


      את בסדר, את

       

       

      תמיד אמרתי

       

       

      זהו שהפעם לא ככ בסדר, לקחתי את הג'ארה הגדולה של הפופקורן וכבר יומיים אני בהתייסרות:)

       

        27/1/10 17:26:


      אותי שכנעת...:)

      ואין ראוי יותר ממורגן כדי לשחק את התפקיד.

      .

      בלוז

        27/1/10 16:37:

      צטט: ר ח ל 2010-01-27 11:19:43

      אני ראיתי את הסרט ב"לב" בדיזנגוף

       

      99 

       

       


      את בסדר, את

       

       

      תמיד אמרתי

       

       

        27/1/10 11:20:

      100
        27/1/10 11:19:

      צטט: הולמס 2010-01-27 11:12:05

      צטט: טולי 121 2010-01-27 10:45:08

      צטט: הולמס 2010-01-26 00:25:18

      צטט: טולי 121 2010-01-25 19:25:20

      אפשר גם להוריד מהאינטרנט? כבר הולכת לחפש...

      יופי של המלצה. עשית לי חשק ((:

       

       


      מה מהאינטרנט?

       

      לכי לקולנוע

       

      שבי באולם

       

      תתמזגי בחוויה ותתנתקי  מהבחוץ

       

       

      הורדתי וראיתי. ענק!

      היה ניתוק והיו גם דמעות

      אפילו שזה לא היה בקולנוע((:

       

      תחמנית

       

       

      אותך לקלינט איסטווד ומורגן פרימן

       

      :)

       

       

      שמח שנהנית

       

      (ותפרגני לעצמך קולנוע פעם ב, זו חוויה קסומה שחבל לוותר עליה)

       

       

       

      אני ראיתי את הסרט ב"לב" בדיזנגוף

       

      99 

        27/1/10 11:12:

      צטט: טולי 121 2010-01-27 10:45:08

      צטט: הולמס 2010-01-26 00:25:18

      צטט: טולי 121 2010-01-25 19:25:20

      אפשר גם להוריד מהאינטרנט? כבר הולכת לחפש...

      יופי של המלצה. עשית לי חשק ((:

       

       


      מה מהאינטרנט?

       

      לכי לקולנוע

       

      שבי באולם

       

      תתמזגי בחוויה ותתנתקי  מהבחוץ

       

       

      הורדתי וראיתי. ענק!

      היה ניתוק והיו גם דמעות

      אפילו שזה לא היה בקולנוע((:

       

      תחמנית

       

       

      אותך לקלינט איסטווד ומורגן פרימן

       

      :)

       

       

      שמח שנהנית

       

      (ותפרגני לעצמך קולנוע פעם ב, זו חוויה קסומה שחבל לוותר עליה)

       

       

        27/1/10 10:45:

      צטט: הולמס 2010-01-26 00:25:18

      צטט: טולי 121 2010-01-25 19:25:20

      אפשר גם להוריד מהאינטרנט? כבר הולכת לחפש...

      יופי של המלצה. עשית לי חשק ((:

       

       


      מה מהאינטרנט?

       

      לכי לקולנוע

       

      שבי באולם

       

      תתמזגי בחוויה ותתנתקי  מהבחוץ

       

       

      הורדתי וראיתי. ענק!

      היה ניתוק והיו גם דמעות

      אפילו שזה לא היה בקולנוע((:

        27/1/10 08:13:

      צטט: יולי 157 2010-01-27 04:14:05

       

      כתבת מקסים, כמו שכותבים כשרוצים שמישהו יראה סרט וגם שישאר לו משהו מהלפני והאחרי..

      מקבלת את ההמלצה בשמחה..תודה

       

      שמח שאת מקבלת.

       

      אני בטוח שתהני.

       

      :)

       

       

        27/1/10 08:13:

      צטט: venusflytrap 2010-01-27 00:34:16

      צטט: הולמס 2010-01-27 00:16:45

      צטט: venusflytrap 2010-01-26 18:17:29

      צטט: הולמס 2010-01-26 11:38:46

       

      מה את מעדיפה בחורים או בחורונים?

       

      :)

       

       

      גברברים ! ( :{

       

      שיט

       

      ואני חשבתי שארנבונים (שמוטי אזניים)

       

       

       

      וצהובים !

      שכחת צהובים... ( :

       

       

      אמרת צהובים - אמרת פיקאצ'ו

       

       

        27/1/10 04:14:

       

      כתבת מקסים, כמו שכותבים כשרוצים שמישהו יראה סרט וגם שישאר לו משהו מהלפני והאחרי..

      מקבלת את ההמלצה בשמחה..תודה

        27/1/10 00:34:

      צטט: הולמס 2010-01-27 00:16:45

      צטט: venusflytrap 2010-01-26 18:17:29

      צטט: הולמס 2010-01-26 11:38:46

       

      מה את מעדיפה בחורים או בחורונים?

       

      :)

       

       

      גברברים ! ( :{

       

      שיט

       

      ואני חשבתי שארנבונים (שמוטי אזניים)

       

       

       

      וצהובים !

      שכחת צהובים... ( :

        27/1/10 00:16:

      צטט: venusflytrap 2010-01-26 18:17:29

      צטט: הולמס 2010-01-26 11:38:46

       

      מה את מעדיפה בחורים או בחורונים?

       

      :)

       

       

      גברברים ! ( :{

       

      שיט

       

      ואני חשבתי שארנבונים (שמוטי אזניים)

       

       

        26/1/10 18:17:

      צטט: הולמס 2010-01-26 11:38:46

       

      מה את מעדיפה בחורים או בחורונים?

       

      :)

       

       

      גברברים ! ( :{

        26/1/10 13:47:

      צטט: יפעת בן דרור 2010-01-26 12:11:04

      הולמסי

      עכשיו אני בטוח הולכת. וחוץ מזה , כתבת כל כך יפה, העברת ממש את הרבדים שבסיפור

      כתבת מבפנים, וככה אני אוהבת אותך. עם העומק הזה.

       

       

      :)))))

       

      אני שמח שככה את אוהבת אותי.

       

      וכשאני רדוד?

      את לא אוהבתותי ?

       

       

        26/1/10 13:46:

      צטט: הרכות שבעוצמה 2010-01-26 11:53:43


      לא צריך הרבה כדי לשכנע אותי לראת קלינט איסטווד

      גמני פריקית לא קטנה שלו

      אוהבת לקרוא את הביקורות שלך

      אלך גם אלך

      תודה

      :))

       

      יו

       

      חזרת?

       

      איך היה?

       

      ספרי ספרי.

       


      שמח שאהבת את הביקורת

       

        26/1/10 12:30:

      צטט: sari di 2010-01-26 10:40:27

      גמני אבדוק ב'הורדות'...באינטרנט :)

       

      ואם כבר איזכרת את אווטאר..כשהסרט הסתיים..לא האמנתי:)

       

      זו היתה חוויה אסתטית ורגשית מהמדהימות שהיו לי בקולנוע.

       

      אתן הורסות לכן ת'חוויה

       

      לכו לקולנוע

       

      אולם

       

      בחושך

       

      זה קסום

       

       

      ולגבי החוויה האסתטית באווטאר אני מסכים בהחלט (למרות שקצת כאבו לי העיניים)

       

       

       

        26/1/10 12:11:

      הולמסי

      עכשיו אני בטוח הולכת. וחוץ מזה , כתבת כל כך יפה, העברת ממש את הרבדים שבסיפור

      כתבת מבפנים, וככה אני אוהבת אותך. עם העומק הזה.

        26/1/10 11:53:


      לא צריך הרבה כדי לשכנע אותי לראת קלינט איסטווד

      גמני פריקית לא קטנה שלו

      אוהבת לקרוא את הביקורות שלך

      אלך גם אלך

      תודה

      :))

        26/1/10 11:38:

      צטט: venusflytrap 2010-01-26 07:52:29

      צטט: לילית בת גרב 2010-01-24 07:24:47

       

      אהממ..

       

      תשמעי...

       

      דמייני את זה - חבורת גברים, נאים ומסוקסים למראה, כשישבניהם המוצקים ארוזים במכנסיים קצרים לבנים,

      גונחים ונאנקים דקות ארוכות על המסך.

      הם הודפים, נהדפים, מחזיקים, מחבקים, מפליקים, מתגוללים, רצים, מזיעים

      וכאילו לא די בזה, אז יש את כל הסצינות בחדר ההלבשה, כשהם נטולי חולצות, ושריריהם המשורגים נעים בתיאום מושלם מתחת לעורם המבהיק מזיעה.

       


      ככה נראה הרוגבי בסרט הזה. וכבר יומיים שאני לא נרגעת מהמראות

      :)

      אני מניחה שזה מציג את הרוגבי באור אחר...

       

       

      תהני בסרט.

       

       

       כל מה שיש לי לשאול זה:

      יש גם כושונים בנבחרת שמכנסוניהם נצמדים לאזור חלציהם ???

      (אני בטוחה שהגדלת המילה בהקשר המיכנסיים מובנת)

       

      עזבי.. יותרטוב שלא תעני לי על זה, גם כך אני כבר יודעת שאזדקק לפדים מיוחדים לצפיה בסרט הזה..

       

      גאונה! אהבתי את הביקורת שלך הרבה יותר! ( :

       

      (כאילו- דימויים גברים הומוארוטיים אל מול -אפרטהייד! המממ.. תנו לי לחשוב מה אני מעדיפה)

       

      SORRY HOLMS - THE GIRL WINS BY A LANDSLIDE

       

      למה להגיד כושונים, למה?

       

      חוץ מהקטע הפולטי קורקטי (שלא מעניין אותך אז אפסח עליו) הרי זו מילה שצורתה מקטינה.

      עשית כאם קיזוז

      הגדלת את הפונט אבל הקטנת את המשמעות.

      מה את מעדיפה בחורים או בחורונים?

       

      :)

       

      וזה שלילית מנצחת אנ'כבר יודע ממזמן

       

      אין על הלילית

       

       

        26/1/10 10:40:

      גמני אבדוק ב'הורדות'...באינטרנט :)

       

      ואם כבר איזכרת את אווטאר..כשהסרט הסתיים..לא האמנתי:)

       

      זו היתה חוויה אסתטית ורגשית מהמדהימות שהיו לי בקולנוע.

        26/1/10 10:03:

      צטט: שטוטית 2010-01-26 03:15:43

      בטח שאלך לסרט הזה

      כבר שמעתי עליו מלאן ביקורות טובות

      *

      לילה טופ

      משטוטית

       

      מלאן ביקורות, זה טוב

       

      :)

       

       

      ברוכה הבאה

       

      ויום טוב

       

       

        26/1/10 08:56:

      צטט: אביה אחת 2010-01-25 23:40:26

      הולמס יקר

      תודה על ההמלצה

      יפה הכתיבה

       

      תודה לך אביה.

       

      מקווה שלא קר לך מדי שם, במסעך מעבר לים

       

       

        26/1/10 07:52:

      צטט: לילית בת גרב 2010-01-24 07:24:47

       

      אהממ..

       

      תשמעי...

       

      דמייני את זה - חבורת גברים, נאים ומסוקסים למראה, כשישבניהם המוצקים ארוזים במכנסיים קצרים לבנים,

      גונחים ונאנקים דקות ארוכות על המסך.

      הם הודפים, נהדפים, מחזיקים, מחבקים, מפליקים, מתגוללים, רצים, מזיעים

      וכאילו לא די בזה, אז יש את כל הסצינות בחדר ההלבשה, כשהם נטולי חולצות, ושריריהם המשורגים נעים בתיאום מושלם מתחת לעורם המבהיק מזיעה.

       


      ככה נראה הרוגבי בסרט הזה. וכבר יומיים שאני לא נרגעת מהמראות

      :)

      אני מניחה שזה מציג את הרוגבי באור אחר...

       

       

      תהני בסרט.

       

       

       כל מה שיש לי לשאול זה:

      יש גם כושונים בנבחרת שמכנסוניהם נצמדים לאזור חלציהם ???

      (אני בטוחה שהגדלת המילה בהקשר המיכנסיים מובנת)

       

      עזבי.. יותרטוב שלא תעני לי על זה, גם כך אני כבר יודעת שאזדקק לפדים מיוחדים לצפיה בסרט הזה..

       

      גאונה! אהבתי את הביקורת שלך הרבה יותר! ( :

       

      (כאילו- דימויים גברים הומוארוטיים אל מול -אפרטהייד! המממ.. תנו לי לחשוב מה אני מעדיפה)

       

      SORRY HOLMS - THE GIRL WINS BY A LANDSLIDE

        26/1/10 03:15:

      בטח שאלך לסרט הזה

      כבר שמעתי עליו מלאן ביקורות טובות

      *

      לילה טופ

      משטוטית

        26/1/10 01:07:

      צטט: BlueEye 2010-01-24 00:16:08

      אחה"צ המליץ לי חבר כאן מהקפה על "אווטאר"

      עכשיו אתה ממליץ על זה ...

       

      מה אומר ואגיד, אתה אלוף במילים ובתאורים

      אוהבת לקרא את הביקורות שלך

      פיתוי ממש . 

       

      מפנה לזה במיוחד ערב השבוע

      :) תודה. 

       

       

      אני הרי פתיין ידוע

       

      פני לזה זמן

       

      נראה לי שתאהבי את זה.

       

       

      ואל תשכחי לבוא לספר איך היה

       

       

        26/1/10 00:54:

      צטט: הולמס 2010-01-25 21:15:25

      צטט: הולמס 2010-01-25 16:37:46

      הנה השיר,

       

      את לבטח תדעי להעריך:

       

      המחבר - לא ציינתי:

       

      William Earnest Henley

       

      invictus

       

      Out of the night that covers me,
      Black as the pit from pole to pole,
      I thank whatever gods may be
      For my unconquerable soul.
      In the fell clutch of circumstance
      I have not winced nor cried aloud.
      Under the bludgeonings of chance
      My head is bloody, but unbowed.
      Beyond this place of wrath and tears
      Looms but the Horror of the shade,
      And yet the menace of the years
      Finds and shall find me unafraid.
      It matters not how strait the gate,
      How charged with punishments the scroll,
      I am the master of my fate:
      I am the captain of my soul.

       

       

       

      זה יפה!

      כל אחד יכול למצוא בו את הנצחון הפרטי שלו.

       

        26/1/10 00:25:

      צטט: טולי 121 2010-01-25 19:25:20

      אפשר גם להוריד מהאינטרנט? כבר הולכת לחפש...

      יופי של המלצה. עשית לי חשק ((:

       

       


      מה מהאינטרנט?

       

      לכי לקולנוע

       

      שבי באולם

       

      תתמזגי בחוויה ותתנתקי  מהבחוץ

       

       

        25/1/10 23:40:

      הולמס יקר

      תודה על ההמלצה

      יפה הכתיבה

        25/1/10 23:28:

      צטט: ר ח ל 2010-01-25 18:20:35


      חזרתי מהסרט ובאתי לקרוא שוב. ומה שישי לי להגיד לך זה  וואלה :)

       

      מגניב

       

       

      עכשיו הפיצי את הבשורה

       

      :)

       

       

        25/1/10 21:15:

      צטט: הולמס 2010-01-25 16:37:46

      הנה השיר,

       

      את לבטח תדעי להעריך:

       

      המחבר - לא ציינתי:

       

      William Earnest Henley

       

      invictus

       

      Out of the night that covers me,
      Black as the pit from pole to pole,
      I thank whatever gods may be
      For my unconquerable soul.
      In the fell clutch of circumstance
      I have not winced nor cried aloud.
      Under the bludgeonings of chance
      My head is bloody, but unbowed.
      Beyond this place of wrath and tears
      Looms but the Horror of the shade,
      And yet the menace of the years
      Finds and shall find me unafraid.
      It matters not how strait the gate,
      How charged with punishments the scroll,
      I am the master of my fate:
      I am the captain of my soul.

       

       

       

        25/1/10 21:14:

      צטט: א.אילן 2010-01-25 15:58:02

      הלכתי ראיתי , מסכימה איתך ,בהחלט מעורר השראה .

       

       


      אה, איזה כיף

       

       

      תגידי בקול שכולם ישמעו.

       

      השתיים ההן בסוף פיטפטו ביניהן ולא הקשיבו.

       

       

      שמח שבאת

       

      ברוכה הבאה

       

       

        25/1/10 19:25:

      אפשר גם להוריד מהאינטרנט? כבר הולכת לחפש...

      יופי של המלצה. עשית לי חשק ((:

        25/1/10 18:20:

      חזרתי מהסרט ובאתי לקרוא שוב. ומה שישי לי להגיד לך זה  וואלה :)
        25/1/10 18:03:

      צטט: הולמס 2010-01-24 19:20:01

      צטט: 39yon 2010-01-24 18:25:37


      תודה איש,,

       

       


      בשמחה

       

      תהנה

       

      ברוך הבא

       

      :)

       

      כן,,:)

      ברוך הנמצא,,

       

        25/1/10 16:37:

      צטט: ariadne 2010-01-25 15:02:24

      מבלי לראות עוד את הסרט, התאור שלך את הגיבורים, האמיתיים ואלו של הסרט, הוא סוחף ומרגש.

      אינוויקטוס, בלתי מנוצח, הוא תמיד סמל למשהו מעורר השראה, גדול מהחיים.

      מנדלה בהחלט יכול להתהדר בתואר הזה, יחד עם שאר הסופרלטיבים שהכתירו אותו כבר.

      תודה!

       

      תודה לך

       

      הנה השיר,

       

      את לבטח תדעי להעריך:

       

      invictus

       

      Out of the night that covers me,
      Black as the pit from pole to pole,
      I thank whatever gods may be
      For my unconquerable soul.
      In the fell clutch of circumstance
      I have not winced nor cried aloud.
      Under the bludgeonings of chance
      My head is bloody, but unbowed.
      Beyond this place of wrath and tears
      Looms but the Horror of the shade,
      And yet the menace of the years
      Finds and shall find me unafraid.
      It matters not how strait the gate,
      How charged with punishments the scroll,
      I am the master of my fate:
      I am the captain of my soul.

       

        25/1/10 15:58:

      הלכתי ראיתי , מסכימה איתך ,בהחלט מעורר השראה .

        25/1/10 15:30:

      צטט: חמודה באמת 2010-01-25 00:28:11


      אשמח לראות את הסרט לאחר מה שקראתי

      תודה חברי שהבאת

      אלין******

       

      שמח שאהבת.

       

      תודה שבאת וקראת

       

       

       

        25/1/10 15:02:

      מבלי לראות עוד את הסרט, התאור שלך את הגיבורים, האמיתיים ואלו של הסרט, הוא סוחף ומרגש.

      אינוויקטוס, בלתי מנוצח, הוא תמיד סמל למשהו מעורר השראה, גדול מהחיים.

      מנדלה בהחלט יכול להתהדר בתואר הזה, יחד עם שאר הסופרלטיבים שהכתירו אותו כבר.

      תודה!


      אשמח לראות את הסרט לאחר מה שקראתי

      תודה חברי שהבאת

      אלין******

        25/1/10 00:01:
      סבבה!
        24/1/10 20:07:

      צטט: ovi 2010-01-24 19:33:02

      לא ראיתי עדיין את הסרט ומהשבחים והתיאור שכתבת משום מה אני מרגיש שחוויתי כבר חלק נכבד

      של הסרט, אני משוכנע שאם השחקנים האלו והבמאי שהיה אחד השחקנים האהובים עלי המתכון מנצח

      אבל עכשיו כבר חלק מהפאן  לדעתי נלקח היות ולא יכולתי להפסיק לקרוא את הבקורת המהללת שכתבת,

       

       מה עכשיו???????????????

       

      אבל אין כאן ספויילרים.

      בחיי

       

      אני מקפיד בביקורות שאני כותב כאן (לא הרבה, לדעתי יש כאן ארבע כאלו בין הפוסטים השונים) לא לספיילר ולא לקלקל.

       

      לך לסרט ותראה שלא גיליתי לך כלום.

       

      :)

       

       

        24/1/10 19:33:

      לא ראיתי עדיין את הסרט ומהשבחים והתיאור שכתבת משום מה אני מרגיש שחוויתי כבר חלק נכבד

      של הסרט, אני משוכנע שאם השחקנים האלו והבמאי שהיה אחד השחקנים האהובים עלי המתכון מנצח

      אבל עכשיו כבר חלק מהפאן  לדעתי נלקח היות ולא יכולתי להפסיק לקרוא את הבקורת המהללת שכתבת,

       

       מה עכשיו???????????????

        24/1/10 19:20:

      צטט: 39yon 2010-01-24 18:25:37


      תודה איש,,

       

       


      בשמחה

       

      תהנה

       

      ברוך הבא

       

      :)

       

        24/1/10 18:52:

      צטט: לנינה 2010-01-24 17:35:31


      אוה, סופסוף פוסט לא מיני!

      אתה מזכיר לי את הפרק הזה בחמישיה שרמי הויברגר בא לרופאה והיא עושה לו מבחן רורשך והוא רואה רק כוס.

      אז אם נלך לפי החמישיה, הפעם סופסופ יצאה לך רקדנית קנקן! (ואת ההמשך אתה יודע....:))

       

      חחחחחח

       

      זה אומר שאת לא קוראת כאן מספיק

       

      מחקרים רציניים נעשו,

      וחוקרים ידוע שם בדקו ומצאו שלמעלה משליש מהפוסטים כאן אינם בעלי אופי מיני.

       

      וזה המון

       

      (יש שיאמרו, יותר מדי)

       

       

        24/1/10 18:25:


      תודה איש,,

        24/1/10 17:51:

      צטט: ה א ח ר ת 2010-01-24 17:02:33


      אקח!

      ביקורת מעניינת מנק הראות שלך

      תודה :)

       

       

      קחי ותהני.

       

      :)

       

      ברוכה הבאה

       

       

        24/1/10 17:35:


      אוה, סופסוף פוסט לא מיני!

      אתה מזכיר לי את הפרק הזה בחמישיה שרמי הויברגר בא לרופאה והיא עושה לו מבחן רורשך והוא רואה רק כוס.

      אז אם נלך לפי החמישיה, הפעם סופסופ יצאה לך רקדנית קנקן! (ואת ההמשך אתה יודע....:))

        24/1/10 17:02:


      אקח!

      ביקורת מעניינת מנק הראות שלך

      תודה :)

        24/1/10 11:11:

      צטט: האישה הפראית 2010-01-24 10:36:50


      לא יכלת לכתוב את ההמלצה על הסרט לפני שבועיים וחצי

       

      נו לפני שזה יצא לבתי הקולנוע..לפני שראית

       

      פשוט חיכו לי זוג כרטיסים להקרנת טרום בכורה של הסרט

       

      ולא הלכתי

       

      משהו בתקציר שקראתי לא ריתק אותי

       

      מי שבכל זאת לא  התייחס לתקציר המשעמם והלך

      אמר שמאוד נהנה.

       

       

       

       

       

       

       

      לא מאמין לך

       

      צריך לקטוף לך את האוזניים, בחיי

       

      היו לך זוג כרטיסים ולא ניצלת אותם.

       

      היית יכולה לקחת אותי, ואז הייתי כותב את הביקורת מראש,

      כמו שצריך

       

       

      בואי נסכם שבפעם הבאה שיש לך כרטיסים ככה למשהו את מוציאה מכרז (ומשתפת בו רק אותי, הממ)

       

       

        24/1/10 11:00:

      צטט: anna19 2010-01-24 08:26:34

      צטט: לילית בת גרב 2010-01-24 07:24:47

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      אהממ..

       

      תשמעי...

       

      דמייני את זה - חבורת גברים, נאים ומסוקסים למראה, כשישבניהם המוצקים ארוזים במכנסיים קצרים לבנים,

      גונחים ונאנקים דקות ארוכות על המסך.

      הם הודפים, נהדפים, מחזיקים, מחבקים, מפליקים, מתגוללים, רצים, מזיעים

      וכאילו לא די בזה, אז יש את כל הסצינות בחדר ההלבשה, כשהם נטולי חולצות, ושריריהם המשורגים נעים בתיאום מושלם מתחת לעורם המבהיק מזיעה.

       


      ככה נראה הרוגבי בסרט הזה. וכבר יומיים שאני לא נרגעת מהמראות

      :)

      אני מניחה שזה מציג את הרוגבי באור אחר...

       

       

      תהני בסרט.

       

       

       והולמס,

      תענוג. כמו תמיד.

      אני אוהבת את הביקורות שלך. יש לך דרך להציג זויות מרתקות של הסרטים, ולתת דגשים מעניינים, שגם מי שראה את הסרט, יכול לחזור ולגלגל אותו בראש דרך "עיניי הביקורת" שלך.

      זו בהחלט ביקורת מעוררת השראה.

      והסרט נפלא ומרגש.

      }{

       

      טוב, את החלק הזה הוא לא תיאר. שכח לציין זאת. פרח מזיכרונו.

      אבל את כל המסביב? בפרטי פרטים ולקוצו של יוד. מנדלה שמנדלה.

      נו, באמת, אנה

       

      את רוצה שיחשבו שאני מין גבר כזה שרק סקס יש לו בראש?

       

      וזה אחרי הדימוי הסולידי והמהוגן שבניתי כאן בדי עמל

       

       

      לא חבל ?

       

      לשון בחוץ

       


      לא יכלת לכתוב את ההמלצה על הסרט לפני שבועיים וחצי

       

      נו לפני שזה יצא לבתי הקולנוע..לפני שראית

       

      פשוט חיכו לי זוג כרטיסים להקרנת טרום בכורה של הסרט

       

      ולא הלכתי

       

      משהו בתקציר שקראתי לא ריתק אותי

       

      מי שבכל זאת לא  התייחס לתקציר המשעמם והלך

      אמר שמאוד נהנה.

       

       

       

       

       

       

        24/1/10 10:30:

      צטט: לילית בת גרב 2010-01-24 07:24:47

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      אהממ..

       

      תשמעי...

       

      דמייני את זה - חבורת גברים, נאים ומסוקסים למראה, כשישבניהם המוצקים ארוזים במכנסיים קצרים לבנים,

      גונחים ונאנקים דקות ארוכות על המסך.

      הם הודפים, נהדפים, מחזיקים, מחבקים, מפליקים, מתגוללים, רצים, מזיעים

      וכאילו לא די בזה, אז יש את כל הסצינות בחדר ההלבשה, כשהם נטולי חולצות, ושריריהם המשורגים נעים בתיאום מושלם מתחת לעורם המבהיק מזיעה.

       


      ככה נראה הרוגבי בסרט הזה. וכבר יומיים שאני לא נרגעת מהמראות

      :)

      אני מניחה שזה מציג את הרוגבי באור אחר...

       

       

      תהני בסרט.

       

       

       והולמס,

      תענוג. כמו תמיד.

      אני אוהבת את הביקורות שלך. יש לך דרך להציג זויות מרתקות של הסרטים, ולתת דגשים מעניינים, שגם מי שראה את הסרט, יכול לחזור ולגלגל אותו בראש דרך "עיניי הביקורת" שלך.

      זו בהחלט ביקורת מעוררת השראה.

      והסרט נפלא ומרגש.

      }{

       

      את צריכה להיות מבקרת שותפה כאן, בחיי.

      את בהחלט יודעת לשווק סרט טוב באופן מפולח וממוקד.

       

      הנה, הצלחת "למכור" את הסרט לצעירה עולת הימים הלזו

       

      :)))

       

      שמח שאת נהנית מהביקורת

       

      }{

       

       

        24/1/10 08:26:

      צטט: לילית בת גרב 2010-01-24 07:24:47

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      אהממ..

       

      תשמעי...

       

      דמייני את זה - חבורת גברים, נאים ומסוקסים למראה, כשישבניהם המוצקים ארוזים במכנסיים קצרים לבנים,

      גונחים ונאנקים דקות ארוכות על המסך.

      הם הודפים, נהדפים, מחזיקים, מחבקים, מפליקים, מתגוללים, רצים, מזיעים

      וכאילו לא די בזה, אז יש את כל הסצינות בחדר ההלבשה, כשהם נטולי חולצות, ושריריהם המשורגים נעים בתיאום מושלם מתחת לעורם המבהיק מזיעה.

       


      ככה נראה הרוגבי בסרט הזה. וכבר יומיים שאני לא נרגעת מהמראות

      :)

      אני מניחה שזה מציג את הרוגבי באור אחר...

       

       

      תהני בסרט.

       

       

       והולמס,

      תענוג. כמו תמיד.

      אני אוהבת את הביקורות שלך. יש לך דרך להציג זויות מרתקות של הסרטים, ולתת דגשים מעניינים, שגם מי שראה את הסרט, יכול לחזור ולגלגל אותו בראש דרך "עיניי הביקורת" שלך.

      זו בהחלט ביקורת מעוררת השראה.

      והסרט נפלא ומרגש.

      }{

       

      טוב, את החלק הזה הוא לא תיאר. שכח לציין זאת. פרח מזיכרונו.

      אבל את כל המסביב? בפרטי פרטים ולקוצו של יוד. מנדלה שמנדלה.

        24/1/10 07:24:

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      אהממ..

       

      תשמעי...

       

      דמייני את זה - חבורת גברים, נאים ומסוקסים למראה, כשישבניהם המוצקים ארוזים במכנסיים קצרים לבנים,

      גונחים ונאנקים דקות ארוכות על המסך.

      הם הודפים, נהדפים, מחזיקים, מחבקים, מפליקים, מתגוללים, רצים, מזיעים

      וכאילו לא די בזה, אז יש את כל הסצינות בחדר ההלבשה, כשהם נטולי חולצות, ושריריהם המשורגים נעים בתיאום מושלם מתחת לעורם המבהיק מזיעה.

       


      ככה נראה הרוגבי בסרט הזה. וכבר יומיים שאני לא נרגעת מהמראות

      :)

      אני מניחה שזה מציג את הרוגבי באור אחר...

       

       

      תהני בסרט.

       

       

       והולמס,

      תענוג. כמו תמיד.

      אני אוהבת את הביקורות שלך. יש לך דרך להציג זויות מרתקות של הסרטים, ולתת דגשים מעניינים, שגם מי שראה את הסרט, יכול לחזור ולגלגל אותו בראש דרך "עיניי הביקורת" שלך.

      זו בהחלט ביקורת מעוררת השראה.

      והסרט נפלא ומרגש.

      }{

        24/1/10 00:34:

      צטט: מירה-בל גזית 2010-01-23 22:10:40

      הסרט היה על הכוונת שלי ועכשיו השתכנעתי עוד יותר שצריך לרוץ לראות אותו :-)

      תודה 

       

      תודה לך

       

      וברוכה הבאה

       

       

       

        24/1/10 00:16:

      אחה"צ המליץ לי חבר כאן מהקפה על "אווטאר"

      עכשיו אתה ממליץ על זה ...

       

      מה אומר ואגיד, אתה אלוף במילים ובתאורים

      אוהבת לקרא את הביקורות שלך

      פיתוי ממש . 

       

      מפנה לזה במיוחד ערב השבוע

      :) תודה. 

       

        23/1/10 23:34:

      צטט: Underground 2010-01-23 19:40:46

      אקח את המלצתך

      השראה היא הדבר הכי חשוב עלי אדמות...

      הקפיץ מאחורי החלומות.

       

      חלומות עובדים על קפיץ?

       

      רק אל תאמרי לי שיש גם גלגלי שיניים מעורבים בסיפור

       

       

      אני חשבתי שהם עובדים על עשן

       

       

        23/1/10 23:32:

      צטט: venusflytrap 2010-01-23 19:16:16

      צטט: הולמס 2010-01-23 17:00:15

       

       

      נראה לי שאני זוכה כאן לשבחים שלא מגיעים לי

       

       

      אחת הסיבות שמנדלה הוא אדם נערץ בעיני הוא בשל העובדה שהוא היה מסוגל לסלוח לאלו שלקחו לו 27 שנים מחייו

       

      לאלו שהשפילו, דיכאו, שלטו וטבחו בבני עמו במשך עשרות שנים

       

      אני לא יודע עד כמה אני מסוגל לסלוח

       

      אבל אני בהחלט מעריך את אלו המסוגלים

       

       

       

      נלסון מנדלה הינו לא צל של עוררין האפיטום של המושג

      קדוש מעונה

      ובכלזאת

      I WAS JUST FOLLOWING ORDERS

      -בחיים-

      לא יחשב בעיניי טיעון הולם לחנינה !

      (וגם לא שום טיעון אחר כשעל הפרק עומד משטר דיכוי כובש השוחט בני אנוש בעינויים קשים ואיטיים!)

       

      {וכן - אני מודעת לבולשיט המופץ על מדינתינו בעולם - אנחנו לא כאלה!}

       

       

      יש הרבה ביקורת על ועדות האמת והפיוס,

      מהסיבה שציינת.

       

      וממילא זה מודל לפיוס שלדעתי נדיר מאד שיתפוס  (אם כי נעשה בו שימוש בכמה מקרים אחרים, בעיקר באמל"ט)

       

       

       

        23/1/10 22:10:

      הסרט היה על הכוונת שלי ועכשיו השתכנעתי עוד יותר שצריך לרוץ לראות אותו :-)

      תודה 

        23/1/10 21:45:

      צטט: זמן קסם 2010-01-23 18:06:00

      צטט: הולמס 2010-01-23 08:56:00

      צטט: 77777777 2010-01-22 23:11:21


      עשית חשק (הפעם לסרט)

       

       :))

       

       

      איזה כיף

       

      אני שמח לעורר חשקים,

      מכל מיני סוגים

       

      תהנה

       

       

       

      ואתה בהחלט מעורר

       

      המממ

       

      :)))))

       

       

      אני שמח על כך

       

      תודה

       

       

        23/1/10 21:45:

      צטט: venusflytrap 2010-01-23 17:46:05

      בייבי...

      את מורגן פרימן (וקלינט איסטווד) אני הולכת לראות -עם או בלי המלצות ( :

       

      אבל בכל הקשור לאוואטאר..

       

      זה החינטרוש הכי מטופש שאיפעם נולד!

       

      ברמת הטקסט - כשקוראים ל"חומר" יקר המציאות הבלתי מושג שבני האדם זקוקים לו

      "UN-OBTAIN-IUM"

      אני חושבת שהגיע הזמן לפטר את הטסריטאי!

      (וזו רק דוגמא קטנה לרדידות האופפת את יצירת המופת הזו)

       

      וברמת התוכן ה"היסטורי"...

      הסיבה היחידה שיפיי נפש מלקקי תחת "אמריקאים" לבנים עשו את הסרט הזה

      הינה כיוון שה-"הודים" (אינדיאנ'ס-אליבא דה קולומבוס) אדומי העור - לא ניצחו במלחמה על אדמתם !!!

       

      עם כל הכבוד לג'יימס קמרון...

      אהבתי אותו יותר כשהוא לימד רובוטים משמידים לחייך

      (ובזכותו מר העולם האוסטרי יושב היום כמושל קליפורניה)

       

       


      מזדהה לגמרי עם מה שכתבת בתחילת הדברים.

       

       

      יש אנשי קולנוע שלא נדרשת המלצה על מנת ללכת לראות את עבודתם.

       

       

       

       

      לגבי אווטאר

      אני בתעמקתי בעיקר בחוויה הויזואלית

       

      ומראש לא באתי עם ציפיות מוגזמות בעניין המסר.

       

      כמי שגדל על מד"ב קלאסי (אסימוב, היינליין, פול אנדרסון, וכו') ועל מד"ב פחות קלאסי (אדאמס)  לא הופתעתי משום רעיון שצץ בסרט הזה.

      וכמי שמצוי בהיסטוריה ובתיאוריות של התנערות ושחרור (מרקס, מאו, פאנון, גווארה, מרקוזה) לא נפלתי מהכסא מה"תעוזה" הפוליטית שבסרט.

       

      אווטאר היה עבורי בידור.

      אינוויקטוס היה יותר.

       

       

       

       

       

        23/1/10 21:00:

      צטט: venusflytrap 2010-01-23 20:55:34

      צטט: ר ח ל 2010-01-23 19:44:47

      צטט: venusflytrap 2010-01-23 19:16:16

      {וכן - אני מודעת לבולשיט המופץ על מדינתינו בעולם - אנחנו לא כאלה!}

       

      נכון . אנחנו לא כאלה אנחנו מצילים רק חיים של אנשים שלא אנחנו הרסנו להם את הבתים

       

       

      חי חי חי....

      בדיוק

      מה שאמרתי לחברה אתמול בערב...

      (אבא שלי -אגב- טוען שאנחנו צריכים לשחק על הקטע של האיטי בכדי לצבור דעת קהל חיובית..)

       

      הענין הוא שאנחנו מראים את עצמנו לנו ואף אחת  מהרשתות הזרות לא ממש מתיחס אלינו, אבל הכיוון של אבא שלך נכון :)

       

        23/1/10 20:55:

      צטט: ר ח ל 2010-01-23 19:44:47

      צטט: venusflytrap 2010-01-23 19:16:16

      {וכן - אני מודעת לבולשיט המופץ על מדינתינו בעולם - אנחנו לא כאלה!}

       

      נכון . אנחנו לא כאלה אנחנו מצילים רק חיים של אנשים שלא אנחנו הרסנו להם את הבתים

       

       

      חי חי חי....

      בדיוק

      מה שאמרתי לחברה אתמול בערב...

      (אבא שלי -אגב- טוען שאנחנו צריכים לשחק על הקטע של האיטי בכדי לצבור דעת קהל חיובית..)

       

        23/1/10 20:31:

      צטט: מאמי זאת אני 2010-01-23 17:35:32


      תודה יקירי רושמת את המלצתך החמה בפני....

       

       

      בכיף ובשמחה

       

       

      תהני

       

       

        23/1/10 20:29:

      צטט: ARMAND 2010-01-23 17:31:00

      למרות שאני מעריץ וותיק של קלינט איסווד, עוד מהיותו שחקן ולאחר בתחילת דרכו כבמאי עם הסרטים של הרי המזוהם וכ"ד... לא הלכתי לראות את סרטיו האחרונים (5 שנים אחרונות) - הסרטים קשים מדי ואין לי כח לזה... (כפי שציינת - יש מספיק מזה בחיים האמיתיים).

      סרט כמו הסרט שהבאת כאן לא אלך לראות במיוחד - אני לא אוהב סרטים שעוסקים ב"מין אחד בלבד" (כאן במין הגברי)

      יש משהו פסול בסרטים כאלו - שאינם משקפים את ה"חיים" כפי שצריכים להיות... באם זה סרטים של צבא, בתי כלא, וחברות סגורות חד מינייות...

      משום מה למרות חייו המופלאים של נלסון מנדלה... - יש בו משהו שאיני כל כך מסמפט... לא יודע לשים את האצבע על הנקודה. ראיתי כמה סרטונים איתו שבו הוא מזמין אנשים מכל מיני ארצות לשוחח איתו ולראיין אותו - והיה משהו בדבריו בראיונות שלא ממש אהבתי...

      יתכן שבראייה היסטורית... בעוד מספר שנים כשהוא ימות ויהפוך לאגדה... הוא יהיה מעין גאנדי מספר 2...

      אבל נכון להרגע - ממש לא

      .

      בעניין הסרט AVATAR

      סרט עם אפקטים מדהימים ועלילה מגוחכת

      ה"סוף הטוב" לכאורה הינו אבסורדי כי ה"ילידים" ניצחו איזה 50 ספינות קרב של "האנושות"... אבל אם המחצב שם כל כך יקר... ה"אנושות" תחזור עם עוד 1000 ספינות ויחסלו אותם בשבוע...

      נראה לי שהיה כאן מעין נסיון לכפר על רצח העם האינדיאני בארה"ב ולהציג מעין אפשרות אחרת למה שקרה בהקמת מדינת ארה"ב...

      כמו כן הסרט עצמו הינו מישמש אחד גדול של "רעיונות מועתקים" 1:1 מסיפורים כמו : "חולית", "פוקהונטס" וכ"ד...

      למרות הכל נהניתי מהתמונות עצמן ובעיקר מהרעיון של ה"צמה" בשיער שאיפשרה לילידים "להתחבר" ל"אימא אדמה"...

      .

      נחמד להיות כאן אצלך - כי אתה מפעיל לי במקצת את התאים האפורים החלודים שלי...

       

      אני שמח על הסיפא של דבריך.

       

      אני אוהב להפעיל ולהניע אינטראקציות מנטליות אצל עצמי ואצל זולתי.

       

      אני פריק של איסטווד.

       

      כמו עם האחים כהן, או אלמודובר, אני צפוי לצפות בכל דבר שיעשה.

       

      אהבתי מאד את גראן טורינו, ואת זה שראיתי אמש.

       

       

      העובדה שהוא סרט "גברי" אמנם מורגשת, אבל הדמויות הנשיות אינן נעדרות מהסרט.

       

      זה סרט על בני אדם

       

      זה סרט פוליטי ואנושי

       

       

       

       

      לגבי אווטאר אני בכלל לא מנסה.

       

      לא הייתי כותב עליו ביקורת. לא רק משום שכבר כתבו עליו ערימת ביקורות כאן , אלא בעיקר בשל העובדה שאחרי צאתי מהקולנוע לא נותר לי משהו משמעותי בראש או בלב.

       

      נהניתי במהלכו (קצת כאבו לי העיניים מחווית תלת המימד הראשונה שלי) אבל לא נותר בי משקע בסופו, ובמובן זה אני יכול להתחבר לדבריך לגביו.

       

       

        23/1/10 19:44:

      צטט: venusflytrap 2010-01-23 19:16:16

      צטט: הולמס 2010-01-23 17:00:15

       

       

      נראה לי שאני זוכה כאן לשבחים שלא מגיעים לי

       

       

      אחת הסיבות שמנדלה הוא אדם נערץ בעיני הוא בשל העובדה שהוא היה מסוגל לסלוח לאלו שלקחו לו 27 שנים מחייו

       

      לאלו שהשפילו, דיכאו, שלטו וטבחו בבני עמו במשך עשרות שנים

       

      אני לא יודע עד כמה אני מסוגל לסלוח

       

      אבל אני בהחלט מעריך את אלו המסוגלים

       

       

       

      נלסון מנדלה הינו לא צל של עוררין האפיטום של המושג

      קדוש מעונה

      ובכלזאת

      I WAS JUST FOLLOWING ORDERS

      -בחיים-

      לא יחשב בעיניי טיעון הולם לחנינה !

      (וגם לא שום טיעון אחר כשעל הפרק עומד משטר דיכוי כובש השוחט בני אנוש בעינויים קשים ואיטיים!)

       

      {וכן - אני מודעת לבולשיט המופץ על מדינתינו בעולם - אנחנו לא כאלה!}

       

      נכון . אנחנו לא כאלה אנחנו מצילים רק חיים של אנשים שלא אנחנו הרסנו להם את הבתים

        23/1/10 19:42:

      צטט: ARMAND 2010-01-23 17:31:00

      למרות שאני מעריץ וותיק של קלינט איסווד, עוד מהיותו שחקן ולאחר בתחילת דרכו כבמאי עם הסרטים של הרי המזוהם וכ"ד... לא הלכתי לראות את סרטיו האחרונים (5 שנים אחרונות) - הסרטים קשים מדי ואין לי כח לזה... (כפי שציינת - יש מספיק מזה בחיים האמיתיים).

      סרט כמו הסרט שהבאת כאן לא אלך לראות במיוחד - אני לא אוהב סרטים שעוסקים ב"מין אחד בלבד" (כאן במין הגברי)

      יש משהו פסול בסרטים כאלו - שאינם משקפים את ה"חיים" כפי שצריכים להיות... באם זה סרטים של צבא, בתי כלא, וחברות סגורות חד מינייות...

      משום מה למרות חייו המופלאים של נלסון מנדלה... - יש בו משהו שאיני כל כך מסמפט... לא יודע לשים את האצבע על הנקודה. ראיתי כמה סרטונים איתו שבו הוא מזמין אנשים מכל מיני ארצות לשוחח איתו ולראיין אותו - והיה משהו בדבריו בראיונות שלא ממש אהבתי...

      יתכן שבראייה היסטורית... בעוד מספר שנים כשהוא ימות ויהפוך לאגדה... הוא יהיה מעין גאנדי מספר 2...

      אבל נכון להרגע - ממש לא

      .

      בעניין הסרט AVATAR

      סרט עם אפקטים מדהימים ועלילה מגוחכת

      ה"סוף הטוב" לכאורה הינו אבסורדי כי ה"ילידים" ניצחו איזה 50 ספינות קרב של "האנושות"... אבל אם המחצב שם כל כך יקר... ה"אנושות" תחזור עם עוד 1000 ספינות ויחסלו אותם בשבוע...

      נראה לי שהיה כאן מעין נסיון לכפר על רצח העם האינדיאני בארה"ב ולהציג מעין אפשרות אחרת למה שקרה בהקמת מדינת ארה"ב...

      כמו כן הסרט עצמו הינו מישמש אחד גדול של "רעיונות מועתקים" 1:1 מסיפורים כמו : "חולית", "פוקהונטס" וכ"ד...

      למרות הכל נהניתי מהתמונות עצמן ובעיקר מהרעיון של ה"צמה" בשיער שאיפשרה לילידים "להתחבר" ל"אימא אדמה"...

      .

      נחמד להיות כאן אצלך - כי אתה מפעיל לי במקצת את התאים האפורים החלודים שלי...

       

       

      גראן טורינו בבימויו ובכיכובו של קלינט איסטווד מעולה,

       

      גם אני לא ממש נהנית מסרטים שמתעסקים בצרות  ובמין אחד  והלכתי לראות את התאומים, סרט חדש בכיכובם של שנים גדולים, טרבולטה ורובין וויליאמס . זאת היתה הפעם הראשונה שנרדמתי  בקומדיה

        23/1/10 19:40:

      אקח את המלצתך

      השראה היא הדבר הכי חשוב עלי אדמות...

      הקפיץ מאחורי החלומות.

        23/1/10 19:16:

      צטט: הולמס 2010-01-23 17:00:15

       

       

      נראה לי שאני זוכה כאן לשבחים שלא מגיעים לי

       

       

      אחת הסיבות שמנדלה הוא אדם נערץ בעיני הוא בשל העובדה שהוא היה מסוגל לסלוח לאלו שלקחו לו 27 שנים מחייו

       

      לאלו שהשפילו, דיכאו, שלטו וטבחו בבני עמו במשך עשרות שנים

       

      אני לא יודע עד כמה אני מסוגל לסלוח

       

      אבל אני בהחלט מעריך את אלו המסוגלים

       

       

       

      נלסון מנדלה הינו לא צל של עוררין האפיטום של המושג

      קדוש מעונה

      ובכלזאת

      I WAS JUST FOLLOWING ORDERS

      -בחיים-

      לא יחשב בעיניי טיעון הולם לחנינה !

      (וגם לא שום טיעון אחר כשעל הפרק עומד משטר דיכוי כובש השוחט בני אנוש בעינויים קשים ואיטיים!)

       

      {וכן - אני מודעת לבולשיט המופץ על מדינתינו בעולם - אנחנו לא כאלה!}

        23/1/10 18:44:

      צטט: anna19 2010-01-23 17:25:49

      צטט: הולמס 2010-01-23 15:37:18

      צטט: anna19 2010-01-23 10:42:55

      צטט: הולמס 2010-01-23 09:03:51

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      את עוד תתחילי להתעניין ברוגבי אחרי שתראי את הסרט.

       

      וזה בסדר, לא נדרשת הבנה במשחק

       

      :)

       

       

       

       

      אה, אז תגיד ככה.

      חשבתי שבסוף הסרט עושים בוחן.

       

      לא בוחן

       

      מבדק

       

      היום קוראים לזה בשמות אחרים

      ע"מ לא להפחיד את התלמידים

       

       

       

       

       

      אה, לא ידעתי. טוב, היום זה לא מה שהיה פעם. בזמננו הכל היה האחרת....

      נו טוב

       

      כשהיית צעירה, זה היה ממש מזמן

       

      יובלות

       

       

       

        23/1/10 18:06:

      צטט: הולמס 2010-01-23 08:56:00

      צטט: 77777777 2010-01-22 23:11:21


      עשית חשק (הפעם לסרט)

       

       :))

       

       

      איזה כיף

       

      אני שמח לעורר חשקים,

      מכל מיני סוגים

       

      תהנה

       

       

       

      ואתה בהחלט מעורר

        23/1/10 17:48:

      תסריטאי - כמובן
        23/1/10 17:46:

      בייבי...

      את מורגן פרימן (וקלינט איסטווד) אני הולכת לראות -עם או בלי המלצות ( :

       

      אבל בכל הקשור לאוואטאר..

       

      זה החינטרוש הכי מטופש שאיפעם נולד!

       

      ברמת הטקסט - כשקוראים ל"חומר" יקר המציאות הבלתי מושג שבני האדם זקוקים לו

      "UN-OBTAIN-IUM"

      אני חושבת שהגיע הזמן לפטר את הטסריטאי!

      (וזו רק דוגמא קטנה לרדידות האופפת את יצירת המופת הזו)

       

      וברמת התוכן ה"היסטורי"...

      הסיבה היחידה שיפיי נפש מלקקי תחת "אמריקאים" לבנים עשו את הסרט הזה

      הינה כיוון שה-"הודים" (אינדיאנ'ס-אליבא דה קולומבוס) אדומי העור - לא ניצחו במלחמה על אדמתם !!!

       

      עם כל הכבוד לג'יימס קמרון...

      אהבתי אותו יותר כשהוא לימד רובוטים משמידים לחייך

      (ובזכותו מר העולם האוסטרי יושב היום כמושל קליפורניה)

       

       

        23/1/10 17:35:

      תודה יקירי רושמת את המלצתך החמה בפני....
        23/1/10 17:31:

      למרות שאני מעריץ וותיק של קלינט איסווד, עוד מהיותו שחקן ולאחר בתחילת דרכו כבמאי עם הסרטים של הרי המזוהם וכ"ד... לא הלכתי לראות את סרטיו האחרונים (5 שנים אחרונות) - הסרטים קשים מדי ואין לי כח לזה... (כפי שציינת - יש מספיק מזה בחיים האמיתיים).

      סרט כמו הסרט שהבאת כאן לא אלך לראות במיוחד - אני לא אוהב סרטים שעוסקים ב"מין אחד בלבד" (כאן במין הגברי)

      יש משהו פסול בסרטים כאלו - שאינם משקפים את ה"חיים" כפי שצריכים להיות... באם זה סרטים של צבא, בתי כלא, וחברות סגורות חד מינייות...

      משום מה למרות חייו המופלאים של נלסון מנדלה... - יש בו משהו שאיני כל כך מסמפט... לא יודע לשים את האצבע על הנקודה. ראיתי כמה סרטונים איתו שבו הוא מזמין אנשים מכל מיני ארצות לשוחח איתו ולראיין אותו - והיה משהו בדבריו בראיונות שלא ממש אהבתי...

      יתכן שבראייה היסטורית... בעוד מספר שנים כשהוא ימות ויהפוך לאגדה... הוא יהיה מעין גאנדי מספר 2...

      אבל נכון להרגע - ממש לא

      .

      בעניין הסרט AVATAR

      סרט עם אפקטים מדהימים ועלילה מגוחכת

      ה"סוף הטוב" לכאורה הינו אבסורדי כי ה"ילידים" ניצחו איזה 50 ספינות קרב של "האנושות"... אבל אם המחצב שם כל כך יקר... ה"אנושות" תחזור עם עוד 1000 ספינות ויחסלו אותם בשבוע...

      נראה לי שהיה כאן מעין נסיון לכפר על רצח העם האינדיאני בארה"ב ולהציג מעין אפשרות אחרת למה שקרה בהקמת מדינת ארה"ב...

      כמו כן הסרט עצמו הינו מישמש אחד גדול של "רעיונות מועתקים" 1:1 מסיפורים כמו : "חולית", "פוקהונטס" וכ"ד...

      למרות הכל נהניתי מהתמונות עצמן ובעיקר מהרעיון של ה"צמה" בשיער שאיפשרה לילידים "להתחבר" ל"אימא אדמה"...

      .

      נחמד להיות כאן אצלך - כי אתה מפעיל לי במקצת את התאים האפורים החלודים שלי...

        23/1/10 17:25:

      צטט: הולמס 2010-01-23 15:37:18

      צטט: anna19 2010-01-23 10:42:55

      צטט: הולמס 2010-01-23 09:03:51

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      את עוד תתחילי להתעניין ברוגבי אחרי שתראי את הסרט.

       

      וזה בסדר, לא נדרשת הבנה במשחק

       

      :)

       

       

       

       

      אה, אז תגיד ככה.

      חשבתי שבסוף הסרט עושים בוחן.

       

      לא בוחן

       

      מבדק

       

      היום קוראים לזה בשמות אחרים

      ע"מ לא להפחיד את התלמידים

       

       

       

       

       

      אה, לא ידעתי. טוב, היום זה לא מה שהיה פעם. בזמננו הכל היה האחרת....
        23/1/10 17:00:

      צטט: שיווה 2010-01-23 13:15:05


      אהבתי, תודה

      זה כי אתה מעולה בעיני

      ואתה מרגיש ורגיש

      ובעיקר מכיר בכוחה של הסליחה

       

       

      נראה לי שאני זוכה כאן לשבחים שלא מגיעים לי

       

       

      אחת הסיבות שמנדלה הוא אדם נערץ בעיני הוא בשל העובדה שהוא היה מסוגל לסלוח לאלו שלקחו לו 27 שנים מחייו

       

      לאלו שהשפילו, דיכאו, שלטו וטבחו בבני עמו במשך עשרות שנים

       

      אני לא יודע עד כמה אני מסוגל לסלוח

       

      אבל אני בהחלט מעריך את אלו המסוגלים

       

       

        23/1/10 16:36:

      צטט: מלך לירי 2010-01-23 12:06:01

      http://rosebud.bloge.co.il/category/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A2/

       

      בכל זאת

       

       


      תודה

       

       

      ברוך הבא

       

       

        23/1/10 15:49:

      צטט: נסיכת הגאות והשפל 2010-01-23 11:08:29


      (נסיון שני)

       

      ביקורת מצויינת. מרגשת, סוחפת, מעוררת השראה.

      לרגע הייתי צופה יחידה ולרגע קהל שאליו אתה נושא את דבריך.

      האמת היא שבאופן כללי אני לא נתמכת בביקורת ובפיתוי כדיי

      לצפות בסרט של קלינט איסטווד, אבל הביקורת שלך פשוט מעולה

      והיופי שלה וגם בביקורת הקודמת שקראתי אצלך היא שאתה שם

      את הלב שלך בתוכה, מוציא את הכל החוצה, נותן לנו לגעת במחשבות,

      להרגיש איך זה להרגיש ברגע מסויים, להכנס לתוך הסרט ולהיות

      חלק ממה שקורה בתוכו.

       

      האמת שקודם כתבתי משהו אחר לגמרי, על איסטווד ומניין סרטיו

      אבל גם כך זה טוב, וגם חיבוק הנמר שנתת לו ולסרטו.

       

      תודה.

       

      וואו

       

      איזו תגובה

       

      נשבע לך שעם כל שחצנותי האינהרנטית אני לא יודע מה עושים עם תגובה שכזאת ואני אפילו מוצא עצמי מתקרב למחוזות המבוכה.

      וממילא שמתי את הציניות בצד בביקורת הזו, כך שאת תופסת אותי לגמרי לא מוכן.

       

      עכשיו בטוח תלכי לסרט.

       

      נכון ?

       

      }{

       

       

        23/1/10 15:37:

      צטט: anna19 2010-01-23 10:42:55

      צטט: הולמס 2010-01-23 09:03:51

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      את עוד תתחילי להתעניין ברוגבי אחרי שתראי את הסרט.

       

      וזה בסדר, לא נדרשת הבנה במשחק

       

      :)

       

       

       

       

      אה, אז תגיד ככה.

      חשבתי שבסוף הסרט עושים בוחן.

       

      לא בוחן

       

      מבדק

       

      היום קוראים לזה בשמות אחרים

      ע"מ לא להפחיד את התלמידים

       

       

       

        23/1/10 15:36:

      צטט: חיה לי מיום ליום 2010-01-23 09:32:51


      שמעתי על הסרט הזה

      וכבר שמתי עליו "את העין" :)

       

      תודה על ההמלצה הנפלאה שמדרבנת עוד יותר ללכת ולראות

       

       

      אני אוהב לדרבן

       

      לכי, צפי ותהני

       

       

        23/1/10 15:19:

      צטט: פרספונה. 2010-01-23 04:46:31

      לא אוהבת צינה בכל משמעות לשונית שישנה.

      הולכת.

      תודה :)

       

      אבל נראה לי שאת צינה דיזנגוף דווקא היית אוהבת

       

      :)

       

       

      [הזכרת לי איזו סצינה מימי כמאבטח בחברת חשמל בזמן לימודי התואר הראשון. עת ברשת הקשר נשמע קולו המיואש של אחד המאבטחים ששקד על תשבץ הגיון והיתה לו הגדרה לא מפוענחת: "מגן על אשת ראש העיר". ואני מתוך רכב הסיור עטתי על המוטורולה ואמרתי לו "צינה"]

       

       

       

      לכי

       

      ותהני

       

       

        23/1/10 15:15:

      צטט: ר ח ל 2010-01-23 02:43:52


      איזה כיף לקרוא אותך 

       

       

      איזה כיף שכיף לך לקרוא אותי

       

      :)

       

       

        23/1/10 13:15:


      אהבתי, תודה

      זה כי אתה מעולה בעיני

      ואתה מרגיש ורגיש

      ובעיקר מכיר בכוחה של הסליחה

        23/1/10 12:56:

      צטט: איריסלוי 2010-01-23 00:01:02


      תאור מרתק ומעורר רצון לצפות בסרט.

      בהחלט שכנעת אותי.

      תודה לך :-)

       

       


      וואלה

      יש כאן לא מעט שהשתכנעו ללכת לסרט.

       

      אני מתחיל לחשוב שיש לי כוח שכנוע לא מנוצל.

       

      אולי הייתי צריך לשכנע אותכם לעשות עוד דברים?

       

      המממ

       

       קריצה

       

      }{

       


      (נסיון שני)

       

      ביקורת מצויינת. מרגשת, סוחפת, מעוררת השראה.

      לרגע הייתי צופה יחידה ולרגע קהל שאליו אתה נושא את דבריך.

      האמת היא שבאופן כללי אני לא נתמכת בביקורת ובפיתוי כדיי

      לצפות בסרט של קלינט איסטווד, אבל הביקורת שלך פשוט מעולה

      והיופי שלה וגם בביקורת הקודמת שקראתי אצלך היא שאתה שם

      את הלב שלך בתוכה, מוציא את הכל החוצה, נותן לנו לגעת במחשבות,

      להרגיש איך זה להרגיש ברגע מסויים, להכנס לתוך הסרט ולהיות

      חלק ממה שקורה בתוכו.

       

      האמת שקודם כתבתי משהו אחר לגמרי, על איסטווד ומניין סרטיו

      אבל גם כך זה טוב, וגם חיבוק הנמר שנתת לו ולסרטו.

       

      תודה.

        23/1/10 10:42:

      צטט: הולמס 2010-01-23 09:03:51

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      את עוד תתחילי להתעניין ברוגבי אחרי שתראי את הסרט.

       

      וזה בסדר, לא נדרשת הבנה במשחק

       

      :)

       

       

       

       

      אה, אז תגיד ככה.

      חשבתי שבסוף הסרט עושים בוחן.


      שמעתי על הסרט הזה

      וכבר שמתי עליו "את העין" :)

       

      תודה על ההמלצה הנפלאה שמדרבנת עוד יותר ללכת ולראות

        23/1/10 09:03:

      צטט: anna19 2010-01-22 23:47:03


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

       

      את עוד תתחילי להתעניין ברוגבי אחרי שתראי את הסרט.

       

      וזה בסדר, לא נדרשת הבנה במשחק

       

      :)

       

       

        23/1/10 08:56:

      צטט: 77777777 2010-01-22 23:11:21


      עשית חשק (הפעם לסרט)

       

       :))

       

       

      איזה כיף

       

      אני שמח לעורר חשקים,

      מכל מיני סוגים

       

      תהנה

       

       

        23/1/10 08:53:

      צטט: גאיה :) 2010-01-22 22:30:11

      אתה יודע מה, עשית לי את זה.

      הולכת.

      :-)

       

      :)

       

      אם כך, מלאכתי הושלמה.

       

      גם עשיתי לך את זה וגם שלחתי אותך לסרט

       

      :)

       

       

       

        23/1/10 07:31:

      צטט: שמידנה 2010-01-22 21:46:18


      את אווטאר ראיתי ולא הפסקתי להתפעל..ואת זה...אלך לראות כמובן,כי אחרי המלצה שכזו..אי אפשר שלא. תודה*

       

      בחמישי בלילה כשיצאתי מאווטאר התפלאתי על כך שאחרי שלוש שעות של חוויה ויזואלית עם עלילה בעלת מאפיינים של מאבק וערכים לא נשאר לי כלום בראש.

      אחרי אינוויקטוס אני מהרהר לא מעט.

      ומאחר שממילא אני מכיר היטב את הסיפור ההיסטורי ועוסק פה ושם בהיבטים שלו זה נתפס אצלי כמשהו משמעותי הרבה יותר.

       

      אני בטוח שתהני

       

       

        23/1/10 06:23:

      צטט: ש ר י ת 2010-01-22 21:34:05

      "סרט של משהו הקורה באמת"

      אין יותר משכנע משורה כזו,

      לא נותר אלא להזמין כרטיס ולהגיע ולצפות באמת הזו.

      תודה.

       

       

      אה, מעולה

       

      ותבואי לכאן ותספרי מה חשבת

       

      :)

       

       

        23/1/10 04:46:

      לא אוהבת צינה בכל משמעות לשונית שישנה.

      הולכת.

      תודה :)

        23/1/10 02:43:


      איזה כיף לקרוא אותך 

       

        23/1/10 00:01:


      תאור מרתק ומעורר רצון לצפות בסרט.

      בהחלט שכנעת אותי.

      תודה לך :-)

        22/1/10 23:47:


      האמת? איבדתי אותך אחרי "הסרט הוא על רוגבי".

      סתם. שכנעת אותי. בהזדמנות ראשונה. :)

        22/1/10 23:11:


      עשית חשק (הפעם לסרט)

       

       :))

        22/1/10 22:30:

      אתה יודע מה, עשית לי את זה.

      הולכת.

      :-)

       

        22/1/10 21:46:

      את אווטאר ראיתי ולא הפסקתי להתפעל..ואת זה...אלך לראות כמובן,כי אחרי המלצה שכזו..אי אפשר שלא. תודה*
        22/1/10 21:34:

      "סרט של משהו הקורה באמת"

      אין יותר משכנע משורה כזו,

      לא נותר אלא להזמין כרטיס ולהגיע ולצפות באמת הזו.

      תודה.

       

      ארכיון

      פרופיל

      הולמס
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין