כותרות TheMarker >
    ';

    הפרק האחרון בחיי

    הקיץ העמוס בחיי - מה שהיה וחלק ממה שיהיה

    12 תגובות   יום שלישי, 14/9/10, 02:05

     

    החופש הגדול נגמר ושנת הלימודים החלה, מה שאומר שגם עונת השידורים בארצות הברית בפתח.

    מבחינתי המשמעות המיידית היא, שמעכשיו כמעט בכל יום יש שיעורי בית. ביום שני צריך להוריד את המצויירות, את דקסטר, Bored to death ואחרים. ביום שלישי זה צ'אק, איך פגשתי את אמא ואולי אפילו האוס. כך הלאה בכל יום יש לא מעט שיעורי בית. שעות של עבודה, ובשבת רק מה שלא הספקנו לראות במהלך השבוע.

    וכמו בכל שנה גם שנת לימודים זו תימשך עם הפוגות עד מאי ואז שוב חופש, ים, קייטנות וכמובן גם שיעורי השלמות.

     

    ומהם שיעורי ההשלמות של הקיץ בעצם?

     

    שאלה טובה, שיעורי ההשלמות אלו אותן סדרות שאתה מתכנן במשך שנים לראות מההתחלה ועד הסוף. כל מיני סדרות שפיספסת כשהיית קטן בהתנחלות והן שודרו בכבלים שהיו רק לסבתא בירושלים, או פשוט סדרות שחמקו מהראדר כשהן רק החלו, וכדאי מאוד להשלים אותן כדי להבין שבתוך כל הבלאגן הזה שנקרא טלויזיה יש המון תכנים טובים, אפילו כשאתה הופך להיות קצת יותר בררן.

     

    אז מה בעצם השלמתי ואחרי מה עקבתי בקיץ הזה:

     

    1. 1.    איך פגשתי את אמא 

    רבות שמעתי על הסדרה אך מעולם לא עקבתי. תוך זמן מאוד קצר בלעתי את חמש העונות הראשונות של הסדרה.

    מלבד השאלה המטרידה הזאת – כמה זמן לכל הרוחות לקח לטד מוסבי לפגוש את אשתו, ולמה הוא החליט להתחיל את הסיפור כל כך הרבה זמן לפני כן – סך הכל אין תלונות. זהו סיטקום איכותי וממכר. עם דמויות מעוצבות היטב הן על ידי הכותבים והן על ידי השחקנים המצויינים המגלמים אותם. בגדול זו סדרה שמוכיחה שלא צריך להמציא את הגלגל בשביל לעשות טלויזיה מצויינת.

    1. 2.    סיינפלד 

    כן, כן, תאמינו או לא, אבל מעטים הפרקים שראיתי של הסדרה הזאת. אני מכיר חלק מהפרקים הקלאסיים, ובקלות אני זורם עם ציטוטים, אבל עד לפני כמה חודשים לא יכולתי לומר שראיתי את הפרק עם מולווה, למשל, ועכשיו כן. אז אמנם לא ראיתי את כל תשעת העונות באדיקות כפי שעשיתי עם איך פגשתי את אמא, אבל השלמתי בינתיים את עונה ארבע ומרבית מעונה חמש, והסדרה הזאת בינינו – לא הולכת לשום מקום, ותמיד תישאר רלוונטית, אז אין לחץ.

    1. 3.    פארסקייפ 

    את סדרת המדע בדיוני המצויינת הזאת, בתכלס לא הרבה מכירים וחבל שכך. זו סדרה טובה, והיא הקדימה את זמנה בכמה מישורים. למשל, היא אחת הסדרות הראשונות בז'אנר שהשכילו למקד את העיסוק סביב המדע המשוער והעתידי בעיקר בתחום אחד, והוא תחום "חור התולעת" (A.K.A Worm Hole). את הסדרה הזאת דווקא ראיתי לפני שנים מההתחלה עד הסוף (עד שבוטלה כעונה אחת לפני סיום הסיפור – בתום עונתה הרביעית). כשנתיים לאחר ביטולה צולמה מיני סדרה שאמורה היתה להשלים את הסיפור. הסיבה שלא ראיתי את המיני סידרה עד היום, היא התחושה שראוי שאצפה שוב בשתי העונות האחרונות של הסדרה לפני כן על מנת להיות יותר בעניינים. בקצב איטי מדי אני חוזר וצופה בפרקים שלפני כמעט עשור ראיתי אותם בפעם האחרונה. עכשיו אני בתחילת העונה הרביעית והאחרונה ובעזרת השם עד סוף שנת 2010 אשלים את פרקי העונה ואת המיני סידרה שמחכה לי על המחשב משנת 2004.

    ראוי לציין שבשנים האחרונות ישנם דיבורים חסרי אחראיות על האפשרות שהסדרה תשוב בפרקי אינטרנט, אולם כבר שנתיים זה רק בגדר שמועות.

    1. 4.    עבודה ערבית 

    כידוע הטלויזיה הישראלית איננה מסודרת (וטובה) כמו הטלויזיה האנגלית או האמריקאית – במיוחד בקומדיות, ולכן כשראיתי בחדר כושר חלקים מפרק מהעונה השניה של עבודה ערבית, החלטתי לתת צ'אנס לסדרה ולצפות בעונתה הראשונה ששודרה כבר לפני כמעט שלוש שנים. אני אוהב את הכתיבה של סייד קשוע, ואני עייף מהדרמות הישראליות, ולאיטי אני משלים את העונה הראשונה ומצפה בקרוב לראות גם את השניה. עליה שמעתי רק דברים טובים. מה גם שידוע לי שתיהיה עונה שלישית, ואולי אפילו בשנה הבאה, ותמיד אני אוהב לחכות לעונות חדשות של סדרות שאני אוהב עוד מימי מקגייור.

    1. 5.    Parks and Recreation

    זה לא באמת נחשב שאני עוקב או השלמתי, אבל ראיתי איזה שלושה פרקים. זה קצת מעייף כל עידן המוקיומנטרי הזה שהולך עוד לתקוף הרבה יותר חזק ממה שנדמה לכם בשנת השידורים הקרובה, אבל אומרים שהעונה השניה ממש טובה, אז אני משלים לאיטי את מעט פרקי העונה הראשונה, ובקרוב אולי גם אסיים אותה.

    1. 6.    Pretty Little Liars

    אבודים ו 24 השלימו לי שני צרכים חשובים בחיי. הראשונה – הצורך העז לשנוא ולבטל התלהבות המונים, השניה – הצורך באקשן, בנקמה ומוות חסר אחראיות של מלא דמויות שמבליחות לרגעים ארוכים יותר או פחות.

    לא יודע מה חיפשתי בסדרה הזאת, אבל לא מצאתי שם לא את הצורך הראשון, לא את הצורך השני ולא כלום בעצם. סתם סידרה נוספת שאמורה להיות מעין עקרות בית נואשות פוגשות את דגראסי הדור הבא. בשבילי הספיקו חמישה פרקים, שהרגישו בערך ארבעה וחצי יותר מדי, וזו מחמאה.

    1. 7.    סקינס 

    אחרי שבשנה החולפת השלמתי את הדור הראשון של הסדרה (עונות 1 ו-2), הרגשתי צורך להתמסר לדור הבא של הצעירים ממעמד הפועלים של בריטניה בקשיי ההתבגרות שלהם. יצאתי עם תחושות מעורבות לאחר שסיימתי את שתי העונות הבאות. מצד אחד היה מרגש ומדהים, ומצד שני זה פשוט קרע אותי מבפנים, וגרם לי לשאול את עצמי מה הגבול בין דרמה טובה לבין מסחטת דמעות רגשית, שלפעמים משאירה אותך חלוש ופגוע במקום מחוזק ומרומם.

    אין לי תשובה על זה עדיין, אבל את סרט הקולנוע שאמור לצאת בקיץ הבא שישלים את סיפור הדור הזה, וישלב גם משהו לא ברור מהדור הראשון כמובן שאראה. את העונה החמישית שתתחיל את דור השלישי, אולי גם אראה, אבל אני לא מבטיח.

    1. 8.    סופרנצ'ורל (על טבעי) 

    כמה שאני לא מנסה לתת צ'אנס נוסף לסדרת המתח/אימה המדוברת הזאת, האחים לבית וינצ'סטר פשוט לא מצליחים לחדור אלי. הדמויות חלולות מדי, וזה מרגיש כאילו זה לא הולך לשום מקום. אז כנראה שאני אשאר אי שם בתחילת העונה השניה, ולא אגיע לעולם לעונה השלישית והמדוברת של הסדרה הזאת.

    1. 9.    ילדי האנרכיה 

    את שתי העונות הראשונות של הסדרה סיימתי בדיוק בזמן כדי שאוכל כמו כולם לראות את פרק פתיחת העונה השלישית ששודר לפני מספר ימים בארצות הברית.

    קראתי מישהו שטען שהסדרה הזו היא הדרמה הטובה ביותר כרגע בטלויזיה, הוא השווה אותה באופן טבעי לסופרנוס, ואמר שהיא באותה רמה גם של המגן ואולי אפילו מתחילה לדגדג את הסמויה. אז מה דעתי בעניין?

    אני מאוד אוהב את הסדרה הזאת, ואני חושב שהיא ללא ספק מהסדרות היותר טובות על המרקע האמריקאי, אבל אני לא יכול שלא להרגיש כאילו הכותבים שלה הצליחו ל"פצח" את הנוסחה לטלויזיה טובה. הדמויות מעניינות, הקונפליקטים עמוקים. יש מיתולוגיה לא רעה וכמה דמויות כמו למשל ג'מה (קייטי סגל האהובה), באמת מעניקות לטלויזיה את הרגעים שכולנו רוצים מדי פעם לחוות. אבל משהו שם פשוט לא נדבק עד הסוף, בסופרנוס ובסמויה האמנתי לכל התפתחות, הכל הרגיש טבעי ולא מודבק, וזה לא קורה לי כאן.

    יש הרבה מה להרחיב על הסדרה, אבל התחושה העיקרית שאני מרגיש כשאני מסכם את הצפיה בשתי העונות הראשונות ופרק הפתיחה של העונה השלישית, הן שהסיפור לא מכתיב את התפתחות הסדרה, אלא אילוצי הפקה. ולמה הכוונה? הסדרה לא אמיצה מספיק להפטר מדמויות, למשל, בשביל לקדם את העלילה, וכאשר זה כן קורה אז, זה בדרך כלל בגלל בקשת שחקן זה או אחר לעזוב לפרוייקטים אחרים. כמו כן אם בכל זאת משווים את הסדרה לסמויה, שזו בפני עצמה מחמאה לא קטנה, אז בסמויה הסיפור העונתי שתמיד היה רק פרק מהסיפור הגדול, הרגיש יותר שלם ומאוזן בקצב שלו מאשר הסיפור העונתי בילדי האנרכיה. אבל עוד אדון על כך לאחר צפיה בפרקיה הבאים של העונה הנוכחית.

    רק עוד מחשבה אחת (ומאוחרת יותר) – אומרים שישנן הרבה השפעות שיקספיריות על עיצוב הסיפור ודמויות הסדרה, אבל יכול להיות שזו בדיוק עקב האכילס של הסדרה, שצריכה קצת חופש מגבולות הדרמה המוכרת כל כך.

    1. 10.   לואי

    לאחר שצפיתי בפרק הראשון לא חשבתי שאמשיך לפרק השני, אולם לאחר המלצתה החמה של עדי (תודה רבה!!!!) המשכתי ואכן היה שיפור מיידי וקיצוני. ניתן לראות את הפוטנציאל החזוני של לואי סי.קי כבר בפרק הראשון, אבל בעזרת צוות מיומן יותר הוא הצליח לעשות את זה הרבה יותר טוב בהמשך הסדרה כבר מהפרק השני.

    1. 11. פרינג'

    סדרה נוספת שניסיתי ולאחר הפרק השלישי כבר הבנתי סופית שאין שום סיכוי שבשום שלב הסדרה הזאת תדבר אלי. אני פשוט לא מאמין לכלום וגם לא רוצה, ויסלחו לי מעריצי הסדרה (והיא גם לא גרועה ופופולארית מספיק בשביל להפוך לסדרה שאני יאהב לשנוא השנה כתחליף לאבודים).

    1. 12. פיוצ'רמה

    הרבה היסוסים היו לפני פתיחת העונה השישית של הסדרה המיתולוגית הזאת שלא מפסיקה לחזור מן המתים. 2002-2003 היתה השנה הגרועה ביותר בחיי כשמלא סדרות שאהבתי בוטלו (פיוצ'רמה, פמלי גאי, פארסקייפ ועוד) אחר כך החל תור הזהב כשכל הסדרות הללו שהקדימו את זמנן חזרו לחיים אחת אחרי השניה(לזמן קצר מדי או ארוך מדי), והשיבו לי את האמונה במוסד הזה שנקרא טלויזיה. פיצ'רמה חזרה לארבעה סרטי דיוידי שהראשון שבהם היה מבריק, השני היה טוב ואת השלישי והרביעי אני אפילו לא זוכר.

    וכך לקראת העונה השישית באתי מן הסתם מלא בפחדים ותקוות מהוססות. העונה שקצרה שבחים כבר מתחילתה על ידי מבקרים וצופים, לא התחילה כל כך טוב לטעמי. התחושה החוזרת שלי היתה שהם מנסים לשחזר את רגעי הסדרה הגדולים על ידי מחזור הנוסחאות שהם עצמם יצרו בפרקי המופת של העונות הראשונות. כמו כן היתה תחושה שהרבה מן הפרקים הם פרקי סאטירה לא רלוונטית, עקב עיסוק בנושאים שזמנם עבר.

    אבל משהתקדמו הפרקים הבנתי שאני סתם קטנוני. בדקתי את הסדרה בזכוכית מגדלת כשסך הכל חלק גדול מ12 הסיפורים היו עדיין טובים ועדיין עם רגש, וההומור תמיד שם.

    כך שאני מפרגן ומאחל לסדרה (ולכולנו) שתגדל ותקבל עוד פרקים מעבר ל 26 שהוקצבו לה על ידי קומדי סנטרל.

    1. 13.  הפמליה

    העונה הכמעט אחרונה של הסדרה הזאת שודרה עד השבוע בטלויזיה האמרקאית. אם עד עכשיו כל הדמויות עשו שטויות במהלך העונה ובכל סוף עונה הכל היה נגמר בטוב, אז העונה השביעית היתה בסימן הנפילה של שתי הדמויות שכוכבן עד כה היה רק בעליה (וינס וארי) לאן זה יוביל בששת פרקיה האחרונים של הסדרה בקיץ הבא? למארק וולברג וחבריו התשובות. האם וינס יהיה הית' לדג'ר של היקום הפמלייתי? ובכן, ככה זה נראה בינתיים.

    1. 14.  The IT Crowd

    הקומדיה האנגלית החביבה ודלת התקציב הזו הבליחה אחרי שנה וחצי לעונה רביעית חביבה שראיתי בינתיים רק את חציה (שלושה פרקים). אתמול שמעתי והתעצלתי לבדוק את זה רשמית, שאושרו לסדרה עוד שתי עונות לפחות. לי אין תלונות.

    1. 15. המשרד – הישראלי

    לא פייר שאני כבר אכתוב על זה מצפיה בפיילוט בלבד – אז אני פשוט לא אעשה את זה.

    1. 16.  The Good Guys

    סדרת קיץ אמריקאית חדשה נוספת. אמורה היתה להיות סדרה מגניבה, אולם הספיקו לי בערך 15 דקות כדי להבין שמדובר בבזבוז זמן מוחלט.

    1. 17.  Treme

    כבר כתבתי על הסדרה של דיוויד סימון (יוצר הסמויה), על ניו אורלינס שמתרחשת זמן קצר לאחר קטארינה, אולם רק לא מזמן סיימתי את עונתה הראשונה. אני אסכם את זה כך: כל מי שנשמה באפו שיתחיל מיד לצפות ביצירת המופת הזאת, ואם אמרתי שילדי האנרכיה היא אחת מהסדרות הטובות שיש כיום בטלויזיה אז היא עדיין איננה מתקרבת לקרסוליים של טרמיי – כי הסדרה הזאת היא הכי חשוב שקורה כיום בעולם הטלויזיה (מלבד צ'אק...).

    1. 18.  The Big Bang Theory

    רק בשבועות האחרונים התחלתי לעקוב אחרי הסדרה החביבה ביותר הזאת. גם סיטקום זה הובא לתשומת ליבי בזכותו של חברי הטוב דובי (כמו איך פגשתי את אמא), ושוב תודה על כך. שלדון הוא כנראה הדמות הכי מרעננת כרגע בטלויזיה.

    1. 19.  ניקיטה

    ראיתי רק את הפיילוט של הסדרה הזאת. ממש לא סדרה מרשימה (התסריט מפוצץ בקלישאות), אבל כרגע היא זאת שנבחרה על ידי להחליף את 24. יש שם גם אקשן, גם נקמה וגם בחורות יפות שלמדו אומנויות לחימה לצורך העניין. אני מקווה לשיפור ניכר או סדרה אחרת. עקרונית הסדרה שכולם מדברים עליה השנה היא דווקא סדרה בשם – The Event, אבל אני יכול לנחש שהיא תיהיה ה"פלאשפורוורד" של העונה הזאת. לאחר שאצפה בפיילוט אוכל לקבוע זאת סופית.

     

    ************************************************************************************************************************

    אני אסכם בכמה מילים לגבי עונת השידורים הקרובה. כמו בכל שנה צפויות הרבה סדרות חדשות. אני אבדוק את הבאות:

    Raising Hope – מבית היוצר של גרג גרסיה היוצר של שמי ארל המיתולוגית.

    Mixed Signals – הגירסה הלועזית של רמזור, שבטח לא תחזיק לעונה מלאה.

    No Ordinary Family – סדרה שאמורה להיות מוקיומנטרית על משפחה שמקבלת כוחות על – צוות השחקנים מובחר, אבל אני מהמר על כישלון.

    Running Wilde – מבית היוצר של מיץ' הורוביץ היוצר המוערך של משפחה בהפרעה.

     

    בינואר ה"חברים" מקבלים הזדמנויות:

    Mr. Sunshine – סדרה של מתיו פרי, כמו כל הטריילרים גם זה נראה רע, אבל יש באזז סביבה, ומנבאים הצלחה.

    Episodes – סדרה מוקיומנטרית (כמובן) על מאט לה בלאנק שמקבל עבודה בסדרה מיובאת. שלא כמו ג'ואי, כאן יש מצב להצלחה.

    אם הם יכשלו, תמיד הם כנראה יוכלו לקבל תפקידי אורח בקוגרטאון...

    לא הוספתי קדימונים לסדרות המדוברות כי יש הרבה, אבל אם תבקשו אעשה זאת.

     

    ******************************************************************************************

    תודה לדובי, עדי וקירה שעודדו אותי לחזור לכתוב כאן. אני אנסה להתמיד.

     

     

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 5 מתוך 5

      תגובות (12)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        19/9/10 14:09:

      צטט: ~מאיה~ 2010-09-15 15:06:31

      צטט: ShmerkTV 2010-09-15 02:51:53

      צטט: Soul Sista 2010-09-14 20:35:01

       

      לגבי הסמויה- קודם כל אני שמחה לגלות שהעונה השניה ניתנת להורדה.

      חשבתי שעבר יותר מדי זמן, אז עושה רושם שזה יהיה יום כיפור שלי.

      העונה הראשונה- הפרקים הראשונים היו לי קשים.הטיעון שלך לגבי מד מן זה מה שאני הרגשתי בלהכנס לסדרה הזו.אחרי כחמישה פרקים היא מתחילה להיות מתגמלת.אני קצת מאוהבת במקנולטי הזה- מאיה, לתשומת לבך- ומתה על הדמות שמעטרת את הבלוג שלך, באבלס.

      אני מאד אוהבת את ההזדהות שהסדרה יוצרת גם עם חלק מדמויות הפושעים.

      לנצח תהיה לי פינה חמה ל"אוז" ול"רצח מאדום לשחור"  ואני ממשיכה לחפש סדרות פשע כאלה או אחרו שישתוו אליהן.

      "הסמויה" בהחלט עושה רושם של מתמודדת ראויה על התואר הזה.

       

      לגבי מד מן, אני חייבת לומר-בניגוד למאיה- שאני מבינה את הקושי.שמעתי אותו מלא מעט אנשים ואני תמיד אומרת שלא באמת בא לי להתיישב לראות אותה.

      מצד שני כשאני כן רואה אותה אני מבינה כמה היא מופתית.אבל פאן היא בטח לא.

       

      כרגע אני בעיקר נרגשת לקראת פרק הסיום של TRUE BLOOD שעוד לא ראיתי ואני די בטוחה שגם העונה הזו נגמרת בCliff hanger.זה קצת קשה.

       

      נראה לי שארכוש את הספרים בקרוב בהשפעתך ובהשפעת מאיה.

      לגבי אלן בול, לא יכולה לומר שאני מסכימה.אפילו שלא הייתי צופה אדוקה של 6 feet under.

      כמה דיכאון בן אדם יכול לספוג.

       

      וגם פרק הסיום של הסדרה תמיד יתחבר לי עם אחד הימים הקשים בחיי.מה לעשות, ככה יצא.

       

      חוץ מזה שהgayness של אלן בול מאד מתגמל בבחירות הליהוק שלו.תשאל את מאיה:-)

       

      לגבי 30רוק, אני ממש מקנאה בך.נשאר לך להשלים את הדברים הבאמת כיפים:-)

       

       

      צטט: ShmerkTV 2010-09-14 11:56:28

      איזה קבלת פנים מרעננת. תודה לכן. מקרב לב!
      :)
      סיסטה אני מאוד אשמח לשמוע מה התרשמויותייך מהעונה הראשונה של הסמויה.
      מאיה - תודה על ההמלצה על הביג סי, אני אבדוק את זה בקרוב.
      לגבי מד מן, וידס, דם אמיתי ורוק 30:
      מד מן, פשוט לא הצלחתי לעבור את הפרק השמיני של העונה הראשונה. אני מאוד מעריך את האסתטיות, אבל לא התחברתי לקצב האיטי של הדרמה. יש לי כבר שנתיים את שאר פרקי העונה הראשונה על המחשב, ככה שלא באמת הרמתי ידיים לגמרי.
      ווידס - לא יודע, נשרפתי עם העיירה בסוף העונה השלישית (?!) לא היה לי כח להמשיך, הרגשתי תחושה עמוקה של מיצוי.
      דם אמיתי - סיפור מעניין - לפני כמה שנים בארצות הברית, בטנסי רכשתי לעצמי את הספר עליו מבוססת העונה הראשונה ונהנתי מהקלילות שלו ואפילו קניתי את הספר השני (שאני לא יודע אם העונה השניה מבוססת עליו), אבל אז הגעתי חזרה לארץ והשארתי את הערפדים החביבים האלו במקומם. כמובן ששמחתי שהספר היחיד שקניתי לעצמי בסטייטס הופך להיות סדרה.
      וכאן - צר לי על הבוטות - אבל... תמיד חשבתי שאלן בול הוא סופר אוברייטד. לא נראה לי שאני אי פעם אמשיך את הסדרה.
      רוק 30 - הסדרה היחידה ברשימה הזאת שאף פעם לא ראיתי אפילו פרק אחד שלה. אני אכניס את זה פעם אחת ולתמיד ל TO DO LIST שלי, מבטיח.

      שוב תודה על כל החום ועל הפרגון הרב, שתיהיה לנו עונה טובה ושנה טובה

       

       

      הסמויה - כדאי להוריד בקבצים השוקלים 700 מגה. מזיכרוני אלו ששוקלים פחות הם באיכות ממש נמוכה. (כמו כן קיים חשש שאסכים להשאיל לך את מארז ה DVD מהאמונה שזו חובתי להפיץ את הבשורה). העיקר שתמשיכי לראות! וכמובן שאין על מקנולטי - הוא ההשראה לכל לילות השיכרות שלי.

      לגבי ספרי דם אמיתי - את הראשון שכחתי בתא המטוס, אבל את השני יש לי באנגלית אם תרצי. מעולם לא סיימתי אותו, אני רק זוכר הופעת אורח של ערפד בשם אלויס פרסלי...

      ולגבי מד מן - אולי אם אני אוריד את הפרקים שנותרו לי באיכות HD יחזור לי החשק - מבטיח לנסות..

      לילה טוב

       

      העונה הראשונה של הסמויה היתה מופלאה. למרות שאני מכירה באיכות של העונות הבאות, אף אחת מהן לא הצליחה להתחרות אצלי בראשונה. אולי בגלל אלמנט ההפתעה. אולי בגלל אוסף השחקנים הנפלא שהדליק ניצוצות. לא יודעת.

      אני מהסמויה הכי אהבתי את עומר, שהיה דמות לא פחות ממופתית... ועכשיו מתברר שהוא (כלומר Michael K. Williams - השחקן) הולך לשחק בסדרה שאני הכי מחכה לה לסתיו - Boardwalk Empire, עם סטיב בושמי (וו-הו!!!!), שמביים מרטין סקורסזה (!!!!). אוטופיה.

      ואם אנחנו כבר בעניין שחקני מופת מהסמויה - לאידריס אלבה (סטרינגר בל) יש סדרה מצוינת, שעלתה באנגליה לפני כמה חודשים - Luther. שישה פרקים של עשיה טלוויזיונית מצויינת. באסה עם הבריטים והסדרות הקצרות שלהם.

      ובעניין אחר - יש לי את כל סדרת הספרים של southern vempire mysteries (a.k.a True Blood) ואין שום ספק שהספרים מוצלחים מהסדרה (לפחות עד ספר 5...), אם כי בספרים לא רואים כמה חתיך אלקסנדר סקרסגרד (תודה ל-Gayness של בול, כמו שאומרת אחותי...)... והפרק האחרון של העונה היה סביר, לא יותר. בכלל שלושת הפרקים האחרונים היו נפילה יחסית - לטעמי.

       

      אני מייד הולך לחפש את הסדרה של אידריס אלבה, כמו כן מסקרן לראות איך תראה ברודווק אמפייר, על הנייר זה נשמע מבטיח.

      צפיתי אגב בארבעת הפרקים ששודרו עד כה של הביג סי, שזה באופן טבעי סוג של ברייקינג באד פוגש את ווידס, וזה נחמד למדי, אני מקווה להחזיק מעמד..

        15/9/10 15:06:

      צטט: ShmerkTV 2010-09-15 02:51:53

      צטט: Soul Sista 2010-09-14 20:35:01

       

      לגבי הסמויה- קודם כל אני שמחה לגלות שהעונה השניה ניתנת להורדה.

      חשבתי שעבר יותר מדי זמן, אז עושה רושם שזה יהיה יום כיפור שלי.

      העונה הראשונה- הפרקים הראשונים היו לי קשים.הטיעון שלך לגבי מד מן זה מה שאני הרגשתי בלהכנס לסדרה הזו.אחרי כחמישה פרקים היא מתחילה להיות מתגמלת.אני קצת מאוהבת במקנולטי הזה- מאיה, לתשומת לבך- ומתה על הדמות שמעטרת את הבלוג שלך, באבלס.

      אני מאד אוהבת את ההזדהות שהסדרה יוצרת גם עם חלק מדמויות הפושעים.

      לנצח תהיה לי פינה חמה ל"אוז" ול"רצח מאדום לשחור"  ואני ממשיכה לחפש סדרות פשע כאלה או אחרו שישתוו אליהן.

      "הסמויה" בהחלט עושה רושם של מתמודדת ראויה על התואר הזה.

       

      לגבי מד מן, אני חייבת לומר-בניגוד למאיה- שאני מבינה את הקושי.שמעתי אותו מלא מעט אנשים ואני תמיד אומרת שלא באמת בא לי להתיישב לראות אותה.

      מצד שני כשאני כן רואה אותה אני מבינה כמה היא מופתית.אבל פאן היא בטח לא.

       

      כרגע אני בעיקר נרגשת לקראת פרק הסיום של TRUE BLOOD שעוד לא ראיתי ואני די בטוחה שגם העונה הזו נגמרת בCliff hanger.זה קצת קשה.

       

      נראה לי שארכוש את הספרים בקרוב בהשפעתך ובהשפעת מאיה.

      לגבי אלן בול, לא יכולה לומר שאני מסכימה.אפילו שלא הייתי צופה אדוקה של 6 feet under.

      כמה דיכאון בן אדם יכול לספוג.

       

      וגם פרק הסיום של הסדרה תמיד יתחבר לי עם אחד הימים הקשים בחיי.מה לעשות, ככה יצא.

       

      חוץ מזה שהgayness של אלן בול מאד מתגמל בבחירות הליהוק שלו.תשאל את מאיה:-)

       

      לגבי 30רוק, אני ממש מקנאה בך.נשאר לך להשלים את הדברים הבאמת כיפים:-)

       

       

      צטט: ShmerkTV 2010-09-14 11:56:28

      איזה קבלת פנים מרעננת. תודה לכן. מקרב לב!
      :)
      סיסטה אני מאוד אשמח לשמוע מה התרשמויותייך מהעונה הראשונה של הסמויה.
      מאיה - תודה על ההמלצה על הביג סי, אני אבדוק את זה בקרוב.
      לגבי מד מן, וידס, דם אמיתי ורוק 30:
      מד מן, פשוט לא הצלחתי לעבור את הפרק השמיני של העונה הראשונה. אני מאוד מעריך את האסתטיות, אבל לא התחברתי לקצב האיטי של הדרמה. יש לי כבר שנתיים את שאר פרקי העונה הראשונה על המחשב, ככה שלא באמת הרמתי ידיים לגמרי.
      ווידס - לא יודע, נשרפתי עם העיירה בסוף העונה השלישית (?!) לא היה לי כח להמשיך, הרגשתי תחושה עמוקה של מיצוי.
      דם אמיתי - סיפור מעניין - לפני כמה שנים בארצות הברית, בטנסי רכשתי לעצמי את הספר עליו מבוססת העונה הראשונה ונהנתי מהקלילות שלו ואפילו קניתי את הספר השני (שאני לא יודע אם העונה השניה מבוססת עליו), אבל אז הגעתי חזרה לארץ והשארתי את הערפדים החביבים האלו במקומם. כמובן ששמחתי שהספר היחיד שקניתי לעצמי בסטייטס הופך להיות סדרה.
      וכאן - צר לי על הבוטות - אבל... תמיד חשבתי שאלן בול הוא סופר אוברייטד. לא נראה לי שאני אי פעם אמשיך את הסדרה.
      רוק 30 - הסדרה היחידה ברשימה הזאת שאף פעם לא ראיתי אפילו פרק אחד שלה. אני אכניס את זה פעם אחת ולתמיד ל TO DO LIST שלי, מבטיח.

      שוב תודה על כל החום ועל הפרגון הרב, שתיהיה לנו עונה טובה ושנה טובה

       

       

      הסמויה - כדאי להוריד בקבצים השוקלים 700 מגה. מזיכרוני אלו ששוקלים פחות הם באיכות ממש נמוכה. (כמו כן קיים חשש שאסכים להשאיל לך את מארז ה DVD מהאמונה שזו חובתי להפיץ את הבשורה). העיקר שתמשיכי לראות! וכמובן שאין על מקנולטי - הוא ההשראה לכל לילות השיכרות שלי.

      לגבי ספרי דם אמיתי - את הראשון שכחתי בתא המטוס, אבל את השני יש לי באנגלית אם תרצי. מעולם לא סיימתי אותו, אני רק זוכר הופעת אורח של ערפד בשם אלויס פרסלי...

      ולגבי מד מן - אולי אם אני אוריד את הפרקים שנותרו לי באיכות HD יחזור לי החשק - מבטיח לנסות..

      לילה טוב

       

      העונה הראשונה של הסמויה היתה מופלאה. למרות שאני מכירה באיכות של העונות הבאות, אף אחת מהן לא הצליחה להתחרות אצלי בראשונה. אולי בגלל אלמנט ההפתעה. אולי בגלל אוסף השחקנים הנפלא שהדליק ניצוצות. לא יודעת.

      אני מהסמויה הכי אהבתי את עומר, שהיה דמות לא פחות ממופתית... ועכשיו מתברר שהוא (כלומר Michael K. Williams - השחקן) הולך לשחק בסדרה שאני הכי מחכה לה לסתיו - Boardwalk Empire, עם סטיב בושמי (וו-הו!!!!), שמביים מרטין סקורסזה (!!!!). אוטופיה.

      ואם אנחנו כבר בעניין שחקני מופת מהסמויה - לאידריס אלבה (סטרינגר בל) יש סדרה מצוינת, שעלתה באנגליה לפני כמה חודשים - Luther. שישה פרקים של עשיה טלוויזיונית מצויינת. באסה עם הבריטים והסדרות הקצרות שלהם.

      ובעניין אחר - יש לי את כל סדרת הספרים של southern vempire mysteries (a.k.a True Blood) ואין שום ספק שהספרים מוצלחים מהסדרה (לפחות עד ספר 5...), אם כי בספרים לא רואים כמה חתיך אלקסנדר סקרסגרד (תודה ל-Gayness של בול, כמו שאומרת אחותי...)... והפרק האחרון של העונה היה סביר, לא יותר. בכלל שלושת הפרקים האחרונים היו נפילה יחסית - לטעמי.

        15/9/10 02:51:

      צטט: Soul Sista 2010-09-14 20:35:01

       

      לגבי הסמויה- קודם כל אני שמחה לגלות שהעונה השניה ניתנת להורדה.

      חשבתי שעבר יותר מדי זמן, אז עושה רושם שזה יהיה יום כיפור שלי.

      העונה הראשונה- הפרקים הראשונים היו לי קשים.הטיעון שלך לגבי מד מן זה מה שאני הרגשתי בלהכנס לסדרה הזו.אחרי כחמישה פרקים היא מתחילה להיות מתגמלת.אני קצת מאוהבת במקנולטי הזה- מאיה, לתשומת לבך- ומתה על הדמות שמעטרת את הבלוג שלך, באבלס.

      אני מאד אוהבת את ההזדהות שהסדרה יוצרת גם עם חלק מדמויות הפושעים.

      לנצח תהיה לי פינה חמה ל"אוז" ול"רצח מאדום לשחור"  ואני ממשיכה לחפש סדרות פשע כאלה או אחרו שישתוו אליהן.

      "הסמויה" בהחלט עושה רושם של מתמודדת ראויה על התואר הזה.

       

      לגבי מד מן, אני חייבת לומר-בניגוד למאיה- שאני מבינה את הקושי.שמעתי אותו מלא מעט אנשים ואני תמיד אומרת שלא באמת בא לי להתיישב לראות אותה.

      מצד שני כשאני כן רואה אותה אני מבינה כמה היא מופתית.אבל פאן היא בטח לא.

       

      כרגע אני בעיקר נרגשת לקראת פרק הסיום של TRUE BLOOD שעוד לא ראיתי ואני די בטוחה שגם העונה הזו נגמרת בCliff hanger.זה קצת קשה.

       

      נראה לי שארכוש את הספרים בקרוב בהשפעתך ובהשפעת מאיה.

      לגבי אלן בול, לא יכולה לומר שאני מסכימה.אפילו שלא הייתי צופה אדוקה של 6 feet under.

      כמה דיכאון בן אדם יכול לספוג.

       

      וגם פרק הסיום של הסדרה תמיד יתחבר לי עם אחד הימים הקשים בחיי.מה לעשות, ככה יצא.

       

      חוץ מזה שהgayness של אלן בול מאד מתגמל בבחירות הליהוק שלו.תשאל את מאיה:-)

       

      לגבי 30רוק, אני ממש מקנאה בך.נשאר לך להשלים את הדברים הבאמת כיפים:-)

       

       

      צטט: ShmerkTV 2010-09-14 11:56:28

      איזה קבלת פנים מרעננת. תודה לכן. מקרב לב!
      :)
      סיסטה אני מאוד אשמח לשמוע מה התרשמויותייך מהעונה הראשונה של הסמויה.
      מאיה - תודה על ההמלצה על הביג סי, אני אבדוק את זה בקרוב.
      לגבי מד מן, וידס, דם אמיתי ורוק 30:
      מד מן, פשוט לא הצלחתי לעבור את הפרק השמיני של העונה הראשונה. אני מאוד מעריך את האסתטיות, אבל לא התחברתי לקצב האיטי של הדרמה. יש לי כבר שנתיים את שאר פרקי העונה הראשונה על המחשב, ככה שלא באמת הרמתי ידיים לגמרי.
      ווידס - לא יודע, נשרפתי עם העיירה בסוף העונה השלישית (?!) לא היה לי כח להמשיך, הרגשתי תחושה עמוקה של מיצוי.
      דם אמיתי - סיפור מעניין - לפני כמה שנים בארצות הברית, בטנסי רכשתי לעצמי את הספר עליו מבוססת העונה הראשונה ונהנתי מהקלילות שלו ואפילו קניתי את הספר השני (שאני לא יודע אם העונה השניה מבוססת עליו), אבל אז הגעתי חזרה לארץ והשארתי את הערפדים החביבים האלו במקומם. כמובן ששמחתי שהספר היחיד שקניתי לעצמי בסטייטס הופך להיות סדרה.
      וכאן - צר לי על הבוטות - אבל... תמיד חשבתי שאלן בול הוא סופר אוברייטד. לא נראה לי שאני אי פעם אמשיך את הסדרה.
      רוק 30 - הסדרה היחידה ברשימה הזאת שאף פעם לא ראיתי אפילו פרק אחד שלה. אני אכניס את זה פעם אחת ולתמיד ל TO DO LIST שלי, מבטיח.

      שוב תודה על כל החום ועל הפרגון הרב, שתיהיה לנו עונה טובה ושנה טובה

       

       

      הסמויה - כדאי להוריד בקבצים השוקלים 700 מגה. מזיכרוני אלו ששוקלים פחות הם באיכות ממש נמוכה. (כמו כן קיים חשש שאסכים להשאיל לך את מארז ה DVD מהאמונה שזו חובתי להפיץ את הבשורה). העיקר שתמשיכי לראות! וכמובן שאין על מקנולטי - הוא ההשראה לכל לילות השיכרות שלי.

      לגבי ספרי דם אמיתי - את הראשון שכחתי בתא המטוס, אבל את השני יש לי באנגלית אם תרצי. מעולם לא סיימתי אותו, אני רק זוכר הופעת אורח של ערפד בשם אלויס פרסלי...

      ולגבי מד מן - אולי אם אני אוריד את הפרקים שנותרו לי באיכות HD יחזור לי החשק - מבטיח לנסות..

      לילה טוב

        14/9/10 20:35:

       

      לגבי הסמויה- קודם כל אני שמחה לגלות שהעונה השניה ניתנת להורדה.

      חשבתי שעבר יותר מדי זמן, אז עושה רושם שזה יהיה יום כיפור שלי.

      העונה הראשונה- הפרקים הראשונים היו לי קשים.הטיעון שלך לגבי מד מן זה מה שאני הרגשתי בלהכנס לסדרה הזו.אחרי כחמישה פרקים היא מתחילה להיות מתגמלת.אני קצת מאוהבת במקנולטי הזה- מאיה, לתשומת לבך- ומתה על הדמות שמעטרת את הבלוג שלך, באבלס.

      אני מאד אוהבת את ההזדהות שהסדרה יוצרת גם עם חלק מדמויות הפושעים.

      לנצח תהיה לי פינה חמה ל"אוז" ול"רצח מאדום לשחור"  ואני ממשיכה לחפש סדרות פשע כאלה או אחרו שישתוו אליהן.

      "הסמויה" בהחלט עושה רושם של מתמודדת ראויה על התואר הזה.

       

      לגבי מד מן, אני חייבת לומר-בניגוד למאיה- שאני מבינה את הקושי.שמעתי אותו מלא מעט אנשים ואני תמיד אומרת שלא באמת בא לי להתיישב לראות אותה.

      מצד שני כשאני כן רואה אותה אני מבינה כמה היא מופתית.אבל פאן היא בטח לא.

       

      כרגע אני בעיקר נרגשת לקראת פרק הסיום של TRUE BLOOD שעוד לא ראיתי ואני די בטוחה שגם העונה הזו נגמרת בCliff hanger.זה קצת קשה.

       

      נראה לי שארכוש את הספרים בקרוב בהשפעתך ובהשפעת מאיה.

      לגבי אלן בול, לא יכולה לומר שאני מסכימה.אפילו שלא הייתי צופה אדוקה של 6 feet under.

      כמה דיכאון בן אדם יכול לספוג.

       

      וגם פרק הסיום של הסדרה תמיד יתחבר לי עם אחד הימים הקשים בחיי.מה לעשות, ככה יצא.

       

      חוץ מזה שהgayness של אלן בול מאד מתגמל בבחירות הליהוק שלו.תשאל את מאיה:-)

       

      לגבי 30רוק, אני ממש מקנאה בך.נשאר לך להשלים את הדברים הבאמת כיפים:-)

       

       

      צטט: ShmerkTV 2010-09-14 11:56:28

      איזה קבלת פנים מרעננת. תודה לכן. מקרב לב!
      :)
      סיסטה אני מאוד אשמח לשמוע מה התרשמויותייך מהעונה הראשונה של הסמויה.
      מאיה - תודה על ההמלצה על הביג סי, אני אבדוק את זה בקרוב.
      לגבי מד מן, וידס, דם אמיתי ורוק 30:
      מד מן, פשוט לא הצלחתי לעבור את הפרק השמיני של העונה הראשונה. אני מאוד מעריך את האסתטיות, אבל לא התחברתי לקצב האיטי של הדרמה. יש לי כבר שנתיים את שאר פרקי העונה הראשונה על המחשב, ככה שלא באמת הרמתי ידיים לגמרי.
      ווידס - לא יודע, נשרפתי עם העיירה בסוף העונה השלישית (?!) לא היה לי כח להמשיך, הרגשתי תחושה עמוקה של מיצוי.
      דם אמיתי - סיפור מעניין - לפני כמה שנים בארצות הברית, בטנסי רכשתי לעצמי את הספר עליו מבוססת העונה הראשונה ונהנתי מהקלילות שלו ואפילו קניתי את הספר השני (שאני לא יודע אם העונה השניה מבוססת עליו), אבל אז הגעתי חזרה לארץ והשארתי את הערפדים החביבים האלו במקומם. כמובן ששמחתי שהספר היחיד שקניתי לעצמי בסטייטס הופך להיות סדרה.
      וכאן - צר לי על הבוטות - אבל... תמיד חשבתי שאלן בול הוא סופר אוברייטד. לא נראה לי שאני אי פעם אמשיך את הסדרה.
      רוק 30 - הסדרה היחידה ברשימה הזאת שאף פעם לא ראיתי אפילו פרק אחד שלה. אני אכניס את זה פעם אחת ולתמיד ל TO DO LIST שלי, מבטיח.

      שוב תודה על כל החום ועל הפרגון הרב, שתיהיה לנו עונה טובה ושנה טובה

       

        14/9/10 14:27:

      צטט: ShmerkTV 2010-09-14 11:56:28

      איזה קבלת פנים מרעננת. תודה לכן. מקרב לב!
      :)
      סיסטה אני מאוד אשמח לשמוע מה התרשמויותייך מהעונה הראשונה של הסמויה.
      מאיה - תודה על ההמלצה על הביג סי, אני אבדוק את זה בקרוב.
      לגבי מד מן, וידס, דם אמיתי ורוק 30:
      מד מן, פשוט לא הצלחתי לעבור את הפרק השמיני של העונה הראשונה. אני מאוד מעריך את האסתטיות, אבל לא התחברתי לקצב האיטי של הדרמה. יש לי כבר שנתיים את שאר פרקי העונה הראשונה על המחשב, ככה שלא באמת הרמתי ידיים לגמרי.
      ווידס - לא יודע, נשרפתי עם העיירה בסוף העונה השלישית (?!) לא היה לי כח להמשיך, הרגשתי תחושה עמוקה של מיצוי.
      דם אמיתי - סיפור מעניין - לפני כמה שנים בארצות הברית, בטנסי רכשתי לעצמי את הספר עליו מבוססת העונה הראשונה ונהנתי מהקלילות שלו ואפילו קניתי את הספר השני (שאני לא יודע אם העונה השניה מבוססת עליו), אבל אז הגעתי חזרה לארץ והשארתי את הערפדים החביבים האלו במקומם. כמובן ששמחתי שהספר היחיד שקניתי לעצמי בסטייטס הופך להיות סדרה.
      וכאן - צר לי על הבוטות - אבל... תמיד חשבתי שאלן בול הוא סופר אוברייטד. לא נראה לי שאני אי פעם אמשיך את הסדרה.
      רוק 30 - הסדרה היחידה ברשימה הזאת שאף פעם לא ראיתי אפילו פרק אחד שלה. אני אכניס את זה פעם אחת ולתמיד ל TO DO LIST שלי, מבטיח.

      שוב תודה על כל החום ועל הפרגון הרב, שתיהיה לנו עונה טובה ושנה טובה

       

      טוב. עכשיו נרגעתי. אנחנו לא מסונכרנים לגבי מד-מן, ולכן כנראה שאין איזה רכיב קוסמי ששיכפל את טעמי הטלוויזיוני :)

      אני מאוד ממליצה שתתן לסדרה צ'אנס שני. כל עונה שלה מתחילה לאט, אבל למי שיש את הסבלנות זה משתלם עם ריבית בהמשך.

        14/9/10 14:26:
      יותר מידי סדרות לראות, פחות מידי זמן. וסבלנות.
        14/9/10 12:11:

      צטט: Soul Sista 2010-09-14 07:35:59

      וואו.
      אלהים איזה פוסט.אתה קדוש, בחיי.
      טוב יש פה לא מעט דברים שאני רואה או ראיתי אבל יש גם לא מעט שלא.
      כמה הערות:
      -איך פגשתי- שמחה שהתחברת.לגמרי ממכר.
      כמו הרבה סיטקומים אחרים, אפילו סיינפלד", החולשה הכי גדולה שלה היא השחקן הראשי.הוא ממש מעצבן .אבל אני מכורה לה לגמרי ולא באמת אכפת לי מי האמא של הילדים מוכי הגורל האלה.
      סיינפלד- אתה חייב לעצמך להשלים הכל.חייב.הסדרה נהיית הזויה בעונות האחרונות.בתור מי שראתה את כל העונות וכל הפרקים, אני חוזרת עכשיו לעונות הראשונות וההבדל בינהן מאד בולט.
      פארסקייפ-שמעתי עליה דברים טובים.לא ראיתי.
      עבודה ערבית- מאד רוצה.כנראה לא יצא בקרוב.
      Parks and recreation_ חמודה, אבל עדיף פשוט לראות את "The office".
      "ילדי האנרכיה"- לא יכולה להסכים יותר עם מה שכתבת.כתבת בדיוק.
      כשראיתי אותה נהניתי ממנה, אבל היא רחוקה מלהיות מושלמת.יש בה משהו נוסחתי.
      שלא לדבר על זה שהצחיק אותי תמיד הגיבור המיוסר סטייל קירט קוביין שסובל ממוסר כליות לגבי סגנון חייו ובסוף הולך ומפוצץ את כולם.במבחן הניתוק מהכבלים הסדרה לא שרדה ולא המשכתי להוריד אותה.אני הייתי אומרת יותר סופוקלס משייקספיר:-)
      לואי- שמחה שעזרתי:-)
      אני חושבת שזו הסדרה הכי טובה בטלויזיה כרגע.
      יכול להיות שאתה לא תחשוב ככה, אבל לפחות גרמתי לך לעבור לפרק השני:-)
      פרינג'- לא אהבתי.עזבתי אחרי שני פרקים.
      הפמליה- שמישהו יהרוג את E ויכניס את וינס למוסד גמילה (מה שבטח יקרה).
      איך שלא יהיה, מאד חוזרת על עצמה.
      גם הייתי רוצה שלturtle יחזור עמוד השדרה.
      מזל שיש את ג'וני ואת בילי.
      ביג באנג- פשוט עברה לידי ואנשים שאני מעריכה מאד אוהבים אותה.לא מבינה.

      את Treme אני מאד רוצה לראות, אבל רק עכשיו סיימתי את העונה הראשונה ב"סמויה"...

      את כל השאר אני לא רואה.

      לא יכולתי שלא לשים לב שלא ציינת את "מד מן, רוק30 ודם אמיתי.

      מקרי?

      לסיכום, באמת עשית עבודת קודש, ונמשיך לעקוב.
      אני הולכת לייחצן את הפוסט שלך:-)

       

       

      המחשבה של לא לראות שתי סדרות של אותו יוצר במקביל היא מאוד נכונה. כפי שכתבתי בתגובה נפרדת אני מקווה שאת נהנית מהסמויה.

      הביג באנג - היא לגמרי לא איך פגשתי את אמא, אבל היא אחלה סדרה בשביל למלא 20 דקות של ארוחת צהריים מול המחשב...

      הסיבה שלוקח לי זמן להשלים את לואי, היא ההתעקשות שלי להוריד הכל ב HD, ומה לעשות שלינקים של ראפידשייר בימינו מתים מהר.

      לגבי הסדרות שלא ציינתי הגבתי בנפרד..

      שוב תודה על הפרגון הרב

        14/9/10 12:03:

      צטט: ~מאיה~ 2010-09-14 08:43:14

      אז הסיסטה אכן ייצחנה את הפוסט שלך, ותודה לה על כך ולך על הפוסט :)
      בקיצור, התברר שאתה התאום שמעולם לא היה לי. אנחנו מסיכימים ב-100% מחוויות הצפיה שלנו, שזה קצת מפחיד.
      בעיקר התרשמתי מאייך שסיכמת את חווית הצפייה בחבורה השניה של סקינס. זאת אחת הסדרות הטובות ביותר שראיתי, בטח בשנים האחרונות, אבל הם מקפידים כל שנתיים בערך לשבור לי את הלב...שזו מטרה שאני לא מעריכה. לא יודעת אם יהיו לי הכוח להתחבר לעוד קבוצה, רק כדי שישברו לי את הלב שוב. בקיצור - מה שאמרת.
      ואם אפשר המלצה משלי (חוץ מ-mad-men ו- Weeds שאני מעריכה שאתה רואה ורק לא כתבת) הסדרה הטובה ביותר שהתחילה בקייץ האחרון היא כנראה the big C עם לורה ליני. מקסימה.
      יש גם לא מעט המלצות טלוויזיה אחרות בבלוג (אמנע כדי לא לשעמם את סיסטה :)) אתה מוזמן :)

       

      תודה מאיה,

      שמח שאנחנו מסונכרנים, אני תמיד מרגיש מעין שלווה כזאת כשמישהו מרגיש כמוני ביחס לסדרות שתכלס אנחנו משקיעים זמן רב ואנרגיות רבות בכניסה ליקום שלהן.

      לגבי הסדרות שציינת הגבתי בנפרד..

      ותודה על ההזמנה, אשתמש בה!

        14/9/10 11:56:
      איזה קבלת פנים מרעננת. תודה לכן. מקרב לב!
      :)
      סיסטה אני מאוד אשמח לשמוע מה התרשמויותייך מהעונה הראשונה של הסמויה.
      מאיה - תודה על ההמלצה על הביג סי, אני אבדוק את זה בקרוב.
      לגבי מד מן, וידס, דם אמיתי ורוק 30:
      מד מן, פשוט לא הצלחתי לעבור את הפרק השמיני של העונה הראשונה. אני מאוד מעריך את האסתטיות, אבל לא התחברתי לקצב האיטי של הדרמה. יש לי כבר שנתיים את שאר פרקי העונה הראשונה על המחשב, ככה שלא באמת הרמתי ידיים לגמרי.
      ווידס - לא יודע, נשרפתי עם העיירה בסוף העונה השלישית (?!) לא היה לי כח להמשיך, הרגשתי תחושה עמוקה של מיצוי.
      דם אמיתי - סיפור מעניין - לפני כמה שנים בארצות הברית, בטנסי רכשתי לעצמי את הספר עליו מבוססת העונה הראשונה ונהנתי מהקלילות שלו ואפילו קניתי את הספר השני (שאני לא יודע אם העונה השניה מבוססת עליו), אבל אז הגעתי חזרה לארץ והשארתי את הערפדים החביבים האלו במקומם. כמובן ששמחתי שהספר היחיד שקניתי לעצמי בסטייטס הופך להיות סדרה.
      וכאן - צר לי על הבוטות - אבל... תמיד חשבתי שאלן בול הוא סופר אוברייטד. לא נראה לי שאני אי פעם אמשיך את הסדרה.
      רוק 30 - הסדרה היחידה ברשימה הזאת שאף פעם לא ראיתי אפילו פרק אחד שלה. אני אכניס את זה פעם אחת ולתמיד ל TO DO LIST שלי, מבטיח.

      שוב תודה על כל החום ועל הפרגון הרב, שתיהיה לנו עונה טובה ושנה טובה
        14/9/10 08:43:
      אז הסיסטה אכן ייצחנה את הפוסט שלך, ותודה לה על כך ולך על הפוסט :)
      בקיצור, התברר שאתה התאום שמעולם לא היה לי. אנחנו מסיכימים ב-100% מחוויות הצפיה שלנו, שזה קצת מפחיד.
      בעיקר התרשמתי מאייך שסיכמת את חווית הצפייה בחבורה השניה של סקינס. זאת אחת הסדרות הטובות ביותר שראיתי, בטח בשנים האחרונות, אבל הם מקפידים כל שנתיים בערך לשבור לי את הלב...שזו מטרה שאני לא מעריכה. לא יודעת אם יהיו לי הכוח להתחבר לעוד קבוצה, רק כדי שישברו לי את הלב שוב. בקיצור - מה שאמרת.
      ואם אפשר המלצה משלי (חוץ מ-mad-men ו- Weeds שאני מעריכה שאתה רואה ורק לא כתבת) הסדרה הטובה ביותר שהתחילה בקייץ האחרון היא כנראה the big C עם לורה ליני. מקסימה.
      יש גם לא מעט המלצות טלוויזיה אחרות בבלוג (אמנע כדי לא לשעמם את סיסטה :)) אתה מוזמן :)
        14/9/10 07:35:
      וואו.
      אלהים איזה פוסט.אתה קדוש, בחיי.
      טוב יש פה לא מעט דברים שאני רואה או ראיתי אבל יש גם לא מעט שלא.
      כמה הערות:
      -איך פגשתי- שמחה שהתחברת.לגמרי ממכר.
      כמו הרבה סיטקומים אחרים, אפילו סיינפלד", החולשה הכי גדולה שלה היא השחקן הראשי.הוא ממש מעצבן .אבל אני מכורה לה לגמרי ולא באמת אכפת לי מי האמא של הילדים מוכי הגורל האלה.
      סיינפלד- אתה חייב לעצמך להשלים הכל.חייב.הסדרה נהיית הזויה בעונות האחרונות.בתור מי שראתה את כל העונות וכל הפרקים, אני חוזרת עכשיו לעונות הראשונות וההבדל בינהן מאד בולט.
      פארסקייפ-שמעתי עליה דברים טובים.לא ראיתי.
      עבודה ערבית- מאד רוצה.כנראה לא יצא בקרוב.
      Parks and recreation_ חמודה, אבל עדיף פשוט לראות את "The office".
      "ילדי האנרכיה"- לא יכולה להסכים יותר עם מה שכתבת.כתבת בדיוק.
      כשראיתי אותה נהניתי ממנה, אבל היא רחוקה מלהיות מושלמת.יש בה משהו נוסחתי.
      שלא לדבר על זה שהצחיק אותי תמיד הגיבור המיוסר סטייל קירט קוביין שסובל ממוסר כליות לגבי סגנון חייו ובסוף הולך ומפוצץ את כולם.במבחן הניתוק מהכבלים הסדרה לא שרדה ולא המשכתי להוריד אותה.אני הייתי אומרת יותר סופוקלס משייקספיר:-)
      לואי- שמחה שעזרתי:-)
      אני חושבת שזו הסדרה הכי טובה בטלויזיה כרגע.
      יכול להיות שאתה לא תחשוב ככה, אבל לפחות גרמתי לך לעבור לפרק השני:-)
      פרינג'- לא אהבתי.עזבתי אחרי שני פרקים.
      הפמליה- שמישהו יהרוג את E ויכניס את וינס למוסד גמילה (מה שבטח יקרה).
      איך שלא יהיה, מאד חוזרת על עצמה.
      גם הייתי רוצה שלturtle יחזור עמוד השדרה.
      מזל שיש את ג'וני ואת בילי.
      ביג באנג- פשוט עברה לידי ואנשים שאני מעריכה מאד אוהבים אותה.לא מבינה.

      את Treme אני מאד רוצה לראות, אבל רק עכשיו סיימתי את העונה הראשונה ב"סמויה"...

      את כל השאר אני לא רואה.

      לא יכולתי שלא לשים לב שלא ציינת את "מד מן, רוק30 ודם אמיתי.

      מקרי?

      לסיכום, באמת עשית עבודת קודש, ונמשיך לעקוב.
      אני הולכת לייחצן את הפוסט שלך:-)
        14/9/10 02:59:
      טוב שחזרת ! :)

      ארכיון

      תגיות

      פרופיל

      ShmerkTV
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין