כותרות TheMarker >
    ';

    יורם "הלוחם"

    מדינת ישראל מדינתי שלי "מדינה מטומטמת".
    בבית הצדק והאמת
    בעיניין: יורם קורנגולד

    - נ ג ד -

    הנאשמת: מדינת ישראל

    0

    שאלת השנה לשנת 2011

    ביקורת על מדינת ישראל

    שאלת השנה לשנת 2011

    44

    כללי  

    52 תגובות   יום רביעי, 26/1/11, 14:45

    בסדר דברים

     

     

     

    בבית הצדק והאמת                                                                  ללא תאריך

     

                                                                                                            לשאלת שנת 2011

     

    ליתן כבוד בית המשפט המכובד לשאול שאלה אחת:                          בג"ץ 9049/10 דנג"ץ 9643/10

     

     

     

    האים , כדי "להציל"....................צריך להיות "מציל" ?

    אני יורם קורנגולד בן דב ושושנה קורנגולד (שידבדו לחיים ארוכים) אבא לבניי דור ועומר , אומר:

                                                    אני  , "מציל".

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 5 מתוך 5

      תגובות (51)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        18/12/15 04:44:

      צטט: ky210 2015-12-18 04:42:38

      $$$$$השאלה אותה שאלה$$$$$ 

      $$לשנת 2011 ולשנת $$2015

      $$ובכלל לכל שנה ולעד$$

      $והתשובה תמיד אותה$ 

      $$$תשובה$$$

      $$$$=$$$ 

      $"לא"$

      $

       

        3/7/12 14:50:

      הוספת תגובה

       

       

       

                                      מי את ?

                     אלמונית ומעניינת ?

                     דורש אותך להתקשר אלי...

      ב ד ח י פ ו ת ! ! ! 

      ky210

        27/1/11 05:59:

      תגבה , תגובה

       

      כך הולכים השותלים
      הם זורעים אחר כך מטפלים.
      ולבסוף.
      כל אחד והסוף שלא.
      יש מי שנקצר.
      ויש מי שממשיך לגדול.ואנו בצורה שגדלנו..
      למדנו לשתוק.
      עד הרגע שהראשונה פותחת.
      בהתחלה זה מעורר סוג של קנאה.
      גיץ כזה קטן שלא יודעים.
      מה גודל הלהבה שזה ייביא איתו.
      ואז כל אחד ומה שהחיים הטוו לו.
      כל אחד וגורלו הוא.
      ניסיתי לשכנע.
      לכי.
      עיזבי.
      תפסיקי.
      ניסיתי..
      די
      אני לא מנסה יותר איש איש באמונתו יחיה.
      אי אפשר לחיות כל הזמן למען צדק.
      לפעמים צריך גם לחיות.
      כל אחד מאיתנו חושב שמגיע לו את הטוב ביותר.
      אך לכל אחד מאיתנו יש גם בחירה.
      והטוב יותר שלי מרגיש.
      שהוא יותר טוב למשהוא אחר.
      אז חשבתי לי תני ליותר טוב ללכת.
      יבוא טוב חדש
      הסכמתי
      נסיתי למחוק את האהבה.
      לזרוע בלב שלי שנאה.
      להכפיש.
      להאשים.
      להאמין שטוב יותר לא יהיה לי.
      ואז ממש מארץ שום מקום הגיע טוב.
      אולי לא יותר טוב.
      אבל טוב
      .אז טוב אני אוהבת אותך.
      לא רוצה לשנוא.
      לא רוצה לשכוח.
      לא רוצה להכפיש.
      מעולם לא האמנתי בשקרים.
      לא רוצה להתחיל עכשיו.
      אתמודד.
      אני יכולה.
      אני מסוגלת.אם טוב לא רוצה בטוב.
      האחל רק שכל החיים יהיה טוב....
      שולחת מכאן חיבוק מלא מלא באהבה..

        3/7/12 14:40:

      סליחה!!!

      חייב לדעת...נכנסתי במקרה

      ופתאום ראיתי תגובה שרואה ...

      לראשונה , מי זו הגברת שמעלה...

      תמונתה , מפרסמת תגובה ללא ...

      שמץ של קצה חוט , לשאלה : ...

      מהוא זהותה , ואיך ניתן , לאתרה...

      מישהו במקרה מזזהה התמונה ...

      או יודע שמה של האלמונית שמגיבה...

      אשמח להעזר בכם : ל א ת ר ה ...

      יורם "הלוחם"

      שאותך ...אלמונית...

      מ ח פ ס , ל שו ח ח...

       

        31/1/11 01:20:
      מגיע בהחלט!
        30/1/11 23:49:

      צטט: ברק 188 2011-01-29 02:35:50

      יורם איזה מילה עצומה מציל-אציל אתה ידידי היקר 
      ...אך אל תקבע דעה אחת ותתעקש
      יתר על המידה הרי העולם ימשיך להסתובב
      על צירו אם צדק ובלעדיו
      ולמרות שאני יודע 100% שאתה צודק וצדיק
      לפעמים בא הצורך להתפשר (מתוך דאגה לבריאותך)
      כדאי להמשיך לבנות ולהבנות מחדש,
      הרי מי שחושב שהוא בלבד נבון,
      שאין שני לו במילים ובבינה,
      כשפותחים אותו נחשפת ריקנות.
      לכל אדם, גם ואפילו לחכם,
      אין זו בושה תמיד ללמוד וגם לדעת לוותר.
      יורם...האם ראית איך על שפת נהר
      בחורף אילן שמתכופף מציל את ענפיו,
      שעה שעץ נקשה נשבר ונעקר ?
      וכך גם בספינה - זה שתמיד...
      מותח את המפרש ולא מרפה,
      מוצא עצמו מפליג במהופך מתחת לסיפון.
      אגב בתמונה הן בנותיך ?
      שבת שלום ידידי הלוחם
      לפעמים באה המנוחה לייגע
      ומרגוע גם לצודק צריך אתנחתא
      ולאחר מכן לסכם ולהחליט
      כיצד ממשכים
      הצל את הצל
      מ נ ו ח ה  מ ר ג ו ע
      כנאמר אל תיהיה צודק
      יהיה חכם -ושבת שלום
      לך ומשפחתך .
      ''



       

       

       גם במקרה שכדאי בהווה להיות "חכם ולא צודק" כדאי לתכנן בינתיים איך לגרום לכך שבעתיד אפשר יהיה להיות "גם חכם וגם צודק".

        30/1/11 23:43:
      בהרבה מקרים, כולל שלך, התשובה היא "לא".
        30/1/11 08:56:
      בהחלט לא צריך להיות מציל,כדי להציל...
      שבוע מקסים לך חבר
        30/1/11 01:51:
      אם יש ברווז כל אחד יכול להיות מציל...:)
      גם אהבה תעזור...
        29/1/11 22:44:
      התואר מציל מתקבל לאחר שההצלה התבצעה... ולא להפך...
        29/1/11 20:28:

      ****
        29/1/11 17:46:
      המשך
        29/1/11 16:11:

      שיקרתי שאמרתי שהכל כל כך נפלא
      שכירים של חרב מתכנסים בתוך האפילה
      ובניו יורק המציאו זן חדש של מחלה
      מרגיש כל כך נפלא
      אנחנו עם סגולה
      אנחנו עם סגולה

      אז למה לי פוליטיקה עכשיו?? :)) קריצה

      האם דייג אוהב דגים...?
        29/1/11 11:44:
      מצטרפת לדברי ברק חברי.
        29/1/11 02:35:
      יורם איזה מילה עצומה מציל-אציל אתה ידידי היקר 
      ...אך אל תקבע דעה אחת ותתעקש
      יתר על המידה הרי העולם ימשיך להסתובב
      על צירו אם צדק ובלעדיו
      ולמרות שאני יודע 100% שאתה צודק וצדיק
      לפעמים בא הצורך להתפשר (מתוך דאגה לבריאותך)
      כדאי להמשיך לבנות ולהבנות מחדש,
      הרי מי שחושב שהוא בלבד נבון,
      שאין שני לו במילים ובבינה,
      כשפותחים אותו נחשפת ריקנות.
      לכל אדם, גם ואפילו לחכם,
      אין זו בושה תמיד ללמוד וגם לדעת לוותר.
      יורם...האם ראית איך על שפת נהר
      בחורף אילן שמתכופף מציל את ענפיו,
      שעה שעץ נקשה נשבר ונעקר ?
      וכך גם בספינה - זה שתמיד...
      מותח את המפרש ולא מרפה,
      מוצא עצמו מפליג במהופך מתחת לסיפון.
      אגב בתמונה הן בנותיך ?
      שבת שלום ידידי הלוחם
      לפעמים באה המנוחה לייגע
      ומרגוע גם לצודק צריך אתנחתא
      ולאחר מכן לסכם ולהחליט
      כיצד ממשכים
      הצל את הצל
      מ נ ו ח ה  מ ר ג ו ע
      כנאמר אל תיהיה צודק
      יהיה חכם -ושבת שלום
      לך ומשפחתך .
      ''



       

       
        29/1/11 02:06:

      אתה בטוח שזו השאלה?

        29/1/11 00:03:
      צריך להיות אחד שאיכפת לו ..
      (:

      לא רק מהחציל ..
        28/1/11 21:07:
      חייב להיות מציל...
      לפחות את עצמנו נציל..
      כדי שלא נהפך לסלט חציל...(-:
        28/1/11 20:21:
      לא צריך להיות מציל, *
      העיקר שתציל מה שאתה יכול להציל (-:
        28/1/11 18:58:

      היי !!!

       

      אתה מציל אותי מהתפקיד ש ל י ?

      אני פה שואלת שאלות. לא ?

      ברור מה התשובה :-)

      א נ י  קֶרֶן  שֶׁחוֹר - המצילה !!!

      לא ?

       
      }{
        28/1/11 15:00:
      הצלתי הרבה אנשים בחיים שלי ולא נשאתי בשום תואר
      כל אחד יכול להציל , אולי כדאי להציל את עצמנו?

      כל המציל נמלה בכך שלא דרך עליה זכאי לתואר מציל...

        28/1/11 11:07:

      הוספת תגובה

      בס"ד

                                                                                                                28/01/2011=כח

                                                                                                               כג שבת תשע"א

                                                                                                                פרשת משפטים

         בבית הצדק והאמת

      בית המשפט הגבוה לצדק

         בשבתו בירושלים

       

      בפקס: 02-6759648

      (סה"כ 1 דפים כולל).

      לידי:  לכל מען דבעי

       

      א.ג.נ

                                          

      בעניין:                                  בג"ץ 9049/10 ו- דנג"ץ 9643/10

       

       

       

                                                                   הצהרה

       

       

       

       

       

      אני החתום מטה , קורנגולד יורם בן דב ושושנה קורנגולד  מ.א בצה"ל 3110132 ת.ז 56009210

      "בוחר" לעצמי......"להפסיק" !!

       

       

                                 מפסיק להוכיח , מפסיק לשלוח , מפסיק להתקצץ , מפסיק ל....

       

       

       

       

       

       

       

                                                                                                                      

       

                                               "ממלא פי במים וללא מילים"                                 ------------------

                                                   הכול בידי בורא עולם......                                   יורם קורנגולד

                                                                                                                     פלוני/אלמוני/העותר

                                                                        

        28/1/11 10:28:

      אם כל אחד יהיה קצת אכפתי.

      זו הצלה בגדול...

      שבת נהדרת.

       

       

      ''

        28/1/11 10:21:
      דרך אגב יש לך הרבה מדי ציפיות

      מבית דין שיושבים בו הרבה מן הערב - רב

      בקרוב ממ'ש יוחזר בית המקדש

      הסדר הנכון ישוב על כנו

      והסנהדרין תשב בי'ם

      בקיצור..............יש תקווה !
        28/1/11 10:19:
      יורם היקר

      על מנת להציל לא צריך להיות מציל

      מספיק להיות י ה ו ד י

      יש פתגם חסידי שאמר הבעש'ט

      שלפעמים יהודי חי 70 - 80 שנה

      רק כדי לעשות ט ו ב ה אחת ליהודי אחר.

      גיט שבת' לך !
        28/1/11 10:02:

      ''

       

      מרגע זה ובתאריך המיוחד שלהלן "בוחר" לעצמי,

      לאחר למעלה מ- 10 שנות עבודה "ללא שכר" ,

      למען השגת מטרותיי , טיהור שמי ושבועתי ,

      כי :  " מפסיק "!!ועכשיו .

       

        28/1/11 09:02:
      "ומי ישמור על השומרים?"
      (יובנליס)



      (~:
        28/1/11 09:00:
      בוקר טוב יורם
      אני לא מבינה למה הכוונה!
      שבת שלום
      דליה
        28/1/11 08:17:

      לענות לך על השאלה?

       הרי זאת לא חוכמה.

      יודעת אני את התשובה.

      ניתן לחברנו את ההנאה...קריצה

      אין עליך.

      תבורך בשפע,אור ואהבה.

      שבת שלום וקסומה מלאה בחיוכים ואהבה.נשיקה

       

      ''

        28/1/11 06:30:

      בס"ד

       

                                                                                                          28/01/2011= כח

                                                                                                            כ"ג שבת תשע"א

       לכבוד ,                                                                                                             

       

      משטרת ישראל

                                                                                                            ( נאמן למקור )

      (מאושר מסירה בחותמת קבלה).

       

       

                                                          תלונה

       

                    אני החתום מטה מגיש תלונתי זו במשטרה ע"פ חובתי ובחירתי כנגד שתי רשויות/תאגיד

      והם : 1. תאגיד מי הרצליה בע"מ ומנהליה  בפועל – להלן , (מי הרצליה.)

              2. משרד הבריאות , המחלקה לבריאות הסביבה ומנהליה – להלן , (המחלקה.)

                  שתיים ביחד ולחוד , להלן (המשיבים.) סטטוס קוו.

       

       

      שני הגופים שלהלן ושכנגדם נרשמת תלונתי דו , פועלים יחדיו , ביחד ולחוד , ע"פ נוהלים ותקנים

      כאלו ואחרים במטרה לשרת ולשמור על בריאות הציבור והסביבה בעניין החשוב במעלתו וברגישותו

      נושא שם : " מ י ם ".

       

      לאור העובדות , ההתכתבויות , הטלפונים , ההקלטות , הפרסומים , והפעולות שנעשו או שלא נעשו

      בעקבות פניותיי "למשיבים" , מוצא לנכון להגיש תלונתי זו ולקרא אותם לסדר.

       

       

       

       

       

       

      ע"פ תלונתי זו וע"פ החוק , נדרשת "משטרת ישראל" ו-"הרשויות" , לבדוק/לחקור ולהפעיל סמכותם למען הימנעות "מאסון" פיזי ונפשי שיכול להיגרם לפרט ולכלל כאחד  ולהציג מסקנותיה למתלונן.

                                       

       

       

      העתקים:

                     - לשכת שר הבריאות

                     - בית המשפט הגבוה לצדק

                       בג"ץ 9049/10 ו- דנג"ץ 9643/10                                 חתימת המתלונן ,

       

       

                                                                                                       יורם קורנגולד ת.ז 56009210

      כל שנכתב או נאמר בתלונתי זו אמת לאמיתה ומאשר בחתימתי.                טלפקס : 09-9566757

      המתלונן , שומר לעצמו "הזכות" להגיש תביעה בהמשך לתלונתו זו

       

      ===============================================================================

       

      בס"ד

       

                                                                                                          28/01/2011= כח

                                                                                                             כ"ג שבת תשע"א

       לכבוד ,                                                                                                             

       

      משטרת ישראל

                                                                                                            ( נאמן למקור )

      (מאושר מסירה בחותמת קבלה).

       

       

                                                          תלונה

       

                    אני החתום מטה מגיש תלונתי זו במשטרה ע"פ חובתי ובחירתי כנגד:

       

                                 העיתונאי בערוץ החדשות , מר רענן בו צור .

       

      ע"פ החוקים הקבועים  בחוק שבחלקם הם:

       

      -חוק חופש העיסוק

      -חוק צנעת הפרט ,סעיפים  ללשון הרע , הוצאת דיבה ,חובות וזכויות האזרח ועוד....

       

       

       

      במהלך השנים האחרונות ובכתבות באינטרנט בפרט ובכלל כתב העיתונאי כתבות פוגעות ואישיות  

      הכפיש את שמי הטוב , ציטט דברי וכתביי "בשקר" הציג אותי "כמטרידן סידרתי" ,כנדרש "להסתכלות", ותוך כדי כך "חרץ" גורלי עוד בטרם משפט ובכך גרם לי אישית , למשפחתי ולכל רואיי,

      נזק בלתי הפיך.(סטטוס קוו).

       

       

       

       

       

      ע"פ תלונתי זו וע"פ החוק , נדרשת "משטרת ישראל" ו-"הרשויות" , לבדוק/לחקור ולהפעיל סמכותם למען הימנעות "מאסון" פיזי ונפשי שיכול להיגרם לפרט ולכלל כאחד  ולהציג מסקנותיה למתלונן.

                                       

       

       

      העתקים:

                     - לשכת שר התקשורת

                     - בית המשפט הגבוה לצדק

                       בג"ץ 9049/10 ו- דנג"ץ 9643/10                                 חתימת המתלונן ,

       

       

                                                                                                       יורם קורנגולד ת.ז 56009210

      כל שנכתב או נאמר בתלונתי זו אמת לאמיתה ומאשר בחתימתי.                טלפקס : 09-9566757

      המתלונן , שומר לעצמו "הזכות" להגיש תביעה בהמשך לתלונתו זו.

        28/1/11 02:15:
      לא !
      כל אחד יכול להציל , כל אדם שיש לו מצפון
        28/1/11 00:30:

      את בנותי החסודות כמובן !

      רק שהן לא נדרשות להצלה... יש להן אותי כמצילה !!!

       

      }!{

        27/1/11 23:49:
      אמן!
      המציל את המציל הוא אתה לעצמך לעולם!
      בהצלחה!
      אני
        27/1/11 22:37:
      לא יורם כדי להציל - צריך להיות בן אדם .

      זוהי
        27/1/11 21:33:
      יורם יקר, מצטערת, אני לא מצליחה להבין במה מדובר בכלל....
        27/1/11 20:24:

      הוספת תגובה

      O.K השם ישמור אותך וישמרונו!

      שמן המשחה:

      שיהיה לך יום טוב .תחשוב טוב מה שאתה כותב?

      ky210:

      אם הכול מהכול בידי שמיים ,על מי כבודו עושה ביקורת?

      שמן המשחה:

      אין שלום לרשעים אמר ה',שאחת נשואה לגוי.זה לא לשון הרע,ובעיקר

      שהיא נושאת משרה בישראל,חייבים להזהיר מפניה.

      הרי הוכחת שיש רשעים במדינה.

      ky210:

      לפני שנכנס לפוסט .....מורי ורבי , יש להיזהר מלשון הרע ושנאת חינם , וזו כוונתי!

      שמן המשחה:

      לעיתים נדמה שאין הכרח להאמין בה' כדי להבין שאסור לפגוע בזולת

       ושיש לפצות את מי שנפגע.........................................................

       

      ראשית איננו יכולים לבסס את אורחות-חיינו רק על השכל וההיגיון,כאשר

      האדם רוצה,הוא יכול לפתח תיאוריה,שלפיה מותר לו לפגוע בזולת..........

       

      http://cafe.themarker.com/post/2005899/

      אתה אדוני טועה ובגדול.....לומד אף לומד וחי בדרכי שלי ע"פ אמונתי בבורא עולם.....אתה אולי מבין ממני בתורה,

      אני יודע איך לנהל חיי ולהתנהג ע"פ איך שהוא מנחה אותי וע"פ רצונו ......מאיר לי יום יום דרכי וכך גם חי ומרגיש "אור".

      יורם. 

      שמן המשחה:

      יורם אתה אדם מיוחס משורש משפחה טובה.אבל אינך לומד תורה.

      כן נראה מדבריך.והנך חלש באמונה.

      ky210:

      סבתא שלי וסבי נולדו בגרמניה , כול המשפחה עברו את השואה , אבי נולד בטשיכבלובקיה , בגיל 18 ,

      היישר לצנחנים גדוד 890 לפני שידע השפה....פעולות , לחימה , צניחות אין סוף , פציעות .....וכו'

      בגיל 81 , עדיין נחשיו "כפליט " וכך גם היום ביטוח לאומי מתייחס אליו , ואני הבן שלו ...23 שנה בצבא

      נכה צה"ל , בוגר מצטיין אנ' תל אביב ...איש מקצוע בחסד עליון , אך מבחינת המדינה חולה נפש.....

      סליחה ידידי ומורי , אני ישראלי , ישראלי ואדם בעל חובות אך גם זכויות ...עוד יותר מאבי , לכן ,

      נמצא כאן באתר כדי להוכיח שמדי נתינו מדינת ישראל "מדינה מטומטמת" ...האנשים , המדינה

      עצמה מסביב לגבולותיה ובתוכה....מדהימה , צריך לתקן האנשים ולהוציא אותם מהקופסה , לא

      משנה יהודי או גוי , לבן או שחור , אימא או אבא יהודי ...הכול שטויות וזה לא קנה מידתו של אדם,

      ושוב סליחה.

      יורם.

      שמן המשחה:

      גרמני מזרע עמלק.נטע לא טוב.

      ky210:

      תגובתי באתר ערוץ 7 (עדיין לא אושר לפרסום) מיום 27/01/2011

       

       

      "האדם עץ השדה" מה כול השטויות האלו .....גוי  , חצי גוי , היא יהודיה ,

      הילדים יהיו יהודים.....מה ז' משנה , קודם אנחנו כולנו בני אדם . נקודה.

      עכשיו , הגוי "בחר" ביהודיה ...אחלה , היא בחרה בו , הכי אחלה שבעולם,

      בעולמינו חיים הרבה אנשים וחייהם מתמקדים במה ואיך אחרים חיים .....

      בושה!!!! מה הוא החליט להיוולד כאן או שם ...היכן שהוא נולד קובע אישיותו?

      נו באמת......סיפורים לא חסר על אנשים ישרים וטובים שאינם יהודים , ויש

      עוד יותר סיפורים על יהודים פחות טובים....אז בבקשה , רצונו/ה כבודו/ה..

      ועוד לי לומר , הם , "הגויים" מתקנים ותיקנו טעותם , ואנחנו "היהודים" טועים

      כול הזמן ועדיין מתכחשים לטעויות וטועים גם בכוונה תחילה ולפעמים כשיטה.

      לכן פי כמה וכמה טוען , שאנחנו היהודים ובכלל, מחויבים להחליט והעיקר להחליט , שאפילו לא מחליטים כרגע אך מחויבים "לשינוי" ועכשיו.

      לכן גם טוען וכפסע ממה שצריך לומר כי "מדינת ישראל מדינה מטומטמת" . עובדה!

      יורם קורנגולד.נגמר המקום , עוד עובדה.

      גרמני מזרע עמלק.נטע לא טוב.

      ky210:

      תגובתי באתר ערוץ 7 (עדיין לא אושר לפרסום) מיום 27/01/2011

       

       

      "האדם עץ השדה" מה כול השטויות האלו .....גוי  , חצי גוי , היא יהודיה ,

      הילדים יהיו יהודים.....מה ז' משנה , קודם אנחנו כולנו בני אדם . נקודה.

      עכשיו , הגוי "בחר" ביהודיה ...אחלה , היא בחרה בו , הכי אחלה שבעולם,

      בעולמינו חיים הרבה אנשים וחייהם מתמקדים במה ואיך אחרים חיים .....

      בושה!!!! מה הוא החליט להיוולד כאן או שם ...היכן שהוא נולד קובע אישיותו?

      נו באמת......סיפורים לא חסר על אנשים ישרים וטובים שאינם יהודים , ויש

      עוד יותר סיפורים על יהודים פחות טובים....אז בבקשה , רצונו/ה כבודו/ה..

      ועוד לי לומר , הם , "הגויים" מתקנים ותיקנו טעותם , ואנחנו "היהודים" טועים

      כול הזמן ועדיין מתכחשים לטעויות וטועים גם בכוונה תחילה ולפעמים כשיטה.

      לכן פי כמה וכמה טוען , שאנחנו היהודים ובכלל, מחויבים להחליט והעיקר להחליט , שאפילו לא מחליטים כרגע אך מחויבים "לשינוי" ועכשיו.

      לכן גם טוען וכפסע ממה שצריך לומר כי "מדינת ישראל מדינה מטומטמת" . עובדה!

      יורם קורנגולד.נגמר המקום , עוד עובדה.

       

      תגובתי לערוץ 7 שכניראה לא יאושר לפרסום......סליחה!! 

      מאתky210

      תאריך : יום חמישי, 27/1/11, 06:50

      תגובתי באתר ערוץ 7 (עדיין לא אושר לפרסום) מיום 27/01/2011

       

       

      "האדם עץ השדה" מה כול השטויות האלו .....גוי  , חצי גוי , היא יהודיה ,

      הילדים יהיו יהודים.....מה ז' משנה , קודם אנחנו כולנו בני אדם . נקודה.

      עכשיו , הגוי "בחר" ביהודיה ...אחלה , היא בחרה בו , הכי אחלה שבעולם,

      בעולמינו חיים הרבה אנשים וחייהם מתמקדים במה ואיך אחרים חיים .....

      בושה!!!! מה הוא החליט להיוולד כאן או שם ...היכן שהוא נולד קובע אישיותו?

      נו באמת......סיפורים לא חסר על אנשים ישרים וטובים שאינם יהודים , ויש

      עוד יותר סיפורים על יהודים פחות טובים....אז בבקשה , רצונו/ה כבודו/ה..

      ועוד לי לומר , הם , "הגויים" מתקנים ותיקנו טעותם , ואנחנו "היהודים" טועים

      כול הזמן ועדיין מתכחשים לטעויות וטועים גם בכוונה תחילה ולפעמים כשיטה.

      לכן פי כמה וכמה טוען , שאנחנו היהודים ובכלל, מחויבים להחליט והעיקר להחליט , שאפילו לא מחליטים כרגע אך מחויבים "לשינוי" ועכשיו.

      לכן גם טוען וכפסע ממה שצריך לומר כי "מדינת ישראל מדינה מטומטמת" . עובדה!

      יורם קורנגולד.נגמר המקום , עוד עובדה.

       

        27/1/11 20:08:
      כדי להציל לא צריך להיות מציל.
      צריך להיות פשוט איכפתי ! ! !
      בבית משפט מה שחשוב צבע מוצא מפלגה וקשריך /בעיקר מי עורך דינך ומה קשריו [פנסיונר בודד שהתנצר בגלל פושעת מתועבת יעל גרמן ראש עיריית הרצליה 0523400161]
        27/1/11 19:06:

      או. קי.  יורם.

      את המציל.

      ולא. לא ממש.

      אינ-צריך.

      בטח לא שם.

      אותם,

       

      }{

        27/1/11 18:30:
      צריך משרוקית
        27/1/11 18:24:
      צדק צדק תרדוף .... מה אומר ומה אגיד
      כבר מזמן הבנתי שבנק זה לא מקום שאוהב אותך רק את כספך ובדרך כלל לרעתך אם לא תמיד ...וזאת בלי להיכנס לעומק הנושא המדובר ....
      לא נותר אלא לחזק ידיך ולא ממש לא כדאי
        27/1/11 17:54:

      לא מספיק שהגנב מחזיר את שלל הגניבה , אלא בנוסף ובד"כ , מעמידים אותו לדין ועונשים אתו בחומרה למען יראו ויראו........

      אני לא גנבתי , לא פשעתי , לא משקר ,אומר רק אמת כדרך חיים .......לכן הנושא מבחינתי מוגדר כ - "עשקו את כספי בטעות או במתכוון",

      בימינו , או "מתקנים הטעות" או "משלמים עבורה

       

      יורם הלוחם שלנו נשיקה

      קראתי את תוכן המיכתבים שצירפת בתגובותך

      ממש רתחתי כשקראתי את מיכתבו של נציג פניות ציבור מבנק ישראל

      ממש התנערות מאחריות -לשמה.

      אולי עדיף לחזור לפעם ולהפקיד את כספנו מתחת לאחת הבלטות מאשר

      להתעסק עם הבנקים.

      ולשאלתך המציל אינו חייב להיות המציל עצמו

      וכמו שאומרים המציל נפש אדם ......

      בתביעתי את HOT חשבתי בדיוק על המשפטים האלו שצוטטתי ממיכתבך

      אצלך ואצלי עשקו אותנו עם רישיונות!!!!!

      כמה שזה עצוב ומקומם

      אני מקווה שיפסיקו לטרטר אותך בגין החזרת זכויותך

      כי ידוע לכולנו היטב: שגלגלי הצדק נעים באיטיות.......

      היה חזק חברי

      חיבוק אוהב ומעודד

      * כוכב לחוסן נפשי ותודה ששיתפת יורם

      חיה

      http://cafe.themarker.com/image/1870407/

       

        27/1/11 16:44:
      לא
        27/1/11 16:43:
      מה נסגר איתך?
        27/1/11 09:59:

      אדון נכבד , מר אלכנדר,

       

      ראשית , תודה להתיחסותך.

      שנית , התנהל ,לא התנהל , ואיך שהתנהל....קטונתי מלהיות עו"ד או שופט , אחרי כימעט 51 שנה , יודע לעצמי להבדיל בין אסור ומותר , טוב או לא טוב , נכון או לא נכון וכו' וכו'...

      שלישית , במקום לכבד מעמדך ומשרדך ותפקידך להבין המקרה לגופו , כנפגע מפעולה שהבנק ביצע כנגדי וגרם ועדיין לי נזק בילתי הפיך , מודיע על אי התערבות במקביל או בנוסף...

      רביעית , במידה ומהות התלונה אינה ברורה ....."שאל בני ונען" (ביטוי) , כל שאלה ובכלל , ותענה ע"פ בקשתך לדעת.

      חמישית , בעניין תלונתי הנוספת ,אכן מבינים נכון , אכן יש עמלות וחיובים ותעריפים כאלו ואחרים...יודע ומבין , אך אינני מבין מדוע חייבו אותי פי 500 ממה שנאמר לי .

      שישית , רוצה לשאול אותך שאלה(כמשל):

      כשגנב גונב , איך יודעים שהוא גנב?

      התשובה :

      כשתופסים אותו.

      ונעונש:

      לא מספיק שהגנב מחזיר את שלל הגניבה , אלא בנוסף ובד"כ , מעמידים אותו לדין ועונשים אתו בחומרה למען יראו ויראו........

      אני לא גנבתי , לא פשעתי , לא משקר ,אומר רק אמת כדרך חיים .......לכן הנושא מבחינתי מוגדר כ - "עשקו את כספי בטעות או במתכוון",

      בימינו , או "מתקנים הטעות" או "משלמים עבורה".

      עומד ומתאים עצמי לרשותך בכול זמן שתבחר , כדי להוכיח לך אדוני , טענותי !

       

      בכבוד רב,

         

        

          יורם קורנגולד

        רח' ויצמן 8 דירה 3

              הרצליה

         052-2595714  

      טלפקס :09-9566757

      ----- Original Message -----

      From: Alexander.Margulyan@boi.org.il

      To: ky210@netvision.net.il

      Cc: pniyotz@boi.gov.il

      Sent: Wednesday, January 26, 2011 8:07 AM

      Subject: FW: 1326 - הגשת תלונה : מר קורנגולד יורם

      מר קורנגולד שלום,

       

      באשר לתלונתך נגד בנק הפועלים: מהות תלונתך אינה ברורה לנו, אולם עלינו לציין כבר עתה שהיחידה לפניות הציבור שבפיקוח על הבנקים איננה מתערבת במקביל או בנוסף לעניינים אשר מתנהלים (או אשר התנהלו בעבר) בבתי משפט.

      באשר לתלונתך הנוספת (נגד הבנק הבינלאומי): אנו מבינים שמדובר בעמלה אשר נגבתה ממך בגין העמדת ערבות בנקאית. גובה העמלה נקבע בתעריפון הבנק, כפי שמתפרסם באתר האינטרנט שלו. גם כאשר לקוח מבקש מהבנק להנפיק ערבות לטובת בית המשפט, הבנק אינו אמור להנפיק את הערבות בחינם, ורשאי לגבות מהלקוח עמלה בהתאם לתעריפון.   

      נציין בשולי הדברים, באשר לחוקים שהזכרת, שחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, אינו חל על שירות שניתן ע"י בנקים (ר' סעיף 39 לאותו חוק). חוק "חובות וזכויות במדינת ישראל, 2004" אינו מוכר לנו, וחוק יסוד: חופש העיסוק אינו קובע סנקציות פליליות בגין הפרתו (כך שלא ברור לנו מדוע הזכרת חוק זה בתלונה למשטרה). 

       

      באפשרותך לעיין, במדור "חקיקה והוראות" שבאתר האינטרנט של בנק ישראל (www.boi.org.il), בחוקים והוראות הרלוונטיים ליחסי בנק-לקוח. 

       

      בכבוד רב, 

       

      אלכסנדר מרגוליין

      היחידה לפניות הציבור, בנק ישראל       

       

      ============================================================================

       

      O.K

      אתה אומר, במילים יפות ואחרות , שאני שקרן,

      שאלתי הפקידה במפורש...כול האירוע מתועד אצלי בכתה...

      שאלתי , כמה יעלה התענוג , כי התכוננתי להתווכח ולהוזיל החיוב , בהיותי חבר "הוט" של איגוד ההנדסאים והמהנדסים אם הטבות מיוחדות שבגללם עברתי לפני שנה לבינלאומי...

      הפקידה אמרה לי בתשובתה החד משמעית ....אינך צריך לשלם כלל וכלל  אמרה , והוסיפה איך אנחנו משרתים לקוחותינו בבנק , הפתעת אותי אמרתי לה ועלתה במדרגות להחתים את המנהלת...

      לא הוזכר הסכום של 500 ש"ח ובמידה והייתה נוקבת בסכום הנ"ל , הייתי מבטל הבקשה ופועל בדרכים חלופיות ואחרות שהוצאו לי ע"י ביהמ"ש , כמו למשל לשלם בדואר או להפקיד מזומן......

      500 ש"ח בשבילי כמפוטר , זה לא מה בכך , יכולתי לעלות לירושלים 50 פעם....ולטייל וליהנות ובכלל ....ולא הייתי משלם 500 ש"ח, ...עמלת פקיד , פעולה...או סכום הגיוני אחר ,הייתי משסכים , אך שוב , הודיעה לי שזהו השירות שהבנק נותן ללקוחותיו...והסכמתי.

      ידידי היקר , "אמת" יש רק אחת ואני מחזיק בה. אין חדש תחת השמש וכעובדה מקבל החזרים נוספים שניגבו בהגזמה במהלך כול השנה שעברה(אישרו לי זיכויים והגשתי למורשה לאישור סופי).  

      אתה אדוני תחליט , אם בכלל לענות לי , וזוהי בחירתך ואולי זכותך.

      אני על "האמת" שלי ,   אפילו בג"ץ  ,  דנג"ץ  וכל מי שרק תיבחר , לא יכול לי ולאמת שלי , וזו עובדה! , ומבחינתי .......הכרזת מלחמה!. O.K

      יורם קורנגולד

        (העותר).

      מעבר לכך , גם לי אין מה להוסיף.....

       

        צדק צדק תרדוף ....ימים ידברו......

      ----- Original Message -----

      From: Alexander.Margulyan@boi.org.il

      To: ky210@netvision.net.il

      Cc: pniyotz@boi.gov.il

      Sent: Wednesday, January 26, 2011 6:21 PM

      Subject: RE: 1326 - הגשת תלונה : מר קורנגולד יורם

       

      מר קורנגולד שלום,

       

      באשר לתלונתך נגד בנק הפועלים: אי-התערבות בנוסף או במקביל להליכים משפטיים היא מדיניות מוכרת ומקובלת של גופים אשר עוסקים בבירור פניות הציבור, ובכלל זה של היחידה לפניות הציבור שבפיקוח על הבנקים. מדיניות זו אושרה גם על-ידי בג"צ. 

       

      באשר לתלונתך נגד הבנק הבינלאומי הראשון: בהתאם לסעיף 3.5.1 לתעריפון של בנק זה (כפי שפורסם באתר האינטרנט שלו), עמלה בין הנפקת ערבות בנקאית הינה 5% (לכל שנה), אך לא פחות מ- 440 ש"ח. אם העמלה נגבתה בהתאם לתעריפון - לא נוכל להתערב. בירור פניות נעשה על-ידנו באמצעות בדיקת מסמכים ואסמכתאות שבכתב, ולא נוכל לקבוע, על סמך טענה שמקורה (על-פי הנטען על-ידך) בדברים שנאמרו בעל-פה, שהבנק התחייב לתת לך הנחה בעמלה זו.

       

      מעבר לכך, אין לנו מה להוסיף לתשובתנו הקודמת.

       

      בכבוד רב, 

       

      אלכסנדר מרגוליין

      היחידה לפניות הציבור, בנק ישראל  

        27/1/11 09:47:

      צטט: ky210 2011-01-27 09:45:43

      בס"ד

                                                                                                                      27/01/2011

                                                                                                                    כ"ב שבת תשע"א

      בית המשפט הגבוה לצדק

         בשבתו   בירושלים

       

       (סה"כ 13 דפים כולל)

       

      בעניין :  עדכון והצגת מסמכים רלונטים לבג"ץ 9049/10 ו- דנג"ץ 9643/10

       

              " חכמינו אמרו :  דע , לנצל את הרגע .......ותלמוד תורה , כנגד הכול ".

       

      1.  בעניין תאגיד מי הרצליה / משרד הבריאות / מעבדות פרטיות / " סטטוס קוו "

           א. ע"פ נציג התאגיד בטלפון , מאחר ולא התקבלה הודעה אחרת , נושא בדיקת המים

               בביתי , " תקינה " , הכול בסדר  כך נאמר.

           ב. לשאלתי ובקשתי לביצוע בדיקה בדגימה שלי – לא מבצעים הבדיקה , מסרבים.

           ג. פניותיי במייל לגב' אינג' ולרי , נכון לרגע זה , לא נענו.(העתקים נשלחו בפקס).

           ד. שלוש פניות למעבדות אחרות לביצוע בדיקה פרטית בתשלום – לא נענו (רצ"ב).

           ה. עדיין טוען ולכן לא משתמש , כי: איכות המים בביתי אינם כבעבר , לכן לאור

               העובדות , דורש בדיקת הנושא ע"י גורם אחר.

      2.  בעניין תלונתי כנגד הבנקים , בנק פועלים 628  ובנק הבינלאומי 064 רוצה לומר:

           א. פניתי בנושא לתלונות הציבור בבנק ישראל בעיצומה (רצ"ב 3 דפים בנושא).

           ב. פניתי בפניה/דרישה נוספת לנציג בכיר בבנק וע"פ המלצה מפקידים אחרים

               בבנק , לצורך קבלת החזרים/ זיכויים כאלו ואחרים שחויבתי במהלך השנה.

           ג. מאשר פתיחת חשבון נוסף לניהול "תיק השקעות" בתנאים מועדפים של חברת

               בת לניהול השקעות של הבנק( תודה , כשמבקשים גם מקבלים).

      3.  בעניין פירסומים וכתבות באינטרנט ובעיתונות .

           א. התכתבות / תלונה כנגד כתב החדשות הארץ , הכתב רענן בן צור ב- YNET

              שמתוקף תפקידו , פרסם אודותיי ומעצריי והעמיד אותי "כאדם לא שפוי" ,

              ציטט דבריי "בשקר" , רצח את "אופיי" , טען לגנותי  התרשל בעבודתו וכו'

              ובכך גרם לי אישית  , נזק בלתי הפיך , כך גם למשפחתי וכך לכל רואיי והכול

              כדי "להכפיש" את שמי , להפוך את  הקערה על פיה ולהעמיד אותי "כמסוכן"

              ובכך לחזק המשטרה לעילת מעצרי (רצ"ב שתי פניות מיתוך שלוש לכתב).

          ב. הנ"ל קיבל ממני פניה במייל כאשר נותן לו אולטימאטום עד יום 28/01/2011

              לבצע האפשרויות הבאות:  1. או , פרסום התנצלות ברבים לכתבות שפורסמו .

                                                   2. או , כתבת "אמת" ע"פ העובדות הקימות.

      4. בעניין פסילת רישיוני לנהיגה ברכב פרטי/אופנוע.(העניין שהכי כואב)

           א. לצערי , עדיין לא זומנתי "לוועדת ערר" בתל שומר כדי להציג טענותיי ,

               עובדה שגורמת לי נזק בלתי הפיך והפסדים כבדים וחמורים לדרך חיי.

           ב. מפנייתי לשר התקשורת בנושא . עדיין אין כל תגובה.(לצערי הרב).

           ג. עדיין לא קיבלתי תוצאות המבחנים/בדיקות ממרב"ד. (לצערי הרב).

           ד. זומנתי "לוועדת אטיקה" ביום : 14/01/2011 במשרד הפסיכיאטר

               המחוזי לצורך טיעון טענותיי מדוע דורש החומר הרפואי שלי שדרשתי

               לקבל ע"פ החוק כבר בספטמבר שנה שעברה ועדיין מחכה(לצערי הרב).

         

       

       ה.  כך גם ביום: 19/01/2011 נאלצתי להגיע לביה"ח "שלוות" בהוד-השרון

            לצורך קבלת מסמכים וכן ביקור אצל חבר שמטופל בשם יניב דקל וחבר

            נוסף , אך להפתעתי לא נתנו לי להיכנס בשער ע"פ הוראתו של מנהל ביה"ח

            הד"ר שמואל קרון , כך גם לחברי שמסיע אותי , דיויד סדובאי , שגם מכיר

            את החבר אייל ושביקרנו אותו בעבר ...ורק תוך כדי ויכוחים מיותרים אם

            אחראי הביטחון עזרא שמו , הבין המנהל שהוא קצת "מגזים" ואישר לנו

            להיכנס בתנאים "מוגבלים" ואין זה המקום להמשיך בנושא.

            בנוסף , דרשתי שוב "מהרשומון" לעיין  ולקבל מסמכים רלווטים בתשלום,

            הגברת הנחמדה רשמה והחתימה בקשתי אמרה לא עכשיו , היא תתקשר מהר,

            ואני , אותה שנים מכיר(ידידה שמה) ...ועודני מחכה.....לידידה שתתקשר....

       ו.  בעניין הבית העזוב / הרדוף רח' הרב קוק 7 הרצליה.

           א. כול הסיפור הועלה באתרי האינטרנט וכך גם נשלחו בפקס ההתכתבויות

               לנמענים והקשורים לנושא.

           ב. נכון לרגע זה , לא נתקבלו תגובות מהנמענים , פרט לתגובות באתרים.

       

       

       

       

      לסיכום:

       

         חוזר ושואל שוב , במידה ואנוכי " מגזים " קצת בחומר שמפנה אליכם ,

         אנא הודיעוני ......ואפסיק !!

       

       

                                                                               בכבוד רב ,

       

       

                                                                        יורם קורנגולד (העותר).

                                                                            ת.ז 56009210

       

        27/1/11 05:59:

      הוספת תגובה

      טוב
      כך הולכים השותלים
      הם זורעים אחר כך מטפלים.
      ולבסוף.
      כל אחד והסוף שלא.
      יש מי שנקצר.
      ויש מי שממשיך לגדול.ואנו בצורה שגדלנו..
      למדנו לשתוק.
      עד הרגע שהראשונה פותחת.
      בהתחלה זה מעורר סוג של קנאה.
      גיץ כזה קטן שלא יודעים.
      מה גודל הלהבה שזה ייביא איתו.
      ואז כל אחד ומה שהחיים הטוו לו.
      כל אחד וגורלו הוא.
      ניסיתי לשכנע.
      לכי.
      עיזבי.
      תפסיקי.
      ניסיתי..
      די
      אני לא מנסה יותר איש איש באמונתו יחיה.
      אי אפשר לחיות כל הזמן למען צדק.
      לפעמים צריך גם לחיות.
      כל אחד מאיתנו חושב שמגיע לו את הטוב ביותר.
      אך לכל אחד מאיתנו יש גם בחירה.
      והטוב יותר שלי מרגיש.
      שהוא יותר טוב למשהוא אחר.
      אז חשבתי לי תני ליותר טוב ללכת.
      יבוא טוב חדש
      הסכמתי
      נסיתי למחוק את האהבה.
      לזרוע בלב שלי שנאה.
      להכפיש.
      להאשים.
      להאמין שטוב יותר לא יהיה לי.
      ואז ממש מארץ שום מקום הגיע טוב.
      אולי לא יותר טוב.
      אבל טוב
      .אז טוב אני אוהבת אותך.
      לא רוצה לשנוא.
      לא רוצה לשכוח.
      לא רוצה להכפיש.
      מעולם לא האמנתי בשקרים.
      לא רוצה להתחיל עכשיו.
      אתמודד.
      אני יכולה.
      אני מסוגלת.אם טוב לא רוצה בטוב.
      האחל רק שכל החיים יהיה טוב....
      שולחת מכאן חיבוק מלא מלא באהבה..
        26/1/11 20:52:

      אינ-לי מושג,

        26/1/11 16:53:
      אורה , אני אומר , שלא ענית לשאלה...
      יורם.ק
      *
        26/1/11 16:45:
      ואני אומרת - אתה צדיק !!

      ביקורות נוספות

      עדיין לא התפרסמו פוסטים בבלוג הזה.

      ארכיון

      פרופיל

      ky210
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין