כותרות TheMarker >
    ';
    0

    "האח הגדול" הטריד מינית את דנה ונשאר בתפקידו

    23 תגובות   יום ראשון, 13/2/11, 01:41

    יורם זק, הקול שמאחורי "האח הגדול", זה שאומר בין היתר, למועמד/ת להדחה: "יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שצריכה להשאר בבית?"

    נשמע בערוץ החי של אתר התכנית, אומר את הטקסט הבא:

    ""ערב טוב דנה. יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לך עם הבולבול בין השדיים".

    הדברים נשמעו כאמור באתר התכנית, בזמן בדיקת הסאונד בחדר האח הגדול, מעט לפני שדנה, המועמדת להדחה, נכנסה אליו.

    כשהיא נכנסה- "הזק הגדול", אמר לה את הטקסט הרגיל, בקולו "הנעים" והיא ענתה עניינית, כשאין לה מושג לאיך שזה נראה ונשמע לגולשי האתר שהיו עדים לאירוע.

     כשהבינו ב"קשת" שקרתה להם תקלה ובדיקת הסאונד הפוגענית שודרה ונקלטה לגולשי האתר, בינהם בן זוגה של דנה, מיהרו לארגן פגישת התנצלות בין זק לדנה.

     

    העובדה שבכך ככל הנראה תסתיים הפרשה, מעידה על הזלזול והסלחנות הרבה שיש לזק, לקשת, לערוץ 2 ולציבור, כלפי הטרדות מיניות.

     זה נכון שקשת גינו את המקרה והתנצלו עליו

    ונכון שזק אמר את דבריו הפוגעניים, כשלא ידע שהם מוקלטים ומשודרים (הדבר היחידי שמגן עליו ככל הנראה מתביעה)

    אבל לאור חשיפתם וחשיפתו שכבר התבצעו בפני מאות אלפי צופי התכנית- מן הראוי שערוץ 2, קשת והפקת התכנית ינקטו פעולה של ממש בנוסף למס השפתיים שנתנו, ולכל הפחות- ידיחו את יורם זק מתפקיד הקריין של "האח הגדול", שמזוהה כרגע כקולו ומחשבותיו של מטריד מינית.

    למעשה-  זק לא צריך לחכות כלל להדחתו מהתפקיד- אם הוא באמת היה מתנצל על דבריו כפי שנטען- היה יוזם את התפטרותו בעצמו.

     

    אם קולו של זק ימשיך להשמע בבית האח הגדול- יעיד כאמור הדבר, על הבעת צער ריקה מתוכן, סלחנות וזלזול של ההפקה, קשת וערוץ 2 בחומרתם של הטרדות מיניות, אשר הפכו נפוצות בכל מקום, בזכות הלגיטימציה הניתנת להן בפועל.

     

     

    נ.ב 1- זה נכון שדנה נוהגת להתלבש במחשוף נדיב, אך אין בכך כדי להקל עם המטריד אותה- בידיוק כפי שילדים יפים, אינם צריכים להוות הצדקה להקל בעונשם של פדופילים.

    נ.ב 2 - חשיפת פרצופו האמיתי של יורם זק, עורך התכנית, וחבריו לקונטרול ולהפקה- מסבירה את עצימת העין וסתימת הפה הסדרתית שנקטה ההפקה מול אירועים בהם פגעו הדיירים בנשים וחגגו זאת- עוד מימיו של  יוסי בובליל (שהתפאר שניסה לשדל חבריו לאנוס בחורה), דרך סער שיינפיין (שדחף אשפה לפיה של איילה) ועד התקרית עם עמיר בעונה זו (שייעץ לדפוק לדיירת את הראש בקיר ואז לשכב איתה).

    נ.ב 3 - אני מעריך שרבים מאלו שיבקרו את מעשיו של יורם זק בעיתון או בנט, יעטרו את כתבתם בתמונה חושפנית ומושכת רייטינג של דנה במחשוף ובכך- יוכיחו צביעותם. כמו לדבר נגד רצח חיות, תוך פירסום מעילי פרווה.

     

    ''

    יורם זק. אם היה מצטער באמת על דבריו- היה יוזם התפטרותו בעצמו.

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 1 מתוך 5

      תגובות (22)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        26/2/11 12:34:

      צטט: מירב שביט 2011-02-26 11:09:34

      גועל נפש מה שקרה. אבל גם התוכנית. ואתה נותן לה במה. אז איפה זה שם אותך?
      כדי שהרוע ינצח, די בכך שהטובים ישבו בשקט.
      זה מצחיק אותי שאתה חושב שמישהו יתפטר?
      אני לא חושב שמישהו יתפטר, אלא שזה מה שצריך לעשות.
      זו מכונה משומנת ולא לכל דבר יש פתרון.
      לבעיה הזו דווקא יש פיתרון, אלא שהמנהלים לא מבינים את חומרת הבעיה.
      הכל מבוסס על ערכים אחרים פרט לכבוד האדם. הכל יש שם פרט לערכים. מהיכן הביקורת בכלל?

      לא הבנתי את השאלה.

        26/2/11 11:09:
      גועל נפש מה שקרה. אבל גם התוכנית. ואתה נותן לה במה. אז איפה זה שם אותך? זה מצחיק אותי שאתה חושב שמישהו יתפטר? זו מכונה משומנת ולא כל דבר יש פתרון. הכל מבוסס על ערכים אחרים פרט לכבוד האדם. הכל יש שם פרט לערכים. מהיכן הביקורת בכלל?
        16/2/11 02:44:

      צטט: אן-ג'י 2011-02-15 12:14:52

      לך תדע אם באמת לא הוצע לה הרבה כסף רק כדי שתשתוק.

      אם הוצע לה כסף שתשתוק- אז חבל שבמקום לשתוק היא מדברת שוב ושוב בעד מכסת"חי האירוע החמור.

      דבר שני זו אמירה מבישה בלי קשר להגדרה שלה ובלי קשר למי היא נאמרה.

      וגם בלי קשר לעמדתה של דנה על האמירה הזו.

      אגב התגובה של דנה אכזבה אותי, אך לא הפתיעה אותי.

      לא מעט נשים נוטות לטשטש להקטין להמעיט ולהגיב בסלחנות למחול על כבודן, ועוד כהנה.

      אין לי מושג בדיוק למה

      הסלחנות וההקטנה נועדה להמעיט מגודל ההשפלה של חוות ההשפלה- בדומה לאדם המחליק ברחוב לעיני צופים וצוחק על עצמו מהמקרה המביך.

      אבל כשמגיבים באופן כזה, זה רק מוסיף חטא על פשע. זה כאילו שוב הטרידו אותה....

      לא כאילו שוב הטרידו אותה, אלא כאילו גם הנשים נותנות לגיטימציה לביזוי של עצמן ובכך אגב- הן לא מוסיפות חטא על פשע של עצמן, אלא חטא על פשע של זה שפגע בהן.

       

      נ.ב- על תגובתה הנלוזה של דנה כתבתי פוסט נוסף:

      http://cafe.themarker.com/review/2035943/

        15/2/11 12:14:

      צטט: sivantal 2011-02-14 00:11:56

      מה ההגדרה של הטרדה מינית ? אם המוטרדת אמרה שזה לא פגע בה (לפחות בשלושה ראיינות שונים), זה עדיין תופס ?

       

      המוטרדת- עבדה בתוכנית. לך תדע מה היא נאלצה לומר.

      ולך תדע אם באמת לא הוצע לה הרבה כסף רק כדי שתשתוק.

      דבר שני זו אמירה מבישה בלי קשר להגדרה שלה.

      ובלי קשר למי היא נאמרה.

      אישה עם מחשוף או גבר עם ג'ניס צמוד.

      ומסיש ביותר שכך מתבטאים העורכים שמאחורי הקלעים כשלא שומעים אותם.

      אני רק תוהה.. מה עוד הוא נהג לומר ולא ידענו.

      אגב התגובה של דנה אכזבה אותי, אך לא הפתיעה אותי.

      לא מעט נשים נוטות לטשטש להקטין להמעיט ולהגיב בסלחנות למחול על כבודן, ועוד כהנה.

      אין לי מושג בדיוק למה, אבל כשמגיבים באופן כזה, זה רק מוסיף חטא על פשע.

      זה כאילו שוב הטרידו אותה....

        15/2/11 00:55:

      צטט: sivantal 2011-02-14 15:08:05

      היי דניאלה, אני לא צבוע, חברי לא היו מגדירים אותי ככה. 
      זה שרוב הגברים צורכים פורנו זה נכון, 99% מאיתנו. אבל אנחנו יודעים להבדיל בין סרט פורנו לבין החיים.
      כל דבר אליו אנו נחשפים, משפיע עליינו באופן כלשהו.
      השפעת החשיפה לפורנו, על יחס הגברים לנשים במציאות, אינה שונה מהשפעת החשיפה לתכנים אנטישמיים למשל, על יחס הגויים ליהודים במציאות- רובם יתייחסו רע יותר לדמות המבוזה.
      אגב, ההוכחה לכך שלפורנו יש השפעה רע גם על יחסך לנשים זה הזלזלזול שלך באמירה הפוגענית והמבזה של זק, אותה אתה מכנה "טעות" בלבד וכן מחשבתך שדנה לא נפגעה כשזק התייחס אליה כאל זונה.
      המחשבה ששופטים בחורות רק לפי גודל החזה היא מוגזמת.
      צודק- זה לא רק גודל החזה, אלא גם אורך הרגליים, היקף הבטן וצורת הפנים- אלו הפכו לקרטריונים הבולטים ביותר בהם נמדדות נשים- בכל המגזרים והמעמדות.
      האם בנות "היפה והחנון" הן מקור השראה למישהו?
      כמובן. בנים נחשפים לעוד תכנים שמבזים נשים ומושפעים מהם (כאמור בדוגמת האנטישמיות)
      ואילו הבנות, לומדות גם הן את "תפקידן", להיות אובייקט יפה המרצה את בני זוגן.
      כשתכנים כאלו משודרים בערוץ ציבורי- זה נותן לגיטימציה ליחס הזה, שבתורה, תתן לגיטימציה לעוד ועוד יחס שכזה ואף חמור ממנו (היום זה "היפה והחנון", מחר זה "השפחה והאדון").
      ישנם מדדים רבים בהן בחורות ובחורים יכולים להתבלט.
      כמובן, אך נוכח חדירת הפורנו והשפה המבזה למיינסטרים, הם נחשבים לפחות ופחות רלוונטים.
      נכון שהתרבות השלטת מקדשת את היופי, אך אנשים בוחרים להאכיל את חיית המתכת הזאת ולהאביסה ולהגדילה. 
      התרבות לא רק מקדשת את היופי, אלא גם ובעיקר מבזה אותו, כלומר- אם מדובר ביפה אז "שהכוסית תכניס בולבול לשדיה" ואם מדובר בלא יפה, אז לוחצים עליה לעשות ניתוח פלסטי כד להיות יפה ואז ש"תכניס בולבול לשדיה" 
        14/2/11 15:08:
      היי דניאלה, אני לא צבוע, חברי לא היו מגדירים אותי ככה.
      זה שרוב הגברים צורכים פורנו זה נכון, 99% מאיתנו. אבל אנחנו יודעים להבדיל בין סרט פורנו לבין החיים. המחשבה ששופטים בחורות רק לפי גודל החזה היא מוגזמת. האם בנות "היפה והחנון" הן מקור השראה למישהו ? ישנם מדדים רבים בהן בחורות ובחורים יכולים להתבלט. נכון שהתרבות השלטת מקדשת את היופי, אך אנשים בוחרים להאכיל את חיית המתכת הזאת ולהאביסה ולהגדילה.

      ובקשר למשפט הראשון שכתבתי, מתאים היה לכתוב "מה שכתבת הוא צבוע", ולא "סליחה כן, אבל אתה צבוע רצח".

      חג שמח ?
        14/2/11 14:46:

      צטט: sivantal 2011-02-14 13:54:07

      אני מסכים שצריך להדיחו בגלל הטעות, הנובעת מחוסר זהירות ואחריות. אם בחורה הולכת עם מחשוף חריג זה לא נותן לי לגיטימציה להטרידה, אבל אם אגיד לחברי שהיא מחפשת זין - זה לא פשע. אני דרך אגב חושב שמה שחסר לבחורה עם המחשוף זה לא זין, אלא אהבה או תשומת לב.

      סליחה כן, אבל אתה צבוע רצח. אתה שוכח באיזה חברה אנו חיים, בה רוב הגברים צורכים פורנו ומאוננים מול מליוני "שדיים" בלי להתייחס למי עומדת מאחוריהם ומה גרם לה למכור את גופה העיקר שהם יקבלו את הגירוי שלהם כי הוא לפני הכל, ואז הם עוד מעיזים לבוא בביקורת ל"אישה רגילה" שמעיזה להבליט את אותם שדיים בדיוק אבוי לבושה. כמה צבועים אפשר להיות? מצד אחד זה כל מה שמשדרים לנו כנשים- את שווה לגודל השדיים שלך, מצד שני מעיזים לנזוף בנו שהעזנו להראות אותם ולהרגיש אולי קצת שוות. פשוט דוחה אותי הצביעות הזו!

      היום ילדות בנות 12 כבר חושבות על ניתוחים פלסטיים ומרגישות רע עם עצמן כי הן לא מספיק פמלה אנדרסון, היום ילדים בני 12 מריצים סרטי פורנו דוחים באייפון שלהם מאחד לשני ומדרגים את כל הבנות בכיתה לפי גודל החזה, היום מפרסמים כל שטות בעזרת ציצי, איך אפשר להעיז לבקר נשים שהפנימו את המסר המזעזע הזה, שממש שונאות את עצמן, לא מקבלות את עצמן כמו שהן עד כדי ללכת לשולחן מנתחים ולחתוך את הגוף ולדחוף לו פלסטיקים תוך סיכון חייהן. כל זה בשביל "זין"? אז זהו ששטיפת המוח הפורנוגרפית גורמת לך לדבר ככה, לדמיין שכל מה שנשים רוצות זה להיות כלי שעשוע עבורך אבל אתה חי בסרט!

      ושכחת מהעובדה שדנה נמצאת בזוגיות אוהבת וארוכת שנים, איזה "זין" בדיוק היא רוצה?

      היא בסך הכל רוצה להרגיש מושכת, סקסית - או על פי המדדים של היום - שוות ערך למשהו, במיוחד לאור זה שהיא כבר זקנה בלה בת 39 כי נשים הן פגות תוקף אחרי גיל 20 במיוחד בתחום הזה. כי נשים שמנות, שטוחות, זקנות, "מכוערות" הן נשים שקופות ולו היתה דיירת כעורה או מוזנחת או שטוחה גם אז היה לאנשים מה להגיד, היו מזלזלים בה, היו מתעלמים ממנה, היו קוראים לה בהמה (למשל פרידה, אתה מוזמן לחפש מה אומרים עליה). אבל זה בסדר, רוב הדיירות דאגו לנפח את מה שצריך כדי לא להיות שקופות, אבל גם על זה יש לך מה להגיד.

      הן רוצות זין. ממש פסגת שאיפותיהן בחיים. איכס.

      חי בסרט!

        14/2/11 13:54:
      אני מסכים שצריך להדיחו בגלל הטעות, הנובעת מחוסר זהירות ואחריות. אם בחורה הולכת עם מחשוף חריג זה לא נותן לי לגיטימציה להטרידה, אבל אם אגיד לחברי שהיא מחפשת זין - זה לא פשע. אני דרך אגב חושב שמה שחסר לבחורה עם המחשוף זה לא זין, אלא אהבה או תשומת לב.
        14/2/11 11:21:

      צטט: מסתכל סביב 2011-02-14 09:52:14

      נמאס כבר ממסע הטהרנות הזה. אמר מה שאמר בשיחה שהיתה אמורה להיות סגורה.

      מה קרה?

      אם יונית לוי למשל, היתה אומרת בשיחה סגורה שצריך להרוג את כל המתנחלים ודבריה היו מודלפים לציבור- האם צריך לאפשר לה להמשיך להגיש את החדשות?

      כיון שמדובר בשיחה סגורה, אי אפשר יהיה להעמידה לדין על הסתה, אבל להדיחה מתפקיד המגישה- זה מתבקש, נוכח העובדה שעכשיו מחשבותיה האפלות נחשפו.

       

      אותי מטריד משהו אחר. אם באמת, על פי השמועות, קנו את שתיקתה של דנה בכסף אז מה היא אם לא סוג של זונה? בכל השבועות שלה בבית האח הגדול היא דיברה על צביעות וצביעות ושכולם צבועים. והנה ברגע האמת, אם השמועות נכונות (אני מדגיש - אם השמועות נכונות), צביעותה התגלתה ביג טיים.

      אם זה נכון היא אכן צבועה ואפילו אם לא שילמו לה והיא טוענת שהכל סבבה- זה לא מסיר דבר מאחריותם של ערוץ 2 להחליף את קולו של האח הגדול, באדם אחר שלא מזוהה עם הטרדה מינית, כי המשך העסקתו של זק בתפקיד- משדרת לציבור לגיטימציה להטרדות מיניות.

        14/2/11 09:52:

      נמאס כבר ממסע הטהרנות הזה. אמר מה שאמר בשיחה שהיתה אמורה להיות סגורה.

      מה קרה?

      אף אחד מכם לא הלך ברחוב עם חבר ואמר לו "בואנה אחי, הייתי דוחף לה אחושקשוקי..".

      יענו בשיחה פרטית זה בסדר אבל כשה"אח הגדול" אומר את זה פתאום באות הקריאות "להדיח" "להעיף" "לזרוק". איזו צביעות.

      אותי מטריד משהו אחר. אם באמת, על פי השמועות, קנו את שתיקתה של דנה בכסף אז מה היא אם לא סוג של זונה? בכל השבועות שלה בבית האח הגדול היא דיברה על צביעות וצביעות ושכולם צבועים. והנה ברגע האמת, אם השמועות נכונות (אני מדגיש - אם השמועות נכונות), צביעותה התגלתה ביג טיים.

      אם היא כל כך מחשיבה את עצמה ועל פי השמועות דרשה את פיטוריו של יורם זק בגלל השטות הזו, איך פתאום נאלם קולה? ללמדך שכסף קונה הכל. כולל נשים שמחשיבות עצמן נשים הגונות.


      איזו צביעות.

      מגעיל (אם השמועות נכונות).

       

      אני עם האח הגדול גמרתי. בעיקר כי נמאס לי לראות את סימני הדולרים מעדשות המשקפיים של ארז טל. גם הוא דוחה אותי. "קרב צמוד" עלאק. "תמשיכו להצביע - רק אצם קובעים" עלאק.


      דודו

        14/2/11 03:01:
      צודק, צריך לעשות סוף לצביעות החברתית. מצד אחד חוק נגד הטרדה מינית ומצד שני המעשים הנ"ל. השאלה: למי באמת אכפת במדינה הזו ממשהו חוץ מרייטינג ושידרוגים.
        14/2/11 02:47:

      צטט: sivantal 2011-02-14 00:42:19

      האם זה המקרה ? אשה מוכה ?.
      זה היה משל.
      האם לא יכול להיות שהיא שמה זין על המקרה הזה ולא אכפת לה בכלל ?
      א. לא.
      ב. כיון שהדברים המבזים פורסמו בציבור ובגיבוי ההפקה (כל עוד משאירה את המבזה בתפקידו)- לא מדובר בעניינה האישי של דנה, אלא בפגיעה בכלל הנשים ולכן- גם אם היא סולחת (כי אולי שילמו לה על הסליחה הזו) - זה לא משנה את המצב בו בוצעה הטרדה מינית ובו ההפקה מגבה את המטריד בפועל ובו אלפי צופים מקבלים את המסר ששום דבר לא קרה (כלומר- זלזול בחומרתן של הטרדות מיניות)
      , שזה לא מטריד אותה שהבחור חושק בה?
      כידוע לכולנו- אלו לא היו מילות אהבה
      בקטע אחר שראינו הראו שהיא מדברת איתו בחופשיות על התועלת של המחשוף, שיעזור עם המצביעים,
      זה היה אחד הקטעים המשפילים ביותר שלה- שבו היא מתנהגת אליו כחבר ומדברת איתו על משהו אחד כשהוא וכל הצופים חושבים על משהו אחר.
      כלומר יש לה אינטרס שאנשים ירצו לשחק עם הבולבול בשדיים שלה.
      אם מישהי תעמוד מולך עם מחשוף- זה יתן לך לגיטימציה להעיר לה שהשדיים שלה מתאימים לבולבול שלך?
      כמובן שלהגיד את זה בשידור זה מטופש,
      א. מדוע זה מטופש להגיד את זה בשידור- כי הציבור מטומטם או כי המילים פוגעניות?
      ב. האם לומר זאת לבחורות בלי שידור, זה ליגיטימי לדעתך?
      ועל טעות יש להענש,
      אם לטענתך אין שום פגיעה, אז על איזו טעות אתה מדבר?
      כמו שעשו לשדר הכדורגל באנגליה לפני שבועים על מקרה דומה.
      השדר ההוא, בניגוד לשדר הזה- הודח מתפקידו ע"י מנהליו שלקחו אחריות והביעו עמדה ברורה נגד דבריו. לא רק בדיבורים- גם במעשים.
      אבל ההשוואה לאשה מוכה לא במקום בכלל,
      ההשוואה היא לא בפעולת הפושע, אלא בהתנהגות הנפגע אשר פיו וליבו אינם תמיד שווים.
      עבירות שונות, בדרגה שונה. דין פרוטה אינו כדין מאה במקרה של עבירות שונות.
      א. הטרדה מינית שווה לפרוטה, רק בקרב אלו שמזלזלים בחומרתה.
      ב. כיון שלהכות אישה אכן שונה מלהטריד אותה במערכת הסאונד שלא היתה אמורה לעבוד- לא כתבתי שצריך להכניס את המטריד לכלא, אלא רק להדיחו מתפקידו .

      אגב- אם זק היה אומר דבריו ביודעין לדנה או לצופים- היה צריך להכניסו לכלא, בהתאם לחוק.
        14/2/11 00:50:
      ההשוואה לא במקום. אשה מוכה לא אומרת :"זה בסדר שהוא מכה אותי", היא אומרת "הוא לא מכה אותי". דנה אומרת, "על הזין שלי". איש קטן, עשה משהו טפשי, זהו, עבר. גם יכלה בקלות להוציא הרבה כסף מהמקרה, אבל בחרה להגיד שלא מזיז לה.
        14/2/11 00:42:
      האם זה המקרה ? אשה מוכה ?. האם לא יכול להיות שהיא שמה זין על המקרה הזה ולא אכפת לה בכלל ?, שזה לא מטריד אותה שהבחור חושק בה?
      בקטע אחר שראינו הראו שהיא מדברת איתו בחופשיות על התועלת של המחשוף, שיעזור עם המצביעים, כלומר יש לה אינטרס שאנשים ירצו לשחק עם הבולבול בשדיים שלה. כמובן שלהגיד את זה בשידור זה מטופש, ועל טעות יש להענש, כמו שעשו לשדר הכדורגל באנגליה לפני שבועים על מקרה דומה. אבל ההשוואה לאשה מוכה לא במקום בכלל, עבירות שונות, בדרגה שונה. דין פרוטה אינו כדין מאה במקרה של עבירות שונות.
        14/2/11 00:36:

      צטט: sivantal 2011-02-14 00:11:56

      מה ההגדרה של הטרדה מינית ? אם המוטרדת אמרה שזה לא פגע בה (לפחות בשלושה ראיינות שונים), זה עדיין תופס ?

       

      א. אם אשה מוכה טוענת שאצלה הכל בסדר, זה אומר שהבעל לא מכה? זה אומר שבאמת הכל בסדר אצלה?

      ב. אם אשה מוכה בתכנית טלויזיה ואומרת שהכל בסדר (כי שילמו לה פצויים למשל)- האם ההפקה צריכה להשאיר את המכה בתכנית?

        14/2/11 00:11:
      מה ההגדרה של הטרדה מינית ? אם המוטרדת אמרה שזה לא פגע בה (לפחות בשלושה ראיינות שונים), זה עדיין תופס ?
        14/2/11 00:03:

      צטט: ישראלית בפילדלפיה 2011-02-13 23:42:08

      כפי הנראה שזהו סגנון ההתבטאות שלו מאחרי הקלעים..פשוט קרה המקרה והוא נתפס בקלקלתו.
      סוף גנב לתליה....

       

      אלא שכאן "הגנב" לא נתלה כלל- מי שעף בסופו של דבר מהתכנית, זו המוטרדת ולא המטריד.

      מאוד סמביולי אגב, למאות/אלפי מקרים אחרים בהם עובדת מתלוננת על הטרדות הבוס- ומוצאת עצמה מפוטרת.

      כפי הנראה שזהו סגנון ההתבטאות שלו מאחרי הקלעים..פשוט קרה המקרה והוא נתפס בקלקלתו.
      סוף גנב לתליה....
        13/2/11 23:35:

      צטט: בחור ..פשוט 2011-02-13 21:33:54

      איפה דנה בתור אישה ופמינסטית .. מדוע היא שותקת ?!

      אני בספק אם אישה שמסתפקת בהתנצלות על עניין כזה ותומכת/מתחברת לדייר כעמיר- אחד המתמודדים הגסים והשוביניסטים בבית, יכולה להחשב כפימיניסטית.
      למעשה, התנהגותה מוכיחה שהלגיטימציה של ההטרדות המיניות, אינה נחלתם של גברים בלבד.

        13/2/11 21:33:
      איפה דנה בתור אישה ופמינסטית .. מדוע היא שותקת ?!

      כולם ראו שנעשתה עבירה .. כולנו שותקים ...
        13/2/11 21:00:

      לאיזו רמה המפיקים של תוכנית האשפה הזאת מוכנים לרדת.

       

      הם היו חייבים לפטר אותו מיד!

        13/2/11 20:26:
      באמת לא מובן לי איך הכל נמשך כרגיל, כאילו לא השמיע נושא קולו של האח הגדול ,את המשפט המעליב הזה.זאת מינימום הטרדה מינית, כנראה שזה נסגר בחדרי חדרים.