כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    orenjada

    רק לרשום את מה שאני חושב, לכך הבלוג נועד ולכך הוא משמש. טונה של טלוויזיה, הרבה קולנוע, קצת שטויות מסביב ועוד פחות מכך על הכול ועל כלום. מי שרוצה שיחזור, מי שלא לא. אין הרבה מקומות בהם אפשר לפרוק את מה שאני חושב בלי לדפוק פרופורציות, בינתיים נוח לי. אהבתם תחזרו, לא אהבתם אל. לא באתי להוכיח כלום לאף אחד או לגרום לאחרים לראות "מה ומי אני באמת", כולה בלוג על הכול ועל כלום. אני אוהב לכתוב, זה הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טיפה יותר. אה, ואם אני לא כותב בקצב יותר מהיר או אפילו יותר מדי שטויות אז אל תהססו להזדיין בסבלנות או מינימום להגיב. ביי בינתיים

    0

    כוכב נולד 9, פרק 10 - ביקורת

    ביקורת על כוכב נולד 9, פרק 10 - ביקורת

    כוכב נולד 9, פרק 10 - ביקורת

    0

    טלוויזיה  

    0 תגובות   יום רביעי, 4/5/11, 23:42

    מה עדיף? לקבל ישר כן או לא אחרי שהשופטים מזמינים אותך לקבל תשובה? שישלחו אתכם הביתה עם לא ואז יעירו אתכם משינה ויחזירו אתכם שוב ל'כאילו' עוד אודישן רק בשביל למשוך קצת זמן מסך? אולי בכלל עדיף שיכניסו אתכם עם עוד מישהו ואז יעמידו אתכם אחד אל מול השני, ואם יהיה לכם מזל את מי שהצמידו לכם לא הראו בכלל בחלק הראשון של האודישנים ככה שהוא בטוח לא יעבור גם הפעם ואתם תתפסו מקום בגלל שהוא לצידכם היה כל כך גרוע? אולי בכלל המצב הרצוי הוא שיכניסו שני מתמודדים שכביכול שתי שופטות מתקוטטות ביניהן על מסלסל המחמד שלהן ואז להגיד לשניהם שהם עוברים כדי ליצור קצת כור היתוך בנבחרת ולא אסופה של אנשים שמתמודדים עם המצלמה פלוס-מינוס אותו דבר? אני לא יודע מה עדיף, אבל אני כן יודע דבר אחד - שבת מסתיימת סאגת 'הכר נבחרת', באמת זה כבר התחיל להיגרר יותר מדי.

     

    על כל אחד מהאודישנים שהיו היום אפשר להצביע על נקודה רעה, ובמיוחד בגלל שאוהבים בפריים טיים לנגן לכולנו על הרגש, אם לא לרעת השופטים וההפקה אז לרעת הזמירים העונתיים, והכי כיף זה לקטול, במיוחד שההזדמנות לא מפסיקה לקרוץ למקלדת. אז ארז שמואלי מראה איך נראה עולל שבדיוק הגיח לעולם (משחק הדמעות אחד), מכריזים עליו כמתמודד הכי מבוגר אי פעם שנכנס לנבחרת (ושוכחים על הדרך מאימא של שסה גרישקוב שלא רק שהתמודדה במסלול המיוחד שעשו ל'קשישים' אי אז, אלא גם לקחה את העונה ההיא בהליכה), וגורמים לו לחשוב שבאמת יש לו סיכוי כי חייבים בשר תותחים, אפילו אם אתה שר כמו מיכה שטרית, קרי יודע לדבר בקול רהוט למיקרופון. אחרי זה מגיע מצב תמר יהלומי, מסיקה מסתכלת עליה ורוצה להתאבד, רק באודישן הקודם הילדה גרמה לה להרגיש כל כך נעים ודווקא היום באודישן הקובע הג'לונדינית לוקחת עניינים באיזי ובוחרת לעשות אקוסטי שיר שיכל לגרום לניצני להתנהג כמחוגה, רק אם היא הייתה צורחת קצת יותר חזק, אבל יהלומי לקחה באיזי שיר שמבקש ממי שמבצע אותו לבעוט, אבל ניחא, לפחות דברים שרואים מכאן זה לא מה שיקרה שם, יש לה עוד זמן בתחרות, מותר פאלטות פה ושם, במיוחד שהעונה לא באמת התחילה. את נוי דנן העבירו בעיקר בגלל שבן וולקובב היה כמו דנידין, במיוחד לא נראה ואחרי היום גם סוג של לא נשמע. אז דנן עבר, אפשר לרשום שבסוג של צדק, למרות שכל אחד יכול ליפול במהלך הדרך הדרך של נוי עדיין לא ברורה, לי אישית עדיין לא ברור אם הילד מודע לכך שאתרי הימורים הכתירו אותו כראשון לעוף אם הוא לא ייזהר. עם חגית יאסו לעומת כל צוות ההווי שהביאו בתוכנית של היום היה הכי קל מכולם לספוג, הדבר היחיד שמפריע בה זה להסתכל על הפרצוף שלה ולראות את התום הילדותי שהיה לאור גלעדי (AKA איש הזוועה) בעונה הקודמת, אבל יאסו לעומת גלעדי היא סרט אחר, היא עושה דברים באיזי וככזה דברים באים לה בקלו. אני לא אתפלא אם מתחילת הדרך היא הייתה כל כך בטוחה בעצמה שהיא תעבור שהיא לא טרחה לרגע לפקפק בכך, ובצדק. לגבי קרן כהן המצב עצבן אותי, כי קודם כל הראו לנו איך קל להתמודד ביוונית אם לא באמת מבינים מה היא שרה, אחרי זה מראים לנו תוך כדי האודישן (ועוד לפני שקיבלה תשובה) שאם רוצים שהיא תיכנס לנבחרת אז חייבים להצביע לה במאקו. והכי גרוע, היא סירבה לקבל את הלא, הלו - להתעורר שם - את בטלוויזיה, אין שום בעייה לקנטר כשאומרים לך לא (למרות שלא רצוי) אבל לעשות את זה מול המדינה סתם הוציא אותה בעייתית. גם דוד לביא העלה את הסעיף, אחרי קלאסה של אודישן ראשון הוא יצר ציפיות, ודווקא באודישן היום הוא לא היה בשיאו, כמו ילד מים שנופל לו הכד, המזל שלו שהוא כבר סומן ככה שגם אם הוא ישיר שיר על צואה הוא יצליח להגיע רחוק בנבחרת, גם את זה הוא לא צריך להוכיח. בלירון איצקוביץ' הכי הרבה התעללו היום, קטלו אותה למרות שהגיע לה ואז כשיום התשובות האחרון הגיע לסיומו עשו ספירה חוזרת של הקולות וקלטו שחסר להם צבע העונה, אז בחרו ג'ינגי'ת מתולתלת, ונשים את האוקטבות שלה בצד לרגע, ואז צביקה מרים אליה טלפון ומבקש סליחה, ולא רק שהחזירו אותה לאולפון היא גם הייתה צריכה שוב לגרור איתה את כל מצב משפחה וחבר, אם היו מבקשים ממנה שוב לשיר זה היה נסבל - אבל להחזיר אותה רק בשביל לגזול ממנה הבעה של הפתעה? זו כבר התעללות. שון מונגוזה היה יכול להיות יובל מנדלסון (שייגעצ) אם הוא היה עובר היום לנבחרת, אבל ההפקה שלחה אותו הביתה כי הקסם נעלם להרבה אנשים שבוחרים משום מה לשיר דני רובס באודישנים, ות'כלס חבל, אם מישהו מכל המודחים למצב מיני גלגל הצלה צריך לחזור זה רק הוא, פחות בגלל הסאונד והרבה יותר בגלל שהוא יכול להכניס סרט אחר לכל שיר, ישראלי לשיהיה. גם את לירון רמתי וגם את עידן חיים העבירו אחרי שבשניהם התעללו כמו שלא התעללו מעולם במתמודדים, אחד עם משבר אמונה והשני במשבר בינאישי, ושניהם הרוויחו כבר מתחילת התחרות אקסטרא תשומת לב באודישנים, אם יש מתמודד אחד העונה שיכול לקחת עונה בהליכה עם התרגשות למופת כל פעם למופת זה רק רמתי, את עידן הביאו בשביל להיות ראם כהן, את רמתי הביאו כי הוא ירוץ לגמר אם הוא לא יעצור את עצמו. שני האחרונים היו ציון חורי ורון ויינרייך, על חורי אני לא חושב שלעולם לא יהיה לי מה לכתוב עליו, הוא מזכיר לי יותר מדי את רוני דלומי והשירה העברית 'היפה' שלה, ומבחינתי האישית בלבד זה לא קונה לו נקודות זכות. לעומתו יש את רון ויינרייך שבעיקר בגלל שלא הכריחו אותו לחזור לארץ כדי לקבל את הכן או הלא זכה מן ההפקר, גם העובדה שהוא היחיד שנכנס לנבחרת בלי קול יפה אבל עם וואחד פרסונה עשתה את שלה. אז ביום שבת חארטת האודישנים מסתיימת, באמת הגיע הזמן.

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 3 מתוך 5

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה

      ארכיון

      פרופיל

      אורן קרבל
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין