כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    orenjada

    רק לרשום את מה שאני חושב, לכך הבלוג נועד ולכך הוא משמש. טונה של טלוויזיה, הרבה קולנוע, קצת שטויות מסביב ועוד פחות מכך על הכול ועל כלום. מי שרוצה שיחזור, מי שלא לא. אין הרבה מקומות בהם אפשר לפרוק את מה שאני חושב בלי לדפוק פרופורציות, בינתיים נוח לי. אהבתם תחזרו, לא אהבתם אל. לא באתי להוכיח כלום לאף אחד או לגרום לאחרים לראות "מה ומי אני באמת", כולה בלוג על הכול ועל כלום. אני אוהב לכתוב, זה הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טיפה יותר. אה, ואם אני לא כותב בקצב יותר מהיר או אפילו יותר מדי שטויות אז אל תהססו להזדיין בסבלנות או מינימום להגיב. ביי בינתיים

    0

    כוכב נולד 9, פרק 11 - ביקורת

    ביקורת על כוכב נולד 9, פרק 11 - ביקורת

    כוכב נולד 9, פרק 11 - ביקורת

    0

    טלוויזיה  

    0 תגובות   יום שבת, 7/5/11, 23:30

    יאללה - בוא נסגור נבחרת, נסגור תחרות, נסגור ז'אנר ריאליטי, נסגור את השופטים, את הצוות של ההפקה, את המיני אולסטארים, את המתמודדים שלא יצליחו לקחת את העונה (כי סטטיסטית הרבה יותר אנשים יעיפו ועל הדרך יעצבנו את הקהל בבית שיש לו אוזניים מאשר מתמודד אחד שיעשה קצת כסף), אפשר גם לסגור שולחן מלא בפיתות עם חומוס ונקניק שצביקה הדר בולס שם בין אודישן לאודישן. אפשר גם להיפטר מהרעיון של התוכנית עצמה כי התוכנית 'הקול' הולכת לשבור לה ת'מומנטום. אפשר אולי גם את מי שלא מנצח להכניס לעונה 34 של 'הקאמבק' (התוכנית החדשה של ערוץ 24 שהולכת להראות לכולנו שגם תהילת עולם בשנות ה-80 לא מהווה משקל אם סוגרים יותר מדי זמרי עבר בבית סגור, זה גם סוג של האח הגדול וי איי פי). נגמרו סוף סוף האודישנים וסוף סוף גם אפשר לנוח מלראות חוסר מודעות עצמית והצורה בה היא משתקפת לכולנו בתנוך האוזן. מי ייקח? מי יילך? מי לא אמור היה להיכנס ומי נכנס בלי סיבה ברורה, למי אכפת?

     

    בכל מקרה העיקר שנפטרנו מהאודישנים, מכאן יהיה הרבה יותר קל לראות עד כמה הנזק שילווה אותנו בחודשים הקרובים באמת הרוויח מקום, גם אם המקום עצמו לא בטוח בעצמו. לידור סולטן עלה לאודישן האחרון במצב פוזה מתקדמת, שר בקול גדול שהיווה ניגוד לחלוטין למראה שלו, לא ריגש יותר מדי, כולה בשר תותחים שבטח יעוף עוד לפני שמצב עונה באמת יתחיל. את אופיר דניאל אין לי מושג עד עכשיו איך לא העבירו, הוא היה אחד הקלאסות העונה, חבורה של קאסט שופטים קקות שלא יידעו איך להבדיל בין גפרור למחט, איך צביקה אמר לו בסוף: "ריגשת אותנו נורא ואתה בטח תצליח". אין הרבה מתמודדים העונה שבאמת צריכים לקבל הזדמנות חוזרת והוא דווקא כן, וחבל שהוא לא שם מלכתחילה. מצב מצוננת תמידית עם פרצוף יפה, AKA נעמה כהן, אחת שמכניסה פוזה לצלילים, עוברת ובטח לא תמריא יותר מדי במצב עונה כי אין בה יותר מדי ייחוד לעומת חלק אחר מהקאסט, שרה יפה אבל מכאן ועד לשבור שיאי קטסטרופה הדרך ארוכה. את משי חזיזה העבירו בלי לשאול יותר מדי שאלות קשות, גם היא תעוף מוקדם, זה צפוי כל כך שכמעט כואב הלב על ההתמודדות שלה בתחרות, הקרדיט היחיד שאפשר לתת לה ממסכת האודישנים זה שהיא מתנתקת לחלוטין מהמצלמות, וטוב שכך, אבל אני ממש לא מאמין שהיא תגיע רחוק, התום הילדותי שבה לא ייתן לה להמריא, יש לה פוזה בשירה בו היא משקיעה יותר מדי בפתיחת הגרון ופחות בפוזה במצלמה, וזו כאמור פוזה טובה שתעזור לה, אבל כשהדרך עוד ארוכה להמשך הדרך, והיא ארוכה, חזיזה לא תמריא יותר מדי, וחבל. מצב קריין רכבת עושה עופרה חזה ופתאום השקיע בשיר כמו עמדי בשעתו בעונה הקודמת, לא ציפיתי לזה אבל גם קשה להאמין שהוא יגיע לשיאים, בשיר הזה הייתה הרגשה של גמר, חופשי גמר, לפחות הוא לא זעק באמצע האודישן האחרון 'שירו איתי ניצנים'. קלרה סבג שרה היום רעוע, המזל שלה שקשת השקיעה יותר מדי בסיפתח שלה בתחילת הדרך ככה שלא יוותרו עליה כל כך מהר, היא בטח גם תלך בין הראשונות אם לא מעט אחרי. רועי אביטל מזכיר קצת את גבריאל בלחסן בצורה שהוא מגיש, וזה ממש לא דבר רע, יותר כמו התנתקות מכל מה שהריאליטי שירה שיראל אמור לשדר, ומבחינה אישית ככה אודישן צריך להיראות, בזריקת זין אחת גדולה שיכולים רק להיות מופתעים אם הוא לא היה עובר. מלי שלום, או מצב פומיקי, סוף סוף מישהי שעושה נטאשה באודישנים, ז'אנר בפני עצמה שצפוי היה מתחילת הדרך שתעבור כי פלורליזם זו לא מילה רעה. אחות של הארי פוטר גם עברה, ורד מושקובסקי, יותר מזה אין מה לרשום עליה כי אישית לא אהבתי, לא משנה כמה עדר השופטים הנהן בראשו ביחד איתה, ואחרי שהיא 'איימה' בתביעה זה עוד יותר העלה סעיף, המזל שלה שכמו בן מלכא בשעתו היא לא תישאר יותר מדי על מסך הטלוויזיה, ככה שלספוג קאסט קלוקל זה קל מדי. את הקאסט סגר דודי בר דוד, בהתחלה חשבתי מי זה בכלל, ואז הבנתי, אובר מודעות עצמית בשילוב עם דיבור מנוסח במילון כאילו הכין כרטיסיות בבית ושינן אותן היטב לכל שאלה וכל תשובה אותה אמור למסור, הקהל כבר יצלוב אותו, אני מעדיף לא להגיב.

     

    וזה מותיר אודישן אחד שההפקה עוד לא ראתה, אם מישהו יתן לו להיכנס לנבחרת זה יעשה רק טוב, אפילו שלבנייני האומה/מוזיאון טיקוטין הוא לא טרח להגיע זה לא אומר שאת ההזדמנות לנבחרת הוא לא אמור לקבל, תכירו - אבא קריר

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Bg2jskqQXbc&feature=mfu_in_order&list=UL

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 3 מתוך 5

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה

      ארכיון

      פרופיל

      אורן קרבל
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין