כותרות TheMarker >
    ';

    orenjada

    רק לרשום את מה שאני חושב, לכך הבלוג נועד ולכך הוא משמש. טונה של טלוויזיה, הרבה קולנוע, קצת שטויות מסביב ועוד פחות מכך על הכול ועל כלום. מי שרוצה שיחזור, מי שלא לא. אין הרבה מקומות בהם אפשר לפרוק את מה שאני חושב בלי לדפוק פרופורציות, בינתיים נוח לי. אהבתם תחזרו, לא אהבתם אל. לא באתי להוכיח כלום לאף אחד או לגרום לאחרים לראות "מה ומי אני באמת", כולה בלוג על הכול ועל כלום. אני אוהב לכתוב, זה הדבר היחיד שגורם לי להרגיש טיפה יותר. אה, ואם אני לא כותב בקצב יותר מהיר או אפילו יותר מדי שטויות אז אל תהססו להזדיין בסבלנות או מינימום להגיב. ביי בינתיים

    0

    כוכב נולד 9, פרק 17 - ביקורת

    0 תגובות   יום רביעי, 1/6/11, 22:44

    יופי של שיטה יש להפקה של טמירה ירדני להרוס את מי שמתכנן לגזול לה מהרייטינג, לוקחים את יום העיוורים הלאומי ועל הדרך הורסים לרשת את הפורמט, מחשיכים את המסך ומביאים כל זמר שישיר בלי שנזהה את הפרצוף שלו, אבל זה בהמשך השבוע. התוכנית של היום עבדה קצת אחרת, גם אם רואים את מי ששר זה לא אומר שהם יקבלו יחס מועדף, וזה בדיוק מה ש(אני רק מחזיק אצבעות) שעיף את יוסי הביתה, לא צריך לראות אותו כדי לדעת שהוא הצלע החלשה בתחרות הערב, ולא חבל שזה לא קרה קודם, כמעט כל תוצאה אחרת תהיה בלתי נסבלת.

     

    בלירון רמתי קל להתאהב, אם היו נותנים לאיזה זמר מזרחי אפשרות להוציא סינגל של חידוש קלאסיקה עברית של שלמה ארצי (כל עוד לא קוראים לו סרנגה) הוא היה טייפקאסט קלאסי. לא צריך ממנו יותר מדי, אחד המתמודדים היחידים העונה שכל מה שצריך זה להצמיד להם רמקולים והתעוזה שלו כבר נושאת כנף בלי להשתדל יותר מדי. אני לא יודע למה אני מבסוט ממנו כל פעם מחדש, אולי בגלל שרוב הקאסט שעומד מולו העונה מעט קלוקל, אבל בתחרות הזו לירון עושה את מה שהוא עושה בלי שנלחמים בו יותר מדי, ורק בגלל זה הוא כבר הרוויח רפרטואר למופת, אפילו אם (יכול להיות) הוא לא יגיע לסוף. מול רמתי עלה רון ויינרייך עם אחד השירים היותר קוקסינלים במדינת ישראל (ולא בגלל שהוא של הייפייב), הוא לא צריך לבחור שירי פופ, אם כבר הוא בתחרות קריוקי אז שיילך על שירי רוק, אפילו רוק כבד, הקול החרוך שלו מכיל אותם הכי טוב. שמו לב לזה בהופעה שלו היום שהוא רק דיבר אל המיקרופון ופחות בפזמון, גם אם הביצוע היה יותר טוב זה לא אומר שהשיר עצמו מפחית בערכו, סורי - היה יכול להיות יותר טוב. וזה שרמתי הפסיד בדו קרב לא אומר כלום, במיוחד שגם בביצוע השני שלו הוא בחר שיר שלא קשור אליו בשיט ועדיין הצליח לגרום לו להישמע לא משתפך ולא משתופף, רק קלאסה. היה בביצוע סוג של קסם לא ברור שהראה יותר מהכול שהוא חופשי הרוויח את המקום שלו בתחרות, אין פלא שמישהי צילמה אותו לאורך כל השיר עם האייפון שלה ובטח רצה אצה לה כמה שיותר מהר ליוטיוב, ברגע שהוא יהיה שם אני מבטיח לראות אותו שוב.

     

    תמר תגידי, באיזה גיל ההורים שלך הזמינו מורה פרטית לשירה שגרמה לכל תו שיוצא לך מהפה להשתלב בצורה כזו עם כל תו בפסנתר? עוד שיר חרוש עלה היום על שפתייך ובניגוד לעובדה שמדובר בשיר מעאפאן גרמת לו להשמע הרבה יותר טוב, זה כל מה שביקשתי, שירים אחרים עוד אפשר לקחת בהמשך, רק חבל על הבחירה. גם הערה קטנה - תפסיקי להרעיד את הקול שלך, זה לא עושה לך שירות כזה טוב. לעומת תמר גם אורטל אדרי בחרה שיר קלוש, אבל הצליחה לגרום לו להעלות את הרמה שלה בתחרות עוד טיפה, טיפה יותר ממה שחשבתי שהיא יכולה. יופי של ביצוע, אם הולכים בנקודות אז אדרי עשתה ביצוע בלתי נשכח לעומת ביצוע נזכר בקושי של תמר, כי מה שאני מבקש זה פשוט, ששניות אחרי שכל מיני אודישן מסתיים שהשיר עדיין יהדהד, ואת זה אדרי הצליחה חופשי לעשות בשיר היום, חופשי הצליחה את מה שלא הצליחה לעשות ב-16 תוכניות אחרות עד התוכנית של היום, זה מה שעזר לה לעקוף את תמר בסיבוב ולשלוח את תמר לעוד סיבוב כדי לנסות להעיף את מצב יוסי אשר כמה שיותר מהר הביתה. בסיבוב שני הייתה לה פתיחה נוראית (וזה בלי להתייחס לטכניקרופון) אבל כמה שניות אחרי היה אפשר לסלוח לה, כי היא נותנת מעטה של כישוף כשרק מאזינים לשירה שלה, זה שלא היה יותר מדי שילוב בין האוקטבות שלה לפסנתר (או שזה היה בכלל המשך של הפאשלה הטכנית) לא אומר כלום.

     

    לראשונה בתחרות האיש והכובע, AKA יוסי אשר, עשה ביצוע יחסית יותר נורמלי לעומת הסבל הנוראי שהוא העביר אותנו במסכת האודישנים הגרועה שלו. אבל עדיין זה נשמע יותר מדי דומה ליותר מדי ביצועים של מתמודדים אחרים שביצעו אותו בעבר (כולל דני רובס), רק הצרחות שלו בסיום הכניסו קצת קונטרה אחרת. בדיוק כמו יוסי ככה גם לידור, בחירה טובה לשיר וביצוע נורמלי לראשונה, בלי יותר מדי בזבוזי זמן, בלי יותר מדי בלבולי מוח, בלי יותר מדי לנסות לשכנע את הקהל להצביע לו כי הוא צעיר והגבות שלו מסודרות, יותר ריכוז בשיר ופחות במצלמות. בנקודות סולטן לקח, חופשי לקח, היה פחות התחנחנות וזה מה שקנה לו את הערב. עוד שיר שנוא עלה היום בצורת 'והיא שעמדה' וגרם לי לרוץ לשירותים להריח את הקיא של עצמי, אחרי הביצועים האינסופיים בעונה הקודמת מצד עכביש בן 16 גם יוסי היה בטוח שמותר לו, את עיניי הפאפי אייס שלו אני מאוד מקווה שלא נראה שוב, אני עדיין לא מאמין שהייתי צריך עוד פעם לחזות בבלבול מוח הזה ואני עוד יותר לא מאמין שצריך לחכות שוב פעם (בדיוק כמו שבוע שעבר) שהוא יעוף לנו מהמסך ועוד בערב שישי.

     

    מלי מזכירה לי את ציפי שביט, רגע לא - היא מזכירה לי רובוט רוקד, רגע - לא, היא מזכירה לי בובת צעצוע ששרה אחרת. מה זה משנה, העיקר שהיא עדיין בתחרות, העיקר שהיא יודעת מה זה שיר טוב ואיך לגרום לו להישמע ולא לרצות שהוא יסתיים. איזה יופי היא השתלבה עם הפסנתר בלי יותר מדי זיוני שכל, זה שהיא נשמעת כמו עצמה כל פעם מחדש, במקרה שלה ספציפית, לא אומר שזה דבר רע. ונדירים האומנים שמצליחים לקחת שיר, לשנות לו ת'צורה ועדיין לגרום לו לצאת יפה. נעמה עשתה בדיוק את אותו דבר, כאילו השתיים תכננו לתת קונטרה אחת לשנייה בשירה אחרת, אחרת מכל התחרות שהייתה הערב, ואם הערב הזה היה מהווה ולו במעט את הגמר את שתיהן הייתי שולח לשם, גם עם הביצועים האלה. ובסבב ב' מלי עשתה עוד סוג של בית ספר, עוד שיר לא קשור שיצא מקסים, די - עכשיו בא לי באמת להקיא, כל כך הרבה סופרלטיבים על פליטי ריאליטי וואנאבי לא כתבתי כבר יותר מדי זמן.

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 4 מתוך 5

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה

      ארכיון

      פרופיל

      אורן קרבל
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין