כותרות TheMarker >
    ';

    My Delusions

    דעתנית, אוהבת הרבה מאוד דברים ועל חלקם בוחרת לכתוב, מקווה שתהנו לקרוא. :-)

    אהבתם את מה שכתבתי, תגיבו, תככבו, תשאירו סימן שבקרתם :-)

    פרופיל

    odelia76
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ארכיון

    0

    סול קפה, בית קפה שחסרה לו קצת נשמה

    36 תגובות   יום שני, 15/8/11, 11:37

    ''

    גילוי נאות הייתי אורחת המסעדה


    ממש לאחרונה נפתח בית קפה חדש במתחם מגדלי זיו, רמת החייל על חורבות הקופי בין (שמאוד אהבתי).  המקום מנוהל ע"י אם ושתי בנותיה, האחת אחראית על המוזיקה והאווירה ואילו השניה על תפעול המסעדה. אהבתי את הרעיון הנשמה מאחורי השם ושילוב שמות דרום אמריקנים בתפריט, אבל רק השמות המנות הרבה יותר ישראליות חיוך

     

    '' 

    מבחינת עיצוב המקום, לא ניתן לפספס את חלקי העיצוב של קופי בין ששולבו בשינוי. כמובן שהתפריט שונה לחלוטין ממה שנהוג היה במקום בעבר, מביאה לכאן את רשמיי מארוחת הטעימות. אציין שרוב המנות אם לא כולן הגיעו מוגדלות ולכן אין לי מושג איך הן נראות באמת.

     

    '' 

    פ'וקצת קבב (32), פ'וקצה אישית עליה נחה פרוסת חציל ומעליה קבב על מקל קינמון. מנה נחמדה ופשוטה שהגיעה פושרת ויכול להיות שהיא אפילו מוצלחת יותר כשמגיעה חמה.

    סלטColored   (42), גבינת מוצרלה ועגבניות עם בזיליקום, צנוברים קלויים ושמן זית גלילי. כל הפריטים במנה מוצלחים והרוב היה לי טעים מאוד אבל החסה עמדה יותר מידי זמן אחרי שחתכו אותה (תציצו בתמונה) ולא שטפו אותה מספיק כך שניתן היה למצוא בה חול, מנה עם המון פוטנציאל שאכזבה.

     

    '' 

    רביולי 4 גבינות (48), מוקפץ ברוטב חמאה ומרווה, על מצע קונפי תרד בשמן זית, לחם ופסטו. נתחיל בזה שהרביולי הגיע עם גוש קטן של תרד ולא ישב על מצע, כשהתרד היה נחמד. הגיעו לשולחן שתי מנות רביולי, את הראשונה לא הייתי מסוגלת לאכול בגלל רמת מליחות בלתי נסבלת. המנה השניה היתה יותר נעימה לחיך וניתן היה להרגיש שהרביולי בושל במידה הנכונה,  אחד מטעמי הגבינות השתלט על הרביולי אבל עדיין היה בסדר, בסופו של דבר היה נחמד.

    אלבאמה נאגטס (32), עטיפות בטטה מטוגנות במילוי חזה עוף וג'ינג'ר, בציפוי פנקו חריף שמגיעים עם שני רטבים בזיליקום קרמל וצ'ילי מתוק. טעמתי שתי יחידות, באחת מהן ציפוי הבטטה לא בושל ולכן היה קשה ובשני היה רך יותר. אחד הרטבים היה חריף מידי והשני מתוק מידי שהזכיר לי מיי סוכר יותר מאשר קרמל. בעיניי המילוי היה מוצלח, עוד רעיון למנה שהיה מוצלח על הנייר ולא עבר בביצוע.

     

    '' 

    סלט Red Neck (48), סלט רוסטביף אנטריקוט על מצע ירקות טריים בליווי רוטב טריאקי. המנה הגרועה ביותר מבחינה אסתטית, גושי הבשר מעל בציפוי הטריאקי לא החמיאו בשום צורה. טעמתי בכל זאת כדי לגלות שהרוסטביף שהיה עשוי וול דאן וייבשים נפרס בגושים גדולים וקשים במיוחד ללעיסה כשאת הסלט שכחו לתבל ונשארים עם רוב הירקות לא מתובלים כלל או שקיבלו טיפה מתיקות מהטריאקי שלא עובד עם ירקות.

    סלט קוטפי הכותנה (42), ירקות טריים, פלפל מוקפץ חם עם תימין וגבינת פטה מגוררת ברוטב וינגרט הדרים. גבינת פטה היא מלוחה אבל כשטועמים את המנה הזו טעמה נעלם ברוטב הוינגרט המתוק מידי. כן, הוא מורכב מהדרים אבל בוינגרט חייבת להיות חומציות מסוימת. הורגש שמדובר בירקות טריים ואהבתי במיוחד את מקלות הסלק אבל מי שמזמין סלט עם פטה מצפה לסלט עם מליחות מסויימת, ממליצה להגיש עם הרוטב בצד.

    לסיום העיקריות נגיע למנת ה-Chicka (מחיר 48), נגיסי עוף פריכים לצד פוטטו צ'יפס בקרמל בזיליקום / צ'ילי חריף. נתחיל ברטבים, אחרי הפיאסקו שחיווינו מעלה עם הרטבים הם לא הוגשו לנו וקיבלנו את המנה עם קערית מיונז, הפוטטו שהגיע לצד הרטבים לא כל כך הזכירו פוטטו במרקם או בטעם אלא תפו"א שבושל במים וקצת מלח ולאחר מכן הועבר לטיגון כל כך עדין שלא קיבל פריכות בשום צורה. הגענו לגראנד פינאלה של המנה, נגיסי העוף של מאמא עוף. באמת ובתמים שאני אוהבת את המוצרים של מאמא עוף הלא מעובדים וקונה אותם לעיתים מאוד קרובות אבל כאן היה מדובר בנגיסי העוף המעובדים (האלו שטוחנים כל מיני חלקים ויוצרים מזה צורות) הפשוטים ביותר And that’s all I have to say about it.

     

    '' 

    סיימנו בשני קינוחים, הראשון צלחת עוגיות הבית (18), שלא הורגשה בהן שום ביתיות וכנראה בגלל שאוכסנו באוויר הפתוח הפכו עבשות וחסרות טעם.

    השני וופל בלגי (שלא מצאתי בתפריט) שאני מאוד מקווה שהוא חלק מהמנות המוגשות במסעדה ולא הוכן במיוחד עבורנו כי עליו יש רק טובות לספר. הוופל היה חמים, פריך מבחוץ ורך מבפנים, הקצפת טעימה, הגלידה טובה והכל השתלב בצורה מוצלחת.

     

    כפי שניתן לקרוא מעלה לא ממש נהניתי מהארוחה וביקורת היא לא הדבר הכי נעים ולכן אני קודם כל רוצה להודות על האירוח ולומר שיש לכם מיקום מעולה אבל כדאי לכם מאוד להשקיע בבניית המנות ובצוות המטבח שישמור על אחידות וטריות כל המנות.

    כרגע אני אוותר על ביקור חוזר בתקווה שבהמשך יהיה שיפור.

     

    הציון שלי 2 מתוך 5

     

    אודליה

     

    סול קפה

    ראול ולנברג 24, מגדלי זיו רמת החייל, תל אביב

    טלפון: 054-3300237 

     

    מוזמנים לתת בלייק לדף שלי בפייס

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 2 מתוך 5

      תגובות (36)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        9/11/11 15:02:
      היי, שמי הוא גברת asale, רווק. אני מחפש friend.i טובה להאמין שאתה יודע שחברים אמיתיים ומהימנים שווה לחפש, אני אשמח אם אתה מקבל את בקשת חבר שלי אני מוכן לספר לך עוד על עצמי לשלוח לך תמונות שלי, בבקשה אם אתה תהיה מוכן לקבל את בקשתי להשיב לי ישירות לכתובת הדואר שלי (asalejohnson@yahoo.com) כך אציג את עצמי לך, אני מחכה לתשובתך בקרוב. להודות ==================================================== Hi, My name is asale,Single lady. I am looking for a good friend.i believe you know that true and trusted friends are worth searching for, i will be happy if you accept my friend request as i am willing to tell you more about myself and to send you my photos, please if you will be willing to accept my request reply me directly to my mail address (asalejohnson@yahoo.com) so that i will introduce myself to you,i am waiting for your reply soon. Thank
        20/8/11 18:15:

      צטט: גלצ'וק 2011-08-20 15:46:33

      אופפפפףףףףףףףףףףףףףף ...איזו טרחנות של כל הצדדים!! מי בא איתי לננוצ'קה?????????? שם פשוט טעים וכייףף!!! מילה של גל. - זה לתל אביבים- יש שם מספיק אלכוהול שיגרום לכולכם להתחבק מכל הלב.... אגב..אני אשמח לספר על מקומות מופלאים עם מנות מרגשות..שירות מוקפד ואכפתי...כאלה - שבא לך לצלם הכל..כי יש כל כך הרבה מחשבה עצמאית , יצרית ויצירתית מקורית... אז????????רוצים לכוון אותי??

       

      את האמת אכלתי שתי מנות בננוצ'קה והתאכזבתי, ציפיתי לטעמים של בית והם היו רחוקים.

        20/8/11 18:15:

      צטט: ranbo3 2011-08-20 11:53:41

      אויש קרציות באמאשלכם- 1, 2, וואט אבר. מי שטרח לקרוא את הביקורת, מבין שהחוויה לא הייתה נעימה, וגם מי שקרא את המשפט האחרון בלבד, הבין את הלך הרוח . מי שרק ההבדל בין ציון 1 ל2 הוא-הוא השיקול המכריע בהליכה למסעדה , ואפילו לא טורח לקרוא מי מה מו- וואלה, בתיאבון שיהיה לו. ומה לעשות, היום הרבה יותר אנשים שהם לא מבקרי מסעדות "אמתיים" יכולים ורוצים לכתוב דעתם וגם , השם ישמור- להוסיף תמונות (אחלה צילומים אגב) של המנות. ונימוס בסיסי מצד הכותב, ללא שלל מטאפורות עוקצניות לגבי איכות המזון, מקובל עלי לחלוטין. ואם אני לא טועה, גם כאן ספציפית, אודליה השאירה מקום לאופטימיות- אולי בעתיד ישתפרו. לא שצריך לפתוח מקום כשאיננו מוכן לקרב, אבל עדיין, קצת נימוס , הרי איש לא פגע באורחת במזיד, מה שלצערנו כן קורה לא פעם במסעדנות הישראלית. בקיצור- לא טעים- לא נלך. ואודליה- אני שמח להזמנה לכל ארוחה...

       

       

      בהזמנה הבאה שלי, אתה הפלוס 1 שלי :-)

        20/8/11 16:38:

      צטט: גלצ'וק 2011-08-20 15:46:33

      אופפפפףףףףףףףףףףףףףף ...איזו טרחנות של כל הצדדים!! מי בא איתי לננוצ'קה?????????? שם פשוט טעים וכייףף!!! מילה של גל. - זה לתל אביבים- יש שם מספיק אלכוהול שיגרום לכולכם להתחבק מכל הלב.... אגב..אני אשמח לספר על מקומות מופלאים עם מנות מרגשות..שירות מוקפד ואכפתי...כאלה - שבא לך לצלם הכל..כי יש כל כך הרבה מחשבה עצמאית , יצרית ויצירתית מקורית... אז????????רוצים לכוון אותי??

       

       

      *"לתל אביבים"  - הכוונה היא שלירושלמים ..לדוגמא - יש מקומות אחרים -  נסו את הלינק החדש בקסטל...או את "הסדנא"...או כנסו לקפה סמדר והזמינו פלא שנקרא: "סיגר גבינות"  - בקשו אותו - לא בליווי טחינה...ותמותו לתוכו..

      או ..אם זמנכם דוחק לכם..נסו את "חצ'פורי" של טנגו שביט , רח' השקמה..שוק מחנה יהודה - ליד השוק העירקי - 

      המאפים שלו גרמו לי לבכות...............אצ'מה..חצ'פורי..(בצק גבינה)..

      או אולי - אם בבית קפה עסקנן...ככה למנה ראשונה - מה דעתכם על אספרגוס חלומי באמת - בבית קפה - שהוא כאילו נגזרת של פרסומת של  פלאפון- טוב מדיי כדי להיות אמיתי...דרך הגפן 1 , בית זית....

       

      רק טוב שיהיה לכולם.

      שבת נפלאה.....גל

        20/8/11 15:46:
      אופפפפףףףףףףףףףףףףףף ...איזו טרחנות של כל הצדדים!! מי בא איתי לננוצ'קה?????????? שם פשוט טעים וכייףף!!! מילה של גל. - זה לתל אביבים- יש שם מספיק אלכוהול שיגרום לכולכם להתחבק מכל הלב.... אגב..אני אשמח לספר על מקומות מופלאים עם מנות מרגשות..שירות מוקפד ואכפתי...כאלה - שבא לך לצלם הכל..כי יש כל כך הרבה מחשבה עצמאית , יצרית ויצירתית מקורית... אז????????רוצים לכוון אותי??
        20/8/11 11:53:
      אויש קרציות באמאשלכם- 1, 2, וואט אבר. מי שטרח לקרוא את הביקורת, מבין שהחוויה לא הייתה נעימה, וגם מי שקרא את המשפט האחרון בלבד, הבין את הלך הרוח . מי שרק ההבדל בין ציון 1 ל2 הוא-הוא השיקול המכריע בהליכה למסעדה , ואפילו לא טורח לקרוא מי מה מו- וואלה, בתיאבון שיהיה לו. ומה לעשות, היום הרבה יותר אנשים שהם לא מבקרי מסעדות "אמתיים" יכולים ורוצים לכתוב דעתם וגם , השם ישמור- להוסיף תמונות (אחלה צילומים אגב) של המנות. ונימוס בסיסי מצד הכותב, ללא שלל מטאפורות עוקצניות לגבי איכות המזון, מקובל עלי לחלוטין. ואם אני לא טועה, גם כאן ספציפית, אודליה השאירה מקום לאופטימיות- אולי בעתיד ישתפרו. לא שצריך לפתוח מקום כשאיננו מוכן לקרב, אבל עדיין, קצת נימוס , הרי איש לא פגע באורחת במזיד, מה שלצערנו כן קורה לא פעם במסעדנות הישראלית. בקיצור- לא טעים- לא נלך. ואודליה- אני שמח להזמנה לכל ארוחה...
        17/8/11 10:36:
      מסכים עם כל מילה.
        16/8/11 08:14:
      מזל שלא הוזמנתי:)
        15/8/11 21:24:

      אני כל כך שמח, יהיר ,שכתבת את הדברים הנ"ל.

      מי שלא הספיק להכיר אותך עד כה ,  תהיה להם זו, הזדמנות נהדרת ! צוחק

        15/8/11 20:16:

      רוסיני,

       

      כתשגדל תבין

       

      הביטחון בו אתה מדבר ומחליט מדהימים אותי.

       

      בכל תחום אתה מומחה? יח"צנות? ביקורת מזון?

       

      איך ובשם מי לכל הרוחות החלטת שאתה יכול להגדיר מי מבקר מסעדות ומי לא?

       

      אתה מייצג (בצורה נאמנה) את הדור שלפני מאות שנים שבהם רק אנשי הדת ידעו קרוא וכתוב וניסו בשארית כוחם להלחם בהתנהלות כאילו הם שולטים בידע והם מעבירים אותו לדור הבא בעל פה, ובכך לשמר את כוחם.

       

      יש היום בארץ מאות ואלפי מבקרי מסעדות. כל אחד ואחת מהן כותבים בפורמט שנראה להם הכי מתאים ורלוונטי. הם מגיעים לקהל קוראים עצום וההשפעה שלהם אדירה. מחקרים רבים הוכיחו (בניגוד לשליפות שלך) שמידת הרלוונטיות והאמינות שקוראים מייחסים לבלוגרים היא גדולה פי כמה מאשר לאנשי המדיה הישנה.

       

      אין שום הבדל בין מבקר במדיה ישנה לבין בלוגר. נהפוכו, אם תסתכל מי היום נחשב מבקר מזון מהסגנון שאתה מתייחס אליו ככזה תגלה כתב תרבות ואישתו, פרשן כדורגל ועוד כאלה ואחרים שאין להם כלל רקע, נסיון או הבנה בתחום.

       

      הם פשוט אוהבים לאכול ונתנו להם לסקר את התחום.

       

      לשמחתך, חלק מהמדיה מאפשר גם לך להציג את מרכולתך ולנסות לשכנע את כל העולם ואישתו שהידע והאמינות מצויים רק אצלך ושאין מקום לדרכים אחרות להפצת חוויות, ידע וכו'

       

      היטיב לתאר את כתיבתך האדון רון קופמן כשאמר שדעה היא כמו רקטום - לכל אחד יש!

       

      ומכאן אני מודיע כי לא אמשיך לנהל מולך דיונים בנושא בשרשור זה או בכל שרשור אחר כי קצת מיצינו את הויכוח ביננו וגם מכיוון שצריך לתת לאודליה את הכבוד על הפוסט ולא להפוך אותו להייד-פארק

        15/8/11 19:48:
      אני חייב להבהיר , אודליה, שהתייחסותי היא כללית ולא אישית ( אם כי תגובות ה"קבוצה" הן די דומות -לא שזה אומר משהו) והיא  קשורה אך ורק  לדיווחים מארוחות בלוגרים ולא לכל תחום אחר של פעילותך.
      באשר ל"פירסום, זהפירסום, זה פירסום"  ,כבר יש מי שאמר : " לא חשוב מה כותבים עלי, העיקר שיאיתו את שמי נכון "

        15/8/11 19:22:

      צטט: rossini 2011-08-15 19:14:40

      אולי לא הבנת אודליה ,אבל התכוונתי למבקרי אוכל אמיתיים., מעטים ככל שיהיו.

      מי דיבר על ארוחת טעימות ?! (אם כי גם במיסעדות שף יש ארוחות הניקראות "טעימות") 

      גם ערב שהוקדש לשיווק מיים מינרלים ( למשל ) הפך לפירסום למסעדה עם תאור מפורט וצילומים של מנות שהמיסעדה מגישה. 

      נכון שיש אפשרות לא לקרא. התופעה אבל מקוממת !

      במחשבה שניה ,אולי הטענות צריכות לבוא ליחצנים שמזמינים "אתכם" .

      הם עוד לא הפנימו שהדבר גורם ליותר נזק מאשר תועלת.

      מעניין מה "אתם " תעשו, כאשר הם ,היחצנים יבינו... ?!

       

      אענה רק בשמי ולא בשם נציגת ה"אתכם", רוב הקוראים שלי הכירו אותי בקונסטלציה כזו או אחרת ויודעים שכל מה שאני כותבת היא האמת שלי גם אם נכתבה בצורה נחמדה יותר או פחות (כי כזו אני), גם בפוסט הנ"ל תיארתי את החוויה שלי במדויק.

      יש לי בלוג צרכנות נוסף ובו תוכל למצוא מוצרים שקבלתי להתנסות ומוצרים שקניתי בכספי (לזה יש לי יותר זמן ממסעדות), תמיד אבל תמיד תמצא שם את האמת.

       

      הייתי גם בצד היחיצנים והתשובה היא דיי פשוטה, פרסום הוא פרסום הוא פרסום.

        15/8/11 19:19:

      "ההתקפה היא ההגנה הכי טובה " מכיר את האימרה יאיר ? צוחק

        15/8/11 19:14:

      אולי לא הבנת אודליה ,אבל התכוונתי למבקרי אוכל אמיתיים., מעטים ככל שיהיו.

      מי דיבר על ארוחת טעימות ?! (אם כי גם במיסעדות שף יש ארוחות הניקראות "טעימות") 

      גם ערב שהוקדש לשיווק מיים מינרלים ( למשל ) הפך לפירסום למסעדה עם תאור מפורט וצילומים של מנות שהמיסעדה מגישה. 

      נכון שיש אפשרות לא לקרא. התופעה אבל מקוממת !

      במחשבה שניה ,אולי הטענות צריכות לבוא ליחצנים שמזמינים "אתכם" .

      הם עוד לא הפנימו שהדבר גורם ליותר נזק מאשר תועלת.

      מעניין מה "אתם " תעשו, כאשר הם ,היחצנים יבינו... ?!

        15/8/11 19:01:

      רוסיני,

       

      עם קביעות כל כך נחרצות ומעוררות גיחוך קשה לי להתמודד.

      אני מבין שכבודו מנסה ללמוד ולענות כראש הממשלה.

      שכחת לקרוא לבלוגרים גם שמאלנים ועוכרי ישראל ואתה מסודר

       

      מי שמך לקבוע מי מבקר ומי לא? הרי לאותם אלו שכותבים ביקורת פעם בתשלום ופעם בעקבות אירוע מוזמן אתה מגיע ופעם כותב ביקורת משבחת ופעם אחת ביקורת קנטרנית. האם טרחת לקרוא כלל את הביקורות או שמא הגילוי הנאות מספיק לך לצורך התגובה?

       

       

       

       

        15/8/11 18:48:

      צטט: אורן_א 2011-08-15 16:56:20

      נתתי דירוגים מ: 1-10 כולל, וגם הוא לא בציונים שלמים. כך שלמעשה אתה מוזמן להפוך את הציונים שיהיה בין 1 ל-100. הדגשתי בביקורת על אמורה מיו שהציון הוא בין 3.5 ל-4 כשהוא נוטה יותר ל-4, אבל הוא לא 4. הארוחה בקימל אכן הייתה קרובה מאוד למושלמת. אבל הארוחה בסול קפה מתוארת כהרבה יותר קרובה לאיומה. לתת ציון זה בכתיבת ביקורת זה לא דבר שהתחילו בו כאן בקפה. אלא הוא חלק אינטגרלי מתוך כתיבת ביקורת, על מנת שתדע לייחס ביקורת אחת לאחרת מצד אותו מבקר, כי לא תמיד אפשר לעשות את ההפרדה הזאת על ידי קריאת הביקורת עצמה בלבד. כן, במקרה הזה, במיוחד עם הביקורת שאודליה כתבה וקטלה את המקום יותר מרוב הביקורות האחרות, אני יכול להגיד שהציון הסופי הוא לא אובייקטיבי. יאיר, תיהיה כנה, היית משלם על ארוחה עם אוכל קר, מלוח מידיי, עם חול ועוד איכשהו אומר שהמקום "לא הכי גרוע?" מה מסעדה צריכה לעשות כדי לקבל ציון 1? לגרום לך לשלשול? שהמלצר ירביץ לך?

       

       

      יש מסעדה אחד ויחידה שקיבלה ציון אחד כי הכל היה גרוע, לא היתה נקודת אור אחת.

        15/8/11 18:47:

      צטט: rossini 2011-08-15 18:17:20


      הוגן יהיה להתחשב בעובדה שבקפה soul עוד לא היו מוכנים ?! 

      לא יתכן  שאתה מתכוון לזה ברצינות !!! מופתע

       

       

      באשר לשאלת הדירוג , זה דבר מקובל בהרבה תחומים. מין הראוי היה לפרט בניפרד : טיב אוכל, שירות, ניקיון וכו'


      אבל התהיה שלי היא אחרת:  מדוע בכלל לקרא  "ביקורורת" לדיווחים בעלי אופי פירסומי של חבורת נהנתנים ?!  זה פשוט מעליב

      את מבקרי המסעדות, האמיתיים, יש לומר.

       

      מעטים מאוד הם מבקריי האוכל שלא מוזמנים לארוחת טעימות על חשבון המסעדות.

      אם לא מתאים לא חייבים לקרוא

       

        15/8/11 18:17:

      הוגן יהיה להתחשב בעובדה שבקפה soul עוד לא היו מוכנים ?! 

      לא יתכן  שאתה מתכוון לזה ברצינות !!! מופתע

       

       

      באשר לשאלת הדירוג , זה דבר מקובל בהרבה תחומים. מין הראוי היה לפרט בניפרד : טיב אוכל, שירות, ניקיון וכו'


      אבל התהיה שלי היא אחרת:  מדוע בכלל לקרא  "ביקורורת" לדיווחים בעלי אופי פירסומי של חבורת נהנתנים ?!  זה פשוט מעליב

      את מבקרי המסעדות, האמיתיים, יש לומר.

        15/8/11 18:10:
      מסכימה איתך יקירתי !
        15/8/11 17:54:

      צטט: יאיר ברטשפיז 2011-08-15 17:46:04

      ראשית, אני חושב שאם מלצר ירביץ לי אז הוא יגרום לעצמו לשלשול מגניב

       

      ולענייננו, דירוג באופן מהותי מכריח אותך לתת ערך מספרי שאמור לייצג את החוויה שלך. ברור לשנינו שזה מדד בעייתי.

      ואיך תשווה בין פלאפל טוב למזון עילי?

       

      גם אם אתה מרחיב את קשת הציונים זה אולי מתקרב למשהו יותר מוחשי אבל עדיין בעייתי. אודליה בחרה לתת 40 מתוך 100 (אם נרחיב את המספרים ונשמור על היחס).

       

      גם אתה כתבת שזה יותר 3.5 מ-4 אבל בסוף נאלצת לתת מספר.

       

      זה הרעיון שאני אומר, כאילו אונסים אותנו לבחור מספר בכח גם אם הוא לא מייצג את החוויה

       

      אני מסכים שהביקורות כולן על המקום שליליות.

       

      אגב, לי מתלכתחילה המקום נראה לא בשל (אני חושב שקצת ראוי והוגן להתייחס גם לנקודה זו) ושהוזמנו אליו הבלוגרים מוקדם מדי.

       

      לכל מסעדה יש תקופת הרצה/100 ימי חסד. זה לא אומר שהיא יכולה וצריכה לפשל כמו בתיאורים כאן, אבל זה כן אומר שצריכים להיות יותר מרוככים בביקורת עליה.

       

      אני בספק אם מי מהקוראים יילך למקום אחרי קריאת כל אחת מהביקורות שעלו ובכך בוודאי שלזמן הנוכחי האובייקטיביות נשמרה.

       

       

      זה בדיוק החישוב שלי, ציון של 40 מתוך 100

        15/8/11 17:46:

      ראשית, אני חושב שאם מלצר ירביץ לי אז הוא יגרום לעצמו לשלשול מגניב

       

      ולענייננו, דירוג באופן מהותי מכריח אותך לתת ערך מספרי שאמור לייצג את החוויה שלך. ברור לשנינו שזה מדד בעייתי.

      ואיך תשווה בין פלאפל טוב למזון עילי?

       

      גם אם אתה מרחיב את קשת הציונים זה אולי מתקרב למשהו יותר מוחשי אבל עדיין בעייתי. אודליה בחרה לתת 40 מתוך 100 (אם נרחיב את המספרים ונשמור על היחס).

       

      גם אתה כתבת שזה יותר 3.5 מ-4 אבל בסוף נאלצת לתת מספר.

       

      זה הרעיון שאני אומר, כאילו אונסים אותנו לבחור מספר בכח גם אם הוא לא מייצג את החוויה

       

      אני מסכים שהביקורות כולן על המקום שליליות.

       

      אגב, לי מתלכתחילה המקום נראה לא בשל (אני חושב שקצת ראוי והוגן להתייחס גם לנקודה זו) ושהוזמנו אליו הבלוגרים מוקדם מדי.

       

      לכל מסעדה יש תקופת הרצה/100 ימי חסד. זה לא אומר שהיא יכולה וצריכה לפשל כמו בתיאורים כאן, אבל זה כן אומר שצריכים להיות יותר מרוככים בביקורת עליה.

       

      אני בספק אם מי מהקוראים יילך למקום אחרי קריאת כל אחת מהביקורות שעלו ובכך בוודאי שלזמן הנוכחי האובייקטיביות נשמרה.

       

       

        15/8/11 16:56:
      נתתי דירוגים מ: 1-10 כולל, וגם הוא לא בציונים שלמים. כך שלמעשה אתה מוזמן להפוך את הציונים שיהיה בין 1 ל-100. הדגשתי בביקורת על אמורה מיו שהציון הוא בין 3.5 ל-4 כשהוא נוטה יותר ל-4, אבל הוא לא 4. הארוחה בקימל אכן הייתה קרובה מאוד למושלמת. אבל הארוחה בסול קפה מתוארת כהרבה יותר קרובה לאיומה. לתת ציון זה בכתיבת ביקורת זה לא דבר שהתחילו בו כאן בקפה. אלא הוא חלק אינטגרלי מתוך כתיבת ביקורת, על מנת שתדע לייחס ביקורת אחת לאחרת מצד אותו מבקר, כי לא תמיד אפשר לעשות את ההפרדה הזאת על ידי קריאת הביקורת עצמה בלבד. כן, במקרה הזה, במיוחד עם הביקורת שאודליה כתבה וקטלה את המקום יותר מרוב הביקורות האחרות, אני יכול להגיד שהציון הסופי הוא לא אובייקטיבי. יאיר, תיהיה כנה, היית משלם על ארוחה עם אוכל קר, מלוח מידיי, עם חול ועוד איכשהו אומר שהמקום "לא הכי גרוע?" מה מסעדה צריכה לעשות כדי לקבל ציון 1? לגרום לך לשלשול? שהמלצר ירביץ לך?
        15/8/11 16:41:
      כל נושא הציונים בעיניי חסר ערך, מיותר ומכריח לתת ציון שאינו קשור לחוויה עצמה. הבעיה שבקפה דה מרקר אתה לא יכול לפרסם ביקורת בלי ציון וזה לא לעניין. צריך להתרשם מהביקורת עצמה על סך חלקיה ותיאוריה ולא לחפש מעבר לכך. אולי שווה לבקש מהקפה להפוך את השדה הזה לשדה בחירה. הרי אי אפשר באמת לכמת חוויה שלך ובטח שלא בסולם כל כך בעייתי כמו 1-5 אורן, גם אתה בביקורות שלך דירגת פעמיים ב 4 מתוך 5. כלומר, בעינייך שתי המסעדות היו רמה אחת ממושלמות? האם אתה באמת יכול עם יד על הלב להגיד שהביקורת של אודליה לא אובייקטיבית ו"נקנתה במחיר הארוחה" כי הדירוג שהיא בחרה לתת הוא 2 ולא 1?
        15/8/11 16:26:

      אני נוטה להסכים עם אורן. אני מאוד מעריך את הציון הנמוך שהבלוגרים המוזמנים נתנו לקפה soul, 

      ( אתם מתארים לעצמכם את גודל הקטאסטרופה שהיתה שם ?! )

      אם כי את הציון הריאלי  יש  לתרגם ל 2 - ( מינוס שתים ).

      זה בערך ההבדל בין ביקורת מוזמנת לביקורת אמיתית.

        15/8/11 16:22:
      מעניין אותי מה הייתה דעתך אם היית מקבלת אוכל עם חול ומאמא עוף מעובד... בנוסף, חלק מהאוכל שלך היה מוגש קר, וחלק אחר מלוח שאי אפשר לאכול. לקינוח היית מקבל עוגיות יבשות. והיית צריכה לשלם על זה מחיר של ארוחה במסעדה. 2 מתוך 5? בטח...
        15/8/11 16:05:

      צטט: אורן_א 2011-08-15 15:25:23

      אני פשוט חושב שהציונים שנתתם, והבחירה להתעלם מכל הביזיונות שהיו שם והסלחנות שהצגתם ככלל, דיי מוכיחים את מה שחלק מהמגיבים טוענים, כשהם אומרים שאתם מאוד לא אובייקטיבים. לא שציון של 2 מתוך 5 הוא טוב, אבל עובדה שכל מי שלא הוזמן לארוחה הזו, לא מבין למה הציון שניתן הוא 2 ולא 1. וזה ההבדל בין אובייקטיביות לחוסר אובייקטיביות

       

      זו זכותך ועדיין לא חשבתי שמגיע להם ציון 1 שמבחינתי מקבילה לציון 0

        15/8/11 15:25:
      אני פשוט חושב שהציונים שנתתם, והבחירה להתעלם מכל הביזיונות שהיו שם והסלחנות שהצגתם ככלל, דיי מוכיחים את מה שחלק מהמגיבים טוענים, כשהם אומרים שאתם מאוד לא אובייקטיבים. לא שציון של 2 מתוך 5 הוא טוב, אבל עובדה שכל מי שלא הוזמן לארוחה הזו, לא מבין למה הציון שניתן הוא 2 ולא 1. וזה ההבדל בין אובייקטיביות לחוסר אובייקטיביות
        15/8/11 15:01:

      צטט: אורן_א 2011-08-15 14:54:02

      חצי נקודה על סלט מוצרלה עם חסה עייפה וחול? מפנקת. כמה היית נותנת למנה מעולה של כבד אווז עם חתיכות ציפורניים? :)

       

      בעיקר הקאה, זה נשמע כל כך רע.

       

      לחסה הו שתי מנות, אחת עם חול וחסה עייפה והשניה רק עם צד העייפות אז הייתי חביבה

        15/8/11 14:54:
      חצי נקודה על סלט מוצרלה עם חסה עייפה וחול? מפנקת. כמה היית נותנת למנה מעולה של כבד אווז עם חתיכות ציפורניים? :)
        15/8/11 14:41:

      צטט: אורן_א 2011-08-15 14:35:07

      הכתיבה יפה ומקצועית ומראה המון ידע בתחום האוכל. אבל כמות הכוכבים לא ברורה לי? איך מקום כזה מקבל ממך 2? האם זה רק מתוך נימוס כי הוזמנת לארוחה? חוץ מהוואפל לא נהנית משום מנה. ואת אומרת שגם הוא לא בתפריט. אז מה כן אהבת במקום, חוץ מהעיצוב

       

      לדעתי גם הקבב היה טעים אבל הגיע קר וסלט המוצרלה שאהבתי את הטעמים אבל לא את החול או את החסה הקצת פחות נחמדה. כל אחד מאלו קיבל חצי נקודה.

       

      אצלי מעולם לא קיבלו ולא יקבלו נקודה על אירוח :-)

       

        15/8/11 14:35:
      הכתיבה יפה ומקצועית ומראה המון ידע בתחום האוכל. אבל כמות הכוכבים לא ברורה לי? איך מקום כזה מקבל ממך 2? האם זה רק מתוך נימוס כי הוזמנת לארוחה? חוץ מהוואפל לא נהנית משום מנה. ואת אומרת שגם הוא לא בתפריט. אז מה כן אהבת במקום, חוץ מהעיצוב
        15/8/11 14:22:

      צטט: ששת שצ 2011-08-15 14:21:07

      צודקת. אגב הקבב הגיע חם לדעתי ומרוב פוזות צילום הוא התקרר

       

      לא צילמנו יותר משתי דקות וזה הרבה יותר קר מאשר המתנה של שתי דקות, לדעתי הם פשוט חיכו עד שהכל יהיה מוכן כדי להוציא.

        15/8/11 14:21:
      צודקת. אגב הקבב הגיע חם לדעתי ומרוב פוזות צילום הוא התקרר
        15/8/11 14:07:

      צטט: קופונתי 2011-08-15 13:59:55

      מזל שלא טעמתי מהעוגיות (-:

       

      חיוך

        15/8/11 13:59:
      מזל שלא טעמתי מהעוגיות (-:
        15/8/11 11:55:
      מזל שכתבת ביקורת