כותרות TheMarker >
    ';

    Foodie

    בלוג ביקורת מסעדות.
    מקור נטול אינטרסים לקבלת רשמים מהמסעדות הטובות/המובילות/המדוברות בארץ. קריאה מהנה.

    0

    מאראבו - מלצר, יש לי טחינה בפסטה...

    32 תגובות   יום רביעי, 29/2/12, 18:58

    עברנו:

    http://www.gargeran.co.il/2012/02/29/maraboo/

     

     

     

    ''

    שרימפס פסטה לימון : יאיר לפיד היה אומר שזה "הכי ישראלי בעיניי". גימיק נחמד

     

     

    לסיכום:
    מאראבו היא כנראה לא מסעדת שף טיפוסית, המיקום מעט מוזר, העיצוב מעט קר, וגם מרכיבי המנות לא מאוד מיוחדים בפני עצמם, אך לעומת זאת, המחירים דיי סבירים, והביצוע של המנות הוא ברמה גבוהה.
    ללא ספק, יש כאן מנות מיוחדות שבהחלט מתאימות להגדרה של מטבח ישראלי חדשני, והעובדה שמקפידים פה על תפריט שמורכב מיינות ישראלים בלבד, רק מחזק את הטענה הזו.
    השירות היה אדיב מקצועי במשך כל הארוחה, ועושה רושם שיודעים כאן את העבודה.
    בשורה התחתונה, מאראבו היא לבטח לא המסעדה הטובה בארץ, אבל היא בהחלט מסעדה טובה, ויכולה להיות בחירה נהדרת לארוחה באווירה לא מחייבת וללא יותר מידיי רעש וצלצולים.

     

    ציון במדד אורן (להסבר על המדד): 7.8 מתוך 10
    במשפט אחד: מסעדה טובה עם מנות מעניינות במחיר סביר, כדאי לנסות.
    מאראבו, אבא הלל 14, בית עוז, רמת גן. (חניה חינם בסמוך בשעות הערב)
    טלפון: 03-6036666
    שעות פעילות:
                       א' – ש': 12:00 עד אחרון הלקוחות (עסקית עד שעה 17:00).

     

    אתר המסעדה: http://www.maraboo.co.il

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 4 מתוך 5

      תגובות (32)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        3/9/15 11:21:

      יש ברמת גן מסעדה מעולה פיצה רומא רמת גן שמה. היינו שם כבר כמה פעמים. אנחנו על סף התמכרות ומזמינים קבוע. יד להם פסטות, סלטים, פיצות ועוד הרבה מאכלים איטלקיים טעימים ובאופן מפתיע זולים בטרוף. תבדקו אותם. שווה.

        10/6/12 19:35:

      :) תודה רבה אילון
      שבוע טוב גם לך!

        10/6/12 17:10:
      מדד אורן צריך לדרג מסעדות לפיו.. ביקורת יפה וטובה :-) שבוע טוב
        10/3/12 02:02:

      צטט: שוש חזן גרינברג 2012-03-09 23:15:19

      אני מקבלת את הרושם שרוב המנות הן "כבדות" . והקינוחים עד כדי כך לא שווים?

       

      אני חושב שאפשר לקבוע שלפחות חצי מהמנות בתפריט הן "כבדות", אבל יש גם אפשרויות אחרות.

       

      הקינוחים לא עשו לנו את זה מספיק כדי שנזמין אותם, למרות שהייתה התלבטות

        10/3/12 02:01:

      צטט: לוחש לסירים 2012-03-03 18:25:12

      ביקורת מצויינת כרגיל.... הקטע הכי מרגיז מגיע מהכיוון של הקוקי סאן ז'אק.

       

      ראיתי את ההודעה שלך רק עכשיו בעקבות ההודעה של שוש.
      תודה רבה על התגובה. הקטע עם הקוקי סאן ז'אק אכן קצת לא ברור...

      אני מקבלת את הרושם שרוב המנות הן "כבדות" . והקינוחים עד כדי כך לא שווים?
        3/3/12 18:25:
      ביקורת מצויינת כרגיל.... הקטע הכי מרגיז מגיע מהכיוון של הקוקי סאן ז'אק.
        3/3/12 15:06:

      צטט: מכבית- coach לכתיבה 2012-03-03 09:54:56

      * על הביקורת המוקפדת.

       

      תודה מקרב לב

        3/3/12 15:05:

      צטט: Penny Lane 2012-03-03 09:18:39

      כן, עלי מאראבו זה ממש בזבוז. אני יכולה לסגור ארוחה של 33 ש"ח בקצב ולהיות מאושרת. אם יהיה קופון ל"מקום של בשר" לעומת זאת...

       

      באמת הגיע הזמן שאני אעשה ביקורת למסעדת בשרים טובה

      * על הביקורת המוקפדת.
        3/3/12 09:18:
      כן, עלי מאראבו זה ממש בזבוז. אני יכולה לסגור ארוחה של 33 ש"ח בקצב ולהיות מאושרת. אם יהיה קופון ל"מקום של בשר" לעומת זאת...
        3/3/12 01:17:
      ראיתי אתמול וחשבתי להוסיף קישור כתגובה אצלך היינו מנסים אבל פני עדיין שומרת...
        2/3/12 22:45:

      לא מאוד מפתיע, אבל שוב יש קופון למסעדה, והוא גם כמעט זהה לזה שקניתי.

      אם בא לכם לנסות בעצמכם:
      http://www.buy2.co.il/Center/dailydeal/index/49745d74-cbde-46db-9754-32c2548ac136

        29/2/12 22:03:

      אופס, פירשתי לא נכון את נושא הכמהין. אני חייב לציין שאני כבר לא זוכר את הפרטים של אותה ארוחה (וזה חבל - מראה שהיא לא ממש נגעה בי)

       

      ברק בשר אכלתי פעם אחת. האנטריקוט היה הטוב שאכלתי בארץ. הסינטה שטעמתי טובה אבל לא מתקרבת לאנטריקוט.

       

      לכן אני לא יכול להתייחס ליציבות.

       

      את מו ומו אני מאד אוהב, למרות שלא הייתי כבר כמה שנים. איכשהו אף פעם לא עולה לי בתודעה. גם ההמבורגר שם זכור לי כטעים, אבל חבל לבזבז ארוחה במו ומו על המבורגר.

       

      אני מבין שהבשר לא היה ברוטב וזה אמור לעזור לו לשמור על עצמו, למרות שמצד שני האדים בטח לא תורמין. מזכיר לי מסעדות שמוציאות את הבשר עם פלטה רותחת שגורמת לו להמשיך להיצלות. לפחות התקדמו ברוב המקומות ודחפו למטה ערימה של בצל מטוגן או את הירקות שמהווים את התוספת

        29/2/12 21:43:

      בסופו של בשר (יצא בשר.. אז נשאיר), הבשר לא היה בתוך הרוטב ממש, אלא כמו שאפשר לראות מעל הפסטה. הוא כנראה מתחמם מזה קלות, אבל בטח שלא ממשיך להתבשל.
      לפחות זו דעתי הלא מקצועית :)

        29/2/12 21:39:
      אגב, אני מסתכל על התמונה של הפסטה והבשר. זה שילוב שאני אוהב. פסטה רחבה עם גוף, רוטב כלשהו ונתחי בשר. הבעיה היא שהבשר נמצא ברוטב חם וממשיך את תהליך הבישול. זה יכול להיות בעוכריו מבחינת מרקם ומידת צלייה מומלצת. בטח בפילה עדין ורך.
        29/2/12 21:35:

      אבל כתבת "למרות השם לא הורגש כמהין" לזה התכוונתי :)
      כתבתי "לא היה כמהין", התכוונתי "לא היה טעם של כמהין"

      בפוייקה אני אכלתי את האנטריקוט ואכן היה מצויין. אני מחכה לבקר במו ומו... מחר אני הולך עם חבר למסעדת בשרים חדשה, נראה אם יש בשורה.

      ברק בשר סובלים מחוסר אחידות, פעם האנטריקוט יהיה מושלם, פעם אחרת מאכזב, פעם הבאה יהיה טוב. בגלל זה אני ממעט ללכת לשם, אני אוהב מסעדות יציבות

        29/2/12 21:32:

      פני, אין לי סודות ממך. חלק גדול מהביקורות שם מופיעות גם כאן

       

      כשתסיימי וממש תהיה רעבה לפחמימה - כנסי לבלוג הכריכים שלי (שמטבע הדברים בקרוב יתחדשו בו הפוסטים)

       

      http://www.loveinbread.com/

        29/2/12 21:31:

      אורן יקירי,

       

      כתבתי בלי קוקיה, לא בלי כמהין. ביקשתי אותה בנפרד (לזו שסעדה איתי וכן אוכלת לא כשר). חלקנו את המנה

      כמהין (או שמן כמהין כמו שנהוג בארץ) דומיננטי וארומטי וקשה לפספס את הנוכחות שלו.

       

      אני חושב שעבור מנות בשר אני יכול ללכת למסעדות שיגרמו לי לעונג גדול יותר. למרות שיותר יקר אני אוהב אנטריקוט בחיתוך יועזר. בפוייקה אכלתי נתח שייטל מצויין ממש. פעם אחת בבלזק היה נתח שייטל מופלא ופעם אחת הוא היה סתם טוב (אך לא יותר). ברק בשר למשל כמעט דמעתי מאנטריקוט מושלם.

       

       

        29/2/12 20:39:
      יאיר, למה הסתרת את כל הביקורות האלה? חומר קריאה לסופ"ש שלם!
        29/2/12 20:32:

      תודה אגב על הפירגון יאיר, תמיד כייף לקבל פידבקים חיוביים, במיוחד מאנשים שמייחסים לדעתם חשיבות רבה, כמו במקרה שלך...

      עדי, תודה גם לך על התגובה.
      לנסות תמיד כדאי, במיוחד עם קופון משתלם. אולי על הדרך תנסי את המנה הראשונה של הטרטר ותגידי לי איך היה :)

        29/2/12 20:28:

      מצחיק שגם אתה מצאת את הגימיק שלך. אין ספק שעוגת גבינת עיזים זה גימיק, שאלתי את עצמי אם יכול להיות שזה יותר מזה - אבל קל לי להאמין לך שלא.

      אם מסיבה כלשהי תמצא לנכון לנסות את מאראבו שוב, אולי תנסה אותה בגרסאת הארוחה הבשרית כדי להתרשם גם ממנות עיקריות טובות :)

      אתה כנראה צודק בקשר למחיר הלחם, במיוחד כי חוץ מהאיולי כמהין אין שם שום דבר מיוחד.
      מוזר לי גם שלניוקי הכמהין לא היה כמהין במקרה שלך, זו כבר פעם שנייה שיש מנה עם כמהין שאתה לא מרגיש כך-כך (הניוקי במל ומישל) אולי יש לך בעיה עם כמהין? ;)

        29/2/12 20:23:
      בגלל ריבוי מאכלי הים, אותם אינני אוכלת, עוד לא החלטתי אם שווה לי לבקר במסעדה. הראגו נראה מעולה וגם מדליוני הפילה, אז אולי כן כדאי לי... לגבי הלחם אתה צודק, זה באמת נראה פתטי, שלא יעשו "הדבקות" ושלא יעשו טובות...
        29/2/12 20:16:
      קודם כל ולפני הכל תודה על הביקורת. תענוג לקרוא פוסטים שלך על ההשקעה, הרצינות וההבנה המקצועית שלך לאופן שבו צריך לגשת לביקורת מסעדות. רוצה לחזק את דבריה של פני - לא התחברתי למסעדה. חלק לא קטן מהמנות לא היה לטעמי, כולל עוגת גבינת העיזים המפורסמת שלהם. נראתה לי טיפ טיפה כמו בגדי המלך החדשים. מכיר את לוגיקת הניקוד. בכל זאת, התיאור נקרא לי קצת יותר מ7.8 אכלתי את הניוקי (בלי הקוקיה - והיא אכן נראית כחצויה). זו הייתה מנה יחסית חזקה באותו ערב, אך היא לא מדגדגת כמה מנות ניוקי אחרות כמו טוטו או אפילו שומו שמיים - ניוקי משובח מאד שמוגש בדיקסי ברוטב שמנת עם מיסו ומבחר פטריות כולל שימג'י. מנת הלחם (ובעיקר מחירה) לא ניראים לי הוגנים. גם אני מאד אוהב לף בראון - במיוחד בשילוב עם מנות מסוימות. בירה מיוחדת שעושה את העבודה היטב. אחרי קריאת הפוסט הלכתי לחפש את שלי כדי לרענן את זכרוני. מצרף אותה כאן אם מעניין מישהו http://www.breadwork.com/?p=232
        29/2/12 19:53:
      ועכשיו אני רואה שבאמת נפלה טעות בחישוב (של 0.2 נקודות) תוקן, תודה על הפניית תשומת הלב :)
        29/2/12 19:49:

      צטט: Penny Lane 2012-02-29 19:38:56

      התוצאה לא חד משמעית. מצד אחד, קראתי כבר ביקורות יותר נלהבות שלך. מצד שני, הציון שנתת די גבוה.

       

      בגדול היו מנות מאוד טובות - הראשונות היו טעימות וההערה היחידה הייתה שהקוקי סאן ז'אק היו חסרות טעם.
      העיקריות גם היו טובות בסך הכל, המנה שלקחתי לא הייתה רעה, היא פשוט לא הייתה טובה במיוחד.

       

      בכל מקרה, ביחס של מחיר-תמורה לטעמי יש כאן סיבה טובה להגיע, וכאמור יש גם מנות טעימות.

      בנוסף, השירות היה טוב מאוד ולכן הציון היחסית גבוה.

        29/2/12 19:44:

      צטט: לולה של היום 2012-02-29 19:37:34

      מכירה את המסעדה של יואב בר. דווקא לא ראיתי מנות שעוברות בגדול. הבנתי שהגעת לאכול רק בגלל קופון למקום....

       

      הפעם, כן... רק בגלל הקופון. הפעם הראשונה שהגעתי גם הייתה עם קופון כשחושבים על זה.

        29/2/12 19:43:

      צטט: ששת שצ 2012-02-29 19:32:22

      לא הבנתי את הקשר בין הקופונים לחשבון שציינת. את כל המנות למעט הריזוטו אני חושב אכלתי שם דווקא אני מת על הפסטה שרימפס טחינה חומוס ואריסה מנה נהדרת, עובדה שהיא והניוקי לא מתחלפים שם. הראגו מצויין ובכל אני אוהב את מאראבו כל כך שפעם רשמו לי בוינט שאני יחצן שלהם, רעיון לא רע כשלעצמו... למי פונים?

       

      הקשר הוא שאת החשבון שילמנו באמצעות הקופונים והוספנו את הכסף שהקופונים לא כיסו. שזה אומר שנאלצנו להוסיף +/- עוד 30 שקל כל אחד.

       

      עוד מלא מנות בתפריט לא מתחלפות, והפסטה שרימפס לא מתחלפת אולי כי בגלל שהוא מאוד מזוהה עם המסעדה והיא מיוחדת, זה לא הופך אותה למאוד טובה באופן אוטומאטי רק כי היא שם באופן קבוע.
      בכל מקרה, בסך הכל בהחלט יש שם מנות טובות

        29/2/12 19:38:
      התוצאה לא חד משמעית. מצד אחד, קראתי כבר ביקורות יותר נלהבות שלך. מצד שני, הציון שנתת די גבוה.
        29/2/12 19:37:
      מכירה את המסעדה של יואב בר. דווקא לא ראיתי מנות שעוברות בגדול. הבנתי שהגעת לאכול רק בגלל קופון למקום....
        29/2/12 19:32:
      לא הבנתי את הקשר בין הקופונים לחשבון שציינת. את כל המנות למעט הריזוטו אני חושב אכלתי שם דווקא אני מת על הפסטה שרימפס טחינה חומוס ואריסה מנה נהדרת, עובדה שהיא והניוקי לא מתחלפים שם. הראגו מצויין ובכל אני אוהב את מאראבו כל כך שפעם רשמו לי בוינט שאני יחצן שלהם, רעיון לא רע כשלעצמו... למי פונים?
        29/2/12 19:30:
      וואו. לפני שאני בכלל קוראת אני רק אציין שבגלל שיאיר לא מתלהב מהמסעדה ממש מענין אותי מה תהיה דעתך. אני מהמרת על זה שהביקורת שלך תהיה הפוכה

      ארכיון

      פרופיל

      אורן_אסיף
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין