כותרות TheMarker >
    ';

    Foodie

    בלוג ביקורת מסעדות.
    מקור נטול אינטרסים לקבלת רשמים מהמסעדות הטובות/המובילות/המדוברות בארץ. קריאה מהנה.

    0

    סושי לא מהעולם הזה - moon

    48 תגובות   יום רביעי, 25/4/12, 19:13

     

    עברנו:

    http://www.gargeran.co.il/2012/04/25/moon/

     

    ''

    מון - המסוע בפעולה

    לסיכום:
    במון, מגוון הסושי עצום, החל מניגירי בסיסי ורולים קלאסיים כמו מאקי אבוקדו וסלמון, עד לרולים "מערביים" שמשלבים כבד אווז, סלט עוף או גבינת שמנת (ואם יהיה לכם ממש מזל, אולי תוכלו לקבל רול שעשוי מתירס). מה שבטוח – תצטרכו לבוא לכאן המון על מנת לנסות את כל האפשרויות.
    השירות, שבעבר היה מאוד "עם האף למעלה", השתפר בשנה האחרונה בצורה משמעותית, ולמרות שלעיתים המלצרים לא כל-כך זמינים, הם ישמחו להכווין ולהמליץ ואפילו יעשו את זה עם חיוך.
    על פניו, מון היא סושייה יקרה, אבל אם לוקחים בחשבון את האיכות הגבוהה מאוד של חומרי הגלם ואופן ההכנה המקצועי והמוקפד, מקבלים תמורה יפה לכסף.
    נכון, המחיר גבוה מזה של ג'פאניקה בערך פי 2, אבל האיכות שווה הרבה יותר. וכמו הרבה מאוד דברים בחיים, איכות עדיפה על כמות.
    לסיום, 12 שנות פעילות של בר הסושי הזה, גם כן מעידות על כך שמדובר על מקום שכל חובב סושי מוכרח לנסות לפחות פעם אחת, מבטיח לכם שיהיה לכם קשה לחזור לאכול סושי במקומות אחרים לאחר מכן.

     

    ציון במדד אורן (להסבר על המדד): 8.4 מתוך 10
    (הציון כולל העלאה של חצי נקודה, על כך שהמסעדה יוצאת מגדר הרגיל בז'אנר שלה)
    במשפט אחד: כנראה הסושי הכי טוב בארץ, שווה את המחיר. (ואם לא המחיר הגבוה גם שווה 5 כוכבים)
    מון (moon), בוגרשוב 57, תל אביב.
    טלפון: 03-6291155
    שעות פעילות:
                       א' – ש': 12:00 – 00:30 (עסקית עד שעה 18:00).

     

    אתר המסעדה: http://www.rest.co.il/sites/default.asp?txtRestID=195

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 4 מתוך 5

      תגובות (48)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        30/5/12 13:39:

      זה לא כל האוסף, זה בערך 1/50 מהאוסף כולו :)
      תמונה של חלק נכבד מהאוסף: פה

        30/5/12 12:33:

      אוסף מרשים ביותר, חלק לא טעמתי. רושמת לעצמי לנסות :-)

        29/5/12 19:06:

      מכיר את כל הבירות שיש למקום להציע (כמו שאפשר לראות בתמונה מהאוסף שלי שהעלתי לרשת: בירות יפניות באוסף).

       

      בכל זאת, מעדיף בירה מחבית ברוב המקרים.

       

       

        29/5/12 14:52:
      אני לקוחה של מון כבר יותר מ-11 שנים ומעולם לא התאכזבתי. ממליצה לך לנסות בירה יפנית מן המבחר שלהם בפעם הבאה.
        9/5/12 12:08:
      לא מזמן אכלתי בג'פאניקה והיה מתחת לכל ביקורת. כל עוד יש הנאה המחיר לפעמים שווה את זה.
        9/5/12 00:57:
      מסכים איתך במאה אחוז... לא יכול היום לאכול סושי בג'פאניקה ובכלל להנות... אני משלם שם אומנם חי מהמחיר, אבל מרגיש שעובדים עלי
        6/5/12 21:49:
      מון נשארה מצווינת עד היום הזה ונחשבת לבין אחת הטובות ביותר אני מבין טוב מאוד בסושי יש לי ניסיון לא מעט בזה גפניקה לא מתקרבת לקרסוליים של מון שמח שנהנית אין כמו סושי איכותי
        2/5/12 08:11:

      כן, יש להם הצעה עסקית מאוד טובה.
      מלבד עסקית מובנית (של קומבינציות מותאמות עם מספר אפשרויות לראשונה ואפשר לבחור שתייה קלה/בירה/יין - יין ובירה ללא תוספת תשלום), יש גם 15% הנחה על כל התפריט הרגיל בזמן העסקית.

      ממליץ לנסות, צהריים יכול להיות זמן טוב

        2/5/12 05:08:
      מהדיווח שלך, נקרא כי למרות המחיר שווה ביקור, רשמתי לי. לדעתי זה יהיה בצהרי היום,יש להם עיסקיות?
        2/5/12 02:59:
      אמיר, אז היית ביפן ואני מקנאת בך מאוד, אבל תכלס יצאת הכי פרובנציאלי עם התגובה שלך. אם הייתי מקבלת שקל על כל פעם שמישהו שחזר מיפן הסביר לי למה הוא כבר לא יכול לאכול סושי בישראל ("הו הטריות של הדגים ביפן", "הו הטמפורה העדינה ביפן ") כבר היו לי לפחות 10 שקלים. ברור שעושים אינטרפטציות לאוכל זר אבל זה בכל מקום - ולא רק במאכלים מורכבים כמו סושי או מאקי, לי למשל יצא לאכול דומינו'ס פיצה בהודו (דק מאוד, מתובל מאוד וצמחוני מאוד), האמריקאים התחילו עם המנהג שהאיטלקיים מזדעזעים ממנו - להוסיף לפיצה אננס. מסעדה זה לא מוזיאון, היא לא אמורה להעביר את החוויה האותנטית המדויקת של מקום מוצאו של המאכל. אם כדי למכור היא צריכה להתאים את עצמה לחיך המקומי, אז שיהיה. כל עוד זה טעים אני לא מבינה מה הבעיה.
        2/5/12 00:09:

      ועדיין... למרות שטף האינפורמציה שנתת פה (שבהחלט היה מעניין לקרוא)... לא הבנתי למה מאקי ו/או ניגירי הם לא סושי. הם סושי לכל דבר ועניין.
      סשימי, בכל מקרה, הוא אכן הגאווה של היפנים באיכות הדג ומן הסתם ע"פ איכות הדג נמדד איכות המקום, בגלל זה היפנים מוכנים לשלם 300 אלף דולר לדג טונה כחול, כי יש שם הרבה מלחמות יוקרה וכוח.
      ועדיין - סאשימי זה לא ההגדרה של סושי.

      במונח קלאסי, התכוונתי לאופייני, טיפוסי. וזה בדיוק עונה להגדרה.

      אין מה לעשות, אנחנו לא חיים ביפן, ובמדינות המערב הסושי קיבל פרשנות קצת יותר מופשטת ויצירתית מאורז ודג, או אורז דג ואצה, או רק דג... אתה גם מוזמן לכנות את זה פיוז'ן, אבל בשורה התחתונה זה עדיין עונה להגדרה של סושי.

        1/5/12 20:21:

      על הניגירי צריך לחשוב כפיתת אורז. משהו שאוכלים כשאין זמן לשבת לארוחה. אמנם אפשר למצוא גרסאות מהודרות יותר בדוכני הטייק אווי בקומות המזון של הדיפרטמנט סטורס, או כאופציה זולה בדוכני מאקי. אבל לא תראה אותם במסעדת סושי רגילה. המאקי, על שלל אפשרויותיו, משמש בעיקר כתוספת למילוי הבטן. לא שיש משהו רע בהם, אני דווקא אוהב לאכול אותם מפעם לפעם אבל כארוחה במסעדה ? נראה לי כהסחפות על. עוד הבדל גדול בין המאקי המצוי ביפו לבין מה שדוחפים בישראל כמאקי במסעדות (פלצניות לטעמי) יוקרה בישראל הוא בכך שלמאקי ביפן יש בד"כ מרכיב אחד דומיננטי עם נגיעות עדינות מאוד ולא שתלטניות של תוספות אחרות. מהתאור המדויק שנתת למרכיבי המאקי המוגש במסעדה הזו הבנתי, אולי בטעות, שזהו מישמש של טעמים חזקים. אולי זה רק אני אבל, בעיני זה דומה יותר טעימת שקשוקה עטופה באורז ואצות, או שמא חסה?

       

      סושי הוא מטבח ים. במיטבו. עיקרו הוא להגיש לסועד את טעמי הים עם ההתערבות המינמלית ביותר. הבדלי הרמות בין המסעדות ביפן מתנקזים בד"כ לאיכותם של פירות הים והדגים המוצעים לסועדים. (ישנם הבדלים אחרים כמובן, אך הם משניים). במסעדת סושי הסועד יכול ל ובד"כ גם מוותר בחלק מן המנות גם על תוספת האורז הממותק וטועם ישר מן הדג הנא. לכך קוראים סשימי. בהתחשב באיכותם המזעזעת של הדגים המצויים בשוק הישראלי, אין פלא כי המסעדנים מעדיפים להגיש עופמאקי :)...  אם תסעד במסעדת סושי יפנית מאיכות טובה, ברי לך כי תמצא שלל מנות שלכל אחת שם, טעם, מראה ואופן הכנה משלה, וכל זאת ללא הצורך בעירוב מין בשאינו מינו.

       

      אגב, אם במונח קלאסי התכוונת למסורתי, זה שמקורו ביפן, הרי שאין שום דבר קלאסי במנת סלמון עם אבוקדו. 

      זה לא קיים שם. אבוקדו יהרוס את טעמו העדין של סלמון באיכות גבוהה. ועל משקלה של אותה טעות בזיהוי אפשר לומר שבין המנות המתוארות בפירוט רב בביקורתך ובין מטבח סושי קלאסי אין שום קשר מלבד רצונם של באי המסעדה לזהותם ככזה.

       

        1/5/12 20:05:

      תודה על ההתייחסות ששת.
      הסיבה לציון ג'אפניקה הוא בעיקר כדי להמחיש שאומנם יש הבדל במחיר אבל הוא מוצדק לחלוטין מבחינתי. ההשוואה לסושיות אחרות היא בגדר משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, וג'פאניקה זו רשת שסביר להניח שכל חובב סושי מכיר.

        1/5/12 19:08:
      ראשית חבל שהקרפרי נסגר. חבל לדעתי שאתה מזכיר בנשימה אחת ( תוך ציון ההבדל את ג'פניקה) עם מון. אמנם לא הייתי במון אולם מהדיווח שלך נקרא איכותי ברמות
        1/5/12 18:59:

      קודם כל, ברור שכל התוספות ה"יצירתיות" הן פיצ'רים מעניינים לסושי וטוויסט שאינו מקובל כלל ביפן. אני יודע שגם בארה"ב ניתן למצוא גבינת שמנת בסושי, אבל באופן גורף ידוע שבארצנו ובעיקר בתל אביב, היצירתיות גוברת על הקלאסיקה.

      עם זאת, מה כן מוגדר באוסקה, יפן כסושי? אם הוצאנו מהקבוצה את המאקי והניגירי - מהו סושי? אשמח אם תוכל להסביר את כוונתך.

        1/5/12 18:29:
      אודה שהנני עתיק, מיושן, ולא מצוי כלל במהלכי האופנות הגושדניות העדכניות. אבל, אודה לך אם תוכל להאיר את עיני מה הוא הקשר בין סושי וגושי אורז קר עמוסי חומרי גלם אקלקטים ? במשך עשרות שנות מגורי ביפן, וגם במשך שנות שהותי בחופיה המערבי והמזרחי של ארה"ב. לא נתקלתי באוסף מצרכי אוכל מוזר כזה המתחזה להיות סושי. אגב, המאקים למיניהם לא קרויים ביפן- סושי, אלא, כמה פשוט - מאקי. רק במדינה מתקדמת ובעלת תרבות קולינרית מפותחת כ"כ כישראל מצאתי שכאשר יוצאים לאכול - סושי, מתכוונים בעצם לאכול...מאקי. אבל שיא השיאים הוא ודאי להכליל את אכילת הניגירי (משולש אורז עטוף אצה אשר במרכזו מוטמן מילוי קטן, המשמש כמעין מזון מהיר וזול) בארוחת 'סושי'... כרגע אני חוזר מחודש וחצי שהיה ביפן לצורך עסקי, במהלך שהיה זו ביקרתי בלא מעט ממסעדות הסושי שאהבתי והערכתי בעבר. חלק מהן נחשבות פה באוסקה למסעדות ברמה גבוהה מאוד, אחרות מציעות את המבחר הרגיל של ה'מגר(ל)ו סושי, כלומר סושיות עם פסנוע. היפנים, לרווחתי, התגלו כנאמנים למאפיינים הקלאסיים של סושי - איכות, טריות, פשטות, טעם מובחן, ובעיקר 90% מן הכיסויים מקורם בים. אלו בתוספת איכותו של התה, הבירה היפנית המעולה, ותוספות שאינן מאפילות על טעם הים, הן אלו המזכות מסעדה בשם סושיה. עתיק, כבר הודיתי בכך. גם כאשר נהניתי מפרצי יצירתיות מופלאים של אמני סושי בלוס אנג'לס ובניו יורק אפשר היה לזהות את הקשר ההדוק בין יצירותיהם ובין המקור היפני. מה הקשר בין המנות שתארת בכשרון רב כ"כ ובין מסעדת סושי?,פסהנוע? האורז?
        30/4/12 18:06:
      יותר מאשר מהביקורת שלי עצמה, אפשר ללמוד הרבה מהתגובות המאוד אוהדות לגביי המקום. אז מי שעדיין לא ניסה, כנראה שיש פה המלצה פה אחד :)
        29/4/12 22:43:
      אכן נמנעתי עד כה לאכול שם בגלל המחיר הגבוה, אבל אחרי הביקורת הזו אני כבר לא יכולה להתאפק ולנסות...
        29/4/12 19:31:

      תודה על הדגשים ועל האינפורמציה המחדשת.
      את הקליפסו - הרולים עם החסה, אני בהחלט מחבב והם פיתרון מעולה למי שלא אוהב עצות (ויש גם דפי סויה כתחליף).

      יש במון מיליון אפשרויות, גם העובדה שהתפריט מעוצב בצורה נוחה עם תמונות באיכות טובה של המנות ראויה אולי לציון.

        29/4/12 12:40:

      מון היא הסושיה האהובה עלי. כמה נקודות חשובות שלא ציינת:

      1. יש שם עסקיות מעולות, כל יום גם בסופ"ש, עד השעה 18, שכוללות במחיר העיקרית, גם שתיה ומנה ראשונה. כאשר הראשונה יכולה להיות גם מיסו פירות ים מעולה (בתוספת ממש קטנה) והשתיה יכולה להיות גם אלכוהולית. זו לדעתי, אחת העיסקיות הכי משתלמות בעיר.
      2. יש שם רולים בחסה. כן - החסה מחליפה את האצה וזה שיחוק ענק וקטע מדליק
      3. יש שם מנות אחרונות מעולות, סודיות גם כן, שלא מופיעות בתפריט הרגיל וממש כדאי לבקש במיוחד למרות שמפוצצים אחרי הסושי. אני זוכרת במיוחד קינוח של כדור גלידה עטוף במשהו ששילב טעמים של חום וקור, חלקלקות ופציחות.

      גם הסניף השני נחמד אבל הוא מיועד לארועים וחסרה בו האווירה המיוחדת של המקום בבוגרשוב.

      מקום מומלץ מאד צוחק

        28/4/12 14:39:
      אף פעם לא מאוחר לפתוח קרפרי בעצמך, במיוחד עם השוקולד שלך, זה נשמע כמו מתכון טוב להצלחה. ואז גם תצלמי את הכל.... אז מתי את פותחת? :)
        28/4/12 14:03:
      אורן, עשית לי חשק לרוץ למון...ולגבי האחות הקטנה שלו, כל כך הצטערנו על סגירת סוזט..אם היא נהדרת כמותה אז גם לשם נהיה חייבים ללכת,
        28/4/12 11:49:

      חחחחח :)
      תקציב יש.... במיוחד עכשיו כשבקושי והלכתי למסעדות בחודשיים האחרונים. אולי הגיע הזמן לארוחה מיוחדת מאוד

      תודה, כרגילצוחק

        28/4/12 11:33:

      "עבר הרבה זמן מאז הביקורת האחרונה, זאת בשל הלחץ הרב בלימודים וחוסר הזמן שיש לי, לא רק לכתוב ביקורות אלא חמור מכך – ללכת למסעדות."

       

      ואני כבר חחשתי שזה מפאת חוסר תקציב...קריצה

       הביקרורת שלך , כרגיל , תענוג.  

       

        28/4/12 11:33:
      :) תודה
        28/4/12 00:55:
      נקרא ונראה מעולה, וכמו שיאיר הזכיר, אבוקדו בכפית זה מוי כיף.
        27/4/12 18:02:
      כן, בהיר, קצת ג'ינגי.
        27/4/12 01:48:
      זה במקרה הבחור הנחמד עם המשקפיים?
        27/4/12 01:21:
      אני יכולה רק להצטער שזה לא קרה לי עם שוקולד. אז זוהר נהיה מנהל? יפה.
        26/4/12 21:20:
      זוהר הוא המנהל של המקום וגם מתפקד על תקן מלצר ועושה שם הכל. הקונוס על שמו. צלופח, סלמון סקין, אבוקדו, רוטב טריאקי... אין על הקונוס הזה.. הנה אני רואה שאפילו פני ליין מכירה ומוקירה אותו
        26/4/12 19:16:
      לא רוצה לחשוב כמה נורא זה היה צריך להיות כדי למנוע צריכת סושי להמשך החיים... לא נעים
        26/4/12 18:55:
      זה קרה במון אבל אני לא בטוחה שהמון אשמים. אף אחד אחר מאלה שהייתי איתם לא סבל. מבלי להיכנס לתיאורים גרפיים, אחרי שמקיאים סושי קשה לאכול את זה שוב.
        26/4/12 18:52:

      צטט: Penny Lane 2012-04-26 18:47:30

      אני מתה על המון אבל בשנים האחרונות בגלל תקרית סושי קשה אני כבר לא מסוגלת לאכול סושי. אני שמחה לשמוע שהם עדין מוצלחים. בלאק ממבה וטאמקי זוהר הן המנות המנצחות שלי.

       

      תקרית סושי קשה?

      במון או במקום אחר?

        26/4/12 18:51:

      צטט: שוש חזן גרינברג 2012-04-26 13:47:33

      סושי אסטטי מאד. בסושי חייב להיות דיוק בכל מרכיב, אחרת הוא יוצא סתמי.

       

      נסי את מון, הרבה אנשים לא מבינים מה זה דיוק עד שהם אוכלים שם :)

        26/4/12 18:48:

      צטט: חני באני 2012-04-26 11:27:18

      אורן עכשיו אני ממש אוהבת אותך... זה סושי הבית שלי מהיום שנפתח, לא להאמין שעברו 12 שנה... הסושי הכי טוב שאכלתי אי פעם.. אף מסעדה יוקרתית כזו או אחרת בתל אביב לא הצליחה להאפיל עליו... אולי צריך ללכת לאכול שם יחד... אגב, איך לא לקחת את "קונוס זוהר" על שם זוהר? הקונוס הכי טעים שיש....

       

      בהחלט הסושי הכי טוב שיצא לי לנסות.

      אני פחות טיפוס של קונוסים, אבל סיקרנת אותי ולכן כנראה שאנסה בפעם הבאה. מה מיוחד בקונוס הזה? ומי זה זוהר? :)

        26/4/12 18:47:
      אני מתה על המון אבל בשנים האחרונות בגלל תקרית סושי קשה אני כבר לא מסוגלת לאכול סושי. אני שמחה לשמוע שהם עדין מוצלחים. בלאק ממבה וטאמקי זוהר הן המנות המנצחות שלי.
        26/4/12 18:45:

      צטט: עדישדה-פז 2012-04-26 10:43:25

      סושי עם עוף , מרגיש לי כמו יצירה של המוח הישראלי, אני צודקת?

       

      אני לא אתפלא, אבל בואי נאמר שזה גם מתאים מאוד לאמריקאים...

      סושי עבר פרשנות רבה ע"י המערב ושינויים התפתחותיים רבים, הסושי הקלאסי היפני הוא הניגירי, ובמערב הוא הפחות נפוץ. אני אישית חושב שסלט עוף בסושי יותר מתאים מכל שילוב של גבינה לבנה, אבל אולי זה רק אני :)

       

      בכל מקרה, יש גם רול שעשוי ממעטפת של תירס שזה כנראה פיתוח של המקום, שבו ממש חותכים עיגולים מתירס חותכים בצמוד לקלח, ובמה שמתקבל עוטפים תכולה של סושי. זה מופיע קבוע בתפריט, אבל היה רק פעמיים בכל הביקורים שלי במקום, רול נחמד. בעיקר בקונספט והיצירתיות שמאחוריו.

      סושי אסטטי מאד. בסושי חייב להיות דיוק בכל מרכיב, אחרת הוא יוצא סתמי.
        26/4/12 11:27:
      אורן עכשיו אני ממש אוהבת אותך... זה סושי הבית שלי מהיום שנפתח, לא להאמין שעברו 12 שנה... הסושי הכי טוב שאכלתי אי פעם.. אף מסעדה יוקרתית כזו או אחרת בתל אביב לא הצליחה להאפיל עליו... אולי צריך ללכת לאכול שם יחד... אגב, איך לא לקחת את "קונוס זוהר" על שם זוהר? הקונוס הכי טעים שיש....
        26/4/12 10:43:
      סושי עם עוף , מרגיש לי כמו יצירה של המוח הישראלי, אני צודקת?
        26/4/12 03:15:
      כן... kai בהחלט לא מותירה רושם, גם אני אכלתי שם פעם אחת, וחוץ מהמסוע סושי שלהם שפרוס כמעט בכל המסעדה, אין שם שום דבר שאני זוכר לטובה
        26/4/12 01:00:
      אני בד"כ מזמין סושי בעבודה (אחד הדברים שפחות מתקלקלים במשלוח), אז כשאנחנו יוצאים, אני מעדיף מקומות מיוחדים יותר :) הפעם האחרונה שאכלנו סושי בערב (ולא ג'פניקה) היה ב-kai רמת החיל. מנות טריות ולא רעות. אבל לא מספיק טוב בכדי שנחזור לשם...
        25/4/12 20:24:

      צטט: יאיר ברטשפיז 2012-04-25 20:19:32

      וואו, שני אירועים חגיגיים באותו יום - גם ביקור חדשה של אורן_אסיף וגם יו העצמאות. זה ממש נותן תחושה של... מממ.. יום העצמאות מגניב

       

      הייתי פעם אחת במון. אני זוכר סושי נחמד עד טוב, אבל לא משהו שהשאיר בי חותם או גרם לי לחזור.

       

      אני מאמין שבעקבות הביקורת שלך אתן קפיצה חוזרת כי באמת חלפו כמה שנים.

       

      לא הופתעתי לקרוא שהקרפרי נסגר. זה היה מקום נישתי מדי אפילו לתל אביב.

       

      הפלטה של המנה הראשונה של נגה ניראית מיוחדת. עושה חשק.

       

      אבוקדו טרי - דבר אדיר. לפני כמה ימים חבר לעבודה שאל אם אני רוצה אבוקדו. הסתכלתי עליו כמו משוגע אבל אז הוא חתך אבוקדו לחצי וישר הושתתי את היד. מלח, פלפל ולימון יש לי תמיד בחדר וכך זכיתי לאחת מהחוויות הנחמדות והמרעננות של הזמן האחרון. תנסה פעם - פשוט ככה עם כפית. מדהים

       

       

      גילוי נאות - אני תמיד עושה הפסקות ארוכות רק כדי שאני אוכל לקבל את המחמאות שלך כשאני חוזר :)

       

      מפתיע לשמוע שהסושי היה לך רק בסדר, הוא מאיכות מעולה, גם האורז בפני עצמו הוא אורז שלא ניתקלתי בו בהרבה מקומות, וכמו שאמרתי, איכות וטריות חומרי הגלם מבטיחים סושי מובחר עם תו תקן לשון בחוץ

       

      איפה המקום שאליו אתה הולך כדי לאכול סושי?

       

      לא ידעתי אם מישהו יצליח להבין את כוונתי לגבי האבוקדו, אני שמח לדעת שלפחות אתה מבין את המשמעות וההבדל :)

        25/4/12 20:22:

      צטט: איבי מלכת האור 2012-04-25 19:53:45

      אני לא בחורה של סושי, אבל זה נראה טוב :)

       

      בדיוק בשבילך יש את רול סלט העוף :)

        25/4/12 20:19:

      וואו, שני אירועים חגיגיים באותו יום - גם ביקור חדשה של אורן_אסיף וגם יו העצמאות. זה ממש נותן תחושה של... מממ.. יום העצמאות מגניב

       

      הייתי פעם אחת במון. אני זוכר סושי נחמד עד טוב, אבל לא משהו שהשאיר בי חותם או גרם לי לחזור.

       

      אני מאמין שבעקבות הביקורת שלך אתן קפיצה חוזרת כי באמת חלפו כמה שנים.

       

      לא הופתעתי לקרוא שהקרפרי נסגר. זה היה מקום נישתי מדי אפילו לתל אביב.

       

      הפלטה של המנה הראשונה של נגה ניראית מיוחדת. עושה חשק.

       

      אבוקדו טרי - דבר אדיר. לפני כמה ימים חבר לעבודה שאל אם אני רוצה אבוקדו. הסתכלתי עליו כמו משוגע אבל אז הוא חתך אבוקדו לחצי וישר הושתתי את היד. מלח, פלפל ולימון יש לי תמיד בחדר וכך זכיתי לאחת מהחוויות הנחמדות והמרעננות של הזמן האחרון. תנסה פעם - פשוט ככה עם כפית. מדהים

       

       

        25/4/12 19:55:

      שמח לחזור :)
      מקווה לפרסם עוד ביקורת תוך שבוע שבועיים, אשמח אם זה יכול להיות עוד החודש כדי לפצות קצת על ההיעדרות הארוכה.

      יש שם המון רולים כן קונבנציונאליים, חלקם גם במחירים יותר שפויים. יש רק שלושה רולים עם עוף, 2 עם כבד אווז, ובטוח שיותר מ-50 רולים מובנים אחרים ועוד אפשרות להרכיב רול בעצמכם.

      איפה אתם נוהגים לאכול סושי?

        25/4/12 19:53:
      אני לא בחורה של סושי, אבל זה נראה טוב :)
        25/4/12 19:41:
      המון הוא באמת מוסד מוכר וידוע. עברו שנים מאז שהיינו שם בפעם האחרונה. באופן אישי, קשה לי עם השילובים הלא קונבנציונאליים בסושי - גבינת שמנת, עוף וכבד אווז (למרות שאף פעם לא ניסיתי כבד אווז...) אני אוהב את הסושי קליל ולא מחייב :) שמחים שחזרת, אפילו אם זה לביקור קצר...

      ארכיון

      פרופיל

      אורן_אסיף
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין