כותרות TheMarker >
    ';

    Foodie

    בלוג ביקורת מסעדות.
    מקור נטול אינטרסים לקבלת רשמים מהמסעדות הטובות/המובילות/המדוברות בארץ. קריאה מהנה.

    0

    אואזיס - דברים שרואים משם לא רואים מכאן

    37 תגובות   יום שישי , 15/6/12, 20:54

    עברנו:

    http://www.gargeran.co.il/2012/06/15/oasis/

     

    ''

    מסעדת אואזיס:

     

    לסיכום:
    יצאתי מהארוחה באואזיס ברגשות מעורבים, מצד אחד, הייתה מנה ראשונה אחת מעולה וגם העיקרית שלי הייתה מנה שמאוד אהבתי וכנראה שתשאר בזכרוני למשך זמן. מצד שני, היו גם מנות מאכזבות/סתמיות לאורך הארוחה, וגם השירות לא היה מספיק ברמה. בנוסף, הישיבה בחוץ עם המזגן המטפטף, לבטח לא תרמה לתחושה הכללית, ואני מרגיש שלו הייתי יושב בשולחן בפנים החוויה הייתה מעט יותר חיובית, גם אם לא הרבה יותר.
    אומרים ששף טוב נמדד באיכות הרטבים שלו, ורימה הוכיחה שהרטבים שלה הם הקסם שמצליח לשדרג את המנות בכמה רמות.
    למרות שכמכלול הארוחה הזו לא הייתה מהמוצלחות, יש לי רצון לנסות את אואזיס בשנית, כי אין ספק שמבחינת האוכל, לשפית רימה אוליברה יש יכולות גבוהות. התפריט מעניין ומקורי, התמחור בין סביר למעט יקר, אך השירות דורש שיפור. סך הכל, לא ממש השתכנעתי שמדובר בבשורה חדשה בנוף הקולינרי הישראלי, וכמו שוודאי הבנתם, אני לא ממש הולך בתלם של הביקורות הנלהבות מהמקום.
    אבל אולי, אולי אם בפעם הבאה אזמין מקום בשולחן בפנים המסעדה, החוויה תיהיה שונה.
    יכול להיות שדברים שרואים משם, לא רואים מכאן.

     

    ציון במדד אורן (להסבר על המדד): 7.0 מתוך 10
    במשפט אחד: אם כבר באים, אז רק אם מצליחים להזמין מקום לבפנים.
    אואזיס, טשרניחובסקי 1, תל אביב.
    טלפון: 03-6206022
    שעות פעילות:

                       ב' – ש': 18:00 –23:00

     

    אתר המסעדה: אין

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 3 מתוך 5

      תגובות (37)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        30/6/12 08:53:
      ביקורת מעניינת. בהחלט כזו שמותירה את האמביוולנטיות שלך לגבי המקום גם לקורא. המנות כפי שמוצגות בתמונות שלך מסקרנות מאוד. מודה שעוד לא הייתי באואזיס אבל נראה לי ששווה לנסות.
        29/6/12 15:17:
      כן, אני מניח שגם יצטרכו למצוא שם פתרון ללילות הקיץ החמים והלחים של תל אביב
        27/6/12 22:08:
      מסקרן ולא שגרתי, כמו שאמרת. מסכימה איתך שלשבת עלח המדרכה , זה לא לעניין, בעיקר לא בקייץ...
        27/6/12 11:06:

      משקפות לטוב או לרע? אני דווקא חושב שבאופן מעניין המנות הפחות טעימות גם נראות פחות טוב... זה צירוף מקרים כמובן, אבל הפטריות ומנת הפלמידה היו המאכזבות הגדולות

        27/6/12 06:25:
      התמונות משקפות אחרת, אבל מבחן הטעימה קובע.לכן אני מאמינה וחושבת שכדאי לנסות שוב.. אני לא אוהבת מסעדות בת"א,עד שמוצאים חניה וכד ככה שאני לא מאמינה שאגיע אליה.אבל אם ובמקרה,אני חושבת שאנסה.
        26/6/12 11:41:
      תודה לשניכם :)
        26/6/12 00:13:
      הצילומים מטמטמים...
        25/6/12 19:23:
      האוכל אצלך נראה כל כך יפה.. :-)
        23/6/12 16:53:
      אולי פעם הבאה... :)
        22/6/12 16:22:

      אכלנו פעם קינוח די דומה באיזה אירוח. לוקחים ככר אישית של ברי או קממבר, מורידים לה את הראש ומכניסים לתנור במצב גריל. מוציאים ומזלפים למעלה מעט דבש ופיצוחים - פקאנים מסוכרים, פיסטוקים, קשיו. הכל מתאים. אפשר לאכול ולהתמוגג עם כפית.

        22/6/12 15:41:
      הקינוח בהחלט מסקרן.... אם כי במחיר של 70 שקלים, אני אישית מעדיף יותר לנסות את הפברז'ה של מול ים מאשר את הקממבר העטופה של אואזיס
      דווקא הייתי סקרנית על קינוח הקממבר.. המנות כולן יפיפיות.
        20/6/12 00:53:

      צטט: יאיר ברטשפיז 2012-06-19 22:31:10

      לגבי האמירה על החלפת תפריט כדי להשתמש בחומרי הגלם שמצויים בשיא עונתם - זה יפה כהצהרה קולינארית, אבל אם תסתכל במנות שהזמנת, לרוב המרכיבים אין משמעות עונתית. לא לבשרים, לא לדגים, לא למרכיבים אסייתים וגם לא לתוספות.

       

      מסכים, מרכיבי הסלט המרענן אולי תלויים עונה אבל באמת שזהו...

      ושואלה בגלל זה יש הרבה אנשים שכן יצא להם לאכול מאותו התפריט.

       

      קיצר, גם איכות השירות שבה נתקלתי מראה שהצהרות/אידאלים לחוד, ומציאות לחוד

        19/6/12 22:31:
      לגבי האמירה על החלפת תפריט כדי להשתמש בחומרי הגלם שמצויים בשיא עונתם - זה יפה כהצהרה קולינארית, אבל אם תסתכל במנות שהזמנת, לרוב המרכיבים אין משמעות עונתית. לא לבשרים, לא לדגים, לא למרכיבים אסייתים וגם לא לתוספות.
        19/6/12 22:28:

      אורן, יש ביקורות בהן הכותבים מתארים שהם סעדו כעת בגן עדן עם תיאורי אורגזמות ופלפולים ודימויים מעולם האמונה הדתית. מבחינתי ביקורת כזו מול הביקורת שלך היא קוטבית.

       

      העניין הוא שבאמת החלוקה בולטת מאד למי שקורא.

        19/6/12 17:52:

      צטט: honorbak 2012-06-19 10:00:56

      אכלתי פעמיים במקום, בשתיהן בפנים, בכל זאת מזגן בישראל זה בגדר חובה. באשר לאוכל: אכלתי מגוון גדול של מנות, רובן עשויות היטב והיו לטעמי, מיעוטן פחות. עם זאת, כל המנות היו ללא ספק מעניינות ויצירתיות ולא נתקלתי במנה שהועתקה ממסעדה אחרת. עוד עניין שאהבתי הוא שבשני הביקורים, שההפרש בניהם היה חודש, התפריט הוחלף לגמרי. מה שמספק לי רצון ועניין לבקר במקום שוב ושוב. אגב, את קינוח הלאטה מאבקת מאצ'ה, מאד אהבתי והטעם חקוק לי בזיכרון. אפילו הזמנתי אבקת תה ירוק, כדי שאוכל לשחזר את המשקה בבית.

       

      כן, האוכל מעניין. אני מסכים בהחלט.

      אני מסכים שהתפריט המתחלף הוא דבר חיובי, אבל כמו שאתה רואה מהתגובה של רוסיני, לא כולם אוהבים את זה במסעדה.

       

      רימה הכריזה שכיוון שהיא משתמש אך ורק במוצרי מזון בשיא עונתם, התפריט ישתנה כמעט לחלוטין כל תקופה של 7-8 שבועות. (או שהיא ניסחה את זה אחרת מעט, אבל זה מה שמשתמע מדבריה)

       

      באשר לקינוח, זה כנראה שאלה של טעם.
      אני באופן כללי לא חובב גדול של תה ירוק, אז כבר ההתחלה מראש לא הייתה ממקום גבוה מאוד.

      הבעיה הייתה עם טעם הקציפה, הסבוני, ועם המרקם הלא כל-כך נעים.

       

      תודה רבה על התגובה!

        19/6/12 17:47:

      צטט: יאיר ברטשפיז 2012-06-18 17:00:04

      שמן ושמנת, אני לא זוכר שנים מסעדה שהדבר שהכי עקבי בה הוא הביקורות המאד קוטביות שכותבים עליה. כאילו שתי מסעדות שונות לגמרי. זה מדהים

       

      וזה עוד יותר מדהים כי מדובר בחלק מהמקרים על אנשים עם טעם די קרוב שבאים מתרבות קרובה כך שאין פה מקרה של מישהו שנפל למסעדה שאינה שטח המחייה הטבעי שלו

       

       

      אני לא חושב שהביקורת שלי היא קוטבית לכאן או לכאן. דווקא דיי נייטרלית.

      אולי יש בעיה של חוסר עקביות? שזה דבר שחשוב שיהיה.. כמו שאמרת בתגובה קודמת, יכול להיות שיש הבדל גדול בין איכות השירות של מלצרים שונים.

        19/6/12 17:45:

      צטט: שמן ושמנת 2012-06-18 16:43:05

      הצלחת לקחת מסעדה מאוד מסקרנת ולהסיר מעט מהמעטפת שלה. כנראה שאין כל כך הרבה מתחת... תודה!

       

      יש מתחת, זו לא מסעדה רעה... פשוט כמה בעיות, בעיקר בתחום השירות.

      בכל מקרה, כן חושב ששווה לנסות את המסעדה. במיוחד כי יש כמה מנות מקוריות עם טעמים לא מאוד אופייניים למה שבשגרה.

        19/6/12 17:01:

      "עוד עניין שאהבתי הוא שבשני הביקורים, שההפרש בניהם היה חודש, התפריט הוחלף לגמרי. מה שמספק לי רצון ועניין לבקר במקום שוב ושוב"

       

      מה שאתה אומר honorbak זה מעניין ובטח לא משעמם , אבל לא הית מתאכזב אם היתה חוזר במיוחד

      לאכל מנה שאהבת והיא נעלמה מהתפרית ?!מופתע

        19/6/12 10:00:
      אכלתי פעמיים במקום, בשתיהן בפנים, בכל זאת מזגן בישראל זה בגדר חובה. באשר לאוכל: אכלתי מגוון גדול של מנות, רובן עשויות היטב והיו לטעמי, מיעוטן פחות. עם זאת, כל המנות היו ללא ספק מעניינות ויצירתיות ולא נתקלתי במנה שהועתקה ממסעדה אחרת. עוד עניין שאהבתי הוא שבשני הביקורים, שההפרש בניהם היה חודש, התפריט הוחלף לגמרי. מה שמספק לי רצון ועניין לבקר במקום שוב ושוב. אגב, את קינוח הלאטה מאבקת מאצ'ה, מאד אהבתי והטעם חקוק לי בזיכרון. אפילו הזמנתי אבקת תה ירוק, כדי שאוכל לשחזר את המשקה בבית.
      תודה
        18/6/12 17:00:

      שמן ושמנת, אני לא זוכר שנים מסעדה שהדבר שהכי עקבי בה הוא הביקורות המאד קוטביות שכותבים עליה. כאילו שתי מסעדות שונות לגמרי. זה מדהים

       

      וזה עוד יותר מדהים כי מדובר בחלק מהמקרים על אנשים עם טעם די קרוב שבאים מתרבות קרובה כך שאין פה מקרה של מישהו שנפל למסעדה שאינה שטח המחייה הטבעי שלו

       

       

        18/6/12 16:43:
      הצלחת לקחת מסעדה מאוד מסקרנת ולהסיר מעט מהמעטפת שלה. כנראה שאין כל כך הרבה מתחת... תודה!
        17/6/12 20:57:

      צטט: אם החיטה 2012-06-17 15:37:18

      אם יש להם עסקית אולי אנסה. במחיר כזה אני לא רוצה לשבת על המדרכה של טשרניחובסקי. חוץ מזה ראיתי את רימה בערוץ האוכל והפוני שלה ממש עיצבן אותי. אני יודעת שזה נשמע מטופש. כתבת יפה :-)

       

      המקום לא פתוח בצהריים לכן אין עסקית. ובהחלט פחות נעים לשלם את המחיר ולשבת בחוץ.
      רימה אכן השתתפה בתוכנית אוכל בערוץ החיים הטובים (ששודרה באמת גם בארוץ האוכל אחר כך), היא מאוד חביבה שם והתוכנית שלה היא אחת הסיבות שהתעניינתי לנסות את המקום.

       

      מצחיק אגב, שבאחד הראיונות איתה היא אמרה שהיא נגד השפים שמופיעים בטלוויזיה, כי כשאתה שף אין לך זמן להתעסק בדברים האלה. (אם כי, כשהיא הצטלמה לתוכנית היא לא אבדה בשום מקום)

       

      תודה על התגובה :)

        17/6/12 20:54:

      צטט: לוחש לסירים 2012-06-17 00:46:56

      מסוג המסעדות שאם אני אלך זה בגלל הביקורת שלך....כמו תמיד תענוג לקרוא את מה שאתה כותב.

       

      תודה רבה קובי! מעריך מאוד...

      בהחלט יש שם כמה מנות שמצדיקות הגעה. אבל כאמור, גם יש מקום לשיפור.

        17/6/12 20:53:

      צטט: pro 1984 2012-06-16 14:37:38

      שמעתי על המסעדה ביקורות חלוקות, אני בהחלט אדע, אם אחליט ללכת, להזמין מקום בפנים גם אם לצורך כך אדרש לחכות שנתיים...

       

      את טובה בלחכות, כל סיפור של קופונים מתחיל בלהזמין שבועיים מראש ;)

        17/6/12 15:37:
      אם יש להם עסקית אולי אנסה. במחיר כזה אני לא רוצה לשבת על המדרכה של טשרניחובסקי. חוץ מזה ראיתי את רימה בערוץ האוכל והפוני שלה ממש עיצבן אותי. אני יודעת שזה נשמע מטופש. כתבת יפה :-)
        17/6/12 00:46:
      מסוג המסעדות שאם אני אלך זה בגלל הביקורת שלך....כמו תמיד תענוג לקרוא את מה שאתה כותב.
        16/6/12 14:37:
      שמעתי על המסעדה ביקורות חלוקות, אני בהחלט אדע, אם אחליט ללכת, להזמין מקום בפנים גם אם לצורך כך אדרש לחכות שנתיים...
        16/6/12 14:33:

      צטט: יאיר ברטשפיז 2012-06-16 09:42:20

      יש לי קלימוטראז' די גדול בקריאת ביקורות על המקום. נראה שאלו שמהללים עושים זאת בעיקר מתוך סוג של דיסוננס קוגניטיבי. אין ספק שנקודת החוזקה של המקום זה הרטבים שרימה רוקחת. אגב, אני לא סגור אם היא יהודיה, אבל היא הגיעה לארץ בעקבות נישואים לישראלי (איש היי-טק די רציני). גם על תיאור השירות במקום יש פערים עצומים בין ביקורת לביקורת. ייתכן ולא כל נותני השירות הם באותה רמה (לתשומת לבך - רימה). מוזר כי הלאטה מקבל לעתים כאלה שבחים שנדמה שהומצא סוג חדש של "מאלץ אורגזמה". מעניין לראות שלא התחברת. אומרים שחלק גדול מההנאה במקום זה לראות את רימה בפעולה מרכיבה את המנות. אולי זה גורם לך להשתכנע יותר בטעמן? קשה לי להגיד, כאמור, רציתי ללכת עם חני אבל לא יצא ואני מתקשה לראות את עצמי הולך ונהנה כמו שצריך. מה גם שיש המון ביקורת על מדיניות הזמנת השולחן במקום ועל הימים והשעות שבהן המקום פתוח. בכל אופן, תודה רבה על הביקורת המשובחת כתמיד

       

      לי ענו בפעם הראשונה שהזמנתי, כך שאני לא יכול להעיד על בעייתיות עם הזמנת שולחן (אלא אם תגיד לי שהם נניח שומרים את המקומות בפנים רק לאנשים מסויימים וזו הסיבה שבחרו להושיב אותי בחוץ, למרות שאני מניח שזה לא המצב)

       

      בקשר לסיפור המסגרת על רימה התבססתי על מספר מקורות, ביניהם גם כאלו שציינו שהורייה יהודיים שחיו בארה"ב.

       

      כאמור, נראה לי שזו כן מסעדה שמגיעה לי צ'אנס, ממליץ לך ללכת, וגם רוצה לשמוע את התרשמותך האישית מה"לאתה ירוק" שזה השם שאני הייתי נותן למנה, מכמה סיבות :)

        16/6/12 10:50:

      צטט: rossini 2012-06-16 07:27:14

       תאוריך משתבחים מביקורת לביקורת.

       באשר למסעדה עצמה , אני יכול לקבל את העובדה שמנות מסויימות לא היו לטעמך.

      בשום אופן לא אקבל את רשלנות האירוח ...

      מדוע מקומות בעלי פוטנציאל , לא חושבים עוד צעד אחד קטן קדימה

      ונופלים על דברים קטנים...?!?!

       

      תודה רבה על המילים!

      מסכים איתך לחלוטין בנוגע לנפילה בדברים הקטנים, בגלל זה בדיוק זה מרגיז... הרי המסעדה לא נפתחה אתמול, ואני בטוח שנוסע המזגן כבר עלה ע"י אורחים במקום. איך לכל הפחות לא מצאו לזה פיתרון זמני?

        16/6/12 10:49:

      צטט: חני באני 2012-06-16 08:34:29

      רציתי ללכת עם יאיר למסעדה והנה הקדמת אותנו... עכשיו יש לי רגשות מעורבים בעניין...

       

      אני חושב שיש מקום ללכת לשם, אבל כאמור, להזמין מקום בפנים.

      יש גם פלוסים למסעדה, ותפריט מעניין (גם אם באותו יום הוא קטן יחסית).

      כאמור, יש לי רצון לחזור לשם שנית, זה לא שאני לא ממליץ ללכת :)

        16/6/12 09:42:
      יש לי קלימוטראז' די גדול בקריאת ביקורות על המקום. נראה שאלו שמהללים עושים זאת בעיקר מתוך סוג של דיסוננס קוגניטיבי. אין ספק שנקודת החוזקה של המקום זה הרטבים שרימה רוקחת. אגב, אני לא סגור אם היא יהודיה, אבל היא הגיעה לארץ בעקבות נישואים לישראלי (איש היי-טק די רציני). גם על תיאור השירות במקום יש פערים עצומים בין ביקורת לביקורת. ייתכן ולא כל נותני השירות הם באותה רמה (לתשומת לבך - רימה). מוזר כי הלאטה מקבל לעתים כאלה שבחים שנדמה שהומצא סוג חדש של "מאלץ אורגזמה". מעניין לראות שלא התחברת. אומרים שחלק גדול מההנאה במקום זה לראות את רימה בפעולה מרכיבה את המנות. אולי זה גורם לך להשתכנע יותר בטעמן? קשה לי להגיד, כאמור, רציתי ללכת עם חני אבל לא יצא ואני מתקשה לראות את עצמי הולך ונהנה כמו שצריך. מה גם שיש המון ביקורת על מדיניות הזמנת השולחן במקום ועל הימים והשעות שבהן המקום פתוח. בכל אופן, תודה רבה על הביקורת המשובחת כתמיד
        16/6/12 08:34:
      רציתי ללכת עם יאיר למסעדה והנה הקדמת אותנו... עכשיו יש לי רגשות מעורבים בעניין...
        16/6/12 07:27:

       תאוריך משתבחים מביקורת לביקורת.

       באשר למסעדה עצמה , אני יכול לקבל את העובדה שמנות מסויימות לא היו לטעמך.

      בשום אופן לא אקבל את רשלנות האירוח ...

      מדוע מקומות בעלי פוטנציאל , לא חושבים עוד צעד אחד קטן קדימה

      ונופלים על דברים קטנים...?!?!

        16/6/12 01:35:

      אני דיי מסכים, לא מדובר פה במסעדת פועלים או משהו, ומקומות הישיבה בחוץ הם קצת מורידים מהחוויה הכוללת, גם אם יש מקומות בחוץ, הבחוץ צריך להיות לפחות בעל עידון מסויים שמאוד חסר בישיבה בחוץ.

      אני משוכנע שתמצאי משהו לרוחך מהתפריט, שכאמור גם משתנה לעיתים תכופות.

      תודה על התגובה עדי :)

        15/6/12 21:09:
      בכלל מפתיע אותי שבכזו מסעדה יש אופציה לישיבה ברחוב, שאיננה אינטימית ומזמינה, אלא ממש על הכביש. ועוד לא אמרתי מילה על גשם המזגנים...נשמע בכללי די מאכזב, עבורי אין אף מנה הגורמת לי לרצות להגיע לשם.

      פרופיל

      אורן_אסיף
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין