כותרות TheMarker >
    ';

    ביקורת: "האנטומיה של גריי", פרק 262

    0 תגובות   יום שלישי, 19/4/16, 14:21

    החופש נמשך לו, וכך גם רצף השלמת הביקורות שלי. בלי הקדמות מיותרות, בואו ונתחיל.

     

    ''

     

    עלילה מס' 1:

     

    כהמשך למעללי הפרקים הקודמים, קת'רין ממשיכה לקדם את תביעת המשמורת המלאה כנגד אפריל אף על פי שג'קסון אינו מעוניין בדבר. וובר מתוודע לכל עניין התביעה, ומביע את דעתו הנגדית כלפי קתר'ין בצורה נחרצת, ובמהלך אחת משיחות השניים, אפריל שומעת את התוכן ונכנסת למצב של פחד, בלבול וחוסר הבנה. בינתיים, ג'קסון עצמו מנסה להתרחק מכל העניין, ושולח לאפריל כאות ידידות עריסת תינוק חדשה. אך היא, הו היא, עדיין מבוהלת מתוכן השיחה ששמעה, ומוציאה כנגד ג'קסון צו הרחקה. כשהיא מגיעה לביתה היא מוצאת את העריסה לתדהמתה ומתחרטת, אך זה כבר מאוחר מידי.

     

    כמו שכבר לא הפסקתי לציין בפעמים הקודמות, זו קשת הסיפור הטובה ביותר בעונה הנוכחית. ושוב, כמו בפעמים הקודמות, גם כאן העלילה אינה מרגישה איזושהי מריחה או זירוז, ונמצאת בדיוק בזמן הנכון ובקצב הנכון. תודות לכתיבה נהדרת ולבימוי לא רע בכלל, מדובר, פעם נוספת, בעלילה הטובה ביותר בפרק, ובהחלט תענוג לצפות ב"סכסוך" שבין השניים נמשך, ואני כבר לא יכול לחכות כיצד זה יעבור הלאה.

     

    עלילה מס' 2:

     

    מענק "פרמינגר" השנתי מגיע לבית החולים, וכל המתמחים, שרוצים בכך כמובן, מתבקשים לשלוח קורות חיים וניסיון עבודה לדירקטוריון בית החולים על מנת שיוחלט איזה מתמחה יזכה במענק ויטוס ללימודי "פאר" בניו יורק למשך שנה. בן מחליט שלא לשלוח, על מנת שלא להתרחק מביילי, וגם בלייק מחליטה שלא לשלוח, על מנת שלא להתרחק מקאלי. לעומתם, ג'ו וסטפני היהירות והמעצבנות כן שולחות. אלא שאז, שעות ספורות לפני ההחלטה, קאלי משכנעת את בלייק שכן לשלוח, ולמרבה ההפתעה, היא זוכה, לזעמן של ג'ו וסטפני.

     

    גם בפרק הזה, כמו קודמו, סמנת'ה סלוין ממשיכה להפגין שיפור רציני במשחק שלה, ובלייק מתחבבת עליי יותר ויותר. בן לעומת זאת, כמה שיכל לתפוס חלק חשוב בעלילה, נזרק הצידה להופעה של שתי דקות בלבד. ג'ו וסטפני, ששנואות עליי כבר מהופעתן הראשונה, ממשיכות להיות שנואות עליי, ולהפגין דמויות שכתוב רע ומשוחקות רע. אבל השאלה הרצינית מכל העלילה הזו, היא למה רק ארבעה מתמחים מופיעים בה? איפה, אולי, אנדרו? איפה, אולי, ספנסר? איפה, אולי, קרוס? כמה שזה ייראה למרבית האנשים דבר משני, אני חושב שזה חלק אינטגרלי, ושנמאס לראות על בסיס קבוע את אותם מתמחים, כשיש עוד אחרים שזקוקים גם הם לבמה.

     

    עלילה מס' 3:

     

    נתן נקלע פעם נוספת לסכסוך לא רצוני עם אוון, הפעם גם בנוכחותה של מרדית'. כאשר השלושה נוסעים להשתלת לב יחדיו, מותה של מייגן עולה פעם נוספת, ומגיע טוויסט גדול. לאחר שבהתחלה האמנו לאוון, אבל אז נתן הפך את הקערה על פיה וגרם לו לבכות מהדיאלוגים שלו, וכעת, אנחנו מגלים שהכל היה... שקר. אוון מגלה כי נתן לא שוחח עם מייגן טרם עלתה למסוק בניסיון לשכנע אותה, אלא שהיא עלתה למסוק כדי לברוח ממנו בזמן שהוא בגד בה.

     

    קשת הסיפור הזו ממשיכה להיות נהדרת, אך היא מתחילה להרגיש לי מעט מרוחה. במיוחד לאחר הטוויסט הזה, יש רק שני כיוונים שיהיה נורמלי ללכת לכיוונם: פיצוץ בגדול, או השלמה. קשה לראות איך זה השני יתרחש, אבל הוא עדיף על כלום. אני יותר ממקווה שתחושת המריחה תחלוף לה ובמהרה, כי עד עכשיו בהחלט היה מדובר בקשת סיפור נהדרת.

     

    ''

     

    הפרק עובר במהירות האור, והוא מרגיש כמעין "פרק מעבר", לא יותר מזה. הוא סבבה, פעם נוספת כמו קודמיו ממוצע (וזה סבבה לגמרי), אבל בלא מעט מובנים הוא די מיותר, אבל כל עוד הוא הצליח להעביר לי שלושת רבעי שעה, זה בסדר.

     

    אמשיך להתפלל לאלוהים שגם הפרק הבא יהיה ממוצע ולא ייפול מהקו הנוכחי החיובי, או, שאפילו יהיה יותר טוב מהקו הנוכחי. ואמרו, אמן.

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 3 מתוך 5

      תגובות (0)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      אין רשומות לתצוגה