טלי סבו

פוסטים אחרונים

עדיין לא התפרסמו פוסטים בבלוג הזה.

גרמניה / ברלין / אחר / טיפ על המדריך אבי וינוגרד

1 תגובות   יום רביעי, 13/6/12, 21:50
    חזרנו לפני שבוע מטיול מדהים לבלרין עם אבי וינוגרד.  בתי ואני נסענו ל-5 ימים לטיול תרבות בדגש על אמנות עכשוית, עיצוב וארכיטקטורה. פעם ראשונה שאני בברלין, פעם ראשונה שאני נוסעת בטיול קבוצתי. קצת חששתי מהטיול בקבוצה אבל הוא היה נפלא. גם בתי וגם אני נהננו מאד מאד.
    אבי מאוהב בברלין ומכיר את המקומות השווים ביותר, הוא לקח אותנו למקומות נבחרים ומיוחדים. ביקרנו בגלריות ותערוכות נהדרות, בחנויות קונספט עם עיצוב מיוחד, בחצרות פנימיות עם פניני פיסול, באנדרטאות החשובות, שם התפתח דיון בנושא הנצחה, בפסטיבל קהילות אתניות מיוחד באזור התורכי, במועדון ג'אז מדליק ועוד. בקיצור,חווינו ברלין מרתקת, צבעונית ויפהיפיה.
    בערבים הלכנו לפארק בירה על שפת האגם, למועדון ג'אז, ולבריכת מים מינרלים חמים מפנקת.
    הטיול היה בנוי מעולה לפי נושאים: גלריות באוגוסטה שטרסה ורחובות סמוכים, חנויות קונספט, מעט מוזיאונים, הרבה גרפיטי ובאזורי ברלין השונים, וארכיטקטורה שהשתלבה בסיורים לפי האזורים בהם ביקרנו.
    אבי שהוא פרסומאי, מעצב במקצועו ומרצה בוניברסיטה, שופע ידע, ועושה קישורים מעניינים וחכמים בין עולם האמנות, העיצוב, הגרפיטי, העולם היהודי והגרמני וכל מה שביניהם.
    הקבוצה הייתה מקסימה ואבי ידע לנווט בין הצרכים השונים של כולנו. הטיול מתאים לכל הגילים, היינו בטווח של 22-62 בקבוצה וכולם נהנו.
    זה היה מדהים לראות איך החלק מהקבוצה שלא היה שייך לעולם האמנות גילה את העולם הזה הודות להסברים הססגוניים והברורים והתחבר אליו. כולם נהנו מאד.
    בחמשת הימים בהם שהינו בברלין הספקנו לראות המון ונשאר עוד לביקור הבא. אני כבר הזמנתי לי מקום לטיול איתו בשנה הבאה.