כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    debie30
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר ניצן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אחר40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ערן42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שיווק ופרסום ברשתות חברתיות- זה לא זבנג וגמרנו !

    22/10/09 11:16
    0
    דרג את התוכן:
    2009-10-28 13:42:52
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    " מדריך הישרדות למהפכה". כך מכונה המצגת של גילה גדעון, שהנחתה אתמול את  הסדנה  שיווק בבלוגים ורשתות חברתיות באינטרנט. אני חייבת לשתף אתכם במשהו אישי.לקח לי כמה שנים טובות להודות בפומבי : "כן ,גם אני סובלת ממחשפוביה , ברמת כוייה דרגה ראשונה."


    כמנהלת שיווק לשעבר  בקבוצת קניוני עזריאלי, ידעתי לבנות תוכנית שיווק שנתית , הצטיינתי בליזום מבצעי קד"מ יצירתיים, הפקתי קטלוגים קונספטואליים וחדשניים. אבל בכל פעם שהתיישבתי  מול איזה מטאור אינטרנטי, ( ומבחינתי כל מי שידע להגות את המילה גוגל נחשב בעיני למטאור כזה), הרגשתי שעוד רגע אני בקמיקאזה בקריירה האישית שלי.



    חלפו רק שנתיים מאז, הספקתי להשלים ולמלא חסכים ותובנות אינטרנטיות, ולא רק שאני נדהמת בכל פעם מחדש מהעוצמה של העולם האינטרנטי, אני לומדת בכל מפגש שאני מלווה ב  קורס שיווק באינטרנט,  עוד מידע חדש ,עוד פיצ'רים, עוד אפליקציות חדשות שימושיות...... פשוט עולם ומלואו.


    אתמול בסדנת שיווק ברשתות חברתיות באינטרנט,  צפיתי במשתתפים בסדנה, כל אחד ואחת מהמשתתפים , אנשי מקצוע מומחים בתחומם, עורכי דין, רו"ח, יועצים, מומחים לפרסום ומיתוג, בעלי עסקים קטנים, ראיתי את הבעות הפנים,  מנסים להבין – איך מעכלים  את המפלצת הזו שנקראת "רשתות חברתיות באינטרנט ?."

     

    "אני מומחה לויטראז', מביע במורת רוח אחד ממשתתפי הסדנה,אני  יודע ליצור מברזל ואבן יצירת אומנות למופת, אני מבין  גדול בויטראז'ים , איך אני יכול לעשות לבד שיווק לעסק שלי באינטרנט, האם מספיק להיות נוכח ברשת אחת בלבד? באיזו כדאי לבחור ולרכז את ליבת הפעילות שלי ?כמה זמן צריך להשקיע , ואין לי  בכלל את הזמן הזה......"

    בדיוק כך, אני נשמעתי פעם, אני בהחלט מזדהה עם כל מי שלא מבין את המכניזם של שיווק והשגת נוכחות אישית באינטרנט.אני יכולה רק להרגיע ולעודד, אם אני הצלחתי תוך שנתיים ממקום של בערות מוחלטת בתחום, כל אחד יכול.

    שיווק ברשתות חברתיות, זה לא זבנג וגמרנו.  כמו בכל דבר אחר בחיים, צריך להשקיע משאבי זמן, חשיבה יצירתית, והרבה הרבה סבלנות. התוצאות המיוחלות תגענה אם רק תדעו לעשות את זה נכון וממוקד. 

    הסדנה הועברה ע"י 2 מקצוענים בתחום, רועי קורן, וגילה  גדעון. שניהם בעלי כרטיס כאן בקפה.ממליצה לכם  לבקר בבלוג ולהכיר אותם. 

    Attached files:
    קובץ מספר 1 (jpg)
    קובץ מספר 2 (jpg)
    קובץ מספר 3 (jpg)
    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שיווק ופרסום ברשתות חברתיות- זה לא זבנג וגמרנו !"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    22/10/09 12:53
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-22 12:53:34
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    האם קל יותר לשווק ברשת חברתית מוצר מוחשי או לשווק נותן שרותים?

     

    האם טקטיקות השיווק למוצר ברשת חברתית שונות משיווק נותן שרות?  

     

     


    --
    יוסף פרידמן, עו\"ד ונוטריון

    מנהל
    קהילת יעוץ משפטי
    22/10/09 14:01
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-22 14:01:56
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    לא רק ששיווק ברשתות חברתיות הוא לא זבנג וגמרנו אחת המשוכות העיקריות, לאחר שהלקוח הבין שהוא צריך שיווק באינטרנט, היא להסביר לו שזהו תהליך ולא מוצר חד פעמי. הרבה ארגונים רגילים לשיווק במדיה המסורתית ורגילים ל"מוצר" : שלט חוצות, פרסומות בטלוויזיה, דאבל ספרד בעיתון של שישי וכו'. כאשר אנו מסבירים שאנחנו מייצרים שיחה מתמשכת סביב המוצר, רוב האנשים עדיין מגיבים בעיניים מזוגגות ומבט כללי של "מה אתם רוצים ממני".

     


    --
    אבי,
    www.thelaurus.com
    22/10/09 17:15
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-22 17:15:50
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    הי,

    השתתפתי במפגש, למדתי והחכמתי ובעיקר קיבלתי מוטיווציה ענקית לפעולה.

     

    להלן כמה מהתובנות שלי מהמפגש (אגב, גם התובנות הן סוג של שיווק - תקראו ותבינו :-))

     

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=1283902

     

    יום טוב!


    --
    נילי לנדאו מרקיאר, אפייה ארגונית, www.ofim.co.il
    22/10/09 18:51
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-22 18:51:17
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: יוסף פרידמן עו"ד 2009-10-22 12:53:34

    האם קל יותר לשווק ברשת חברתית מוצר מוחשי או לשווק נותן שרותים?

     

    האם טקטיקות השיווק למוצר ברשת חברתית שונות משיווק נותן שרות?  

     

     

     

    הי יוסף , מה שלומך ?

    שאלה מעניינת שאלת , אני שומעת אותה פעם ראשונה ויתכן ויש פה מקום לפתח מחשבות על הנושא.

    חשוב להבין שמדיה חברתית אננה מדע מדויק, ואין חוקים כתובים בנושא. כמו -כן בשל צעירותה והתפתחותה המהירה

    אנו למדים דברים חדשים כל הזמן תוך כדי ריצה.

    ולשאלתך,

    מאחר וכל מהותה של מדיה חברתית היא יצירת אינטראקציה חברתית וכל יסודה הוא בטיב הקשרים הנוצרים בין "הצדדים" השונים,

    מה שעומד כאן במרכז הוא הקשר שיצרת ולא המוצר , בין אם הוא שרות או מוצר מוחשי.

    ברגע שפתחת נתיבי שיחה, צברת אמון, קבלת קרדיט בקרב הקהל הפוטנציאלי יצרת בכך בעצם מוביל להעברת מסרים. סוג המסר (מוצר ) שתעביר דרכו כבר לא משנה. הקהל אוהב/רוצה אותך ויקבל את מה שתעביר לו בשל כך.

     

    בניגוד לפרסום הסטנדרטי לו הורגלנו עד כה שבא ודוחף את המוצר לקהל , והיחסים הן בין מוכר לקונה, בין חברה ללקוח

    במדיה חברתית מערך היחסים מושתת על הנחה אחרת :

    "אנחנו כאן לסייע, נשמח לחבור אליך, האם תרצה להיות "חבר" שלנו" ----ובהמשך יועבר המסר הפרסומי...

    דהיינו הפלטפורמה עליה עובר המוצר במדיה החברתית הוא הקשר האישי

    בפרסום הישן הפלטפורמה עליה עובר המוצר הוא יחסי מוכר -קונה (ללא יחס אישי)

    במקרה הראשון אתה כעקרון מקבל קהל קשוב יותר ולכן לא משנה סוג המוצר.

     

    אשמח לשמוע דעתך

     

    ערב נעים

    גילה גדעון

     


    --
    Gila Gideon -Social Media specialist
    22/10/09 18:56
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-22 18:56:21
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: Avi Bar 2009-10-22 14:01:56


    לא רק ששיווק ברשתות חברתיות הוא לא זבנג וגמרנו אחת המשוכות העיקריות, לאחר שהלקוח הבין שהוא צריך שיווק באינטרנט, היא להסביר לו שזהו תהליך ולא מוצר חד פעמי. הרבה ארגונים רגילים לשיווק במדיה המסורתית ורגילים ל"מוצר" : שלט חוצות, פרסומות בטלוויזיה, דאבל ספרד בעיתון של שישי וכו'. כאשר אנו מסבירים שאנחנו מייצרים שיחה מתמשכת סביב המוצר, רוב האנשים עדיין מגיבים בעיניים מזוגגות ומבט כללי של "מה אתם רוצים ממני".

     

    אבי , מה שאתה אומר מתקשר גם עם כך שהתמחיר למדיה חברתית לא מובן ללקוח מאחר והשרות שהוא מקבל אננו כה מוחשי. זה לא באנר, זו לא כתבה, אז על מה משלמים בעצם.... ואם נלך עם זה הלאה- באנר נותן תוצאה מיידית, הלקוח יראה בזמן ריצת הבאנר בדיוק כמה אנשים הקליקו , כמה התקשרו אליו וכמה עסקאות נסגרו בעקבות.. במדיה חברתית- לך תוכיח שיש לך אמא. :-)

     

    גילה גדעון

     


    --
    Gila Gideon -Social Media specialist
    23/10/09 12:44
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-23 12:44:27
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    כשכולם יבינו ששיווק באינטרנט ואינטרנט בכלל הוא עוד פלטפורמה פרסומית, משמע עלי ולא מהות, יהיה הרבה יותר קל. הפרסום הוא פרסום, השיווק הוא שיווק והדברים משתנים בהתאם. בהצלחה.

    --
    איזה אופניים?!
    27/10/09 15:47
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-27 15:47:26
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    בעקבות דיון זה שהעלתה רוני פרידמן ופוסט שכתבה נילי מ"אפיה ארגונית" פנו אלי חברים מהקפה עם שאלות בנושא כתיבת בלוג בקפה . אז על מנת לתת מענה מרוכז אני מעלה סדרה של פוסטים בנושא "קפה דה-מרקר". הנה הראשון.

     

    גילה גדעון


    --
    Gila Gideon -Social Media specialist
    28/10/09 13:42
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-28 13:42:52
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    נהנתי לקרוא, כמי שמרצה בעצמי על התחום, כיף ללמוד שהמדיה החברתית מחלחלת לסביבה העסקית של כולנו, מה שאכן נשאר ללמוד זה איך להשתמש בה לצרכינו

    --
    www.linkedin.com/in/sharonweshler


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שיווק ופרסום ברשתות חברתיות- זה לא זבנג וגמרנו !"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה