כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    אביאן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוהידן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Natalie S
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שיני זאב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    gerrillateam
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    oshrat1707
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ערן42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    המיתוג האישי עובר בירוק

    28/11/09 18:39
    0
    דרג את התוכן:
    2009-12-07 12:38:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
     כנראה שכמו שארגונים ותאגידי ענק רבים הפנימו את העובדה שלתמיכה באיכות הסביבה וביוזמות אקולוגיות יש ערך מוסף מבחינה תדמיתית, כך גם מומחי המיתוג האישי  והניו מדיה הבינו זאת. פוסטים,פודקאסטים בלוגים וקהילות מקוונות בתחום איכות הסביבה מציפים את המדיה החברתית ומאפשרים כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו למתג עצמו כאקטיביסט מהזן הירוק. מה דעתכם? גם בזירת הניו מדיה היום ירוק מאוד?   לפוסט המלא:http://pebranding.blogspot.com/2009/11/blog-post_3565.html
    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "המיתוג האישי עובר בירוק "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    6/12/09 20:52
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-12-06 20:52:22
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    כחבר צוות מנהלי קמפיין הירוקים בראשון לציון ופעיל סביבתי אני היטב יכול להוות עזר כנגדך ולהסכים כי היום זה מאוד טרנדי להיות ירוק. חלילה לרגע אינני מפקפק באלו שאינני מכיר אך יצא לי לצערי לתהות על קנקנם של לא מעטים אשר נופפו בדגל איכות הסביבה תוך ניצול הרעיון לקידום מטרותיהם האישיות ובעיקר רווחיהם האישיים.

     

    לשמחתי אני מכיר גם הרבה נשמות טובות שאכן שמו לנגד עינהן את הנושא ותורמים ללא חת ובעיקר מנצלים את יכולתיהם ועסקיהם למען המטרה ולא ההפך...

     

    First Sight - עופר פלין

     

    oferflynn@mail.com


    --
    פלח שוק - ייעוץ שיווקי מרענן

    oferflynn@pshuk.com
    7/12/09 12:38
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-12-07 12:38:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הי

    תודה על תגובתך. מקווה ומאמין כי בניו מדיה אין "בלופים". השקיפות והיכולת להגיב ולנהל דיאלוג מול מפיץ התוכן תאפשר לגלות בטווח ארוך אם יש לו אג'נדה מוצקה. מי שאין לו "בשר" סביב המותג שלו ,פשוט לא יוכל לתחזק זירת תוכן לאורך זמן והבלון הירוק שלו  יתפוצץ (לדעתי לפחות).

     

    שיהיה בהצלחה בהמשך הפעילות !


    --
    בברכה,
    רון דותן
    קופירייטינג, כתיבה שיווקית ומיתוג אישי ברשת


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "המיתוג האישי עובר בירוק "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה