כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    צרכנות ורכב

    הקהילה ממזגת בתוכה מספר נושאים הקשורים לתרבות הצריכה - צרכנות, שירות, רכב ונסיעות.   כצרכנים זו זכותנו לקבל תמורה נאותה בעבור כספנו,שירות אדיב ומוצרים איכותיים. זו זכותנו לשאול, להשוות מחירים ותנאים, לקבל מידע והסברים ולהתלונן (כשזה מוצדק). אתם מוזמנים להעלות שאלות , להתייעץ ולשתף בחוויות צרכניות.   ו... בבקשה להעלות דיונים המותאמים לכותרת הפורום.

    צרכנות ורכב

    חברים בקהילה (2666)

    yaakov.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דוראל דגן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    rana12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אופטימית זהירה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מלקט מחשבות
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    kimchid
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אביאן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תשתית אינטרנט - הוט/בזק

    4/2/10 12:43
    0
    דרג את התוכן:
    2010-02-09 22:22:31
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    לפני יותר מחצי שנה עברתי לקו הביתי של 012.

    לאחר מספר שבועות טסתי לחו"ל וחזרתי לאחרונה.

    להפתעתי שמתי לב שאני מחוייב ב25 ש"ח על קו טלפון של בזק. לאחר בירור הבנתי שמכיוון שניתקתי את קו הטלפון של בזק ואני עדיין מקבל תשתית אצלהם הם מחייבים אותי כל חודש בסכום זה בנוסף ל66.9 ש"ח כל חודש, מה שיוצא הצעה לא כדאית.

    מיהרתי להתקשר לשירות לקוחות של בזק וענה לי בחור שטען שאינו יכול להוזיל שום עלות, למרות שבאחד האתרים קראתי שבמחלקת שימור לקוחות הוזילו לו את החבילה ל53 ש"ח. קיום אני נמצא בהתחייבות לתשתית של בזק אך אני מעוניין לעבור ל HOT.

    קראתי קצת באתר וזה נראה שאין הרבה אופציות:

    1. להמשיך לשלם את ה-25 ש"ח האלו שבזק.

    2. לעבור לHOT אך לסבול משירות לקוחות גרוע, בעיות וניתוקים בתשתית האינטרנט.

     

    אשמח אם תוכלו לכתוב התייחסותכם בנושא.

     

    תודה.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "תשתית אינטרנט - הוט/בזק"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    4/2/10 15:55
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-04 15:55:58
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    היי edritay,

    החיוב החודשי של 25 שקלים הוא כנראה עבור קו וירטואלי (קו שקיים על מנת להחזיק את תשתית ה-ADSL) וזאת בגלל קיום תשתית של בזק אצלך בבית.
    בכל מקרה, אני זמין כאן על מנת לעזור לך בכל נושא הקשור לגלישה.

     

    במידה ותצטרך את עזרתי, תוכל לשלוח לי מסר אישי או הודעה לתיבת הפניות שלנו – talk2us@012.net.


    --
    גולן
    שירות לקוחות
    012Smile

    http://012.net.il/
    talk2us@012.net
    4/2/10 21:21
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-04 21:21:00
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: גולן 012Smile 2010-02-04 15:55:58

    היי edritay,

    החיוב החודשי של 25 שקלים הוא כנראה עבור קו וירטואלי (קו שקיים על מנת להחזיק את תשתית ה-ADSL) וזאת בגלל קיום תשתית של בזק אצלך בבית.
    בכל מקרה, אני זמין כאן על מנת לעזור לך בכל נושא הקשור לגלישה.

     

    במידה ותצטרך את עזרתי, תוכל לשלוח לי מסר אישי או הודעה לתיבת הפניות שלנו – talk2us@012.net.

    ראשית כל הכבוד על הנוכחות האפקטיבית ברשת, ועל מהירות התגובה.

    שנית, למה שלא תפעלו נגד העוולה הצרכנית הזאת, באמצעים משפטיים ו/או רגולטוריים? זה יעבוד לטובת הלקוחות שלכם.


    --
    עו"ד אורי דרור, מגשר
    http://drorlaw.co.il/
    6/2/10 15:15
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-06 15:15:14
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    היי,

    שבת שלום.

    אני מציעה לך לבדוק, על איזה תשתית מדובר.

    בזק הנה חברה פרטית בלעדית, בנוסף היא תומכת בקו טל' של חברת YES .

    יתכן ואתה מחוייב לתקופה מסויימת עם בזק ולכן אתה ממשיך להיות מחויב.

    ואם כך הדבר, התשובה בידך.

    על כל פנים, לא הייתי מציעה לך לעבור לחברת הוט.

    אני מאמינה בשירות לקוחות משופר ומתמיד.

    6/2/10 18:17
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-06 18:17:33
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    הי, אני ממליצה לך שישלחו לך את המסמך למה את מתחברת.אני לא מרוצה מ- 012 כי עברתי דירה וביקשתי רק שישאירו לי את ה- מייל ועכשו אחרי 5 חודשיים הם התחילו לחייב אותי בחבילה וטוענים שהתחייבתי לאינטרנט לשנה. ביקשתי את ההקלטה. ההגיון שלהם עקום כי באותה דירה משלמים פעמיים אינטרנט והם לא מוכנים להקשיב ..... ביקשתי 2 מיילים בסך הכל. בהצלחה ותבקשי הכל כתוב ....השירות שלהם גרוע . ....חני
    7/2/10 10:43
    0
    דרג את התוכן:
    2010-02-07 11:16:32
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אורי דרור (moriarty) 2010-02-04 21:21:00

    .............שנית, למה שלא תפעלו נגד העוולה הצרכנית הזאת, באמצעים משפטיים ו/או רגולטוריים? ..........

     

    היכן בדיוק העוולה הצרכית?    בכך שמשלמים בעבור שירות? 

     

    היות והדברים נאמרו ע"י מי שמזהה עצמו כאן (משום מה ולא ברור לאיזה אינטרס)  כעורך דין,  הרי שאני ,  כקורא הדיוט וללא כל בסיס של ידיעה עובדתית והכל כמובן לכאורה על פניו,  מקבל הרושם לא של חוסר ידיעה אלא חוסר יושרה.  הרי חזקה על עורך דין שידע כי לצד מעונין ובעל ענין אין להתערב במהלך הרגולטורי ובוודאי לא יכול לבוא בידיים נקיות להליך המשפטי.

    כמובן שאין לראות בדברי משום אמירה עובדתית שיש לה בסיס כל שהוא אלא לא יותר מאמירת הדיוטות בשיחת חולין של ככר השוק או הבלי בטלני בית הקפה וכל המיחס להם משמעות כלשהיא עושה זאת מתוך הגיגי דמיונו ועל אחריותו בלבד.

     


    --
    Cats do not have owners, only staff
    7/2/10 11:11
    0
    דרג את התוכן:
    2010-02-07 11:23:30
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: edritay 2010-02-07 10:43:51

    תשתית אינטרנט - הוט/בזק

    לפני יותר מחצי שנה עברתי לקו הביתי של 012.

    לאחר מספר שבועות טסתי לחו"ל וחזרתי לאחרונה.

    להפתעתי שמתי לב שאני מחוייב ב25 ש"ח על קו טלפון של בזק. לאחר בירור הבנתי שמכיוון שניתקתי את קו הטלפון של בזק ואני עדיין מקבל תשתית אצלהם הם מחייבים אותי כל חודש בסכום זה בנוסף ל66.9 ש"ח כל חודש, מה שיוצא הצעה לא כדאית.

    מיהרתי להתקשר לשירות לקוחות של בזק וענה לי בחור שטען שאינו יכול להוזיל שום עלות, למרות שבאחד האתרים קראתי שבמחלקת שימור לקוחות הוזילו לו את החבילה ל53 ש"ח. קיום אני נמצא בהתחייבות לתשתית של בזק אך אני מעוניין לעבור ל HOT.

    קראתי קצת באתר וזה נראה שאין הרבה אופציות:

    1. להמשיך לשלם את ה-25 ש"ח האלו שבזק.

    2. לעבור לHOT אך לסבול משירות לקוחות גרוע, בעיות וניתוקים בתשתית האינטרנט.

     

    אשמח אם תוכלו לכתוב התייחסותכם בנושא.

     

    תודה.

     

    הסבר והמלצה:

     

    קו הטלפון של 012 אינו מחליף את תשתית בזק אלא מופעל וניתן על גבי תשתית האינטרנט.  הווה אומר ברגע שאין אינטרנט גם אין טלפון.  הווה אומר שמערכות הנסמכות על טכנולוגיית שירותי מיתוג טלפוניה ציבורית  (זה מינוח טכני של מערכות מיתוג קווי בזק)  כמו מרכזיות או מערכות אזעקה או שירות לקשישים אינן פועלות או שתפעלה באופן לא אמין על מערכת האינטרנט. בנוסף גם כשאין חשמל אז גם אין טלפון.

     

    אבל זכותך המלאה לעשות לך את חישוב העלות מול התועלת והסיכון ולבחור בשירות מסוג זה.  אלא שאתה צריך עדיין את התשתית של שירותי  האינטרנט.   תשתית זו ניתנת על ידי שתי חברות:  חברת בזק על קוי כבלי הנחושת,  או חברת הוט על תשתית מעורבת שחלקה כבלי נחושת מתאימים וחלקה השדרתי סיבים אופטיים. 

     

    חברת בזק גובה התשלום שלה,  שהוא גבוה מזה של חברת הוט,  בשני מישורים או חלקים.   אחד הוא שירות האחזקה הפיזי של הכבלים,  המרכזיה וכד'.   לכך נועד תשלום 25 ש"ח הקבוע של הקו שלך המיועד לשימוש ספציפי זה בלבד.   החלק השני הוא בעבור שירותי ADSL  שהוא שירות טכני המאפשר שימוש בתקשורת מחשבים על גבי אותה תשתית (כולל המרכיבים החומרתיים במרכזיות השונות).      קו כזה מומלץ להגדיר מראש כ "קו קל"  ולא כקו לאינטרנט בלבד.  זאת כיוון שהתשלום בעבור התשתית הוא זהה,  אבל ב "קו קל"  תוכל עדיין לערוך שיחות טלפון בעת הצורך  בעלות כפולה לכל דקת שיחה מאשר העלות הרגילה בקו רגיל (25 אג' לדקה במקום 12.5  בשעות היום).  זה במיוחד כדי לא להשאר בלי טלפון קווי בעת הצורך.

     

    חברת הוט גובה תשלום ביחידת חיוב אחת הכוללת גם תשלום בגין אחזקה וגם בגין שירות.  המחיר נמוך מזה של בזק.  חברת הוט ידועה בכך שנחשבת לגרועה ביותר בישראל בכל מה שקשור לאמינות ושירות.   בשקדנות,  בהתמדה ובצדק הרוויחה החברה הזו את המוניטין הגרועים,  את הדעה כי אם נציג הוט לוחץ את ידך כדאי לך לספור את אצבעותיך אם הוחזרו כולם.  

    ולהיבט הטכני:  אזכיר כי המנכ"ל עצמו של חברת הוט (הקודם)  הודה ברבים כי בעצמו התנתק משירותי הוט בגלל רמת השירות .    

     הדעה המקובלת היא כי טכנית שירותי ADSL  של בזק אמינים יותר ופחות סובלים מתקלות מאשר אלו של הוט.

     

    עד כאן ההסבר.

     

    להיבט הצרכני: 

    לא ברור מדוע ניתן לך להבין כי ברגע שתעשה עיסקה מול 012 אז התשלום שלהם יהיה כל העלות לצורך הטלפון.  הנציגים שלהם הרי יודעים היטב כי ישנה עלות נוספת של אחזקת קו התשתית.   אלא שכמובן ככל אנשי מכירות הם מציגים תמונה לא שלמה כדי "לעזור"  ללקוח לעשות עיסקה איתם.  מנסיון אישי אוכל לומר כי מבין כל חברות האינטרנט והטלפוניה החלופית של VOIP  וכדומה הרי 012סמייל היא הגרועה ביותר מבחינת שירות,  תמיכה טכנית,  ואמינות מערך הבילינג.    נסיוני האישי נסמך על היותי תומך ומדריך בשימושי מחשב למבוגרים (גם מבוגרים מאד,  הקורבנות הקלים של אנשי המכירות)   ולא מעט אני עוסק בסיוע להתמודד עם חוסר גילוי מלא ונאות של אנשי מכירות שונים או טעויות בילינג ובעיות שירות טכני.  נסיוני האישי נסמך גם על היותי לקוח של כל החברות הקיימות למתן שירותי אינטרנט,  לעיתים קרובות של שתיים בו זמנית .

     כהערת שוליים:  זו החברה היחידה בה תומך טכני מסוגל לומר ללקוח כי אנטיוירוס אינו נדרש או לא יעיל אם לא נרכש מהם.

     

    להמלצה:

    הישאר עם התשתית של בזק בגלל האמינות היחסית והשירות   (טוב,  בהתיחס לחברת הוט גם השטן יתן שירות טוב יותר).

    לגבי שירותי גישה לאינטרנט - בדוק והשווה לא רק מההיבט העלות הכספית.

     

    אמירת סיום  שהרי בפורום צרכנות אנו: 

    מי שמסתכל רק על מחיר הזול - הוא קורבנו החוקי של זה שינצל זאת.

     


    --
    Cats do not have owners, only staff
    7/2/10 12:58
    0
    דרג את התוכן:
    2010-02-07 12:59:29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    עוד משהו שיעזור לך להחליט על חברת תשתית.  האתר והדף הוא:

    http://www.ihatehot.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=4141

     

    (שים לב:  חברה יחידה בארץ שהביאה לקוח להקים אתר העוסק בעוולות שנגרמות ללקוח)

     


    --
    Cats do not have owners, only staff
    8/2/10 22:00
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-08 22:00:56
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: Old Cat 2010-02-07 11:23:30

    צטט: edritay 2010-02-07 10:43:51

    תשתית אינטרנט - הוט/בזק

    לפני יותר מחצי שנה עברתי לקו הביתי של 012.

    לאחר מספר שבועות טסתי לחו"ל וחזרתי לאחרונה.

    להפתעתי שמתי לב שאני מחוייב ב25 ש"ח על קו טלפון של בזק. לאחר בירור הבנתי שמכיוון שניתקתי את קו הטלפון של בזק ואני עדיין מקבל תשתית אצלהם הם מחייבים אותי כל חודש בסכום זה בנוסף ל66.9 ש"ח כל חודש, מה שיוצא הצעה לא כדאית.

    מיהרתי להתקשר לשירות לקוחות של בזק וענה לי בחור שטען שאינו יכול להוזיל שום עלות, למרות שבאחד האתרים קראתי שבמחלקת שימור לקוחות הוזילו לו את החבילה ל53 ש"ח. קיום אני נמצא בהתחייבות לתשתית של בזק אך אני מעוניין לעבור ל HOT.

    קראתי קצת באתר וזה נראה שאין הרבה אופציות:

    1. להמשיך לשלם את ה-25 ש"ח האלו שבזק.

    2. לעבור לHOT אך לסבול משירות לקוחות גרוע, בעיות וניתוקים בתשתית האינטרנט.

     

    אשמח אם תוכלו לכתוב התייחסותכם בנושא.

     

    תודה.

     

    הסבר והמלצה:

     

    קו הטלפון של 012 אינו מחליף את תשתית בזק אלא מופעל וניתן על גבי תשתית האינטרנט.  הווה אומר ברגע שאין אינטרנט גם אין טלפון.  הווה אומר שמערכות הנסמכות על טכנולוגיית שירותי מיתוג טלפוניה ציבורית  (זה מינוח טכני של מערכות מיתוג קווי בזק)  כמו מרכזיות או מערכות אזעקה או שירות לקשישים אינן פועלות או שתפעלה באופן לא אמין על מערכת האינטרנט. בנוסף גם כשאין חשמל אז גם אין טלפון.

     

    אבל זכותך המלאה לעשות לך את חישוב העלות מול התועלת והסיכון ולבחור בשירות מסוג זה.  אלא שאתה צריך עדיין את התשתית של שירותי  האינטרנט.   תשתית זו ניתנת על ידי שתי חברות:  חברת בזק על קוי כבלי הנחושת,  או חברת הוט על תשתית מעורבת שחלקה כבלי נחושת מתאימים וחלקה השדרתי סיבים אופטיים. 

     

    חברת בזק גובה התשלום שלה,  שהוא גבוה מזה של חברת הוט,  בשני מישורים או חלקים.   אחד הוא שירות האחזקה הפיזי של הכבלים,  המרכזיה וכד'.   לכך נועד תשלום 25 ש"ח הקבוע של הקו שלך המיועד לשימוש ספציפי זה בלבד.   החלק השני הוא בעבור שירותי ADSL  שהוא שירות טכני המאפשר שימוש בתקשורת מחשבים על גבי אותה תשתית (כולל המרכיבים החומרתיים במרכזיות השונות).      קו כזה מומלץ להגדיר מראש כ "קו קל"  ולא כקו לאינטרנט בלבד.  זאת כיוון שהתשלום בעבור התשתית הוא זהה,  אבל ב "קו קל"  תוכל עדיין לערוך שיחות טלפון בעת הצורך  בעלות כפולה לכל דקת שיחה מאשר העלות הרגילה בקו רגיל (25 אג' לדקה במקום 12.5  בשעות היום).  זה במיוחד כדי לא להשאר בלי טלפון קווי בעת הצורך.

     

    חברת הוט גובה תשלום ביחידת חיוב אחת הכוללת גם תשלום בגין אחזקה וגם בגין שירות.  המחיר נמוך מזה של בזק.  חברת הוט ידועה בכך שנחשבת לגרועה ביותר בישראל בכל מה שקשור לאמינות ושירות.   בשקדנות,  בהתמדה ובצדק הרוויחה החברה הזו את המוניטין הגרועים,  את הדעה כי אם נציג הוט לוחץ את ידך כדאי לך לספור את אצבעותיך אם הוחזרו כולם.  

    ולהיבט הטכני:  אזכיר כי המנכ"ל עצמו של חברת הוט (הקודם)  הודה ברבים כי בעצמו התנתק משירותי הוט בגלל רמת השירות .    

     הדעה המקובלת היא כי טכנית שירותי ADSL  של בזק אמינים יותר ופחות סובלים מתקלות מאשר אלו של הוט.

     

    עד כאן ההסבר.

     

    להיבט הצרכני: 

    לא ברור מדוע ניתן לך להבין כי ברגע שתעשה עיסקה מול 012 אז התשלום שלהם יהיה כל העלות לצורך הטלפון.  הנציגים שלהם הרי יודעים היטב כי ישנה עלות נוספת של אחזקת קו התשתית.   אלא שכמובן ככל אנשי מכירות הם מציגים תמונה לא שלמה כדי "לעזור"  ללקוח לעשות עיסקה איתם.  מנסיון אישי אוכל לומר כי מבין כל חברות האינטרנט והטלפוניה החלופית של VOIP  וכדומה הרי 012סמייל היא הגרועה ביותר מבחינת שירות,  תמיכה טכנית,  ואמינות מערך הבילינג.    נסיוני האישי נסמך על היותי תומך ומדריך בשימושי מחשב למבוגרים (גם מבוגרים מאד,  הקורבנות הקלים של אנשי המכירות)   ולא מעט אני עוסק בסיוע להתמודד עם חוסר גילוי מלא ונאות של אנשי מכירות שונים או טעויות בילינג ובעיות שירות טכני.  נסיוני האישי נסמך גם על היותי לקוח של כל החברות הקיימות למתן שירותי אינטרנט,  לעיתים קרובות של שתיים בו זמנית .

     כהערת שוליים:  זו החברה היחידה בה תומך טכני מסוגל לומר ללקוח כי אנטיוירוס אינו נדרש או לא יעיל אם לא נרכש מהם.

     

    להמלצה:

    הישאר עם התשתית של בזק בגלל האמינות היחסית והשירות   (טוב,  בהתיחס לחברת הוט גם השטן יתן שירות טוב יותר).

    לגבי שירותי גישה לאינטרנט - בדוק והשווה לא רק מההיבט העלות הכספית.

     

    אמירת סיום  שהרי בפורום צרכנות אנו: 

    מי שמסתכל רק על מחיר הזול - הוא קורבנו החוקי של זה שינצל זאת.

     

     

     פירוט כזה עוד לא ראיתי...

    יפה מאוד!

    עזרתי לי מאוד אומנם יש לי עוד שאלה.

    בתור לקוח של בזק המקבל תשתית אינטרנט כבר יותר מ10 שנים. האם יש אפשרות לקבל הוזלה של העלויות האלו במידה ואני מנתק את הטלפון והאינטרנט מ012 ועובר לבזק כך שאקבל בסופו של דבר: תשתית, אינטרנט וקו טלפון.

    8/2/10 22:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-08 22:04:29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    למה שלא תתקשר אליהם ותשאל? אני בטח שלא מייצג אותם...............

    --
    Cats do not have owners, only staff
    9/2/10 09:30
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-09 09:30:27
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: Old Cat 2010-02-07 11:16:32

    צטט: אורי דרור (moriarty) 2010-02-04 21:21:00

    .............שנית, למה שלא תפעלו נגד העוולה הצרכנית הזאת, באמצעים משפטיים ו/או רגולטוריים? ..........

     

    היכן בדיוק העוולה הצרכית?    בכך שמשלמים בעבור שירות? 

     

    היות והדברים נאמרו ע"י מי שמזהה עצמו כאן (משום מה ולא ברור לאיזה אינטרס)  כעורך דין,  הרי שאני ,  כקורא הדיוט וללא כל בסיס של ידיעה עובדתית והכל כמובן לכאורה על פניו,  מקבל הרושם לא של חוסר ידיעה אלא חוסר יושרה.  הרי חזקה על עורך דין שידע כי לצד מעונין ובעל ענין אין להתערב במהלך הרגולטורי ובוודאי לא יכול לבוא בידיים נקיות להליך המשפטי.

    כמובן שאין לראות בדברי משום אמירה עובדתית שיש לה בסיס כל שהוא אלא לא יותר מאמירת הדיוטות בשיחת חולין של ככר השוק או הבלי בטלני בית הקפה וכל המיחס להם משמעות כלשהיא עושה זאת מתוך הגיגי דמיונו ועל אחריותו בלבד.

    אתה לא משלם רק עבור שירות, אתה משלם גם על קו טלפון, בנוסף לשירות. כלומר אם כבר יש לך קו טלפון, לא תשלם עבור הקו הוירטואלי.

    זו עוולה צרכנית כי אני לא רוצה קו טלפון, רק אינטרנט.

    מתגובתך אני מקבל רושם רק של חוסר ידיעה, וחבל שהאשמת אותי בחוסר יושרה, בלא בסיס. כשאתה מנסה לפטור את עצמך ב"הבלי בטלני השוק" אתה לא מצליח במיוחד. אם אתה לא מוכן לעמוד מאחורי דבריך, אל תגיד אותם מראש.

     

    'שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו' (משלי כא).

    והסבירו המפרשים: "מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע".


    --
    עו"ד אורי דרור, מגשר
    http://drorlaw.co.il/
    9/2/10 21:06
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-02-09 21:06:09
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: Old Cat 2010-02-08 22:04:29


    למה שלא תתקשר אליהם ותשאל? אני בטח שלא מייצג אותם...............

     

     אולי מישהו פה קיבל דיל שלא מקבלים ישר.

    אני מכיר שירות לקוחות וגם עבדתי בזה.

    אני מעדיף לבוא מוכן בכדי לא להתקשר מספר פעמים.

    9/2/10 22:11
    0
    דרג את התוכן:
    2010-02-09 22:22:31
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אורי דרור (moriarty) 2010-02-09 09:30:27

    צטט: Old Cat 2010-02-07 11:16:32

    צטט: אורי דרור (moriarty) 2010-02-04 21:21:00

    .............שנית, למה שלא תפעלו נגד העוולה הצרכנית הזאת, באמצעים משפטיים ו/או רגולטוריים? ..........

     

    היכן בדיוק העוולה הצרכית?    בכך שמשלמים בעבור שירות? 

     

    היות והדברים נאמרו ע"י מי שמזהה עצמו כאן (משום מה ולא ברור לאיזה אינטרס)  כעורך דין,  הרי שאני ,  כקורא הדיוט וללא כל בסיס של ידיעה עובדתית והכל כמובן לכאורה על פניו,  מקבל הרושם לא של חוסר ידיעה אלא חוסר יושרה.  הרי חזקה על עורך דין שידע כי לצד מעונין ובעל ענין אין להתערב במהלך הרגולטורי ובוודאי לא יכול לבוא בידיים נקיות להליך המשפטי.

    כמובן שאין לראות בדברי משום אמירה עובדתית שיש לה בסיס כל שהוא אלא לא יותר מאמירת הדיוטות בשיחת חולין של ככר השוק או הבלי בטלני בית הקפה וכל המיחס להם משמעות כלשהיא עושה זאת מתוך הגיגי דמיונו ועל אחריותו בלבד.

    אתה לא משלם רק עבור שירות, אתה משלם גם על קו טלפון, בנוסף לשירות. כלומר אם כבר יש לך קו טלפון, לא תשלם עבור הקו הוירטואלי.

    זו עוולה צרכנית כי אני לא רוצה קו טלפון, רק אינטרנט.

    מתגובתך אני מקבל רושם רק של חוסר ידיעה, וחבל שהאשמת אותי בחוסר יושרה, בלא בסיס. כשאתה מנסה לפטור את עצמך ב"הבלי בטלני השוק" אתה לא מצליח במיוחד. אם אתה לא מוכן לעמוד מאחורי דבריך, אל תגיד אותם מראש.

     

    'שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו' (משלי כא).

    והסבירו המפרשים: "מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב נצור לשונך מרע".

     

     

    אינטרנט הינו שם לרשת.  הגישה לחברה שמאפשרת גישה לרשת הזו היא על גבי תשתית,    בין אם קווית  או אלחוטית.  גישה אלחוטית מספקות חברות הסלולר שמתפקדות גם כחברות גישה לאינטרנט (כמקובל בעולם הגדול).    גישה קווית מספקו בזק בטכנולוגיה ADSL (על חוטי הנחושת)  או הוט (על כבלי סיבים אופטיים וכבלי נחושת).  כל זה מצריך תשתית ואחזקה.

     שירות ADSL  הוא תכונה טכנית  שניתן לספקה על גבי חוטי הנחושת.  אתה לא יכול להשתמש בשירות ADSL  בלא קו פיזי של חוטי נחושת כמו שאתה לא יכול להשתמש במים בלא צינור שיביא אותם לביתך.     ההמצאה הקרויה "קו וירטואלי"  נועדה לרצות את המדברים על "רק אינטרנט"  ובכל זאת לתת את ה"צינור"  לאספקת השירות.

     

    האשמת חוסר היושרה  (באנגלית אינטגריטי) כפי שציינתי אינה אלא מדמיון הגיגי הקורא.   אני ציינתי את הרושם  הסוביקטיבי שקיבלתי,  והדגשתי שאינו  נתון עובדתי.    כך שאין מה לדבר על האשמה.   אבא שלי,  שהיה הרבה שנים אדבוקט וסניגור פלילי,  לימד אותי כי עו"ד אמור להשתמש בתוארו רק בהקשר לעיסוקו ועבודתו.  ככה הוא לימד אותי,  כפי שהוא עצמו התחנך בבתי המדרש היותר "שמרנים"  בתחום.  במאמר מוסגר:  אני גם רואה חוסר אינטגריטי  ( בעברית יושרה,  לא לטעות עם יושר)  בשימוש בתוארים אחרים בהודעות כאן או אף יותר מכך בפירסום עסקים במסגרת זו.

     

    ואם בעוולות צרכניות עסקינן,  אני רואה עוולה צרכנית של ממש בכפיית תשלום על שירותי אינטרנט למי שרוכש מכשיר סלולרי המסוגל לכך אבל מבקש להמנע משירות זה כלל ועיקר.  הייתי שמח לראות בעל מקצוע מתנדב ויוזם פעולה מתאימה להפסקת עוולה נפוצה זו.     

     

     

     

     

     

      

     


    --
    Cats do not have owners, only staff


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "תשתית אינטרנט - הוט/בזק"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה