כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    יעוץ משפטי

    קהילה שמטרתה לתת תשובות לשאלות, להביא מידע משפטי ולעודד דיונים בנושאים משפטיים שונים. בנוסף לקהל הרחב המוזמן להציג שאלותיו כאן, מוזמנים גם עורכי הדין והמתמחים לנהל כאן דיונים בסוגיות הרלבנטיות לפורומים המגוונים.       המידע הנמסר בקהילה הינו כללי ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי אצל עורך דין. בכל מקרה יש להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום המסוים.    

    משפט וחשבונאות

    חברים בקהילה (2518)

    איציק אביב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ש.י.ק
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שרון קדם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אfי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דורון טל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    הזהרו מחיקויים
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    חיפוש בקפה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שיטת השקשוקה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ציני_כאן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    חוזים

    כמעט ואין פעולה בחיי היום יום שלנו, שאינה שייכת לתחום דיני החוזים. פורום זה בא לתת מענה לשאלות בתחום נרחב זה.

    שוד חשבון הסלולר באמצעות ספקי תוכן. האם הנייד הפך לכספומט?

    8/4/10 19:18
    9
    דרג את התוכן:
    2011-12-03 14:12:04
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    גיליתי כמו רבים שחברות ספקי תוכן שולחות בחסות חברת

    סלקום כמו גם חברות סלולור אחרות

    יד לחשבון הבנק שלי, שלכם!

     וסלקום  במקרה שלי מחייבת

    ומשתפת פעולה

    שוד לאור היום !!! ולילה

    מי הקורבנות לשיטה?

     אני , אתם , כל אחד כמעט !

     מאות אלפי אנשים שאולי  הילדים שלהם הצביעו לכוכב נולד

     או השתתפו בסקר כזה או אחר באינטרנט 

     ורשמו  בתמימות את הטלפון הנייד שלהם כי התבקשו.

     יתכן ואתם מאלו  שהשתתפו בהגרלה לקופוני הנחה

     ונתתם  את הטלפון שלכם כדי שיהיה קשר אתכם אם תזכו ! 

     אולי אתם   רציתם  פרטים על אוטו  חדש . ראיתם פרסום באינטרנט  ונתתם פרטים

    כולל טלפון נייד  כדי שיחזרו אליכם..

    או  אולי יש לכם  אתר באינטרנט עם כל הפרטים שלכם כולל טלפון נייד... 

    והטלפון הנייד שלהם הפך  בין לילה להיות כספומט

     

    חברת יוניסל

    חברת שמיר מערכות

    ועוד כמה שכאלו השתלטו על מספרים בחסות הונאה בפרסומות באינטרנט

    וחברות הסלולר משתפות איתם פעולה !!! ובודאי מקבלות עמלה שמנה על כך

     סלקום  למשל שנתנה חסות לשוד ממני מסרבת לזכות ושולחת לבקשת זיכוי לחברות הללו ...

    הטלפון של חברות אלו לא עונה שעות ארוכות

     ושעונה יש מענה קולי שרוצה ממך את הטלפון שלך...

     שתופסים אותם הם טוענים שנרשמת והם לא יחזירו אגורה

     גם אם מתן הטלפון שלך היה תמים לחלוטין

     הם מספרים שהם...

     ינתקו אבל תוך 48 שעות או יותר שבנתיים יהפכו להיות חגיגית SMS מטעמם

     סלקום מתנערת ומספרת שתוך 7 ימי עסקים תנתק משרותי התוכן אבל מסרבת לשלוח על כך אסמכתא למרות ההבטחה

     סלקום מסרבת לזכות את הסכום

     וכך גם חברות ספקי התוכן

     שודדים אותנו

     ואנחנו שותקים

     ברגע זה מאות אלפי אנשים נשדדים בחסות חוק מעוות וספקי התוכן וחברות הסלולר עושות עלינו קופה

     אשמח לשתף פעולה עם נפגעים דומים

     הודעה זאת תוצג בנוסח דומה שונה כדי להעיר ולהאיר

     רוצו לבדוק את חשבונית הסלולר שלכם קרוב לודאי שגם אתכם שודדים!!!

     

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שוד חשבון הסלולר באמצעות ספקי תוכן. האם הנייד הפך לכספומט? "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    9/4/10 12:22
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-09 12:22:13
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שאלה - לפני שאתם נרשמתם לשטויות הללו (וביזבזתם כמה שקלים) - את האותיות הקטנות אתם קראתם ?

    --
    מורשה חתימה
    9/4/10 13:12
    5
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-09 13:12:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שימי ושימו לב לנסיון שלי ולמסקנות שלי לאחר חיוב של מאות שקלים בנייד של בתי בת ה 12 .

     

    א. לעולם אל תתפתו לדבר עם החברה שהיא קבלנית משנה. תדגישו שאתם מכירים רק גורם אחד והוא הגורם שמחייב את כרטיס האשראי.

     

    ב. כן ללכת עד הסוף במיוחד אם מדובר בסכומים לא פעוטים. אני הלכתי עד כדי ניתוק, ביטול חיובים וכרטיסי אשראי, ואיומים בתביעה משפטית. אמרתי להם שאני מוכן ללכת למשפט ובסוף הם נכנעו.

     

    ג. זכותכם לבקש הוכחה בכתב להתחיבות כלשהי לכשירות כלשהי, או ממש הוכחה מוקלטת לכול הפחות.

     

    ד. ודבר מאוד חשוב שהתגלה לי אחאי הרבה שיחות. יש אפשרות לחסום מספר לשירותי תוכן. את זה איש לא אומר לכם אז כדאי שתדעו. כדאי מאוד לעשות את זה לניידים של קטינים.

     

    בהצלחה לכולם 

    9/4/10 20:38
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-09 20:38:29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    שאולי נשמח באם תשתף אותו איך חוסמים חברות אלו.

     

    תודה ושבת שלום

    10/4/10 23:32
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-10 23:32:32
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    From: ishay perets [mailto:pamelnrg@gmail.com]
    Sent: Wednesday, December 09, 2009 10:28 PM
    To:דוברות משרד התקשורת
    Subject: כייסנים נמאסתם !!


    ‏בס"ד                                                                                            יום רביעי 09 דצמבר 2009
     
    לכבוד
    משרד התקשורת
    אגף פניות הציבור
    א.ג.נ.
    שלום רב.
    בתאריך 7.12.09 פניתי למרכז השירות של סלקום בנתניה כדי לברר פרטים על חיוב החשבון שלי , ולהפתעתי גיליתי שיש חיוב של 14.9 ₪, עבור ספק תוכן חיצוני, אני שמעולם לא צרכתי תוכן חיצוני בנייד, ביקשתי לדעת על מה מדובר? והנציגה אמרה לי שהיא אינה יכולה לדעת מי הוא הספק? ומה התוכן המסופק ? וכן לא יודעת לומר לי ממתי גובים ממני עבור אותו ספק תוכן זה ?
    והיא מסרה לי את המספר הבא 1599554400 כדי שאברר את הפרטים ישירות מול הספק ,המשך הסיפור היה מאוד צפוי מבחינתי כי ניסיונות ראשונים ליצור קשר עימם לא צלחו , עד שלבסוף הצלחתי לקבל מענה שמחתי היתה מוקדמת ,מאחר ומדובר במוקד הודעות חיצוני , והם ימסרו את ההודעה לחברה,והחברה "מתחייבת" לחזור תוך 24 שעות, עד כה חלפו 48 שעות ולא קיבלתי שום התייחסות לא מחברת הסלולר שיודעת יפה מאוד לשלוח את ידה לתוך כיסי ולגבות כסף , אך מיתממת כאשר היא מתבקשת לתת הסברים ואומרת זה לא אני זה הוא , ולא מן אותו גוף המתיימר להיות ספק תוכן שלי .אני לא מכיר את הספק תוכן ולא חתמתי איתו שום הסכם וגם חברת הסלולר סלקום מעולם לא החתימה אותי בידיעתי כי אני מאשר לה לגבות כספים עבור ספקי תוכן חיצונים.
    מקומם מאוד שחברת הסלולר אשר גובה עמלה נכבדה מספק התוכן החיצוני מנצלת לרעה את מעמדה המונופוליסטי כמעט, ומחביאה סעיפים מתחת הררי מילים בגופנים זעירים, ומוכרת לכל מיני ספקי תוכן מפוקפקים שירותי גביה, על גבם של הלקוחות התמימים .
    מי שמעוניין בכל התוכן האמור שימלא טופס בקשה יעודי לעניין זה שבו הוא מבקש לקבל את השירות, רק אז תהיה רשאית חברת הסלולר לגבות כסף מאותו לקוח שביקש זאת במפורש. אך כל היתר שלא חתמו על מסמך מפורש ,לא תהיה גישה לחברת הסלולר לגזול את כספם.
    ההשלכות של ההפקרות הזו היא שכל הרשת מלאה במלכודות פיתוי שבעורמה ובנוכלות מנסים לפתות גולשים תמימים, בהם ילדים ובני נוער , להכניס את מס' הנייד שלהם, (או של הוריהם )בכל מיני תחבולות שונות ומשונות .
     הכדאיות לכך מצד אותם "ספקי תוכן חיצוני "היא יוצאת מהכלל , כי שיטת " מצליח " תמיד עובדת במיוחד כשרוב הצרכנים לא בודקים את החשבון שלהם וגם מי שכבר בודק לא תמיד מבין מה המשמעות של סעיף החיוב , ובלאו הכי ע"פ רוב מדובר בחיובים קטנים אז גם אין מוטיבציה לבזבז על כך אנרגיה , ובנוסף אם כבר נפלו על איזה לקוח טרדן שמתעקש לקבל הסברים הם כבר ידאגו לטרטר אותו בלך ושוב עד שינערו אותו מדרכם.
    אנא מכם התעוררו ועשו סדר בענף השמיעו את קולכם ומנעו את הגניבה לאור יום, ודאגו לחסום כל אפשרות לניצול תמימותם של הצרכנים של אותם חברות מפוקפקות שבשיתוף פעולה מלא עם חברות הסלולר מכייסים את הציבור באין מפריע.
    בתקווה לאוזן קשבת ולהתייחסות מהירה .
    בברכה
    ישי פרץ

     

     וזו תגובת  משרד התקשורת

     

     

    מר פרץ שלום,
     
    הנושא שהעלית בפנייתך הרשומה מטה, אספקת שירותים על יד ספקי תוכן חיצוניים, מוכר לנו היטב.
    בכוונתנו לצאת במהלך חודש ינואר 2010 בשימוע ציבורי שבעקבותיו יתוקנו הרשיונות של המפעילים הסלולאריים כך, שהתופעה הזו שחווים המוני בית ישראל ונפגעים ממנה בכיסם, תיעלם ממחוזותינו.
    עקוב אחר אמצעי המדיה השונים במהלך החודש הבא.
    אנו מודים לך על פנייתך אלינו.
     
    בברכה,
    בן-בסט מאיר
    מנהל תחום פיקוח על השירות לצרכן 
     

    11/4/10 03:02
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-11 03:02:15
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    לאורנה  שלום

     

    גם אני נמצאתי נפגע מאותם שירותי תוכן עקומים  אבל אני כן קבלתי תגובה

    לדעתי צריך ואפשר לחסל חוקית את השיתוף הקרימינלי  הזה

    חד גדיא קרימינלי

     

    יש לי שלוש כתובות  לתביעה משפטית

    אורנג  או כל ספק אחר זה וודאי נימצא

     

    uinicell   רחוב ירושלים 39 קרית אונו

     

    סאן רחוב הברזל 27 רמת החייל  תל אביב

     

    בסאן   נטען על התחיבותי לאתר עלום - עלום כי הפקידה לא יכלה -או לא רצתה-

    לתת לי את כתובת  האתר

    לטענתי שלא יתכן שחברה העבירה כסף ללא כתובת

    התשובה זה אתר טריוואה-יאני דברים שוליים-  שהצתרפתי ע"י חתימה ויצירת סיסמה

    כמובן כמו כל עם ישראל להד"ם

     

    להבנתי  א  אין ספק התקשורת יכל לחייב - חוקית אלה  על העוקם- בחשבונית שלו

    מוטב חיצוני

    ב  החד גדיא הנ"ל מראה את הולכת השולל הגנבית

    ג  הכאן - לדעתי- נקודת השבירה אין כתובת של המזדקה הסופי של הכסף

     

    אני כן מתכונן להיגש תביעה משפטית  בעניין

     

    אבל כמובן שיתוף רחב עדיף  ויעוץ משפטי יסתום את הגולל ואם לא

    יוכל להוביל לחקיקה  מתקנת

     

                                                             יגאל

     

      daniell.122@hotmail.com

     


    --
    לא ברצינות גדולה מידי כי הכל משתנה
    11/4/10 08:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-11 08:04:58
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    נשאלה שאלה האם נבדק התקנון לפני ההצטרפות להלן צילום אתר כרטיסון(אני לא עשיתי כלום)

     חברת iQtech Digital Vision קרליבך 27 תל אביב

    כמו שרואים הנוכלים קבעו את קראתי והסכמתי לתקנון בברירת מחדל !!!! רוב האנשים לא מודעים ולא שמים לב 

    ולאחר מכן טוענים שהם חתמו על הצטרפות והשודדים הגדולים מחברות הסלולר מצטרפים לחגיגה ורוחצים בנקיון ידיהם אנחנו רק חברת גבייה

    השאלה מי הכשיר אותם לשמש כחברת גבייה עבורנו והאם לא צריכה להיותהרשאה יחודית ופרטנית לחברת הסלולר לגבות עבור צד שלישי  ולא באמצעות אסמכתא שמציגה חברת צד ג

     

    ברור שהרגולטור צריך להתערב ויפה שעה אחת קודם - ירצה אדם להרשות לחברת הסלולר לגבות מחשבונו כספים עבור חברת צד ג יחתום על הרשאה לחיוב כמו שהוא חותם בבנק על הרשאה לחיוב חשבון - מישהו יכול לדמיין את הבנק שלו מכבד כזה סוג של הרשאות לצד ג 

     

    חברות הסלולר - מנסות לפעול כבנק (סליקה באמצעות היחשבון) יתכבדו לקבל עליהן את חובותיו של הגוף הבנקאי

     

    אני עליתי על זה במקרה כשחיפשתי כרטיס בהנחה לקמארי (מופיע בגוגל בחיפוש - כרטיסים בהנחה)

     

    אותו דבר חידון הטרויה מותגים

     

    איפה כאן כלבוטק וכל תוכניות התחקירים מהטלויזיה

     

    Attached files:
    קובץ מספר 1 (jpg)
    11/4/10 08:08
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-11 08:08:44
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אמן סודי 2010-04-09 12:22:13

    שאלה - לפני שאתם נרשמתם לשטויות הללו (וביזבזתם כמה שקלים) - את האותיות הקטנות אתם קראתם ?

     תקרא את התגובה המלאה שלי אבל הם קובעים ברירת מחדל להסכמתי לתנאי התקנון שברור שזאת עבירה על החוק

     

    11/4/10 08:15
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-11 08:15:44
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    נושא הגביה עבור צדדים שלישיים מוגדר כיום ברשיון של החברות, ואכן נראה על פניו שמדובר ב"תעשייה" ששותה מעם ישראל מאות מיליוני ש"ח בשנה (חלק לספקים והרבה לסלולריות).

    לעניין מענה והתייחסות של הספקיות הנ"ל - ברור כי אין להם כל תמריץ לענות ובודאי שלא להחזיר כספים. לכן אין להתפלא על "מסלולי המכשולים" שנתקלים בנסיון לדבר איתם.

     

    ההמלצות:

    1. לוודא מול הספק הסלולרי (פלאפון / סלקום / פרטנר / מירס) כי חסומה ההרשאה לשירותי מידע של צד שלישי.

       אם היא לא חסומה, להשקיע 15 דקות בפניה למוקד ולוודא חסימה (ההפתעה נופלת ללא שתכננתם ואז מאוחר).

    2. להקים קבוצת נפגעים על מנת ליצור כדאיות לתביעה ייצוגית.

    3. לא להאמין לחברות הסלולריות כלל - מדובר במשאבות כסף משוכללות שבר מזמן אינן חברות תקשורת, אלא חברות לביצוע גביה ממסכנים (לקוחות פרטיים).\

    4. להזהר גם מהצעות נדיבות של החברות הסלולריות - אם הציעו לכם ולא הסכמתם, זה לא מונע מהן להפעיל עליכם חיובי שווא לחבילות ופטנטים מגוונים (כל חודשיים שלושה ממציאים תעלול חדש).

     

    בקיצור - הרבה יותר חמור מסיכון של כייסים בתחנת רכבת צפופה או בשוק.

     

    כל השומר נפשו ירחק.

    בהצלחה.

    11/4/10 11:50
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-11 11:50:14
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: avibs 2010-04-11 08:08:44

     תקרא את התגובה המלאה שלי אבל הם קובעים ברירת מחדל להסכמתי לתנאי התקנון שברור שזאת עבירה על החוק

     

     מצחיק, אני גם נתקלתי באתר הזה לפני כמה חודשים - היה די ברור מהתחלה שיש שם איזה משהו פישי - השקעתי שתי דקות בריפרוף בתקנון והעפתי את האתר הזה קיבינימט. 

     

    אתה תמיד מסכים לדברים מראש שאין לך מושג מה הם ? 

    - האם מה שאתה רוצה להגיד זה שההשתתפות באתר הזה לא חייבת להיות מותנית בהסכמה לתקנון שלהם - למה שהם יעשו זאת - כדי שצרכנים רבים שפתאום התחרטו או הבינו שלוקחים מהם כסף על הבטחות חתחילו לחפש אותם (טוב, תראה אולי תזכה בכרטיס לאיזה הצגה...)


    --
    מורשה חתימה
    15/4/10 13:18
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-15 13:18:47
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אני למשל לא יודע מי רימה אותי יותר סלקום או פלאפון.

     

    סלקום הרימו אותי אשרה בעיניים . הגעתי גם לשפירע  שמרח אותי בכל מיני הסברים טפשיים.

     

    לא להאמין פשוט כך !!!! 


    --
    יועץ עסקי וארגוני - חבר הנהלת בלשכת היועצים העסקיים בישראל.
    אם כולם חושבים באופן דומה, סימן שאף אחד לא חושב
    24/4/10 23:56
    0
    דרג את התוכן:
    2010-04-24 23:58:56
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    תודה לכל המגיבים

    חסמתי את ספקי התוכן

    ו...איבדתי אמון בכל מי שמספק תקשורת = במדינה

     


    --
    על כל דלת שנסגרת נפתח שער.

    http://dynamictours.newsnet.co.il
    28/4/10 06:38
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-04-28 06:38:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אמן סודי 2010-04-11 11:50:14

    צטט: avibs 2010-04-11 08:08:44

     תקרא את התגובה המלאה שלי אבל הם קובעים ברירת מחדל להסכמתי לתנאי התקנון שברור שזאת עבירה על החוק

     

     מצחיק, אני גם נתקלתי באתר הזה לפני כמה חודשים - היה די ברור מהתחלה שיש שם איזה משהו פישי - השקעתי שתי דקות בריפרוף בתקנון והעפתי את האתר הזה קיבינימט. 

     

    אתה תמיד מסכים לדברים מראש שאין לך מושג מה הם ? 

    - האם מה שאתה רוצה להגיד זה שההשתתפות באתר הזה לא חייבת להיות מותנית בהסכמה לתקנון שלהם - למה שהם יעשו זאת - כדי שצרכנים רבים שפתאום התחרטו או הבינו שלוקחים מהם כסף על הבטחות חתחילו לחפש אותם (טוב, תראה אולי תזכה בכרטיס לאיזה הצגה...)

     

     בוא נחשוב לרגע על המקרה של כרטיסון כמייצג

     

    כמה אנשים באמת מבינים את חשבון הטלפון הנייד שלהם - לא הרבה תדבר עם אנשים מבוגרים ותבין שהרוב לא קוראים עד הסוף וגם כשקוראים בשביל 10 שקלים תחכה חצי שעה על הקו שאיזה נחמדונת תגיד לך סליחה יתוקן בחודש הבא ואז תגלה שלא רק שלא תוקן גם המשיכו לחייב

     

    אז מה שקורה זה כך אנשים מתלהבים ונרשמים על כל 1000 שנרשמו זה 30000 ש"ח אולי עשרה ישימו לב עכשיו הם צריכים לפנות לספק התקשורת שכמובן מפנה אותם לצד שלישי שמראה להם שהם חתמו והסכימו לא לדבר כמה זמן לוקח לך להגיע אליהם (כי אם הם נוכלים הם גם לא יענו) אז הם יסכימו לבטל את ההתחייבות ויש להם 29700 ש"ח בחודש נחמד לא?

     

    אזז מה אכפת להם שיהיו כמה שיתלוננו כמה זמן יימשך השוד הזה במשיכת כתפיים

     

    אני חייב להודות שהיו לי חיובים מיוניסל אני חושב והתקשרתי לאורנג אמרו לי שאני צריך לחסום את השירות ואכן חסמו אבל למה משרד התקשורת לא עושה הפוך - יוכלו לקבל את השירות אך ורק מי שביקשו אותו ולא ברירת מחדל על כולם ככה יימנעו חיובי קטינים שבמקרה שלי גרמו להערת אזהרה בבית על שימוש בשרת הורדה בתשלום

     

    את כרטיסון ודומיו אינני מאשים רק את הרגולטור שזהו תפקידו ובו הוא כשל



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שוד חשבון הסלולר באמצעות ספקי תוכן. האם הנייד הפך לכספומט? "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה