כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    מיזוגים ורכישות

    נקודת המפגש של כל מי שעניינו מיזוגים ורכישות בין תאגידים. בעלי חברות ומנהלים בכל התחומים, יועצים לסוגיהם העוסקים בכל היבטי המיזוגים והרכישות, ההיבט האסטרטגי, הפיננסי, האנושי, החשבונאי, המשפטי והמיסויי.   רוכשים ומוכרים, יועצים ולקוחות, תאגידים ודומיהם יוכלו להיפגש כאן לקפה, עסקאות, שת"פים וכיוב'.   גם אקטואליה בתחום, רכישות על הפרק, אירועים מיוחדים, מקומיים וזרים יעלו על שולחן הניתוחים כאן. 

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (1111)

    josh r
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Dinka
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    להטוט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    tal..fr
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    עפה ברוח
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דוד רפאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    נתיב האור
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    asterjet
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גדעון קידר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רוני ק
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    gilru
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דני-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    לפרסם בערוץ 2 בלי לשלם!

    19/5/10 17:01
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-05-19 17:01:18
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    סיפור שאני מספר ללקוחות סקפטים שלא מאמינים שיש להם אייטם עיתונאי בתוך העסק  הוא על קופסה תמימה שנתנו לי ליחצ"ן עבור חברת שילוח בינלאומית גדולה. קופסה כחולה ומשמימה בגודל תיבת דואר, בתוכה קלקר וקרח יבש, שבימים כתיקונם מעבירים בה פלזמות של חולים ממדינה למדינה ושמה : ת'רמובוקס.

    "אלוהים ישמור", אמרתי לעצמי, "רק כתב שהתחלק על בננה יסכים לקבל ממני כזה סיפור צנוני קופסתי, ואם בכל זאת וכטובה אישית יכתוב משהו, הוא יקבל למחרת מכתב פיטורין". 

    ימיי יחצ"נות הקופסה הם הימים  של טרום חג הפסח  והקופסה ואני התפללנו יחד שיכנס אליהו הנביא לחדר עם מרכבות האש ויקח את שנינו השמיימה, הרחק  מהכישלון הקולוסאלי המתרגש על שנינו. הסתכלתי על הקופסה. המסכנה הביטה אליי חזרה בעיינים דומעות מקרח נמס ושנינו הנהנו בהסכמה  שאנחנו אכן צועדים ללא פחות  מכישלון יחצ"ני בקנה מידה בינלאומי.  

    אבל, מסתבר שלקופסה החיננית היה קצת יותר אמון בשנינו מהאמון  שהיה  לי בעצמי. עם הלשונית שבלטה לה החוצה  הצביעה קופסתי המתוקית על העיתון, עליו הניחה את ראשה ועליו מודעות זועקות למטעמים  מכל הסוגים לחג:  בשר, עופות מצות וקראפלך אחד במבצע.

    "קראפלאך במבצע??" צעקתי לעבר הקופסה "את גאונה את , קראפלאך יציל אותנו!, איך לא חשבתי על זה קודם?". אחרי  שוידאתי עם אנשי חברת השילוח שאכן הקופסה התמימה מתאימה להוביל את הדג הלאומי והטחון מחוף לחוף מבלי שיתקלקל במטוס, הבאתי צלם, צילמנו את הקראפלך כשגזר עוטה את ראשו יחד עם הקופסה ועם עוד כמה מצות בצד וחזרת.

    בהודעה לעיתונות  הכרזתי על הקופסה הנאמנה כמי שמסוגלת להביא את הקראפלך של דודה מריים מרמת גן, שיוצאת בחג לדיל לפאריס עד למלון שלה בשדרות שאנז דליזה, והבטחתי שהטעם של הקראפלך המתוייר שילווה את מריים  בטיסה יהיהבדיוק באותו טעם, עת סיימה את הבישולים כשעזבה את ביתה ברחוב ביאליק ונסעה לנתב"ג.     

    הת'רמו בוקס הצנועה וההמומה מההצלחה הגורפת כיכבה מייד בערוץ 2  והפכה למוביל הלאומי לחו"ל של אוכל כשר לישראלים שחפצו שהקראפלך  שלהם מהארץ ילווה אותם עד למלון בחו"ל.   

    אבל לא רק ידיה של דודה מריים שטסה לפאריס עם הקראפלאך היו במעל, לא עבר זמן רב ומאות אימהות שראו בטלוויזיה  את  קופסת הפלאים ביקשו לשלוח עם ה- ת'רמו בוקס  ג'חנון, מפרום וקוסקוס לילדיהם שזה עתה השתחררו מצה"ל, ומטיילים בהודו ודרום אמריקה.

    ומאחורי מריים והאימהות המשולהבות עמד לו כבר משרד הבריאות שהזמין לא פחות מ- 20 אלף חתיכות. תודו, יצאה גדולה הקופסה שלי, והאמת למרות כל הפרסום מסיבות העיתונאים והפלאשים  ששזפו את פניה, היא ממש לא תפסה תחת, כאומרת :"אני? אני הייתי רק קופסה, זה אתם שעשיתם את כל העבודה".   

    תאמינו או לא, הסיפור אמיתי לחלוטין ומוכיח  שבכל בעסק ובשלכם, ישנה "קופסת פלאים", כזאת שיכולה בנקל לייצר באזז בציבוריות הישראלית ולהפוך לכוכבת בערוץ 2 ומבלי לשלם!. ה"קופסה" שלכם בטוח נמצאת בתוך העסק והיא תמיד תמיד מתחת לאף, רק צריך למצוא אותה, למרק אותה, לצחצח אותה, לבנות את התוכן שלה נכון, כמובן להאמין בה ובעצמכם ולשווק אותה לכתב הנכון.

    כי מבחינת התקשורת זה לא משנה כמה אתם גדולים או קטנים, אלא משנים הרעיונות החדשניים שלכם, הסביבה שלכם והיצירתיות שלכם. אתם לא מוכרחים להיות מדונה או צביקה פיק  כדי שיכתבו על העסק שלכם,  הסיפור יכול לבוא מכיוונים בלתי צפויים : שירותחדש, רעיון שאין לאף אחד ושאתם משיקים, סיוע שנתתם לאדם והוא מוכיר לכם תודה, אפילו סיפור קטן מתוך המשפחה שלכם יכול להיות הטריגר להנעת גלגל של באזז תקשורתי-אינטרנטי- טלוויזיוני סביב העסק שלכם.

    העיתונות דווקא מעדיפה לעסוק באנדרדוג- בסיפור סינדרלה, ולא במותג מוכר ושמן שמייד חשוד בעיניה כמי שמנסה למכור לה עוד פרסומת בעטיפה של סיפור עיתונאי. ולכן דווקא אם אתם קטנים ובלי יומרות ופוזה תוכלו לפרוץ ובחינם בתוך בליל הפרסום שמטיחות בנו בכל יום החברות הגדולות. אז קדימה תתחילו לפשפש בעסק שלכם, קופסת הפלאים ממתינה שם גם לכם!.   

     אשמח לענות על שאלות ב: sharurmedia@gmail.com או : 0544557367

     


    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "לפרסם בערוץ 2 בלי לשלם!"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "לפרסם בערוץ 2 בלי לשלם!"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה