כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    תמיכה ל-Cafe

    בקהילה זו תקבלו תמיכה וסיוע בשימוש באתר ודיווח על תקלות. אנא היעזרו במדריכים המופיעים לאורך העמוד בצד שמאל, לפני העלאת דיון או תגובה לדיון. בנוסף, תוכלו להעלות רעיונות והצעות לשיפור. יש לשמור על תרבות דיון נאותה ולהעלות דיונים רק בנושאים בהם עוסקת הקהילה. אין להעלות בקהילה תלונות נגד חברים ואו המערכת. לתלונות נגד חברים קיים סמל "דווח על תוכן פוגעני" המופיע בראש כל תוכן ותגובה בצד שמאל. לתלונות למערכת קיים כרטיס המערכת cafe-team .

    Café

    חברים בקהילה (8807)

    esther K
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אקולוגיה רגשית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    טלי לוי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אסתר רבקה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יעל חיון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    צלילי הלב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    itzikyy
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שקט על עקב גבוה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ~גאיה~
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    מדריכים לאתר - ***לתגובות בלבד.

    בפורום זה מופיעים כל המדריכים לשימוש באתר. במידה וניתקלתם בבעיה, ניתן להעלות תגובה במדריך העוסק בנושא. אין להעלות דיונים בפורום זה. תודה

    איך פונים אלינו למחיקת כרטיס, בעיות התחברות, תלונות ועוד?

    6/7/10 19:00
    2
    דרג את התוכן:
    2014-06-04 12:34:24
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

     

    רק בנושאים הבאים:

    *מחיקת כרטיס

    *איפוס סיסמא
    *בעיית התחברות

    *בעיה בהרשמה
    *הודעות שגיאה (רק אם לא ניתן להתחבר לאתר)


    יש לשלוח אי מייל לכתובת הבאה: support@themarker.com

    *אין להשאיר בקשות מחיקת כרטיס בתגובה במדריך זה.

    *בסוף השבוע ובחגים, לא יטופלו פניות.

     

      באי מייל שאתם שולחים:

      *בנושא האי מייל יש לציין את סיבת הפנייה. לדוגמא:

        בקשה למחיקת כרטיס בקפה.

      ולצרף את הפרטים הבאים: 

      1. תיאור הבעיה. (מחיקת כרטיס, בעייה בהתחברות, איפוס סיסמא)
      2. קישור אל הכרטיס בו מדובר.
      3. אי מייל וסיסמא איתם נירשמתם באותו כרטיס.

      4. אם יש צורך, אי מייל חלופי ליצירת קשר או שליחת מידע.

     

       הודעת שגיאה -

      יש לשלוח אי מייל רק במידה והודעת השגיאה מונעת מכם להתחבר לאתר.

      יש לצרף את הודעת השגיאה בדיוק כפי שהיא מופיעה ולציין היכן ובאילו

      נסיבות היא הופיעה.

      כמו כן, יש לצרף קישור אל הכרטיס שלכם באתר.

      *אם השגיאה לא מנעה חיבור לאתר, העלו את הבעיה בדיון בקהילת התמיכה.


    *רק הנושאים שצוינו יטופלו.
    כל בעיה אחרת, תטופל רק דרך פירסום דיון בקהילת התמיכה.

     

     

    תלונות

     
    *תלונות על תוכן פוגעני או על חבר :
    יש לשלוח רק בעזרת אפשרות "דווח על תוכן פוגעני למנהלי האתר".
    '' סמל הדף עם סימן הקריאה האדום מופיע בראש כל עמוד תוכן ותגובה,

    בצד שמאל. יש ללחוץ על סמל זה. בחלון שנפתח יש למלא את הפרטים.

    ב: שם פרטי, שם משפחה - יש לרשום את השם בדיוק כפי שמופיע בפרטי הפרופיל.
    ב:הערות - מומלץ לצרף גם את הכינוי שלכם.

       יש לפרט את סיבות התלונה על התוכן או על החבר ולשלוח.

       *הדיווח לא יפורסם בפומבי ולא תישלח תגובה לגביו.


    *אם בכרטיס החבר לא מופיעים תכנים -

     ניתן ללחוץ על סמל תוכן פוגעני בראש מדריך זה.

     ב: הערות -  יש להדביק קישור לכרטיס החבר ולרשום את פרטי התלונה.

     *פרטי התלונה יכולים לכלול גם ציטוטים של הודעות אישיות עליהן רוצים להתלונן.
    אין להעלות דיון בנושא בקהילות!

    *תלונות לגבי תכנים או חברים בקהילות :
    יש להפנות אל מנהלי הקהילה בה מדובר.
    בעמוד הראשי של הקהילה, בתיבת: מנהלי קהילה, ניתן ללחוץ על סמל המעטפה
    ולשלוח הודעה עם פרטי הבעיה, בצירוף קישור לתוכן בו מדובר.
    גם בראש דיון ותגובה בקהילות, מופיע סמל דיווח על תוכן פוגעני, עליו ניתן ללחוץ
    ולשלוח דיווח.

     

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "איך פונים אלינו למחיקת כרטיס, בעיות התחברות, תלונות ועוד?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    6/7/10 19:00
    0
    דרג את התוכן:
    2013-05-06 11:37:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    לפני שאתם מעלים תגובה או דיון:
    אנא קראו את הדיון הבא:  http://cafe.themarker.com/topic/2732600/

    בדיון מופיעה רשימת תקלות מעודכנת ויעלו עידכונים לגבי תקלות שיתוקנו.
    אם התקלה שעליה אתם רוצים לדווח מופיעה ברשימה, אין צורך להעלות
    דיווח נוסף.
    תודה :)



    --
    *מנהלת התמיכה ב- Café וקהילת מומלצים ב-Café ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    A cat's a cat and that's that. Efrat
    24/9/10 19:57
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-09-24 19:57:11
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אפרת שלום, איך אני יכולה לדווח על מישהי ששלחה לי הודעה פוגעת ומגעילה? היא לא חברה שלי באתר ואיני מכירה אותה. מכיוון שלא מדובר בתגובה שלה לתוכן כלשהו, לא מופיע אייקון של דף עם סימן קריאה. אני יכולה לצרף לינק להודעה שלה כדי שתראי אבל מכיוון שכתבת לא לחשוף הודעות כאלה בדיונים אחכה להנחיותך. לתשובתך המהירה אודה. אירינה

    --
    אירינה זגרמן
    www.zegermanpr.co.il
    24/9/10 21:30
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-09-24 21:30:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    *אם חבר שולח אלייך הודעה שאינך מעוניינת בה, לשם כך קיימת אפשרות חסימת משתמש

     המופיעה בראש העמוד הראשי של כרטיס החבר, בסרגל הלבן.

    *אם כתוצאה מתקלה שקיימת כיום, אפשרות החסימה לא מופיעה,

     לשם כך קיים בראש כל תוכן או תגובה שהחבר פירסם בכרטיס שלו,

     סמל של דף עם סימן קריאה אדום.  "דווח על תוכן פוגעני למנהלי האתר".

     לחיצה על סמל זה תפתח חלון בו יש למלא את הפרטים.

     ב: הערות, יש לרשום את פרטי התלונה ולשלוח.

     במידה ומדובר בהודעות אישיות, ניתן להדביק את ציטוט ההודעה ב: הערות.

    *אם בכרטיס החבר לא מופיעים תכנים בהם ניתן ללחוץ על סמל תוכן פוגעני,

     או הכרטיס סגור רק לצפיית חברים ולא מופיע הסרגל הלבן עם אפשרות החסימה,

     רק במידה ומדובר בהטרדות חוזרות ונישנות, ניתן לשלוח את התלונה בהודעה אישית אליי.

     


    --
    *מנהלת התמיכה ב- Café וקהילת מומלצים ב-Café ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    A cat's a cat and that's that. Efrat
    24/9/10 21:42
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-09-24 21:42:16
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אפרת ש. 2010-09-24 21:30:25

    *אם חבר שולח אלייך הודעה שאינך מעוניינת בה, לשם כך קיימת אפשרות חסימת משתמש

     המופיעה בראש העמוד הראשי של כרטיס החבר, בסרגל הלבן.

    *אם כתוצאה מתקלה שקיימת כיום, אפשרות החסימה לא מופיעה,

     לשם כך קיים בראש כל תוכן או תגובה שהחבר פירסם בכרטיס שלו,

     סמל של דף עם סימן קריאה אדום.  "דווח על תוכן פוגעני למנהלי האתר".

     לחיצה על סמל זה תפתח חלון בו יש למלא את הפרטים.

     ב: הערות, יש לרשום את פרטי התלונה ולשלוח.

     במידה ומדובר בהודעות אישיות, ניתן להדביק את ציטוט ההודעה ב: הערות.

    *אם בכרטיס החבר לא מופיעים תכנים בהם ניתן ללחוץ על סמל תוכן פוגעני,

     או הכרטיס סגור רק לצפיית חברים ולא מופיע הסרגל הלבן עם אפשרות החסימה,

     רק במידה ומדובר בהטרדות חוזרות ונישנות, ניתן לשלוח את התלונה בהודעה אישית אליי.

     

     לא הבנתי איפה יש חלון "הערות". היא שלחה לי הודעה אישית, לא פרסמה תוכן או תגובה. היא לא חברה שלי באתר ואף פעם לא ביקרתי בכרטיס שלה ואני גם לא רוצה להכנס לכרטיס שלה. אני לא מכירה אותה בכלל.

    תודה


    --
    אירינה זגרמן
    www.zegermanpr.co.il
    25/9/10 15:59
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-09-25 15:59:43
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אנא שימי לב למה שכתבתי:

    בראש כל תוכן או תגובה שהחבר פירסם בכרטיס שלו,

    מופיע סמל של דף עם סימן קריאה אדום.  "דווח על תוכן פוגעני למנהלי האתר".

    (סמל זה מופיע גם בקהילות בראש כל דיון ותגובה לדיון)

    לחיצה על סמל זה תפתח חלון בו יש למלא את הפרטים.

    ב: הערות, יש לרשום את פרטי התלונה ולשלוח.

     

    הסמל הזה אינו מופיע בהודעות אישיות כיון שהן פרטיות לחלוטין ולא ניתן לשלוח קישור אליהן.

    ניתן לדווח על תוכן של הודעות אישיות ע"י שימוש בסמל תוכן פוגעני כפי שהסברתי.

    לאחר הלחיצה על הסמל, בחלון שנפתח, ב: הערות , ניתן להדביק את טקסט ההודעה.

     

    לא ניתן לחסום חבר מבלי להיכנס אל הכרטיס שלו.

    אפשרות החסימה מופיעה רק בכרטיס של החבר, בראש העמוד הראשי.

     


    --
    *מנהלת התמיכה ב- Café וקהילת מומלצים ב-Café ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    A cat's a cat and that's that. Efrat
    28/4/11 18:32
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-04-28 18:32:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איך מוחקים כרטיס ? תודה אמיר פלג
    28/4/11 18:51
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-04-28 18:51:10
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כפי שמוסבר במדריך בדיון זה,

    יש לשלוח אי מייל לכתובת הבאה:
    support@themarker.com
    באי מייל יש לצרף את הפרטים הבאים:
    1. בקשה למחיקת הכרטיס.
    2. קישור אל הכרטיס אותו מבקשים למחוק.
    3. אי מייל וסיסמא איתם נירשמת באותו כרטיס.

     

     


    --
    *מנהלת התמיכה ב- Café וקהילת מומלצים ב-Café ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    A cat's a cat and that's that. Efrat
    9/6/11 21:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-06-09 21:04:50
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    פניתי בתלונה לפני כשבוע ועדיין לא קיבלתי תגובה. עכשיו שוב פניתי לגבי אותה בעיה.

    --
    אושר זה לא כשיש לך כל מה שאתה אוהב, אלא כשאתה אוהב כל מה שיש לך
    9/6/11 21:20
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-06-09 21:20:00
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אם בתלונה שלך התייחסת לכך שהתכנים מופיעים בעידכון היומי

    שנשלח אל האי מייל, זו תקלה שעידכנו לגביה.

    לא ניתן לבטל כרגע עידכון תכנים אלו כיון שהחבר אינו מופיע ברשימת החברים.

    כאשר תתוקן התקלה, יעודכנו גם החברים מהם מופיע עידכון.

     

    *אין צורך לשלוח בנושא כזה דיווח על תוכן פוגעני.

     ניתן לשאול כאן במדריך, מבלי לציין את שם החבר.

     


    --
    *מנהלת התמיכה ב- Café וקהילת מומלצים ב-Café ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    A cat's a cat and that's that. Efrat
    25/7/11 16:01
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-07-25 16:01:14
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שלום אפרת שיניתי את הכרטיס אלי (אינפורמציה) אך כתוצאה מחיפוש בגוגל על פי שמי המלא המידע שמופיע הוא כמו זה שהופיע בכרטיס של לפני ששניתי. אני לא מעוניינת שזה יופיע בחיפוש בגוגל – מה עלי לעשות ? תודה והמשך יום טוב. אביגיל
    25/7/11 16:56
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-07-25 16:56:54
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום אביגיל

    אם המידע התעדכן באתר, הבעיה היא בגוגל ויש לפנות אליהם.

    זו בעיה ידועה עם גוגל בכל הנוגע לריענון ועידכון המידע בשרתים שלהם.

    כאשר את פונה אליהם, עדכני אותם שכל המידע כן עודכן באתר

    רק בתוצאות החיפוש בגוגל הוא עדיין מופיע ולא מעודכן.

     


    --
    *מנהלת התמיכה ב- Café וקהילת מומלצים ב-Café ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    A cat's a cat and that's that. Efrat
    26/7/11 08:58
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-07-26 08:58:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אוקיי. אנסה את גוגל. תודה


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "איך פונים אלינו למחיקת כרטיס, בעיות התחברות, תלונות ועוד?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה