כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    איכות הסביבה

    קהילת איכות הסביבה  

    סביבה וחיות

    חברים בקהילה (5532)

    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ofer ben z
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    mr.unicorn
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shimi79
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איציק אביב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    amnonti
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רמיאב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רובינזוןקרוזו
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    סביבה, עסקים ותעשייה

    בפורום זה נקשר בין פעילות עסקים, התעשייה ואיכות סביבה. \r\nאין סוד שלפעילות התעשייתית של גורמים פרטיים וציבוריים השלכות כבדות אל איכות הסביבה.\r\nהפורום נועד ליצור שיח שבו נבחן את הקשר ונציע דרכים לשיפור הסביבה במגזר התעשייתי והעסקי.\r\n\r\n

    בטר פלייס והאיוולת של משרד התשתיות

    15/5/11 17:59
    3
    דרג את התוכן:
    2011-05-22 14:33:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ בטר פלייס ]

    לקראת ההשקה המסחרית בסוף השנה, חשפה היום (א') חברת בטר פלייס, מקבוצת החברה לישראל  את המכונית החשמלית שתשווק בישראל, הרנו פלואנס (Fluence Z.E). מחיר המכונית בגרסת הבסיס יעמוד על 122,900 שקל, לא כולל חבילת שירות. מחיר הגרסה היוקרתית יעמוד על 129,900 כולל ריפוד עור ואבזור נוסף.

     

    החבילה כנראה לא מיועדת לאלו שנוסעים פחות מ 20 אלף ק"מ בשנה ואת הצרכנים האחרים  היא קושרת  לתקופה ארוכה ולהתחיבויות ארוכות טווח. צרכן שיצא את משפחתו לחו"ל לחודש ימים במהלך השנה כנראה יאלץ לשלם לחברה את דמי השימוש החודשיים, למרות שלא נסע ברכב באותה תקופה. מאידך שיטת החבילות מאלצת את הצרכן להצדיק את מחיר החבילה ולנסוע בהתאם, דבר שיצופף את כבישנו עוד יותר ויחמיר את מצב החניה בערים הגדולות.


    רכבים היברידיים, רכבים המופעלים על ידי גז  ורכבים חסכני אנרגיה שעושים 20 ק"מ לליטר מעמידים תחרות קשה לרכב החשמלי בעיקר כשזמני החלפת הבטריות עשויים לעצבן את הצרכנים .


    רשת ביתית חכמה מאפשרת שליטה וניהול של כל שקע מרחוק . חברת Gnrgy מציעה גם שקע חכם לטעינה ולניהול רכבים חשמליים ללא צורך בתשתית מיוחדת של רשת מנוהלת כפי שמציעה חברת בטר פלייס.


    הנטייה של משרד התשתיות לחייב הקמת רשת יעודית מנוהלת לרכבים חשמליים ולמנוע מבעלי רכבים חשמליים את הטעינה בשקעים ביתיים היא איוולת , שאין לה סימוכין בהתפתחות הטכנולוגית של הרשתות החכמות.

        ''                                                    

         מי צריך את בטר פלייס? שקע ביתי חכם להטענת מכונית חשמלית .                                                  

    חברת בטר פלייס מציעה את המכונית החשמלית גם בדנמרק ואולם בדנמרק אזרחים יכולים להטעין מכונית חשמלית בשקע הביתי. לא פלא שצרכן שניסה את המכונית של בטר פלייס בדנמרק מתלונן על אבדן החופש ועל החשש ממונופול.


    מחיר המתקן הביתי בדנמרק עומד על כ 2000 דולר שאינם כלולים במחיר החבילה. הצרכנים הישראלים שאינם יכולים להטעין מכונית חשמלית מהשקע הביתי וחיבים להתקשר עם חברת החשמל דרך מתווך מונופוליסטי, יאלצו כנראה  להוציא 8000-10000  שקלים. העמדה הביתית עומדת להיות מקור רווח חשוב לבטר פליס והכול בחסות, ברשות וברוב אווילותה של הרשות המבצעת .


    המלחמות של שר התקשורת משה כחלון  יהיו קרבות שוליים ליד המלחמות העתידיות להוצאת המתווך המונופוליסטי מעמדות הטעינה לרכב החשמלי בבתים וברחובות.  


    אני חושב שלמכונית החשמלית יש מקום של כבוד במערך התחבורה העולמי, וראוי לברך את שי אגסי

    על הנחישות, אבל הגישה של היזמים ושל ממשלת ישראל להכנסת  אזרחי ישראל למסגרת  מונופוליסטית נוספת, ראויה לכל גנאי ואין לה הסבר אחר מאשר כניעה לבעלי ההון ולמשטר הריכוזיות הישראלי. 


    אני מציע לשר התשתיות עוזי לנדאו, להפסיק להפחיד את אזרחי ישראל בשדים ורוחות בדמות הנפט הערבי ולתת קרדיט לצרכן הנבון ולכוחות השוק .     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "בטר פלייס והאיוולת של משרד התשתיות"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    16/5/11 08:10
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-16 08:10:24
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מאמר חשוב. לדעתי רוב הציבור בכלל לא מודע לאלטרנטיבה של הטענה בבית. עוזי לנדאו הוא האיש הלא נכון באחד התפקידים החשובים במשק. אדם חסר מעוף,ומחשבה עצמאית. אף שבאופן עקבי הוא דואג לבעלי ההון על חשבון הסביבה והציבור הוא נתפס כאידיאליסט לאומי נקי כפיים. מענין מדוע?
    16/5/11 08:22
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-16 08:22:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כמה עובדות נוספות:

    אנחנו עדיין אוהבים לנהוג, לשמוע את נהמת המנוע,

    וככל שישנם יותר צילינדרים, כך יטב.

     

    עדיין קשה לחלקנו, קוגניטיבית למצוא הקשר בין רכבי הפרטי, המשמש אותי - לבין התחממות גלובאלית, כשהתעוררות המזרח הינה מפלצתית.

     

    אני באופן פרטי, שהייתי בין הראשונים לקנות את הטויוטא פריוס, )ולאחר מכן סופר לי כי ככל הנראה אזור החלציים טוגן כהלכה...) לא ארוץ לרכוש את הרנו של בטר פלייס.

     

    מונופול - בין ערובה?

     

    לא עם אנרגייה ירוקה, לא עוד ולא בכלל.

     

    תודה

    16/5/11 10:16
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-16 10:16:13
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תודה על המאמר.

    כמה נקודות - אתמול היתה כתבה בערוץ 10 על הפרויקט, וחבילות השירות.
    http://news.nana10.co.il/Category/?CategoryID=300483
    מסתבר, עפ"י הכתבה, שזה באמת לא תמיד כדאי ללקוח הפרטי, בייחוד לא עבור מי שלא נוהג הרבה.

     

    צטט: עופר סקלי 2011-05-16 08:22:38

    כמה עובדות נוספות:

    אנחנו עדיין אוהבים לנהוג, לשמוע את נהמת המנוע,

    וככל שישנם יותר צילינדרים, כך יטב.

     

    אנחנו אולי אוהבים לשמוע את נהמת המנוע של המכונית שלנו, אבל אני לא בטוח כמה מאיתנו אוהבים את נהמות המנוע של עומס מכוניות בכבישים ליד ביתינו.


    עדיין קשה לחלקנו, קוגניטיבית למצוא הקשר בין רכבי הפרטי, המשמש אותי - לבין התחממות גלובאלית, כשהתעוררות המזרח הינה מפלצתית.

     

    אני חושב שאתה צודק, ולכן לדעתי יש טעם להתערבות רגולטורית שתטיב הרבה יותר עם מי שכן קושר בין השניים וכבר מחליט על מעבר לרכב המזהם פחות.

     

    תודה

     

    16/5/11 10:45
    0
    דרג את התוכן:
    2011-05-16 10:47:16
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    היי

    אכן "עוזי לנדאו הוא האיש הלא נכון באחד התפקידים החשובים במשק. אדם חסר מעוף,ומחשבה עצמאית...", יתר על כן אני עוד זוכר אותו כמנכ"ל משרד התחבורה, כבר אז, הוא לא ניהל נכון את המשרד, ולא פעל לצמצום התאונות...

    אשר לעופר שציין כי "כמה עובדות נוספות:

    אנחנו עדיין אוהבים לנהוג,

    לשמוע את נהמת המנוע,

    וככל שישנם יותר צילינדרים, כך יטב.

    אזי אלה "עובדות" שלך, מעולם לא היה מחקר בנושא, ומעבר לכך, זה שאתה שואף לכך, זה עדיין לא עובדה...

    על אחת כמה וכמה לא מקובל ש- "כך ייטב", אולי לגביך בלבד...

    אשר לנושא הכללי, אזי הרכב החשמלי שהופץ ונמכר בארה"ב, אך "נעלם" מאחר והחברה החליטה לאחר שלוש שנים ל- "העלים" את המכונית החשמלית המוצלחת ביותר שפעלה דאז בתחילת שנות ה- 70.

    אותה מכונית נטענה בשקע חשמלי פשוט ביותר אשר התחבר לשקע ביתי, ולא לשקע מיוחד המוצע למשל בדנמרק - כפי שצויין שעלותו 2000$, זאת כאשר שקע חשמלי עלותו כ- 20 ש"ח...

    דרך אגב אם זכור לכם ההצעה של "בטר פלייס" היתה החלפת מצבר ולא טעינה, אזי לא ברור מדוע חלה תפנית בנושא?.

    עקרונית נראה לי כי כל התקשרות כובלת הינה תמיד לרעת הצרכן אך מועילה לצד השני...


    --
    פרטים נוספים באתר:
    http://www.acoustic4u.com
    16/5/11 13:34
    0
    דרג את התוכן:
    2011-05-16 13:39:13
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הקמפיין שלי:

     

    החלף סוליות ולא סוללות.

     

    אני בטוח שאגסי לא יצליח למכור מחוץ לישראל מכוניות המופעלות בקונצפציה הזו.

    אנשים רוצים להיות חופשיים מכל שעבוד, ותלות. על כן,

     

    אני מוכן להחליף סוליות ולא סוללות.

    16/5/11 17:02
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-16 17:02:10
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ואיך טוען את הרכב מי שגר בבניין משותף ללא חנייה, כלומר ללא נגישות לתקע חשמלי ?
    16/5/11 20:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-16 20:04:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אפשר להיות בטוחים שהיתה הרבה פוליטיקה מעורבת. את הרעיון המקורי קידם פרס.

    נשאלת השאלה מדוע אצלנו דואגים כל כך ליזם? 

    אם בדנמרק המודל שונה ועדיין סביר שטוב גם ליזם מדוע אצלנו צריך לבנות אותו באופן שלא מיטיב עם הציבור?

    עם כל הרצון לרכוש מכונית חשמלית אין לי כוונה לעשות זאת עד שתהיינה עוד אלטרנטיבות

     

    אולי פתרונות כמו טעינת חשמל אלחוטית יגיעו מהר מאשר אנחנו חושבים ויעזרו לפתוח את השוק  

    16/5/11 20:40
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-16 20:40:06
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: תומראהרוני 2011-05-16 17:02:10

    ואיך טוען את הרכב מי שגר בבניין משותף ללא חנייה, כלומר ללא נגישות לתקע חשמלי ?

     

     

    ועד הבית ידאג לשקע עבור כל משתמש מבלי להתחייב למונופול כזה או אחר . החיוב יכול להתבצע באמצעות כרטיס פריפאיד.

    18/5/11 16:16
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-18 16:16:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: רפי גליק 2011-05-16 20:40:06

    צטט: תומראהרוני 2011-05-16 17:02:10

    ואיך טוען את הרכב מי שגר בבניין משותף ללא חנייה, כלומר ללא נגישות לתקע חשמלי ?

     

     

    ועד הבית ידאג לשקע עבור כל משתמש מבלי להתחייב למונופול כזה או אחר . החיוב יכול להתבצע באמצעות כרטיס פריפאיד.

     ------------

    ועד בית לא "ידאג".

    אף לא אחד חייב להקדיש מזמנו כדי לטפל בבעיות התדלוק של השכן.

    ויש גם היבטים חוקיים:

    והיה ונגרם נזק (אחור לעבודה וכו') בגלל תקלה בשקע,  ?

    ולמה מי שאין לו רכב או מחזיק רכב בנזין צריך להשתתף?

    18/5/11 21:31
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-18 21:31:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הולה הופ בדרך לבטר פליס. אני מבין שאתה לא יודע שוועד הבית משלפ עבור הגינה, מחזיק את המעלית ומטפל בשרותי הניקיון של הרכוש המשותף. אולי בטר פליס יתחילו לתת גם שרותי ניקיון לבתים משותפים.

     

     

     

     

    צטט: הולה הופ 2011-05-18 16:16:53

    צטט: רפי גליק 2011-05-16 20:40:06

    צטט: תומראהרוני 2011-05-16 17:02:10

    ואיך טוען את הרכב מי שגר בבניין משותף ללא חנייה, כלומר ללא נגישות לתקע חשמלי ?

     

     

    ועד הבית ידאג לשקע עבור כל משתמש מבלי להתחייב למונופול כזה או אחר . החיוב יכול להתבצע באמצעות כרטיס פריפאיד.

     ------------

    ועד בית לא "ידאג".

    אף לא אחד חייב להקדיש מזמנו כדי לטפל בבעיות התדלוק של השכן.

    ויש גם היבטים חוקיים:

    והיה ונגרם נזק (אחור לעבודה וכו') בגלל תקלה בשקע,  ?

    ולמה מי שאין לו רכב או מחזיק רכב בנזין צריך להשתתף?

     

     

     

     

    22/5/11 14:33
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-05-22 14:33:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    כל מילה חקוקה בסלע. חבל שבמדינת ישראל כל התקדמות, וכל רפורמה נעשות באופן שמחזק את המונופוליסטים הגדולים ומקשה על הצרכן הפשוט. חישוב פשוט של העלויות שמציעה בטר פלייס מלמד שעדיף להמשיך ולנסוע ברכב בנזין ולזהם את הסביבה. נדמה שאת אותו הדבר אפשר לומר גם על שירות האופניים של עיריית תל אביב, שהינו יקר וחסר כל הצדקה כלכלית.

    --
    עו"ד ניר גולן, רח' קרל נטר 2, תל אביב 03-5605454
    http://www.nirgolan.com


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "בטר פלייס והאיוולת של משרד התשתיות"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה