היי
אכן "עוזי לנדאו הוא האיש הלא נכון באחד התפקידים החשובים במשק. אדם חסר מעוף,ומחשבה עצמאית...", יתר על כן אני עוד זוכר אותו כמנכ"ל משרד התחבורה, כבר אז, הוא לא ניהל נכון את המשרד, ולא פעל לצמצום התאונות...
אשר לעופר שציין כי "כמה עובדות נוספות:
אנחנו עדיין אוהבים לנהוג,
לשמוע את נהמת המנוע,
וככל שישנם יותר צילינדרים, כך יטב.
אזי אלה "עובדות" שלך, מעולם לא היה מחקר בנושא, ומעבר לכך, זה שאתה שואף לכך, זה עדיין לא עובדה...
על אחת כמה וכמה לא מקובל ש- "כך ייטב", אולי לגביך בלבד...
אשר לנושא הכללי, אזי הרכב החשמלי שהופץ ונמכר בארה"ב, אך "נעלם" מאחר והחברה החליטה לאחר שלוש שנים ל- "העלים" את המכונית החשמלית המוצלחת ביותר שפעלה דאז בתחילת שנות ה- 70.
אותה מכונית נטענה בשקע חשמלי פשוט ביותר אשר התחבר לשקע ביתי, ולא לשקע מיוחד המוצע למשל בדנמרק - כפי שצויין שעלותו 2000$, זאת כאשר שקע חשמלי עלותו כ- 20 ש"ח...
דרך אגב אם זכור לכם ההצעה של "בטר פלייס" היתה החלפת מצבר ולא טעינה, אזי לא ברור מדוע חלה תפנית בנושא?.
עקרונית נראה לי כי כל התקשרות כובלת הינה תמיד לרעת הצרכן אך מועילה לצד השני...
הוספת תגובה על "בטר פלייס והאיוולת של משרד התשתיות"
נא להתחבר כדי להגיב.
התחברות או הרשמה