כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    וול סטריט - שוק ההון האמריקאי

    בין אם אתם סוחרים או משקיעים ,חובבים או מקצוענים שזה עיסוקם העיקרי, כאן תמצאו מידע שמושי ,נתוחי שוק ,מאמרים, תובנות ורעיונות וכמובן הזדמנויות "חמות" למסחר והשקעה בשווקים בוול סטריט.

    שווקים פיננסיים

    חברים בקהילה (2461)

    יוסף צ.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    lior peleg
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    aviav1
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דוקטור קולנוע
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ברקס
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריאל דר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לומפומפיר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    guy123423
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    amirh
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    magidi
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שמוליק_
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ניסים.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    די למתווכים: לא קונים מכונית חשמלית ללא טעינה מהשקע הביתי

    23/6/11 23:41
    0
    דרג את התוכן:
    2011-06-25 15:21:02
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ בטר פליס ]

    הענק שניידר אלקטריק: המכונית החשמלית תוטען בבית. אז אל תקנו מכונית חשמלית שלא ניתן להטעין אותה בבית ישירות מהשקע של חברת החשמל  וללא מתווכים. 

     

    חם לנו, חם בכדור הארץ וחם לתעשיית המחשוב שלנו. חברת שנידר העולמית חוזה כי עד 2030 תוכפל צריכת האנרגיה העולמית . הדרישה ל50% חסכון בגזי פליטה בעשרים השנים הבאות, נתקלת באתגר כמעט בלתי אפשרי כאשר צריכת האנרגיה העולמית מוכפלת כל עשרים שנה, מה שחברת שניידר אלקטריק מכנה: הדילמה הגדולה של האנרגיה העולמית במחצית המאה העשרים ואחת. 


    אחת המגבלות  העיקריות בתעשיית המיחשוב זה התגברות על החום הנוצר בתהליכי העיבוד. השיפור בביצועי המעבדים הבודדים נפסק כמעט כליל בחמש השנים האחרונות ויעילות העיבודים  עוברת למערכות מרובות ליבות, של  שניים, ארבע, שמונה והיד נטויה.


    "ריבוי ליבות הוא אמצעי נפוץ כיום להגברת הביצועים של המערכת לא רק ב-PC אלא גם במערכות משובצות בזמן אמת או במערכות משובצות בכלל", אמר נסים סבן, מנהל אזורי לתחום האפליקציות בטקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments). סבן הוסיף, כי "אחת הבעיות הקשות ביותר היא פיזור הספק. הגענו למצב שהוא מהווה חסם לכוח חישוב, בעוד שהמערכות משובצות המחשב צריכות להיות קומפקטיות. הדרך לעשות זאת היא לפצל את העבודה בין מעבדים. אם המגמה תימשך ב-2030, צפיפות האנרגיה של הטלפון תהיה כמו כור גרעיני".


    יוסי דיין המהנדס הראשי של  חברת שניידר אלקטריק  בישראל מעריך שתעשיית המיחשוב מהווה שני אחוזים מצריכת האנרגיה העולמית ואל שני האחוזים האלו נוסף אחוז אחד מצריכת האנרגיה העולמית המשמש לקירור מערכות המיחשוב, המתחממות ככל שעולות  כמויות העיבודים.


    חברת APC , חברת הבת של קונצרן שניידר שהשיקה  השבוע את קוו המוצרים החדש שלה בישראל, יודעת להקטין את צריכת האנרגיה לקירור מערכות המיחשוב  ב עד  50 אחוזים לעומת המצב הקיים. חצי אחוז חסכון בצריכת האנרגיה העולמית זה טריליונים ולעסק מדובר על חסכון שנתי של עשרות אלפי שקלים לכל מ"ר ארונות מחשוב בדטה סנטר.


    עדיין לא ברור אם בישראל נוכל להטעין מכוניות חשמליות בטעינה ביתית או שנצטרך

    להעזר במתווך כמו בטר פלייס. אני מקווה שמהפכת הקוטג' תשפיע לטובה על הממשלה. כי להקים

    היום מונופול או קרטל לגביית דמי טעינת מצברים, זו תוצאה של טמטום או רשלנות במקרה הטוב ושחיתות במקרה הרע.


    בישראל יש עשרות אלפי צרכנים שמטעינים יום יום מצברים ביחידות האל פסק שלהם או במערכות גיבוי לשעת חירום שפעולתם דומה אחד לאחד להטענת מכוניות חשמליות. האם גם הם יעברו בעתיד לידי המתווכים. בתמונה למטה השקע הביתי מתוצרת חברת הענק שניידר אלקטריק.

    ''

    הפתרון של חברת שניידר להטענת המכונית החשמלית בבית. האם  הממשלה הישראלית מאמינה  לחברה שמחזור המכירות של כ 20 מיליארד דולר או לחברה ישראלית שטרם מכרה ולו מערכת אחת.


    חברת שניידר מאמינה בעתיד המכונית החשמלית כפתרון תחבורתי לצפיפות האוכלוסין במגזר העירוני. לשם כך מפתחת החברה מגוון של אפשרויות טעינה הנותנות מענה לנושאי תקינה, בטיחות ,יעילות , ניהול, זיהוי, בילינג ועוד.

     

    חברת שנידר מאמינה כי ניתן להטעין את המכונית החשמלית בבית בחיבור לפאזה אחת או לתלת פאזי , באופן בטוח, מנוהל ויעיל שיענה על דרישות רשת החשמל, יצרני הרכב  והצרכנים. בלינק המצורף תוכלו לראות את מגוון ההצעות של חברת שניידר ובכלל זה את הטעינה הביתית.

     

    קברניטי המשק כבר  למדו בסלולאר ובמוצרי החלב, כי השאננות של הרגולציה בתחילת הדרך, מובילה לריכוזיות ולעושק של הצרכן הישראלי בהמשך וראש הממשלה קורא לשרים ללמוד משר התקשורת כחלון.

    ''

    הפריוס של טויוטה  שמתחברת לשקע הביתי הגיעה לישראל. עדיין  לא ברור אם תוכל להטעינה כפי שיעשו אזרחי כל העולם.

     

    יזמי המכונית החשמלית בישראל דיברו על בידודה הגיאוגרפי של ישראל ומידותיה הקטנות כיתרון, היום אנחנו למדים כי היתרון הזה מתורגם בחברה הריכוזית המקומית לכלכלת אי, שבה הצרכן הישראלי נשחק בין מונופולים וקרטלים הנוצרים בברכת הממשלה וחוגגים בשאננותה .

     

    אז אל תקנו מכונית חשמלית שלא ניתן להטעין אותה בבית ישירות משקע של חברת החשמל  וללא מתווכים. 

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "די למתווכים: לא קונים מכונית חשמלית ללא טעינה מהשקע הביתי"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    25/6/11 06:46
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-06-25 06:46:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    על קוטג' וטעינה חשמלית בניגוד לגבינה, שאפשר לצרוך או להחרים, תשתית החשמל שייכת לכלל אזרחי ישראל. מי שירכוש בעתיד מכונית נטענת לא יוכל להתמקח עם מי שיקבל מהמדינה את השקע ולמעשה רישיון להדפסת כסף. http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/252/504.html?hp=16&cat=479&loc=8
    25/6/11 09:44
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-06-25 09:44:44
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    טויוטה ישראל למדינה: תנו לטעון בשקע ביתי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4085318,00.html
    25/6/11 15:21
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-06-25 15:21:02
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    הניהול החכם של רשת החשמל שגם אצלנו התחיל נותן מענה לכל הבעיות שהצגת . אם נכנסתם ללינקים במאמר ראית שיש כבר פתרונות לסוגים שונים של הטענה וסטנדרטים . בהטענה איטית בבית אפשר להשתמש בהתקן חד פאזי של 8-10 אמפר שזה אומר כ שני קילוואט שעה, שזה לא יותר מהפעלת מזגן בינוני בבית. האם חברת חשמל מזהה כשל ברשת כשהאזרחים מפעילים מזגנים או תנורי אפיה. במקרה הזה משך הטעינה המלאה בבית תארך כ עשר שעות . מישהו מנסה לייצר פאניקה אצל ציבור שלא מבין את המטריה ואצל רשויות, שאני לא יודע אם הם לא מבינות או עושות את עצמן.


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "די למתווכים: לא קונים מכונית חשמלית ללא טעינה מהשקע הביתי"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה