כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    יזמים ומשקיעים

    הזירה הרותחת למפגש בין יזמים למשקיעים ב-TheMarker Café. יש לכם רעיון ענק ואתם מחפשים משקיע? יש לכם כסף פנוי ואתם רוצים לאתר ממציא להשקיע בו? רוצים לדעת איך הופכים ליזמים מוצלחים? הגעתם למקום הנכון.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (8867)

    מדלן גזיאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גידי יון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר לשם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    סומפני
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    eli_cohen
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    זוקאיה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    (דורון גראור)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    יזמות

    פורום יזמות

    המיזם הבא שלכם: אירוע עסקי: 5 כללים להפקת אירוע עסקי או אירועי חברות !

    21/11/11 18:28
    0
    דרג את התוכן:
    2012-10-23 09:47:36
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ כללים, אירוע, עסקי ]

    אירועים עסקיים הם עניין רציני המצריך תכנון קפדני ומדויק לטובת אירוע חווייתי, מהנה, ולא פחות חשוב – טעים שמשאיר טעם של הצלחה.

     

    א. הגדירו מראש את סוג האירוע: אירועי חברות גדולים, מחולקים בדרך כלל לשני סוגים מרכזיים:

    1. אירוע עסקי לעובדי החברה (עם או ללא בני משפחה).עשוי להגיע לעד  600 איש. כולל ארוחה קלילה בקבלת פנים, מפגש קצר, הרצאות או סדנאות, הצגה כללית וקינוחים לסיכום החוויה.

     

    2. אירוע לקידום החברה. אירוע עיסקי לטובת הצגת פעילות החברה למשקיעים, עובדים, שותפים ועוד. עשוי להגיע לעד 300 איש שנבחרו בקפידה על ידי נציגי החברה. בד"כ יוזמנו גם ספקים ואורחים מחו"ל. האירוע מחולק לקבלת פנים ארוכה מהרגיל, התכנסות והצגת פעילות החברה, עמידה בלו"ז מאד צפוף ומסודר, דברי חברי ההנהלה ופרזנטציות שונות, ארוחת צהריים, המשך הרצאות, הפסקות תה/קפה ועוגה ודברי סיכום הכוללים הפתעות, חומרי קריאה שונים וקינוחים. מכאן, שלהחלטתכם לגבי סוג האירוע יש השפעה מכרעת על העלות, הלו"ז, המשאבים הדרושים, התפריט וחלוקת העבודה לפני ובזמן האירוע.

     

    ב. התפריט: מתחם האירועים שמולו אתם עובדים יזמין אתכם לביקור טעימות. זה הזמן לעבור על המנות, להתייעץ ולבנות נכון את האירוע, צורות ההגשה וכמובן יש להתחשב באורחים המגיעים מארצות אחרות. אירועים עסקיים, בדרך כלל בניגוד לחתונות או ברי מצוות, נמשכים זמן קצר יותר החל מההגעה ועד דברי הסיכום לכן, יש לתת דגש חזק יותר על עמדות הפתיחה בקבלת הפנים וכן על מגוון השתייה ולהקצות כמות מספקת בלי לפגוע חלילה בטעם. בהנחה ובני משפחה וילדים משתתפים באירוע יש לקחת בחשבון מנות מתאימות.

     

    ג. משאבים באירוע: כמקובל באירועים עסקיים, השעות הראשונות מוקדשות בדרך כלל למנגלינג ו-  Smalltalk's. יש צורך לדאוג למספיק כסאות ושולחנות בר נוחים, שירותי בר בקבלת הפנים, וכמובן, פינות ישיבה בלתי פורמאליות כמו כסאות נח, ספות ואולי אפילו סלוני ישיבה פינתיים מעוצבים. החלק השני, צריך להישען בעיקר על ישיבה זמנית לצורך ההרצאות או הסדנאות. אין צורך בשולחנות מעוצבים באירועים עסקיים! יש לציין כי באירוע עיסקי לא חייבים להיראות כמו ישיבה בחתונות או ברי מצוות. בחירת שולחנות ישיבה הינה ברירת מחדל שחברות רבות רוצות ליישם אך קיימות שיטות הושבה נוספות ומיוחדות שיעניקו את הפרטיות הנדרשת יחד עם נוחות ואוירה עיסקית קלאסית. לכן, יהיה נכון להיוועץ בשירותי המעצבים/ מפיקים של מתחם האירועים ולבקש הצעות ורעיונות לסידור.

     

    ד. ולחלק האמנותי: אירועים עסקיים בדרך כלל משמשים ככלי לגיבוש העובדים, הצגת תכניות עסקיות, הצלחות ולעתים אפילו חלוקת פרסים או מתנות. לכן, יש לוודא שבמתחם קיימת במה או רחבה, מקרנים ומערכת הגברה ראויה שניתן לשכור כחלק מהאירוע. במקרה ולא יש לקחת בחשבון השכרת מערכת תאורה או הגברה לצורך האירוע בלבד.

     

    ה. הפרטים הקטנים: תוכלו להיעזר במתחם האירועים בשירותי צילומי סטילס, וידאו, D.J, מקרנים והגברה. בדרך כלל תוכלו לבקש את השירותים הללו כהצעה כוללת ובכך לחסוך מאמצי תיאום ובדרך כלל גם כסף.

     

    ולא לשכוח את אלמנט החניה. קצת אחרי האוכל, תמצאו אותו כמרכיב מכריע בשיחות היום שאחרי. לכל מתחם אירועים יש הסדרי חניה באזור (לפעמים בתשלום).

     

    אירוע מוצלח !

     

    יעקב יהב, מנהל שיווק מתחם האירועים וגה הרצליה פיתוח,

    טלפון: 09-9581444

    http://www.vega-hall.co.il/

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "המיזם הבא שלכם: אירוע עסקי: 5 כללים להפקת אירוע עסקי או אירועי חברות !"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    23/10/12 09:47
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-10-23 09:47:36
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יעקב, האם לדעתך ניתן לערוך אירועים עסקיים גם במסגרות יותר מצומצמות ולאו דווקא כנסי מנהלים של 40 חברות. אלא האם יש טעם לערוך אירועים שכאלו גם בכנס של 10 אנשים, כמו כן, מה על הכנס לכלול.


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "המיזם הבא שלכם: אירוע עסקי: 5 כללים להפקת אירוע עסקי או אירועי חברות !"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה