כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    עסקי אמנות

    ברוכים הבאים לקהילת "עסקי אמנות".   כאן נפגשים העולמות של היוצרים ושל צרכני האמנות . מדברים על אמנות, על הכוחות המניעים את שוק האמנות, על אמנות וכסף.   אתם מוזמנים להתעדכן, ללמוד, ללמד ובעיקר ליהנות.                      חברים חדשים - נא לקרוא תחילה את נהלי הקהילה. תודה.

    אמנות ובמה

    חברים בקהילה (3832)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יבגניה בוזגלו
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    עמי100
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    qi
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    friend :)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    היזם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bukowski
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Buna
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    michela29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מדוע אמנים החליטו לעזוב את הגלריה שלהם - כתבה

    16/12/11 13:04
    12
    דרג את התוכן:
    2011-12-26 19:30:51
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ גלריות, אמנים ]

    בעוד אנחנו עוסקים כאן בלהט בשאלה שהציג 'אורלוגין'  'מהי רמת האמינות של איש המקצוע המכונה 'אוצר', או במקביל, שאלתו של יורנימוס 'מהו תפקיד הציור בזמננו? עלתה ועולה שאלה אחרת שהיא לדעתי בבחינת 'מעניין לעניין באותו עניין' - אלא שהפעם היא נוגעת במערכת היחסים שבין אמנים לגלריות הבית שלהם.

     

    כתבה מעניינת וחשובה בנושא זה הופיעה  ב'הארץ'. מומלץ לקרוא ולשמוע מפי האמנים ממש 'מדוע החליטו לעזוב את הגלריה שלהם ולעבוד לבד מול העולם.

     

    http://www.haaretz.co.il/gallery/art/1.1592745

     

     

    גלעד אפרת. פחות קידום, יותר גיבוי כלכלי

     

     

    ומה דעתכם?

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מדוע אמנים החליטו לעזוב את הגלריה שלהם - כתבה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    16/12/11 13:58
    2
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-16 13:58:39
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    קראתי בעניין (בדיוק מכיוון ששאלה דומה עלתה מכיוון אחר מצד "אורלוגין"). מה דעתי? עבודה מול גלריה היא עניין רגיש כי מעורבים בו אמנים וכסף - שילוב מתעתע. ברור שאמן רוצה למכור אבל אדבר כאן רק על עצמי, אני מרגישה צורך שעבודות שלי "יצאו החוצה" מן הסטודיו, יהיו תלויות, נראות, שהסיפור יעלה שאנשים יתעכבו . הצורך הזה לא פחות חשוב משכר כספי. אבל, היות ואי אפשר לחיות רק מפידבקים, ועבודה שנרכשת בכסף מלא היא בוסט אדיר לאגו, ולתשלום חובות, יש צורך לקדם את האומנות שלנו וזה תמיד יעלה כסף. כך או אחרת. אני חושבת שעבודה מוצלחת עם גלריסט היא קודם כל פונקציה של התאמה בין האמן לגלריסט. אם ישנה הבנה ותקשורת אפשר להגיע רחוק. חשוב לזכור, בכל קריירה צריך אורך רוח. צריך סבלנות צריך להיבנות. אמרו לי לא פעם שהגישה שלי נאיבית. אולי. אבל בשבילי היא עובדת. אני לא ממהרת לשום מקום וכל שנה עוד משהוא קורה. עוד תערוכה עוד מכירות. כמו בכל מערכת יחסים טובה, מאוזנת, על שני הצדדים לצאת נשכרים. במקום לשבת עם פינצטה וזכוכית מגדלת ולבחון סעיפים בחוזה, צריך לזכור את הפרט הזה כל הזמן.

    --
    www.sharon-prop.com
    16/12/11 14:13
    5
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-16 14:13:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: מציירת 2011-12-16 13:58:39

    קראתי בעניין (בדיוק מכיוון ששאלה דומה עלתה מכיוון אחר מצד "אורלוגין"). מה דעתי? עבודה מול גלריה היא עניין רגיש כי מעורבים בו אמנים וכסף - שילוב מתעתע. ברור שאמן רוצה למכור אבל אדבר כאן רק על עצמי, אני מרגישה צורך שעבודות שלי "יצאו החוצה" מן הסטודיו, יהיו תלויות, נראות, שהסיפור יעלה שאנשים יתעכבו . הצורך הזה לא פחות חשוב משכר כספי. אבל, היות ואי אפשר לחיות רק מפידבקים, ועבודה שנרכשת בכסף מלא היא בוסט אדיר לאגו, ולתשלום חובות, יש צורך לקדם את האומנות שלנו וזה תמיד יעלה כסף. כך או אחרת. אני חושבת שעבודה מוצלחת עם גלריסט היא קודם כל פונקציה של התאמה בין האמן לגלריסט. אם ישנה הבנה ותקשורת אפשר להגיע רחוק. חשוב לזכור, בכל קריירה צריך אורך רוח. צריך סבלנות צריך להיבנות. אמרו לי לא פעם שהגישה שלי נאיבית. אולי. אבל בשבילי היא עובדת. אני לא ממהרת לשום מקום וכל שנה עוד משהוא קורה. עוד תערוכה עוד מכירות. כמו בכל מערכת יחסים טובה, מאוזנת, על שני הצדדים לצאת נשכרים. במקום לשבת עם פינצטה וזכוכית מגדלת ולבחון סעיפים בחוזה, צריך לזכור את הפרט הזה כל הזמן.

     

    מציירת יקירתי,

    את צודקת בגישתך אך ראוי לציין שהכתבה עוסקת באמנים שהיו כבר

    חתומים בגלריה וקיבלו חשיפה וכל מה שגלריה יכולה להציע לאמן

    שאותו היא מייצגת אך למרות כל זאת הם לא הצליחו לתרגם את החשיפה

    והמעמד לכסף וזה מה שגרם לפירוק החבילה.האמת זו אינה אשמת איש.


    שוק התרבות והאמנות בישראל הוא מה שנקרא שוק של מוכרים בלבד.

    לכן אמנים שכבר קיבלו הכרה ממסדית ומתקשים למכור את יצירותיהם

    מנסים דרכים חילופיות.


    אין כאן טובים ורעים או מנצלים ומנוצלים אלא שוק קטן שקשה בו לישרוד

    לאמן שרוצה שאמנותו תהייה מקצועו.


    --
    Yacov Gabay - Painter
    www.yacovgabay.net
    16/12/11 14:24
    0
    דרג את התוכן:
    2011-12-16 14:32:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מציירת יקירתי,

    את צודקת בגישתך אך ראוי לציין שהכתבה עוסקת באמנים שהיו כבר

    חתומים בגלריה וקיבלו חשיפה וכל מה שגלריה יכולה להציע לאמן

    שאותו היא מייצגת אך למרות כל זאת הם לא הצליחו לתרגם את החשיפה

    והמעמד לכסף וזה מה שגרם לפירוק החבילה.האמת זו אינה אשמת איש.


    שוק התרבות והאמנות בישראל הוא מה שנקרא שוק של מוכרים בלבד.

    לכן אמנים שכבר קיבלו הכרה ממסדית ומתקשים למכור את יצירותיהם

    מנסים דרכים חילופיות.


    אין כאן טובים ורעים או מנצלים ומנוצלים אלא שוק קטן שקשה בו לישרוד

    לאמן שרוצה שאמנותו תהייה מקצועו.

     

    יעקב יקר,

    לא יוצאת בכלל מנקודה של אשמה מצד זה או אחר. רק מביאה את דעתי האישית על סמך נסיוני ההולך ונבנה.

    אני חושבת שלכל אחד ישנה מטרה אליה הוא שואף (משני הצדדים).

    אומר לך רק שבמשך עשר שנים עבדתי ללא ייצוג מסודר. היו לי כמה הצעות אך לא הצלחתי לייצר כימיה והבנה עם אף אחד מאלו. בכמה מקרים גם קיבלתי שיעורים מאלפים. קידמתי את העבודה שלי דרך אתרי אומנות, אתר אישי, כאן, ודרך תערוכות בגלריות מסחריות. זה עולה כסף, זה מעייף, וזה הפחית את הזמן שיכולתי להקדיש לעבודה. לי התאים מאוד למצוא מענה אחר.

    אולי לא סימנתי אילנות מאוד גבוהים ויום אחד אשנה את היעדים שלי אבל כרגע,  היעד הוא חשיפה והכרה כאן. בארץ. למה? כי כאן אני חיה ועל המקום הזה אני בונה את העבודות שלי.


    --
    www.sharon-prop.com
    16/12/11 14:39
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-16 14:39:15
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: מציירת 2011-12-16 14:32:45

    מציירת יקירתי,

    את צודקת בגישתך אך ראוי לציין שהכתבה עוסקת באמנים שהיו כבר

    חתומים בגלריה וקיבלו חשיפה וכל מה שגלריה יכולה להציע לאמן

    שאותו היא מייצגת אך למרות כל זאת הם לא הצליחו לתרגם את החשיפה

    והמעמד לכסף וזה מה שגרם לפירוק החבילה.האמת זו אינה אשמת איש.


    שוק התרבות והאמנות בישראל הוא מה שנקרא שוק של מוכרים בלבד.

    לכן אמנים שכבר קיבלו הכרה ממסדית ומתקשים למכור את יצירותיהם

    מנסים דרכים חילופיות.


    אין כאן טובים ורעים או מנצלים ומנוצלים אלא שוק קטן שקשה בו לישרוד

    לאמן שרוצה שאמנותו תהייה מקצועו.

     

    יעקב יקר,

    לא יוצאת בכלל מנקודה של אשמה מצד זה או אחר. רק מביאה את דעתי האישית על סמך נסיוני ההולך ונבנה.

    אני חושבת שלכל אחד ישנה מטרה אליה הוא שואף (משני הצדדים).

    אומר לך רק שבמשך עשר שנים עבדתי ללא ייצוג מסודר. היו לי כמה הצעות אך לא הצלחתי לייצר כימיה והבנה עם אף אחד מאלו. בכמה מקרים גם קיבלתי שיעורים מאלפים. קידמתי את העבודה שלי דרך אתרי אומנות, אתר אישי, כאן, ודרך תערוכות בגלריות מסחריות. זה עולה כסף, זה מעייף, וזה הפחית את הזמן שיכולתי להקדיש לעבודה. לי התאים מאוד למצוא מענה אחר.

    אולי לא סימנתי אילנות מאוד גבוהים ויום אחד אשנה את היעדים שלי אבל כרגע,  היעד הוא חשיפה והכרה כאן. בארץ. למה? כי כאן אני חיה ועל המקום הזה אני בונה את העבודות שלי.

     

    מציירת יקירה,

    חשוב להדגיש שדברי כיוונו לכתבה עצמה ולא למה שאת כתבת.

    רק לסיום חשוב לציין עוד שייצוג אמנים על ידי גלריות בישראל

    אינו באותה רמת ייצוג שאמנים זוכים לה בחו"ל ,ושוב זה לא 

    באשמת הגלריות אלא עקב מיגבלות השוק הישראלי שמכתיב

    ייצוג חלקי בהחלט מצד הגלריה דבר שגורר לבעיות כלכליות

    לאמן המיוצג.....

     


    --
    Yacov Gabay - Painter
    www.yacovgabay.net
    16/12/11 14:47
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-16 14:47:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: yacovgabay 2011-12-16 14:39:15

    צטט: מציירת 2011-12-16 14:32:45

    מציירת יקירה,

    חשוב להדגיש שדברי כיוונו לכתבה עצמה ולא למה שאת כתבת.

    רק לסיום חשוב לציין עוד שייצוג אמנים על ידי גלריות בישראל

    אינו באותה רמת ייצוג שאמנים זוכים לה בחו"ל ,ושוב זה לא 

    באשמת הגלריות אלא עקב מיגבלות השוק הישראלי שמכתיב

    ייצוג חלקי בהחלט מצד הגלריה דבר שגורר לבעיות כלכליות

    לאמן המיוצג.....

     

    על זה אין לנו ויכוח. השוק הישראלי שונה בכל כך הרבה מובנים מזה בחו"ל ולו רק מעצם גודלו..


     

     


    --
    www.sharon-prop.com
    17/12/11 10:03
    2
    דרג את התוכן:
    2011-12-17 10:16:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כתבה ממש מומלצת כדי מאוד לקורא אותה.מאוד מסקרן יהיה לקרוא יותר על הרעיון החדשני של דיאנה דלל -פרויקט "פרזיט". לא מצאתי מספיק אינפורמציה על זה באינטרנט. 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    .


    --
    עמילי גלבמן
    17/12/11 11:33
    2
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-17 11:33:55
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מה המניעה לעזוב גלריה? אלו נישואין קתוליים?

    --
    אבי רוזן
    אמן מדיה חדשה

    http://www.youtube.com/user/ephemeral8
    17/12/11 14:32
    1
    דרג את התוכן:
    2011-12-17 17:59:46
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    לפי הנסיון שלי עם אנשים נחמדים בגלריה נחמדה, זה באמת מעניין מאד מה שמספרים אחרי הגירושין, אבל הרבה יותר מעניין מה שלא מספרים...

    17/12/11 19:15
    5
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-17 19:15:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אודה בכנות, שלמרות שאני אמנית פעילה שנים רבות מעולם לא התחתנתי עם אף גלריה, לא הם הציעו לי "נישואין" ולא אני פניתי אליהם. חלק מהסיבות לכך הן בפירוש משום שלא הייתי בזמן הנכון במקום הנכון. או שיותר נכון לומר, לא השתדלתי להיות במה שנקרא "המקום הנכון" או "הזמן הנכון". הייתי במקומות שהיו נכונים לי.

     

    היום הסטודיו שלי הוא גם הגלריה שלי,  ואם אצור קשר עם צרכנים פוטנציאליים איש משני הצדדים לא יבזבז כסף על דמי תיווך.

     

    הכתבה עניינה אותי מאד ולדעתי היא חשובה מפני שהיא מראה עוד צדדים של המטבע, שחשוב שיידעו אותם. או כמו שאמר זאת 'אורלוגין' בלשונו - "מעניין מה שלא מספרים" - ואני חושבת שאכן אולי מעניין, בעיקר ברמת הסקרנות, אבל מבחן התוצאה הוא החשוב ביותר - כלומר העובדה שעוזבים.

    צריך גם לזכור שהעוזבים הם אלה שבעזרת הגלריות התעצב והתייצב מעמדם כאמנים פעילים וחשובים. יש להניח שאמנים בתחילת דרכם כן יחפשו את מקומם בגלריות.

    העובדה שאמנים שרוצים להמשיך לשרוד כאמנים פעילים יוצרים ומשתכרים מעבודתם, עוזבים גלריה, לא מייצר פיחות במעמדם כאמנים, אלא מעמיד את הגלריה במקום קצת אחר ( בלשון המעטה). זה שאמנים שעבדו במשך שנים רבות עם גלריה בוחרים בדרך אחרת מצביע על כך שהגלריה  היא כבר לא הגוף היחיד שנותן גושפנקא לעבודתו של האמן, וגם לא הגשר היחיד אל לבו וכיסו של הצרכן. אקט זה עושה או מצביע על סדר חדש, או אל התהוותו של סדר חדש. שאומר יש מקום לזה וגם לזה וגם לזה - ולא לשכוח ( כי עוד רגע אבימדיה יאמר זאת) שיש גם גלריות ואפשרויות מכירה ברשת.

     

     

     

     


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)
    17/12/11 20:14
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-17 20:14:23
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אורלוגין 2011-12-17 17:59:46

    לפי הנסיון שלי עם אנשים נחמדים בגלריה נחמדה, זה באמת מעניין מאד מה שמספרים אחרי הגירושין, אבל הרבה יותר מעניין מה שלא מספרים...

     

    לפעמים עט הוא רק עט. לעיתים אנשים נחמדים הם באמת נחמדים.

     

     

    (מאוד אוהבת את העבודות שלך - וזה לא נאמר בנחמדות אלא בכנות).

     


    --
    www.sharon-prop.com
    17/12/11 20:28
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2011-12-17 20:28:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: נורית-ארט 2011-12-17 19:15:37

    אודה בכנות, שלמרות שאני אמנית פעילה שנים רבות מעולם לא התחתנתי עם אף גלריה, לא הם הציעו לי "נישואין" ולא אני פניתי אליהם. חלק מהסיבות לכך הן בפירוש משום שלא הייתי בזמן הנכון במקום הנכון. או שיותר נכון לומר, לא השתדלתי להיות במה שנקרא "המקום הנכון" או "הזמן הנכון". הייתי במקומות שהיו נכונים לי.

     

    היום הסטודיו שלי הוא גם הגלריה שלי,  ואם אצור קשר עם צרכנים פוטנציאליים איש משני הצדדים לא יבזבז כסף על דמי תיווך.

     

    הכתבה עניינה אותי מאד ולדעתי היא חשובה מפני שהיא מראה עוד צדדים של המטבע, שחשוב שיידעו אותם. או כמו שאמר זאת 'אורלוגין' בלשונו - "מעניין מה שלא מספרים" - ואני חושבת שאכן אולי מעניין, בעיקר ברמת הסקרנות, אבל מבחן התוצאה הוא החשוב ביותר - כלומר העובדה שעוזבים.

    צריך גם לזכור שהעוזבים הם אלה שבעזרת הגלריות התעצב והתייצב מעמדם כאמנים פעילים וחשובים. יש להניח שאמנים בתחילת דרכם כן יחפשו את מקומם בגלריות.

    העובדה שאמנים שרוצים להמשיך לשרוד כאמנים פעילים יוצרים ומשתכרים מעבודתם, עוזבים גלריה, לא מייצר פיחות במעמדם כאמנים, אלא מעמיד את הגלריה במקום קצת אחר ( בלשון המעטה). זה שאמנים שעבדו במשך שנים רבות עם גלריה בוחרים בדרך אחרת מצביע על כך שהגלריה  היא כבר לא הגוף היחיד שנותן גושפנקא לעבודתו של האמן, וגם לא הגשר היחיד אל לבו וכיסו של הצרכן. אקט זה עושה או מצביע על סדר חדש, או אל התהוותו של סדר חדש. שאומר יש מקום לזה וגם לזה וגם לזה - ולא לשכוח ( כי עוד רגע אבימדיה יאמר זאת) שיש גם גלריות ואפשרויות מכירה ברשת.

     

    מוקדם להספיד את הגלריות.אמן שרוצה הכרה ממסדית

    חייב שגלריה תתמוך בו וביצירתו.הכרה ממסדית היא דרך

    כמעט יחידה למתג שם של אמן ולבצר את הערך הכספי 

    של יצירתו.אמר לי פעם סוחר אמנות בישראל : עד 1,500

    דולר אנשים קונים יצירת אמנות שמוצאת חן בעיניהם מבלי

    לפשפש יותר מידי מי האמן והאם זו השקעה טובה. מ 1,500

    דולר אנשים יפרדו מכספם רק במידה וישוכנעו שיש ערך

    אמנותי אספני ליצירה.

     

     

     

     

     


    --
    Yacov Gabay - Painter
    www.yacovgabay.net
    18/12/11 01:10
    0
    דרג את התוכן:
    2011-12-18 01:53:03
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: yacovgabay 2011-12-17 20:28:19

    צטט: נורית-ארט 2011-12-17 19:15:37

    אודה בכנות, שלמרות שאני אמנית פעילה שנים רבות מעולם לא התחתנתי עם אף גלריה, לא הם הציעו לי "נישואין" ולא אני פניתי אליהם. חלק מהסיבות לכך הן בפירוש משום שלא הייתי בזמן הנכון במקום הנכון. או שיותר נכון לומר, לא השתדלתי להיות במה שנקרא "המקום הנכון" או "הזמן הנכון". הייתי במקומות שהיו נכונים לי.

     

    היום הסטודיו שלי הוא גם הגלריה שלי,  ואם אצור קשר עם צרכנים פוטנציאליים איש משני הצדדים לא יבזבז כסף על דמי תיווך.

     

    הכתבה עניינה אותי מאד ולדעתי היא חשובה מפני שהיא מראה עוד צדדים של המטבע, שחשוב שיידעו אותם. או כמו שאמר זאת 'אורלוגין' בלשונו - "מעניין מה שלא מספרים" - ואני חושבת שאכן אולי מעניין, בעיקר ברמת הסקרנות, אבל מבחן התוצאה הוא החשוב ביותר - כלומר העובדה שעוזבים.

    צריך גם לזכור שהעוזבים הם אלה שבעזרת הגלריות התעצב והתייצב מעמדם כאמנים פעילים וחשובים. יש להניח שאמנים בתחילת דרכם כן יחפשו את מקומם בגלריות.

    העובדה שאמנים שרוצים להמשיך לשרוד כאמנים פעילים יוצרים ומשתכרים מעבודתם, עוזבים גלריה, לא מייצר פיחות במעמדם כאמנים, אלא מעמיד את הגלריה במקום קצת אחר ( בלשון המעטה). זה שאמנים שעבדו במשך שנים רבות עם גלריה בוחרים בדרך אחרת מצביע על כך שהגלריה  היא כבר לא הגוף היחיד שנותן גושפנקא לעבודתו של האמן, וגם לא הגשר היחיד אל לבו וכיסו של הצרכן. אקט זה עושה או מצביע על סדר חדש, או אל התהוותו של סדר חדש. שאומר יש מקום לזה וגם לזה וגם לזה - ולא לשכוח ( כי עוד רגע אבימדיה יאמר זאת) שיש גם גלריות ואפשרויות מכירה ברשת.

     

    מוקדם להספיד את הגלריות.אמן שרוצה הכרה ממסדית

    חייב שגלריה תתמוך בו וביצירתו.הכרה ממסדית היא דרך

    כמעט יחידה למתג שם של אמן ולבצר את הערך הכספי 

    של יצירתו.אמר לי פעם סוחר אמנות בישראל : עד 1,500

    דולר אנשים קונים יצירת אמנות שמוצאת חן בעיניהם מבלי

    לפשפש יותר מידי מי האמן והאם זו השקעה טובה. מ 1,500

    דולר אנשים יפרדו מכספם רק במידה וישוכנעו שיש ערך

    אמנותי אספני ליצירה.

     

    זה לא היה הספד לגלריות. והנה ציטוט מדבריי "יש מקום לזה וגם לזה וגם לזה",

    זה בודאי לא מבטל את מקומה של הגלריה , והמאמר לדעתי רק מראה עוד צדדים נוספים של אותו עניין.

     

     

     

     


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מדוע אמנים החליטו לעזוב את הגלריה שלהם - כתבה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה