כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    Annie Friedman
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Natalie S
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תנועת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אביאן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    נשימה חדשה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    debie30
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אחר40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    דרוש שותף אסטרטגי לפרוייקט, שים פס לאלימות

    13/12/07 10:01
    1
    דרג את התוכן:
    2010-11-28 21:11:26
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    לכל אדם  יש ייחודיות האמורה להשתלב עם הכלל

     הרקע לאלימות:

     האלים חש: לא רצוי, מנוצל, פגום, חסר ערך הגורמים לתחושות אלו: חוסר התענינות בו וחוסר קירבה רגשית. האלימות הפיזית נובעת מהאלימות הפסיכולוגית ומתחושת ריקנות ואפסות היוצרת תחושה של אובדן דרך ובדידות.כשהאדם חש שהוא מוקף במיליארדי אנשים (וזה נכון)  והביטוי האישי שלו נמחק הוא מוצא לנכון להביע את אישיותו בפרץ אלים.

     הדרך: אם ניתן לכל אדם  לבטא את ייחודו התורמת והמשתלבת עם הכלל,  נוכיח לו שהוא רצוי ואף חיוני לפסיפס החברתי המקיף אותנו בחיי השעה.מטרתנו ליצור גירוי לאינטלגנציה הרגשית שע"פ מחקרים עשויה לבנות בגרות שתשלב את האדם עם סביבתו.

     מבוא  לשיטת הקמפיין הדינמי: הקמפיין הדינמי היא שיטה המשתפת קבוצה גדולה של משתתפים לחזון אחד. הרעיון נשען על מספר עובדות: א. כל משתתף יש לו חלק ביצירה ב. כשמשתתף בקמפיין הדינמי יוצר הוא בעצם מטמיע מעצמו על גבי היצירה ולכן הוא קשור למסר ביתר שאת ג. כיום אנחנו חשופים לכ-7 אלף מסרים פרסומיים ביום(!) העשיה נותנת משנה תוקף ליצירתיות ד. המשתתף יחפש את החלק היצירתי שלו על גבי הקמפיין לאורך זמן ממושך דבר זה יקשור אותו ביתר שאת למסר ה. נוצרת יצירה משותפת בעל ערך אמנותי להבדיל ממהלך פלקטי שנזרק לאחר זמן ו. הגדרת הקידמה-הצליויזציה נשענת על סך המאמצים הקהילתיים המשותפים של אלפי דורות. אופציה:  חלוקה לקבוצות יצירה.  

    הטכניקה  של הקמפיין הדינמי: גודל הקמפיין הדינמי  (בגודל שלט חוצות) מודפס על בד קנוואס.   הדרך של ה"קמפיין הדינמי" היא שיתוף של  קבוצה של אנשים הנרתמים לחזון משותף . כל משתתף יקבל הדרכה דינמית , מכחול וצבע, שבעזרתו הם יביעו את הרצון המשותף. בסופו של יום תיחשף יצירה  משותפות, שלכל משתתף יהיה חלק דינמי בה .

     

      שים פס לאלימות קיבל אישור ממטה משרד החינוך.  

     

    קישור ל"דיון נבואי" שנכתב כעשרה ימים לפני תפיסתו של דודו טופז המשרטט את פרופיל המכה.

     

     

     

     2006 ©    

    כל הזכויות שמורות לעפר אלוני 

     

    Attached files:
    קובץ מספר 1 (jpg)
    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "דרוש שותף אסטרטגי לפרוייקט, שים פס לאלימות"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    13/12/07 10:20
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-12-13 10:20:36
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ניתן לשלב ספונסרים בפרוייקט שים פס לאלימות


    --
    לא באתי לחדש רק להזכיר...
    13/12/07 11:54
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-12-13 11:54:14
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    חמוד, אבל יש אנשים אלימים שזה באופי שלהם רק כדורים וכלא יעזרו להם...

    --
    אנה עיזרו לנו דחוף לעזור לפליטי השואה בישראל,
    פרטים מלאיםאצלי בבלוג, 5.5.2008
    www.kavud.info
    13/12/07 13:34
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-12-13 13:34:35
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ויש שלא...

    --
    לא באתי לחדש רק להזכיר...
    22/5/09 12:15
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-22 12:15:17
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מעניין מאוד, אבל למה לא ויראלי באינטרנט?

     

    בברכה,

     

    נאור גל-ים

    מנהל פיתוח עסקי

    METATRON

    www.metatron.co.il

    naor@metatron.co.il


    --
    לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שבה השתמשנו כשיצרנו אותן
    22/5/09 12:33
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-22 12:33:09
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: נאור גל-ים 2009-05-22 12:15:17

    מעניין מאוד, אבל למה לא ויראלי באינטרנט?

     

    בברכה,

     

    נאור גל-ים

    מנהל פיתוח עסקי

    METATRON

    www.metatron.co.il

    naor@metatron.co.il

     

     שלום, זה קיים כאופציה באינטרנט, רוצה להרים את הכפפה?


    --
    לא באתי לחדש רק להזכיר...
    22/5/09 23:58
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-22 23:58:23
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אז כמו שקבענו, נדבר יום ראשון.

     

     


    --
    לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שבה השתמשנו כשיצרנו אותן
    28/11/10 16:59
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2010-11-28 16:59:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    זו הפעם הראשונה שאני ממש קוראת על הקונספט ואני חושבת שהוא גאוני!

    --
    "העיקר החיים-לא לתת לחוקים מתים להרוג רגש בריא". א. אינשטיין



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "דרוש שותף אסטרטגי לפרוייקט, שים פס לאלימות"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה