כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    סמארטפון וטאבלט

    קהילה לכל מי שמחזיק או מתכנן להחזיק iPhone, IPad, אנדרואיד, בלאקברי, גלקסי ועוד מכשירים שהיו ויהיו. שאלות, דיונים, השוואות וחידושים

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (479)

    real life:)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גייסוןג'ייסון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    rotemmon
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    טיו
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Zuker
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אבגי-כהן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    aronco
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    צ'יקיטיקה...
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    חי בל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יקה1
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    don - vetore
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    iforum ראשי

    iForum הינו ה - מקום לכל משתמשי וחובבי הסמארטפונס והטאבלטס למיניהם בישראל. חדשות, עידכונים, תמיכה, מידע והתכנים החמים ביותר מחכים לכם בפורום.

    הוט מובייל - יצאנו לבדוק

    18/6/12 17:06
    1
    דרג את התוכן:
    2012-06-25 20:38:46
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ פלאפון, פלאפונים, סלולר, אייפון 4, אייפון, סמסונג גלקסי, בלקברי, אביזרים, גאגטים, מתנות, חברת סלולר ]

    חברת סלולרמהפכת הסלולר התחילה בהשקת מפעילות הסלולר הוירטואליות: רמי לוי תקשורת, הום סלולר ו-YouPhone. אולם המפץ הגדול באמת של המהפכה היה ביום בו הציעה גולן טלקום חבילה כוללת של שיחות, סמסים ואינטרנט חופשיים במחיר של 99 שקלים לחודש ומספר שעות אחר כך הוט מובייל הציעה חבילה דומה ב89 שקלים. אין ספק שמדובר בשינוי של ממש ושכולנו נשלם מעתה הרבה פחות על שירותי הסלולר.

    ואכן יותר מ-20 אלף אנשים עברו לחברות החדשות, אך רבים אחרים עדיין לא עשו זאת ויתכן שהסיבה לכך טמונה בסיכונים הכרוכים במעבר לחברה חדשה לעומת חברה ישנה בעלת ניסיון ושירות ידוע.  

    חברת סלולרחברות הסלולר הוותיקות לא נשארו חייבות והציעו חבילות חדשות ואטרקטיביות בהפרש של 40-60 ש"ח מהצעת המתחרות החדשות. ההפרש אמור לייצג רמת שירות גבוה יותר, ואולי הוא באמת מייצג זאת. ירידת מחירים זו אמורה גם לגרום ללקוח ה"עצלן" לוותר על רעיון המעבר. וכמובן שמי שנשאר בחברות הוותיקות מופתע לגלות בסוף החדשות שהחשבון הצטמק והוכנסו בו המון הטבות חדשות.

    אך עם כל ניסיונות אלו של החברות הוותיקות, פרמטר נוסף וחשוב עומד בפני הלקוח הישראלי, כאשר הוא נדרש כעת לבחור מחדש בחברת הסלולר שלו, והוא - המוניטין השחוק של חברות אלו.
    במשך שנים ניצלו החברות הוותיקות את היותן שלוש ספקיות בלעדיות בארץ של שירותי זמן האוויר לסלולר, כאשר הן גובות מחירים מופרזים (כמה קל היה להן לרדת  ברגע במעל ל-100 שקלים לחודש לכל הפחות ועוד בתוכנית ללא הגבלות), מסבכות את הלקוחות בתוכניות מסורבלות (כך שנציגי השירות בקושי מבינים אותן) ומשתנות בתדירות כה גבוה שבלתי אפשרי לעקוב אחר השינויים, ויצירת מצב בו לא היו הבדלים משמעותיים בין השלוש. כלומר - חוסר תחרות אמיתית.

    המחאה החברתיתמספר שבועות עברו מאז ההשקה הרשמית של מהפכת הסלולר ורבים עדיין מהססים לעבור. בכדי לנסות לעזור לכם להחליט: יצאתי לבדוק את חברת הסלולר הוט מובייל.

    המכשיר איתו ניסיתי לבצע את המעבר היה אייפון 4S שקניתי בארצות הברית (על כך בכתבה איך לקנות אייפון 4 בזול), מניסיון העבר ועל סמך המלצות חברים  דאגתי שישלחו לי את החשבונית וכל מה שצריך כדי שאני יקבל זיכוי מחברת הסלולר אליה אני יתחבר, חברות הסלולר מעניקות זיכוי של 80 שקלים לחודש לבעלי מכשיר עם קבלה.

    לפני הוט מובייל הלכתי לחברת אורנג' שם הציעו לי 850 דקות, 850 סמסים ב-140 שקלים לאחר זיכוי על המכשיר. כלומר עלות חבילה של 210 שקלים וזיכוי על האייפון של 70 שקלים.

    הוט מובייללצורך הבדיקה נסעתי שבוע לאחר ההשקה אל מרכז שירות ומכירה של הוט מובייל בנתניה פולג. בשלב זה ניתן היה לומר שכל "עם ישראל" החליט לעבור ל הוט מובייל.  מוקד השירות היה הומה אדם קצת כמו הסחנה ביום שבת, אבל מבחינת עיצוב המקום ניתן לומר שהוא נראה מקצועי ונעים - בהתחשב בעובדה שהחברה נפתחה רק לפני זמן קצר (העובדים עדיין היו עם חולצות של מירס).

    הגעתי בשעה 16:00 ושלוש שעות אחר כך הגיע תורי. הנציגה אמרה שלדעתה תיהיה בעיה עם הניוד (לא הבנתי אם בגלל המכשיר או בגלל שעברתי מפלאפון) ושהוא יושלם רק מחר. קמתי למחרת בבוקר והניוד לא הושלם, התקשרתי אל הנציגה והיא אמרה שהיא מטפלת בעניין. בכל מקרה ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות ולאחר 40 דקות של המתנה ויתרתי.
    יומיים לאחר מכן נסעתי שוב לנקודת המחרה, גם באותו יום היו המוני אנשים, אז כבר נגשתי ישר אל מנהל הסניף, שגיא. סיפרתי לו כל מה שקרה, הוא העלה את הפרטים ואמר לי "היום אתה לא יוצא מפה בלי שיש לך קו של הוט מובייל פעיל", ישבתי אצלו שעתיים עד שהוא נייד אותי סופית. כמו כן בגלל שהייתי יומיים ללא קו שגיא נתן לי חודש ראשון חינם.

    הוט מוביילאחד היתרונות הבולטים לכאורה של חברת הוט מובייל על פני המתחרה הישירה שלה גולן טלקום, הוא ש הוט מובייל עובדת על תשתית קיימת של מירס וחברת הוט כמובן. למירס קיימת תשתית של נקודות מכירה, מרכזי שירות ושרות לקוחות. העובדה שמדובר בשני תאגידים ענקיים ובעלי נסיון - נותנת בטחון מסויים. זהו גם חסרונה של החברה שכן להוט מוניטין היסטורי בעייתי כספקית טלוויזיה.
    כמו כן האינטרנט של הוט מובייל עובד על הרשת של פלאפון - שנחשבת לרשת האינטרנט המהירה ביותר לעומת רשת איטית יותר של אורנג' לדוגמא (שהציעה חבילה בעלות של 121 ש"ח יותר או 51 ש"ח יותר לאחר הזיכוי על המכשיר ובתנאים גרועים יותר).

    מאז ההתחברות ועד היום ניתן לומר שהקליטה הייתה טובה מאוד. האינטרנט עבד בסדר גמור חוץ מיום אחד שהייתי בהרצליה שהוא עשה בעיות.

    הוט מוביילהשורה התחתונה:
    ניתן היה להעריך מראש שמדובר בחברה חדשה ושתיהיה כנראה התנפלות המונית כך שהניוד לא יהיה חלק. אבל בשביל מחיר כל כך נמוך של 89 שקלים אתם צריכים  לקחת בחשבון שהשירות יפגע, מרכזי שירות לא יהיו נוצצים כמו בעבר, בלי מתנות, בלי הפתעות, בלי ביטוחים ובלי תיקונים.


    *את הדיווח הביא חבר מערכת ForCell.co.il

    אתם מוזמנים להגיב ולשאול שאלות..

     

    לכתבות נוספות לחץ כאן 

    או כנס לקישור הבא : http://www.forcell.co.il/

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "הוט מובייל - יצאנו לבדוק"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    20/6/12 10:13
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-06-20 10:13:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אצלי גם מנהל הסניף לא עזר ועקב תקלה הניוד שלי להוט מובייל לקח שבוע וחצי שהקו שלי מנותק ואני משתמש בזמני , עד עכשיו לא פנו אליי להתנצל למרות פניות חוזרות ונשנות למוקדים , פניות הציבור ומשרד התקשורת . אולי מחיר זול אך שירות מזעזע.
    25/6/12 20:38
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-06-25 20:38:46
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תשמע אני לא רוצה לדבר נגדם, ולא שהשירות שקיבלתי עד היום מסלקום היה מזהיר, אבל זה מינימום להפעיל מוקד שירות לקוחות שיתפקד כמו שצריך. אני ממש שמח שהניוד שלך עבר חלק אבל הניוד שלי כבר שלושה ימים לא מתבצע, וכל פנייה ל"מוקד" שלהם רק מניבה פירות כמו: "בוא אני אעביר אותך" ואז צלצול המתנה אינסופי + ניתוק. נראה לי שזה משהו שנהיה כ"כ מובן מאליו בתודעת השירות הישראלית עד שמזרחי טפחות כבר צוחקים על זה בפרסומת שלהם: http://Likerz.empact.co.il/mTTerq , גם אני רוצה "לסגור חשבון" (כמאמר הפרסומת) עם חברות הסלולר כולן...


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "הוט מובייל - יצאנו לבדוק"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה