כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    יזמים ומשקיעים

    הזירה הרותחת למפגש בין יזמים למשקיעים ב-TheMarker Café. יש לכם רעיון ענק ואתם מחפשים משקיע? יש לכם כסף פנוי ואתם רוצים לאתר ממציא להשקיע בו? רוצים לדעת איך הופכים ליזמים מוצלחים? הגעתם למקום הנכון.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (8867)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מדלן גזיאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גידי יון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר לשם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    סומפני
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    eli_cohen
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    זוקאיה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    (דורון גראור)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    יזמות

    פורום יזמות

    מה צריכה לעשות בטר פלייס על מנת לעלות על דרך המלך

    28/8/12 23:53
    0
    דרג את התוכן:
    2012-10-05 23:40:50
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ בטרפלייס ]

     

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4273861,00.html

     

     

     

    לדעתי על מנת שבטר פלייס תעלה על דרך המלך צריכים לקרות מספר דברים:

    1. יש צורך לפתח מצבר כזה שיתן טווח נסיעה דומה למיכל סטנדרטי . כלומר כ- 600-7000 ק"מ מחוץ לעיר.

    אין סיבה להיעצר בדרך לאילת על מנת להחליף מצבר, כמו שאין סיבה להיעצר בדרך על מנת לתדלק (חוץ מקפה)

     

    2. מחיר המכונית והעלויות לא אטקרקטיבי. ולפחות לא נתפס ככזה בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. 

     

    3. יש תחושה של חתונה קתולית. בטר פלייס צריכה להתחייב לרכוש את הרכב מהלקוח במחיר כולל פחת רכב לפי תעריפי חשב וכו. רכישה בלתי מותנית בכל זמן שהלקוח ירצה. כך הלקוח לא ירגיש שהוא תקוע.

     

    4. אופציה נוספת היא לעבור למודל השכרת רכב במקום רכישה. באופן זה הלקוח יהיה ממש משוחרר מאילוצי ההתקשרות. ורכישת רכב "לא פופולארי"

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מה צריכה לעשות בטר פלייס על מנת לעלות על דרך המלך"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    29/8/12 02:25
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-29 02:25:46
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    כרגע גם העלות לקילומטר היא שערוריתית. היא גבוהה יותר ממחיר לקמ ללא המס הגבוה על דלק... הרווח המחושב לקמ אינו הגיוני. נראה כי רק ברגע שהשוק יפתח לתחרות עי יבוא של מכוניות חשמליות אחרות המחירים יעשו הגיוניים.כמובן שייתכן שעד אז הם יפשטו את הרגל...
    29/8/12 08:03
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-29 08:03:21
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אמיר לשם 2012-08-29 02:25:46

    כרגע גם העלות לקילומטר היא שערוריתית. היא גבוהה יותר ממחיר לקמ ללא המס הגבוה על דלק... הרווח המחושב לקמ אינו הגיוני. נראה כי רק ברגע שהשוק יפתח לתחרות עי יבוא של מכוניות חשמליות אחרות המחירים יעשו הגיוניים.כמובן שייתכן שעד אז הם יפשטו את הרגל...

     

     

    מה לדעתך צריכה להיות העלות לק"מ על מנת שהיא תהייה אטרקטיבית וגם רווחית מספיק לבטר פלייס ?

    מה דעתך על מודל השכירות שהצעתי ?

    כמה היית מוכן לשלם במודל כזה ?


    --
    ישראל פטשניק

    אימון - עיסקי, ניהולי, אישי
    יעוץ – אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית
    חונך עיסקי מטעם התמ"ת
    054-9003900
    Skype – israel.ptashnik
    ptashnik@netvision.net.il
    אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית – פייסבוק
    http://www.linkedin.com/in/israelptashnik
    29/8/12 09:09
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-29 09:09:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לי נראה כי מעבר לסיפור יפה של שי אגסי , ושכנוע של כמה אנשים "מוכשרים " להשקיע בפרויקט . הסיפור יהיה כישלון כלכלי. ניתן לקנות היום את אותה מכונית רנו פלואנס על דיזל , ולקבל טווח נסיעה של 1000 קמ ללא תדלוק במחיר זול יותר ממחיר בטר בליס . אז .... למה לקחת סיכון ולקנות בטר פליס ? !!

    --
    אם אין אני לי מי לי
    29/8/12 21:14
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-29 21:14:42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ישראל שלום את הדבר החשוב ביותר שעל בטר פלייס לעשות שכחת והוא ללמוד מהמתחרים במיוחד מטויוטה אין לי ספק שבעתיד הנראה לעיין המכונית החשמלית תחליף את מכונית הבנזין אלא ששינויים בהרגלי צריכה לא משיגים בבום או בזבנג וגמרנו מי שמנסה לפעול כך חוטף את הזבנג במכירות בחזרה. טויוטה יצאה לשוק עם הפריוס שהיא מכונית היברידית (משולבת גם חשמל גם בנזין) לטעמי זו הדרך הראויה לשנות הרגלי צריכה נכון לא רק לישראל אלא לכל העולם שינויים קלים מולידים מהפכות גדולות

    --
    עופר
    054-9275190
    30/8/12 10:16
    1
    דרג את התוכן:
    2012-08-30 10:17:54
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כואב לראות את שי אגסי המדהים הולך בדרכו של דוב מורן המדהים בעצמו ומיזם הסלולר מודו שלו.

     

    אם אגסי היה יוצא קצת מהאגו ויורד מארשת המכירה היה אולי מקשיב להצעות שלך ישראל. אבל כשנשיא מדינת ישראל מחבק אותך ועידן עופר ממן אותך קשה לצאת החוצה ולהביט שוב פנימה.

     

    ברור שמישהו פישל בגדול בחישובי הכדאיות של הפרויקט ולא שם לב שהטכנולוגיות ההברדיות ואפילו הבנזין הקלאסיות השתפרו לעין ערוך ומהוות תחרות משמעותית עם פתרון יותר נוח למשתמש וכלכלי לא פחות.

     

    כדי שבטר פלייס תצליח צריך לעשות אחת משניים:

    1. לסגור את המיזם התמוה הזה ולממש את הטכנולוגיות שפותחו בו, בעיקר מערכת הניהול, לתחומים אחרים.

    2. להשיג התחייבות מראש של ממשלות רבות ככל האפשר לדחוף את הרעיון קדימה תחת עלה תאנה עולמי ירוק.

     

    אפשרות 1 לא מתאימה לאגסי ולכן הוא מתמקד ב 2, שזו גם הגאוניות שלו. כל כך חבל והלוואי שאני טועה אבל אם אני, בעל מודעות סביבתית, אפילו לא שוקל לרכוש רכב מבטר פלייס, זה מעיד הרבה.

    30/8/12 10:24
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-30 10:24:12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    נכון שנעשו תעויות חמורות בקונספט ובשיטת התמחור, אבל בואו לא נשכח את הבעיה האמיתית של בטר פלייס (ובעצם בעיה שלנו) - הממשלה, שכהרגלה רוצה למסות את החשמל לתחבורה, כדי שחלילה לא אנחנו נרוויח מהמעבר לחשמל אלא הממשלה, והיא מחייבת את בטר פלייס לייצר שיטת טעינה לא סטנדרטית, שתאפשר להטיל מיסים על החשמל לטעינה, כדי שחלילה למעמד הביניים לא תהיה טיפה של רווחה.

    הבעיה העוד יותר חמורה היא שהמדינה (כהרגלה) לא יוצרת תקן מחייב לטעינת כלי רכב חשמליים אלא רק גוזרת הגבלות ותנאים על בטר פלייס.

    המדינה - אם היתה מדינה מתוקנת - היתה צריכה ליצור תקן מחייב, כך שגם מתחרים אחרים יוכלו להתחבר באותם תנאים, ולמסות את החשמל בשיעור מתון בהרבה מאשר על הדלק, כדי לעודד מעבר לרכב חשמלי.
    אז - כבוד לשי אגסי שבכל זאת מתמודד באומץ מול במדינת חלם חזירה.

    תארו לכם שניתן היה לקנות את המכונית באותו מחיר שהיא מוצעת, אבל ניתן יהיה לטעון אותה מכל שקע רגיל. ברור שכולנו היינו רצים לקנות.


    --
    אין דבר כזה שאין דבר כזה
    30/8/12 11:43
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-30 11:43:26
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: איתי ויסברג 2012-08-30 10:17:54

    כואב לראות את שי אגסי המדהים הולך בדרכו של דוב מורן המדהים בעצמו ומיזם הסלולר מודו שלו.

     

    אם אגסי היה יוצא קצת מהאגו ויורד מארשת המכירה היה אולי מקשיב להצעות שלך ישראל. אבל כשנשיא מדינת ישראל מחבק אותך ועידן עופר ממן אותך קשה לצאת החוצה ולהביט שוב פנימה.

     

    ברור שמישהו פישל בגדול בחישובי הכדאיות של הפרויקט ולא שם לב שהטכנולוגיות ההברדיות ואפילו הבנזין הקלאסיות השתפרו לעין ערוך ומהוות תחרות משמעותית עם פתרון יותר נוח למשתמש וכלכלי לא פחות.

     

    כדי שבטר פלייס תצליח צריך לעשות אחת משניים:

    1. לסגור את המיזם התמוה הזה ולממש את הטכנולוגיות שפותחו בו, בעיקר מערכת הניהול, לתחומים אחרים.

    2. להשיג התחייבות מראש של ממשלות רבות ככל האפשר לדחוף את הרעיון קדימה תחת עלה תאנה עולמי ירוק.

     

    אפשרות 1 לא מתאימה לאגסי ולכן הוא מתמקד ב 2, שזו גם הגאוניות שלו. כל כך חבל והלוואי שאני טועה אבל אם אני, בעל מודעות סביבתית, אפילו לא שוקל לרכוש רכב מבטר פלייס, זה מעיד הרבה.

     

    אל תמהר להספיד את האופציה הראשונה שלך. אולי לא סגירה מוחלטת, אבל בהחלט צימצום משמעותי בכ"א של החברה...בקרוב מאוד


    --
    Coming together is a beginning;

    keeping together is progress;

    working together is success. - Henry Ford
    30/8/12 20:15
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-30 20:15:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: ofer309 2012-08-29 21:14:42

    ישראל שלום את הדבר החשוב ביותר שעל בטר פלייס לעשות שכחת והוא ללמוד מהמתחרים במיוחד מטויוטה אין לי ספק שבעתיד הנראה לעיין המכונית החשמלית תחליף את מכונית הבנזין אלא ששינויים בהרגלי צריכה לא משיגים בבום או בזבנג וגמרנו מי שמנסה לפעול כך חוטף את הזבנג במכירות בחזרה. טויוטה יצאה לשוק עם הפריוס שהיא מכונית היברידית (משולבת גם חשמל גם בנזין) לטעמי זו הדרך הראויה לשנות הרגלי צריכה נכון לא רק לישראל אלא לכל העולם שינויים קלים מולידים מהפכות גדולות

     

    אלא שהמכונית ההיברידית מייצרת חשמל בעצמה

    ללא צורך במתקני שירות וכל הבוכלטריה מסביב.

    וככל שיעילות המצברים תהייה גבוהה יותר כך תהייה רמת שימוש גבוהה יותר .

     

    ראיתי כבר דגמים הנדסיים של מכוניות עם פנאלים סולאריים

    המטעינים את הסוללות באמצעות אנרגיה סולארית

     

    כל הרעיון של לייצר חשמל נקי באמצעים מזהמים לא נראה לי מראש.

    והכדאיות היא פונקציה אולי של מחיר הדלק ליצור החשמל (מזוג, גז, סולר ? )

    פונקציה זמנית .

    והרי אנחנו רוצים להשתחרר מהתלות בספקיות הדלק הגדולות

    שממש לא רוצות שנפסיק לצרוך את המוצרים שלהם.

    ויטרפדו כל ניסיון להשתחרר מהעול


    --
    ישראל פטשניק

    אימון - עיסקי, ניהולי, אישי
    יעוץ – אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית
    חונך עיסקי מטעם התמ"ת
    054-9003900
    Skype – israel.ptashnik
    ptashnik@netvision.net.il
    אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית – פייסבוק
    http://www.linkedin.com/in/israelptashnik
    30/8/12 20:22
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-08-30 20:22:59
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: קובי אש 2012-08-30 10:24:12

    נכון שנעשו תעויות חמורות בקונספט ובשיטת התמחור, אבל בואו לא נשכח את הבעיה האמיתית של בטר פלייס (ובעצם בעיה שלנו) - הממשלה, שכהרגלה רוצה למסות את החשמל לתחבורה, כדי שחלילה לא אנחנו נרוויח מהמעבר לחשמל אלא הממשלה, והיא מחייבת את בטר פלייס לייצר שיטת טעינה לא סטנדרטית, שתאפשר להטיל מיסים על החשמל לטעינה, כדי שחלילה למעמד הביניים לא תהיה טיפה של רווחה.

    הבעיה העוד יותר חמורה היא שהמדינה (כהרגלה) לא יוצרת תקן מחייב לטעינת כלי רכב חשמליים אלא רק גוזרת הגבלות ותנאים על בטר פלייס.

    המדינה - אם היתה מדינה מתוקנת - היתה צריכה ליצור תקן מחייב, כך שגם מתחרים אחרים יוכלו להתחבר באותם תנאים, ולמסות את החשמל בשיעור מתון בהרבה מאשר על הדלק, כדי לעודד מעבר לרכב חשמלי.
    אז - כבוד לשי אגסי שבכל זאת מתמודד באומץ מול במדינת חלם חזירה.

    תארו לכם שניתן היה לקנות את המכונית באותו מחיר שהיא מוצעת, אבל ניתן יהיה לטעון אותה מכל שקע רגיל. ברור שכולנו היינו רצים לקנות.

     

    לא בטוח. מכמה סיבות.

    א. רמה לא מספיק טובה של מצבר.

    ב. סחירות של הרכב עצמו  לאחר שימוש / החלפה וכו.


    --
    ישראל פטשניק

    אימון - עיסקי, ניהולי, אישי
    יעוץ – אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית
    חונך עיסקי מטעם התמ"ת
    054-9003900
    Skype – israel.ptashnik
    ptashnik@netvision.net.il
    אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית – פייסבוק
    http://www.linkedin.com/in/israelptashnik
    29/9/12 21:29
    1
    דרג את התוכן:
    2012-09-29 21:31:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום, החלום הוא אנרגיה ירוקה, חשמל נקי, אנרגיה סולרית, מה דעתכם על צבע סולרי למכוניות? ולבתים?

     solar paint וגם solar car

     

    http://www.solarelectricalvehicles.com/

    http://www.abc.net.au/news/2011-06-30/researchers-develop-paint-on-solar-cells/2777532

    http://www.technewsworld.com/story/74035.html

    http://www.scientificamerican.com/podcast/episode.cfm?id=solar-paint-converts-light-to-elect-11-12-30

    אשל


    --
    אשל כנפו
    2/10/12 17:48
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-10-02 17:48:26
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שי אגסי הודח מתפקיד המנכ"ל

    מה הבשורה ? 

     http://www.themarker.com/dynamo/1.1834356


    --
    ישראל פטשניק

    אימון - עיסקי, ניהולי, אישי
    יעוץ – אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית
    חונך עיסקי מטעם התמ"ת
    054-9003900
    Skype – israel.ptashnik
    ptashnik@netvision.net.il
    אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית – פייסבוק
    http://www.linkedin.com/in/israelptashnik
    2/10/12 18:38
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-10-02 18:38:24
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: פטשניק 2012-10-02 17:48:26

    שי אגסי הודח מתפקיד המנכ"ל

    מה הבשורה ? 

     http://www.themarker.com/dynamo/1.1834356

    ישראל שלום

    אני מקווה שהמנכ"ל שיבוא אחריו ישכיל ללמוד מהכישלון של המנכ"ל הקודם.

    להסכים מראש עם מועצת המנהלים שמינתה אותו להוסיף למכוניות שנרכשו

    יכולת נוספת של הנעה בבנזין  ולהפוך את המכוניות שנרכשו לרכב היברידי

    בדיוק כמו טויוטה.

    בטויוטה למדו ששינויים בהרגלי צריכה לא יכולות להיפתר בזבנג וגמרנו

    אלא בהדרגה.


    --
    עופר
    054-9275190


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מה צריכה לעשות בטר פלייס על מנת לעלות על דרך המלך"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה