כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    צרכנות ורכב

    הקהילה ממזגת בתוכה מספר נושאים הקשורים לתרבות הצריכה - צרכנות, שירות, רכב ונסיעות.   כצרכנים זו זכותנו לקבל תמורה נאותה בעבור כספנו,שירות אדיב ומוצרים איכותיים. זו זכותנו לשאול, להשוות מחירים ותנאים, לקבל מידע והסברים ולהתלונן (כשזה מוצדק). אתם מוזמנים להעלות שאלות , להתייעץ ולשתף בחוויות צרכניות.   ו... בבקשה להעלות דיונים המותאמים לכותרת הפורום.

    צרכנות ורכב

    חברים בקהילה (2667)

    יאיר לוינסון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אופטימית זהירה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יאיר ברטשפיז
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    י ו נ י ת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    בריל מרק
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ד. צמרת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תמי וולף
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    קֶרֶן אוֹר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אורי... .
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    שירות שירות שירות

    הפורום מיועד לנושא השירות. אתם מוזמנים לשתף בחוויות שירות שחוויתם, שליליות אך גם חיוביות. \r\nבמידה והחוויה שלילית, נסו גם להציע פתרון, מה הייתם עושים אחרת.\r\nבתקווה למודעות שירותית טובה יותר בארץ.\r\n

    ביקורת שירות 11 - אופניים - בייקרס

    3/9/12 12:16
    1
    דרג את התוכן:
    2012-09-03 12:16:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ אופניים, שירות, קניות, צרכנות נבונה ]

    אופניים, בייקרס/מושב אליפלט.

     

    בעבר, כאשר רכשתי אופניים, זה היה באחד מאותם מבצעים, כאשר עם כל הזיכוים באחד מהרשתות הגדולות, הצלחתי לרכוש את האופניים במחיר נמוך מאוד וזה היה בהחלט משתלם.

    הפעם, לא היו לי הנחות והמחיר שבאותה הרשת, כבר היה קרוב מאוד למחיר שנתנו לי בחנות המקומית, כאשר שם התחושה שלי הייתה שמדובר בציוד יותר מתקדם והייתה תקווה שיש אפילו שירות.

     

    כבר במעמד הרכישה, נהנתי מהסברים יפים ומפורטים ובסיומה, אהבתי כאשר המוכר ביקש שאגיע לטיפול בעוד שבועיים, לאחר מספר נסיעות כדי שיכוון לי את ההילוכים והברקסים.

     

    אכן, במהלך אותם שבועיים כבר היה מה לכוון, לא את ההילוכים והברקסים, אלא הקידון שלי והמושב רקדו, הישבן שלי סבל מחבטות קשות. הגעתי, הנושאים טופלו ומאז הנסיעה נוחה יותר.

    הזוג הנוסף שרכשתי היה עבור ביתי, כאן הבעיה הייתה קצת יותר גדולה, זה התחיל ברגלית, שכבר מהיום השני, היא הראתה לי שהיא לא עומדת כראוי, המשיך בשרשרת שנפלה מספר פעמים.

    הגעתי עם התקלות והמתנתי לשמוע מה אומר המוכר, איתמר, שהוא גם המכונאי.

    את ההילוכים, הוא מיד פתח, שיפץ וכיוון, אפילו הסביר את האופן שבו זה קורה ונתן לי שיעור חינם על החלפה רצויה.

    ההפתעה, שלא כל כך אהבתי, הייתה דווקא בנוגע לרגלית, כאן הוא הבהיר לי – "טוב זה שימוש לקוי". אמרתי, שאני לא יודע איך הוא קובע שזה שימוש לקוי, אבל ברור לי שבאופניים שנרכשו לפני פחות מחודש, לא אמורה להיות בעיה כזו ושאם יש אז צריך לקחת על כך אחריות. הגבתי בטון מאוכזב מהקביעה שלו. אמרתי שתמיד אפשר להאשים את הצרכן, שהוא לא השתמש כראוי, אבל נראה לי שבדיוק בשביל קיימת אחריות. הוא הבהיר שזה לא בסמכותו ושרק אלירן יכול להחליט על זה.

    המנהל, שעמד בסמיכות, ביקש לראות את הרגלית ומיד נתן הנחייה – תחליף לחדשה.

     

    אז, האם אני משוכנע שהיה כדאי לשלם כמעט 2000 ₪ עבור שני זוגות ? אני עדיין לא בטוח, אבל לפחות דבר אחד ברור לי, שהשירות בבייקרס, בהחלט עמד במבחן. לפחות עד לרגע זה.

     

    נקודה אחת נרשמה לרעתם – בביקור השירות הראשון, רכשתי גם קסדה, נאמר לי שיש כרגע מבצע, 50% והסכום שהיה אמור להיות 250 בגלל שזו קסדה שכולה יציקה, נרכש כעת ב 125.

    כאשר הגעתי לביתי, ראיתי שעל הקסדה מופיע תאריך 2007. החלטתי לנהוג באיפוק ולמרות שהתכוננתי לצאת לרכיבה, לא חבשתי את הקסדה החדשה ולמחרת הגעתי לחנות.

    הובהר לי שאת הדגם הזה, אין אפשרות להחליף, כי אין עוד קסדה זהה, אבל אפשר להוסיף 50 ₪ ולרכוש קסדה באותו מבצע, הפעם הראו לי את התאריך 2012.

     

    לסיכום, הנתונים שלי כמובן מתבססים רק על ההתרשמות, כי לא ביצעתי סקר מספיק רציני לגבי המחירים ולכן הציון הוא כמובן נכון להיום ולמידע שברשותי:

    המוצר – 80 (נוסעים טוב, אבל היו כבר מספר תקלות ועוד לא עבר חודש)

    השירות – 90 (היחס מאוד טוב, הטיפול היה מיידי, הסברים מפורטים ומקצועיים, והעובדה שהטיפול הוא חלק מהשירות בהחלט נתנו הרגשה טובה, אבל העובדה שהיתי צריך להתווכח כדי לקבל את הרגלית פגעה.)

    אמינות – 70 (מצד אחד עמדו בכל ההבטחות, מצד שני הגילוי שהקסדה בת 5 בלי שאמרו לי, בהחלט הזכיר לי שאי אפשר לסמוך בעיניים עצומות).

     

    ציון כולל - 85

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "ביקורת שירות 11 - אופניים - בייקרס"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "ביקורת שירות 11 - אופניים - בייקרס"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה