כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    פורום

    חברים בקהילה (7115)

    Natalie S
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר ניצן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    debie30
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מדלן גזיאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוהידן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    baldari
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שינוי עמדות בשיווק

    13/2/13 11:45
    0
    דרג את התוכן:
    2013-06-12 14:25:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ שינוי עמדות, התנהגות צרכנים, תהליכי שיווק, מותג, מיתוג ]

    ראשית דבר- 

    בעבר, תאוריות כלכליות הניחו כי צרכנים הם יצורים הגיוניים השוקלים רכישת מוצרים בצורה מחושבת , עקבית ולפי הגיון מקסום הרווח. כיום ידוע כי הצרכן אינו מונע משיקולים כלכליים בלבד וכי הרגש הוא מניע חשוב בתהליך הרכישה.

    בין אם מדובר ברכב חדש, בגד חדש או אפילו חבילת גבינה, הייחוס הרגשי של הצרכן למותג הוא אחד המרכיבים שיכריעו את הכף בעולם רווי אפשרויות.  

    עמדה מה היא ואיך ניתן לשנות אותה לתועלתך? 

    עמדה היא תהליך קוגניטיבי, נלמד כלפי אובייקטים. העמדה מבטאת הערכה אישית של אדם כלפי האובייקט.

    עמדה יכולה להיות חיובית או שלילית, עמדה יכולה להיות נחרצת או חלשה.

    עמדה מורכבת משלושה מרכיבים- הכרתי (דעות ומחשבות), רגשי והתנהגותי. השפעה על רכיב אחד תשפיע על יתר המרכיבים.

    אז איך משנים עמדות אצל צרכנים?

     

    קודם כל אנג'ייג'מנט- עזרו להם לפתח אתכם מערכת יחסים. יצרו תוכן שייתן להם ערך מוסף- רגשי, מידע, חברתי, שימושי וכדומה.

    פרסומות וקד"מ- 

    צריך לתת להם סיבות טובות להאמין! סיבות שיעזרו להם בתהליך רציונליזציה- שכנוע עצמי שמסביר למה אני בסדר
    עזרו להם לשנות עמדה- אני לא צריך לחסוך  עד כדי כך
    שנו את תפיסת ההתנהגות- זה במבצע, לא תוציא כל כך הרבה
    הוסיפו עמדות עקביות להתנהגות- התפנקות מידי פעם היא חיובית לחיים בריאים
    הפחיתו את חשיבות ההתנהגות- החיים קצרים
    הפחיתו במידת השליטה- אין לכם ברירה, אתם חייבים לקנות, האישה אומרת
     

    גורמים אשר משפיעים על דעות הצרכן?
    התנסות- עבר, הווה
    סביבה- אנשים כמוני, דמויות להערצה, דמויות סמכות וידע
    חשיפה למידע- תקשורת ויח"צ


    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שינוי עמדות בשיווק"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שינוי עמדות בשיווק"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה