כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    אקטואליה

    קהילת אקטואליה - המקום לדון בענייני היום, בארץ ובעולם. פוליטיקה, כלכלה, חברה, דעות והגות. אנא שמרו אל התבטאות נאותה!

    אקטואליה

    חברים בקהילה (5578)

    . ארז .
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רז פורטון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    eicher077
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shimenben
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    באבא יאגה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    rayshc
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שושי פולטין
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shraga elam
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תנועת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אנחנו ממש זקוקים לתחושה אמיתית שכולנו חברים במשפחה אנושית אחת

    2/5/13 02:11
    4
    דרג את התוכן:
    2013-05-16 03:53:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ אחריות אוניברסלית, שלום עולמי, לשחרר את טיבט, מוסר חילוני על בסיס מדע ]

    (רק הכותרת השתנתה, חזרה למקורית.)

     

    בוקר טוב ישראל. 

     

    ''

     

    כולנו ממש זקוקים לתחושה אמיתית שכולנו חברים במשפחה אנושית אחת.

     

    סיעור המוחות: כיצד נתרפא מאלימות? (כמעט) הסתיים בריב...

    צוחק

     

    ''

     

    אבל לא להתייאש. הדיאלוג הוא הדרך לשלום, חרף טענותיהם של בראואר (לא ברור עדיין אם אכן יש כזה איש) ושל רודיארד קיפלינג: "ספר הג'ונגל"...

     

    ''

     

     

    (כמעט) כולנו (הרוב שמכריע? המיעוט מכריע? אל תריבו!) מסכימים שהטיבטים זקוקים לעזרה:

     

    "למרות זאת לדעתי יש מקום לפעול בנושא טיבט:

    לעזור לכלל הטיבטים לשפר את חייהם ולהוריד מתיחות עם סינים, ולבנות מערכת פוזיטיבית ויציבה בטיבט" ~אופיר פלומנבום

     

    (תודה!! :)

     

    (נקווה ש) כולנו מסכימים שכולנו ממש זקוקים לתחושה אמיתית של משפחה אנושית אחת:

     

    ''

     

    מבחינה מנטלית, אנחנו אותו הדבר.

    מבחינה רגשית, אנחנו אותו הדבר.

    מבחינה פיזית, אנחנו אותו הדבר.

    אין הבדלים.

    אנחנו פשוט בני אדם.

    אתם רוצים חיים מאושרים.

    אני רוצה חיים מאושרים.

    אנחנו באמת כולנו חברים במשפחה אנושית אחת.

    אנחנו ממש זקוקים לתחושה אמיתית של אחווה אנושית.

    - כבוד הדלאי לאמה ה-14

     

    מילים שחיות

    בתוכך. 

     

    Mentally, we are same.

    Emotionally, we are same. 

    Physically, we are same.

    No differences.

    We simply human beings. 

    You want happy life, I want happy life.

    We are truly member(s) of one human family.

    We really need genuine sense of brotherhood, sisterhood.

    -His Holiness the 14th Dalai Lama

     

    Words that live on.

    Inside you.

     

     

    ...ומתחילים לתהות ולפקפק, האם אין דרך טובה יותר?

     

    ''

     

    חבר קונגרס טים ראיין, מחבר הספר: "אומה בעלת מודעות נכוחה: כיצד שיטה פשוטה יכולה לעזור לנו להפחית סטרס, לשפר ביצועים ולכבוש מחדש את הרוח האמריקנית":

     

    זה לא ה-99% נגד ה-1%. זה על ה-100%, כולנו יחד. 

    להיות אומה בעלת מודעות נכוחה משמעה אומה בה אנחנו מחוברים ואכפת לנו אחד מהשני ואנחנו מוכנים לעשות את מה שצריך כדי לעזור לשכן שלנו.

    כשכולנו נעים יחד, באותו הכיוון, יש לנו הצלחה כמדינה ויש לנו איכות חיים גבוהה יותר ורמת חיים גבוהה יותר ואזרחים מאושרים יותר.

    אתם יודעים, ישנם אנשים שתוהים אם קידום של מודעות נכוחה (מדיטציה) על ידי חבר הקונגרס האמריקני הוא לא איזשהו סיכון פוליטי, אבל אנחנו צריכים לעצור ולחשוב על מה אנחנו מדברים כאן.

    אנחנו מבקשים מאנשים להאיט קצת, להיות איפה שהם, בין אם הם עם הסבים שלהם או עם הילדים שלהם או בעבודה שהם עושים. רוב האנשים  בסדר עם זה.
    אנחנו רוצים ללמד את הילדים שלנו לפתח את משך הריכוז, ואני חושב שזה משהו שכולם במדינה רוצים.
    אנחנו מבקשים מאנשים להכיר במצבים בהם נמצאים חברינו שכנינו ואזרחינו להבין את זה ולהיות חומלים לגבי זה.
    מודעות נכוחה מטפחת את כל האיכויות האלו.
    ולאחר שהיתה לי התנסות אישית ואני ממשיך לתרגל, ואני פוגש אנשים שמיישמים מודעות נכוחה בתכניות בצבא שלנו, במערכת החינוך שלנו, ובמערכת הבריאות שלנו, למען בוגרי הצבא שלנו, למען מעניקי השירות למשפחות שלנו, ואני רואה שלתכניות האלו ישנן השפעה עמוקה על אנשים שעובדים ברמות גבוהות מאד של סטרס, של לחץ ושחיקה בעבודה שלהם, בין אם הם אחיות או מכבי אש או שוטרים, והתרגול הזה יכול להפחית את הסטרס שלהם ולשפר את הביצועים שלהם...              כשראיתי את כל זה, וגם היתה לי התנסות אישית בעצמי, הרגשתי שהייתי מזניח את חובתי כחבר הקונגרס האמריקני לולא לא הייתי דוחף את העניין הזה לתוך החברה.
    יש לנו אחריות, כשאנחנו נשבעים כחברי קונגרס, לנסות לעזור לבוחרים שלנו ולעזור למדינה שלנו ולדעת מהתנסות אישית לגבי התכניות האלו שממש משנות את המדינה שלנו ברמה בסיסית, אין מצב שתוכל לראות את זה ולחוות את זה ולהתעלם מזה ולשים את זה במדף האחורי ולומר: תשמע, זה ליום אחר. המדינה שלנו עוברת יותר מדי עכשיו. החיילים שלנו סובלים מאד, ההורים, המורים, כולם לכל אורך הדרך. ועכשיו זה הזמן שלנו ליישם את זה.

     

    "אומה בעלת מודעות נכוחה" מאת חבר הקונגרס טים ראיין

    בכל חנויות הספרים

    www.HayHouse.com

    ---

    תודה למרב נוב על עריכה לשונית של תרגום הוידאו על הספר של טים ראיין. טעויות, אם ישנן, הן שלי.

    ---

    Congressman Tim Ryan, Author of "A Mindful Nation: How a Simple Practice Can Help Us Reduce Stress, Improve Performance, and Recapture the American Spirit":

     

    It's not the 99% against the 1%. It's about the 100%, all of us together.

     

    To me a mindful nation is a nation where we are connected, and we care about each other, and we're willing to do what it takes to help our neighbor. 

     

    When we all move in concert, in the same direction, we have success as a country, and we have a higher quality of life and a higher standard of living and more happy citizens. 

     

    You know, some people wonder if the promotion of mindfulness by a member of the United States Congress is somehow a political risk, but we need to stop and think about what we're talking about here.

     

    We're asking people to slow down a little bit, be where they are, whether they're with their grandparents, or their kids or their work that they're doing. Most people are okay with that.

    We want to teach our kids to develop our attention span, and I think that's something that everybody in the country wants. 

    We're asking people to recognize situations that their friends and neighbors and fellow citizens are in, and be understanding of that and be compassionate of that.

    Mindfulness cultivates all of these qualities. 

    And, once I had the personal experience myself, and continue to practice, and meet people who are implementing mindfulness programs in our military, in our education system, in our health care system, for our veterans, for our family caregivers, and seeing these programs have a profound effect on people who are working at very high levels of stress, burn out in their jobs, if they're nurses or firefighters or police officers, and this is able to reduce their stress and improve their performance... When I saw all this, and had a personal experience myself, I felt like I would be derelict of my duty as a member of the United States Congress if I didn't try to push this stuff out into society. We've got a responsibility, when we get sworn in to be a Member of Congress, to try to help our constituents and help our country. And to know and to have personal experience of programs that are actually going to transform our country at a very fundamental level, there's no way you can see that and experience that and ignore it and put in on the back burner and say: Hey, that's for another day. Our country's going through too much right now. Our soldiers are suffering too much, parents and teachers, all down the line. And, now's the time for us to implement this. 

     

    A Mindful Nation by Congressman Tim Ryan

    Available Everywhere Books Are Sold 

    www.HayHouse.com

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "אנחנו ממש זקוקים לתחושה אמיתית שכולנו חברים במשפחה אנושית אחת"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    2/5/13 07:29
    2
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 07:29:11
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ללא ספק נושא חשוב וכאוב. כי החינוך לשנאת האחר קיים אצלנו למכביר. 

    אנו בהחלט לא מוכנים לקבל את האחר, אחרת היינו דוגלים בשלום ולא בלוחמה ומלחמה. 

    השנאה לאחר וההתבדלות היא מקור הרע בחיינו.

    נולדנו לדעת ששמרנו על צביוננו היהודי, בים של גרים עוינים, ולא משנה אם אלו הגרמנים, הפולנים, או המרוקאים, או הסורים. 

    גדלנו לשנאת הערבים, לפער עדתי, לחיפוש בציציות של המתחזים. 

    לכן, נפשנו מורעלת, ולכן לא נוכל להבין את חשיבות האחדות, כל עוד נחפש להתבדל. 


    --
    מכל צלקותי השכלתי והתחזקתי
    2/5/13 07:41
    1
    דרג את התוכן:
    2013-05-02 08:34:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אנחנו לא שונאים ערבים ואנחנו מתייחסים אליהם כבני אדם כפי שאנחנו כולנו אנשים הרוצים אהבה בריאות ושלום.

    לראיה אם ערבי יבקש מאיתנו עזרה נשמח לעזור לו ואם נראה שהוא זקוק  לעזרה נתנדב לעזור לו, אבל אם הוא ישמיץ אותנו, יפגע בנו, ויפעל לקחת ולהשתלט על השטחים בארץ שלנו שניתנה לנו במתנה, אז נלחם בו.

     

    הכול טוב ויפה אבל הבא להרגך?

    השכם להרגו !


    --
    " "בְּטַח בַּה' וַעֲשֵׂה טוֹב, שְׁכָן אֶרֶץ וּרְעֵה אֱמוּנָה. וְהִתְעַנַּג עַל ה', וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ." . / תהילים
    2/5/13 08:40
    0
    דרג את התוכן:
    2013-05-02 08:48:50
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין



    לאהוב אדם, או עם שלם, רק שהוא נחמד אלינו ולשנוא כשהוא לא, זאת לא אהבה אמיתית.

    זהו משוא פנים מאוד פוגעני, כפי שעופר לעיל הרחיב. 

    היקשרות ("נעים לי")  הופכת בקלות לשינאה ולדחייה ("לא נעים לי").


    עלינו להרחיב את הלב גם לאלה שפחות נעימים לנו, לאלה אותם אנחנו מתייגים כ"אויב".

    את התירגול התודעתי הזה מתחילים בהדרגה.

    לפירוט על פיתוח הדרגתי של חמלה.

    ישנה דרך נוספת להרחבת הלב ל"אויב", שמתוארת על ידי פרופ' תורמן: להרחיב את מעגל חמלתנו


    אי ההבנה לגבי "הבא להורגך" הורגת אותנו.

    הקדשתי לנושא רשומה:

    הקם להורגך השכם להורגו: האם היהדות היא אלטרואיסטית?


    הנה קטע מתוך הנ''ל:

    "האויב שנשכים להרוג הנו האויב הפנימי שמאיים להרגנו, הכעס והתשוקה שלנו-עצמנו שרודים בנו. את האויב הפנימי הזה נשכים להרוג.

    הסעתי אברך, טרמפיסט, שטען ששני הפירושים נכונים, וטענתי שלא, שהיה שמאי והיה הלל, ותמיד נלך על פי הלל והסכים עמי. בל נטעה, בפסוק "הקם להורגך השכם להורגו'' אין המדובר באחר, אלא בחלק מדומה שלנו-עצמנו, "אני" מדומה, וברגשות העוכרים אשר נובעים מתפיסה מוטעית זו לגבי אופן קיום ה"אני"."


    גדלתי עם יהדות מאוד טולרנטית ומכילה שלא עמדה בסתירה לעקרונות הדמוקרטיה והחופש והכבוד לכל אדם.


    עצוב לי לראות יהדות כחממה לקיצוניות ולשינאה וכהצדקה להרג.


    ממליצה להקשיב לרב מתקוע. דבריו מעניינים.




    --
    הדרך לשלום עוברת דרך הלב.
    "כל דבר שמרכך את הלב."
    חיים משמעותיים הם חיים של עזרה כנה וטובה לכל זולת.
    דיאלוג הוא הדרך לשלום.
    גישת דרך האמצע
    http://cafe.themarker.com/topic/3125731
    מודל בריאות ציבור למיגור ולריפוי אלימות
    http://cafe.themarker.com/topic/3123249/
    2/5/13 08:49
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 08:49:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אין לי זמן עכשיו להרחיב אבל היום פועלים לפי שיטת בית הלל ולעתיד לבוא יפעלו לפי שיטת בית שמאי. הפסוק אומר אומר "האמת והשלום יאהבו" כלומר השלום מתקיים במקום שיש בו אמת ולא שלום בפני עצמו כמילה בודדת שמתלבשת איפה שרוצים תלויה מטלטלת באוויר בין שמים לארץ.

    --
    " "בְּטַח בַּה' וַעֲשֵׂה טוֹב, שְׁכָן אֶרֶץ וּרְעֵה אֱמוּנָה. וְהִתְעַנַּג עַל ה', וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ." . / תהילים
    2/5/13 08:52
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 08:52:39
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: עופר לבבי 2013-05-02 07:29:11

    ללא ספק נושא חשוב וכאוב. כי החינוך לשנאת האחר קיים אצלנו למכביר. 

    אנו בהחלט לא מוכנים לקבל את האחר, אחרת היינו דוגלים בשלום ולא בלוחמה ומלחמה. 

    השנאה לאחר וההתבדלות היא מקור הרע בחיינו.

    נולדנו לדעת ששמרנו על צביוננו היהודי, בים של גרים עוינים, ולא משנה אם אלו הגרמנים, הפולנים, או המרוקאים, או הסורים. 

    גדלנו לשנאת הערבים, לפער עדתי, לחיפוש בציציות של המתחזים. 

    לכן, נפשנו מורעלת, ולכן לא נוכל להבין את חשיבות האחדות, כל עוד נחפש להתבדל. 

     

    כן, זה נכון.

    אנחנו בקלות מזהים חינוך לשינאה אצל "האויב",

    ומתקשים למצוא פגם כלשהו בחינוך שלנו עצמנו.

    העבודה הרוחנית, ז''א המוסרית, מתחילה כשמתחילים להפנות את המבט פנימה.


    --
    הדרך לשלום עוברת דרך הלב.
    "כל דבר שמרכך את הלב."
    חיים משמעותיים הם חיים של עזרה כנה וטובה לכל זולת.
    דיאלוג הוא הדרך לשלום.
    גישת דרך האמצע
    http://cafe.themarker.com/topic/3125731
    מודל בריאות ציבור למיגור ולריפוי אלימות
    http://cafe.themarker.com/topic/3123249/
    2/5/13 08:59
    0
    דרג את התוכן:
    2013-05-02 09:03:16
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כשם שיש כללים של מהי אמנות אמיתית ומה נחשב לקי'טש שהיא " אמנות" מדומה כן יש כללים מהו שלום אמיתי ומהו שלום מדומה שזה בעצם הקטנה התרפסות וויתור על האמת תמורת דמוי שלום שבהינף יד אחת הופך למלחמה.

     

    ראי הוויתור על אדמת גוש קטיף תמורת שלום  המשיך את הפיגועים וירי הרקטות על הסביבה ביתר שאת ביתר עוז.


    --
    " "בְּטַח בַּה' וַעֲשֵׂה טוֹב, שְׁכָן אֶרֶץ וּרְעֵה אֱמוּנָה. וְהִתְעַנַּג עַל ה', וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ." . / תהילים
    2/5/13 09:11
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 09:11:59
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: רוזMרין 2013-05-02 08:49:25

    אין לי זמן עכשיו להרחיב אבל היום פועלים לפי שיטת בית הלל ולעתיד לבוא יפעלו לפי שיטת בית שמאי. הפסוק אומר אומר "האמת והשלום יאהבו" כלומר השלום מתקיים במקום שיש בו אמת ולא שלום בפני עצמו כמילה בודדת שמתלבשת איפה שרוצים תלויה מטלטלת באוויר בין שמים לארץ.

     

    זה מעניין מאוד, מה שאת כותבת.

    זה תואם מאוד את הבודהיזם, דווקא.

    מעולם לא למדנו את בית שמאי.

    אשמח אם תרצי להציג כאן קצת יותר לגביו.

    אני גם ממליצה על פוסט (רשומה) חדש של עופר, ההשליה של האמת והספק.

    הוא נוגע גם בדת. 

    ספק, בשלב מסוים, יכול לשחרר מדוגמטיות.

     

    שתי הכנפיים להארה, בבודהיזם, הן החמלה והמציאות. (מקביל ל"שלום ואמת")

    מילים נרדפות ל"מציאות" בהקשר זה הן: חכמה, תובנה עמוקה לגבי אופן קיום האני והתופעות, תובנה עמוקה לגבי אופן קיום המציאות, קיום של תלות הדדית, התהוות תלויה, התפיסה הנשגבת, האמת האולטימטיבית. 

    בבודהיזם, האמת הקונבציונלית שהיא המציאות היומיומית שאנחנו רגילים לתפקד בה, והאמת האולטימטיבית, האמת שאנחנו לא קיימים באופן עצמאי ובלתי תלוי, נכונות בו-זמנית.

     

    מתייה ריקאר מסביר:

    "חמלה ללא חכמה (ראיית המציאות כפי שהיא) היא עיוורת.

    חכמה ללא חמלה היא סטרילית."

     

    צריך את שניהם, חמלה ותובנה עמוקה לגבי אופן קיום המציאות.


    --
    הדרך לשלום עוברת דרך הלב.
    "כל דבר שמרכך את הלב."
    חיים משמעותיים הם חיים של עזרה כנה וטובה לכל זולת.
    דיאלוג הוא הדרך לשלום.
    גישת דרך האמצע
    http://cafe.themarker.com/topic/3125731
    מודל בריאות ציבור למיגור ולריפוי אלימות
    http://cafe.themarker.com/topic/3123249/
    2/5/13 09:21
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 09:21:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: רוזMרין 2013-05-02 09:03:16

    כשם שיש כללים של מהי אמנות אמיתית ומה נחשב לקי'טש שהיא " אמנות" מדומה כן יש כללים מהו שלום אמיתי ומהו שלום מדומה שזה בעצם הקטנה התרפסות וויתור על האמת תמורת דמוי שלום שבהינף יד אחת הופך למלחמה.

     

    ראי הוויתור על אדמת גוש קטיף תמורת שלום  המשיך את הפיגועים וירי הרקטות על הסביבה ביתר שאת ביתר עוז.

     

    צריך שלום אמיתי פנימי לפני שניתן ליישם למצבים חיצוניים.

    את ההבדל בין שלום אמיתי לשלום מדומה חשוב לאתר ולטפח בלב.

     

    אם את רוצה לגלוש לפוליטיקה, "הוויתור" היה תכסיס, בדיוק כדי "להוכיח" את מה שאת אומרת עכשיו, כדי לקבע דיעה נגטיבית לגבי "האויב" וֹלגבי הקורבן המסכן היהודי, כדי להצדיק ולהנציח עימות והרג.

    אני מציעה לקרוא את חיבור הזה כל לילה כמדיטציה, לפני השינה, כדי להפנים את המסר החשוב:

    המלחמה היא שוד

     

    פותרים עימותים מתוך דיאלוג, לא בהליכים חד-צדדים.

    "וויתורים" חד-צדדים הם אלימות במסווה של שלום.

    תרגיל מקדים להצדקת ולהסלמת קונפליקט.

    כדי להבין, צריך להבין שמי שעושה את זה הוא לא כנה.


    --
    הדרך לשלום עוברת דרך הלב.
    "כל דבר שמרכך את הלב."
    חיים משמעותיים הם חיים של עזרה כנה וטובה לכל זולת.
    דיאלוג הוא הדרך לשלום.
    גישת דרך האמצע
    http://cafe.themarker.com/topic/3125731
    מודל בריאות ציבור למיגור ולריפוי אלימות
    http://cafe.themarker.com/topic/3123249/
    2/5/13 09:24
    0
    דרג את התוכן:
    2013-05-02 09:31:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בגדול בית הלל פוסק לפי השלום ובית שמאי פוסק לפי האמת.

    היות ועד היום נפסק לפי בית הלל אני מסיקה מכך שכדי להגיע להליכה בדרך המלך שהיא איזון ביניהם יש לתרגל את בית הלל קודם ורק אחרי שכולם יכירו באמת האחת והיחידה ( כי האמת היא אחת! )  תיפסק דרך האמת כדרך ראשית לכולם.

    העם עדיין פועל בשיטת עדרים עדרים שכל אחד חושב שהאמת אצלו וזה מה שכתוב על תקופת עקבתא דמשיחה לפני ימות המשיח האמת תהיה נעדרת ולכן כול עוד אנחנו במציאות של עדרים עדרים ואין אמת אחת ואחידה לכולם?

    שיטת בית שמאי טרם תיכנס לתוקפה. 


    --
    " "בְּטַח בַּה' וַעֲשֵׂה טוֹב, שְׁכָן אֶרֶץ וּרְעֵה אֱמוּנָה. וְהִתְעַנַּג עַל ה', וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ." . / תהילים
    2/5/13 09:26
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 09:26:15
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: רוזMרין 2013-05-02 08:34:53

    אנחנו לא שונאים ערבים ואנחנו מתייחסים אליהם כבני אדם כפי שאנחנו כולנו אנשים הרוצים אהבה בריאות ושלום.

    לראיה אם ערבי יבקש מאיתנו עזרה נשמח לעזור לו ואם נראה שהוא זקוק  לעזרה נתנדב לעזור לו, אבל אם הוא ישמיץ אותנו, יפגע בנו, ויפעל לקחת ולהשתלט על השטחים בארץ שלנו שניתנה לנו במתנה, אז נלחם בו.

     

    הכול טוב ויפה אבל הבא להרגך?

    השכם להרגו !

     

    שאפו רוז אכן גם הישמעאלים ברובם אוהבים אותנו וחוששים מהרגע שההנהגה הרצחנית שלהם תשלוט גם בארץ ישראל. הנה ההוכחה כמה הם אוהבים אותנו (רובם כבר אמרתי?) http://cafe.themarker.com/topic/2881280/


    --
    נמאסו עלי הקצינים הבכירים שמוצנחים ללתפקידי ניהול.
    2/5/13 09:34
    0
    דרג את התוכן:
    2013-05-02 09:36:18
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: ד. צמרת 2013-05-02 09:26:15

    צטט: רוזMרין 2013-05-02 08:34:53

    אנחנו לא שונאים ערבים ואנחנו מתייחסים אליהם כבני אדם כפי שאנחנו כולנו אנשים הרוצים אהבה בריאות ושלום.

    לראיה אם ערבי יבקש מאיתנו עזרה נשמח לעזור לו ואם נראה שהוא זקוק  לעזרה נתנדב לעזור לו, אבל אם הוא ישמיץ אותנו, יפגע בנו, ויפעל לקחת ולהשתלט על השטחים בארץ שלנו שניתנה לנו במתנה, אז נלחם בו.

     

    הכול טוב ויפה אבל הבא להרגך?

    השכם להרגו !

     

    שאפו רוז אכן גם הישמעאלים ברובם אוהבים אותנו וחוששים מהרגע שההנהגה הרצחנית שלהם תשלוט גם בארץ ישראל. הנה ההוכחה כמה הם אוהבים אותנו (רובם כבר אמרתי?) http://cafe.themarker.com/topic/2881280/

     

    .....

    בהחלט שאר מדינות ערב הן מדינות דיקטטוריות מושחתות שלא מצליחות ליישם דמוקרטיה.

    רק אצלנו טוב להם ולכן הגר בחרה להיות שפחה לשרה ולא בת מלך בביתה.

    שיש אומרים שהייתה בת פרעה ובחרה להיות שפחה בבית אברהם ולא נסיכה במדינה ערבית.


    --
    " "בְּטַח בַּה' וַעֲשֵׂה טוֹב, שְׁכָן אֶרֶץ וּרְעֵה אֱמוּנָה. וְהִתְעַנַּג עַל ה', וְיִתֶּן לְךָ מִשְׁאֲלֹת לִבֶּךָ." . / תהילים
    2/5/13 09:45
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2013-05-02 09:45:28
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: רוזMרין 2013-05-02 09:31:19

    בגדול בית הלל פוסק לפי השלום ובית שמאי פוסק לפי האמת.

    היות ועד היום נפסק לפי בית הלל אני מסיקה מכך שכדי להגיע להליכה בדרך המלך שהיא איזון ביניהם יש לתרגל את בית הלל קודם ורק אחרי שכולם יכירו באמת האחת והיחידה ( כי האמת היא אחת! )  תיפסק דרך האמת כדרך ראשית לכולם.

    העם עדיין פועל בשיטת עדרים עדרים שכל אחד חושב שהאמת אצלו וזה מה שכתוב על תקופת עקבתא דמשיחה לפני ימות המשיח האמת תהיה נעדרת ולכן כול עוד אנחנו במציאות של עדרים עדרים ואין אמת אחת ואחידה לכולם?

    שיטת בית שמאי טרם תיכנס לתוקפה. 

     

    טוב שכך.

    אמת היא לא "דוֹגמה". היא לא אחיזה באיזה "אני מאמין". 

    תראי את העדרים כאן, איזה יופי הם פועלים בהרמוניה.

    הסרט "הנני". שעה ורבע, שווה.


    --
    הדרך לשלום עוברת דרך הלב.
    "כל דבר שמרכך את הלב."
    חיים משמעותיים הם חיים של עזרה כנה וטובה לכל זולת.
    דיאלוג הוא הדרך לשלום.
    גישת דרך האמצע
    http://cafe.themarker.com/topic/3125731
    מודל בריאות ציבור למיגור ולריפוי אלימות
    http://cafe.themarker.com/topic/3123249/


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "אנחנו ממש זקוקים לתחושה אמיתית שכולנו חברים במשפחה אנושית אחת"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה