כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7091)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    mbenassa
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר ניצן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוהידן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    צביקה פרל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    עמותת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ofer ben z
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ofer309
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    בחור ..פשוט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    milina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ~שקט~@
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    איזה ספר בשיווק או פרסום הכי תרם לכם?

    1/2/08 15:33
    2
    דרג את התוכן:
    2009-09-24 06:24:55
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בשאלה זו אני פותחת את הפורום החדש בנושא ספרים בשיווק ופרסום. אני בטוחה שכל אחד פה יכול להמליץ על הספר שבמיוחד תרם לו.

     

    אז הנה ההמלצה שלי: פרה סגולה של סת' גודין. הספר דן בשאלות כמו: מה יש לחברות מצליחות, כמו איקאה, אמזון, אפל ואחרות, שלאחרים אין? איך הן מצליחות להדהים את המבקרים ולהשיג צמיחה מסחררת, בזמן שמותגים ותיקים ומנוסים מצליחים לנשום בקושי?

     

    גודין מוסיף מ"מ חדש לתמהיל השיווקי (מוצר, מחיר, מקום, מקדם מכירות, מדיה ואחרים)- המ"מ שמשמיעה הפרה הסגולה. אחרי שרואים אחת, שתיים או עשר- פרות מתחילות לשעמם. פרה סגולה, לעומת זאת, היא משהו אחר. פרה סגולה היא מושג שמתאר את הדבר השונה, שמנוגד לאינטואיציה ועם זאת מרתק, מושך ופשוט לא ייאמן. בכל יום צרכנים פוגשים את השעמום בכל פינה- המון פרות חומות. אבל גודין מסביר שהם לא ישכחו פרה סגולה!

     

    הספר הוא ספר מבוא מעולה למי שרוצה להבין את חשיבות הבידול והנישה וכיצד לעשות זאת. יש בו המון דוגמאות יצירתיות של חברות אמיתיות. אני ממליצה בחום.

     

    על איזה ספר הייתם ממליצים?

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "איזה ספר בשיווק או פרסום הכי תרם לכם?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    1/2/08 16:40
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 16:40:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הפרה הסגולה שך סת' גודין אכן מומלצת בחום.

    כל מותג, המסוגל לבדדל עצמו ולעשות WOW אחר  , לתפיסתו , יהנה מהעשב הצומח רק בחלקה שלו..

     

    ספרים אחרים הם "חושים בוני מותג". יותר דידקטי מהפרה, אך מוסיפף מימדים נוספים

     

    וכמובן "מותו של הפרסום" הממחיש למה ..למותגים מסויימים ממש אסור לותר על פרסום.לצד החשיבות האמיתית והתרומה האמיתית של יחסי ציבור כשהם נעשים נכון.

     

    איריס שטרסמן , www.m-power.co.il

     


    --
    ליווי מנהלים ומותגים להצלחה
    www.m-power.co.il
    נייד: 054-5422900
    \"we can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\" Albert Einstein
    1/2/08 16:56
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 16:56:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    הספרים האחרונים אשר קראתי בנושאי שיווק ואחד מהם מומלץ בחום הוא לשלוט בדלת המסתובבת  וולהרוויח, מאת ניר דונת העוסק יותר  באסטרטגיית ניהול הלקוחות.
    1/2/08 17:06
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 17:06:26
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    יש המון ספרים אבל אין כמו לעשות את זה בעצמך

    כל תאוריה בסופו של דבר יכולה ליפול במבחן המציאות...

     

    אותי דווקא מלווה ספר שלא קשור לעולם הפרסום והשווק

    אלא בכלל על העולם ולאן מועדות פניו.

    "עולם חדש אמיץ " של אלדוס האקסלי

    ספר שנכתב ב1933 נדמה לי והוא מבחינתי התנך

    איך ומה לעשות כדי לחדש ולהגיע למקומות רחוקים.

     

    ספר לא פלצני בעולם פלצני...


    --
    internetmakers.com
    יוצרים באזז מכל מה שזז .
    1/2/08 17:51
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 17:51:34
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ספר בהחלט טוב שקראתי לאחרונה (ישנם הרבה ספרים טובין ולכן אתמקד ב "לאחרונה")

     

    The Influentials: One American in Ten Tells the Other Nine How to Vote, Where to Eat, and What to Buy

     

    השם של הספר מדבר בעד עצמו.  התגובות באמזון הם שונות לגבי הספר, אני מצאתי אותו מעניין מאוד.  

    1/2/08 20:57
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 20:57:05
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אני מעדיף E-BOOKS בגלל קוצר של זמן ומוטיבציה מטורפת לגמוע כל פיסת מידע הקשורה לתחום. מספרים מקוונים הם בדר"כ קצרים, נוחים לקריאה, מאפשרים קפיצה ללינקים ומאוד ממוקדים במסרים שהם רוצים להעביר.

    השבוע גיליתי את David Meerman Scott והספקתי לסיים את  "The new rules of viral marketing" אותו ניתן להוריד מכאן, יחד עם שאר הספרים שלו.

     

    אם אהבתם את הספרים אפשר לשלוח לו מייל. הוא עונה בתוך שעה.

     

     

     _________________________________

    עומר רוזן 

    אינטראקטיב PR

     


    --
    Media, Kommunikation och Sverige
    www.OneThatKnows.com
    1/2/08 21:09
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 21:09:16
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    צטט: מותג מת מהלך 2008-02-01 20:57:05

    אני מעדיף E-BOOKS בגלל קוצר של זמן ומוטיבציה מטורפת לגמוע כל פיסת מידע הקשורה לתחום. מספרים מקוונים הם בדר"כ קצרים, נוחים לקריאה, מאפשרים קפיצה ללינקים ומאוד ממוקדים במסרים שהם רוצים להעביר.

    השבוע גיליתי את David Meerman Scott והספקתי לסיים את "The new rules of viral marketing" אותו ניתן להוריד מכאן, יחד עם שאר הספרים שלו.

     

    אם אהבתם את הספרים אפשר לשלוח לו מייל. הוא עונה בתוך שעה.

     

     

    _________________________________

    עומר רוזן

    אינטראקטיב PR

     

    אני גם אוהבת ספרים אלקטרונים (כי אפשר להוריד אותם מהרשת בחינם בגניבה) 

    אבל ממש לא הבנתי את הקשר בין מוטיבציה, בזבוז זמן וספרים אלקטרונים?תוכל לפרט בבקשה? לכל הספרים המצליחים ישנה גם גרסה אלקטרונית והיא ארוכה בדיוק כמו הספר. 

     

    הספרים הקצרים עם הלינקים הם ספרים גרועים בד"כ ויותר מדי קצרים. מניסיוני.

     

    את הספר האלקטרוני שהזכרת גם אני קראתי כי הוא מופיע בקהילת השיווק והפרסום בסוף הדף.. 


    --
    מי מפחד מגוגל?
    www.google.com

    !!! Microsoft Windows Vista SUCKS
    1/2/08 21:13
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-01 21:13:29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תודה על המידע עומר. אכן שמנו קישור לאחד הספרים האלקטרונים של דיוויד בקהילה.

     

    יפה שדיויד אינו מתעלם ואפילו עונה מהר לאנשים. סת' גודין עונה  תוך 40 דק' מניסיון חד פעמי שלי (הוא צמוד למחשב כנראה).

     

    2/2/08 09:24
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-02 09:24:04
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אמליץ גם כן על אותו ספר. 

    צטט: ג'מבו שרימפ 2008-02-01 17:51:34

    ספר בהחלט טוב שקראתי לאחרונה (ישנם הרבה ספרים טובין ולכן אתמקד ב "לאחרונה")

     

    The Influentials: One American in Ten Tells the Other Nine How to Vote, Where to Eat, and What to Buy

     

    השם של הספר מדבר בעד עצמו. התגובות באמזון הם שונות לגבי הספר, אני מצאתי אותו מעניין מאוד.

     


    --
    יועצת שיווק וניהול.
    מתמחה בתחום הצרכנות.
    2/2/08 19:09
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-02 19:09:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    אני יכול להעיד על עצמי כתולעת אמיתית של ספרי ניהול ולכן קשה לי אישית להצביע על אחד ואין בלתו, אך שני ספרים עשו לי את זה ובגדול, הראשון הוא ספרו של מייסד סטארבאקס, הרולד שולץ המתאר כרונולוגית את הולדתו של המותג המדהים ששינה את פני תרבות בתי הקפה של אמריקה ולא רק של אמריקה. הספר השני הוא בבחינת "מאסטרפיס" מבחינתי :

    " אסטרטגיית האוקינוס הכחול" העוסק באסטרטגיות ליצירת שוק ללא מתחרים - גדולתו של הספר נובעת בין השאר מהעובדה שהתורה הדידקטית המדויקת והבהירה כל כך של שני המחברים הפרופסורים , וו' צ'אן קים ורנה מובורן, מוסברת באמצעות אין ספור תרחישי אמת case studies בקטגוריות משק רבות המוכיחות את ישימות תאוריית האוקינוס הכחול - מומלץ בחום.


    --
    אשמח לקשר עם חברים בעמדות ניהול ואחריות מקצועית בתחומי השיווק , המיתוג והתקשורת השיווקית, בהקשר לקידום ארגונים וחברות,מוצרים, שרותים,טכנולוגיות וכן שיפור תדמיתן של מדינות .
    2/2/08 21:45
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-02 21:45:34
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    וגם אני תולעת ספרי ניהול, גם רשמית, כי זה גם שם הטור שלי במגזין דה-מרקר.

    הטור מתאר ספרי ניהול מומלצים, והטורים העוסקים בשיווק מרוכזים כאן

    מתוך טורים אלה, ספרי השיווק הכי מומלצים הם לדעתי:

     - למה ואיך אנשים קונים / פאקו אנדרהיל

    - Consumer's Insights - תובנות על הצרכן הישראלי / קרן אהרון

    - אסטרטגיית האוקיינוס הכחול / קים ומובורן

    - שנות הצמיחה של ג'נרל מוטורס . אלפרד סלון

     

    לגבי פרסום - The Absolute Book מומלץ בחום.

     

     


    --
    ארי מנור, מנכ"ל
    ZOOZ
    www.zooz.co.il
    8/2/08 14:32
    0
    דרג את התוכן:
    2008-02-08 14:32:29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    "זכרונותיו של סוחר מניות מוול סטריט" של אדווין לפבר,

    לא בדיוק ספר שיווק ופרסום, אבל בהחלט מרתק לכל המתעניינים בכלכלה

    ואפשר ללמוד ממנו הרבה דברים על אומץ, העזה, חשיבה לא קונבנציונאלית,

    שיפור מיומנויות, פסיכולוגיה של התנהגות המונים וכיו"ב.

    וכמובן, תמיד אני תמיד חוזר ל"מי הזיז את הגבינה שלי?"

    ספר טוב שהוא בעצם מורה דרך לעולם הסוער והדינמי בו אנו חיים.

     

    מגיע לך כוכב על הרעיון לדיון.

     

    נ.ב.

    דנידין בשבי האויב גם אחלה ספר!!!

    8/2/08 17:44
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-02-08 17:44:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גם אני שייך לחובבי ספרי הניהול והמכירות.
    ספר שקראתי כבר מזמן אבל לטעמי הוא הטוב ביותר לתחום של מכירות למוצרים לא זולים ולא פשוטים, הוא: איך למכור בגדול על פי שיטת SPIN.
    מתאים מאוד לאנשי מכירות העובדים במכירות של מוצרים מורכבים, במכירות שלא נגמרות בפגישה אחת, ולעבודה מול ארגונים. נותן עצות של ממש ושיטת עבודה רצינית.
    ממש ספר פרקטי.
    קריאה מהנה,
    דניאל וינברגר
    חברת שקילה - משקלים ומערכות שקילה לתעשיה ולחקלאות

    --
    דניאל וינברגר - חברת \"שקילה יצור בע\"מ\"
    www.shkila.co.il


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "איזה ספר בשיווק או פרסום הכי תרם לכם?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה