כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    תנועת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר ניצן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריאל דר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    baldari
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שושי ה.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    sna
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוהידן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שיעור בפרסום

    13/12/14 23:04
    0
    דרג את התוכן:
    2016-12-14 17:15:52
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ סביבוני כסף, פרסום הנס, חנוכיות זכוכית, מכבי, מטרות, ערכים, תרבות הלני ]
    חנוכה הוא החג הכי פרסומי - שיווקי ביהדות! 
    חג שמצוותו העיקרית פרסומית לחלוטין
    - שמונה ימים שבהם מחוייב כל אחד ואחת
    לפרסם ברשות הרבים את הנס שנעשה
    לאומה היהודית פעם מזמן בימי השלטון היווני.
     
    http://cafe.themarker.com/image/3176732/
         
                          דרורית סן /  חנוכיית זכוכית 

    המחלוקת בין חכמים על היא על מהי בדיוק הגדרת הנס;
    האם הנס היה  בעצם מציאת שמן טהור במקדש הטמא?
     או, שהנס הוא הניצחון הצבאי של מיעוט כמעט נטול כלי נשק
    נגד אימפריה חזקה והכי עוצמתית? 
    אבל, אין וויכוח שחייבים 'בפרסומא דניסא'
    בדווקא במקום בולט בחזית הבית לכיוון רשות הרבים
    בשעות פעילות ציבורית כשלא כלתה רגל מהשוק בכל אחד
    משמונת מימי החג!
     
    ''
     
       דרורית סן / שמן על בד

    אז, מסתבר שחכמינו, כמו מומחי שיווק דאגו לכל הפרטים הקטנים,
    נכון, הם אפילו בחרו את השעות והזמנים הכי יעילים לפרסומת זו
    לאחר מחקרי שוק רבי-שנים ברחבי העולם...
    וכך קבעו איזה שעה הכי טובה למקסם את הפצת אור:
    מיד עם רדת החשיכה ועד 'לפני שתכלה רגל מן השוק'.
    וכן עוד מיליון הלכות והדרכות שנועדו להפוך את האור
    ל...הכי  הכי  בולט והכי מעורר תשומת לב. שיטות
    שכאילו נלקחו הישר מתוך קורס מתקדם בשיטות שיווק.
     
                            ''
     
    דרורית סן / חנוכייה מאבן ברזל ובזכי-זכוכית

    רגע, מה פתאום האל הכל יכול זקוק כביכול לפרסומות?
    ועוד לשיווק לוחץ כזה אגרסיבי? 
    למה כל ההתעסקות הכמעט אובססיבית בסוגים של שמנים מהודרים,
    בהכשרי זוויות של החנוכיות, 
    במגנים(אקווריומים) להדלקה בחוץ, מקום שאור הנרות בולטת יותר,
    ולא שכחו את משחקי ילדים ומבוגרים בסביבוני מכסף, או מעופרת יצוקה ,
    ואפילו דאגו לשמח בדמי-חנוכה את הילדים

    http://cafe.themarker.com/image/3176734/
                                     
                            חנוכיית זכוכית צבעונית

    ביהדות כמו ביהדות יש לכל דבר המון טעמים חשובים וסיבות משכנעות
    הילדים הם הסמל להמשכיות התורה - דבר שהיוונים ניסו לקטוע
     'בקשו להשכיח תורתך'  אז כדי לעודד את הילדים על השקידה וההתמדה
    בלימוד התורה הם מקבלים מטבעות (לרוב מציפוי זהב שבתוכו שוקולד מתוק)
    הסמליות של העירוב בין מטבעות הכסף לנרות החג מראה
    שגם ממון נהפך לרוחניות כאשר הוא משמש לעניינים כשרים
    של קדושה. ובכך לחנך את הילדים להשתמש בכסף למתן צדקה...
              ''
     
                             דרורית סן / סביבוני כסף
     
    המטרה האמתית לכל הנרות והסביבונים היא כמובן חינוכית-ערכית
     להשריש מושגים וסדרי עדיפויות ה
    לחנך להערכה לנס מדיני-דתי של ניצחון הרוח
     מול האימפריה החזקה בעולם אז - כזאת
    שדוגלת בתפיסת עולם תרבותית ההלינסטית
    שהייתה כביכול הכי נאורה ומתקדמת תרבותית בעולם העתיק...
     
    ''
       
        דרורית סן /  שמן על בד
     
    השיטה היא אכן מאד דומה לפרסום בן זמננו
    אבל היא נועדה כדי להשיג את המטרה החשובה -
    הנחלת הרעיונות הערכיים בצורה חווייתית – אמנותית,
     אמנים לאורך דורות עסקו ועסוקים בניסיון הבלתי פוסק
    ליצור תשמישי קדושה - חנוכייה, סביבון - יותר מהדרים,
    כאלו שעיטוריהם מבטאים טוב יותר את הרעיונות הנשגבים
    של חנוכה וגם את רגשותיהם האישיים כלפי העניין,
    לאייר ולצייר בכשרון באופן הכי תקשורתי ונגיש
    ביטויים המשבחים ומהללים את גדולת האל, את התודה על הנס 
     כולל שימוש בגאווה באותיות עבריות וסמלים יהודיים
     
    נכון, האל בהחלט לא  צריך באמת לפרסם את עצמו ואת נסיו.
    אך, אנו מחויבים לשבח את האל
    ועלות על נס את גדולתו בעזרה לעמנו
    לחזור ולספר על ההתארגנות האמיצה של המכבים
    בסיסמא - 'מי לה' אלי', ומכב"י - מי כמוך באלים ה',
    על ההקרבה של חנה ושבעת בניה.
    להתפעל שוב ושוב מחדש מהתושייה של גבורת הילדים
    שהשתמשו בסביבונים להסתיר את לימוד התורה
    שנאסר באמצעות איומים ואמצעי ענישה אכזריים... 
    ובכך הבטיחו לנו את המשכה של הרוח היהדות.
     
    ''

     

            מחול הסביבון הקטן / דרורית סן.  


    http://cafe.themarker.com/post/3173618/

     

    חנוכה אמנות ושיווק - איגוד בתי הכנסת העולמי


    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שיעור בפרסום"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    14/12/14 16:01
    0
    דרג את התוכן:
    2016-12-14 21:13:24
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אז מה בעצם מפרסמים היום

     

    יכולים ללמוד מהשיטות לשיווק נס חנוכה?

     

     

    שחייבים שיהיו תכנים רציניים מגובשים

     

    מאחורי כל מהלך פרסומי

     

    אחרת משיגים פרסום שלילי - יוצרים תחושות של אנטי


    מתגבש בציבור הלקוחות התפרצות נגד הפרסום שחופר...

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3176745/

     

                     דרורית סן / שמן על בד

     

    איזה חנוכייה עושה לדעתך את עבודת פרסום הנס?

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3353047/

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3357017/

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3357019/

     

     

    http://cafe.themarker.com/image/3357016/


    --
    דרורית סן Drorit Sahn Stosel
    יעוץ, תכנון וביצוע אמנות יהודית רב תחומית





    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שיעור בפרסום"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה