כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    עסקים קטנים ובינוניים

    רוצה להקים עסק? יש לך עסק? קהילת העסקים הקטנים והבינוניים היא המקום לקשירת קשרים עסקיים, להעצמה ולסיוע בפיתוח העסק שלך. כאן תוכל להעזר באנשי עסקים, ביזמים ובאנשי מקצוע, שכבר התנסו בהקמת עסק ובניהולו. בקהילה תוכל למצוא דיונים מעמיקים ומקצועיים בנושאים כגון: בניית תכנית עסקית, שותפות, תמחור, רישוי, הלוואות, טיפים ועוד.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (5975)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    eli_cohen
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תומרתומר1
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    MyleneLv
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    (דורון גראור)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יהודה טלמון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רינת אגרנט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דניאלהקשת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריק 2000
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    עסקים קטנים ובינוניים

    פורום העסקים הקטנים והבינוניים בישראל

    שיווק דיגיטלי- מה הכי נכון לעסק שלך

    3/4/15 15:26
    0
    דרג את התוכן:
    2015-04-03 15:31:08
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    יש להבחין בין פרסום העסק לשיווק העסק. פרסום הוא שלב ראשוני, שתפקידו ליידע את הציבור שהעסק קיים, להביא את הלקוח הפוטנציאלי לבית העסק. שיווק הוא השלב שבו הלקוח הפוטנציאלי הופך ללקוח אמיתי. יש כל- כך הרבה דרכים לשווק, נדבר על כמה מהם ונראה מה היתרונות והחסרונות של כל דרך שיווק אל מול האפליקציה.

     

    פייסבוק- רק 1% מהעסקים מצליחים בשיווק בפייסבוק. 99% מהעסקים לא מצליחים להגיע לשיווק מיטבי דרך הפייסבוק. לפי נתונים שפרסמה פייסבוק באוגוסט 2013, בכל כניסת משתמש אל הרשת מתחרים בממוצע 1,500 תכנים שונים על מיקום בפיד שלו. מתוך אותם 1,500 רק ל 300 יש סיכוי כלשהו להופיע בפיד שלכם, וכפי שאתם יודעים בעצמכם, רק הבודדים שזכו להתברג אל המקומות הראשונים יזכו לתשומת לב אנושית כלשהי. במילים אחרות: הקרב על ה"פיינל פור" של ליגת הפיד יקבע את תפוצת התכנים שלכם בפועל.

     

    מייל- כמות המיילים שמגיעים ללקוחות פוטנציאלים הינה עצומה וכוללת מיילים המגיעים מחברות המייצרות דואר זבל (spam), לפיכך רבים מהמיילים השיווקיים שנשלחים מחברות ללקוחות כלל אינם נפתחים. כמה נתונים חשובים: אדם ממוצע מקבל 412 הודעות למייל בשבוע, 50% מסך המייל השיווקי הנשלח ע"י חברות (בהסכמה) אך אינו נפתח ע"י הנמען. על פי החוקים החדשים, כדי לשלוח ללקוחות מסרים שיווקיים במייל חייב כל משווק לקבל מראש את אישור הלקוח לשליחה. כל מסר שיווקי שנשלח ללא אישור מראש נחשב לדואר זבל, ולעברה על החוק שעלולה לעלות למשווק בקנסות כבדים, גם מבלי שהמקבל נדרש להוכיח נזק שנגרם לו כתוצאה מהשליחה.

     

    הודעות sms- מחקרים שהתפרסמו לאחרונה מוכיחים ומדגישים כי שיעור ההיענות להצעות שיווקיות הנשלחות באמצעות הודעת SMS גבוה פי חמישה משיעור ההיענות להצעות דומות הנשלחות באמצעות המייל או השיווק האגרסיבי שבשלטי החוצות. ואכן, בעבר הודעות היו כלי חשוב, יעיל וטוב לשיווק. אך בימינו, עם הקדמה והפיתוח, רובנו מתקשרים עם חברינו ובני משפחתנו באמצעות הוואטסאפ, קבוצות ושיחות אישיות בפייסבוק. אי לכך ובהתאם לזאת, אנו יודעים כי ברגע שאנו מקבלים sms, זוהי פרסומת לדבר מה שכנראה לא מעניין אותנו, מתעלמים ומיד מוחקים, בלי להעיף מבט.

     

    אתר- אתר אשר מתוכנן נכון, מותאם למנועי החיפוש, ובעל תוכן רב הקולע למה שהגולשים מחפשים וכמובן לנושא אתר האינטרנט שלנו, יופיע גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. אך התחרות היא קשה, יש לעבוד על קידומו מסביב לשעון ולהיתקל בתחרות קשה וכלל עולמית. צריך להשקיע לא מעט כסף ועבודה כדי לקדם אתרים באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט.

     

    אפליקציה- הניו יורק טיימס הגדיר את השיווק באמצעות הטלפון הנייד כאמצעי החזק ביותר שהומצא אי פעם. כבר עכשיו יש כחצי מיליארד מכשירי סמארטפון וטאבלטים בעולם. לטלפונים החכמים הללו קיימות כבר מעל 650 אלף אפליקציות, שהן למעשה תוכנות שרצות על גבי הטלפונים החכמים והורידו אותן מעל 14 מיליארד פעמים. ברור שזה רק ילך ויגדל מאחר ותעשיית הניידים היא התעשייה שגדלה הכי הרבה אי פעם מכל השווקים האחרים. הערך המוסף בתחום הפרסום באמצעות אפליקציות בטלפונים ניידים חכמים הוא בכך שהפרסום מגיע ללקוח בכל מקום ובכל רגע. כיום, משפותחה מערכת אבטחת מידע המאפשרת לרכוש מוצרים באמצעות הסמארטפון, האפליקציה הפכה לאטרקטיבית ביותר. אנשים מבצעים כל פעולה אפשרית באמצעות הטאבלט והנייד שלהם. הם אינם מעוניינים לבזבז זמן.

     

    לסיכום, פעולות שיווק מוצר או שירות באמצעות אפליקציה שמותאמת לבעלי המובייל, היא הדרך הטובה ביותר להגיע במהירות לקהל היעד, דבר שיכול לגרום להנעה לפעולה מיידית והגדלת רווחי החברה.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שיווק דיגיטלי- מה הכי נכון לעסק שלך "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שיווק דיגיטלי- מה הכי נכון לעסק שלך "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה