כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רינת אגרנט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ofer ben z
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    RoadSwimmer
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ק (שם בדוי)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יואב קווה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי נבו
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    סמוקי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תחרות כמנוע צמיחה

    17/12/15 23:10
    0
    דרג את התוכן:
    2015-12-17 23:34:50
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בעל חנות רהיטים, שממוקם באיזור טוב ומרכזי, אבל ברחוב צדדי, הגיע אם בעיה חדשה שמציקה לו.
    בתקופה האחרונה, נפתח באיזור חנות רהיטים חדשה, יפה. גדולה. ומושכת. וברחוב המרכזי. שגרמה לו לירידה מעיקה במחזור המכירות.


    תחילה הוא הציג נתונים של מה שהיה עד היום, וכו' והוכיח לי שחור על גבי לבן, כמה החנות החדשה מציקה לו.
    הוא הגיע עליי, רגע לפני שהוא נכנס להרפתקה חדשה, כשאין לו מושג איך הוא יצא מזה, הוא צריך לכאורה, להגדיל את החנות, לשפץ, לעבור לרחוב מרכזי, לפרסם מחדש, ומה לא. ובעצם להשקיע המון כסף, שאין לו.

     

    התחלתי להסביר לו, שלא כדאי להשקיע בשיפוץ העברה והגדלת החנות, בגלל הגידול העצום בהוצאות הקבועות [נקודת איזון גבוה בצורה ניכרת מהנוכחית] שיתוספו לו, בנוסף לעלות השיפוץ, סגירת החנות לתקופת השיפוץ, [למזלו חיסול מלאי אין לו], והגדלת צוות נותני השירות, הכשרה וכו',
    וכל זה בשביל להתחרות ראש בראש על אותם לקוחות של החנות החדשה.
    תחילה הסברתי לו שאפשר להתחרות, ובעצם לא להתחרות, כשכל אחד פונה לקהל יעד אחר. שאלתי אותו האם יש לחנות הגדולה והיפה לקוחות ? ברור ! הוא הוריד לי מהמכירות !
    שאלתי אבל הוא יקר יותר ממך בכ 300-600 ₪ בממוצע על קנייה של כ 6000 ₪ אז איך יכול להיות שיש אנשים שקונים אצלו ?
    הוא עונה לי ברור ! יש כאילו שמעדיפים נוחות, על מחיר
    ושוב שאלתי והאם לחנות שלך נכנסו לקוחות ?, ברור ! פחות מעד היום, אבל עדיין אני לא עומד ריק לגמרי. אז כנראה שיש לקוחות שמעדיפים חנות יפה ומושקעת ויש שיתלהבו לקבל מחיר זול יותר.

     

    הצגתי לו שני מודלים של חנויות.
     

     

    חנות א' [מה שיש לו עד היום]
    תיאור: מקום קטן מוזנח מיושן צפוף ללא תצוגה גדולה וללא מבחר למעט בקטלוג
    יתרונות:
    א. לא פונה לקהל היעד של החנות החדשה.
    ב. באפשרותו להציע מחירים זולים יותר.
    ג. אין לו צורך להשקיע כלום בשינוי
    ד. שמירה על המיקום הנוכחי [הגדלת החנות הייתה דורשת מעבר למקום גדול יותר ומרכזי, באותו הרחוב.
    חסרונות:
    א. מוזנח.
    ב. ישן.
    ג. צפוף.
    ד. ללא תצוגה.
    ה. מיקום לא מספיק מרכזי.
    ו. מחירים זולים.
    ז. 100 % מהלקוחות שמחפשים מחיר זול.
     

     

    חנות ב' [מה שהוא חושב לעשות ומה שיש למתחרה]
    יתרונות:
    ה. מקום גדול.
    ו. תצוגה ענקית.
    ז. מקום יפה ומטופח.
    ח. חווית קניה נוחה.
    חסרונות:
    א. המקום יקר יותר להחזקה חודשית.
    ב. עלות מעבר גבוה.
    ג. נקודת איזון חודשית גבוה בהרבה.
    ד. מחירים יקרים יותר.
    ה. רק 50 % מהלקוחות הפוטנציאלים יגיע עליו השאר ילכו למתחרה שיש לו אותו חנות בדיוק…

    המלצתי לו ללכת לכיוון חדש, (ואני לא יכול להכחיש שאני לא מושפע מחנות הרהיטים שוורן באפיט קנה בשעתו) שידרוש השקעה קטנה יותר בצורה משמעותית, וכנראה ייתן תוצאה טובה בהרבה.

     

    להתמקד ביתרונות ולהפוך חסרונות ליתרונות

     

    א. המחיר הזול יותר שהוא מסוגל למכור,

     

    [המתחרה לא יוכל לעמוד במחירים האלו ממילא, ולכן אם הוא מבין נכון את תנאי השוק, הוא יתמקד בפרסום חווית הקניה, (אצלו אולי עוד אכתוב פוסט על מה הוא אמור לעשות(]
    הפרסום שלו אמור לשדר מחיר זול מקום לא יוקרתי וכן ללא חווית קניה מי יודע מה למשל מודעה בשחור לבן ובעיצוב פשוט וחלק.
    בגוף המודעה מחירים מודגשים של כל מיני דגמים ודוגמאות, ומחירים זולים (לא כמו חנויות מסוימת שכותבות מבצע חד פעמי וכו' ואז מוצר יקר יותר מבשאר החנויות).
    כל שבוע מוצרים אחרים בכדי לשדר שהמחירים האלו זה קבוע ולא תלוי במוצר זה או אחר.

     

    ב. המיקום הצפוף והקטן.

     

    להוציא קטלוג מקוון שישלח לכל דורש באימייל וכדו' עם המחירים ותמונה שאפשר לקרב ולראות את המוצר. ולהתמקד במכירה טלפונית.
    בגוף המודעה להדגיש יותר את המספר וכתובת האימייל/אינטרנט של החנות ופחות את המיקום הפיזי שלה
    להפוך את מדיניות החזרת המוצרים לגמישה יותר [פיצוי מסוים, מאמץ לאתר קונה חילופי וכדו'], בכדי לשחרר חסמי קניה אצל לקוחות שלא ראו מספיק טוב את המוצר,ומפחדים לקנות בלי לראות פיזית.
    המלצתי לו לשקול לשנות את שם בית העסק למתאים יותר בעסק מסוג זה משהוא בסגנון מחסן/יבואן/סיטונאי וזה א. עקב המיקום וב. עקב המחירים שלו והמיתוג החדש שלו.

     

    בהצלחה
    שתרוויחו המון….. בחוכמה. יעלות .והוגנות.

    הדרך שלי להצלחה

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "תחרות כמנוע צמיחה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "תחרות כמנוע צמיחה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה