כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7117)

    פטשניק
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Annie Friedman
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    gerrillateam
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיתי סנדי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שיני זאב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    קמפיין פרסום

    18/1/17 11:35
    0
    דרג את התוכן:
    2017-05-21 14:14:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    יצרן כובעים של החרדים דיבר איתי, ובשיחה איתו עלתה בעיה מהותית לתחומו שמשותפת לעוד תחומים ועסקים.
    הלקוחות לא מוכנים לשלם את המחיר הנדרש, בעוד שעלויות הייצור הינם גבוהים בהרבה.
    הסיבה שהלקוחות לא רוצים לשלם, משום שבעבר היה עוד מתחרים שנכנסו והורידו את המחיר בשוק,, בשביל לכבוש נתח שוק אבל הם לא לקחו בחשבון את העלויות האמיתיות, ופשטו את הרגל אחד אחרי השני ונשארו רק הוותיקים, שהיה להם יתרון נאמנות לקוחות, שסיע להם לשרוד (זה דבר שקורה הרבה בעולם העיסקי, בתקופות שפל בשוק, או כשנכנס מתחרה אגרסיבי, שכולם מפסידים תפעולית ורק בעלי היתרון למשל יתרון הגודל מסוגלים לשרוד יותר, או יתרון בעלויות וכדו', כמו בשוק התקשורות, שהמחירים היום אינם הגיוניים, ומתחת לנקודת האיזון, והמאבק הוא בעצם מי ישרוד יותר זמן, והשורדים יחזרו ויעלו את המחירים, לטווח הגיוני, אבל יהיה להם בעיה להעלות לאוחזי רווח כבעבר, משום שהלקחות התרגלו לא לשלם.)
    והשורדים העלו בחזרה את המחיר למחיר רווחי והגיוני, אבל הלקוחות מרגישים שגונבים אותם, בעודד שהם לא מבינים שלייצר מוצר כזה עולה כסף והרבה, והיצרן אמור לפצות את עצמו על תקופת היובש, ועל פשלות בייצור וכדו'.
    חשבתי על פיתרון לבעיה.
    לצאת בקמפיין פרסומי, שימחיש ללקוחות כמה קשה ומוסובך, ואיזה תהליך ארוך עובר המוצר שהםם רוכשים, מהייצור עד לחנות, מה שיגרום להם להעריך יותר את המוצר שברשותם, ולהרגיש שהמוצר אכן שווה את המחיר הנדרש.
    דוגמא .1 לצאת בקמפיין עם תחילת תהליך הייצור, וכל שבוע הקמפיין מספר מה עשינו השבוע לכובעע שלכם, בתמונות. מלל. מכתב אישי מהמנכ"ל. יומן הפעילות של המנכ"ל וכדו'. עד שבסוף המוצר השתחרר מהמכס וכדו'. וממתין לכם בחנות וכו'...
    דוגמא 2. קמפיין מדורג, שמספר על כמות הידיים שנגעו בכובע ומה הם עשו, למשל חוות הגידולל העובדים מספרים על תחילת תהליך הגידול. ועל הביקורות וכדו'. ושלב אריזת השיער וכדו'. ושוב רחיצה. מפעל. שילוח. ספנות. מכס. השרייה . ייצור. צביעה. מיון דפקטים. אריזה. שילוח. מכס. הפצה. סידור חנות וכדו'

    קמפיין כזה, יגרום ללקחות להבין כמה עבודה מושקע בכל יחידה, והמחיר שהם משלמים כמה הוא לא יקר.

    בהצלחה

    שתרוויחו המון….. בחוכמה. יעלות .והוגנות.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "קמפיין פרסום"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    21/5/17 14:14
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2017-05-21 14:14:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    או שרק נגיד מישהו יעשה כובעים סינטטים ולא ימכור שועלים מתים בסכומי עתק. ונגיד התעשייה הזאת לא תתקיים יותר.. אני בטוח שהרבה אנשים יבכו (אני לא אהיה אחד מהם) רק אומר את דעתי.. אני לא טבעוני ולא אקטיביסט אם זה עבר לך בראש. באמת אבל שלדעתי זה סבל מיותר. אולי נגיד מישהו יעשה קמפיין לחרידים וישלב בזה רבנים שתומכים ב״צער בעלי חיים״ רב אחד חזק שיתמוך בקמפיין כזה והבן אדם מאחורי זה יהיה עשיר!


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "קמפיין פרסום"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה