כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    צרכנות ורכב

    הקהילה ממזגת בתוכה מספר נושאים הקשורים לתרבות הצריכה - צרכנות, שירות, רכב ונסיעות.   כצרכנים זו זכותנו לקבל תמורה נאותה בעבור כספנו,שירות אדיב ומוצרים איכותיים. זו זכותנו לשאול, להשוות מחירים ותנאים, לקבל מידע והסברים ולהתלונן (כשזה מוצדק). אתם מוזמנים להעלות שאלות , להתייעץ ולשתף בחוויות צרכניות.   ו... בבקשה להעלות דיונים המותאמים לכותרת הפורום.

    צרכנות ורכב

    חברים בקהילה (2712)

    תנועת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דורון טל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ששת שצ
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אפרת ש.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריק גינזבורג
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    sheqma
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ד. צמרת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בעניין החזרים כספיים

    14/11/19 11:23
    0
    דרג את התוכן:
    2019-11-24 08:38:39
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ החזרים כספיים ]

    רק רציתי להגיד שלחברה, שנותנת החזר שהוא "בדיוק" כמה שמגיע לכם, לא מגיע שם טוב.

    שייקחו בחשבון גם את הטלפונים שאחרי הפנייה שלהם, ואת ההגעה למשרדיהם לצורך קבלת ההחזר

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "בעניין החזרים כספיים"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    14/11/19 21:08
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2019-11-14 21:08:17
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שלום על פניו אתה צודק אלא שהאלטרנטיבה יקרה משמעותית הרבה יותר ובאלטרנטיבה רצוי להתחשב

    --
    עופר
    054-9275190
    18/11/19 10:17
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2019-11-18 10:17:15
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    זהו, שלמעשה אני מקבל פחות ולא בגלל טעות שלי.

    --
    פתרון של חידות בלוקים (Klotski) במצעות מחשב?
    https://sourceforge.net/projects/huarongtrail/files/
    24/11/19 08:38
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2019-11-24 08:38:39
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אני לחלוטין מסכים.

    אחד האירועים הראשונים שבהם נתקלתי בדילמה הזו, היתה מול דרך ארץ - כביש 6,

    במשך 4 שנים ניהלתי מולם מאבק על חוב שלא הגיע לי.

    בדרכי ליום החשוב של הערער, עצרתי להסדיר משהו במשרד שלהם, פתאום קראו לי לאחד המנהלים.

    ממש חששתי שהם עומדים לעשות לי משהו, כי תפסו את הרשע שחייב להם כסף...

    הם התנהגו אלי מאוד יפה והודיעו לי שיש להם הנחיה לבקש ממני לבטל את הערער ושבמידה ואבטל, הם מתחייבים לבטל את כל כפל החוב בדיוק כפי שביקשתי.

    אמרתי להם שמאוחר מידי, כי אני כבר עבדתי על המשפט הזה הרבה זמן ועכשיו אני בדרך לערער.

    הם היו די מופתעים. ניסו להסביר - אולי לא הבנתי נכון - הם מוותרים לי על כל ההפרש, שאשלם רק את החיוב המקורי.

    אמרתי, הבנתי והתשובה שלילית.

    הגעתי לערער וזכיתי, קיבלתי גם החזר הוצאות של 500 ש"ח וכמובן שביטול של החוב כולו.

    עשיתי את כל המהלך בסיוע מאוד גדול של ארז בר, עורך דין שעזר לי באותה תקופה לאחר שנפגשנו באותה תקופה במסגרת רשת עסקית. הוא תרגל אותי והכין עבורי את כל התקדימים והתקנות. 

    כשזכיתי בערער, התקשרתי לספר לארז, הוא אמר לי שהבדיחה לא מצחיקה, לא יכול להיות שניצחתי אותם לבד בלי עורך דין...

    ומיד שאל - רגע הם לא ניסו להגיע איתך להסדר ולהציע ביטול ?
    אמרתי לו שלמען האמת, ניסו ממש ביום האחרון.

    אז הוא ניסה להבין - ואיך זה שלא הסכמת?

    אמרתי לו שזה ממש לא נראה לי הגיוני שיוותרו, אני כבר ארבע שנים ממתין לרגע הזה, סוף סוף אני הולך להוכיח להם שהם פעלו לא בסדר ועכשיו כל מה שהם רוצים זה לבטל... 

    הוא שאל אותי אם ידעתי מה יכול לקרות לי במידה והם ינצחו, בין היתר היתה פיסקה של שנתיים בכלא.... 

    אמרתי לו שמזל גדול שלא קראתי את כל כתב ההגנה שלהם, בטח הייתי משתפן וחותם. 

    בסופו של דבר, אמנם הרווח הכספי לא החזיר אפילו את זמן העבודה שהשקעתי בכל העבודה הזו, אבל היתה שם חוויה של עשיית צדק וזה היה שווה הרבה יותר. 

    העניין הוא, שלרוב אני לא פנוי לעשות צדק עבור עצמי, אם משהו אומר לי שהוא מוכן להחזיר לי את המחיר שעלה לי המוצר, אני בהחלט מרוצה ומודע לזה שזו פשרה ושבפועל היה נכון יותר לפצות גם מעבר למחיר עצמו, על הזמן שבזבזתי.


    --
    מנהל שתי קהילות
    העניין בטיפול וצרכנות:
    http://cafe.themarker.com/network/177564/
    http://cafe.themarker.com/network/7016/


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "בעניין החזרים כספיים"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה