כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    צרכנות ורכב

    הקהילה ממזגת בתוכה מספר נושאים הקשורים לתרבות הצריכה - צרכנות, שירות, רכב ונסיעות.   כצרכנים זו זכותנו לקבל תמורה נאותה בעבור כספנו,שירות אדיב ומוצרים איכותיים. זו זכותנו לשאול, להשוות מחירים ותנאים, לקבל מידע והסברים ולהתלונן (כשזה מוצדק). אתם מוזמנים להעלות שאלות , להתייעץ ולשתף בחוויות צרכניות.   ו... בבקשה להעלות דיונים המותאמים לכותרת הפורום.

    צרכנות ורכב

    פורום

    שירות שירות שירות

    הפורום מיועד לנושא השירות. אתם מוזמנים לשתף בחוויות שירות שחוויתם, שליליות אך גם חיוביות. \r\nבמידה והחוויה שלילית, נסו גם להציע פתרון, מה הייתם עושים אחרת.\r\nבתקווה למודעות שירותית טובה יותר בארץ.\r\n

    חברים בקהילה (2712)

    kimchid
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    benklinger
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    d10d10
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תנועת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריאל דר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shulamit
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ביקורת שירות - DAY2

    8/12/19 14:14
    0
    דרג את התוכן:
    2019-12-08 14:51:06
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ day2, תזונה, בריאות ]

    ''

    ניסויים מדעיים מהשנים האחרונות, חשפו את ההבדלים המאוד משמעותיים בין בני אדם בנושא התזונה, על בסיס השוני במיקו-ביום, כלומר אותו הרכב של חיידקים שכל אדם נושא.
    המחקרים שהצביעו על כך, נראים מאוד אופטימיים, לכאורה בעתיד, זיהוי של הקשרים הללו בין סוגי החיידקים והתזונה יאפשר לזהות מה נכון לכל אחד לאכול. 
    DAY2 ניצלו את המידע החלקי הזה, כדי לכאורה כבר עכשיו מאפשר לקבל תזונה מותאמת אישית, באמצעות בדיקות גנטיות של חיידקי המעי. 
    אני, כמו רבים אחרים, "זכיתי" לקבל הטבה של קופת חולים כללית להצטרף למוצר.
    זה היה מפתיע, כי רק באותם ימים ניסיתי להצטרף למחקר ונדחתי, בגלל שדיווחתי שאני משתמש בתרופה מסוימת. 
    מיד פניתי לממש את ההטבה.
    אכזבה ראשונה הגיע כבר אז - ההטבה היא של 500 ש"ח, זה לא שאתה מקבל בחינם, אלא במקום לשלם 1350 ש"ח אתה תקבל החזר של 500 ש"ח כך שאתה משלם בפועל רק 850 ש"ח ומקבל תמורת זה, גם את הבדיקות, שהם מאוד יקרות וגם ליווי של תזונאית וכל מה שתצטרך בהמשך...

    ההתלהבות קצת הצטננה, כי אני לא אוהב את החוויה של לחשוב שקיבלת משהו בחינם ולגלות, שבפועל קיבלת אולי הנחה. יחד עם זאת, כבר כל כך התלהבתי מסדרה של הרצאות בנושא המיקרו-ביום, שהשתכנעתי שזה הדבר הנכון לעשות.

    כל זה התרחש לפני כחצי שנה. מאז, כבר נבדקתי, למדתי להפעיל את האפליקצה, בתחילה אפילו די התלהבתי שאני יכול לאכול שוב המון דברים שחשבתי בעבר שהם לא טובים לי, אבל האפליקציה אומרת אחרת:
    והתחלתי לאכול על פי האפליקציה. אין צורך לומר, שנדרשו שעות עבודה רבות כדי ללמוד איך להפעיל את המוצר, למצוא את המוצרים שאני אוכל וללמוד להעריך את הכמויות, להבין איך להעלות את הציונים לציון הראוי, אבל אחרי הכל, לפחות בתקופה הראשונה, הייתי חדור אמונה שאני ממש משפר את בריאותי.
    האכזבות התחילו להגיע, ברגע שפעם אחת היה לי התקף אסתמה. את התזונה שאני מקפיד עליה עד היום, קיבלתי מתזונאית שעובדת על בסיס הרפואה הסינית ובמשך למעלה מעשור אני מקפיד, אבל האפקליקציה הראיתה לי שהכל שטויות ולכן חזרתי לאכול לפי מה שהאפליקציה מראה והתחלתי להנות מהרבה מוצרים שנמנעתי מהם כבר שנים. פתאום כשחתפתי את אותו ההתקף, התחלתי לבדוק מה אומרים אחרים, במיוחד ברשתות החברתיות ואפילו הגעתי עד לתזונאיות של החברה. 
    מסתבר, שההתחייבות היחידה שלהם, היא כלפי מי שסובל מסכרת, הם מתחייבים רק להורדה של רמת הסוכר בדם. לכן, אם למשהו הורדה של רמת הסוכר בדם עוזרת לו גם לעשות דיאטה, כי הוא מרגיש פחות רעב, זה בהחלט טוב, אבל זו לא ההתחייבות שלהם, הם טוענים שגם מעולם לא הבטיחו כאלו דברים ושברור שהקהל הרלוונטי, הוא קהל שיש לו בעיה עם רמת הסוכר בדם...
    אני מפנה אתכם לפרסום למעלה ולרשימה של האיטמים השונים שהועלו בנושא - בכל המקומות, האמירה היא שיש תזונה מותאמת אישית ומוסבר שהיא מבוססת על איזון הסוכר בדם. באף אחד מהמקומות לא מצאתי הבהרה, שאומרת, שבפועל הם ממש לא מתחיייבים שהתזונה הזו טובה למי שאין לו בעיה של רמת סוכר בדם. 
    כמה מהשאלות שהכי עניינו אותי נשארו ללא תשובה - בין היתר - 20 עמודים של דו"ח המיקרו ביום שלי, היו מרתקים, אלא ששם כתוב - 1. שהמוצר לא קיבל הרשאה של ה FDA - כלומר, מדובר עדיין בתהליך ניסיוני ובפועל כאשר רפואי הוא נסיוני, למיטב ידיעתי לא אמורים לגבות עבורו תשלום. 
    2. התוכנית אכן מאפשרת שתי שיחות וירטואליות עם תזונאית - אלא שהראשונה הושקעה כולה בתמיכה טכנית אודות האפליקציה והבדיקות אותן אני צריך למלא ובשניה, כאשר ביקשתי להבין מה אומרות תוצאות הבדיקה של החידקים, הבהירה לי התזונאית, שהיא כמובן לא יודעת, אבל לדעתה גם אם אלך למיקרוביולוג, היא לא חושבת שהוא ידע מה זה אומר...
    3. בהערות מופיעה עוד הערה קטנה - שאין לעשות שימוש בתוצאות האלו לצרכים קליניים... 
    כך, ממוצר, שהיה נשמע לי מבטיח מאוד, מצאתי את עצמי, מוציא את הסכום הגדול מאוד הזה ושעות רבות מאוד של עבודה כדי ללמוד להפעיל אותו, על מוצר, שעד לרגע זה, כלל לא ברור לי עד כמה הוא תורם לי. 
    אני חושב שהכיוון מאוד יפה, הרעיון של אפליקציה שתיתן לנו תשובה מה נכון לנו באופן אישי לאכול בהחלט נשמע מעולה. אבל בפועל, נכון להיום, עדיין חסר הרבה מאוד כדי להבטיח דבר כזה. 
    כאשר שואלים אודות הבסיס המדעי של הכלי, מפנים אותנו להרבה מאוד מחקרים אודות החידקים והקשר שלהם לעיבוד המזון, אבל אף אחד מהמחקרים איננו מחקר אקראי מבוקר שמצביע שהכלי עבר בדיקה כמקובל בתחום הרפואה, שמוכיח את האפקטיביות שלו. 
    ישנם בקבוצת הפייסבוק שעוסקת בנושא, שורה של ממליצים, שנשמעים להוטים לשכנע את כולנו שהמוצר הוא גאוני ומוצלח ביותר. אבל שורה לא פחות גדולה, שחשים מרומים ושנפלו לאותה המלכודת כמוני, שהיו משוכנעים שכבר המציאו כלי שיאפשר להם להתאים את התזונה האישית שלהם על פי חיידקי המעי שלהם, כך שהם ידעו בדיוק מה טוב להם לאכול וממה להימנע. 

    ציון הערכת המוצר קצת מורכב 
    הרעיון - גאוני, מוצר שיכול להיות בעתיד מוצר מוצלח מאוד, אבל לדעתי נמכר בשלב פיתוח כאילו היה מוצר גמור. 
    שירות - 
    מכירה - טובה מידי - לא מזכירים את מגבלות המוצר, נותנים תחושה שזה מוצר עבורך - שהרי הפרסום הגיע מקופת החולים שלי, שלכאורה מכירה את מצבי הרפואי ואם הם ממליצים לי על מוצר, בטח משהו שם בדק... 
    אפליקציה - האפליקציה נמצאת בשלבי פיתוח - הבסיס מוצלח, אבל במהלך החצי שנה נראה שאני עובד עבורם, כל פעם חסרים מוצרים, אני מתלונן ואז זה מופיע בהמשך, כך שיש צוות פיתוח שעובד, אלא שזה עדיין מה שמכונה אפליקצית בטא ועל פי המחיר, הרי שההבנה היא שזה מוצר גמור. 
    ייעוץ על ידי תזונאית - ישנן שתי שיחות שאמורות להיות וירטואליות - במקרה שלי, בשני המקרים התזונאית הציעה שנוותר על האפליקצית תקשורת, כי יש בעיה וזה יבזבז זמן, כך שניהלנו שיחה טלפונית שהוגבלה בזמן. למיטב הבנתי 20 דקות. התזונאית נשמעה מקצועית, אולם, לא ידעה לומר דבר על הבדיקות הגנטיות שאותי עניינו. 
    הצעות לשיפור -
    1. להבהיר כי מדובר בתכשיר בתהליך פיתוח ולפיכך להתאים גם את מחיר העסקה ולבקש את הסכמת הנרשמים להצטרף למחקר שבסופו יהיה אפשרי להוכיח שאכן המוצר אפקטיבי. 

    2. לאפשר ייעוץ על ידי מיקרו ביולוג אשר מסוגל לקרוא את תוצאות הבדיקה ולאומר מידע כלשהו אותו ניתן להבין מתוך הד"ח. (מבחינתי - לו היו מסוגלים לגלות ולו דבר אחד שהוא באמת ייחודי בבדיקה שלי, כל ההסתכלות על ה"מוצר" היתה שונה לחלוטין).

    3. שיחת הטלפון הראשונה צריכה להיות על ידי צוות טכני - שילמד מה הם הבדיקות שצריך לעשות, איך להפעיל נכון את האפליקציה ויענה על שאלות טכניות שקשורות בנושאים האלו. התזונאית לא יודעת ולא אמורה להיות זו שתנחה את הקליינטים בנוגע לשאלות הטכניות. 

    4. פרסום בולט של העובדה שבשלב הנוכחי המוצר מיועד לסובלים מבעיות של סוכר בדם בלבד. אם כי, ניתן לספק את האפליקציה למי שמעוניין לעשות בה שימוש לדיאטה, באמצעות חישוב הקלוריות, שהיא מאפשרת. 

    5. אחת מאלו שכן הצליחה להתקבל למחקר, דיווחה לי שהיא מעולם לא קיבלה את תוצאות הבדיקות ולא זכתה לקבל את האפליקציה - ממה שמוכר לי בתחום מחקרי הרפואה, זו אולי אינה חובה חוקית, אבל בהחלט נהוג לזכות את המשתתפים במחקרים רפואים בהטבה כלשהי - לפחות בממצאים. 

    אני מתקשה לתת ציון למוצר או לשירות שקיבלתי, היות שיש כאן באמת אכזבה גדולה מאוד מצד אחד, מצד שני, אני מודע לזה שהתזונאיות אתן שוחחתי, היו מקצועיות וישרות ולא ניסו להבטיח דבר ממה שנראה היה שהפרסומים השונים מבטיחים. גם לגבי צוות התוכנה, אני בהחלט מעריך את האופן שבו בכל פעם תיקנו והוסיפו הערות ששלחתי והם כמובן לא צריכים להיות אחראים על האופן שבו פורסמה האפליקציה. 
    אני חושב שהפרופסורים שבשמם מוכרים את המוצר, כאילו הם ייצרו אותו והם אחראים על היותו אמין, צריכים לצאת בהצהרה בהבהרה. 

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "ביקורת שירות - DAY2"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "ביקורת שירות - DAY2"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה