כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    הזהרו מחיקויים
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ofer ben z
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ELBEX
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מיכל רון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דודישרון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    עיצובים לילדים
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הבעיה עם חינם

    9/5/08 21:11
    3
    דרג את התוכן:
    2010-06-16 15:14:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    חינם מושך לקוחות רבים ויגרום להם לבוא אליך. חינם מושך את תשומת-הלב של אנשים. חינם גורם לאנשים לעצור והעניין הוא, שלא משנה מה זה, זה בחינם ואנשים יקחו.

     

    לפני שבועיים הסתובבתי ברחוב וניגשתי לדוכן לקנות שתייה. בדוכן שליד הגדוש באנשים חולקה שקית קטנה בחינם. ניגשתי גם אני לקחת אחת. מה היה בתוך השקית? - ריחן לתלות בארון הבגדים או במכונית. המכונית שלי אינה מסריחה אבל לקחתי אחד, זה בחינם. היו כמה שלקחו אפילו שלושה.

     

    אך אם המטרה שלך היא ליצור התקהלות של אנשים סביב המותג , אם אתה בונה על "חינם" אתה יכול להתכונן לאסון.

     

    אנחנו רואים את זה שוב ושוב. מדוע אסון? - בגלל שכמו החמור אשר מולו אתה תולה את הגזר בחינם, הוא יעשה את העבודה המינימלית ביותר בכדי לזכות בו. ובכך זה מסתיים.  לפחות עד שאתה תולה גזר חדש. יש בכך הגיון?

     

    אנשים למעשה משתפים אחד את השני לגבי העבודה המינימלית הנדרשת על מנת להשיג משהו בחינם ממך - ואז הם נעלמים. לא נאמנות, לא "תודה", הם נעלמים.

     

    אז איך אתה צריך להשתמש ב"חינם"? כתגמול או פרס בלתי צפויים. שאל את עצמך האם אתה מעדיף 15,000 לקוחות אשר יוצרים איתך קשר על מנת לקבל משהו בחינם ואז חוזרים להיות לקוחות "רדומים" או 5000 לקוחות הקשורים למנגנון שלך כי הם מאמינים בך ורוצים להיות שם?

     

    חינם צריך להיות אקט-אקראי של טוב לב. ואם אתה בכל זאת מחליט לבנות משהו על "חינם", דאג שישנם מספיק מחסומים כדי להיות בטוח שאנשים מצטרפים מהסיבות הנכונות.

     

    כן, חינם הוא דבר רב-עצמה. אבל חינם יכול לחבל בכל מה שאתה מנסה לעשות. לכן נהג בזהירות עם חינם.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "הבעיה עם חינם"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    9/5/08 21:29
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-09 21:29:11
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    חינם צריך להיות אקט-אקראי של טוב לב.

     

    נקודה מצוינת!

     

    השאלה שנגזרת מכך היא : "אילו פעולות אקראיות שנובעות מטוב-לב אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו?"

     

    זו שאלה מצוינת ומכשילה כאחד. לפעמים מכתב או טלפון של תודה הם דברים פשוטים אך כנים וגדולים.

     

    הנה פוסט עם סיפור מעניין על חברה שהשתמשה בחינם:

    http://dimbulb.typepad.com/my_weblog/2008/02/i-want-a-free-b.html

    10/5/08 08:09
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-10 08:09:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    יש שני סוגים של חינם. האחד הוא חינם חד-פעמי. חינם כזה קשור בדר"כ למוצר או יצרן חדשים ובלתי ידועים בשוק. מטרת הדוגמה החינמית היא לתת לצרכן הזדמנות לנסות משהו שהוא לא היה מנסה לו היה צריך לשלם מחיר מלא. 

     

    החינם מהסוג השני הוא מודל עיסקי. דוגמה מצוינת היא האתר הזה שאינו גובה תשלום על השרות שהוא נותן אבל מקווה לקבל תמורה עבור ההשקעה דרך צד שלישי.

     

    החינם מהסוג הראשון הוא הרבה פחות בעייתי. אם מדובר במוצר טוב רוב הצרכנים ימשיכו לרכוש אותו במחיר מלא אחרי ההתנסות הראשונה. הבעיתיות של הגישה החינמית נובעת בדר"כ מתכנון לקוי של מודלים עסקיים בהם צד שלישי משלם עבור המוצר או השרות.


    --
    כדי להגשים חלום צריך להתעורר.
    10/5/08 09:04
    0
    דרג את התוכן:
    2008-05-10 09:29:12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    חינם זו לא בעיה, חינם זו מתנה

    פרסום חינם, שיווק חינם, קידום יחסי ציבור חינם - זו מתנה גדולה בעסקים -

    כיצד לתת או מתי לתת פרסום, או מוצר פרסומי בחינם, אלה שאלות טובות,

    אבל כיצד לדעת להשתמש נכון, בחינם ברגע שניתן,

    זו השאלה האמיתית שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו יום יום.(כי לפעמים ישנן הזדמנויות חינם בשוק העסקים שהן הרבה יותר מרק ריחן) 

    נכון גם באתר הזה יש במה חינמית מוגבלת במידה מסויימת, אבל עדין חינמית

     

    חינם בעולם הפרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות לעסקים, ניתן לקבל בפועל ב -

    "פורום לעסקים" - פורום עסקי אינטרנטי חינמי,

    פורום לעסקים לדוגמא, עומד בקריטריון של חינמי רב פעמי, לעומת נתינה של מתנה חינם (כמו ריחן) חד פעמית 

    כיצד למנף את פרסום חינם שניתן שם לעסק שלך בחיפה, תל אביב, לונדון או חולון

    זו כבר השאלה הגדולה שלך בעל/ת העסק.

     

    האם החינם ב "פורום לעסקים" יהיה לאורך זמן, אף אחד לא יכול להבטיח

    אבל כל זמן שהוא קיים, כדאי לנצל אותו כמה שיותר, בשביל לקדם את העסק שלך.

     

    פרסום חינם לעסק שלך, שווה הרבה יותר מריחן נוסף לרכב, או ממכתב תודה קטן.

     

    פרסום חינם בפורום לעסקים יכול לחשוף את העסק שלך ביום אחד לאלפי קוראים,

    נכון - חשיפה בחינם,

    אבל עדיין חשיפה רחבה שלא בכול יום מקבלים בחינם במתנה. 

    10/5/08 13:20
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-10 13:20:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אותם אלו שלוקחים את הדוגמיות החינמיות הם זרוע ההפצה הראשונית שלך. הם זולים יותר מחברת הפצה שתביא להם את המוצר עד הבית כי פה הם עשו פעולה אקטיבית לקבל אותו ולכן יש סיכוי גבוה יותר שהם גם יעשו לזה הפצה מפה לאוזן.

    כמובן שיש מקרים בהם לתת דוגמיות בקניון עלול לשרוף מלאי על כאלו שיקחו את המוצר ולא סיפרו לחבריהם או ישתמשו בו בצורה שלא תחשוף אותו לאחרים ופה החוכמה שבנתינת דוגמיות.

    אם הטקטיקה שלך היא לתת דוגמיות מתוך הבנה שזה יכול לקדם מכירות עלייך לדעת איך להשתמש בכלי הזה. לחלק בלי הבחנה יכול לפספס את המטרה.
    במקרה שציינת אני לא הייתי נותן את הדוגמית בו במקום, אלא לוקח פרטים ולאחר אישור של הפרטים הייתי שולח לו את הדוגמית.


    --
    Media, Kommunikation och Sverige
    www.OneThatKnows.com
    10/5/08 14:30
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-10 14:30:22
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    חינם כאמצעי שיווק הוא בהחלט שיטה יעילה להביא לקוחות- אם אתה יודע מה אתה עושה אני מסכים עם מה שאמרתם חברים, האופי של האנשים הוא לנצל את החנות שמחלקת שי בחינם - רק כדי לקחת .רוב האנשים פשוט לוקחים בלי לדעת בכלל למה לקחת או אם המתנה יכולה לעזור להם, במקרה הזה ריחן יכול לשמש את כולם ולכן בעל העסק חילק אותו, סיבה נוספת היא שהוא זול.אך כל מכשול יכול להפוך לקרש קפיצה כאשר אנו יכולים להשתמש בתכונה הזו לטובתנו... השאלה היא מה המטרה של הפרסום החינמי הזה: אם בעל העסק של אותה החנות רצה שאנשים יכרו את החנות - כלומר להכניס אותה לתודעה של אנשים על ידי הכנסתם לחנות כדי לחלק את הריחן,פרסום כזה יכול להיות אפקטיבי אם הוא ילווה גם פלאייר עם כל ריחן ומומלץ שגם השי עצמו יהיה עם הסמל או הפרטים של החנות. מאוד תלוי באיזה חנות מדובר, מה הוא מוכר, באיזה שלב שיווקי הוא נימצא ועוד... בכל מקרה פרסום חינמי הוא מאוד עוצמתי אם משתמים בוא נכון.דוגמה מצויינת היא הסטיקרים שמקבלים במכוני הטסטים, אלו שמדביקים לך על הטמבון. מתי שאתה נוהג ואתה רואה על כל המכוניות את הסטיקר הזה אתה יודע לחפש את המכון רישוי הספיפי הזה מתי שיגיע מועד הטסט, סוג של שטיפת מוח. פרסום חינמי מתחזק עוד יותר כאשר הוא גם ויראלי, כאשר המתנה שחילקת עוברת מחבר לחבר בהפצה מפה לאוזן רק בגלל שהיא מעניקה ערך אמיתי לאנשים ולא משהו זול ופשוט כמו ריחן לרכב - בדרך כלל זה יהיה מוצר מידע שחושף לאנשים מידע שהם לא יודעים עליו או שהוא מבדר אותם והם רוצים לחלוק אותו עם אדם אחר - חבר , ככה כל מתנה מגיעה לכמה אנשים והפרסום הופך למגיפה.דוגמא לשיווק כזה הוא נעלי הקרוקס, אני בטוח שהמעצבים יכלו לעשות עבודה הרבה יותר טובה למראה החיצוני של הנעל אך הם בחרו להשאיר אותו כך כדי שהיא תמשוך את תשומת הלב של אנשים - והשאר כבר ידוע. פרסום חינמי עובד כאשר משתמשים בוא נכון  

    --
    איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי מקצועי המלמד אנשים בשיווק רשתי איך להשתמש בשיווק אינטרנטי כדי להפוך את העסק שלך להצלחה משגשגת
    www.mlmmonavie.info

    10/5/08 15:17
    0
    דרג את התוכן:
    2008-05-10 15:28:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

     

    לעומר!

     

    כתבת:

    אם הטקטיקה שלך היא לתת דוגמיות מתוך הבנה שזה יכול לקדם מכירות עלייך לדעת איך להשתמש בכלי הזה. לחלק בלי הבחנה יכול לפספס את המטרה.
    במקרה שציינת אני לא הייתי נותן את הדוגמית בו במקום, אלא לוקח פרטים ולאחר אישור של הפרטים הייתי שולח לו את הדוגמית.


    ============================================================

    לקחת פרטים - זה מגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים.

    לשלוח את הדוגמית - זו סתם הוצאה נוספת.

     

    ואם מדברים על חינם - אולי זה לא שייך, אך קבלתי מכתבי שרשרת שלא נבדקה נכונותם

    באתר "לא רלוונטי" , והסבירו לי " כי זה חינם"...

     

    ןאם להזכיר את הכנסים שעורכות חברות קרנות הנאמנות - ובחינם,

    ישנן כאלה שנותנות פרוספקטים ועוד כל מיני דברים בחינם

    ואחרות מקנות זאת בהגרלה או בהשתתפות בתחרות כל שהיא. זכית - קבלת.

    לא זכית - לא קבלת.

     

    אך הכי אני סולד מהחברות שאומרות " זכית" אך כדי לממש את הזכיה

    (שלא תמיד הכל בה חינם...) אתה נדרש לשמוע הרצאה (+שטיפת מח...) לזמן לא קצר.

    ומדי כמה זמן אתה שומע שמישהו הצטרף לתכנית שלהם (ומשום מה יש לי רושם שאלה

    עובדי החברה...).

    10/5/08 19:57
    0
    דרג את התוכן:
    2009-08-28 20:40:06
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    יש שיטה מאוד מקובלת בתוכנות שהיא גרסה בסיסית חינם.

     

    נותנים לך תוכנה טובה אבל עם מגבלות מסויימות (אני לא מתכוון למגבלת זמן).

     

    לדוגמה קיימות תוכנות אנטיוירוס חינם אשר יש להן גרסאות בתשלום.

    מעניין לדעת האם המודל הזה באמת עובד ומספיק אנשים שעשו שימש בגרסת החינם באיזה שלב עברו לתשלום.


    --
    איציק וילק, סמנכ"ל שיווק
    RDVC.co.il
    ייעוץ השקעות ופנסיה פרטי
    14/5/08 01:32
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-14 01:32:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    לדעתי הבעיה עם חינם היא שלעיתים מזומנות "המתנה" היא דבר חסר ערך - או מתנה שנראית כמו משהו בעל ערך עאבל מתקלקלת כעבור זמן קצת (ובנוסף הבעיה היא שהחינם לעיתים קרובות משתמשים בו בשביל לקדם מוצרים - ע"י דוגמיות לדוגמא - שהם חסרי ערך - עיין ערך קולה קולה לדעתי)

     

    או כמו שקרלו סטיל אמר ואני מעוד מסכים איתו - "אנחנו חיים בתרבות שבה אנשים יודעים את מחירו של כל דבר, אבל לא יודעים את ערכו של שום דבר" - והדובר הוא אחד ממנהלי חנות אטלייה שמוכרת  בגדי מעצבי בניו יורק  באלפי דולרים .

     

    we all have been Gifted - we only need to start be this way now  

     

     


    --
    מורשה חתימה
    14/5/08 13:20
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-14 13:20:09
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ynet

    msn

    nrg

    וואלה!

    גלובס

    גוגל

    ואפילו הדה מרקר קפה...

    כולם חינם

    אתם יכולים לגלוש בהם ולצרוך תכנית כאוות נפשכם ולא לשלם שקל אחד.

    אז מה, זה הופך אותם למותגים זולים?

    הכל תלוי בשוק בו המותג חי. אם כולם סביבו חינם גם הוא יהיה.

    אם כולם דורשים תשלום מוטב שגם הוא יעשה כך.

    כוחות השוק בנויים על ביקוש והיצע. אם יש לך ערך מוסף ייחודי ומבדל במותג שלך דרוש עליו כסף מהרגע הראשון, אם לא והוא כמו כולם תכנן מתקפה בשני שלבים - התנסות המונית ללא תשלום או בתשלום מינימלי, מיצוב המוצר בהתאם לערכים שקבעת וכמובן מיתוגו לאורך כל הדרך במדיות השונות, אז תוכל גם לקחת עליו כסף מלא מהלקוחות שעושים בו שימוש.

    14/5/08 23:01
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-14 23:01:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אתם יודעים מה הבעיה בחינם?

    אנשים כמוני!

    אני יודע מגיל צעיר שאין דבר כזה חינם! אחרי כל חינם מסתתר אינטרס סמוי או גלוי, חפשו אותו, מי שבונה על החינם יוצא מנק' הנחה ש"העמך" טיפש דיו כדי "לקנות" את ה"חינם" אבל מה שאותו אחד לא מבין, שלעמך אין כח פיננסי כמו למשכילים שמבינים ש"אין מתנות חינם".


    --
    עין הנץ
    15/5/08 07:41
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-15 07:41:18
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מה שאת מתארת זו פעילות קד"מ שבה חילקו דוגמיות חינם. אני לא רואה בזה בעיה, אלא בדיוק להיפך. תלוי כמובן באיזו תדירות זה נעשה ומתי.
    כמו שציינו בחלק מהתגובות, אלה שלקחו את הדוגמית חינם ישתמשו במוצר ואם יראו כי טוב, בפעם הבאה הם יקנו את המוצר. כמו כן, יכול להיות שהם יעבירו אותו הלאה לחברים/משפחה ויכול להיות שאלה יראו כי טוב וישתמשו בו בעתיד.

    דבר נוסף, הוכח במחקרים שכשצרכן הולך לעשות קניות הוא בד"כ בוחר את המוכר לו. הוא נכנס לסופר גדול ומתוך המבחר הגדול שיש בו, בוחר את המותג שמוכר לו (בשם, באריזה וכד'). חילקת את הדוגמיות הללו? יש סיכוי עכשיו ששם המוצר / הצבע וכד' ישאר בזיכרונו וכשילך לסופר יבחר בו.

     

    חינם הוא לאו דווקא רע. חוץ מזה שהמשווק ברור שמכניס את זה תחת הוצאות פרסום ושיווק.

    הוא לוקח בחשבון את העלויות.


    --
    מידע שיווקי ועסקי
    http://limorben.wordpress.com

    מנהלת קהילת צרכנות
    15/5/08 09:05
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-05-15 09:05:19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מה הבעיה בחינם? כולם שואלים...

    אבל מי אמר שזה באמת חינם? חלקכם עניתם...

     

    לדעתי יש יותר ב"חינם" מאשר על פני השטח, ולא רק בגלל הדברים המאוד נכונים שנאמרו לעניין היכרות עם המותג... התנסות... וכו'...

     

    מה לגבי העובדה, שאותו חינם (כשהוא עומד בתנאים מסויימים) מחזק את הקשר עם המותג (ולאו דווקא פוגע בו...)

    סיפור:

    אורנג' נכנסה לשוק לפני שנים ספורות, אחת הפעילויות שהיא קיימה בתחילת דרכה הוא חלוקת חולצות/צעיפים/כובעים/כפפות לחיילי צה"ל (אני הייתי חלק מהפעילות אז אני יכולה להעיד שהייתה התלהבות מטורפת בקרב החיילים כי הצבעים של אורנג' הם תקניים כך שכל שהיית צריך לעשות כחייל שקר לו בדרך הביתה, הוא להסתיר את הכיתוב הכתום) האם היא נתנה דקות חינם? האם היא חילקה טלפונים??? ממש לא! מתן המתנה הקטנה הזו לחייל שקר לו, עשתה פלאים (אמהות ניגשו אלי ברכבת וסיפרו לי שהבן החייל שלהן קיבל את הכפפות בדיוק שהוא שכח את הכפפות שלו בבית, ובזכות זה הוא לא חלה במשך שבועיים שמירות בצפון...) לדעתי המותג אורנג' חיזק את עצמו באופן משמעותי בזכות מתנת החינם הזו...

     

    השימוש בחינם יכול להיות מאוד מוצלח לעיתים- רק צריך לעשות את זה נכון... (אם המבשם ריחות הזה היה מתנה של יצרן מכוניות- זה היה קמפיין מנצח... למשל על המבשם להטביע את המותג, ולכתוב "בעתיד, אולי גם לך יהיה $#^$%, בנתיים תוכל להסתפק בסמל...")

     

     

     


    --
    אילת
    ___________________________________
    תצפה לגרוע ביותר, תקווה לטוב ביותר, ככה בטוח לא תתאכזב...


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "הבעיה עם חינם"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה