כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מדלן גזיאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    carmit
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    RoadSwimmer
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    hazarzir
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    hilu
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לומפומפיר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מי זה לעזאזל צורי ברלב?!

    31/5/07 00:23
    0
    דרג את התוכן:
    2007-06-07 16:13:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צץ לו היום קמפיין  חדש רחב ומאוד מסתורי (מי אמר שיווק 2.0 Buzz marketing) שמבוסס על סרטון הזוי עם דמות "בטחונית בכירה" בעלת פנים מטושטשות שטוענת שהיא מחפשת נער בן 17 בשם צורי ברלב "למען בטחונו האישי".

    מישהו או מישהי פה יודעת מי עומד מאחורי הקמפיין המוצלח הזה ומה המטרה שלו?

    בכל מקרה, עצם זה שהצליחו לעורר את הסקרנות שלי (בחור סקפטי ואדיש לקראייטיב ברוב המקרים) מעוררת יראת כבוד למפרסם ולחברת הקראייטיב (מי שלא תהייה)... על הרעיון המוצלח!

    בכל מקרה אם עוד לא ראיתם את הקמפיין אפשר לראות את אותו ב : מחפשים את צורי ברלב

    עומר פרצ'יק

    מקור תקשורת - קידום אתרים

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מי זה לעזאזל צורי ברלב?!"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    31/5/07 01:29
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-05-31 01:29:42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    עומר ידידי, גם לפםי דעתי הבאז והטיזינג עושה את שלו.

    אתה תבין בעוד מס' ימים מי עומד מאחוריו.

     

    תגיד, הם הצליחו לגרום לך להשתתף מעבר לסקרנותך והתפעלותך מהקמפיין?

     

    31/5/07 01:46
    0
    דרג את התוכן:
    2007-05-31 01:48:28
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    לא רונן,

    אני עוד אחד מצרכני האנטי ,

    ברגע שמנסים למכור לי אני לא קונה.

     

    מרשים מאוד שהצליחו לסקרן אותי , זה באמת לא קורה הרבה, אבל עדיין אין מצב בעולם שאני אתקשר למספר כדי לספק את הסקרנות שלי , זה פשוט לא בתרבות שלי.

    כשם שלעולם לא אוריד רינגטון או אזין פרטים כלשהם לרישום לאיזה מבצע אזוטרי אני לא אתקשר לאיזה מספר טלפון "מסתורי" שאמור לגלות לי איזה "סוד" מכירתי.

     

    גם כצרכן וגם כמי שמתעסק בשיווק באינטרנט אני מאמין בתועלנות , בלדעת לתת ללקוח את המוצר שישפר לו את איכות החיים ויעניק לו חווית שימוש גם אחרי השבוע הראשון. מאמין במוצרים שיעזור לו ויספק לו מענה לצורך קיים ולא רק יסקרן אותו (למרות שסקרנות זה רגש חזק מאוד).

     

     


    --
    עומר פרצ'יק - כנסו לבלוג שלי: http://www.omerperchik.com/blog
    1/6/07 01:14
    0
    דרג את התוכן:
    2007-06-01 19:57:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    קמפיין קצת בעייתי לטעמי. (מקאןדיגיטל)

    מחר נכתוב עליו במזבלה.

    ההקלטה הטלפונית - כאן

    על הקמפיין - קליק כאן


    --
    ---------------------------
    Dori AT Mizbala.co.il
    2/6/07 18:02
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-06-02 18:02:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום דורי בן ישראל,


    ראשית, אם יורשה לי, עצה קטנה: אני מציע לך לא להדבק ברעות החולות של הענף כבר בגילך הצעיר. אם הקמפיין הזה גרם לך (ולעוד כמה אלפים בתוך יום וחצי בלבד) להקליק, לבדוק, להתעניין, להתקשר וכו'- כנראה שיש בו גם משהו שעובד ולא רק דברים שראויים לקטילות.


    לגבי הדיון על השימוש בפורמט הנעדר- גם כאן אני סבור שחבל שתצטרף בגילך ובמעמדך אל שר התקשורת ולנורית דאבוש בדיון על גבולות בתקשורת  ובפרסום (דיון ישן, מיושן ומשעמם).

     

    ולגופו של עניין: אנחנו בדיגיטל דווקא חושבים שזו אחלה עבודה. אם אתה מרגיש שאתה יכול לעשות עבודות יותר טובות אני מאד אשמח להפגש איתך לראות תיק עבודות (רק בלי העבודה של "איידס או פאלי?"- לדוד שלי יש איידס ואני נורא נורא רגיש בעניין הזה).
    אתה מוזמן להחזיר לי מייל.

    2/6/07 22:52
    0
    דרג את התוכן:
    2007-06-03 10:59:51
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אלדד,

     

    לא דיברנו על הקריאייטיביות של הקמפיין.

    על כך אין מחלוקת. קמפיין קריאייטיבי, חוצה מדיות, פלטפורמות ואתרים. קמפיין שראוי להוקרה והכרה.

     

    למרות שלעולם לא תודה, אני כמעט בטוח שלמרות 'ההצלחה המסחררת', הרעיון הייחודי וביצועו, איפשהו בפנים גם אתה מרגיש שיש פה משהו לא אתי.

     

    בעיני, פרסומאי טוב הינו פרסומאי שמבין את קהל היעד שלו, מרגיש אותו ומתחבר אליו.

    במקרה הזה רוב קהל היעד נפגע. מעלתם באמון שלו, ניצול של תמימות ואכפתיות כלפי הזולת לשם מכירות ורייטינג.

     

    אני צעיר, אך לא תמים ובטח שלא חלש, דעותיי הם הבסיס שלי, אלה מייצגות את האני מאמין שלי, המהות שלי, ה-DNA שלי, משהו שאפילו עולם הפרסום שאני כל כך אוהב לא יצליח לשנות. אני שוחה במים עכורים מוקף בכרישים, זה העולם שבחרתי לעצמי ואני נהנה מכול רגע.

     

    אני מצטער על מחלתו של דוד שלך, זה מעציב אותי.

    תודה על ההצעה, אולי יום אחד כשכבר לא אהיה 'כל כך צעיר ונאיבי' ניפגש לכוס קפה.

     

    שבוע טוב

    דורי


    --
    ---------------------------
    Dori AT Mizbala.co.il
    2/6/07 23:06
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-06-02 23:06:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אהלן אלדד, אני כתבתי את הפוסט במזבלה.

    אם דורי היה כותב שזה "חרא קמפיין", הייתי אולי מבין את התגובה שלך, אבל בגלל שהוא לא עשה את זה, הרשה לי לשאול: מה כל כך בעייתי בלכתוב שהקמפיין בעייתי? הרעות החולות שאתה מדבר עליהן באות לידי ביטוי דווקא בתגובה המתנשאת (אבל גם תרבותית) שכתבת. אם תקרא את הפוסט, ופוסטים ביקורתיים אחרים במזבלה, תראה שאנחנו מקפידים לנמק כל טיעון, ואני בטוח שתמצא גם פוסטים שמהללים את מקאן דיגיטל.  

     

    אני לא חושב שתהיות מוסריות יכולות להפוך למשהו ישן, מיושן או משעמם, ואני מקווה ששר התקשורת וכל מיני דבושיות לא יצליחו להמאיס אותן עלינו.    

    אני משוכנע שיש אנשים שלא יקליקו בעתיד על באנרים שמדווחים על נעדרים, כמו שאני בטוח שהקמפיין הזה יעשה את הבאז שייחלתם לו.

     

    שיהיה שבוע טוב.  


    --
    www.mizbala.com
    4/6/07 00:25
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-06-04 00:25:15
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כנראה שנכונה הטענה שהקמפיין הזה עבר את גבול הטעם הטוב לפי דעת הגולשים.

    שני מקומות עם תגובות גולשים על הקמפיין הזה:


    --
    עומר פרצ'יק - כנסו לבלוג שלי: http://www.omerperchik.com/blog
    4/6/07 13:43
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-06-04 13:43:32
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בעולמנו, התגובה שלי תהיה כ"עצתה" מאוחרת, אך בכל זאת...

    גם  אנוכי, שקשורה ולא קשורה, נוגעת ולא נוגעת בתחום, כמי שלא מאותגרת מכל פרסום הנושא עימו מילה מעט יותר מתוחכמת, הקשתי על ה"כפתור" בכדי להשביע את סקרנותי.

    בהחלט לא קורה לעיתים קרובות.

    גם אצלי הגבול הגיע עד כאן ולא ראיתי צורך בחיוג המספר... אבל חיוך עלה בהחלט.

    ובכל זאת, ראוי הקמפיין או לא, מזיק ופוגע, או שמע רחוק מכך, הדיון הפנימי חשוב!

    קהל היעד חשוב!

    האם זה פוגע בקהל היעד?

    האם הנעדרים לעתיד לא יזכו לכזו פופולריות?

    אולי! אולי כיוון שאין משרד קריאייטיב מאחורי משפחותיהם. אולי חבל שכך...

    אולי ממש לא, כיוון שהקליפה המנצנצת העשויה להפליא של הקמפיין היא שמבדילה בינו לבין מקרה אמיתי וכואב.

     

    טוב הדיון, טוב העלאת שאלות ונעים לראות מוחות קריאטיבים לבושים תחתוני אגרוף P-;

     

    יום נפלא לכם!

    7/6/07 15:54
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-06-07 15:54:01
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ראשית, זה נראה לי קצת רגיש. לא חסרים "נעלמים" שמשפחותיהם מפרסמות כך. (כך זה היה בהתחלה לפחות- רק באנר וטיזינג של הנעדר צורי)

    וחוץ מזה, כמו שסרט-סידרה מוקומנטרית (פארודיה על דוקו) שעדיף בה שלא יהיו שחקנים מוכרים על מנת לטשטש עד הסוף, אז גם פה הבחירה בבחור מהרצועה  (שהוא אגב, לא "רק מהרצועה" אבל שכחתי את שמו; הקרח והשמן. שמן עם עגלה, שמן עם פוני... סתם, מי שמכיר יודע) ישר מוריגה את הסקרנות ואי לכך; הופה, פרסומת למשהו.


    --
    http://www.notes.co.il/sharabani/index.asp
    7/6/07 16:13
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-06-07 16:13:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    (דוד קיגלר)

     

    עומר, נתת כאן רק שתי דוגמאות. אני נתקלתי בהרבה שירשורים מעוצבנים של גולשים (נוער/קהל יעד) על הקמפיין.

     

    אלו שהצליחו לעבוד עליהם, כמובן שהתעצבנו.

    אלו שלא הצליחו לעבוד עליהם, כמובן שהתעצבנו.

    אלו שלא התעצבנו, התעצבנו שמישהו מנסה לעשות עליהם עוד קמפיין כל כך סמוך לקמפיין תום אבני.



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מי זה לעזאזל צורי ברלב?!"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה