כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ופרסום

    כאן נמצאים האנשים המוזרים שעבורם תוכנית טלוויזיה היא הנדנוד הזה שמפריע לראות פרסומות. כאן משאירים את התככים של השוק האכזרי שלנו בחוץ ומגיעים רק להפריה מקצועית ולהרבה פאן.  

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (7115)

    שלי לבנשטיין
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    בונקריסט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ofer ben z
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    הזהרו מחיקויים
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Natalie S
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    לומפומפיר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ELBEX
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    msn - must see nothing

    1/7/07 23:37
    0
    דרג את התוכן:
    2007-09-02 02:16:02
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    זה חייב להיות הקיץ הארור הזה, עם השמש היוקדת והלחות הבלתי נסבלת,

    שמשפיע על כולם - גם על אלה החוסים בצל מזגן נדיב, אפילו על קופירייטרים,

    בעיקר מראובני פרידן. אחרת אין הסבר ואין מחילה לקמפיין המביש למסן.

    חייב לראות את נינט ? חייב לראות את ניו יורק? רבותיי - ראשי התיבות נכחדו ביום

    שבו הזדכינו בבקום. אבל למה זה בעצם כל כך מקומם אותי ?

    אני לא יודע אם שמתם לב אבל המרחב המילולי הציבורי שלנו עמוס בצעקות.

    ערב שאסור להחמיץ - גמר רוקדים עם כוכבים, תוכנית שאסור לפספס, חייבים לראות.

    אני, משום מה, לא אוהב שצועקים מעליי מהשלטים ומהפרסומות.

    מאז הטירונות בצבא אני גם לא כל כך אוהב שמצווים עליי, באופן שרירותי לחלוטין,

    לעשות דברים. בלי לנמק, בלי לבקש - אתה חייב לראות את נינט.

    בפרסומת הזו יש אלמנט ברור של התנשאות, זלזול, אפילו חוסר כבוד.

    אנחנו כל כך חזקים שמספיק שנאמר לעדר שהוא חייב לראות - העדר מייד יציית.

    שאלו פעם פרסומאי בריטי - איך זה שהבריטים עם כל כך מטומטם והפרסומות שלהם כאלה חכמות - אז הוא ענה שהם מתייחסים אליהם בכבוד.

     

    למי ששכח - מסן הוא ברירת המחדל של האינטרנט אקספלורר, אין אחד שלא ביקר בדף

    הזה. לעיתים בכפייה (ברירת מחדל) לעיתים מעצלות (להגדיר דף בית חדש - כמוני למשל).

    נקודת פתיחה מדהימה לאתר אינטרנט. רק שהתוכן שם, איך לומר, ממוחזר לעייפה. פרסומי להפליא.

     

    קהל היעד של הקמפיין הוא גולשי האינטרנט. האם שלטים ירוקים על אוטובוסים גדולים זו

    הדרך היעילה ביותר להגיע לקהל היעד ? חשבתם שם לרגע במסן להשקיע אולי מטע בתוכן האתר המקורי במקום לשפוך מאות אלפי דולרים על קמפיין מיותר?

    לאינטרנט חוקים משלו. העדר בו נע לפי חוקים אחרים לגמרי. לא זכור לי שיו-טיוב פירסמו במדיה הישנה. גם לא בחדשה. אבל הגולשים פשוט נהנו לחלוק את הלינקים לאתר - כי היה שם משהו מרענן, משובב נפש.

     

    גילוי נאות - הכותב אינו משרד פרסום, אינו סולד באופןם אישי ממסן ו/או ראובני פרידן,

    אלא פשוט מעדיף מחשבה יצירתית, יושרה וכבוד.

    וסבא שלי פעם אמר - אם אין לך מה להגיד, עדיף שתשתוק.

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "msn - must see nothing"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    1/7/07 23:56
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-01 23:56:09
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    דווקא ה-

     

    Must See Ninet

     

    שעשע אותי היום. 


    --
    ---------------------------
    Dori AT Mizbala.co.il
    2/7/07 11:56
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-02 11:56:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    גרילה טים, אני מסכים עם כל מילה שלך...

    יותר מזה, למה אני חייב לראות את נינט ??? הרי לצערי אנו נאלצים לראות אותה כל יום בטלוויזיה בין אנו רוצים או לא, אנו רואים אותה בכל עיתון יומי או במקומון של פרדס חנה,

    כל פורטל מקדיש עמודים שלמים לאופן בו היא נשמה, אכלה, שתתה, הסתרקה וצחצחה את שיניה, אז מה כבר למסן יש לחדש ??? שהיא נראתה יוצאת מחנות נעליים וצעדה לכיוון הרכב שלה עם 5 שקיות חדשות !!!

     

    התשובה שלי ל - MUST SEE NINET היא שכבר ראיתי אותה היום 17 פעם !!

    אז אין טעם להיכנס למסן ...

     

    אבל בינינו, מי אני בכלל שיחליט איזה קמפיין טוב ואיזה לא...

    שיהיה למסן המון בהצלחה עם הקמפיין הזה והלוואי ואני טועה והוא אכן מוצלח.

     

     

     


    --
    שי בראל
    www.t-show.co.il
    2/7/07 12:01
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-02 12:01:27
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    יש מבחן פשוט לפרסומת -

    מבחן הסמרמור / שריטה .....

     

    האם היא עשתה לך משהו? הזיזה לך? שרטה אותך? גרמה לעורך להסתמרר בחדווה ?

     

    יש דבר שכנראה אנשי המדיה לא מביאים בחשבון וזה - המרחב הציבורי והשפעתם עליהם.

    על התכנים, על השפה.

    לכאורה ניתן לומר - כולה פרסומת, מה כבר ההשפעה שלה....

    למעשה זה טיפטוף מתמיד של מיים שנצרב בתודעה 

    2/7/07 19:05
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-02 19:05:24
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אין פה וואו, אבל יש פה רעיון פשוט וקליט.

    אל תשכחו שמדובר במדיה של פרסום על גבי אוטובוסים. 

    המסר צריך לעבור לקהל היעד בטריליונית השניה. 

     


    --
    ---------------------------
    Dori AT Mizbala.co.il
    2/7/07 19:49
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-02 19:49:05
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אני בטוח שבתור איש קריאטיב, מן הסתם היית מוצא דרכים יותר יצירתיות

    להעביר את המסר ... לא כן ? 

    2/7/07 21:23
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-02 21:23:09
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    צטט: דורי בן ישראל 2007-07-02 19:05:24

    אין פה וואו, אבל יש פה רעיון פשוט וקליט.

    אל תשכחו שמדובר במדיה של פרסום על גבי אוטובוסים.

    המסר צריך לעבור לקהל היעד בטריליונית השניה.

     

     

    "רעיון פשוט וקליט" שאומר מה, למי, משאיר איזו תחושה, משרת איזו מטרה

    לא ברור.

    השאלה היא לא רק מי כתב את הכלום הזה, אלא גם מי אישר, מי הדפיס, מי תלה

    ובעיקר מי הסכים לממן, ומה חשב שירוויח.

    ועוד שאלה היא איפה עובר הרף של מי שחושב שזה"רעיון פשוט וקליט". לא גבוה במיוחד, לעניות דעתי.


    --
    ורד מוסנזון - זהות ושפה

    ytoolbox.com
    http://stage.co.il/Authors/VeredMosenzon

    http://www.steimatzky.co.il/Steimatzky/Pages/Product.aspx?ProductID=10840001
    4/7/07 09:23
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-04 09:23:45
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הממ...אני דווקא חיבבתי..קלות.

    אני גם לא רואה את הקמפיין כמתנשא, על אף הMUST.

     אמנם אין סימן שאלה בסוף הטקסט אך  אני מסוגלת לדמיין את הגמדים הקטנים שיושבים במוחם של האנשים שכן חייבים לראות את נינט בכל רגע וזמן נתון (ויש כאלה), מהנהנים במן הסכמה כזאת של "כן,אני חייב לראות נינט" או במוחם של אלו שפשוט חייבים לברוח בכל רגע אפשרי מהארץ בקשר לNY וכן הלאה.

     

    אבל עזבו אתכם טוב לא טוב, אני בכלל מבסוטה מהפרסום (שקשה היה לפספס אותו) לאתר אינטרנט. לא מבריק במיוחד לא הרבה דברים אבל קיים. כן יירבו.

    4/7/07 20:10
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-04 20:10:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מעמקי נשמתי, צר לי לשבור את הפנטזיה.

    על אף הנסיונות הרבים, וכן גם ההתקדמות היפה, מדינתינו הקטנה רחוקה מלהיות מתוחכמת, אינטליגנטית ופורצת גבולות בכל הנוגע לפרסום.

    שלא תבינו אותי לא נכון, אני בהחלט חושבת שאנחנו על דרך המלך, ולא אחת היו לנו הברקות, אבל באמת.

    רמות המחשבה, קריאיטיביות, מעוף ויצירתיות כ"כ נמוכות בפרסום הישראלי שהן אפילו לא עוברות את הסף שממנו מתחילים למדוד את כל אותם הפרמטרים...( בדר"כ), חלילה מבלי לפגוע בכל אותם יחידי סגולה שכן הצליחו לשבור את השגרה.

    MSN ,שלפי סקר TIM משך תקופות ארוכות מאוד היה אחד עם לא האתר שממוקם במקום הראשון מבחינת רייניטג והצלחה, נמצא כרגע בנסיגה משמעותית. המטרה של האתר היא להגביר מודעות ...(וכמובן, כמו בכל קמפיין גם להביא לידים).

    חברי היקרים, טובה או לא, פוגעת או לא, עצם העובדה שאנו פה דנים עליה רק מראה עד כמה משרד הפרסום של האתר הצליח להשיג את המטרה דרך הפרסומת (קמפיין) הזאת.

     הלא המטרה היא להביא תנועה לאתר, מה שיקרה לאחר מכן, אם הגולשים ישארו או לא זה כבר עניין אחר, אך לבטח, לפחות אחוז ניכר מכל אותם שנחשפו לפרסום, יכנסו, ולו פעם אחת על מנת לבדוק, אולי בכל זאת יש שם משהו מעניין. 

    5/7/07 01:21
    1
    דרג את התוכן:
    2007-07-05 01:29:42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    צטט: gerrillateam 2007-07-02 19:49:05

    אני בטוח שבתור איש קריאטיב, מן הסתם היית מוצא דרכים יותר יצירתיות

    להעביר את המסר ... לא כן ?

     

    לא תמיד יש צורך בקריאייטיב פורץ דרך, לפעמים צריך מסר פשוט וקליט. (אפילו דבילי וטיפשי)

    החוכמה האמיתית היא לדעת לחשוב כמו פלוני, זה שהולך ברחוב ולא פתוח למסרים פרסומיים שמצריכים מעבר לשנית מחשבה (ושניה זה עוד בהגזמה).

     

    אם נמשיך בדיון הזה בסוף הMUST SEE הזה של MSN יזכה בפרס לפרסום אפקטיבי.

     

     

    בהמשך למה שמעיין אמרה, הרשה לי להחזיר אותך לדגול מכולם, הומר סימפסון.

    MUST DRINK BEER

     

    תאמין לי שהמשפט הזה מהדהד בראשם של מאות אלפים.

     

     

     

     


    --
    ---------------------------
    Dori AT Mizbala.co.il
    5/7/07 02:30
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-05 02:30:06
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אז זהו, שאני לא אשת קריאייטיב- אני בצד הטכני, וזה אומר שאני בודקת מה עובד הצורה הכי אפקטיבית.

    אין ספק, שאפילו אחת, חסרת דמיון כמוני, הייתה מוצאת פתרונות קריאייטיביים יותר, יחד עם זאת, כפי שכבר אמרתי קודם. חרא, חרא....אבל עובד.

     

    ...Smile

    5/7/07 11:57
    2
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-05 11:57:51
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מישהו אמר פעם פעם - הדרך הכי טובה להרוג מוצר רע היא פרסומת מצוינת.

    כנראה שזה לא המקרה - לא חושב שיש נהירה המונית ואפקטיבית לאתר, ומי שכבר שם - כדף בית (כמוני למשל במשך שנים) נשאר שם רק מעצלנות לשנות את דף הבית.

    לא זוכר פרסומת לגוגל. לא זוכר פרסומת ליו טיוב.

    לא שלא צריך - אבל בואו נבין שיש מדיה חדשה שהחוקים בה שונים.

    היא אולי משתלבת כהשלמה בישנה - אבל לא כל מה שאפקטיבי שם, אפקטיבי כאן.

     

    ובעצם המסר לראשי MSN - תשקיעו יותר בתוכן מקורי - אנשים יבואו.

    כי במדיה החדשה - התוכן הוא המסר.

    אולי תעלו פינת סטירה יומית באנימציה, אולי תעשו נשכני ונועז ותפסיקו לספק לינקים

    לתכנים ידועים ולעוסים.

     

    5/7/07 12:01
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-05 12:01:12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    כוכב על המאסט דרינק בייר - זה מבריק.


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "msn - must see nothing"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה