כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    זוגיות

    המקום לספר, להתייעץ, לשתף בעניינים שבלב.                                             הקהילה מיועדת לאלו שמחפשים אהבה וגם לכאלה שכבר מצאו.

    יחסים

    פורום

    מפגשים ואירועים בנושא זוגיות

    כאן המקום והבמה שלכם לפרסם אירועים בתוך הקהילה ומחוצה לה.\r\nמפגשים, מסיבות סינגלס, ערבי ספידייט, סדנאות למודעות עצמית וכל העולה על רוחכם.\r\n\r\nכאן יפורסמו גם מפגשי ואירועי קהילת זוגיות, הרשמיים והלא רשמיים.\r\n\r\nנא להקפיד לא לפרסם שירותים מסחריים בפורום זה. \r\nהודעות לא קשורות תמחקנה במיידית.\r\n\r\n\r\n\r\n

    חברים בקהילה (9392)

    אמיר ניצן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    michela29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    bonbonyetta
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    simple G
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    סש"ע
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גי'זל28
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    floret
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    sem.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אחר40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shimenben
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אמיר לשם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    חופה וקידושין

    10/12/08 18:20
    0
    דרג את התוכן:
    2008-12-15 22:25:42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    חופה וקידושין

     "הרי את מקודשת לי" לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתא

    marriage.jpg

     

    חופה וקידושין:

    הצורך של שניים לבוא בברית נישואין הוא הביטוי הפנימי לעגן בחוזה את הקשר הרוחני, קשר שיש בו אהבה, תלות ורגשות האחד כלפי השני.

    לבוא בברית הנישואין זה כמו לעמוד בפני בית משפט בו השניים מתחייבים זה כלפי זה על נאמנות, הקרבה וגידול ילדים.

    הטקס שבו החתן מגיע לרגע ההכרעה, שבירת הכוס וקודם לו ענידת טבעת הנישואין, וקודם לו הסרת ההינומה, וקודם לו העמידה תחת חופה תחת השמים כל אלו מיועדים להורות על הזיווג של השניים.

    בכלל, למצוא שותף - בעל, חבר, ידיד, רע, שותף לחיים, לטוב ולרע זה מחייב מאוד. השותף הזוגי לא בא לבד. אולי זה זיווג משמים אבל משפחתו המורחבת יכולה להחלט להשפיע על מערכת היחסים שלהם.

    והכלה המוגשת לחתן כשהיא נעזרת בשתי אמהות לצידה בעת שהיא מקיפה אותו שבע פעמים להורות על חוסנו וגדולתו מעתה והלאה.

    שלוש מערכות הנישואין: כוס טבעת וכתובה שקולות כנגד "ברא אתו זכר ונקבה" שהנה הצל והצלם האלהי מתמזג עתה. זהו סוד 'שבע ברכות' שהחתן קורא.

    ולמי הוא קורא?

    "זֹאת הַפַּעַם עֶצֶם מֵעֲצָמַי וּבָשָׂר מִבְּשָׂרִי לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה"(כנגד איש ואשה) "כִּי מֵאִישׁ לֻקֳחָה-זֹּאת".

    על כן יעזב איש את אביו ואת אמו...

    מענין שתרנגול נקרא גבר והוא קורא קו קו ריקו.

    אם כן איש ואשה מלמדים על פרו ורבו בגין תולדה הנקראת 'הברית'. שכן האשה קרויה "ונקבה לחיות" על 'שם זרע' אותו היא נוטלת מהזכר.

    בראשית פרק ב

    פסוק כב

    וַיִּבֶן יְהֹוָה אֱלֹהִים אֶת-הַצֵּלָע אֲשֶׁר-לָקַח מִן-הָאָדָם לְאִשָּׁה וַיְבִאֶהָ אֶל-הָאָדָם: 

    פסוק כג

    וַיֹּאמֶר הָאָדָם זֹאת הַפַּעַם עֶצֶם מֵעֲצָמַי וּבָשָׂר מִבְּשָׂרִי לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה כִּי מֵאִישׁ לֻקֳחָה-זֹּאת: 

    נמצא "לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה כִּי מֵאִישׁ לֻקֳחָה-זֹּאת" עומד ביחס לתכונת "עזר כנגדו". לקח טוב כנגדו או ילמד לקח ממנה. לא בכדי האשה היא העומדת מאחורי הגבר. לכן "ושמח את אשתו אשר לקח".

    פסוק כד

    עַל-כֵּן יַעֲזָב-אִישׁ אֶת-אָבִיו וְאֶת-אִמּוֹ וְדָבַק בְּאִשְׁתּוֹ וְהָיוּ לְבָשָׂר אֶחָד:

    בנקודת אל-חזור בו החתן שבר כוס זה זמן "ודבק באשתו".

    בראשית פרק ט

    פסוק יב

    וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים זֹאת אוֹת-הַבְּרִית אֲשֶׁר-אֲנִי נֹתֵן בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם וּבֵין כָּל-נֶפֶשׁ חַיָּה אֲשֶׁר אִתְּכֶם לְדֹרֹת עוֹלָם: 

    פסוק יג

    אֶת-קַשְׁתִּי נָתַתִּי בֶּעָנָן וְהָיְתָה לְאוֹת בְּרִית בֵּינִי וּבֵין הָאָרֶץ: 

    בראשית פרק ב

    פסוק יח

    וַיֹּאמֶר יְהוָֹה אֱלֹהִים לֹא-טוֹב הֱיוֹת הָאָדָם לְבַדּוֹ אֶעֱשֶׂה-לּוֹ עֵזֶר כְּנֶגְדּוֹ: 

    משלי פרק ד

    פסוק ב

    כִּי לֶקַח טוֹב נָתַתִּי לָכֶם תּוֹרָתִי אַל-תַּעֲזֹבוּ: 

    דברים פרק כד

    פסוק ה

    כִּי-יִקַּח אִישׁ אִשָּׁה חֲדָשָׁה לֹא יֵצֵא בַּצָּבָא וְלֹא-יַעֲבֹר עָלָיו לְכָל-דָּבָר נָקִי יִהְיֶה לְבֵיתוֹ שָׁנָה אֶחָת וְשִׂמַּח אֶת-אִשְׁתּוֹ אֲשֶׁר-לָקָח: 

    בראשית פרק ג

    פסוק טז

    אֶל-הָאִשָּׁה אָמַר הַרְבָּה אַרְבֶּה עִצְּבוֹנֵךְ וְהֵרֹנֵךְ בְּעֶצֶב תֵּלְדִי בָנִים וְאֶל-אִישֵׁךְ תְּשׁוּקָתֵךְ וְהוּא יִמְשָׁל-בָּךְ:

    משחק מקדים נערך בין גבר ואשה הנקרא 'חיזור'. מבחינה חיצונית מה שאנו רואים זה קרקור של האחד כלפי השני. במקביל המערכת המינית מכינה את הקרקע האם לקבל את הזכר לשורותיה בסוד "וְאֶל-אִישֵׁךְ תְּשׁוּקָתֵךְ".

    קהלת פרק ט

    פסוק ט

    רְאֵה חַיִּים עִם-אִשָּׁה אֲשֶׁר-אָהַבְתָּ כָּל-יְמֵי חַיֵּי הֶבְלֶךָ אֲשֶׁר נָתַן-לְךָ תַּחַת הַשֶּׁמֶשׁ כֹּל יְמֵי הֶבְלֶךָ כִּי הוּא חֶלְקְךָ בַּחַיִּים וּבַעֲמָלְךָ אֲשֶׁר-אַתָּה עָמֵל תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ: 

    משלי פרק יח

    פסוק כב

    מָצָא אִשָּׁה מָצָא טוֹב וַיָּפֶק רָצוֹן מֵיְהֹוָה: 

    "מָצָא אִשָּׁה מָצָא טוֹב" עולה במנין אהבה פעמים אדם לומר ששורש פנימי של 13 הוא 7, הכל בסוד שבע הקפות של הכלה את החתן, דבר המוביל לשכינה היא 'חופה וקידושין'.

    חשבון נוסף הוא הביטוי "טובים השנים מן האחד" כמנין אד"ם במילוי ללא עצמו (אלף דלת ממ). וזה סוד הצלע שנלקחה ממנו.

    את שמחת החתונה נמצא במקורות כמשל כנסת ישראל לאלהים ככתוב

    ירמיה פרק לג

    פסוק יא

    קוֹל שָׂשׂוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה קוֹל אֹמְרִים הוֹדוּ- אֶת-יְהֹוָה צְבָאוֹת כִּי- טוֹב יְהֹוָה כִּי-לְעוֹלָם חַסְדּוֹ מְבִאִים תּוֹדָה בֵּית יְהֹוָה כִּי-אָשִׁיב אֶת-שְׁבוּת-הָאָרֶץ כְּבָרִאשֹׁנָה אָמַר יְהֹוָה:

    זהו זיווג של "בראשית" הנקרא ב"ר-אשי"ת אם תרצו ראשית זרע המבקש להתייחד עם ראשית ביצית. והחיבור העליון הנושא "את השמים ואת הארץ" הרי ת"א ממנו מתחלקים התאים לעובר אנושי הנקרא א"מ-ברי"ו (אם ברא הוא אלהים).

    סדר הדברים:

    מטרת הזוג לבוא בברית נישואין, כאשר האיחוד יוצר ייחוד דבר המביא את השניים להמצא תחת החופה, היא שכינה על ראשם, זו האות א' המקשרת את השניים, תחת שמים וארץ. זה הניצוץ האלהי המאחד, מלשון אחד.

    נמצא את האחד יוצר שלש (אחד יוצר שלוש יחדו שש מתגלה במגן דוד) יחדו 13 שהוא אחד. חתן כלה פלוס כתר (זה ייחוד ש"ש עם י"י מלשון "ישיש עליך אלהיך") מתקבל 1133, הרי ריבוי והתחלקות התא האחד עד לשלמות אדם. נמצא אם כן את האותיות י"י מעל חתן וכלה ובגימטריה עשרי"ם להורות שיש בו הכל (הרי גם עשרי"ם בגימטריה 620 כמנין כת"ר), ואת ש"ש מצוי מתחת, שכידוע ביום הששי נברא האדם. והכל הולך אל היום השלישי בסוד "מקום אחד ותראה היבשה" (בגימטריה 1133).

    אם כן א' שהיא י"י ומתחתיה שש (האות ו') הרי יו"י בחשבון הוי"ה.

         י"י

    חתן כלה

       ש"ש

    ייחוד עולמות עליונים עם עולמות תחתונים, תוצאת הזיווג, מתקבל בסוד 1290 מול 1335, שזה א'-ר"ץ ושמים בסוד "אשרי המחכה" הוא כ"ח -מ"ה (פער בין המספרים מוליד "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ", שזה חכמ"ה במשולש).

    דברים פרק כח

    פסוק סג

    וְהָיָה כַּאֲשֶׁר-שָׂשׂ יְהֹוָה עֲלֵיכֶם לְהֵיטִיב אֶתְכֶם וּלְהַרְבּוֹת אֶתְכֶם כֵּן יָשִׂישׂ יְהוָֹה עֲלֵיכֶם לְהַאֲבִיד אֶתְכֶם וּלְהַשְׁמִיד אֶתְכֶם וְנִסַּחְתֶּם מֵעַל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר-אַתָּה בָא-שָׁמָּה לְרִשְׁתָּהּ: 

    הכלים המחברים את השניים בעיקר אלו כוס, כתובה וטבעת.

    מענין שכוס כתובה וטבעת בגימטריה א' (אלף).

    בחשבון הדברים המוטלים על הזכר "שְׁאֵרָהּ כְּסוּתָהּ וְענָתָהּ לא יִגְרָע" נמצא שהכוס אותה הוא עתיד לשבור מסמלת את הדבקות שלו לאשתו (לרסיסים), זה "שארה" מלשון מזון ופרנסה. עוד הוא מעניק לה טבעת על שום "קשת גברים חתים" להורות על גבורת זרעו אשר תעניק לה ממיטב זרעו ילדים בריאים, הרי "עונתה". לבסוף הזכר מסיים בכתובה היא כסותה.

    דבר נוסף היא ההינומה ("וַתִּקַּח הַצָּעִיף וַתִּתְכָּס") אותה הזכר מכסה לאשתו לעתיד. הינומה, אחרת היא-נמה עולה במנין האות א', שוב חוזרת האות א' כמסוה לפניה. להזכירכם, היא מיועדת להשאר במסוה.

    מעשה נוסף, נמצא בשבע ברכות העולה במנין א'. מה שחוזר על עצמו, אם כן, זו האות א' הנסתרת המעוררת את החתן והכלה להתייחדות תחת זיווג משמים ומארץ.

    שיר השירים פרק א

    פסוק ד

    מָשְׁכֵנִי אַחֲרֶיךָ נָּרוּצָה הֱבִיאַנִי הַמֶּלֶךְ חֲדָרָיו נָגִילָה וְנִשְׂמְחָה בָּךְ נַזְכִּירָה דֹדֶיךָ מִיַּיִן מֵישָׁרִים אֲהֵבוּךָ:

    "מָשְׁכֵנִי אַחֲרֶיךָ נָּרוּצָה" זה לייחוד החתן והכלה אל בנית משפחה.

    האות א' היא בעצם יו"י בגימטריה הוי"ה.

    מדמים את שבע הקפות של הכלה את החתן כמעשה הקפות חומות יריחו ושוכחים, הכל הפוך. הרי בני ישראל (הזכר) בקשו להקיף את חומות יריחו (נקבה). להזכירכם, בתורה האב הוא היולד את הבן כאשר במציאות החיים האם היא היולדת את בנה.

    לסיכום:

    זוג הבא בברית הנישואין מתחבר בזיווג מראה זה אל זה. הדבר כפי שנראה יוצר לב אחד. שימו לב לאות ז' ולאות ג' ההפוכה ממנו.

    האשה מתפקידה למשוך זרע מבעלה בסוד "לְזֹאת יִקָּרֵא אִשָּׁה כִּי מֵאִישׁ לֻקֳחָה-זֹּאת", במעשיה היא מצילה אותו ומחייה את תולדותיה.

    החתן בעת חופה וקידושין נמצא בתרדמה, שכן נלקחה ממנו הצלע לזיווגו וביום זה מבקש הוא להתייחד עם אשתו.

    בראשית פרק ב

    פסוק כא

    וַיַּפֵּל יְהֹוָה אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל-הָאָדָם וַיִּישָׁן וַיִּקַּח אַחַת מִצַּלְעֹתָיו וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר תַּחְתֶּנָּה:

    החתן כאמור מתעורר מייד לאחר שבירת הכוס, זה רגע ודבקה נפשו בה.

    האשה צריכה להעמיד את הגבר על מקומו - שזה מקומה.

    הרי לנו קו ונקודה. קו הוא הזרע והנקודה היא הביצית.

    במעשה הטבעת, החתן סוגר מעגל (נקודה) אותה הוא מלביש על האצבע (קו). נמצא את השניים הופכים יוצרות - מכאן הטבעת. סגירת מעגל מבחינת הצלע המשותפת.

    "זאת הפעם" - מבטא את שלב אהבה הפועם ביניהם, הנקודה הכימית המאחדת את השניים להקים תא משפחתי. 

    אהרון לב הארי איש קבלה, יועץ לזוגות וענייני משפחה.

    www.ye-or.com/

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "חופה וקידושין"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    10/12/08 18:38
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-10 18:38:16
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    היי,

    קראתי בעניין רב.

    תודה מכל הלב על כך שהשכלתי ולמדתי.

    מיריי

    10/12/08 19:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-10 19:04:56
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מירי היקרה

    תודה לך.

     

    חשבתי על...

    אבדו לי תלמידים מכל הארץ (ללימודי קבלה והרוצים לשפר משמעותית את חייהם). כל היודע על מקום המצאם מוזמן להתקשר.

    www.ye-or.com/

     


    --
    מרצה ומלמד, מרפא, קבלה - פתיחה בספר הזוהר, שפת הפנים והגוף, גרפולוג, www.ahronlevari.com
    10/12/08 22:59
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-10 22:59:56
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: meri 2008-12-10 18:38:16

    היי,

    קראתי בעניין רב.

    תודה מכל הלב על כך שהשכלתי ולמדתי.

    מיריי

     

    חיוךאיזה יופי.

    בלתי החלטיאז אולי תסבירי לנו בקצרה מה כתוב שם? 


    --
    :-)
    11/12/08 17:28
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-11 17:28:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    ואם משפחתו הורסת ומפרידה

    אז איפה פה הברכה האלוקית שתגן על הזוג האוהב מפני רשעות?

    ומה אז שווים כל הברכות והסמלים כששניים אוהבים אבל המשפחה מחליטה להפריד?


    --
    תות
    12/12/08 15:18
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-12 15:18:12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    תות שדה יקרה,

    את כל כך צודקת בדבריך משום שאותם בני הזוג שבאים בברית הנישואין שוכחים דבר אחד חשוב שכתוב בבראשית ב': על כן יעזוב איש את אביו ואת אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד" האם שאלתץ את עצמך פעם מדוע הקב"ה כותב זאת דווקא אצל אדם וחוה? את אילו הורים עליהם לעזוב? את האדמה? את אלוקים?

    אלוקים ידע טוב מאד שגבר שיוצא לעולם הנישואין נאבק קשות בין שתי נשים שהוא אוהב, אמו ואשתו, את אמו הוא אוהב מאז ומתמיד ואת אשתו למד לאהוב עכשיו, לא מזמן. והנה אם אמו מרגישה שהאישה נלחמת בה על מקומה ליד העלה ומנסה לדחוק את רגליה החוצה היא מתחילה לחשוף את צפורניה ולהאבק על בנה ואז ישנו הרס.

    הקב"ה אומר זאת דווקא להורים, כי כמו שכתבתי, לאדם וחווה אין הורים לעזוב, ולכן זה נאמר אליהם כהורים, כשבניכם יגיעו לפרקם וישאו נשים, שלחו אותם רחוק מהבית, תנו להם ללמוד להכיר אחד את השנייה ולןהפוך לבשר אחד, לא הצאצא שיבוא הוא הבשר האחד, אלא הם עצמם הופכים להיות גוף אחד כמו שהיו לפני שהק"בה לקח מאדם צלע לעשות את חוה. וכשהם יהיו בשר אחד, מאוחדים, חזקים, וברקיאים בז\וגיות שלהם, האמא תרוויח אהבה חדשה של כלתה על שגידלה עבורה את הבעל הנפלא שיש לה.

    כשבני האדם ישכילו לדעת שתורה ותנ"ך אינם רק ספר אמונה ומחויבות לעבוד את האלוקים בתפילות אין סופיות, באיסורים רבים שמעולם לא היו בדת היהודית ואנשים המציאו אותם לעצמם כדי לעשות גדר על גדר של ביטחון שלא יפזלו לצדדים, אלא שהתורה היא כפי שנאמר בה "זה ספר תולדות האדם" היא ספר ההנחיה הפסיכולוגי הטוב ביותר שנכתב אי פעם, הן בחינוך, הן  ביחסים שבין אדם לאשתו והן ביחסי המשפחה, וזאת גילתי בעצמי לאחר שסיימתי תואר שני בפ]סיכולוגיה וחינוך ואז נגלתה לפני מערכת חדשה שכתובה בתורה ובתנ"ך שמביאה אותנו לחיים נעימים ומאושרים.

    כשבאים בברית הנישואין יש לשכוח מכל מחויבות להורים מלבד לכבדם. ותו לא. לתת להם כבוד על כל מה שעשו עד כאן אבל מחויבות אחרת לא קיימת כלפיהם. ואילו עתה המחויבות של שני בני הזוג היא אחד שנייה ואת זה באהמאמר שלפנינו להסביר

    בברכה,

    גד מאיר שמחוני   


    --
    בברכה אוהבת מלב עמוק גד מאיר שמחוני
    12/12/08 23:29
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-12 23:29:27
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ואם האמא שעוד לא הכירה את הכלה ועוד לא ראתה אותה , במקרה הזה אותי אך לא היתה מוכנה לוותר על בנה כי ראתה בו בן זוג ועוד לפני שראתה את הכלה סיכסכה בלי סוף אז איפה הברכות וההגנה של האל מפני רשעות שכזאת?

    אגב הייתי אצל קאבליסטית מדהימה , הייתי הולכת אליה באופן קבוע והיא אמרה לי הפרידה שלכם היא לא רצונו של השם, הפרידה שלכם היא מעשה ידי אדם

    אז למה אלוהים לא התערב והתנגד לזיווג שרצה והיכה או מנע מידי האדם במקרה הזה האמא והמשפחה למנוע את הפרוד?

     


    --
    תות
    14/12/08 11:47
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-14 11:47:09
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: תות-שדה 2008-12-12 23:29:27

    ואם האמא שעוד לא הכירה את הכלה ועוד לא ראתה אותה , במקרה הזה אותי אך לא היתה מוכנה לוותר על בנה כי ראתה בו בן זוג ועוד לפני שראתה את הכלה סיכסכה בלי סוף אז איפה הברכות וההגנה של האל מפני רשעות שכזאת?

    אגב הייתי אצל קאבליסטית מדהימה , הייתי הולכת אליה באופן קבוע והיא אמרה לי הפרידה שלכם היא לא רצונו של השם, הפרידה שלכם היא מעשה ידי אדם

    אז למה אלוהים לא התערב והתנגד לזיווג שרצה והיכה או מנע מידי האדם במקרה הזה האמא והמשפחה למנוע את הפרוד?

     

    הכל בידי אדם.

    אלוהים רק יושב למעלה מחלק ציונים יודע הכל מראש ומעביר את הגיגיו מפי האדם.

    חוצמזה, אל תשאלי שאלות קשות - זה ממש לא מקובל.

     


    --
    :-)
    14/12/08 12:19
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-14 12:19:11
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    פחחחחחחחחחחחח שמוליק הרסת אותי

    אבל אדם כותב משהו אני רוצה הסברים.


    --
    תות
    14/12/08 13:39
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-14 13:39:59
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: תות-שדה 2008-12-14 12:19:11


    פחחחחחחחחחחחח שמוליק הרסת אותי

    אבל אדם כותב משהו אני רוצה הסברים.

     

    ............אז תשאלי קל.

    בלתי החלטילחפש לך שיפוצניק?


    --
    :-)
    15/12/08 22:25
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-12-15 22:25:42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: שמוליקיפiד 2008-12-14 11:47:09

    צטט: תות-שדה 2008-12-12 23:29:27

    ואם האמא שעוד לא הכירה את הכלה ועוד לא ראתה אותה , במקרה הזה אותי אך לא היתה מוכנה לוותר על בנה כי ראתה בו בן זוג ועוד לפני שראתה את הכלה סיכסכה בלי סוף אז איפה הברכות וההגנה של האל מפני רשעות שכזאת?

    אגב הייתי אצל קאבליסטית מדהימה , הייתי הולכת אליה באופן קבוע והיא אמרה לי הפרידה שלכם היא לא רצונו של השם, הפרידה שלכם היא מעשה ידי אדם

    אז למה אלוהים לא התערב והתנגד לזיווג שרצה והיכה או מנע מידי האדם במקרה הזה האמא והמשפחה למנוע את הפרוד?

     

    הכל בידי אדם.

    אלוהים רק יושב למעלה מחלק ציונים יודע הכל מראש ומעביר את הגיגיו מפי האדם.

    חוצמזה, אל תשאלי שאלות קשות - זה ממש לא מקובל.

     

    :)))))))))))))))

    הציניות שלך ,,

    מכה :
    ))

     


    --
    רק S

    פרגן ,מה אכפת לך ?!!


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "חופה וקידושין"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה