כותרות TheMarker >
    ';

    פרטי קהילה

    שיווק ומכירות

    כולנו עוסקים למעשה במקצוע (השני) העתיק בעולם: מכירות. קהילה זו מיועדת למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, אנשי מכירות ולכל מי שמוכר, עוסק בטלמרקטינג ו/או מנהל מו"מ לגבי מוצר, שירות, רעיון, או אפילו "מוכר את עצמו" לבן/בת זוג, כמועמד לג'וב מסוים או כדומה.

    שיווק פרסום ומדיה

    חברים בקהילה (3941)

    StellaP
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    pbhba
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יאיר ברטשפיז
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אישיסאן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ורדית..
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוהידן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ליאורעופר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    נשימה חדשה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דורה החוקרת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    floret
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    שיווק

    פורום זה ירכז בתוכות דיונים, רעיונות, הצעות, פריצות-דרך, אירועים, המלצות, שאלות וכל מה שקשור לפעילות שיווקית (לא מכירות).

    טלמיטינג - פחד מדחייה?

    23/7/07 11:54
    0
    דרג את התוכן:
    2009-03-06 20:35:56
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום וצהריים טובים לכולנו,

     

    אשמח לקבל עצות ולשמוע את דעתכם בנושא הרגיש הזה שנקרא " טלמיטינג " .

    מי מאיתנו לא מרגיש את התחושה הזו (לא מצאתי לה עדיין הגדרה ) לפני שאנו מחייגים   ללקוח פוטנציאלי...האם אתם חושבים שהתחושה הזו קשורה לפחד שלנו מדחייה? מהתחושה שאנחנו מחזרים ואנחנו לא כ"כ אוהבים לחזר ?מה עושים כדי להפוך את השעה הזו ביום לזמן נעים ?

     

    בברכה מגניב

    גלית

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "טלמיטינג - פחד מדחייה?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    23/7/07 12:51
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-23 12:51:01
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כל "לא" מקרב אותך ל- "כן"

    סטיסטית, על כל X לא יש Y כן,

    לכן כל לא שתשמעי מייד תביני שהוא מקרב אותך יותר ל כן.

    בהצלחה 

     


    --
    בניה פיתוח ועיצוב אתרים -www.StudioAssaf.com
    23/7/07 15:01
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-23 15:01:57
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום,

     

    לגבי שאלתך בנושא הטלמיטינג, ראשית הטלמיטינג הוא שיחת מכירה לכל דבר, ולכן למי שמבצע אותה צריכים להיות אותם תכונות אופי הקיימים אצל אנשי המכירות ובינהם החוסן אני = היכולת לקבל לא ולהישאר שפויים ומלאי מוטיבציה לפעילות הבאה בתור, בנוסף תכונת הדחף האינסופי להצלחות, עמידה ביעדים, מצוינות וכד'.

     

    רבות מהחברות והמנהלים עושים טעות בכך שמגייסים למשרות הטלמיטינג פרופיל עובדים של פקידות, תחת ההנחה, שהעבודה פשוטה ולא נדרשות לא יכולות מיוחדות.

     

    ולכן אותן תחושות של חשש, חרדה, "איך להעביר את המשמרת בכיף" צריכות להיות מוסרות ע"י הצבת האנשים הנכונים בתפקידי הטלמיטינג, לחבק אותם במוטיבציה, משובים חיוביים, תגמול נכון, תחרויות וצוות מנצח.

     

    בהצלחה

     

    יניב אורבך


    --
    יניב אורבך
    מאמן עסקי ואישי
    מומחה להעצמת אנשים
    נייד 0507460048
    www.yanivorbach.co.il
    23/7/07 16:01
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-23 16:01:54
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תודה על התשובות מגניב

    אנשי מכירות רבים וטובים נתקלים בתחושות הללו לפני שיחת הטלמיטינג , גם הטובים שבינהם מודים שזהו החלק הפחות אהוב ( בלשון המעטה ) בכל התפקיד המעניין והדינאמי של השיווק והמכירות. לחלקינו יש אנשי טלמיטינג שכל תפקידם הוא לקבוע פגישות ואז איש המכירות בעצם לא מתמודד עם השיחות הללו.

    אני מכירה באופן אישי אנשי מכירות עם כישורים מעולים לסגירת עסקאות בפגישות מכירה, שכאשר נדרשו לשיחות רבות של טלמיטינג - פשוט עשו הסבה מקצועית כזו או אחרת.

     

    האם בינינו יש עוד אנשים שמרגישים כך? מעניין אותי, מה גורם לכך ?


    --
    גלית פלד - מנהלת שיווק כנסים ואירועים חו\"ל באמסלם טורס galit@amsalem.com
    24/7/07 07:22
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-24 07:22:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צריך הרבה מאד סבלנות כדי להצליח.

     

    24/7/07 09:59
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-24 09:59:33
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    גליה

     

    אני נוטה להסכים עם האינטואיציה האישית שלך בתגובתך האחרונה.

    יניב יוצר הקבלה בין הכישורים הנדרשים לאיש מכירות בשטח לבין זה היוצר את הפגישה הראשונה בטלפון. אני נוטה להסכים שגם לשיחה זו יש מאפייני מכירה אך הכישורים הנדרשים עדיין שונים במהות.

     

    לשאלתך אני חושב שזה עניין של ניסיון , ככל שאתה סומך יותר על האינטואיציות האישיות שלך והיכולת שלך להצליח בגיוס אמפטיה ויצירת סקרנות אצל הלקוח מהצד השני של הטלפון כך גם מרכיב החרדה הראשונית הולך וקטן.

    אפשר לדמות את זה מעט לרכיבה ראשונית באופניים והחרדה מנפילה , אני בטוח שרוכב אופניים מנוסה לא חווה בכל פעם שעולה על האופניים חרדת נפילה.

     

    ההקבלה לאיש המכירות נכונה מאחר וגם איש המכירות משתמש בטכניקות דומות לגיוס אמפטיה ואמון בפגישה ראשונית מול לקוח אך הכישורים הנדרשים מאיש מכירות בשטח הם מורכבים בהרבה להמשך התהליך מול הלקוח עד סגירה סופית.

     

    בחברות רבות הנטיה להפריד את מלאכת קביעת הפגישה הראשונית לשאר תהליך המכירה נובע בעיקרו משקילוים של ניהול נכון של הזמן של איש השטח ויכולת בניית תוכנית עבודה מושכלת וברמת שליטה גבוהה.

    נוכחנו כי הזמן הרב שאיש המכירות מקדיש לטלפון באה על חשבון התוצאות בשטח ובשל האילוצים של עשיית השיחה כדרך אגב תוך התניידות הדבר נעשה בצורה פחות איכותית ומקצועית ואולי אף פחות מכובדת.

    היכולת לפקח על תוכנית העבודה הופכת קלה יותר כאשר הפגישות נקבעות על ידי מוקד מהמטה מראש לאיש השטח וכל ביטול או אי הגעה חס וחלילה מצד איש המכירות צף ישירות למוקד בחזרה.

     

    אז כמו שהקדימו אותי ואמרו עלייך להיות מודעת כי קיימת סטטיסטיקה של הצלחה , שחקן כדורסל יודע שאחוז הקליעה שלו הינו עשרים אחוז זאת אומרת שהוא חייב לזרוק לסל ארבע פעמים בהנחה שיפספס כדי להגיע לזריקה המנצחת.

     

    בהצלחה

     

    גיא פביאן 


    --
    Fabian Guy , Co-Active Coach
    Mobile: 052-2430701
    24/7/07 23:52
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-24 23:52:39
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    צטט: galia p 2007-07-23 16:01:54

    תודה על התשובות מגניב

    אנשי מכירות רבים וטובים נתקלים בתחושות הללו לפני שיחת הטלמיטינג , גם הטובים שבינהם מודים שזהו החלק הפחות אהוב ( בלשון המעטה ) בכל התפקיד המעניין והדינאמי של השיווק והמכירות. לחלקינו יש אנשי טלמיטינג שכל תפקידם הוא לקבוע פגישות ואז איש המכירות בעצם לא מתמודד עם השיחות הללו.

    אני מכירה באופן אישי אנשי מכירות עם כישורים מעולים לסגירת עסקאות בפגישות מכירה, שכאשר נדרשו לשיחות רבות של טלמיטינג - פשוט עשו הסבה מקצועית כזו או אחרת.

     

    האם בינינו יש עוד אנשים שמרגישים כך? מעניין אותי, מה גורם לכך ?

     

    אוי זה כואב.

    בלית ברירה אני עושה את זה (העסק עוד חדש ואין לי כרגע יכולת להעסיק מישהו בתחום),

    עם זאת, אני חושבת שהייתי מעדיפה חופשה במוקטעה אם הייתה לי אפשרות בחירה...

    אני רק אציין שאני מאוד אוהבת את התחום שבו אני עוסקת וגם יש לי רצון גדול מאוד להצליח ודבר אחרון הוא שאני פרפקציוניסטית (דבר העומד לי לרועץ בתחום זה).

    אני פשוט בנאדם שקשה לו לקבל לא. (זו תסמונת שהרבה בלונדניות לוקות בה).

    הזמן (=מוניטין) והנטוורקינג (האישי) הם ככל הנראה המענה לטלמיטינג....

     

    25/7/07 23:02
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-25 23:02:11
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום לגלית פלד,

     

    שאלתך מתמקדת בחשש מדחייה/סירוב, אשר קיים, ברמה זו או אחרת, בלבם של מרבית אנשי המכירות בעולם! 

     

    איש מאיתנו לא "אוהב" לקבל תשובות שליליות, ודאי לא בוטות מהסוג שלפעמים נשמעות בטלמיטינג בכלל ובכזה היזום על ידנו בפרט.

    כל מי שהיה ב"סרט הזה" מכיר את התגובות המתחכמות החל מ-"אמא לא בבית" (כאשר הלקוח הוא לקוח פרטי), דרך אכזריותן של אחדות מה"מזכירות המסננות" (שמתחילות בשאלות: "מי את"? "הוא מכיר אותך"?, "באיזה נושא מדובר" וכו'... ומסיימות ב-"תשלחי לי חומר כתוב") וכלה בלקוחות שדורשים בתוקף למחוק אותם מהרשימה ומאיימים להגיש תביעה על הטרדה...

     

    רבים מאד המקרים בהם מקבל השיחה פשוט מתחמק בטענה שזה לא רלוונטי עבורו, "תהיי בקשר באוקטובר 2012", "אני כבר עובד עם מישהו אחר ומרוצה"... ומה לא.

     

    צודק גיא בכך שהוא מפנה אותך לסטטיסטיקה המקובלת של "אחוזי סגירה". בטלמיטינג, אם לא מדובר בלקוחות שהתעניינו ופנו ביוזמתם או לקוחות קיימים, הרי שגם עם עבודה טובה יש בממוצע כ- 30% הצלחה. היינו: 70% עונים בשלילה! 

     

    תופעת החשש מסירוב מהווה אחד משני ההסברים המובהקים לכך שרבים מאד מאד מקרב אנשי המכירות נמנעים מניסיונות סגירה. מרבית מדריכי המכירות מתפרנסים מכך.

    כדאי לדעת, כי גם בינינו המין החלש, יש רבים שלא יעזו לפנות לבחורה שמוצאת חן בעיניהם רק בגלל החשש שהיא תשיב בשלילה...

     

    אז מה עושים כדי לצמצם את הבעיה?

    משתמשים ב"תסריטי-שיחה" מקצועיים, הבנויים על עקרונות מאד ספציפיים (חלקם אף עושים שימוש ב-NLP). הללו מגדילים משמעותית את אחוזי ההצלחה, ובמקביל, מכניסים אותנו לתוך מסלול קבוע ושיטתי, החוזר על עצמו והופך עם הזמן לחלק מסגנון הדיבור הקבוע שלנו.  

    כאשר איש הטלמיטינג יודע מראש מה בדיוק הוא עומד לעשות, מהן התגובות הצפויות,  ושולט באמצעים להתמודד עמן, בטחונו מתחזק, חששותיו מתפוגגים ונכונותו להמשיך ולהתנסות בכך גוברים.

    נוצר כאן "מעגל סגור": התסריט והשליטה בו מגבירים ההצלחה והביטחון העצמי, המיומנות גוברת, הדבר משודר ללקוחות, ההצלחה רבה יותר וחוזר חלילה.

     

    קחי גם עצה קטנה: דאגי לפני כל סבב שיחות כזה שתהיה לפנייך רשימה שבה לפחות 30 שמות (חלק אינם, חלק במילואים, חלק חולים...) והתחילי עם הלקוחות "הקלים" יותר, שסיכויי ההצלחה עמם גבוהים. ההצלחה עמם תעודד אותך להמשך התהליך.

     

    ביי,

    יצחק פלד

     

    נ.ב.,

    מדוע הכנסת דיון זה לפורום שיווק???  


    --
    פלד יצחק - http://www.tal-nir.com הכשרת צוותי מכירות, מנהלי מכירות, מו\"מ וטלמרקטינג. מייסד ומנהל קהילת "שיווק ומכירות" http://cafe.themarker.com/view.php?u=41225
    facebook.com/talnir.ltd
    26/7/07 09:55
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-07-26 09:55:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    צטט: פלד יצחק 2007-07-25 23:02:11

    שלום לגלית פלד,

     

    שאלתך מתמקדת בחשש מדחייה/סירוב, אשר קיים, ברמה זו או אחרת, בלבם של מרבית אנשי המכירות בעולם! 

     

    איש מאיתנו לא "אוהב" לקבל תשובות שליליות, ודאי לא בוטות מהסוג שלפעמים נשמעות בטלמיטינג בכלל ובכזה היזום על ידנו בפרט.

    כל מי שהיה ב"סרט הזה" מכיר את התגובות המתחכמות החל מ-"אמא לא בבית" (כאשר הלקוח הוא לקוח פרטי), דרך אכזריותן של אחדות מה"מזכירות המסננות" (שמתחילות בשאלות: "מי את"? "הוא מכיר אותך"?, "באיזה נושא מדובר" וכו'... ומסיימות ב-"תשלחי לי חומר כתוב") וכלה בלקוחות שדורשים בתוקף למחוק אותם מהרשימה ומאיימים להגיש תביעה על הטרדה...

     

    רבים מאד המקרים בהם מקבל השיחה פשוט מתחמק בטענה שזה לא רלוונטי עבורו, "תהיי בקשר באוקטובר 2012", "אני כבר עובד עם מישהו אחר ומרוצה"... ומה לא.

     

    צודק גיא בכך שהוא מפנה אותך לסטטיסטיקה המקובלת של "אחוזי סגירה". בטלמיטינג, אם לא מדובר בלקוחות שהתעניינו ופנו ביוזמתם או לקוחות קיימים, הרי שגם עם עבודה טובה יש בממוצע כ- 30% הצלחה. היינו: 70% עונים בשלילה! 

     

    תופעת החשש מסירוב מהווה אחד משני ההסברים המובהקים לכך שרבים מאד מאד מקרב אנשי המכירות נמנעים מניסיונות סגירה. מרבית מדריכי המכירות מתפרנסים מכך.

    כדאי לדעת, כי גם בינינו המין החלש, יש רבים שלא יעזו לפנות לבחורה שמוצאת חן בעיניהם רק בגלל החשש שהיא תשיב בשלילה...

     

    אז מה עושים כדי לצמצם את הבעיה?

    משתמשים ב"תסריטי-שיחה" מקצועיים, הבנויים על עקרונות מאד ספציפיים (חלקם אף עושים שימוש ב-NLP). הללו מגדילים משמעותית את אחוזי ההצלחה, ובמקביל, מכניסים אותנו לתוך מסלול קבוע ושיטתי, החוזר על עצמו והופך עם הזמן לחלק מסגנון הדיבור הקבוע שלנו.  

    כאשר איש הטלמיטינג יודע מראש מה בדיוק הוא עומד לעשות, מהן התגובות הצפויות,  ושולט באמצעים להתמודד עמן, בטחונו מתחזק, חששותיו מתפוגגים ונכונותו להמשיך ולהתנסות בכך גוברים.

    נוצר כאן "מעגל סגור": התסריט והשליטה בו מגבירים ההצלחה והביטחון העצמי, המיומנות גוברת, הדבר משודר ללקוחות, ההצלחה רבה יותר וחוזר חלילה.

     

    קחי גם עצה קטנה: דאגי לפני כל סבב שיחות כזה שתהיה לפנייך רשימה שבה לפחות 30 שמות (חלק אינם, חלק במילואים, חלק חולים...) והתחילי עם הלקוחות "הקלים" יותר, שסיכויי ההצלחה עמם גבוהים. ההצלחה עמם תעודד אותך להמשך התהליך.

     

    ביי,

    יצחק פלד

     

    נ.ב.,

    מדוע הכנסת דיון זה לפורום שיווק???  

     

     

     

    יצחק פלד ידידי,

     

    נחמד שאנו חולקים את אותו שם המשפחה....

    תודה על העצות הרבות והמצויינות.

    מצאתי לנכון להעלות את הנושא הזה מפני שזו בעיה מוכרת, רחבת היקף ועתיקה.

    רציתי לתת במה או יותר נכון לפתוח את הנושא הזה, לאפשר מקום של הזדהות ואמפתיה וגם לשמוע עצות נהדרות מאנשים מנוסים כמוך וכמו שאר היועצים שהגיבו.

    אם נעמיק קצת את הדיון אני חושבת שהפחד מדחייה קיים אצל כולנו , מי יותר מי פחות, אני באופן אישי קושרת את זה גם לאלמנט של חיזור, מאחר ואני לא כ"כ אוהבת לחזר ( אולי בגלל היותי אישה?) והטלמיטינג הוא סוג של חיזור,  גם כשמדובר בסקטור העיסקי.

    לעומת זאת , אני אוהבת מאוד אנשים ואת הדינמיקה איתם, אני אוהבת את השטח ואת הפגישות, במילים אחרות כשפונים אלי או כשמזמינם אותי לפגישה ( כש"מחזרים " אחרי ) אני רצה!! ועושה זאת באהבה גדולה ועל הצד הטוב ביותר. 

    מילים רבות נכתבו על הנושא הזה, כפי שאמרת הבעיה ידועה בכל העולם, אני חושבת שאנחנו יכולים להיות יצירתיים ולחשוב באופן פרקטי ואחר על פתרונות אפשריים וטובים שמבינים את שורש הקושי.

     

    בברכה, יום טוב מלא חיוכיםמגניב

    גלית

     


    --
    גלית פלד - מנהלת שיווק כנסים ואירועים חו\"ל באמסלם טורס galit@amsalem.com
    3/8/07 00:34
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-08-03 00:34:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     Cold Calls

    מצ"ב כמה טיפים מהרשת בעניין (עם המקור כמובן מגניב):

     

     ..."לאחר 'הבקעת חומת - Cold Call' יש להתמקד בתקשורת
     מתוכננת אפקטיבית ויעילה.
     מחבר הספר ממליץ על שיחה בת שישה מרכיבים. דיבור ברור, בטון מקרין בטחון ובקצב המתאים:
    1. יצירת תשומת לב על ידי הדגשת שם הלקוח: "את מר ישראלי בבקשה".
    2. 'הזדהות' : "מדבר מיכאל מיכאלי מחברת המצליח".
    3. פנייה עניינית : אין להתנצל על 'ניצול' זמן הלקוח, אך אין גם לבזבזו על שאלות סתמיות ("מה שלומך? מזג האוויר...")
    4. התמקדות בתועלת ללקוח : "הסיבה שאני פונה אליך היא שרק עתה סיימנו התקנת מכשיר X אצל חברה Y " (הלקוח מכיר את החברה) "המאפשרת להם חיסכון של  %22 בעלות הייצור והערכתי כי תרצה לשמוע פרטים נוספים על הערך המוסף שהמוצר שלנו
     יצר לחברה Y ."
    5. הבקשה: יש לבקש פגישה בלבד. עדיף להציע שני מועדים ספציפיים מתוכם יוכל הלקוח לבחור את זה המתאים לו.
    6. טיפול בהתנגדות: רשימת התנגדויות שהועלו בעבר חייבת להיות מונחת לפני איש המכירות (התנגדות לחוסר זמן, חוסר תקציב, חוסר צורך במוצר וכיו"ב). התגובה חייבת לבוא מייד: "מר
     ישראלי, גם יעקב מחברה Y חשב בראשונה שאין טעם לבחון את המוצר שלנו בשלב זה, אך לאחר שנפגשנו הוא שינה את דעתו ומצא שדווקא בתקופת מיתון זה הזמן לחסוך באופן משמעותי בעלויות, מהי המטרה העיקרית אותה אתם מעוניינים להשיג בתקופה זו?" לאחר קבלת התשובה בקש שוב לקבוע פגישה כדי לבחון את האפשרות לסייע בהשגת מטרה זו.
    מקור: http://www.bizness.co.il/public/documents/sales/good-sale.shtml 

     

    מאמר נוסף באנגלית תוכלו למצוא בקישור הבא: http://www.inc.com/guides/sales/20677.html

     

    בברכה והמשך יום נעים,

    מני

    3/8/07 19:03
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2007-08-03 19:03:13
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אהלן מני,

     

    תודה על השתתפותך.

     

    הנוסח שהבאת לקוח מסטיבן שיפמן האמריקאי. לדעתי, הוא אחד משלושת המובילים בנושא טלמרקטינג/טלמיטינג בארה"ב, ועולה בהרבה (בעניין זה) על זיג זיגלר, תום הופקינס ואחרים.

     

    בהחלט אפשר לאמץ את המלצותיו המקצועיות, עם שתי הסתייגויות:

    א. הגישה המתקדמת יותר כן מדברת על שאלה/שתיים מראש.

    ב. בעניין מועדי הפגישה רצוי יותר להתחיל באחד מסויים ולעבור לוריאציה הכפולה רק אם זה לא הצליח.

     

    פלד

     


    --
    פלד יצחק - http://www.tal-nir.com הכשרת צוותי מכירות, מנהלי מכירות, מו\"מ וטלמרקטינג. מייסד ומנהל קהילת "שיווק ומכירות" http://cafe.themarker.com/view.php?u=41225
    facebook.com/talnir.ltd
    25/10/08 17:32
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-10-25 17:32:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    גליה יקירתי,

    בקצרה וכמאמנת ומדריכת מוקדים מהסוג www.gsc2u.co.il

    נורא קשה לספק 4-5 קריטריונים או משימות לעיניין.

    מדובר על פרקטיקה מובנת,מאוד אינדווידואלי למוצר.

    ברמה הכללית:

    לא ליפול מ - "לא" ספרי אותם , כל אחד מהם מקרב אותך לפגישת חייך :-)

    הביני כי אינך מכירה את הדמות מאחורי האפרכסת ומשכך יש לך חופש מלא להיות כל מי שתחפצי

    בהתאם לצרכייך.

    היי משעשעת,פתוחה, עברית רהוטה בהחלט "עושה" את העבודה.

    ונסי להרגיש את האדם עימו את משוחחת "מקרב " בשפתנו מועיל ובמידה והוא

    מתבצע במינון הנכון - יתכן ותרוויחי אף עמית לעסקים.

    המון אופטימיות ובאם תרצי לשוחח, אשמח לסייע.

    בברכה,

    מירית לוגר

     

    5/3/09 12:31
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-03-05 12:31:18
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שלום לכולם,

    יש להבדיל בין שיחת טלמרקטינג לשיחת טלמיטינג.

    רוב אנשי המכירות שאני מכיר ואני מכיר הרבה לא אוהבים את שיחת הטלפון המייצרת פגישה ומעדיפים שהפגישות תקבענה ע"י מישהו אחר.

    אני לא מתפלא על התופעה שהדיון מתייחס אליה מסיבה פשוטה איש מכירות מוכר מוצר,שירות ואיש הטלמיטינג מוכר פגישה וכאן ההבדל הגדול.

    תסריטי שיחה הם אמצעי מצויין להתמודדות עם התנגדויות (כתנאי שהם תסריטים טובים כמובן) אבל אם נדע להבדיל בין שתי המכירות נצמצם את התשובות השליליות.

    שית טלמיטינג מטרתה למכור את הפגישה וכך עליה להתנהל יש תורה שלמה בנושא וחברה שרואה את איש הטלמיטינג כפקיד עושה עוול לעצמה, לעובד ולכמות הפגישות.

    טלמיטינג זה מקצוע בתוך עולם המכירות וככזה יש להתייחס אליו בצורה מקצועית.

    בהצלחה.

     


    --
    תמיכה והכוונה לסוחרים במסחר תוך יומי.
    אימון אישי במסחר תוך יומי ובניתוח טכני .
    atalmid@gmail.com



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "טלמיטינג - פחד מדחייה?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה