כותרות TheMarker >>

    ברוכים הבאים לרשת החברתית TheMarker Café

    כדי להגיב לתכנים המופיעים באתר או לפתוח בו עמוד אישי, נבקש ממך לעבור תהליך הרשמה קצר.

    ההצטרפות לאתר תחבר אותך לעשרות אלפי חברים שגולשים בו מדי יום. לאחר תהליך הרשמה קצר, ניתן להזמין לאתר חברים שלך ולפגוש אנשים חדשים מכל הארץ, בכל הגילאים ומכל תחומי העיסוק.

    אנחנו מזמינים אותך להקים דף אישי ברשת האינטרנט. בדף זה ניתן לספר על עצמך, לכתוב בלוג (יומן רשת) ולהוסיף תמונות וסרטי וידאו. זו הדרך לבטא את עצמך, לקדם רעיונות עסקיים או חברתיים, ואפילו להיחשף למעסיקים פוטנציאליים.

    זה המקום לכתוב ולהשתתף בעשרות קהילות בנושאי כלכלה, אקטואליה, עסקים, תרבות ופנאי.

    ההרשמה לאתר לוקחת דקות בודדות, אם ברצונך להירשם לחץ כאן.

    בלוג

    דרושים דרושות

    דרושים דרושות

    משאבי אנוש זו מילה מפוצצת.
    זה כמו לקרוא לזבלן אחראי תברואה, למוכר בקיוסק מנהל תחנה קמעונאית ולשומר בקניון אחראי אבטחה.

    אממה?

    כולנו פה ושם עושים דברים כאלה כי בישראל של היום - מה לעשות - אם לא תצייר את עצמך בצבעים מקצועיים ואף לעיתים תתהדר בנוצות לא ממש לך, יהיה לך קשה מאוד לקבל את היחס המתאים.

    אז איך בכל זאת אני יכולה לשמור על אותנטיות מחד, אבל על הצגת עצמי בצורה טובה מאידך?

    לאונרד כהן - הופעה בישראל - ככה אנחנו נראים

    5

    אמנות ובמה  איצטדיון רמת גן   בהופעה   הופעה   הופעות   לאונרד כהן   מוסיקה

    14 תגובות יום ראשון, 17/5/09, 12:22


    נו באמת...


     



    אחרי הסבל הנורא שנקלענו אליו בהופעה של דפש מוד, קיבלתי הגדרה מחודשת למונח "ריחוק".


     



    דפש מוד האגדיים, להקה עם רקורד של פרופורמרים לא נורמליםם לא הצליחו לרגש אותי.


     



    אבל לא באשמתם.


     

    שוקי וייס לא טרח להסתיר שעשה זאת דווקא באיצטדיון רמת גן רק כדי להכניס עוד כסף. ועוד ביטח את עצמו!:


    ציטוט מגלובס:


     


    "... מגלה וייס כי הפעם הוא רכש פוליסת ביטוח בעלות של 150 אלף דולר, כדי לכסות הפסדים במקרה של ביטול.

    וייס מוסיף כי הברייק-איוון במופע של להקת דפש מוד הוא ב-80% תפוסה של המקומות באצטדיון רמת-גן".

     


     


    ומה התוצאה?


     

    לא ראינו כלום! כלום!


     


    מהיציע המזרחי דייב גאהן נראה כמו פיקסל מרצד, ישבנו המומים, מרומים, וחסרי כל יכולת להנות או אפילו להריח מה קרה לברי המזל שקנו כרטיס לדשא (שלא לדבר על חרא של סאונד...).




    עכשיו תחשבו על זה:



    אם דפש מוד - להקה שבכל קנה מידה יכולה להעיף גגות - לא הצליחה לעשות את זה באיצטדיון רמן גן, אז לאונרד כהן יצליח? לאונרד כהן? איש הקונצרטים? אני מוכנה להתערב שאם אשמע את ההופעה ברדיו, או אצפה בה בדיוידי אהנה יותר.


     


    כן, ככה זה כשאמרגנים חובבי ממון לוקחים שמות גדולים ועושים עלינו קופה.


     


    לכל מי שקורא את הפוסט הזה:


     


    1. אם את/ה חובב/ת לאונרד כהן



    2. אם את/ה מתכננ/ת ללכת להופעה



    3. אם 500 ש"ח הם סכום שהית מצפה לקבל תמורתו מופע הגון



    4. אם את/ה ממש שוננננננא/ת שמנצלים אותך


     



    חתום עכשיו על העצומה להזזת המופע של לאונרד כהן מאיצטדיון רמת גן!


     



    אל תתעצלו! אם נצליח לאסוף 10,000 חתימות לא תהיה לשוקי וייס ברירה.


     



    עשו טובה חברים, גם אם אתם לא מתכננים להגיע, תיכנסו, תחתמו, או לפחות תגיבו לפוסט שלי.


     



    כדי שארגיש לפחות שקולי נשמע בוכה


     


     

     
    addthis
    דרג את התוכן:
    5
    מומלץלא מומלץ

    תגובות

    ד ר ו ר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ד ר ו ר ‏17/5/09 14:08:

    שמענו אותך!
    יפעת שכטר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יפעת שכטר ‏17/5/09 14:14:

    חח תודה!

     

    ולחתום על העצומה-----> הֶחָתמת?

    ליבלוב
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ליבלוב ‏17/5/09 16:17:


    מסכימה. מגבה. מעריכה את היוזמה.

     

    jero-nimo
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jero-nimo ‏17/5/09 17:48:

    היוזמה הזו תמוהה בעיני.

    נכון, איצטדיון רמת גן רחוק מלהיות אופטימלי להופעה כזו.

    אבל איפה כן?

    בהיכל התרבות אי אפשר, כי הוא קטן מדי. אם ההופעה תהיה שם - הכרטיסים ייגמרו תוך שעה וגם יעלו פי 2.

    בעצומה הזו כתוב "כל מקום אחר יהיה עדיף". תסלחו לי, אבל זה לא מספיק. בבקשה פרטו מהם אותם מקומות אחרים. אין עוד מקומות סגורים שהם מספיק גדולים כדי להכיל את הביקוש, ואם נגזר עלינו אצטדיון - אז עדיף היותר קטן מאשר פארק הירקון,לא?

    אז איצטדיון רמת גן הוא ברירת מחדל בחוסר ברירה.

    weda
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    weda ‏17/5/09 21:11:


    רעיון לחובבי המוסיקה שאינם משופעים במזומנים - אפשר לשמוע את לאונרד כהן, וללא עלות.

    אם תמחור הכרטיסים לא יהיה עממי (קרי לכל היותר 100 שקלים למושבים המרוחקים) תוכלי לעשות מה שאני עשיתי בדפש מוד - הגעתי לאצטדיון וישבתי בחוץ.

    כן כן, היה אפילו די נחמד, שמעו מצויין (כשממה שהבנתי אפילו טוב יותר מאלה שהיו ביציעים המרוחקים) כשבאזור שלי היו עוד כ 100 אנשים. אנשים הביאו מחצלות, עשו פיקניק על הדשא, באמת יותר נחמד מהצפי המוקדם שלי (כשתכננתי שאם לא יהיה נחמד פשוט נעשה אחורה פנה).

     

    נכון, זה לא כמו להיות מול הבמה, אין ספק, אבל כאשר הברירה היא בין 400 שקל למקום מרוחק לבין חינם בחוץ אין יותר מדי אלטרנטיבות. אם למזלך יהיו מספיק אנשים חובבי ליאונרד כהן (אבל לא אלה השרופים עליו, שכן אלו - בדיוק כמו בדפש מוד,לא יוותרו על הדבר האמיתי, אני מדבר על כאלו שמכירים אותו רק באופן כללי) באזור שאת יושבת זו תהיה אופציה נוספת לחשוב עליה.

     

    זכות הראשונים לרעיון אינה שלי - הבנתי שכמה אלפי אנשים עשו את זה בפול מקרטני.

     

    בכל אופן נראה לי שלהופעה של לאונרד המפיק יתקשה למכור 50,000 כרטיסים, כך שאם התמחור יהיה דומה לדפש מוד את כנראה תוכלי לראות אותו קרוב מהדשא. מצד שני אם המפיק ירצה למכור כזו כמות של כרטיסים אני משער שהוא יצטרך להוריד את המחיר (ולו בשביל היציעים המרוחקים).

    דקלהלה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    דקלהלה ‏18/5/09 11:58:

    אמנם זה קשור באופן חלקי לנושא הפוסט, אבל מה דעתכם על תביעה יצוגית נגד שוקי וייס?

    גם לי היתה הרבה עוגמת נפש מההועה של דפש מוד, וחיכיתי לה הרבה מאוד זמן.

    התנאים בהופעה היו פשוט לא הגיוניים.. ואני משערת שהם ידעו מראש שככה הם יהיו. והמשיכו עם זה.

    מה דעתכם?

    יפעת שכטר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יפעת שכטר ‏18/5/09 13:11:

    צטט: jero-nimo 2009-05-17 17:48:30

    היוזמה הזו תמוהה בעיני.

    נכון, איצטדיון רמת גן רחוק מלהיות אופטימלי להופעה כזו.

    אבל איפה כן?

    בהיכל התרבות אי אפשר, כי הוא קטן מדי. אם ההופעה תהיה שם - הכרטיסים ייגמרו תוך שעה וגם יעלו פי 2.

    בעצומה הזו כתוב "כל מקום אחר יהיה עדיף". תסלחו לי, אבל זה לא מספיק. בבקשה פרטו מהם אותם מקומות אחרים. אין עוד מקומות סגורים שהם מספיק גדולים כדי להכיל את הביקוש, ואם נגזר עלינו אצטדיון - אז עדיף היותר קטן מאשר פארק הירקון,לא?

    אז איצטדיון רמת גן הוא ברירת מחדל בחוסר ברירה.

      פארק הירקון בהחלט עדיף!

     

    מי שראה את מקרטני יוכל להעיד. לא חשוב איפה עמדת - יכולת לראות + לשמוע + להריח את המופע

     

     

     

    יפעת שכטר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יפעת שכטר ‏18/5/09 13:13:

    צטט: דקלהלה 2009-05-18 11:58:27

    אמנם זה קשור באופן חלקי לנושא הפוסט, אבל מה דעתכם על תביעה יצוגית נגד שוקי וייס?

    גם לי היתה הרבה עוגמת נפש מההועה של דפש מוד, וחיכיתי לה הרבה מאוד זמן.

    התנאים בהופעה היו פשוט לא הגיוניים.. ואני משערת שהם ידעו מראש שככה הם יהיו. והמשיכו עם זה.

    מה דעתכם?

     

     

    אני מסכימה לגמרי עם הרעיון של תביעה ייצוגית נגד וייס!

     

    יש לך מישהו שיכול לטפל בזה?

    יפעת שכטר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יפעת שכטר ‏18/5/09 13:15:

    צטט: weda 2009-05-17 21:11:49


    רעיון לחובבי המוסיקה שאינם משופעים במזומנים - אפשר לשמוע את לאונרד כהן, וללא עלות.

    אם תמחור הכרטיסים לא יהיה עממי (קרי לכל היותר 100 שקלים למושבים המרוחקים) תוכלי לעשות מה שאני עשיתי בדפש מוד - הגעתי לאצטדיון וישבתי בחוץ.

    כן כן, היה אפילו די נחמד, שמעו מצויין (כשממה שהבנתי אפילו טוב יותר מאלה שהיו ביציעים המרוחקים) כשבאזור שלי היו עוד כ 100 אנשים. אנשים הביאו מחצלות, עשו פיקניק על הדשא, באמת יותר נחמד מהצפי המוקדם שלי (כשתכננתי שאם לא יהיה נחמד פשוט נעשה אחורה פנה).

     

    נכון, זה לא כמו להיות מול הבמה, אין ספק, אבל כאשר הברירה היא בין 400 שקל למקום מרוחק לבין חינם בחוץ אין יותר מדי אלטרנטיבות. אם למזלך יהיו מספיק אנשים חובבי ליאונרד כהן (אבל לא אלה השרופים עליו, שכן אלו - בדיוק כמו בדפש מוד,לא יוותרו על הדבר האמיתי, אני מדבר על כאלו שמכירים אותו רק באופן כללי) באזור שאת יושבת זו תהיה אופציה נוספת לחשוב עליה.

     

    זכות הראשונים לרעיון אינה שלי - הבנתי שכמה אלפי אנשים עשו את זה בפול מקרטני.

     

    בכל אופן נראה לי שלהופעה של לאונרד המפיק יתקשה למכור 50,000 כרטיסים, כך שאם התמחור יהיה דומה לדפש מוד את כנראה תוכלי לראות אותו קרוב מהדשא. מצד שני אם המפיק ירצה למכור כזו כמות של כרטיסים אני משער שהוא יצטרך להוריד את המחיר (ולו בשביל היציעים המרוחקים).

     

     גם אם המופע יהיה תמורת שנקל בודד - זה לא האישיו.

     

    הבעייה האמיתית היא הסאונד, המרחב, צורתו של האיצטדיון וחוסר ההתאמה שלו למופע מוסיקלי כלשהו.

     

     

    jero-nimo
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jero-nimo ‏18/5/09 17:37:

    צטט: יפעת שכטר 2009-05-18 13:11:54

    צטט: jero-nimo 2009-05-17 17:48:30

    היוזמה הזו תמוהה בעיני.

    נכון, איצטדיון רמת גן רחוק מלהיות אופטימלי להופעה כזו.

    אבל איפה כן?

    בהיכל התרבות אי אפשר, כי הוא קטן מדי. אם ההופעה תהיה שם - הכרטיסים ייגמרו תוך שעה וגם יעלו פי 2.

    בעצומה הזו כתוב "כל מקום אחר יהיה עדיף". תסלחו לי, אבל זה לא מספיק. בבקשה פרטו מהם אותם מקומות אחרים. אין עוד מקומות סגורים שהם מספיק גדולים כדי להכיל את הביקוש, ואם נגזר עלינו אצטדיון - אז עדיף היותר קטן מאשר פארק הירקון,לא?

    אז איצטדיון רמת גן הוא ברירת מחדל בחוסר ברירה.

      פארק הירקון בהחלט עדיף!

     

    מי שראה את מקרטני יוכל להעיד. לא חשוב איפה עמדת - יכולת לראות + לשמוע + להריח את המופע

     

     

     פארק הירקון הרבה יותר גדול מאצטדיון רמת גן, לכן ההופעה של לאונרד כהן, שממילא לא מתאימה למקום גדול ופתוח - תתאים שם עוד פחות מהאצטדיון. הסאונד באצטדיון הוא לא גזירה משמיים - שיקימו אותו כמו שצריך, אז גם ישמעו טוב.

     

    יפעת שכטר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יפעת שכטר ‏21/5/09 15:21:

    צטט: jero-nimo 2009-05-18 17:37:21

    צטט: יפעת שכטר 2009-05-18 13:11:54

    צטט: jero-nimo 2009-05-17 17:48:30

    היוזמה הזו תמוהה בעיני.

    נכון, איצטדיון רמת גן רחוק מלהיות אופטימלי להופעה כזו.

    אבל איפה כן?

    בהיכל התרבות אי אפשר, כי הוא קטן מדי. אם ההופעה תהיה שם - הכרטיסים ייגמרו תוך שעה וגם יעלו פי 2.

    בעצומה הזו כתוב "כל מקום אחר יהיה עדיף". תסלחו לי, אבל זה לא מספיק. בבקשה פרטו מהם אותם מקומות אחרים. אין עוד מקומות סגורים שהם מספיק גדולים כדי להכיל את הביקוש, ואם נגזר עלינו אצטדיון - אז עדיף היותר קטן מאשר פארק הירקון,לא?

    אז איצטדיון רמת גן הוא ברירת מחדל בחוסר ברירה.

      פארק הירקון בהחלט עדיף!

     

    מי שראה את מקרטני יוכל להעיד. לא חשוב איפה עמדת - יכולת לראות + לשמוע + להריח את המופע

     

     

     פארק הירקון הרבה יותר גדול מאצטדיון רמת גן, לכן ההופעה של לאונרד כהן, שממילא לא מתאימה למקום גדול ופתוח - תתאים שם עוד פחות מהאצטדיון. הסאונד באצטדיון הוא לא גזירה משמיים - שיקימו אותו כמו שצריך, אז גם ישמעו טוב.

     

     גדול יותר=? ממתי גודל הוא מרכיב של סאונד?

    האם שדה החומוס הענק של רוג'ר ווטרס גרם לסאונד להיות גרוע?

     

    האיצטדיון לא ערוך ללאונרד כהן. אם דפש לא צלחו את משבר הסאונד של Closed Hall , היה סמוך ובטוח כי מיסטר לאונרד כהן לא יצליח גם הוא.

     

    כל מופעי הרוק שהיו באיצטדיון עד היום לא עולים על מספר אצבעות כף רגלי השמאלית:

    REM

    STING

    50CENT 

    DEPECHE

     

    והנה הרשימה של פארק הירקון:

    כוורת

    הפילהרמונית

    U2

    דיוויד בואי

    מדונה

    מייקל ג'קסון

    גנסנרוזס

    מטאליקה

     

    וכמובן פול מקרטני ...

     

     

    DID I REST MY CASE?

     

    דייויד_
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    דייויד_ ‏24/5/09 14:05:
    כל מילה בסלע הוירטואלית..
    שיר לי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שיר לי ‏27/5/09 14:50:
    הבנתי שהוא בכלל לא מגיע בוכה
    novartza
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    novartza ‏26/7/09 07:30:
    בשביל מה ששווים עשר אגורותיי, דווקא בהופעה של סטינג ראו ושמעו מצויין. אבל מה שנכון, ליאונרד כהן איננו סטינג. קשה לי להאמין שישמעו אותו נורמלי שם.

    פרופיל

    יפעת שכטר

    יפעת שכטר

    חובבת סושי, בני אדם ובני אדם חובבי סושי.
    יודעת לעוף אבל עדיין מתקשה בחניות.

    בקיצור, יודעת להעיף סושי על בני אדם שיודעים לחנות.
    :-)

    וברצינות: מתעניינת בכל הקשור לאנשים, לתעסו...

    רסיסי מידע

    תכנים שיתווספו לעמוד זה יופיעו ישירות כהודעות דואר, בעמוד האישי שלך או בקורא RSS חיצוני, על פי בחירתך.
    RSS בלוגRSS תגובות