כותרות TheMarker >>

    ברוכים הבאים לרשת החברתית TheMarker Café

    כדי להגיב לתכנים המופיעים באתר או לפתוח בו עמוד אישי, נבקש ממך לעבור תהליך הרשמה קצר.

    ההצטרפות לאתר תחבר אותך לעשרות אלפי חברים שגולשים בו מדי יום. לאחר תהליך הרשמה קצר, ניתן להזמין לאתר חברים שלך ולפגוש אנשים חדשים מכל הארץ, בכל הגילאים ומכל תחומי העיסוק.

    אנחנו מזמינים אותך להקים דף אישי ברשת האינטרנט. בדף זה ניתן לספר על עצמך, לכתוב בלוג (יומן רשת) ולהוסיף תמונות וסרטי וידאו. זו הדרך לבטא את עצמך, לקדם רעיונות עסקיים או חברתיים, ואפילו להיחשף למעסיקים פוטנציאליים.

    זה המקום לכתוב ולהשתתף בעשרות קהילות בנושאי כלכלה, אקטואליה, עסקים, תרבות ופנאי.

    ההרשמה לאתר לוקחת דקות בודדות, אם ברצונך להירשם לחץ כאן.

    בלוג

    מדיניות מערכת TheMarker Café בנוגע ל-Spam

    0

    110 תגובות יום חמישי, 13/12/07, 11:07

    TheMarker Café הוקמה כדי לאפשר יצירת קשרים עסקיים וחברתיים בין חבריה, ולשמש במה להצגת דעות ודיונים.

     

    בתקופה האחרונה חלה עלייה משמעותית במספר המתלוננים על הטרדות והצפה בפניות סתמיות דרך מערכת המייל.

    לכן, החלטנו על מספר צעדים שנועדו להפחית את התופעה של שימוש לרעה בכלי ההתקשרות בין החברים בקפה.

     

    1. משלוח הודעות בתפוצה רחבה למשתמשים שאינם נכללים ברשימת חבריך הינה אסורה.

    2. שליחת הודעות בתפוצה רחבה הכוללות קישור לפוסט תוך כדי ניצול רשימת חברים של משתמש אחר הינה אסורה.

    3. משלוח הודעות פרסומיות מכל סוג שהוא ב-TheMarker Café אסור לחלוטין, אלא בתיאום מראש בתיאום מראש עם מנהל המכירות של TheMarker, אורן הלפרט.

     

    הכלל נוגע הן לדואר הנשלח בתפוצה רחבה והן לפניות אישיות המכילות הצעה לרכישת מוצר או שימוש בשירות כלשהוא הכרוך בתשלום או הפניות לעסקים אישיים של השולח.

     

    לתשומת לבכם: שליחת פוסט למשתמשים המוגדרים כחברים באתר אך בכל זאת אינם מעוניינים לקבל דבר דואר המוגדר כ-Spam, נחשבת כSpam לכל דבר.

     

    מהו Spam?

    * שליחת מייל הכולל תוכן פרסומי / שיווקי.

    * שליחת מייל הכולל קישור לכתבה או אתר אינטרנט.

    * שליחת מייל הכולל קישור לפוסט.

    * שליחת  תגובה  למייל בתפוצה רחבה על ידי שימוש ב"כתיבת תגובה לכולם".

     

    מערכת הקפה תנקוט בצעדים חריפים כלפי משתמשים שיפרו את התקנון ובהם נעילה זמנית או קבועה של המשתמש.

     

     

    addthis
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ

    תגובות

    hilander
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    hilander ‏13/12/07 11:52:

    זה הפתרון שלכם? הפתעה

    אבל האמת שבעיית דואר הזבל פחתה בימים האחרונים.

    יכול להיות שזה קשור לעובדה שרוב הזמן האתר היה במצב של קריסה? 

    עומר רוזן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עומר רוזן ‏13/12/07 13:36:

    איסורים גורפים עלולים לפגוע בגולשים.

    אני אמנם מבין אלו שעונים בצורה חריפה לספאמרים, אבל אני לא חושב שצריך לאסור הפצה גורפת מאחר וגם מיילים שמטרתם פילנטרופית, עלולים ליפול לאותה הגדרה גורפת.

    אני מציע לשלוח מייל לכל המשתמשים בקפה שיבקש שימלאו אחר הכללים שייסדתם בפוסט הזה. זה יעלה למודעות את העניין שאולי לא כולם מתעניינים בפוסט נוגע ללב ושאולי אותה פעולה של מחיקה שלוקחת 5 שניות כפול 12 פעמים ביום יכול לעצבן.   

    jack 2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jack 2 ‏13/12/07 13:44:

     

     הפתרון הוא

     

     

    כמו להודות  שיש  סמים

    ואסור להשתמש בהם

    jack 2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jack 2 ‏13/12/07 13:48:

    באג נוסף ידוע בקפה

    לחצנית שליחה רגישה הודעות בורחות לפני הזמן

     

    במקום להסיר את כפתור תגובה לכולם (מיותר לחלוטין.).

    ושתהייה אופצייה לשלוח רק לחברים מאושרים...

    התחלתם בלאסור???

     

    נו נו נו SPAM ON YOU

     

    עומר רוזן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עומר רוזן ‏13/12/07 15:22:

    ג'ק, הפתרון של לא לקבל עדכונים הוא לא פרקטי כי מה יקרה אם יהיה עדכון שכן יהיה רלוונטי לגבייך?

    אני מאמין בחינוך ולא בענישה. תסבירו לאנשים שהדרך להפיץ פוסטים היא באמצעות בקשות לחברות ואחרי זה אותם חברים ישתמשו בפונק' של בלוגים של חברים.

     

    hilander
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    hilander ‏13/12/07 15:27:

     

    צטט: מותג סוגר חשבונות 2007-12-13 15:22:26

    ג'ק, הפתרון של לא לקבל עדכונים הוא לא פרקטי כי מה יקרה אם יהיה עדכון שכן יהיה רלוונטי לגבייך?

    אני מאמין בחינוך ולא בענישה. תסבירו לאנשים שהדרך להפיץ פוסטים היא באמצעות בקשות לחברות ואחרי זה אותם חברים ישתמשו בפונק' של בלוגים של חברים.

     

    זה לא עניין של ענישה, איזה שטויות. 

    כל מה שצריך לעשות זה ליישם שאי אפשר יהיה לשלוח הודעה רבת משתתפים לאנשים שאינם ברשימת החברים שלך.

    רוצה לשלוח למיליון איש מייל? תבקש מהם להיות חברים שלך.
    זה מעצבן אותם? הם יבטלו את החברות.

    מי שרוצה להתעדכן בפוסטים של חברים שלו יוכל לעשות זו באמצעות "קבל עדכונים"

     

    מה יותר פשוט מזה?

    jack 2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jack 2 ‏13/12/07 15:34:

     

    צטט: מותג סוגר חשבונות 2007-12-13 15:22:26

    ג'ק, הפתרון של לא לקבל עדכונים הוא לא פרקטי כי מה יקרה אם יהיה עדכון שכן יהיה רלוונטי לגבייך?

    אני מאמין בחינוך ולא בענישה. תסבירו לאנשים שהדרך להפיץ פוסטים היא באמצעות בקשות לחברות ואחרי זה אותם חברים ישתמשו בפונק' של בלוגים של חברים.

     

    זה מצב קיים ה"לא לקבל עידכונים"_(אני חושב)

    הרעיון שלי זה ה"להוסיף לרשימת תפוצה"

     

    jack 2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jack 2 ‏13/12/07 15:36:

     

    צטט: hilander 2007-12-13 15:27:12

     

    צטט: מותג סוגר חשבונות 2007-12-13 15:22:26

    ג'ק, הפתרון של לא לקבל עדכונים הוא לא פרקטי כי מה יקרה אם יהיה עדכון שכן יהיה רלוונטי לגבייך?

    אני מאמין בחינוך ולא בענישה. תסבירו לאנשים שהדרך להפיץ פוסטים היא באמצעות בקשות לחברות ואחרי זה אותם חברים ישתמשו בפונק' של בלוגים של חברים.

     

    זה לא עניין של ענישה, איזה שטויות. 

    כל מה שצריך לעשות זה ליישם שאי אפשר יהיה לשלוח הודעה רבת משתתפים לאנשים שאינם ברשימת החברים שלך.

    רוצה לשלוח למיליון איש מייל? תבקש מהם להיות חברים שלך.
    זה מעצבן אותם? הם יבטלו את החברות.

    מי שרוצה להתעדכן בפוסטים של חברים שלו יוכל לעשות זו באמצעות "קבל עדכונים"

     

    מה יותר פשוט מזה?

    מה יותר פשוט מזה?

    צודק!!! תיארת את זה טוב ממני

    הילה קורן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הילה קורן ‏13/12/07 22:21:

     

    צטט: hilander 2007-12-13 15:27:12

     

    צטט: מותג סוגר חשבונות 2007-12-13 15:22:26

    ג'ק, הפתרון של לא לקבל עדכונים הוא לא פרקטי כי מה יקרה אם יהיה עדכון שכן יהיה רלוונטי לגבייך?

    אני מאמין בחינוך ולא בענישה. תסבירו לאנשים שהדרך להפיץ פוסטים היא באמצעות בקשות לחברות ואחרי זה אותם חברים ישתמשו בפונק' של בלוגים של חברים.

     

    זה לא עניין של ענישה, איזה שטויות. 

    כל מה שצריך לעשות זה ליישם שאי אפשר יהיה לשלוח הודעה רבת משתתפים לאנשים שאינם ברשימת החברים שלך.

    רוצה לשלוח למיליון איש מייל? תבקש מהם להיות חברים שלך.
    זה מעצבן אותם? הם יבטלו את החברות.

    מי שרוצה להתעדכן בפוסטים של חברים שלו יוכל לעשות זו באמצעות "קבל עדכונים"

     

    מה יותר פשוט מזה?

    צודק לחלוטין- אני יוצאת מנקודת הנחה שחברים שלי באתר הם כאלה שאני מעניינת אותם והם מעניינים אותי- ואם זה לא כך אז שפשוט לא יהיו חברים שלי...

    נראה לי הגיוני שכל אחד יוכל לשלוח רק לרשימת חבריו- לא בשביל זה יש חברים???...

    rebeka40
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    rebeka40 ‏13/12/07 23:19:

    מצ'עמם. לדלט את ההודעה כשהיא נוחתת.

    סימון v גורף ו מחק הודעה. עובד אצלי יופי

    MDR
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    MDR ‏14/12/07 09:41:
    גם אצלי.
    צועניה של הרוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    צועניה של הרוח ‏15/12/07 01:18:

    אצלי נשאר אותו דבר - הצפה  !
    אבל גיליתי דבר חדש .
    כולם נמחקים אצלי (חוץ מהודעות אישיות)
    קוראת רק את מי שקורה ומגיב (בצורה זו או אחרת ) אצלי.
    חוסך לי כל כך הרבה אנרגיה :0)

    (וחוץ מזה אז מה אם אמרתם אסור - מי יעקוף את זה ? הגננת??)

    קוקי סן-ז'ק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קוקי סן-ז'ק ‏15/12/07 21:14:

    מעבר לעובדה שאני לא מסכים באופן גורף שמדובר ב"ספאם" (אני לא מוכר דבר לאיש, מלבד עניין שהוא או היא עשויים לגלות במה שכתבתי. לא רוצים - שיחסמו וימחקו (זה שהם מפונקים ומתלוננים, זה כבר סיפור אחר)? המדיניות הזו אינה אלא התנערות מאחריות: נתחיל בזה שתהיה אפשרות נוחה ליצור רשימות תפוצה, ואז נראה לאן זה הולך הלאה.

     

    מה שאתם אומרים זה לא שאסור להציק לאנשים, אלא שיש להציק להם פרטנית; כלומר, אם אני שולח את אותה הודעה ל-400 איש אבל לא ברשימת תפוצה, זה בסדר.

     

    לא רק זה: אם אני מעוניין לשלוח לינק רלוונטי לאנשי רפואה, לשם דוגמה, גם זה לא בסדר. ומדוע לא? הרי הם מסווגים ככאלה בגלל העניין הספציפי שלהם.

     

    אני די חדש בקפה, וכשני שליש מהחברים שלי צמחו מהפניות ומתפוצות נאט"ו ודואר המוני ששלחתי. יכולתי להגיע לאותו מספר אנשים (אבל לא לאותם אנשים!), אבל בזמן משולש. אז מה בדיוק המטרה של הקפה - להקל עלינו למצוא קשרים חברתיים ועסקיים, או לגשם את המעשה?

    דמיינו אדם שעומד באמצע בית קפה אמיתי וצועק "הביטו בי", ואחד אחר שניגש בשקט אל כל אחד ומציג את עצמו. לשני אלה יפנו חלק עורף, ואחרים יקשיבו. תנו לחסום בשקט, ואם מישהו צועק "תביטו בי" ובא לנו להמשיך להביט בו, הניחו לנו לעשות גם את זה.

     

    ולעניין האכיפה: דיווחה לי חברה שלקחת ממנה כוכבים כי שלחה "ספאם". זה ילדותי בצורה מדאיגה, אבל מעבר לזה (ומתוך הנחה שלכוכבים יש בכלל משמעות), באיזו זכות אתם לוקחים כוכבים שאני ואחרים נתנו? איש לא נתן לכם לגיטימציה לזה.

    מזכיר לי מורות שמחרימות סלולריים שההורים קנו לילדים.

     

    באמת, אין לכם משהו יותר מעניין לעשות?

    kobi345
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    kobi345 ‏15/12/07 22:38:

    אני לא מבין מה הבעיה,

    אני מסכים שפרסום מוצרים - לא רלוונטי.

    ממילא חברים שלא ברשימתך, לא יקבלו

    3. מי שלא מתאים לו שלא יפתח. 

    שרון קדם
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שרון קדם ‏16/12/07 17:49:

    כשהאתר הופך ללוח מודעות ומרכז ספאמ לסקס

    זה כבר לא לעניין.

    בעלת כתובת זו בחרה לפרסם אתר סקס

    http://cafe.themarker.com/view.php?u=116734

    הסחפות טוטאלית לטעמי.

    לטיפולכם!

    עפה ברוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עפה ברוח ‏17/12/07 10:59:
    עפה ברוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עפה ברוח ‏17/12/07 10:59:

     

    צטט: שרון קדם 2007-12-16 17:49:57

    כשהאתר הופך ללוח מודעות ומרכז ספאמ לסקס

    זה כבר לא לעניין.

    בעלת כתובת זו בחרה לפרסם אתר סקס

    http://cafe.themarker.com/view.php?u=116734

    הסחפות טוטאלית לטעמי.

    לטיפולכם!

    שרון קדם
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שרון קדם ‏17/12/07 12:54:

     

    צטט: ארז אשרוב 2007-12-15 21:14:18

    דמיינו אדם שעומד באמצע בית קפה אמיתי וצועק "הביטו בי", ואחד אחר שניגש בשקט אל כל אחד ומציג את עצמו. לשני אלה יפנו חלק עורף, ואחרים יקשיבו. תנו לחסום בשקט, ואם מישהו צועק "תביטו בי" ובא לנו להמשיך להביט בו, הניחו לנו לעשות גם את זה.

    כשזה בן אדם אחד לעיתים רחוקות מילא.... אבל דמיין לך שבכל בית קפה שתשב,

    יקומו פתאום עשרה אנשים ויתחילו לצעוק "תביטו עלי", זה הופך להיות מיטרד.

    נגמר השקט, נגמרה החוויה שבחיפוש.

    כשמקבלים כל יום הודעות פרסומת או סתם אנשים שחפצים להתפרסם במהירות,

    זה מציק.

    אשמח אם תהיה מדיניות חסימה לאותם ספאמרים.

    לגבי לקיחת הכוכבים, לא יכול להביע דעה, לא הבנתי למה הם בכלל ומה עושים איתם.

    אם הם מורידים מההרשאות של מפיץ הספאמים אז אני בהחלט בעד לקחת אותם.

     

    תודה 

    קוקי סן-ז'ק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קוקי סן-ז'ק ‏17/12/07 19:06:
    שרון, ייתכן שאתה צודק, אבל אם אתה מחובר לכבלים הטיעון שלך קורס, כי אתה מכניס בית קפה צעקני כזה לתוך ביתך מרצון. אישית, אני נמנע מכבלים ומטלוויזיה בגלל אלרגיה חמורה לפרסומות ולפרומואים. פה לפחות זה לא עושה רעש וזה בתחום המצומצם יחסית של הבלוגים המקומיים.
    שרון קדם
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שרון קדם ‏17/12/07 19:13:

     

    צטט: ארז אשרוב 2007-12-17 19:06:23

    שרון, ייתכן שאתה צודק, אבל אם אתה מחובר לכבלים הטיעון שלך קורס, כי אתה מכניס בית קפה צעקני כזה לתוך ביתך מרצון. אישית, אני נמנע מכבלים ומטלוויזיה בגלל אלרגיה חמורה לפרסומות ולפרומואים. פה לפחות זה לא עושה רעש וזה בתחום המצומצם יחסית של הבלוגים המקומיים.

    כמוך כמוני, אינני מחובר לכבלים או ליס, וגם את ערוץ 2 וערוץ 1 אני רואה בקושי

    עם אנטנה מצ'וקמקת, גם זה רק כשהילדים באים...

    אני מרשה לעצמי להעביר ביקורת רק אם אני עצמי נוהג כך.

     

    המשך גלישה שקטה לכולם

    י. בהרנבו
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    י. בהרנבו ‏19/12/07 14:13:

    מיגבלות הן מתכון לבומרנג

    האינטרנט הוא ערוץ של זרימה

     

    לפני שאתם כותבים כללי משחק

    אולי גם תתקנו את זכויות היוצרים

     

    לא כל מענה של מתלוננת או מתלונן

    זקוק לפיתרון של הכתבת כללים בקצב הכתבה

     

    חיזרו אל המתכנת ובקשו שיעבוד

    על כפתור נוסף, של מי שלא אוהב לקרוא

    שיצפה רק בסרטים או משהו דומה

    לא כל זבל הוא ספאם

    ולא כל תפוצה היא זבל

    אוסטרליה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אוסטרליה ‏26/12/07 00:37:

    אני חושבת שלשלוח לרשימת חברי היא בסדר גמור לאחרים זה כבר סיפור אחר.

    אבל את האמת בזמן האחרון אני מקבלת הרבה ספאמים של אנשים לא מוכרים וזה קצת רגיז כבר.

    shayerel
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    shayerel ‏27/12/07 06:06:

    ציטוט: כש-רונית

    פה

    המייל הזה מיועד רק לרשימת חבריי פה באתר

    ואחרי האירוע שהיה לי השבוע עם הנהלת הקפה אני מבקשת בכל לשון של בקשה שמי שאני וכתיבתי לא מעניינת אותו שיחסום, יפטר, יזרוק, ישליך אותי לקיבינימאט

    ורק אוהביי ישארו

    תודה רונית

    ואם נעלמתי פתאום, כלומר יעלימו אותי תדאגו להחזיר אותי...

    סומכת עליכם!!!

     

     

     

    בוקר טוב אנשים

     

    קיבלתי את המייל הזה על הבוקר

     

    את כ-שרונית  אני לא מכיר , אין לי מושג מיהי אם היא גבר או אישה  , בת כמה , מאיפה   מה היא עוסקת

    כל זה מעניין אותי כקליפת שום אחרי השימוש  בה.

    מה שכן מעניין אותי

     

    קראתי פה פוסטים  של אדם שכותב יפה להפליא ,  אני נמשך אחרי כתיבתה וזהו

    אין לי שום כוונות לפרסם את עצמי , את העסק שלי ,אני לא רוצה ממנה שום טובות הנאה, לא חושק בגופה (את האמת בנפש שכותבת ככה כן ) אבל ממש  אין לנו כל קשר , אפילו לא ניכסתי לפרטי שלה ובטח לא צוטטתי איתה.

     

    אבל צנזורה ? אנשים  היום היא מחר אני ומחרתיים מי ?

    אני לא מבין מה הולך פה ?

    באתי  לקפה הזה , אני לא חדש בפורומים , בצאטים  ובכל קירבי האינטרנט , אני מכיר את הנפשות הפועלות  ואני מכיר את התעשיה  ותעשיית הרכילות , השמועות והאינטרסים פה.

     

    אני לא מוכן לזה, אישה שאני נהנה  מכתיבתה גרידה , תועף מפה בגלל כמה  אנשים קטנונים ?

     

    טוב

    את הרשימה הזאת אני מעביר לכמה שיותר גורמים, כמה שיותר אנשים , כולל הנהלת הקפה , (מצידי שיתקע להם הקפה על הבוקר)

    hilander
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    hilander ‏27/12/07 09:39:

     

    צטט: shayerel 2007-12-27 06:06:38


    אבל צנזורה ? אנשים היום היא מחר אני ומחרתיים מי ?

    אני לא מבין מה הולך פה ?


    את הרשימה הזאת אני מעביר לכמה שיותר גורמים, כמה שיותר אנשים , כולל הנהלת הקפה , (מצידי שיתקע להם הקפה על הבוקר)

    אמנם אין לי שום חלק במקרה הנ"ל אבל אנסה להסביר לך כמה דברים בסיסיים בסדר הזה שנקרא נימוסים והליכות, ומה הולך פה.

    אנשים כותבים כאן כל מיני דברים ובעיקרון אין צנזורה. תכתוב מה שאתה רוצהף תצרף חברים, תשלח להם כמה מיילים שאתה רוצה, מקסימום אם זה יעצבן אותם, ו/או יחשבו שזה לעניין אותם, ימחקו אותך מרשימת החברים. ככה עובדת רשת חברתית. אבל, שאתה מתחיל לשלוח מיילים לאנשים שאינם חברים שלך, מעולם לא ביקשו לקבל ממך מיילים, ואתה בכלל לא מעניין אותם, זו הטרדה. בדיוק כמו שעכשיו תחליט אתה, ועוד כמה עשרות כמוך להתחיל להתקשר לכל האנשים בספר הטלפונים מדי בוקר ולספר להם מה אכלת לארוחת בוקר או ווטהבר. או, תתחיל לשלוח מיילים לכל האנשים באינטרנט. זה נקרא הטרדה, ספאם.

     

    אם לא תיענה לבקשה שלהם אחרי הפעם הראשונה שלא לעשות זאת שוב, זו כבר אלימות. מאחר והנהלת האתר אינפוטנטית, ולא מסוגלת ליישם פיצ'ר פשוט שלא יאפשר משלוח דואר רב משתמשים לאנשים שאינם ברשימת החברים שלך הם קבעו "תקנון", ומי שמתעלם - מבחינתי שיעיפו אותו מהאתר.

     

     

     

    pnina s
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    pnina s ‏27/12/07 16:54:

     הנהלת מערכת הקפה

     

     

    "משלוח הודעות בתפוצה רחבה למשתמשים שאינם נכללים ברשימת חבריך הינה אסורה." (צטוט מתקנון הקפה)

    קצת הזוי מה שקורה כאן, מערכת הקפה, אינה מיישמת את התקנון  שלה עצמה

    הייתכן ?????

     

    כיצד חברה, שכתיבתה כך כך רגישה,מרגשת,חכמה ועניינית, כתיבה סוחפת שכה רבים

    מחברי הקפה מחכים לקרוא,  אותה חברה מוצאת עצמה מוצאת מהכיתה, על לא עוול בכפה.......היא שלחה הודעה אך ורק לחבריה ברשימה  ולא השתמשה ברשימת חברים אחרת, כמו אגב, שאחרים ורבים עושים !!!!

     

    אנא, שחררו את כש-רונית חזרה לאוויר, אפשרו לה לכתוב ולנו להנות ממילותיה !!!

     

    תודה מראש

    פנינה

     

    shayerel
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    shayerel ‏27/12/07 18:50:

    תחזירו מהר את כש-רונית

    אין הרבה כישרונות כמוה

    בטוח שכל הספאמרים שבאים ומנסים למכור את מרכולתם פה   הם לא נזרקים כי להם יש גב פה

    אתם מעיפים נפש טובה  רגישה , רק כי אתם יכולים

    או אולי כי 2" יפי נפש"  אמרו לכם  שהיא הציקה להם  במאמריה , בדרישת הצדק שלה

     

    תתבישו

    אין לי הרבה יותר מה  להוסיף

    תתבישו

    תתבישו

    ועוד פעם.........

    רוניs67
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רוניs67 ‏27/12/07 19:37:

     

    צטט: shayerel 2007-12-27 18:50:22

    תחזירו מהר את כש-רונית

    אין הרבה כישרונות כמוה

    בטוח שכל הספאמרים שבאים ומנסים למכור את מרכולתם פה   הם לא נזרקים כי להם יש גב פה

    אתם מעיפים נפש טובה  רגישה , רק כי אתם יכולים

    או אולי כי 2" יפי נפש"  אמרו לכם  שהיא הציקה להם  במאמריה , בדרישת הצדק שלה

     

    תתבישו

    אין לי הרבה יותר מה  להוסיף

    תתבישו

    תתבישו

    ועוד פעם.........

    כמה קל להלחם ככה ,היא במיאמי מחממת לכולנו את הלב

    ועכשיו קצת חסרת אונים וגם אנחנו

     

    מתגעגעים אליה מאוד באמת..

    לא עשתה רע..

    מי שלא רוצה לקרוא שלא יקרא

    היא שולחת הרבה כי היא כותבת הרבה

    איפה זה נחשב רע כשאיכות היא גם כמות ?

     

    חברים שנה חדשה בפתח

    מותר לטעות

    אנושי יותר להודות בטעות ולעשות אחרת...

     

    די נו באמת..

    איירבוס-max
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    איירבוס-max ‏27/12/07 19:47:

    הנהלה יקרה!

     

    מה שאתם עושים, כנסיון פתאטי לפתור את בעיית ה"ספאם", הוא אולי קל, אבל לא לעניין:

    אתם לא מאפשרים לשלוח הודעות גם למי שברשימת החברים?

    בהגדרת ה"ספאם" אתם כוללים גם משלוח הודעות על פוסטים חדשים?

    זהו? סוגרים את כל הפינות?

    אז עכשיו צריך, כדי לידע חבר/חברה על פוסט חדש, לשלוח הודעה רק לו/לה?

     

    מה דעתכם על הפתרון הבא:

    כל מי שמקבל הודעה ממי שאיננו ברשימת חבריו - לפני פתיחת ההודעה יוכל להודיע אם הוא רוצה לקבל הודעות ממנו. אם לא - לא יוכל אותו אחד לשלוח לו הודעות בעתיד.

    בהודעת אישור בקשת חברות תהיה אופציה להסכמה או אי הסכמה לקבל הודעות מהחבר החדש במסגרת הודעה הנשלחת בצורה קיבוצית לעוד אנשים.

    זה דורש אולי קצת יותר השקעה והוספת אלמנטים לממשק,

    אך זה יהפוך את הקפה למקום יותר שקט ורגוע.

     

    אשמח לקבל תשובה.

     

    איירבוס-max
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    איירבוס-max ‏27/12/07 19:55:

     

    צטט: איירבוס-max 2007-12-27 19:47:58

    הנהלה יקרה!

     

    מה שאתם עושים, כנסיון פתאטי לפתור את בעיית ה"ספאם", הוא אולי קל, אבל לא לעניין:

    אתם לא מאפשרים לשלוח הודעות גם למי שברשימת החברים?

    בהגדרת ה"ספאם" אתם כוללים גם משלוח הודעות על פוסטים חדשים?

    זהו? סוגרים את כל הפינות?

    אז עכשיו צריך, כדי לידע חבר/חברה על פוסט חדש, לשלוח הודעה רק לו/לה?

     

    מה דעתכם על הפתרון הבא:

    כל מי שמקבל הודעה ממי שאיננו ברשימת חבריו - לפני פתיחת ההודעה יוכל להודיע אם הוא רוצה לקבל הודעות ממנו. אם לא - לא יוכל אותו אחד לשלוח לו הודעות בעתיד.

    בהודעת אישור בקשת חברות תהיה אופציה להסכמה או אי הסכמה לקבל הודעות מהחבר החדש במסגרת הודעה הנשלחת בצורה קיבוצית לעוד אנשים.

    זה דורש אולי קצת יותר השקעה והוספת אלמנטים לממשק,

    אך זה יהפוך את הקפה למקום יותר שקט ורגוע.

     

    אשמח לקבל תשובה.

     

    איירבוס-max
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    איירבוס-max ‏27/12/07 19:56:

    ועכשיו נדרש תיקון עוול שנעשה היום:

     

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    דוסית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    דוסית ‏27/12/07 20:08:

     

    צטט: אבן חן 2007-12-27 16:54:50

      אותה חברה מוצאת עצמה מוצאת מהכיתה, על לא עוול בכפה.......היא שלחה הודעה אך ורק לחבריה ברשימה  ולא השתמשה ברשימת חברים אחרת, כמו אגב, שאחרים ורבים עושים !!!!

     

     

     

    אינלי מושג מה הספור עכשו עם כשרונית,

     אבל מה שברור הוא שהבחורה התבייתה על רשימות כמו כולם ושלחה גם ל"לא חברים", כמוני למשל.

    הספאמים שלה היוו מבחינתי מטרד של ממש והיא נחסמה אחר כבוד.

    אז לפני שאת משחררת קביעות לחלל, תאמי גרסאות קודם :)

     

    מה שלא יהיה, אני נגד סתימת פיות והתנהגות בריונית כלפי משתמשים כאלו ואחרים.

     

     

     

     

    מיק מיק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מיק מיק ‏27/12/07 20:11:

     

    צטט: איירבוס-max 2007-12-27 19:56:43

    ועכשיו נדרש תיקון עוול שנעשה היום:

     

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    לאלתר

    חוצפה

    מה זה אנחנו בגנון ???

    המסר הועבר

    עכשיו להשיבה מהגלות ומיד

    ממש עלבון לאינטיליגנציה ש"חובקת" את אנשי האתר .

    flicker
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    flicker ‏27/12/07 20:16:

     

    צטט: מיק מיק 2007-12-27 20:11:48

     

    צטט: איירבוס-max 2007-12-27 19:56:43

    ועכשיו נדרש תיקון עוול שנעשה היום:

     

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    לאלתר

    חוצפה

    מה זה אנחנו בגנון ???

    המסר הועבר

    עכשיו להשיבה מהגלות ומיד

    ממש עלבון לאינטיליגנציה ש"חובקת" את אנשי האתר .

    בדיוק!!  מצטרפת לחבריי.

    flicker
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    flicker ‏27/12/07 20:29:

     

    צטט: איירבוס-max 2007-12-27 19:55:08

     

    צטט: איירבוס-max 2007-12-27 19:47:58

    הנהלה יקרה!

     

    מה שאתם עושים, כנסיון פתאטי לפתור את בעיית ה"ספאם", הוא אולי קל, אבל לא לעניין:

    אתם לא מאפשרים לשלוח הודעות גם למי שברשימת החברים?

    בהגדרת ה"ספאם" אתם כוללים גם משלוח הודעות על פוסטים חדשים?

    זהו? סוגרים את כל הפינות?

    אז עכשיו צריך, כדי לידע חבר/חברה על פוסט חדש, לשלוח הודעה רק לו/לה?

     

    מה דעתכם על הפתרון הבא:

    כל מי שמקבל הודעה ממי שאיננו ברשימת חבריו - לפני פתיחת ההודעה יוכל להודיע אם הוא רוצה לקבל הודעות ממנו. אם לא - לא יוכל אותו אחד לשלוח לו הודעות בעתיד.

    בהודעת אישור בקשת חברות תהיה אופציה להסכמה או אי הסכמה לקבל הודעות מהחבר החדש במסגרת הודעה הנשלחת בצורה קיבוצית לעוד אנשים.

    זה דורש אולי קצת יותר השקעה והוספת אלמנטים לממשק,

    אך זה יהפוך את הקפה למקום יותר שקט ורגוע.

     

    אשמח לקבל תשובה.

     

    חנוך - כל העניין עם הפלטפורמה כאן הוא שמלא באגים כאן בכלל לא מטופלים יסודית. לידיעתך - גרסת הביתא הזו מזמן הייתה אמורה לעבור לגירסא תקינה.

    יותר משנה שרצה גירסת ביתא??  ראית בימינו דבר כזה??  אני חושבת שהאלמנטים השורשיים יותר לכל הכשלים מקורם בממון.

    אלת האש
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אלת האש ‏27/12/07 20:39:

    אתם השתגעתם לגמרי...מה אתם קהילה חברתית? או אולי משטר דיקטטורי?

    מה זה להקפיא או להסיר חברות של מישהו? מה זה כאן קיבוץ?

    אין לכם חוצפה  להחליט מי ישאר או מי ילך...

    מי שלא מתאים לו ספאם שימחוק ולא יפתח.

    אני כאן כדי להכיר אנשים ובעיקר דרך שליחה המונית שהגיעה אלי דרך אחרים הכרתי אנשים נפלאים..ואחד מהם הוא ארז אשרוב, ואני מבטיחה לכם הנהלה יקרה שאם תחסמו או תמחקו את הפרופיל שלו..אנחנו אלה שנפסיד..ואנחנו לא נשב ונשתוק...מתברר שכך עשיתם עם כשרונית..מה זה ? הוצאה להורג?

    ובאמת כל המתלוננים והחוסמים...אנשים קטנים וקטנונים.

    נראה אותם חודש עם תיבה ריקה בלי שום הודעה...ואיך הם הכירו את החברים שלהם?

    לי נראה שקצת איבדתם פורפורציה..האתר הזה עם כל הכבוד..חיי ומתקיים בזכות אנשים כמונו..כמו ארז..שכל לינק ספאם ספרם איך שתרצו לקרוא לזה...הוא חכם, משעשע, רלוונטי.

    זו קהילה חברתית וכמו בכל קהילה..לא כולם אוהבים את כולם. זה בסדר..משם ועד למחוק..יש עולם שלם שניתן להסדיר.

    ואני מציעה מעומק ליבי שקודם תסדרו את המחשבות שלכם, את האתר, ואת חוקיו.. ואולי בדרך טיפול פרטני לכמה וכמה אנשים משועממים...

     

    ולרי בראל.

     

     

    עדנה המתובלת
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עדנה המתובלת ‏27/12/07 20:51:

    אני בשוק, חסרת מילים, לא ממש מעכלת....

    אני מתחילה לתהות מה בדיוק אני מחפשת במקום הזה?

    גם לי יש מיליון חברים באתר.

    כשאני כותבת פוסט חדש שאני מעונינת לקבל עליו תגובות מחברים שלי אני שולחת להם במייל את הלינק לפוסט. מה רע בזה?

    יש כאלה מביניהם שזה לפעמים מעמיס עליהם ואז בנימוס הם מבקשים לא לשלוח אליהם שוב או חוסמים אותי שזה בסדר גמור מצידי. אני ממילא מעונינת שרק מי שיש לו זמן וסבלנות יקרא אותי ויגיב.

    גם אני מקבלת מחברים שלי לינקים לפוסטים חדשים שלהם וזו הדרך הטובה ביותר לשמור על החברות כי אין מצב להיכנס לכל הבלוגים של כל החברים ולבדוק כל יום אולי הם כתבו משהו.

    קורים לעיתים מקרים בהם גם אני מקבלת מיילים עם לינקים לפוסטים מאנשים שאני לא מכירה והם לא ברשימת החברים שלי. במקרים כאלה אני בוחרת, או לפתוח ולקרוא כי זה מעניין אותי, או למחוק את המייל או לחסום את הכותב. הכל בסדר וליגיטימי. מה הבעיה? כמה כמויות של דואר לא רצוי אנחנו מקבלים במייל הביתי ומוחקים בלי לקרוא?

    הפתרון הריאלי הוא פשוט וקל.

    הפתרון של מערכת הקפה הותיר אותי מזועזעת.

    לחסום חברה בקפה!!!!!!!!!!

    מה זה? עינו של האח הגדול פקוחה ותיזהר שלא יסתמו לך יום אחד את הפה??????

    מה עכשיו? אם אגיב עכשיו אני בהחלט צפויה לכך שיחסמו לי את הכרטיס לקפה? זה נראה לכם נורמלי?

    מן הסתם כל אחד יכול להתלונן על כל אחד בהנהלת הקפה. ואם התלונות הן ממניעים אישיים וזדוניים? מה הצעד הבא של ההנהלה?

    אני צריכה להביא את ההורים ולכתוב מיליון פעם: "אני לא אשלח יותר רשימות רבות מכותבים למרות שזו הדרך היחידה בה אני יכולה לידע את החברים שלי שכתבתי פוסט חדש"????

    הקפה הזה ממלא אחוז גבוה מאד ממהלך חיי, אני די חיה אותו ואת הדינמיקה עם החברים בו.

    עד היום בירכתי את הנהלת האתר ונהניתי מכל רגע. היום אני מתבישת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מתבישת לקחת חלק בפארסה הגרוטסקית הזאת שמרשה לעצמה לחסום על דעת עצמה את אחת הכותבות הכי דומיננטיות, מדהימות ואחת כזאת שבלעדיה לא יודעת עד כמה הקפה ישאר עם אותה ארומה איכותית ונהדרת. הוא מתחיל לעלות עובש.

    אני בטוחה שרבים חושבים כמוני.

    אולי צריך לשבות. אולי, אם הנהלת האתר מתנהגת כמו הנהלת בי"ס יסודי, הגיע הזמן ש"התלמידים" ישבתו ופשוט לא יכתבו כלום. יש עוד מקומות ברשת....

    האם בזה שאני מביעה את דעתי אני צפויה גם כן לחסימת הכרטיס שלי?

    הגיע הזמן, הנהלה יקרה , לקחת דברים בפרופורציות הנכונות ולהבין שהאוכלוסיה שנמצאת לכם היום בקפה היא כזאת איכותית ומיוחדת שבלעדיה הוא סתם היה נשאר מים דלוחים ופושרים.

    אולי כדאי לחשוב על המקרה המצער הזה וללמוד ממנו לקחים ואני אומרת את זה באמת ממקום שאוהב את הקפה הזה עד כלות אבל לא מוכנה להיות שייכת למקום שנוהג כמו שנהגתם במקרה של רונית.

    מצטרפת לקריאה:

    החזירו את כשרונית!

    הקפה לא שווה כלום בלעדיה!

    חישבו שוב והסיקו מסקנות מהמקרה המזעזע הזה. מותר לטעות. הכי חשוב לדעת להתנצל ולהסיק מסקנות כדי שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.

    מקווה שתאפשרו לי להיות גאה בשייכות שלי למקום הזה ותקצרו את הפירות מהיותו היום המקום הכי איכותי ברשת.

    אני מאד עצובה עכשיו

    אני ועוד הרבה חברים שלנו בקפה!

    הרגשה של מי שנעלו ידיו באזיקים.

    נורא!

    אלת האש
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אלת האש ‏27/12/07 20:52:

     

    צטט: shayerel 2007-12-27 06:06:38

    ציטוט: כש-רונית

    פה

    המייל הזה מיועד רק לרשימת חבריי פה באתר

    ואחרי האירוע שהיה לי השבוע עם הנהלת הקפה אני מבקשת בכל לשון של בקשה שמי שאני וכתיבתי לא מעניינת אותו שיחסום, יפטר, יזרוק, ישליך אותי לקיבינימאט

    ורק אוהביי ישארו

    תודה רונית

    ואם נעלמתי פתאום, כלומר יעלימו אותי תדאגו להחזיר אותי...

    סומכת עליכם!!!

     

     

     

    בוקר טוב אנשים

     

    קיבלתי את המייל הזה על הבוקר

     

    את כ-שרונית  אני לא מכיר , אין לי מושג מיהי אם היא גבר או אישה  , בת כמה , מאיפה   מה היא עוסקת

    כל זה מעניין אותי כקליפת שום אחרי השימוש  בה.

    מה שכן מעניין אותי

     

    קראתי פה פוסטים  של אדם שכותב יפה להפליא ,  אני נמשך אחרי כתיבתה וזהו

    אין לי שום כוונות לפרסם את עצמי , את העסק שלי ,אני לא רוצה ממנה שום טובות הנאה, לא חושק בגופה (את האמת בנפש שכותבת ככה כן ) אבל ממש  אין לנו כל קשר , אפילו לא ניכסתי לפרטי שלה ובטח לא צוטטתי איתה.

     

    אבל צנזורה ? אנשים  היום היא מחר אני ומחרתיים מי ?

    אני לא מבין מה הולך פה ?

    באתי  לקפה הזה , אני לא חדש בפורומים , בצאטים  ובכל קירבי האינטרנט , אני מכיר את הנפשות הפועלות  ואני מכיר את התעשיה  ותעשיית הרכילות , השמועות והאינטרסים פה.

     

    אני לא מוכן לזה, אישה שאני נהנה  מכתיבתה גרידה , תועף מפה בגלל כמה  אנשים קטנונים ?

     

    טוב

    את הרשימה הזאת אני מעביר לכמה שיותר גורמים, כמה שיותר אנשים , כולל הנהלת הקפה , (מצידי שיתקע להם הקפה על הבוקר)

     

     

    מצטרפת לקריאה להחזיר את כשרונית מיד..אתם לא יכולים לקחת אחריות חד צדדית של מקרה בגלל קומץ אנשים קטנונים..ואולי אפילו קנאים.

    מי שלא מתאים לו..שלא יהיה כאן..ואם הוא בוחר להיות כאן..בנתיים זה כולל את הספאמים..עד שאתם לא תתקנו את העיוות של האפשרות הזאת..אתם לא רשאים בשום זכות זו או אחרת להפסיק חברות של אדם..בגלל רשימת תפוצה.אנחנו בגן? וכישרונית בפינה בעונש?

    אולי תתחילו קמפיין של סתימת פיות תמחקו את כולנו ותסגרו את האתר..במילא אתם לא ממש עושים הרבה בלקדם אותו הלאה..וכל שני וחמישי אתם בפיתוח.

    ...

    חלאססס הגזמתם!!!

     

    jack 2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jack 2 ‏27/12/07 21:49:

     

    צטט: איירבוס-max 2007-12-27 19:56:43

    ועכשיו נדרש תיקון עוול שנעשה היום:

     

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    תוחזר כש-רונית,

    ויפה שעה אחת קודם!

    jack 2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jack 2 ‏27/12/07 21:53:

    אתם שם בקפה מתנהלים כמו אח גדול אבל לא כל יכול.

     

    אתם סוגרים חשבונות של אנשים שמביאים אנשים נוספים לקפה

    אתם נותנים לנו הגולשים / הבלוגרים הרגשה לא טובה בכלל

    CAFE CVAR NO CEF

     

    או בעברית אתם גורמים לכותבים הרגשה חרא!

    אנשים טובים כבר עזבו וחבל לכם לאבד עוד.

    צועניה של הרוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    צועניה של הרוח ‏27/12/07 22:12:
    המדיניות שלכם עושה לי בחילה - ואני אחרי 4 כדורי פרמין .. לך תבין
    את כשרונית ששולחת ספאמים לחברים שלה - אתם חסמתם
    אבל כותב שמסית לרצח (מסית=כתב שיש לרצוח משתמטים כעונש על מות חיילים)
    מצדיק בעקיפין פדופיליה ומעודד אותה
    דורך ופוגע בכותבים אחרים בקפה
    פוגע ברגשותיהם ומוציא דיבה על נפגעי תקיפה מינית
    אבל זה - אנשים יקרים - זה בסדר !!!
    אבל לשלוח את המייל שלך לחברים שלך זה אוי אוי אוי
    הגעלתם אותי - פשוטו כמשמעותו
    מגן דהרי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מגן דהרי ‏27/12/07 22:15:

    ידידי היקרים

    לפני זמן מה...נתבקשתי על ידי שני ידידים לכתוב בקפה דה מרקר...וזאת לאחר שאת כל הכרוניקות שלי מהדרכים אני כותב בבלוג שלי בתפוז לשם נכנסים עשרות אלפי אנשים...והתגובות שם מדהימות....ברצוני לציין...שחשוב לי להגיע עם המסע שלי לכמה שיותר אנשים...וזה היה האנטרס שלי כשנכנסתי לקפה......אבל בין האנשים שגיליתי כאן בקפה נחשפתי למספר נשמות וכשרונות שהרחיבו את ליבי....ואפילו גרמו לי לחייך אפילו ברכיבותי על האופנוע כששיחזרתי....במוחי סיפור או שיר שקראתי טרם יציאתי לדרכים...

    ברצוני לציין שכש -רונית נחשבה בעיניי כנשמה מוכשרת רגישה ומרתקת  שחבל להפסיד אותה......נראה לי גם שאפשר לשלב בין הרצון של מנהלי האתר לשמור על אכותו לבין קביעת נורמות וכללים ברורים.....בצורה תרבותית כפי שהאתר הזה מתיימר לייצג.....ואפשר גם להחזיר את כש-רונית....ולהגדיר דרכי פעולה ולשמור עליהם....לא נראה לי שכ-שרונית היא אויב האתר....ואם חשוב היה לה שלא יחסמו אותה זה כנראה בגלל שהיא אוהבת את האתר ....וכשמדובר באהבה   לפעמים זה גם כואב....וכשמדובר באהבה....אין צודקים....צריך לרדת מהעץ   ולהסדיר את העיניין...

    להתראות בדרכים

    מגן-אופנוען בדרכים

    *lil*
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    *lil* ‏28/12/07 00:05:

    אני מוצאת שהחלטתכם לחסום את רונית הינה קטנונית, אטומה ובעיקר מיותרת.

    העובדה שיש בידכם הכוח לעשות זאת לא מצדיקה את האקט רק כי "אתם יכולים".

    ובאופן אישי וספציפי לחלוטין למקרה של כש-רונית -

    על טיב, טעם וריח - אין להתווכח. אבל המציאות היא שמדובר באחת הכותבות הפוריות יותר באתר שזוכה לתגובות ואהדה מכל קצווי הקשת הרחבה שנמצאת כאן בקפה.

    יתירה מזאת. כשמדובר במישהו שחי בחו"ל ואשר האתר הזה מהווה עבורו קו חיים מהותי ומרכזי לארץ, לאנשיה ולשפתה, הרי שלא מדובר רק בהחלטה אומללה אלא בכזאת שגובלת בגבהות לב ובאכזריות לא קטנה.

    עכשיו, קחו שניה אחת ותחשבו באמת על ההשפעה האמיתית של הניתוק הזה שביצעתם על חיי היום יום של האשה הזאת.

     

    de-gun
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    de-gun ‏28/12/07 00:37:

    | מי זה החוצפן הזה ???

    | שיבוא ויזדהה !!!

    | הרי מישהו לחץ על הכפתור בשם הדיקטטורה.

    | אפשר לדבר כאן עם מישהו ?

    | אפשר שמישהו יגיב על כל התגובות החכמות כאן ??

    | רונית - כשרונית או לא - זו לא השאלה

    | המעשה הזה אלים!

    | אטום!

    | שרירותי!

    | טיפשי!

    | תינוקי!

    | דקדנטי!

    | טוטאליטרי!

    | פחדני!

    | עלוב!

    | פתאטי!

    | לא צודק, לא מוסרי, לא מאוזן, פסיכוטי

    שומעים שאני צועק ???

    |||

    ||

    |

    טלי שיאצו
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    טלי שיאצו ‏28/12/07 01:24:

    חברה את חסרה!!!

    kobi345
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    kobi345 ‏28/12/07 01:31:

    אני מאד אוהב את כתיבתה של כש-רונית,

    ובכלל חושב שכל ההתבייכנות של האנשים על ה"ספאם" יוצר יותר ספאם מההודעה עצמה.

    מי שלא מתאים לו, יתכבד וימחק.

    אם זו רשת חברתית, וכך נוהגים בחברה,

    אתה רשאי לשתות ואתה רשאי שלא.

    ובפרט אם אתה מפיץ את דבריך לרשימת חבריך,

    מדוע לא?

    "מי שחם לו במטבח שיצא" - "בלי בכי ובלי נהי"

    מיכל גזית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מיכל גזית ‏28/12/07 02:11:

    מאד מוזר מה שקורה פה,

     

    מאד מאד מוזר

     

    תוחזר רונית לאלתר,

     

    וכמו שכבר אמרה כאן מישהי לפני, יש כאן תופעות באמת חמורות, שמתנהלות באין מפריע, ועל זה אף אחד לא אומר כלום,

     

    אני מאד אוהבת את הקפה, רק דברים טובים קרו לי כאן, אבל, לא תקין כל מה שקורה עכשיו

    שרון קדם
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שרון קדם ‏28/12/07 08:11:

    ספאם הוא ספאם.

    חלק מהכייף, מבחינתי, בקפה, הוא לחפש אנשים, לא להיות מותקף.

    גם ככה העומס כאן עצום מכדי שניתן יהיה לעכל הכל.

    אינני דוגל בהעפת אדם זה או אחר מהאתר אבל כן לחסום אם הוא

    שולח ספאמים לכל עבר תוך ניצול רשימות דואר לא לו.

    לגיטימי לחלוטין הוא להפיץ פוסט כזה או אחר על ידי המלצה מחבר

    המופיע ברשימת החברים של שני הצדדים.

    ניתן לקרוא גם מה שכתבתי למעלה לארז.

     

    גלישה נעימה

    לא  באה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לא באה ‏28/12/07 09:14:

    מעולה!!

    צטט: jack 2 2007-12-13 13:44:35

     

     הפתרון הוא

     

     

    כמו להודות  שיש  סמים

    ואסור להשתמש בהם

     

    de-gun
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    de-gun ‏28/12/07 13:28:

    |

    | אם הנהלת האתר מתעלמת מהעובדה שאין כזה דבר ספאם כאן

    | זה הרי לא מייל "ביתי" רגיל, זה סלקטיבי (אפשר לחסום מי שמפריע ואז הוא לא יפריע)

    |  אז יש לי עוד פתרון,

    |  אולי ללכת על זה בהפוך

    |  ולשנות את התפיסה:

    |  כל פוסט שמישהו מוציא - כל החברים שלו מקבלים תזכורת...!!!

    |  א. זה ימנע מאנשים את הצורך לפרסם בתפוצה רחבה כל דבר שהם מוציאים.

    |  ב. זה ימנע לפרסם שטויות - מפאת הבושה ובגלל שכל החברים שלך יסבלו מזה ולא ירצו להיות חברים שלך יותר...

    |  ג. זה יגרום לאנשים מלכתחילה לבחור בחברים רק את אלה שהם ממש מתעניינים במה שיש להם להגיד, ומי שלא מעניין אותי אז בשביל מה להיות חבר שלו - ובדיעבד מבטלים חברות ואז אין ספאם ואין סתם !

    |

    |

     

    hilander
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    hilander ‏28/12/07 15:43:

    מסתבר שהפתרונות הטכנולוגיים המורכבים שאנוכי, כמו גם אחרים העלינו כאן פשוט בלתי ניתנים ליישום. יתכן ובעוד כמה שנים תומצא הטכנולוגיה שתאפשר זאת אבל בינתיים, אני מציע נוהל פשוט יחסית ליישום התקנון הנ"ל:

    • כל משתמש בקפה יקבל מדי בוקר את התקנון הנ"ל לתיבת דואר שלו, כתזכורת.
    • משתמש שיתעלם מהתקנון, יקבל אותו לתיבת הדואר  n^2 פעמים מדי יום, כאשר המשתנה n הינו מספר הפעמים שהוא שלח ספאם חלקי שורש היחס בין מספר החברים שלו למספר החסימות שהוא קיבל ממשתמשים שאינם חברים שלו. 
    • כאשר הערך של n יהיה גדול מהיחס בין מספר השעות ביום שהאתר לא זמין למספר המשתמשים שלוחצים על "תגובה לכולם" ואומרים "תמחקו גם אותי!!!" אותו משתמש יחסם מהאתר לצמיתות.

    אני משוכנע שהנוהל הזה שאמור להיות פשוט יחסית ליישום (כמה חודשי עבודה של פרופסור למתמטיקה זוכה פרס נובל לכלכלה) יפסיק את תופעת הספאם בקפה.

     

    *lil*
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    *lil* ‏28/12/07 15:49:
  • כאשר הערך של n יהיה גדול מהיחס בין מספר השעות ביום שהאתר לא זמין למספר המשתמשים שלוחצים על "תגובה לכולם" ואומרים "תמחקו גם אותי!!!" אותו משתמש יחסם מהאתר לצמיתות.
  •  

     

    :)

    joollz
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    joollz ‏28/12/07 16:36:

    הנהלה יקרה (או מי שזה לא יהיה שם מאחרוי המסך הוירטואלי) - התקנון שלכם שווה לת*** אם אתם בעצמכם לא מיישמים אותו.

    בא מישהו והתבכיין על הגברת, אז העפתם?

    ולעשרות הפניות הקוראות להחזיר אותה - לזה אין התייחסות?

    הבחורה כותבת נפלא ושלחה מיילים אך ורק לרשימה שלה.

    עשרות אנשים אחרים פה שלחו אליי מיילים מבלי ש"פגשתי" אותם מעולם, אנשים שאינם ברשימת חבריי, ולרוב המיילים האלו היו "תפסיקו לשלוח לי רשימת תפוצה".

    ביג פאקינג דיל - לא התבכיינתי ולא צעקתי ולא ביקשתי שיעיפו אותם למרות שהם עברו על התקנון. אז את כש-רונית כן??

     

    ממש הרגשה של גנון פה - "הגננת, הוא לקח לי את הקוביות, תרביצי לו כי אני לא מסוגל לעמוד על שלי ולקחת אותם בחזרה"....   

    *lil*
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    *lil* ‏28/12/07 16:41:

     

    צטט: joollz 2007-12-28 16:36:44

    הנהלה יקרה (או מי שזה לא יהיה שם מאחרוי המסך הוירטואלי) - התקנון שלכם שווה לת*** אם אתם בעצמכם לא מיישמים אותו.

    בא מישהו והתבכיין על הגברת, אז העפתם?

    ולעשרות הפניות הקוראות להחזיר אותה - לזה אין התייחסות?

    הבחורה כותבת נפלא ושלחה מיילים אך ורק לרשימה שלה.

    עשרות אנשים אחרים פה שלחו אליי מיילים מבלי ש"פגשתי" אותם מעולם, אנשים שאינם ברשימת חבריי, ולרוב המיילים האלו היו "תפסיקו לשלוח לי רשימת תפוצה".

    ביג פאקינג דיל - לא התבכיינתי ולא צעקתי ולא ביקשתי שיעיפו אותם למרות שהם עברו על התקנון. אז את כש-רונית כן??

    ממש הרגשה של גנון פה - "הגננת, הוא לקח לי את הקוביות, תרביצי לו כי אני לא מסוגל לעמוד על שלי ולקחת אותם בחזרה"....   

    מילים בסלע, Joolz

    סו שף
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    סו שף ‏28/12/07 19:08:

    ראיתם שאף אחד לא מגיב??

    אף אחד מההנהלה

    למה??

    כי אנחנו יוצרים עוד תעבורה ועוד כניסות (גם אני)

    בעיקרון... מההתנהלות שלי עד היום למול הדה מרקר אומר

    שיש להם את הפוטנמיל ... הם לא ממישו אותו

    כמו המורה בכיתה ג

    מתאים לכם דה מרקר?

    לדעתי צריך למצוא את המייל של עורך הדה מרקר ושכולם יכתבו לשם.

    ונראה מה יהיה

    מי מנסח ומוציא בתפוצה לכולם נוסח וכתובת??

    יאללה

    הפגנה

    לאבלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לאבלי ‏28/12/07 19:56:

    אני לא מבינה ...הרי יש בבחירה

    של החבר - מעוניין/אינני מעוניין

    לקבל תכנים מהחבר. אם המערכת "עובדת"

    זה אמור לעבוד,לא? ואם זה לא עובד

    אז למה כש-רונית צריכה לשלם את המחיר???

    כשחבר מאשר את קבלת המיילים שלך,מותר

    לך לשלוח לו מייל,זה מאוד פשוט!!

    מי שלא מעוניין במייל שיחסום!

    ספאם לא היה כאן.

    תוחזר כש-רונית !!

    הקפה מר !!!!

    הילה קורן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הילה קורן ‏28/12/07 20:38:

    עדנה:

    מסכימה עם כל מילה שלך, כל כך נכון ומדוייק וגם מאוד מאוד מפחיד...

    המקום הזה אמור לתת במה, לאפשר לאנשים לכתוב, לחוות, להיחשף, להתחבר, לא ברור לי מה המקום הזה הפך להיות...

     

    צטט: edna41 2007-12-27 20:51:56

    אני בשוק, חסרת מילים, לא ממש מעכלת....

    אני מתחילה לתהות מה בדיוק אני מחפשת במקום הזה?

    גם לי יש מיליון חברים באתר.

    כשאני כותבת פוסט חדש שאני מעונינת לקבל עליו תגובות מחברים שלי אני שולחת להם במייל את הלינק לפוסט. מה רע בזה?

    יש כאלה מביניהם שזה לפעמים מעמיס עליהם ואז בנימוס הם מבקשים לא לשלוח אליהם שוב או חוסמים אותי שזה בסדר גמור מצידי. אני ממילא מעונינת שרק מי שיש לו זמן וסבלנות יקרא אותי ויגיב.

    גם אני מקבלת מחברים שלי לינקים לפוסטים חדשים שלהם וזו הדרך הטובה ביותר לשמור על החברות כי אין מצב להיכנס לכל הבלוגים של כל החברים ולבדוק כל יום אולי הם כתבו משהו.

    קורים לעיתים מקרים בהם גם אני מקבלת מיילים עם לינקים לפוסטים מאנשים שאני לא מכירה והם לא ברשימת החברים שלי. במקרים כאלה אני בוחרת, או לפתוח ולקרוא כי זה מעניין אותי, או למחוק את המייל או לחסום את הכותב. הכל בסדר וליגיטימי. מה הבעיה? כמה כמויות של דואר לא רצוי אנחנו מקבלים במייל הביתי ומוחקים בלי לקרוא?

    הפתרון הריאלי הוא פשוט וקל.

    הפתרון של מערכת הקפה הותיר אותי מזועזעת.

    לחסום חברה בקפה!!!!!!!!!!

    מה זה? עינו של האח הגדול פקוחה ותיזהר שלא יסתמו לך יום אחד את הפה??????

    מה עכשיו? אם אגיב עכשיו אני בהחלט צפויה לכך שיחסמו לי את הכרטיס לקפה? זה נראה לכם נורמלי?

    מן הסתם כל אחד יכול להתלונן על כל אחד בהנהלת הקפה. ואם התלונות הן ממניעים אישיים וזדוניים? מה הצעד הבא של ההנהלה?

    אני צריכה להביא את ההורים ולכתוב מיליון פעם: "אני לא אשלח יותר רשימות רבות מכותבים למרות שזו הדרך היחידה בה אני יכולה לידע את החברים שלי שכתבתי פוסט חדש"????

    הקפה הזה ממלא אחוז גבוה מאד ממהלך חיי, אני די חיה אותו ואת הדינמיקה עם החברים בו.

    עד היום בירכתי את הנהלת האתר ונהניתי מכל רגע. היום אני מתבישת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מתבישת לקחת חלק בפארסה הגרוטסקית הזאת שמרשה לעצמה לחסום על דעת עצמה את אחת הכותבות הכי דומיננטיות, מדהימות ואחת כזאת שבלעדיה לא יודעת עד כמה הקפה ישאר עם אותה ארומה איכותית ונהדרת. הוא מתחיל לעלות עובש.

    אני בטוחה שרבים חושבים כמוני.

    אולי צריך לשבות. אולי, אם הנהלת האתר מתנהגת כמו הנהלת בי"ס יסודי, הגיע הזמן ש"התלמידים" ישבתו ופשוט לא יכתבו כלום. יש עוד מקומות ברשת....

    האם בזה שאני מביעה את דעתי אני צפויה גם כן לחסימת הכרטיס שלי?

    הגיע הזמן, הנהלה יקרה , לקחת דברים בפרופורציות הנכונות ולהבין שהאוכלוסיה שנמצאת לכם היום בקפה היא כזאת איכותית ומיוחדת שבלעדיה הוא סתם היה נשאר מים דלוחים ופושרים.

    אולי כדאי לחשוב על המקרה המצער הזה וללמוד ממנו לקחים ואני אומרת את זה באמת ממקום שאוהב את הקפה הזה עד כלות אבל לא מוכנה להיות שייכת למקום שנוהג כמו שנהגתם במקרה של רונית.

    מצטרפת לקריאה:

    החזירו את כשרונית!

    הקפה לא שווה כלום בלעדיה!

    חישבו שוב והסיקו מסקנות מהמקרה המזעזע הזה. מותר לטעות. הכי חשוב לדעת להתנצל ולהסיק מסקנות כדי שמקרים דומים לא ישנו בעתיד.

    מקווה שתאפשרו לי להיות גאה בשייכות שלי למקום הזה ותקצרו את הפירות מהיותו היום המקום הכי איכותי ברשת.

    אני מאד עצובה עכשיו

    אני ועוד הרבה חברים שלנו בקפה!

    הרגשה של מי שנעלו ידיו באזיקים.

    נורא!

     

    המחסן של רונית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    המחסן של רונית ‏29/12/07 01:23:

    מעניין מאוד

    כנראה שהמערכת הזו חסרת אוזניים!!!

    מי שם?

    הלו?

    הלו?

    הלו?

    נותק!!!

    יהודית  מליק-שירן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יהודית מליק-שירן ‏29/12/07 08:46:

    בשבועיים האחרונים קיבלתי מעל ל70 הודעות זבל. מחקתי את כולן. כשכבר התייאשתי לחצתי על המוען ששלח לי את מכתב השרשרת הזה ואז התברר לי שמכתבי נשלח בטעות לתפוצה רחבה. לא התכוונתי לשלוח לכולם. מה לעשות משגיאותיי אני לומדת, ככה זה בחיים. טעיתי, אנשים נפגעו ממני וחסמו אותי. הרגשתי כמו בגן ילדים. להם מותר לשלוח לי ולי אסור לשלוח בחזרה למי ששלח לי חבילה מרגיזה.

    הפוסטים של רונית אינם זבל. יש הבדל בין כתיבה שהיא קש וגבבה לבין פוסטים שנכתבים מהלב ומארץ רחוקה. אני יכולה להבין את הצורך שלה לכתוב ולשתף, זה געגוע לחברים שיש לה בקפה. זה הקשר שלה עם ישראל מולדתה, זה אנחנו. והנהלת הקפה, אני בטוחה שמישהו שם ער וקרוא את תגובת החברים כאן, בבקשה, אין צורך להחמיר, אם ריבוי הפוסטים שלה הפריע למישהו,אז הוא לא קרא, אם ריבוי הפוסטים  יפריע בעתיד,אפשר למחוק. אתם נותנים לנו כלים לבחור חברים בשטיח אדום, וכשכבר בחרנו אתם מושכים את השטיח והחבר לא נכנס לסלון התוסס שלנו שזהו הקפה. כך לא נוהגים. אני לא יכולה לקרוא את כל הפוסטים שלה, אני לא מספיקה, לאלה שאני בוחרת להכנס,שם אני מגלה כתיבה איכותית יפה ועשירה בדימויים שתענוג לקרוא.

    לכן, אם הכתיבה המירבית המתגעגעת משם מפריעה להנהלת הקפה, אז אני מציעה להפחית את כמות הפוסטים. משהו לא נהיר לי, הפוסט הזה הוא אתר מומלץ בקפה, מופיע בכל כותרת מעניין, מומלץ, נצפה, אז איך חוסמים יוצרת מוכשרת?

    אני מאמינה, שהמכתבים שלנו פתחו צוהר לחמלה, לאהבה, לקירוב הלבבות האוהבים קפה ולא רק צלילים. בבקשה פתחו את השער, הסירו את החסימה.השיעור נלמד. בחיים אנחנו לומדים הרבה. ואפשרו לה, למוכשרת הזו, רונית לחזור.

    כשאני הייתי בחו"ל בשליחות לא היו מחשבים, אך כתבתי המון גלויות כדי לצמצם את הגעגוע לאוהביי. אני מבטיחה שתהיה הפחתה בפוסטים, רק אפשרו לרונית לפתוח את המחשב ולראות דרכו את השתקפות הזריחה.

     

    renana ron
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    renana ron ‏29/12/07 09:35:

    מסכימה עם כל מילותיה של יהודית !!

    קראתי את כל תגובות חבריי לעיל, אך לא נתקלתי בכל תשובה מההנהלה. חבל !!

    תגובה והתייחסות היתה מועילה ותורמת לתחושה שיש אוזן קשבת.

    מעשה של יום ביומו, אני מקבלת הודעות רבות מאנשים שכלל אינם ברשימת חבריי. ברצותי נכנסת, ברצותי - מתעלמת. הפעם באופן חריג, אף אני טעיתי כיהודית ושלחתי תגובה למסר שנשלח לתפוצה גדולה. [גם אני די חדשה כאן]. התוצאה היתה: - שישה איש חסמוני כהרף עין, אולם זכיתי במספר כפול של אנשים שבקשו את חברתי.

    לסיכום - ראוי לה להנהלת קפה  להשיב לכל המגיבים תשובה, שתהא ראויה ואפקטיבית.

    מיק מיק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מיק מיק ‏29/12/07 10:03:

    ולהלן הכותרת שמלווה את כניסתך לאתר :

    אוהב קפה.- כל בקר עם כלללל הפוסטים שאני מקבלת ומתחילה איתם את היום. 
    אוהב עסקים- 
    בוודאי , אחת הסיבות שאני כאן. לא ?  
    אוהב הנאה -
    חלק גדול מהאנשים שגיליתי כאן מעוררים בי את ההנאה כל פעם מחדש. 
    ואתם/ן? - כן גם אני , ואתם הנהלת קפה אימפוטנטית ואטומה שתקעה את עצמה במיגדל השן המדומה , מאחורי גיבובי מילים והצהרות גורפות שמעוררות כעס מיותר אך מתבקש.

    אתם מתכוונים לתת לאנשים להרגיש קטנים כי אתם פחדנים גדולים.

    שחור = דיברי האתר

    כחול = אני

    flicker
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    flicker ‏29/12/07 10:20:
    60 תגובות לפוסט עד עתה ואף לא תגובה אחת ממערכת הקפה.
    ...blue
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ...blue ‏29/12/07 18:39:

     

    צטט: הילה קורן nlp 2007-12-13 22:21:50

     

    צטט: hilander 2007-12-13 15:27:12

     

    צטט: מותג סוגר חשבונות 2007-12-13 15:22:26

    ג'ק, הפתרון של לא לקבל עדכונים הוא לא פרקטי כי מה יקרה אם יהיה עדכון שכן יהיה רלוונטי לגבייך?

    אני מאמין בחינוך ולא בענישה. תסבירו לאנשים שהדרך להפיץ פוסטים היא באמצעות בקשות לחברות ואחרי זה אותם חברים ישתמשו בפונק' של בלוגים של חברים.

     

    זה לא עניין של ענישה, איזה שטויות. 

    כל מה שצריך לעשות זה ליישם שאי אפשר יהיה לשלוח הודעה רבת משתתפים לאנשים שאינם ברשימת החברים שלך.

    רוצה לשלוח למיליון איש מייל? תבקש מהם להיות חברים שלך.
    זה מעצבן אותם? הם יבטלו את החברות.

    מי שרוצה להתעדכן בפוסטים של חברים שלו יוכל לעשות זו באמצעות "קבל עדכונים"

     

    מה יותר פשוט מזה?

    צודק לחלוטין- אני יוצאת מנקודת הנחה שחברים שלי באתר הם כאלה שאני מעניינת אותם והם מעניינים אותי- ואם זה לא כך אז שפשוט לא יהיו חברים שלי...

    נראה לי הגיוני שכל אחד יוכל לשלוח רק לרשימת חבריו- לא בשביל זה יש חברים???...

     

    מתחבר לכל התגובות בקטע המצוטט הזה..

    מיכאל בלק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מיכאל בלק ‏29/12/07 18:57:

    בטלו את ההוצאה להורג הווירטואלית!!!

    בעיה טכנית שאפשר היה לפתור בשניה גורמת לסבל.

    האתר הוא כלי נהדר לתיקשורת, דוגמא פנטסטית לאפשרויות הגלומות באינטרנט. קיבוץ גלויות אמנם וירטואלי, אך מקרב נפשות ומחמם את הלב, במיוחד כאשר נמצאים במרחקים כמוני, כמו רונית ואחרים.

    עיתון הארץ ידוע באנושיות שלו, אתם

    חוסים בצילו, לכו בדרכו. רונית חייבת להשאר כאן.

    תודה.

    עוזי10
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עוזי10 ‏29/12/07 19:04:

     

    צטט: flicker 2007-12-29 10:20:55

    60 תגובות לפוסט עד עתה ואף לא תגובה אחת ממערכת הקפה.

     

    *lil*
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    *lil* ‏29/12/07 19:13:

     

    צטט: flicker 2007-12-29 10:20:55

    60 תגובות לפוסט עד עתה ואף לא תגובה אחת ממערכת הקפה.

    "רק הפול המסכן עמד לו בצד"...

    מתסכל..

    לא  באה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לא באה ‏29/12/07 19:17:

     

    צטט: יהודית מליק-שירן 2007-12-29 08:46:21

    בשבועיים האחרונים קיבלתי מעל ל70 הודעות זבל. מחקתי את כולן. כשכבר התייאשתי לחצתי על המוען ששלח לי את מכתב השרשרת הזה ואז התברר לי שמכתבי נשלח בטעות לתפוצה רחבה. לא התכוונתי לשלוח לכולם.  להם מותר לשלוח לי ולי אסור לשלוח בחזרה למי ששלח לי חבילה מרגיזה.

     

     

    כמו יהודית, היה ספאם כזה (אחד) שהחזרתי לשולח לאחר שקיבלתי ים הודעות וכתבתי בו באירוניה שימשיכו לשלוח הודעות כי כך אני יודעת שכולם בחיים! כן קיבלתי תגובות זועמות מאנשים שבכלל לא ידעתי לא מי הם ולא מה הם רוצים. מערכת הדואר שלכם היא שיא השכלולים.....

     

    והרגע קיבלתי מכם, מערכת יקרה, את ההודעה הבאה:

     

    שלום רב,

     

    אנו שמחים שבחרת לגלוש ב TheMarker Café .

    במסגרת היותה של קהילת דה מרקר קפה קהילה עסקית ואיכותית, אנו מנסים לשמור על צביונה המקצועי ולשמור עליה נקייה מפרסום ומאלמנטים מסחריים או טורדניים.

     

    לאחרונה הגיעו אלינו תלונות על דואר זבל - SPAM ששלחת לחברי הקפה.

     

    למדיניות ה-TheMarker Café בנושא Spam:

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=251267

     

    המשך פעילות מסוג זה ב Café תגרום לסגירת חשבונך ללא משלוח התראה נוספת.

     

    תודה על ההבנה והמשך גלישה נעימה

    מערכת TheMarker Café

     

     -----

     

    אז הנהלת קפה יקרה,

     

    אני שמחה שאתם שמחים והייתי יותר שמחה לו הבאגים בתיבת הדואר שבאדיבותכם הרבה הקצתם לנו, היו תקינים. אולי מיהרתם לתת בטרם בדקתם שהודעה אחת ששולחים, גם באופן פרטי מגיעה ליותר מאדם אחד לו כוונה ההודעה.

     

    קשה לי להתלונן על מה שמקבלים בחינם, והאתר הזה לא עולה לאף אחד כסף. מצד שני, אנשים פה משקיעים מעצמם ונדמה לי שהאתר הופך בזכות זה להיות משמעותי ובעל כניסות רבות. רייטינג?

     

    הייתי שמחה מאד לו לפני משלוחי וביצועי איומים נוראיים ואכזריים, הייתה מערכת דה מארקר קפה תה, משקיעה קצת בתיקונים את עצמה.

     

    ותודה רבה על המכתב ששלחתם לי. אין סיכוי שאשלח ספאם למישהו, מה שלא עשיתי גם קודם. מבחינתי תמיד היה: אם מישהו ירצה לקרוא, הוא יגיע ואם לא, לא אבוא ואמשוך לו בשערות ראשו. אני את חלקי ביצעתי גם בטרם שלחתם את מכתב האהבה הנ"ל. מה עם חלקכם??

     

    שלום וכל טוב.

    shayerel
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    shayerel ‏29/12/07 19:32:
    לדאבוני גם אני קיבלתי מיכתב אהבה כזה נראה לי שהם אוהבים התאבדות אמיתית כל מי שבאמת משקיע פה , נותן מעצמו, ושלא על מנת להרוויח לקוחות (יענו מסרסר את עצמו) מקבל מיכתבי איום , או סתם מועף בקצב הזה באתי . היתי פה חודש, הכרתי אנשים טובים (ראה ערך כש-רונית) והלכתי הייתי בתפוז , אני עדיין בקהילות MSN ופה הצצתי הכרתי אנשים טובים וחשבתי שיש בית אמיתי לדעות ורעיונות אבל עם צנזורה של 1984 זה ממש לא נראה יפה בלשון המעטה מקווה שלקראת סוף השנה הם יתעשתו וטובה שנה אחת קודם ...........
    תשוקית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    תשוקית ‏29/12/07 19:38:

    הנה עוד חבר טוב שלי נחסם ועל מה?

    ששלח לחברים בתפוצתו ..?

    הריי מי שחבר מעוניין לשמוע מהגיגיו ומי שלא ממילא לא אמור לקבל....

    החזירו  את GENKISH לאלתר

    !!!!!!

    תשוקית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    תשוקית ‏29/12/07 19:45:

    עוד דבר...

    אני מקבפת ספאמים מאנישם שאני ל מנכירה בכלל..אותו מייל מ20 אנישם

    א אולי תעבדו ותשקיעו במערכת שלכם שלא תקרוס ותעבוד כמו שצריך

    קצת לפני שאתה חוסמים אנשים טובים

     

    המחסן של רונית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    המחסן של רונית ‏29/12/07 21:27:

    והרגע קיבלתי עוד הודעה ממישהי נוספת מקסימה כאן שהיא עוזבת את הקפה

    אתם שם למעלה

    שומעים את הקולות או לא?

    אש7
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אש7 ‏29/12/07 23:04:

    החזירו את כשרונית!

    הקפה לא שווה כלום בלעדיה!

     

    הנהלת הקפה בקומה - תביאו את ד"ר האוס

    תתעוררו לעזאזל

     

    את חסרה חברה  

     

     

     

     

    lior x
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    lior x ‏29/12/07 23:49:

    מתגעגעת אליך חברה בוכה

    איירבוס-max
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    איירבוס-max ‏30/12/07 07:28:

    מה עם כש-רונית?

    למה היא לא מוחזרת?

    רוצים לתפוס עליה טרמפ, לעשות נו נו נו?

    בינתיים לא השתנה כלום במציאות הספאמים (שלא היא יצרה אותה!).

    אז נא לרדת מהעץ הגבוה (זקוקים לסולם?):

    יש חוק

    ויש

    צדק.

    הצדק חשוב יותר.

    תוחזר כש-רונית!

    ויפה שעה אחת קודם.

    רק ככה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רק ככה ‏30/12/07 14:53:

     

    צטט: תשוקית 2007-12-29 19:38:28

    הנה עוד חבר טוב שלי נחסם ועל מה?

    ששלח לחברים בתפוצתו ..?

    הריי מי שחבר מעוניין לשמוע מהגיגיו ומי שלא ממילא לא אמור לקבל....

    החזירו  את GENKISH לאלתר

    !!!!!!

    החזירו  את GENKISH לאלתר

    ואת כשרונית!!!!!!!

     תחזירו אותם  חזרה.

    מאחת שאוהבת "ספאמים" מהחברים שלה.

    אני לא ניק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אני לא ניק ‏30/12/07 16:49:

     

    צטט: st:) 2007-12-30 14:53:35

     

    צטט: תשוקית 2007-12-29 19:38:28

    הנה עוד חבר טוב שלי נחסם ועל מה?

    ששלח לחברים בתפוצתו ..?

    הריי מי שחבר מעוניין לשמוע מהגיגיו ומי שלא ממילא לא אמור לקבל....

    החזירו את GENKISH לאלתר

    !!!!!!

    החזירו את GENKISH לאלתר

    ואת כשרונית!!!!!!!

    תחזירו אותם חזרה.

    מאחת שאוהבת "ספאמים" מהחברים שלה.

     החזירו את כשרונית הכשרונית!!!!!

    אייל 50
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אייל 50 ‏30/12/07 22:18:

     

    המים על האש......

    וגם יין יש.....

    ואני קצת מתרגש...

    כי רוניתוש באדום---ממש אש....

     

    ולעצם העניין....אדום או ירוק זה הכל תגיות....

    לנו---לא יסתמו את הפיות....

     

    ולכן,דורש אני מהנהלת האתר...

    להחזיר את רוניתוש---לאלתר!!

    קוקי סן-ז'ק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קוקי סן-ז'ק ‏31/12/07 00:40:

    חלק מכם כבר שמו לב שה"הנהלה" לא מגיבה. כמעט לכלום.

    גם לא למכתב ששלחתי להם בזמנו. והכי חשוד: נסו ללחוץ על "תנאים לשימוש באתר". יוק.

    לא ניכנס כרגע לסוגייה הלוגית איך זה שאין תנאים לשימוש באתר אבל יש תנאים לנעילת בלוגים.

    ה"הנהלה" לא מגיבה משתי סיבות: 1. מה זה מעניין אותם? 2. הם נורא עסוקים.

    עסוקים במה? בכלום.

    ככה זה עובד בעסקיו של... איך נרמוז... זה ששמו מתחרז עם... לא בדיוק בוטן ולא לגמרי שוקת. לא משנה, אתם יודעים.

    ככה זה עובד: לוקחים מישהו, לא ממש משנה מי, רצוי עם רקע בעיתונות ספורט או מישהו מהזן השני, ומעניקים לו תפקיד. "האצלת סמכות", זה נקרא, כלומר התנערות מהעסק. אותו אחד מנהל את הפרויקט, הווה אומר עושה המון רוח, אבל הלכה למעשה לא עושה שום דבר מועיל, רק שם רגליים לעצמו ולפרויקט. אלא מה, אוויר חם (נאדות) עולה למעלה, ולמעלה נורא מתרשמים ממנו. כך, הוא עושה "צעדים חלוציים" ונחרצים, כגון חסימת בלוגרים, ואצל הבוסים נוצר הרושם המוטעה שהוא עושה "משהו".

    במקרה של הקפה דומני שמדובר באיזה פלוני אלמוני נתן, שמתמונתו ניתן להסיק שהוא לא מעיתונאי הספורט, אלא מהזן האחר.

    אבל לא משנה.

    אותו בעל שררה, שמקבל חיזוקים חיוביים מלמעלה, ומצד שני חיזוקים חיוביים בבנק, כבר לא ממש מעוניין לקדם את הפרויקט, אלא את כל מה שמספק לו חיזוקים חיוביים. עיקרון העונג וכולי.

    עובר זמן וכל הפרויקט קורס, כי איש לא מטפל בו כמו שצריך (המון עבודות תשתית ואין אפילו שיפור אחד באתר, שמתן/ם לב?).

    הייתם מאמינים שבעל התפקיד יפוטר, אבל ההפך הוא הנכון: הוא יקודם לתפקיד רם ונחשב יותר, כדי להפיל פרויקט חשוב יותר, שהרי הוא זה שעשה "צעדים חלוציים" וחסם את כש-רונית ואת הנערה מהצפון וכולי, והרי כולם יודעים שהיה מרד בקפה, סימן שהוא עשה עבודה טובה ו"שנויה במחלוקת" והשקיע את כל כולו במשימה.  

    חסרי יכולת לא מתים, הם רק מקבלים תפקיד רם יותר ברשת.

    ועוד דבר: אני מוכן להמר שלא ימחקו את התגובה שלי. ברשת השוקת השבורה יש מראית עין של חופש הדיבור, כך שגם לזה לא יתייחסו, אקט שבסופו של דבר הוא עוד סוג של התעלמות גורפת (או התעלמות הלכה למעשה, כי הם נורא עסוקים, כאמור).

    קוקי סן-ז'ק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קוקי סן-ז'ק ‏31/12/07 00:42:

    ורק דבר אחד אחרון:

    איזה יופי זה -

    מדיניות מערכת TheMarker Café בנוגע ל-Spam

    אין ספק שהעברית חיה ונושמת. תענוג.

    חנה בית הלחמי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חנה בית הלחמי ‏31/12/07 00:52:

    יש פה דיסוננס קוגניטיבי לא אינטליגנטי במיוחד. במקבץ הכללים הראשון מותר לשלוח הודעה לחברים. בספרור שבא 3 שורות אחרי - אסור לשלוח את זה עם התוכן היחידי שעובר כאן בין גולשים: הודעות על פוסטים. אז מותר או אסור?

    נו, שוין, הנהלת הקפה - אתם מתחילים לעייף. אפילו אותי, שרואה בקפה לא יותר מפלטפורמה אחת נוספת לאלו שכבר יש לי, בלי הרבה סנטימנטים.

    קוקי סן-ז'ק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קוקי סן-ז'ק ‏31/12/07 00:55:

    עכשיו באמת דבר אחרון:

    כוס הקפה הזו למעלה: הנקודות השחורות - חומט חירבן בזה? אלה רסיסים של רימון? חולדה? בכל מקרה, תיאבון זה לא מעורר.

    dubi roman
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    dubi roman ‏31/12/07 00:58:

    מה פירוש?

      TheMarker Café הוקמה כדי לאפשר יצירת קשרים עסקיים וחברתיים בין חבריה,

     

    ובאותה הנשימה לאסור בתכלית האיסור  * שליחת מייל הכולל תוכן פרסומי / שיווקי.  ?!!


    האם אין כאן סתירה פנימית או סטירה בכלל?

     

    ברור שמישהו מנסה להגדיר משהו  - אבל לא ברור לו מהו הדבר?

    רומיקי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רומיקי ‏31/12/07 01:04:

     

    למרות שנמאס גם לי מהספאם

    חושבת שצריך רק לבטל את כפתור ה-

    כתיבת הודעה לכולם

    לדעתי זה יפתור חלק ניכר מהבעיה

    חני יופה (חנצ'וש)
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חני יופה (חנצ'וש) ‏31/12/07 01:15:

    הילה קורן- קולי מדבר מגרונך,לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר!!!

    ג'ק- הצעה מעולה, עכשיו היישום...

    למה אני סקפטית???!

    sorina
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    sorina ‏31/12/07 03:44:
    אני מסכימה בהחלט.מטריד מאד לקבל עשרות הודעות ללא שייכות.
    sagosta
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    sagosta ‏31/12/07 05:50:

     

    צטט: jack 2 2007-12-13 13:44:35

     

     הפתרון הוא

     

     

    כמו להודות  שיש  סמים

    ואסור להשתמש בהם

    ג'קי אין עליך

    רעיון מעולה....!

    איירבוס-max
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    איירבוס-max ‏31/12/07 06:42:

     

    צטט: dubi roman 2007-12-31 00:58:20

    מה פירוש?

      TheMarker Café הוקמה כדי לאפשר יצירת קשרים עסקיים וחברתיים בין חבריה,

     

    ובאותה הנשימה לאסור בתכלית האיסור  * שליחת מייל הכולל תוכן פרסומי / שיווקי.  ?!!


    האם אין כאן סתירה פנימית או סטירה בכלל?

     

    ברור שמישהו מנסה להגדיר משהו  - אבל לא ברור לו מהו הדבר?

    נכון, דובי.

    לפני שמגדירים הגדרות מפוצצות,

    רצוי לחשוב, ולעומק.

    שושי פולטין
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שושי פולטין ‏31/12/07 06:48:

    התגובה שלי נמצאת כפוסט:

    "חברים זה לא ספאם"!

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=270499

    יום נעים

    שושי

    cafe-team
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    cafe-team ‏31/12/07 07:01:

    שלום לכולם,

     

     

    קראנו את כל תגובותיכם שנכתבו כאן בפוסט בימים האחרונים ובנוסף הצעות שהועלו בקהילת התמיכה.

    המדיניות החדשה בנושא ספאמים באה מרצון שלנו לשיפור המערכת ובעיקר מבקשות של גולשים למזער את תופעת המיילים רבי משתמשים. לגבי פתרון טכנולוגי אנחנו עומלים בימים אלו אך עד שזה יקרה, אנחנו בינתיים פועלים עם פתרון תוכני.

     

    מספר משתמשים הציעו לבטל את אופציית "כתיבת תגובה לכולם", ישנם חברים שמשתמשים באופציה הזו לקביעת פגישות והתכתבות קבוצתית ולאו דווקא לשליחת ספאם.

    כאשר משתמש מאשר חברות מסויימת עם משתמש אחר, זה לא אומר בהכרח שהוא הסכים שיציפו לו את תיבת המייל בקפה בהודעות ספאם. אל תשכחו שישנם משתמשים שמקבלים על כל הודעה נכנסת הודעה למייל הפרטי ומשם גם לנייד וכך מייל פשוט הופך להיות מטרד, גם בין חברים.

     

    ברגע שמשתמש כלשהו מקבל מייל בתפוצה רחבה והיא מפרה את המדיניות החדשה יש באפשרותו להתלונן למערכת הקפה ושולח המייל יקבל אזהרה. באם השולח ימשיך לעשות כך, כרטיסו יושעה מה-Café.

     

    אנו לא משעים משתמשים באופן מיידי, אלא רק לאחר שנשלחה אליהם אזהרה ראשונית.

     

     


    מערכת TheMarker Cafe
    מרדכי מולנור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מרדכי מולנור ‏31/12/07 07:27:

    1.אני חושב שפניות כאלה לתיבת הדאר האלקטרונית שלי,ושל הדאר באתר הקפה

       הן פלישה בוטה לפרטיותי ומהוות הטרדה!

    2.אתם מציעים לי למחוק את מה שלא מוצא חן בעיני-אז זהו שאני לא רוצה לנקות

       את מה שאחר לכלך אצלי,,,

    3.אתם -כרגיל מאד "אובייקטיבים"-אתם אומרים:אז מה אם עשתה כך וכך,,,הרי גם

       אחרים עשו את אותו הדבר

    4.איני מכיר את מקרה אותה כשרונית,אך משום מה אתם מלינים ותוקפים את הנהלת

       המערכת,כאילו יושבים בה אנשי זדון,אשר כל עניינם זה למחוק את כשרונית,,,

    5.אם אתם משימים עצמכם שופטים,אז התנהגו כמו בבית משפט-קראו את כל

       המידע ,שמעו את גרסאות שני הצדדים ואו אז שפטו!

    6.ואנא זכרו בבאכם לשפוט,שגם אתם בסך הכל בני אדם-וגם אתם עלולים לטעות!

     

     

     

    מרדכי מולנור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מרדכי מולנור ‏31/12/07 07:30:

     

    צטט: מרדכי מולנור 2007-12-31 07:27:11

    1.אני חושב שפניות כאלה לתיבת הדאר האלקטרונית שלי,ושל הדאר באתר הקפה

       הן פלישה בוטה לפרטיותי ומהוות הטרדה!

    2.אתם מציעים לי למחוק את מה שלא מוצא חן בעיני-אז זהו שאני לא רוצה לנקות

       את מה שאחר לכלך אצלי,,,

    3.אתם -כרגיל מאד "אובייקטיבים"-אתם אומרים:אז מה אם עשתה כך וכך,,,הרי גם

       אחרים עשו את אותו הדבר

    4.איני מכיר את מקרה אותה כשרונית,אך משום מה אתם מלינים ותוקפים את הנהלת

       המערכת,כאילו יושבים בה אנשי זדון,אשר כל עניינם זה למחוק את כשרונית,,,

    5.אם אתם משימים עצמכם שופטים,אז התנהגו כמו בבית משפט-קראו את כל

       המידע ,שמעו את גרסאות שני הצדדים ואו אז שפטו!

    6.ואנא זכרו בבאכם לשפוט,שגם אתם בסך הכל בני אדם-וגם אתם עלולים לטעות!

     

     

     

    ואחרי ששלחתי את הודעתי,גיליתי את הודעת המערכת לפני,,,נשבע!

    יעלילה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יעלילה ‏31/12/07 08:01:

    כל ההחלטות של מערכת קפה הגיוניות בעיני

    אני לא מוכנה שידחפו לי עדכונים, ולפעמים יש הרגשה שמישהו רוצה שאכניס אותו ל"חברים" רק כדי שאקרא את מה שהוא כותב (ושולח עדכונים כל הזמן)

    אם אני רוצה לקרוא מה שמישהו כתב בבלוג שלו אני אכנס ואקרא בעצמי

    והאופן הבוטה בו ניסו כמה פעמים למכור לי משהו בצ'אט או במסר היה ממש לא נעים

     

    shayerel
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    shayerel ‏31/12/07 08:04:

    בנתיים תחזירו את כש-רונית מהר

    אחרת רוב הפוסטים בקפה יהיו על הדחיה שלה

    למה כל זב חוטם יכול לשווק לי את מרכולתו

    למה כל אדם יכול למכור לי את מוצריו ברשת

    ורק היא שכותבת מהלב ודברים יפים נוקבים ולפעמים כואבים מועפת?

    יש פה הרגשה של 1984 או גרוע מכך

    חבצלת בעיר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חבצלת בעיר ‏31/12/07 08:50:

    ארז,

    מנהיג מהפיכה?

    תעשה את מה שאתה יודע לעשות הכי טוב.

    לכתוב.

    לדעתי, הכוכבים ,הם אבי הטומאה של הספאמים.

    תקן אותי עם אני טועה. 

    ora-lee
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ora-lee ‏31/12/07 10:35:

    אני אוהבת ששולחים לי לינקים בדואר!

    בדר"כ זה מה שנותן לי את הרצון לקרוא....צוחק

    בכלל לא מסכימה עם המדיניות של הקפה בעניין.

    הרי בישביל זה יש אינטרנט ,לגלות את מה שעוד לא נגלה!

    ארז-אני איתך.

    קורינה2
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קורינה2 ‏31/12/07 12:18:

    לא הכי פשוט להוסיף כפתור חדש של "מעוניין/לא מעוניין לקבל ספאם"?

     

    למרות שלא נראה לי שמישהו יבחר מרצונו החופשי לקבל ספאם...

    להצליח בכוח המחשבה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    להצליח בכוח המחשבה ‏31/12/07 12:55:

    חברים אתם תמימים !

    תבינו רוב ככל ההצעות שלכם תלויים בפיתוח של פיצרים חדשים במערכת הקפה שמבוססת על תשתית של DEX.

    מה אתם חושבים שזה שירים כבקשתך ? שעושים הכל מעכשיו לעכשיו ?

    הפתרון הפשוט ביותר שעובד תמיד הוא הגדרת נוהל שאותו ניתן להגדיר ולאכוף מעכשיו לעכשיו כמו שאכן מערכת הקפה עשתה (למרות שנראה לי שעשו יותר מידי מגבלות) ...

    לכן במקום לדבר על פתרונות טכנולוגיים שכנראה שלא יקרו בקרוב, דברו על הכללים והמדיניות.

    בהצלחה.

    להצליח בכוח המחשבה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    להצליח בכוח המחשבה ‏31/12/07 13:02:

    למערכת הקפה

    קבלו פתרון אחר פשוט יותר

    להוסיף את הכפתור של חסימת משתמש בצמוד להודעות בתוך הדואר הנכנס ...

    זה די פשוט והגיוני, בדיוק כמו בכל מערכת דואר שמאפשרת לחסום ישירות מתוך ההודעה את השולח

    לא ?

    body art debbie
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    body art debbie ‏31/12/07 13:13:

    אם אני רוצה להתעדכן בבלוגים של חברי, אני נכנסת בתפריט ל"בלוגים" ובוחרת באופציה "בלוגים של חברים" ורואה מי עידכן מה.

    לא רוצה שישלחו לי הודעה על כל פוסט שהם כתבו, אני יכולה להגיע לזה לבד, אני ילדה גדולה ולא אוהבת כשדוחפים לי דברים בכוח, זה נקרא ספאם ואני לא אוהבת את זה.

    על אחת כמה וכמה אני לא אוהבת כשאנשים שאינם ברשימת חברי שולחים לי ספאמים ולא מעניין אותי אם הם רק רוצים להמליץ לי על הפוסטים של כש-רונית או אדם אחר. אותם אלו שדאגו להפצתה בתפוצה חונקת תיבות אלו שגרמו להרחקתה על לא עוול בכפה.

    הרי יש כאן אופציית בלוגים מומלצים לפי מספר תגובות וכוכבים, זו הדרך הנכונה להמליץ על כותבים מוכשרים, לא לדחוף בכוח לאנשים בפרצוף מתוך נקודת הנחה שהם מוגבלים ולא יכולים להכנס לרשימת המומלצים בעצמם ולגלות את הכותבים המוכשרים בעינכם.

    אני בעד החוקים החדשים של הקפה, ונגד כל הספאמרים האיומים שמילאו את התיבה שלי באותו פוסט עשרות ומאות פעמים!

    om.
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    om. ‏31/12/07 13:54:

    היום אפשר לקבל מייל על עדכונים של חברים,  אילו היתה אופציה לקבלת מסר על עדכון (לא ישירות למייל - כמו בתפוז למשל) זה היה עוזר להפחית את הספאם. הצורך לשלוח הודעה בתפוצה רחבה היה פוחת..

     

    אופציה כזו יכולה להיות טובה גם לצורך קבלת מסר שהתקבלה תגובה להודעה שהשארת . 

     

    הריבוע האפור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הריבוע האפור ‏31/12/07 15:56:

    מה ההבדל בין אמריקה לרוסיה?

     

    באמריקה - הכל מותר חוץ ממה שאסור.

     

    ברוסית -  כל מה שלא מותר - אסור.

     

    ניראה לי שבקרב מנהלי הקפה,האחראים, ובעלי הבית ישנם שורשים בולשביקים קשים.

     

    כמו גם נטיה לבולשיט.

     

     

    ואני מנצל את הבמה הקטנה הזאת,

    להזכיר ליושבי בית הקפה הזה,

    שדרך פתרון המשברים בקפה ראוי ללימוד בספרי ההיסטוריה.

     

    ראה גם:

    פתרון הקפה לבעיית זכויות היוצרים/שימוש,

    פתרון הקפה לבעיית שמירה על הפרטיות,

    פתרון הקפה לבעיית תמונות לא צנועות - בניגוד לתקנון התמונות בקפה.

    פתרון הקפה לזה שכבר 4-5 חודשים פה ועדיין לא הגיע הקפה שהזמנתי.

     

     

    הצעה לפתרון 

    שחברי DEX הנכבדים יקבלו עוד כספים מרשת שוקן המכובדת,

    ויפתחו מערכת לסינון דואר וסינון מילים,

    ואם אפשר גם סינון משתמשים.

    לכידת פדופילים,

    אולי גם לכידת אנסים?

     

     

    בכל מקרה,

    שיהיה בהצלחה.

    עם או בלי קפה..

    הריבוע האפור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הריבוע האפור ‏31/12/07 15:59:

     

    צטט: ארז אשרוב 2007-12-15 21:14:18

    ולעניין האכיפה: דיווחה לי חברה שלקחת ממנה כוכבים כי שלחה "ספאם". זה ילדותי בצורה מדאיגה, אבל מעבר לזה (ומתוך הנחה שלכוכבים יש בכלל משמעות), באיזו זכות אתם לוקחים כוכבים שאני ואחרים נתנו? איש לא נתן לכם לגיטימציה לזה.

    מזכיר לי מורות שמחרימות סלולריים שההורים קנו לילדים.

     

     

    זה פשוט מעולה!!!

     

    הבדיחה הכי טובה ששמעתי עד כה בקפה!!! 

     

    תמשיכו ככה.. 

     

     

    הריבוע האפור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הריבוע האפור ‏31/12/07 16:22:

     

    צטט: body art debbie 2007-12-31 13:13:31

    אם אני רוצה להתעדכן בבלוגים של חברי, אני נכנסת בתפריט ל"בלוגים" ובוחרת באופציה "בלוגים של חברים" ורואה מי עידכן מה.

    לא רוצה שישלחו לי הודעה על כל פוסט שהם כתבו, אני יכולה להגיע לזה לבד, אני ילדה גדולה ולא אוהבת כשדוחפים לי דברים בכוח, זה נקרא ספאם ואני לא אוהבת את זה.

    על אחת כמה וכמה אני לא אוהבת כשאנשים שאינם ברשימת חברי שולחים לי ספאמים ולא מעניין אותי אם הם רק רוצים להמליץ לי על הפוסטים של כש-רונית או אדם אחר. אותם אלו שדאגו להפצתה בתפוצה חונקת תיבות אלו שגרמו להרחקתה על לא עוול בכפה.

    הרי יש כאן אופציית בלוגים מומלצים לפי מספר תגובות וכוכבים, זו הדרך הנכונה להמליץ על כותבים מוכשרים, לא לדחוף בכוח לאנשים בפרצוף מתוך נקודת הנחה שהם מוגבלים ולא יכולים להכנס לרשימת המומלצים בעצמם ולגלות את הכותבים המוכשרים בעינכם.

    אני בעד החוקים החדשים של הקפה, ונגד כל הספאמרים האיומים שמילאו את התיבה שלי באותו פוסט עשרות ומאות פעמים!

     

    תסכל לי הגברת הנכבדה,

    אבל לצערי הרב היא כותבת שטויות.

     

    ולהלן אסביר מדוע

     "אני ילדה גדולה ולא אוהבת כשדוחפים לי דברים בכוח, זה נקרא ספאם ואני לא אוהבת את זה.

    "

     

    מה דעתך על הקישורים של GOOGLE שיש בתחתית כל דף בקפה?

    זה לא סוג של פרסום/ספאם?

     

     

    " הרי יש כאן אופציית בלוגים מומלצים לפי מספר תגובות וכוכבים, זו הדרך הנכונה להמליץ על כותבים מוכשרים,"

     

    ומה עם כאלה שהם לא כותבים מספיק מקושרים למספיק חברים שיהנו ממנופול הכוכבים ואינם יודעים ללקק מספיק למספיק משתמשים ולשמן את מדיניות "ככב לי ואכבב לך".

     

    "אני בעד החוקים החדשים של הקפה, ונגד כל הספאמרים האיומים שמילאו את התיבה שלי באותו פוסט עשרות ומאות פעמים!"

     

    אם לזה את קוראת ספאמרים "איומים" איך את קוראת לספאם של ויאגרה שמגיע למייל האמיתי שלך..

     

    בקיצור,

    לדעתי עשו פה עליהום מוגזם,

    מהומה רבה על לא הרבה מאומה..

    רעש וצילצולים כפעמוני רוח,

    וכמובן,

    עוד דרך מבריקה של הנהלת האתר להתמודד עם בעית תפעולית מסויימת.

     

    מעניין מתי תתחיל לפעול משטרת הקפה שתפקח על שליחת הספאמרים,

    מי יהיו האלה שיתלוננו כנגד אחרים על זה שהם שלחו להם ספאם,

    מתי מישהו ישתמש בשיטה על מנת לגרום לחבלה וכיו"ב..

     

     

    שאר דעותי בתגובות הקודמות.

     

     

     

     

     

    קוקי סן-ז'ק
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קוקי סן-ז'ק ‏31/12/07 17:44:

     

    צטט: TheMarker-Cafe 2007-12-31 07:01:33

    שלום לכולם,

     

     

    קראנו את כל תגובותיכם שנכתבו כאן בפוסט בימים האחרונים ובנוסף הצעות שהועלו בקהילת התמיכה.

    המדיניות החדשה בנושא ספאמים באה מרצון שלנו לשיפור המערכת ובעיקר מבקשות של גולשים למזער את תופעת המיילים רבי משתמשים. לגבי פתרון טכנולוגי אנחנו עומלים בימים אלו אך עד שזה יקרה, אנחנו בינתיים פועלים עם פתרון תוכני.

     

    מספר משתמשים הציעו לבטל את אופציית "כתיבת תגובה לכולם", ישנם חברים שמשתמשים באופציה הזו לקביעת פגישות והתכתבות קבוצתית ולאו דווקא לשליחת ספאם.

    כאשר משתמש מאשר חברות מסויימת עם משתמש אחר, זה לא אומר בהכרח שהוא הסכים שיציפו לו את תיבת המייל בקפה בהודעות ספאם. אל תשכחו שישנם משתמשים שמקבלים על כל הודעה נכנסת הודעה למייל הפרטי ומשם גם לנייד וכך מייל פשוט הופך להיות מטרד, גם בין חברים.

     

    ברגע שמשתמש כלשהו מקבל מייל בתפוצה רחבה והיא מפרה את המדיניות החדשה יש באפשרותו להתלונן למערכת הקפה ושולח המייל יקבל אזהרה. באם השולח ימשיך לעשות כך, כרטיסו יושעה מה-Café.

     

    אנו לא משעים משתמשים באופן מיידי, אלא רק לאחר שנשלחה אליהם אזהרה ראשונית.

     

     


    מערכת TheMarker Cafe

     

    שלום לכם,

    קראתי את תגובתכם והתרשמתי לטובה מההגהה, אם כי צ"ל כמובן עמלים ולא עומלים, ומסוימת עם יו"ד אחת.

    אבל למה להיטפל לשטויות.

    אני עדיין לא מסכים להגדרתכם מהו "ספאם" (צ"ל ספם, בדיוק כפי שג'אז הוא ג'ז ודראג-קווין הוא דרג-קווין), אבל ניחא.

    רק רציתי להעיר שאם מישהו מספיק מטומטם לקבל עדכונים מהמייל לסלולרי, ואין לו תירוץ ממש טוב לזה, אז מגיע לו.

    דבר אחר - מדיניות הענישה שלכם רכה מדי, כפי שכתבתי בבלוגי. הרחקה צריכה להיות משמעותית, לא לכמה ימים בלבד. חודש היא תקופת זמן נאה.

    זאת ועוד - זה שצירפתי חברים לרשימה, לא אומר שאני מוכן לקבל מהם תגובות וכוכבים כל הזמן. הדבר מהווה מטרד בלתי נסבל ומכלה את זמני היקר לריק: הצורך להגיב על התגובות, לבקר בבלוגים שלהם, לזכור לככב אותם וכן הלאה. די, נמאס. אם הייתי רוצה לקרוא אחרים, הייתי לוקח ספר. לפה הגעתי כדי שיקראו אותי, אז אני מבקש שתמצאו דרך לטפל גם במטרד הזה. אני רוצה לדעת שביקרו אותי, קראו אותי, נהנו, אבל לחסום את אפשרות התגובה שלהם. האם הדבר אפשרי?

     

     

    צועניה של הרוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    צועניה של הרוח ‏31/12/07 17:44:
    או במילים אחרות איש אפור ויקר
    מעניין מתי יגיע השירות החשאי לקחת את רונית למעצר סודי
    בערבות הצפון,,,
    יאללה - יש שמפניה , זה מה שחשוב :0)

    רונית חזרה , לפי מה שהבנתי ...
    גלי גולד
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גלי גולד ‏31/12/07 18:42:

    מצדדת בחוקים שלכם החדשים בחלק מהם לפחות אבל תחזירו את כשרונית שנפלה כשעיר לעזאזל  רק להראות על אנושיות וסליחה ולהבא אנשים יזהרו יותר תחזירו אותה  בשם האהבה והסליחה .

     גלי גולד

    הריבוע האפור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הריבוע האפור ‏2/1/08 11:37:

     

    אם תרשו לי לסכם

     

    "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" 

    אור מאיר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אור מאיר ‏15/1/08 16:11:

    בינתיים עד שיהיה פתרון

     

    נראה לי להעלות פוסט עם רשימת "המתלוננים"

     

    אלו שאינם מעונינים לקבל הודעות

     

    אני מבטיח למחוק אותם מרשימת חברי.

    אישון
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אישון ‏21/1/08 18:21:
    הולך להיות פה הרבה אדום
    כפי שכבר נאמר ונכתב ע"י דה ממכר :מי שהסכים/ה להצעת חברות הסכים/ה לקבל "בשר משומר" יעני ספאם.
    זוהי רשת חברתית מי שלא רוצה להתחבר שלא יתחבר.Web 2 My ASS
    בשיחה טלפונית עם מעין בזמנו נאמר שיעשו משהו עם זה. נו ? גם הבטיחו לי לזכות בלוטו (אני אעדכן ואשלם טאבין וטקילות לכל מי שכיכV/ה אותי.שוחד בחירות).
    ודווקא לארז נטפלתם ?שוב ?!! יש כאן כותבים מטרידים בחורות ויש מטרידות  ויש כותבים שמטרידים ומחרידים בקשקשת שלהם. אני רוצה עדכון מחברי/ותי בקפה.אין לי זמן לחפש מי כתב ומתי עלה ואיך.רוצה ישר לוריד את מי שהחלטתי שמעניין אותי.
    וארז אל תפתח שוב בשביתה. מספיק הקדשתי לך פוסט.ראבאק.
    שרית סרי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שרית סרי ‏28/1/08 23:54:

    מערכת הקפה תנקוט בצעדים חריפים כלפי משתמשים שיפרו את התקנון ובהם נעילה זמנית או קבועה של המשתמש.

     

    הכוונות שלכם ודאי טובות, ונועדו לעשות 'קצת סדר' ביישוב.

    הניסוח - בעייתי. מאיים. לא נעים. וכפי שאמרתי לכם במייל הפנימי שהניסוח שלכם (על ספאם וחצי במהלך 7 חודשים) מעכיר את נוכחותי פה - הנה אומרת בגלוי.

    אשמח לעזור בניסוח מחדש. רך יותר. עדין. מסביר. מבהיר (בעיקר לחדשים). בהומור...

     

     

    צועניה של הרוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    צועניה של הרוח ‏29/1/08 09:51:

     

    צטט: אישון 2008-01-21 18:21:12

    הולך להיות פה הרבה אדום
    כפי שכבר נאמר ונכתב ע"י דה ממכר :מי שהסכים/ה להצעת חברות הסכים/ה לקבל "בשר משומר" יעני ספאם.
    זוהי רשת חברתית מי שלא רוצה להתחבר שלא יתחבר.Web 2 My ASS
    בשיחה טלפונית עם מעין בזמנו נאמר שיעשו משהו עם זה. נו ? גם הבטיחו לי לזכות בלוטו (אני אעדכן ואשלם טאבין וטקילות לכל מי שכיכV/ה אותי.שוחד בחירות).
    ודווקא לארז נטפלתם ?שוב ?!! יש כאן כותבים מטרידים בחורות ויש מטרידות  ויש כותבים שמטרידים ומחרידים בקשקשת שלהם. אני רוצה עדכון מחברי/ותי בקפה.אין לי זמן לחפש מי כתב ומתי עלה ואיך.רוצה ישר לוריד את מי שהחלטתי שמעניין אותי.
    וארז אל תפתח שוב בשביתה. מספיק הקדשתי לך פוסט.ראבאק.



    יקירי - ואני יכולה לקרוא לך יקירי נכון ?
    40 ומשהו אימיילים משום אדם שאני מכירה !!!
    זה מוגזם בן -אדם - פשוט מוגזם !
    וחצי מזה (לא לא 80 אחוז מזה ) זה נודניקים שמבקשים

    לא לשלוח להם - כאילו ראבק !פשוט תמחקו ודי
    מצידי שיבכו לגננת
    רק שיעזבו את הדואר שלי בשקט !
    ואני לא מדברת על החברים שלי . שישלחו אלה .
    אני מדברת על כל מיני נצלני משלוחים שפשוט מנצלים
    את זה .

    אני לעולם לא נכנסת אליהם גם ככה - הם ס ת ם מטרידים אותי . פשוטו כמשמעותו !!!
    אז יופי על ה נו נו נו של גננת הקפה אבל חייב לעשות עם זה משהו !
    ועכשיו !!!
    (וכן אני רוצה תגובה מההנהלה !!!!)

    פרופיל

    TheMarker-Cafe

    cafe-team

    אנשי מערכת הקפה

    רסיסי מידע

    תכנים שיתווספו לעמוד זה יופיעו ישירות כהודעות דואר, בעמוד האישי שלך או בקורא RSS חיצוני, על פי בחירתך.
    RSS בלוגRSS תגובות

    מדריכי סיוע לקפה

      קחו סיבוב