כותרות TheMarker >>

    ברוכים הבאים לרשת החברתית TheMarker Café

    כדי להגיב לתכנים המופיעים באתר או לפתוח בו עמוד אישי, נבקש ממך לעבור תהליך הרשמה קצר.

    ההצטרפות לאתר תחבר אותך לעשרות אלפי חברים שגולשים בו מדי יום. לאחר תהליך הרשמה קצר, ניתן להזמין לאתר חברים שלך ולפגוש אנשים חדשים מכל הארץ, בכל הגילאים ומכל תחומי העיסוק.

    אנחנו מזמינים אותך להקים דף אישי ברשת האינטרנט. בדף זה ניתן לספר על עצמך, לכתוב בלוג (יומן רשת) ולהוסיף תמונות וסרטי וידאו. זו הדרך לבטא את עצמך, לקדם רעיונות עסקיים או חברתיים, ואפילו להיחשף למעסיקים פוטנציאליים.

    זה המקום לכתוב ולהשתתף בעשרות קהילות בנושאי כלכלה, אקטואליה, עסקים, תרבות ופנאי.

    ההרשמה לאתר לוקחת דקות בודדות, אם ברצונך להירשם לחץ כאן.

    בלוג

    Velvet Underground

    מאת velvet

    Velvet Underground

    במעמקי הביצה, הברנז'ה ותעשיית התקשורת. כל מה שצריך לדעת על המנגנונים שמפעילים את גלגלי הדפוס וקורי הרשת

    קש וגבבה

    2

    vtv   סיבוב הופעות   שוטף פלוס 30

    50 תגובות יום שני, 24/12/07, 06:57

     

    נכון כתבתי בשבת על פרשת שליט?
    מעריב דיווח בחמישי על התקדמות דרמטית, ידיעות הכחיש בקטנה בשישי, והבוקר זו הכותרת הראשית בהארץ: "ראש הממשלה למשפחת שליט: 'אין התקדמות לשחרור גלעד'"

    ובידיעות הבוקר: "חיי גלעד שליט בסכנה" ואילו מעריב מצניע בע' 7: "...המטרה: לקדם את העיסקה לשחרורו של שליט"
    צריך לכונן עיתון רביעי, ובו תספר מש' שליט את הסיפור האמיתי.


    Rewind

    גריז
    מערך היחצ של הכוכבנולדלרקוד החדשה משנס מותן, וכך בשער המגזין מופיעה חני נחמיאס (מהשופטות) עם הכותרת "חני נחמיאס הגרסה הבוכה" ואילו בשער 24 מופיעה ציפי פינס, אף היא תגרז מהערב (תשע ב-2), עם ההפניה במשנה: "...וצוחקת על הבכי של חני נחמיאס". אכן שיתוף פעולה מרשים.

    חגיגות ה-150 לאליעזר בן יהודה:

    משה רונן ב-24 על שפתנו המידלדלת. בין היתר מובא חידון קצר בעברית עם המילים הבאות:
    אצטלה/ אישון/ אלונטית/ אסותא/ בולבוסין/ בורית/גבבה/גזוזטרה/דיליג'נס/פוזמקאות

    שאלה: ממתי דיליג'נס היא מילה עברית?


    וסיפורון: באחת ההופעות שלי השתמשתי בביטוי "קש וגבבה" (אפרופו אחת הפרשנויות למילה לתגבב=לטקבק). תדהמה מסוימת אחזה בקרב כמה מהנוכחים עולי הימים שלא הבינו את הביטוי.
    לא חלפו כמה ימים, וסיפרתי על כך בארוחת ערב בה נכחו אנשים מבוגרים הרבה יותר. אחד מתוך הארבעה לא הכיר את הביטוי.
    מה שמזכיר לי שבהיותי רכה בשנים כתבתי פעם דו"ח למקום בו עבדתי, ובין היתר ציינתי: "במקום היו נוכחים בני תשחורת רבים". הבוס שלי דאז שקרא את הדו"ח העיר לי שלא יפה להתייחס למוצאם העדתי של הנוכחים. כן כן.

     

    אבל מאותה כתבה של רונן למדתי שאינטרנט היתה לפני 100 שנה מילה מקובלת לתיאור פנימיה, פלאס ציטוט מתוך עיתון הפועל הצעיר מטבת תרס"ח:

    "שתי מפלגות: אחת היתה בעד הגדלת הסטיפנדיום והשנייה בעד ייסוד אינטרנט". גדול.


    אני בסדר!
    יונה ברטל (או בר-טל? תלוי בעיתון), סמנ"כלית בית הנשיא שהואשמה אתמול בידיעות שאחייניתה עיצבה את בית הנשיא, מכחישה את הדברים לליידי גלובס. איפה מכחישה? איך? לא ברור. אולי בעיתון המודפס. בתקציר המופיע באתר אי אפשר לראות הכחשה המתייחסת לגוף הטענה. כלומר לטענה גופה.


    אייקוני אופנה

    עוד לא גמרנו לטאטא את השיער של נינט מרצפת חדר העריכה של התקשורת, והנה טלטלה נוספת בעולם האופנה: יאיר לפיד, האיש, הטי השחורה והשריר, עולה על מדי א' ועובר לחליפה לקראת כניסתו להיכל הממלכתי של חדשות ערוץ 2. איך תימצא אחת המתאימה לקיבורת הזרוע? לא ברור, והאם ערכית ומעשית אפשר להשוות בין שני המהלכים, תפירת החליפה או גז המחלפות?


    חשיפה

    אפרופו כל ההתערטלויות של השבוע האחרון, כתב אורי אורבך
    דברים שאני מתחברת אליהם מאוד.


    בלוגלנד
    מה אוכלים תינוקות?


    יאיר מלחצ חברתי מתעצבן על כותרת מעריב מאתמול, "למה אתם מחכים?"


    קורעים בקפה

    בשבת שבתנו כמה שעות וגם הבוקר אי אפשר לעשות פעולות מסוימות, למשל לקרוא מיילים פנימיים. נניח שהסקופ של השבוע נמצא במייל הקפה שלי הבוקר? טאף לאק. יצטרך להמתין עד לשדרוגי ותיקוני שני בבוקר.


    לחם עבודה

    בהעולם הבוקר מחפשים מגישי פינות רעננים וכיפיים מכל התחומים.

    נשמח להצעות.

    kerenp@reshet.tv

     

    מ-1 בינואר ייצא המארקר כעיתון נפרד מהארץ. אומר למעשה שהגיד האחרון המחבר בין השניים ינותק.

     

    ישראל היום חוגג 100 גיליונות. איך אני יודעת? כי הוא חוגג לעצמו: זה הגג הראשי בשער העיתון היום. ומה חוץ מזה? כלום, שום אזכור נוסף.

     

    מרב בטיטו עברה מסופשבוע ל-7 ימים. עכשיו תוכל להתרועע עם דנה ספקטור, עמיתתה לבנות, גם במזנון של לילי (אממ, היא עוד שם?) או לקפוץ לעזריאלי בצוותא.

     

    בירנית גורן תהיה עורכת נרג'. למה מי שזה מקרוב באו לא זוכרים את שמה? מאחר שבשנים האחרונות ערכה אתר אינטרנט באנגליה. גורן מכירה את דורותי מעברם הירושלמי בכל העיר.


    מח' הגהה

    24, שער, אתמול: אודישין (טעות הקלדה שאל לה להופיע בשער), כלומר אודישן, לתוהים.

     

    במארקר של אתמול, מופיעה כתבה על כרומטיס, ובעמוד השלישי שלה תמונה גדולה של חבורה עולצת - גברברונים בבגדי ים. מי בתמונה, למה היא שייכת? לעולם לא נדע, כי אין כיתוב.


    VTV
    מרוב תעלולי הקרחת לא היה כמעט מי שיכתוב על הסרט על אורלי קסטל בלום בערוץ 8.

    מזל שיש הארץ.

    ועוד תוכנית שנפלה על המזבח: לא לפני הילדים, תוכנית מערכונים נטולת יחצ בערוץ 10.

    ולדי דבוייריס, כוכב אצבעות חלק א' כיכב גם בטלוויזיה בימים האחרונים, ולהלן התרשמותו. גם הוא, כמוני, התפעל מההפקה של ערוץ 1 (ר' הופעתי בגלובוס).

    "במוצ"ש) שודר בחדשות ערוץ 2  אייטם אודות העיריות העושקות את התושבים בדוחות חניה, ושם הופעתי כנציג הציבור החונה בקמפוס עין-כרם.

    בראשון הופעתי בערוץ 1, במבט לכסף, מול ד"ר רוני אלנבלום מוועד הסגל האקדמי הבכיר, בניסיון להתנגד קצת (בעדינות, בעדינות) לשביתת המרצים.

    ההופעה בערוץ 1 הייתה יותר טובה, ובכלל אני מוכרח לומר סחתיין להפקה שלהם, נטולת הפוזה והמתוקתקת להפליא (וזה בניגוד לערוץ 2, שכל פעם יש להם אילוצים אחרים)".

     

    מתי נתנשק - הסדרה של דלית קהן, הערב בתשע, ב-10.


    צרורות בכותרות

    ח"ח לכותרת "סיטי סיטי בנג בנג" (המארקר אתמול על סיטי בנק).

     

    שתי כותרות מעוררות השראה:
    "מי קונה דירה ב-20 מיליון דולר?" (הפניה בשער הארץ למארקר)
    "מי נמצא במקלטי הפליטים בתל אביב" (כות' ע' 9 הארץ)


    לפני פיזור
    888%%%###::: פפפ. אין לי מה לומר.

     

    vlvtunderground@gmail.com

    addthis
    דרג את התוכן:
    2
    מומלץלא מומלץ

    תגובות

    רותם43
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רותם43 ‏24/12/07 07:23:

     בהארץ הבוקר: אולמרט למשפחת שליט - אין התקדמות

    ובגל"ץ הבוקר: שליט צפוי להשתחרר בקרוב. עיסקה מתגבשת...ישראל תשחרר...

    וכו'.

    הנושא כל כך נפיץ ורגיש, וכל כך הרבה ספינים נעשים סביבו חדשות לבקרים.

    עם זאת, כל סיבה, כמעט, להשאיר את הנושא במקום גבוה על סדר היום, כשרה בעיני.

     

    רותם43
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רותם43 ‏24/12/07 07:27:

    ועוד עדכון, בענין יונה ברטל:

    בידיעות הבוקר:

    בית הנשיא: הוקפאה ההתקשרות עם אחיינית הסמנכ"לית.

    כפי שאנחנו יודעים המידע לא מוחלט, תלוי איפה קוראים אותו.

    חנה בית הלחמי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חנה בית הלחמי ‏24/12/07 07:30:

    לטענה גופה


    במקור זה "לטענה גופא" במלרע. ה- א' בסוף מקורה בארמית. במרוצת השנים "עברתנו" את זה ל"גופה", כמו קופסה, סדנה וכיו"ב. אני אישית משתדלת להשתמשב- א'. זה יותר עברית-עם-נשמה בעיני.

    חנה בית הלחמי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חנה בית הלחמי ‏24/12/07 07:32:
    והמילה שלא הבנתי - אלונטין?
    רותם43
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רותם43 ‏24/12/07 07:45:

     

    צטט: חנה בית הלחמי 2007-12-24 07:32:55

    והמילה שלא הבנתי - אלונטין?

    אלונטית - כך במקור, אגב,  - מגבת.

    ארול
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ארול ‏24/12/07 08:50:

    העברית - אלו הרגעים בהם אני קצת מרוצה שעד התיכון למדתי במערכת החינוך הדתית.

     

    האינטרנט - ראיתי בזמנו את הגליון הזה (לא בתרס"ח, כן?), אם אני לא טועה המילה אינטרנט (פתח ב-נ') היתה הצעה לקרוא כך לפנימיה של ביה"ס הריאלי. חיפה רולז!

     

    נינט - מתי כבר יצאו הדובים מהיער ויטרפו מישהו?

    עינת מירון
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עינת מירון ‏24/12/07 09:32:

    וילווט מצחיק למדיי הבוקר בתוכנית הבוקר של רשת.

    שוורץ מראה את הסינק של הקשיש שזכה בהגרלת הלוטו הספרדית.

    בערוץ 10 - "אתן לכל אחד מילדיי 10 מיליון יורו. עם אחד אני מסוכסך, אם יבקש סליחה יקבל".

    בערוץ 2 - "אחלק את זכייתי ב60K יורו בין 3 ילדיי. אחד מסוכסך איתי, אתחנן בפניו שיסלח לי".

     

    פשוט ענק.

    עינת מירון
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עינת מירון ‏24/12/07 09:33:
    אגב המארקר הנפרד.. 120 ש"ח לעיתון הכלכלי מחיר המנוי. הרבה פחות יקר מהגלובס, שנוא נפשו. איפה המיצוב, איפה?
    carmina
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    carmina ‏24/12/07 09:35:

     בירנית גורן תהיה עורכת נרג'. למה מי שזה מקרוב באו לא זוכרים את שמה? מאחר שבשנים האחרונות ערכה אתר אינטרנט באנגליה. גורן מכירה את דורותי מעברם הירושלמי בכל העיר

     

    גורן היא מי שהיתה אחראית על התחקיר המפוקפק על נתניהו ב'כל העיר '. כך זכרתי, ובדיקתי העלתה גם  שיש בעברה תחקיר על עופר נמרודי שהביא לתביעת דיבה, שהסתיימה בפשרה.

    יוסיפון המקורי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יוסיפון המקורי ‏24/12/07 10:16:

    עוד לסקירת העיתונות היומית - ברנע המתנבא

    בעמוד המאמרים של ידיעות אחרונות נחום ברנע מספר על האלוף שטרן שלפני שבועות אחדים "עצר במעבר חציה" בדרך בגין בת"א וגבר בכיפה סרוגה שמאחוריו נגררת אשתו ההרה ירק לכיוונו.

    ברנע מתאר את היריקה בצורה מבחילה וגם מציג מספר אפשרויות לסיבת היריקה:  

    • מחאה כנגד מאבקו של שטרן בישיבות ההסדר
    • מחאה כנגד חלקו של שטרן בהתנתקות
    • מחאה כנגד הכשל במלחמת לבנון השניה
    • או הבעת דיעה כוללת על הצבא ועל השירות בו.

    על כל פנים לברנע ברור "היריקה לא היתה מקרית: הרוק היה המסר".

     

    יש לי היכרות טובה מאד עם אותו הולך רגל בכיפה סרוגה שירק לפני המכונית, היכרות אינטימית מאד: אנחנו הולכים לישון באותה המיטה, מתקלחים ביחד ואפילו חולקים את אותו הגוף ומחשבות.

    מאחר ויש בידי את הפרטים על היריקה אני שמח להעביר אותם אל ברנע:

    1.  שטרן לא "עצר במעבר חציה" כדי לגמול איתנו חסד נדיר ולאפשר לנו לחצות כפי שאולי היה יכול להשתמע מהמאמר של ברנע. שטרן פשוט עצר ברמזור אדום.
    2. "היריקה לא היתה מקרית" אך גם לא היה בה מסר מיוחד אל שטרן. היריקה הייתה בשל כך שהייתי מצונן באותו היום וכמעט נחנקתי מהליחה. השתדלתי גם לעשות אותה בצינעה המירבית שיכלתי באותה השניה.
    3. אגב, אשתי באמת השמינה מעט לאחרונה, אך היא לא בהריון. תודה לברנע על האיחולים.

    מעניין, באמת הצלחתי להבחין בשטרן אך את ברנע לא ראיתי במקום. מאחר וכתבנו באותו העיתון ועבדנו באותה מערכת ויצא לי להיתקל בו כמה פעמים אני מניח שאזהה אותו גם אם לא ידרוך לי על הרגל (כפי שפעם קרה). האם יכול להיות שהאלוף דיווח לברנע על תקרית מעבר החציה וניפק לו את הפרשנות?
    יוסיפון המקורי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יוסיפון המקורי ‏24/12/07 10:29:

     אחרי שסיימתי לכתוב את התגובה הנ"ל, נזכרתי שאני בעצם יכול לכתוב אותה כפוסט בבלוג משלי. זה אולי גם ייתן מענה לכל הלחצנים שדורשים "אתה חייב לפתוח בלוג".

    אז פתחתי בלוג, קראתי לו "במשעולים", והעתקתי  את הטקסט של התגובה הנ"ל לפוסט הראשון שכתבתי מעולם.

    ג'ונה בוטלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ג'ונה בוטלי ‏24/12/07 11:34:

     

    צטט: יוסיפון המקורי 2007-12-24 10:16:36

    עוד לסקירת העיתונות היומית - ברנע המתנבא

    מעניין, באמת הצלחתי להבחין בשטרן אך את ברנע לא ראיתי במקום. מאחר וכתבנו באותו העיתון ועבדנו באותה מערכת ויצא לי להיתקל בו כמה פעמים אני מניח שאזהה אותו גם אם לא ידרוך לי על הרגל (כפי שפעם קרה). האם יכול להיות שהאלוף דיווח לברנע על תקרית מעבר החציה וניפק לו את הפרשנות?

    איזה סיפור דוחה.

     

    תשמח שפירגנו לך שאתה לא סתם מהמגעילים האלה שיורקים ברחוב. לפחות האמינו שיש לך אידיאולוגיה.

     

    נשמע לי גם קצת מיתמם, כל העסק. לא יודעת. בקיצור, טו מאצ' אינפורמיישן

    twister
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    twister ‏24/12/07 11:48:

     

    הנה, נמצאה כבר חליפה ליאיר  לפיד. את יכולה לנוח.

     

    http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/674/807.html

    sleepy strange
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    sleepy strange ‏24/12/07 12:08:

     

    בכנסיה ברחוב לבנדה

     32

    בתל אביב, המשמשת גם כמקלט לפליטים, יש צורך דחוף
    בשמיכות ומזרנים כרגע יש שם כרגע

     45

    ני אדם ולכעשרים אין שמיכות ומזרנים.


    איך מגיעים?
    עולים לקומה שניה, ומגיעים לדלת במצבע תכלת, עליה לוח מזהב.
    אפשר לתאם בטלפון עם ג'רמיה

     0545854336

    כל אחד יכול לעשות משהו קטן למענם.


    יש שם נשים וגברים צעירים שזקוקים
    לנעלים ומעילים

     

    הם מתכסים שלושה אנשים בשמיכה אחת וקר להם ושהם
    אוכלים , לפעמים במשך כל היום, רק פרוסות לחם.

    ניתן לתמוך קצת בתזונה שלהם :
    הם זקוקים ל :
    מזון יבש: הרבה אורז, קטניות (הרבה פול, וגם חומוס, עדשים - לא כתומים,
    שעועית) וגם פסטה, שמן, סוכר, קמח
    ירקות ופירות עמידים : בצל, שום, תפוח אדמה, בטטה, פירות הדר, בננות, תפוחי עץ
    שימורים: (לאלו שבמקלטים בהם לא ניתן לבשל) - לוף (מאוד ביקשו, אוהבים
    בשר וחסר להם מאוד)טונה,סרדינים ושימורי קטניות (פול, חומוס, שעועית ברסק
    עגבניות וכד'), שימורי ירקות (תירס, אפונה, אפונה וגזר), מלפפונים
    חמוצים/זיתים
    מזון תינוקות - גרבר ודומיו (בעיקר בטעם תפוח עץ-בננה), מטרנה לגיל שנה
    עד שלוש, חלב עמיד. דרושים גם טיטולים .

    אנשים שרוצים לעזור יכולים גם להתקשר לעדי

     054-4415945

    יוסיפון המקורי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יוסיפון המקורי ‏24/12/07 14:21:

     

    צטט: ג'ונה בוטלי 2007-12-24 11:34:52

     

    איזה סיפור דוחה.

     

    נשמע לי גם קצת מיתמם, כל העסק. לא יודעת. בקיצור, טו מאצ' אינפורמיישן

     אכן סיפור דוחה, אני מתפלא על ברנע שבחר בסיפור דוחה שכזה לפתוח איתו מאמר שבכלל לא קשור לסיפור.

    או שאולי הוא חשב שהדחיה תכין אותך לקריאה...

    אם זה  "טו מאצ' אינפורמיישן" את מוזמנת לקרוא עוד הרבה יותר מידי אינפורמציה בנושא אלופים ושיחותיהם עם עיתונאים בתגובות לפוסט שלי. הפעם בלי תיאורים גראפיים של אנשים מצוננים.

    rikyc
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    rikyc ‏24/12/07 15:21:

    תראו, כל הדיונים במקומם, אבל אי אפשר עם הקפה הזה יותר.

    פשוט מתסכל מה שקורה פה לאחרונה. הנפילות האלו. מעכיר את האצבעות.

     

    jero-nimo
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jero-nimo ‏24/12/07 15:23:

    האנקדוטה עם ה"בני תשחורת" היא קאלט! צוחק

    jero-nimo
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    jero-nimo ‏24/12/07 15:24:

     

    צטט: rikyc 2007-12-24 15:21:38

    תראו, כל הדיונים במקומם, אבל אי אפשר עם הקפה הזה יותר.

    פשוט מתסכל מה שקורה פה לאחרונה. הנפילות האלו. מעכיר את האצבעות.

     

     

    אשכרה. כתבתי פוסט והצלחתי להעלות אותו רק לאחר שעה ארוכה. לא כיף. עצוב

    דונה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    דונה ‏24/12/07 17:00:

    מחכה לפרק הראשון של " מתי נתנשק"...

    בתקווה שהסדרה תתן פייט אמיתי...

    יואב צח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יואב צח ‏24/12/07 17:26:

    ולוט יקרה,

     

    עוד ב3/12 כששאון תותחי  אנאפוליס רעם באויר,

       כשאנאפוליס עמד ב"ראש שמחתנו"

      זעקתי בדיון שלי אנאפולי- ומה עם השבויים,

       הנושא צריך להידשרש כל הזמן, בייחוד על רקע" תדע כל אם"!!!

           שלצערנו,  בקרב במלחמה, על הגבול-  במישור הצבאי!

     

       במישור המדיני, המודיעיני והקיומי- כ ש ל נ ו!

     

    הזילות ביחס לחיי אדם, מקוממים.

    הנה , הנה, הנה   -  חלוץ קיבל אות חגיגי, על זכויותיו,  כן ז כ ו י ו ת י ו,

      במלחמת לבנון השניה.

       וגם גבי אשכנזי.

     

     

     ע ו ד    א   ל   ה         נ   ס    פ    י   ם!

    ע    ו    ד      א   ל    ה         נ     ו    פ   ל     י    ם                ב        ש        ב        י!

      

       ע   ו    ד               א       ל        ה         נ     ע     ש   י     ם          נ    כ   י   ם!!!!

     

     

     

         ו    א   ל    ה       ה   א   ח    ר   א     י   ם  -        מ   ק   ב   ל   י    ם         א   ו   ת   ו    ת,

     

                 גם אתמול ציינתי שיש מרי ביטחון רבים,

       אבל מציל שבויים אחד, א י י ן....

     

        את צודקת בזעקתך, השבר שבר,

        אבל מי יתקן את מה שנשבר???

         יואב צח

           צועק

           

    גלעד סרי לוי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גלעד סרי לוי ‏24/12/07 18:30:

     

    צטט:

     

     

    במארקר של אתמול, מופיעה כתבה על כרומטיס, ובעמוד השלישי שלה תמונה גדולה של חבורה עולצת - גברברונים בבגדי ים. מי בתמונה, למה היא שייכת? לעולם לא נדע, כי אין כיתוב

     

     

    התמונה בבגדי ים היא עובדי כרומטיס חוגגים את מכירת החברה. התמונה הפכה לאיקון המסמל את הבועה. (כרומטיס, כזכור נמכרה בסכום עתק ואחר כך נסגרה). אולי בגלל זה חשבו שם שלא צריך לכתוב מה זה ומי זה.

     

    ואולי סתם שכחו

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 18:58:

     

    צטט: רותם43 2007-12-24 07:23:05

     בהארץ הבוקר: אולמרט למשפחת שליט - אין התקדמות

    ובגל"ץ הבוקר: שליט צפוי להשתחרר בקרוב. עיסקה מתגבשת...ישראל תשחרר...

    וכו'.

    הנושא כל כך נפיץ ורגיש, וכל כך הרבה ספינים נעשים סביבו חדשות לבקרים.

    עם זאת, כל סיבה, כמעט, להשאיר את הנושא במקום גבוה על סדר היום, כשרה בעיני.

    כן, אבל איך מחסלים את ההתקדמות, התגבשות, חשש לחייו וכל זה, שמשתנים חמש פעמים ביום?

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 18:59:

     

    צטט: רותם43 2007-12-24 07:27:06

    ועוד עדכון, בענין יונה ברטל:

    בידיעות הבוקר:

    בית הנשיא: הוקפאה ההתקשרות עם אחיינית הסמנכ"לית.

    כפי שאנחנו יודעים המידע לא מוחלט, תלוי איפה קוראים אותו.

    שוּר בּרור.

    יוסיפון המקורי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יוסיפון המקורי ‏24/12/07 20:50:

    אני עדיין מרגיש מבוכה מסויימת כשאני כותב דוגמא, סדנא, גירסא וכו'.

    אך משתדל להקפיד על כך.

    המבוכה רק מתגברת אם מישהו מתקן אותי ודורש שאכתוב גירסה וכן הלאה. 

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:28:

     

    צטט: qanunji 2007-12-24 08:50:19

    העברית - אלו הרגעים בהם אני קצת מרוצה שעד התיכון למדתי במערכת החינוך הדתית.

    היי היי, לא ללכלך, אני לא למדתי במערכת החינוך הדתית!

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:29:

     

    צטט: עינת מירון 2007-12-24 09:32:18

    וילווט מצחיק למדיי הבוקר בתוכנית הבוקר של רשת.

    שוורץ מראה את הסינק של הקשיש שזכה בהגרלת הלוטו הספרדית.

    בערוץ 10 - "אתן לכל אחד מילדיי 10 מיליון יורו. עם אחד אני מסוכסך, אם יבקש סליחה יקבל".

    בערוץ 2 - "אחלק את זכייתי ב60K יורו בין 3 ילדיי. אחד מסוכסך איתי, אתחנן בפניו שיסלח לי".

    פשוט ענק.

    אכן מצחיק הוא וילווט זה.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:30:

     

    צטט: עינת מירון 2007-12-24 09:33:52

    אגב המארקר הנפרד.. 120 ש"ח לעיתון הכלכלי מחיר המנוי. הרבה פחות יקר מהגלובס, שנוא נפשו. איפה המיצוב, איפה?

    מזתומרת, זול זה רע? לא בהכרח.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:31:

     

    צטט: carmina 2007-12-24 09:35:37

    בירנית גורן תהיה עורכת נרג'. למה מי שזה מקרוב באו לא זוכרים את שמה? מאחר שבשנים האחרונות ערכה אתר אינטרנט באנגליה. גורן מכירה את דורותי מעברם הירושלמי בכל העיר

    גורן היא מי שהיתה אחראית על התחקיר המפוקפק על נתניהו ב'כל העיר '. כך זכרתי, ובדיקתי העלתה גם  שיש בעברה תחקיר על עופר נמרודי שהביא לתביעת דיבה, שהסתיימה בפשרה.

    ועכשיו הסולחה?

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:32:

     

    צטט: יוסיפון המקורי 2007-12-24 10:29:28

     אחרי שסיימתי לכתוב את התגובה הנ"ל, נזכרתי שאני בעצם יכול לכתוב אותה כפוסט בבלוג משלי. זה אולי גם ייתן מענה לכל הלחצנים שדורשים "אתה חייב לפתוח בלוג".

    אז פתחתי בלוג, קראתי לו "במשעולים", והעתקתי  את הטקסט של התגובה הנ"ל לפוסט הראשון שכתבתי מעולם.

    אמממ, אממממ :)

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:33:

     

    צטט: ג'ונה בוטלי 2007-12-24 11:34:52

     

    צטט: יוסיפון המקורי 2007-12-24 10:16:36

    עוד לסקירת העיתונות היומית - ברנע המתנבא

    מעניין, באמת הצלחתי להבחין בשטרן אך את ברנע לא ראיתי במקום. מאחר וכתבנו באותו העיתון ועבדנו באותה מערכת ויצא לי להיתקל בו כמה פעמים אני מניח שאזהה אותו גם אם לא ידרוך לי על הרגל (כפי שפעם קרה). האם יכול להיות שהאלוף דיווח לברנע על תקרית מעבר החציה וניפק לו את הפרשנות?

    איזה סיפור דוחה.

    תשמח שפירגנו לך שאתה לא סתם מהמגעילים האלה שיורקים ברחוב. לפחות האמינו שיש לך אידיאולוגיה.

    נשמע לי גם קצת מיתמם, כל העסק. לא יודעת. בקיצור, טו מאצ' אינפורמיישן

    :)

    ארול
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ארול ‏24/12/07 23:34:

     

    צטט: velvet 2007-12-24 23:28:58

     

    צטט: qanunji 2007-12-24 08:50:19

    העברית - אלו הרגעים בהם אני קצת מרוצה שעד התיכון למדתי במערכת החינוך הדתית.

    היי היי, לא ללכלך, אני לא למדתי במערכת החינוך הדתית!

    נו, אז יצאת בסדר כנראה...

    ברצינות, שאני משווה בין העברית שלי ושל בני מחזורי לבין כאלה שלמדו בממלכתי, ההבדל הוא שמיים וארץ.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:37:

     

    צטט: rikyc 2007-12-24 15:21:38

    תראו, כל הדיונים במקומם, אבל אי אפשר עם הקפה הזה יותר.

    פשוט מתסכל מה שקורה פה לאחרונה. הנפילות האלו. מעכיר את האצבעות.

    מעכיר, מבאס, מציק, מטריד, מה שאת רק רוצה.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:38:

     

    צטט: jero-nimo 2007-12-24 15:23:28

    האנקדוטה עם ה"בני תשחורת" היא קאלט! צוחק

    כן, כל פעם שאני נזכרת בזה אני לא מאמינה מחדש :)

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:39:

     

    צטט: jero-nimo 2007-12-24 15:24:30

    צטט: rikyc 2007-12-24 15:21:38

    תראו, כל הדיונים במקומם, אבל אי אפשר עם הקפה הזה יותר.

    פשוט מתסכל מה שקורה פה לאחרונה. הנפילות האלו. מעכיר את האצבעות.

    אשכרה. כתבתי פוסט והצלחתי להעלות אותו רק לאחר שעה ארוכה. לא כיף. עצוב

    אההההההה. :(

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:39:

     

    צטט: דונה 2007-12-24 17:00:07

    מחכה לפרק הראשון של " מתי נתנשק"...

    בתקווה שהסדרה תתן פייט אמיתי...

    דווחי דווחי.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:40:

     

    צטט: יואב צח 2007-12-24 17:26:53

        את צודקת בזעקתך, השבר שבר,

        אבל מי יתקן את מה שנשבר???

         יואב צח

           צועק

     

    לא יודעת אם אפשר לתקן את מה שנשבר ו/או אם יש מי ש.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏24/12/07 23:42:

     

    צטט: גלעד סרי לוי 2007-12-24 18:30:46

    התמונה בבגדי ים היא עובדי כרומטיס חוגגים את מכירת החברה. התמונה הפכה לאיקון המסמל את הבועה. (כרומטיס, כזכור נמכרה בסכום עתק ואחר כך נסגרה). אולי בגלל זה חשבו שם שלא צריך לכתוב מה זה ומי זה.

    ואולי סתם שכחו

    הכל טוב ויפה, אבל אין תצלום (בעיתון) בלי כיתוב. זה חוק ברזל.

    אסתר המגמרת
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אסתר המגמרת ‏25/12/07 01:21:

    את מעניינת מאוד.

    גולדמונד
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גולדמונד ‏25/12/07 02:34:

    1. העברית שפה מתפתחת, ביטויים באים והולכים וחבל לבזבז את הדמעות על העברית של פעם שהייתה ואיננה. "קש וגבבה" קצת נשמע... ארכאי, בואי נאמר.ומבטי התדהמה של הנוכחים אינם מעידים על חוסר הבנה כי אם על פליאה בשל השימוש במושג ועוד ע"י עלמה צעירה שכמוך.

     

    אפשר לנסות:

    "בולשיט", "זין בעין", "זיוני-שכל", "זובי", "למה מי הם בכלל?".

     

    2. לא מצאתי את אותך במבט לכסף. איפה זאת בלאט?

     

    3. מגיב מוכשר בטור של אורי אורבך בויינט (תגובה מספר 2). לראות ולא להאמין.  

     

    4. הכותרת המעצבנת ביותר בידיעות אחרונות של יום שלישי:

     

    ויל סמית:"היטלר היה אדם טוב"

     גוף האייטם: מה שהיטלר עשה, היה בעיניו טוב.

    אויי ואיי, כולם שונאים אותנו.

     

    ארול
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ארול ‏25/12/07 02:47:

     

    צטט: גולדמונד 2007-12-25 02:34:24

    1. העברית שפה מתפתחת, ביטויים באים והולכים וחבל לבזבז את הדמעות על העברית של פעם שהייתה ואיננה.

     

    3. מגיב מוכשר בטור של אורי אורבך בויינט (תגובה מספר 2). לראות ולא להאמין.  

     

    מוכשר מאד, אבל מי שאינו יודע ח"ן ועברית, לא יבין שם מילה.

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏25/12/07 05:29:

     

    צטט: אסתר המגמרת 2007-12-25 01:21:23

    את מעניינת מאוד.

    גם את!

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏25/12/07 05:35:

     

    צטט: גולדמונד 2007-12-25 02:34:24

    1. העברית שפה מתפתחת, ביטויים באים והולכים וחבל לבזבז את הדמעות על העברית של פעם שהייתה ואיננה. "קש וגבבה" קצת נשמע... ארכאי, בואי נאמר.ומבטי התדהמה של הנוכחים אינם מעידים על חוסר הבנה כי אם על פליאה בשל השימוש במושג ועוד ע"י עלמה צעירה שכמוך.

    אפשר לנסות:

    "בולשיט", "זין בעין", "זיוני-שכל", "זובי", "למה מי הם בכלל?".

    את זה אני משאירה לך. הביטוי לא נשלח לחלל אאוט אוף נו וור, אלא בא להסביר למה היו מי שנעלבו מהביטוי לתגבב. אם אתה לא יודע מה זה קש וגבבה אתה לא יכול להיעלב. ומה לעשות, אני עדיין מוצאת את "זובי" פחות חינני. כמו גם את הביטוי המאוס "בלאט". זה כן טוב, וקש וגבבה לא? אין מצב.

    2. לא מצאתי את אותך במבט לכסף. איפה זאת בלאט?
    אותי? כלומר את אותי?
    ולדוס מופיע שם, ככתוב במפורש בפוסט, אבל הנוער של היום לא יודע לקרוא טקסטים ;)
    בלאט

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏25/12/07 05:36:

     

    צטט: qanunji 2007-12-25 02:47:02

     

    צטט: גולדמונד 2007-12-25 02:34:24

    1. העברית שפה מתפתחת, ביטויים באים והולכים וחבל לבזבז את הדמעות על העברית של פעם שהייתה ואיננה.

    3. מגיב מוכשר בטור של אורי אורבך בויינט (תגובה מספר 2). לראות ולא להאמין.  

    מוכשר מאד, אבל מי שאינו יודע ח"ן ועברית, לא יבין שם מילה.

    LOL, מצוין :)

    velvet
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    velvet ‏25/12/07 05:50:

     

    צטט: יוסיפון המקורי 2007-12-24 20:50:29

    אני עדיין מרגיש מבוכה מסויימת כשאני כותב דוגמא, סדנא, גירסא וכו'.

    אך משתדל להקפיד על כך.

    המבוכה רק מתגברת אם מישהו מתקן אותי ודורש שאכתוב גירסה וכן הלאה. 

    אל תהיה נבוך, אבל כאמור עוברתו להן מילים רבות, אף שאתה מקפיד על גרסה דינקותא.

    עינת מירון
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עינת מירון ‏25/12/07 08:07:

     

    צטט: velvet 2007-12-24 23:30:24

     

    צטט: עינת מירון 2007-12-24 09:33:52

    אגב המארקר הנפרד.. 120 ש"ח לעיתון הכלכלי מחיר המנוי. הרבה פחות יקר מהגלובס, שנוא נפשו. איפה המיצוב, איפה?

    מזתומרת, זול זה רע? לא בהכרח.

     

    ח"ח רע, אבל כשמתעסקים בענייני מיצוב, אי אפשר שלא לחשוב על הפער במחירים בין הדב והתוכי.. (תוכי היה בפרסומת של גלובס, לא?)

    רותם43
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רותם43 ‏25/12/07 08:18:

     

    צטט: velvet 2007-12-24 18:58:35

     

    צטט: רותם43 2007-12-24 07:23:05

     בהארץ הבוקר: אולמרט למשפחת שליט - אין התקדמות

    ובגל"ץ הבוקר: שליט צפוי להשתחרר בקרוב. עיסקה מתגבשת...ישראל תשחרר...

    וכו'.

    הנושא כל כך נפיץ ורגיש, וכל כך הרבה ספינים נעשים סביבו חדשות לבקרים.

    עם זאת, כל סיבה, כמעט, להשאיר את הנושא במקום גבוה על סדר היום, כשרה בעיני.

    כן, אבל איך מחסלים את ההתקדמות, התגבשות, חשש לחייו וכל זה, שמשתנים חמש פעמים ביום?

    מתייחסים לנושא בזהירות, בוחנים היטב מה מפרסמים, ומסתמכים על מקורות הכי אמינים שאפשר (בעיני המפרסם, כמובן).

    twister
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    twister ‏25/12/07 13:15:

     

    צטט: גולדמונד 2007-12-25 02:34:24

    14. הכותרת המעצבנת ביותר בידיעות אחרונות של יום שלישי:

     

    ויל סמית:"היטלר היה אדם טוב"

     גוף האייטם: מה שהיטלר עשה, היה בעיניו טוב.

    אויי ואיי, כולם שונאים אותנו.

     

     

    מעניין לי את הגבה השמאלית מה חושב וויל סמית' על היטלר.

    עוד יותר מעניינת מזה - התופעה הזו, שבה 'העיתון הגדול במדינה' מתנהג כמו היהודון הרדוף (תמיד משתלם).

    וויל סמית' אמר!

    ביג פאקינג דיל!

    כשהוא ישב באו"ם, אני אתחיל לדאוג. עד אז, זה לא בדיוק מצדיק חצי עמוד בצורת ידיעה מרכזית, ויסלחו לי קובעי סדרי העדיפויות של מר מוזס.

     

     

    גולדמונד
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גולדמונד ‏25/12/07 14:38:

     

    צטט: twister 2007-12-25 13:15:50

     

    צטט: גולדמונד 2007-12-25 02:34:24

    14. הכותרת המעצבנת ביותר בידיעות אחרונות של יום שלישי:

     

    ויל סמית:"היטלר היה אדם טוב"

    גוף האייטם: מה שהיטלר עשה, היה בעיניו טוב.

    אויי ואיי, כולם שונאים אותנו.

     

     

    מעניין לי את הגבה השמאלית מה חושב וויל סמית' על היטלר.

    עוד יותר מעניינת מזה - התופעה הזו, שבה 'העיתון הגדול במדינה' מתנהג כמו היהודון הרדוף (תמיד משתלם).

    וויל סמית' אמר!

    ביג פאקינג דיל!

    כשהוא ישב באו"ם, אני אתחיל לדאוג. עד אז, זה לא בדיוק מצדיק חצי עמוד בצורת ידיעה מרכזית, ויסלחו לי קובעי סדרי העדיפויות של מר מוזס.

     

     

     מה שמעצבן הוא לא ההגזמה הפראית, אלא פשוט ההוצאה מהקשר. הכותרת הוגשה כציטוט, עם מרכאות. לו הייתי וויל סמית', הייתי תובע את העיתון הישראלי הבזוי.

     

    תופעת היהודון הרדוף מקבעת אותי בנישת "היהודי השונא את עצמו" (self hating jew, יש תרגום למושג בכלל?). אנחנו פשוט חבורה של חולי-נפש.

     

    אה, וגם הייתי מצפ'ר את עצמי באיזו מסעדה טובה, כי אין לי גרוש על התחת ולוויל סמית' יש בטח המון.

     

     

    twister
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    twister ‏25/12/07 14:48:

     

    צטט: גולדמונד 2007-12-25 14:38:39

     

     מה שמעצבן הוא לא ההגזמה הפראית, אלא פשוט ההוצאה מהקשר. הכותרת הוגשה כציטוט, עם מרכאות. לו הייתי וויל סמית', הייתי תובע את העיתון הישראלי הבזוי.

     

    תופעת היהודון הרדוף מקבעת אותי בנישת "היהודי השונא את עצמו" (self hating jew, יש תרגום למושג בכלל?). אנחנו פשוט חבורה של חולי-נפש.

     

    אה, וגם הייתי מצפ'ר את עצמי באיזו מסעדה טובה, כי אין לי גרוש על התחת ולוויל סמית' יש בטח המון.

     

     

     

    ברור שהוצאו מהקשרם, אחרת איך תהיה כותרת מושכת עיניים?

    לא חשוב מה אמר, לא חשוב באיזו קונוטציה, לא חשוב.... העיקר, "היטלר" ו- "טוב" נאמר איפושהו וע"י מישהו באותו פרק זמן של חצי שעה? כבר יעשו מזה מטעמים באיזה עיתון בארץ היהודים. נורא אינטילגנטי.

    המיומי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    המיומי ‏2/9/09 15:02:

    צטט: ארול 2007-12-24 08:50:19

    העברית - אלו הרגעים בהם אני קצת מרוצה שעד התיכון למדתי במערכת החינוך הדתית.

     

    האינטרנט - ראיתי בזמנו את הגליון הזה (לא בתרס"ח, כן?), אם אני לא טועה המילה אינטרנט (פתח ב-נ') היתה הצעה לקרוא כך לפנימיה של ביה"ס הריאלי. חיפה רולז!

     

    נינט - מתי כבר יצאו הדובים מהיער ויטרפו מישהו?

     זה לא אינטרנט אלא intrnat ולכן המילה פנימייה

    חנון מצוי נבוך

     

    פרופיל

    velvet

    velvet

    דבורית שרגל, מלידה.
    מדפדפת בעיתונים וכל יום מופתעת מחדש.
    מרצה על בלוגים, על עיתונים ועל velvet.

    כתבתי וערכתי ביותר מדי מוספים ומגזינים - מ"חדשות" דרך "עיתון תל אביב", "ז...

    רסיסי מידע

    תכנים שיתווספו לעמוד זה יופיעו ישירות כהודעות דואר, בעמוד האישי שלך או בקורא RSS חיצוני, על פי בחירתך.
    RSS בלוגRSS תגובות