כותרות TheMarker >>

    ברוכים הבאים לרשת החברתית TheMarker Café

    כדי להגיב לתכנים המופיעים באתר או לפתוח בו עמוד אישי, נבקש ממך לעבור תהליך הרשמה קצר.

    ההצטרפות לאתר תחבר אותך לעשרות אלפי חברים שגולשים בו מדי יום. לאחר תהליך הרשמה קצר, ניתן להזמין לאתר חברים שלך ולפגוש אנשים חדשים מכל הארץ, בכל הגילאים ומכל תחומי העיסוק.

    אנחנו מזמינים אותך להקים דף אישי ברשת האינטרנט. בדף זה ניתן לספר על עצמך, לכתוב בלוג (יומן רשת) ולהוסיף תמונות וסרטי וידאו. זו הדרך לבטא את עצמך, לקדם רעיונות עסקיים או חברתיים, ואפילו להיחשף למעסיקים פוטנציאליים.

    זה המקום לכתוב ולהשתתף בעשרות קהילות בנושאי כלכלה, אקטואליה, עסקים, תרבות ופנאי.

    ההרשמה לאתר לוקחת דקות בודדות, אם ברצונך להירשם לחץ כאן.

    חנה בית הלחמי,אשה,לוחמת,משוררת,מנהיגה מלידה.

    1

    קרן   צנזורה   פרופגנדה   מישהו/י שממש צריכ/ה זין   חנה בית הלחמי   חופש   חד   גדי שמשון

    22 תגובות יום שני, 28/5/07, 06:28

    חנה בית הלחמי.

    שניה,אני אכתוב את זה עוד פעם.

    חנה-בית-הלחמי.

    מתגלגל על הלשון,מחליק על המקלדת מבעיר אש קטנה בבית החזה שלי.

    ולא רק שם.

     

    רכות מחד,קשיחות מאידך.

    כמו הנשים השבירות קשות של צ'אנדלר,גרטה גארבו שכזאת. רק סטרייטית.

    ונשים הן המין החזק באמת.

    הביטו בה מסתערת,רכובה על סוס לבן,חרב בוהקת ושיער קצר*,לוחמת בתחנות הרוח החמקניות של רשת האינטרנט.

    "זיהוי ברומטרי!" ,זוהי קריאת הקרב שלה,ובני בריתה הפעם הם דווקא יצירי החושך.הטרולים והגובלינים ממורדור מאחדים כוחות עם גבירת האור של אבאלון.

    והאויב?

    האויב הוא אנחנו.

     

    האויב הוא תמיד אנחנו.

     

    גולשים לנו בחופשיות ברשת,חוגגים על ניצול נשים,מתבוססים בצער ובדמעות של קורבנות סחר עבדים.

     

    בין פמיניסטיות רדיקליות לאנשי שמאל רדיקליים ישנם כמה קווי דמיון בולטים:

     

    1. הם רדיקלים.

    2. יש להם חברים מוזרים (סטלין,עראפת,עובדיה יוסף).

    3. יש להם נטיה להשתמש במילים כמו "נרטיב".

    4. יש משהו במה שהם אומרים.**

    5. הם כל כך מעצבנים שבחיים לא תגיד להם את זה.

    6. רובם לוקים,למרות המילים הגבוהות,בטימטום בריא ועממי מאין כמוהו.

     

    למשל הביקורת הזאת על צה"ל ככלי לדיכוי נשים:

     

    גבי טענתו של אביטל לגבי הבדלים הפיזיולוגיים בין נשים לגברים, המהווים לדעתו את הוכחת ה"פשע" של שילוב נשים, הרי שתגובתי על כך נמסרה כבר לפני שנים: צה"ל לא עושה שום מאמץ להפוך את כל יחידותיו לידידותיות לשני המינים. למשל - בעוד שברוב הציודים המשמשים לכל תחומי החיים, חלה התפתחות טכנולוגית מרשימה בהורדת המשקל הסגולי של החומרים המשמשים לייצורם (אפילו בצבא - נעלי הצנחנים) – הרי שעד כה לא נעשה שום מאמץ בצה"ל, לפעול להתאמת משקל האפוד וציודיו למסת השרירים של נשים. הצבא, שתקציבו עלה בעשור האחרון ב- 15%, העדיף להקצות את הסכומים האדירים הללו לאבטחת עתידם הכלכלי של פורשיו – גברים ברובם – ולא הקצה דבר למחקר ופיתוח שיהפוך אותו לנגיש יותר לכל האוכלוסיות שאינן גבריות, מצ'ואיסטיות ובעלות קב"א גבוה – נשים בכללן. אני יכולה רק להניח, שעם קולות כמו של אביטל ואלעזר שטרן מבית, ובימה מזמינה להסתה אנטי נשית בעיתונות היומית – המגמה הזו תימשך

     

    אני מצטער מאוד מתוקה שלא בונים אפודים לחיילים חלשים. זה פשוט נורא! ומה זה הצבע הזה חאקי? כל כך השנה שעברה. אני חושב שקולקציית אפודים במשרעת שבין ורוד פוקסיה לכתום אפרסק הייתה יכולה להיות הרבה יותר מחמיאה. כואב לך לסחוב את המאג בובה? לא נורא,לא,ברור. מיד אביא רובה מים צבעוני שיורה לבבות ורודים קטנים שהופכים את הערבושים הרעים לערבושים טובים. להרוג אותם? השתגעת?! זה פשוט משמח אותם ואז הם לא רוצים יותר להילחם.

     

     

    ועכשיו אבירת הצדק רוצה למסור את טביעת האצבעות שלנו יחד עם כל הפרטים האישיים שלנו לחברות אזרחיות ולממשלה גם יחד,כדי שלא נגלוש יותר באתרים מרושעים שמנצלים נשים.

    וכשהממשלה אומרת לך מה מותר לך לראות ומה אסור לך,אתה יודע איפה זה מתחיל.

     

    ואתם גם יודעים איפה זה נגמר

     

     

    פראנויה?

     

    לא.

     

    הם באמת רודפים אחרינו.

     

     

     

    * מישהו זרק לי פעם תאוריה שנשים מבוגרות מקצרות את השיער כסמל לזה שהן לא עוד אובייקט מיני. אני כמובן חושב שזוהי אמירה שוביניסטית. ובכלל,להיות אובייקט מיני זה רע לא?

     

    **דוגמאות לדברים נכונים: לא צריך להתעלל באנשים במחסומים ונשים צריכות לקבל משכורת זהה על אותה עבודה. דברים לא נכונים: לערבים מותר להרוג כי הם מקופחים נורא ומסכנים וחנה בית הלחמי נולדה נקבה (נמוך,אני יודעמחייך).

     

     

    addthis
    דרג את התוכן:
    1
    מומלץלא מומלץ

    טראקבקים

    כאן נמרים יהלוכו - צאצאי השטן. או: למה להרוג תינוקות של ערבים. 1/7/07 01:13:
    על חנה בית הלחמי כבר כתבתי כאן   אני לא אוהב אותה. אני גם חושב שהיא מטומטמת. מסתבר שאפילו יותר ממה שחשבתי.   טל אלכסנדרוביץ' שגב (חתיכת שם) כותבת על נטיית התקשורת הישראלית לסנאף ונטייתם לסקר כל צעד בחיי משפחת עמיר ה(בקרוב)מורחבת. יש צדק בדבריה,זה לא חדש שיש יותר מדי אנשים טיפשים בעולם,ושיש כאלה שמרוויחים מלכוון למכנה המשותף הנמוך ביותר מגיבה אחת הביעה צער על גורלו של אותו נצר עתידי לשושלת עמיר שיחיה כל ימיו בצלו של הרצח שביצע אביו*. תגובתה של בית הלחמי היתה:

    תגובות

    טריש מק'מילן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    טריש מק'מילן ‏29/5/07 11:07:
    הגזמת קצת עם הפאתוס, אבל זה מה שיפה בך, אני משערת. והאישה (?) הזאת באמת עיצבנה אותי. אגב, צחוק-צחוק, אבל אם הצבא היה נראה ככה, אין ספק שהייתי מצטרפת אליו בזמנו. אפוד אפרסק, לירות לבבות שמחים ואדומים, כיף חיים. אתה הרי יודע שלא התגייסתי רק כי הייתי נראית נורא במדים.
    Penny Lane
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    Penny Lane ‏29/5/07 16:55:

    משה, לא כל פעם שאשה ממורמרת ולוחמנית  זה אומר שהיא צריכה זין.

     

    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏29/5/07 18:37:

    אני שמח שהיא לא צריכה זין,היה קשה גם כך למצוא מתנדבים.

     

    ואני דווקא אוהב נשים לוחמניות,אבל שונא מטומטמות.

    אוסנתיטה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אוסנתיטה ‏29/5/07 20:12:

    יש נשים שמשום מה רוצות להצטרף ל"מאמץ המלחמתי", להרגיש שהן נוגעות באידאל הציוני הרומנטי, החייל הגיבור, הבלורית הזהובה (או במקרה שלהן הפונינט השחרחר) ולמות למען ארצן.

    יחד עם העובדה שצבא זה רע וכו' וכו', אני בתור צבא הייתי שמח לעוד בני אנוש שמוכנים להיהרג ולהרוג בשביל המטרות המטומטמות שלי, ואם כבר אני מכניס נשיות פתיות שרוצות למות למען ארצן, אדרבא בוא נעזור להן להיות חיילות טובים יותר, אפוד קל נשק מקוצר. למה לא בעצם?

     

    אני אמנם שמאלנית רדיקלית עממית, אבל עדיין יכולה לחשוב בהיגיון

    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏29/5/07 21:46:

    אני בטוח שגם אני הייתי שמח לאפוד קל יותר וגם אנשי השייטת ומטכ"ל. אבל להגיד שהצבא גורם לחיילים לסחוב דברים כבדים בשביל לדכא נשים,זה כבר טימטום לשמו.

     

    בטירונות שלי בזמנו עשו נסיון לשילוב נשים,בדוחו"ת הרשמיים זה עבד מצויין (קראתי אותם). בחיים האמיתיים,כשאחרי ארבע שעות הליכה מצטרפות אליך קבוצות בנות שרק עכשיו מתחילות את המסע שלהן ורבע שעה אחר כך צריך להעביר את הציוד שלהן אל הגברים החסונים כי הן מתחילות לבכות (זה לא מיתוס,הייתי שם,הן בכו). כשמתוכן רק 5% סיימו את השירות כלוחמות (בניגוד ל80% מהגברים),אני חושב שיש חוסר טעם בלנסות לדחוף מין חלש פיזית בצורה משמעותית לתפקיד שדורש מאמצים פיזיים אינטנסיביים. 

    גם דרך ההתנהגות שלהן (הן לעגו לנו בכל פעם שנענשנו בשכיבות סמיכה בעוד הן מקבלות פטור  גורף על רקע היותן נקבות,הן גרמו לענישתו של מפקדן האישי רק בגלל שהוא סיפר להן שהתפקיד אליו הן מיועדות ניתן בדרך כלל לנפלים מקרב הגדודים,מה שפגע ברגשותיהן העדינים).

    אין לי שום בעיה  עם אשה שמוכנה להתנדב ולעבור אותו מסלול בדיוק כמו הגברים,בלי פריבילגיות ופגישות אישיות עם מפקד הבסיס פעם בשבוע.

    אני אפילו מכיר כמה כאלה,ונורא מחבב אותן באופן אישי.

     

    אבל הצבא לא נועד לתמיכה באוכלוסיות חלשות,הוא נועד להגן עלינו מאנשים רעים שרוצים לרצוח את כולנו. זה משהו שנשכח לפעמים,אבל זאת המציאות. 

    אוסנתיטה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אוסנתיטה ‏30/5/07 09:06:

    אתה אולי חווית חוויה מאד מסוימת עם נשים שרוצות להיות חיילות קרביות, אבל אי אפשר להפוך אותה לדוגמא לכל המקרים.

    אפשר לראות בצבא האמריקאי שהנשים השתלבו באופן כזה שהן חלק בלתי נפרד מן המערך, כשמכניסים גורם חדש למערכת נוקשה כמו צבא תמיד יש בעיות בהתחלה.  אני בטוחה שגם כשהכניסו שחורים לצבא האמריקאי זה עורר לא מעט בעיות.

    וכמו שאמרת יש כמה נשים שאתה מכיר אישית שעשו את זה, אבל מראש לפסול נשים בטענה שהן חלשות פיזית זה שטויות, הרי ברור שחלק גדול מהכוח הוא מנטלי, והבכי שתיארת קודם תיאר חולשה כזו. גם לנשים יכולות להיות יתרונות בשדה הקרב, והן יכולות להיות בשר תותחים לא פחות ממך.

     

    כשכולם רוצים להרוג אותנו, עוד בשר תותחים זה נפלא לא?

     

    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏30/5/07 17:07:

    אני תוהה למה את מתכוונת כשאת אומרת "בשר תותחים". נגיד חייל,שמגלה במחסום עוד ילד בן 17 עם מטען נפץ עליו שנועד לפוצץ אוטובוס,האם אותו חייל הוא רק "בשר תותחים"?  זה כל מה שהוא בשבילך? אני פשוט מסוקרן בקשר להגדרה.

    חנה בית הלחמי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חנה בית הלחמי ‏29/6/07 20:26:

    במקרה עליתי על הפוסט הזה. אני יכולה להבטיח לך שגם אם אני מאוד אזדקק לזין, הוא לא יהיה מחובר למישהו שאת תבניות החשיבה שלו ניתן לספור במספר חד-ספרתי. בדקתי - אין סטריאוטיפ שדילגת עליו.

    בכל מקרה - תודה. כל פוסט כזה מעלה אותי גבוה יותר בגוגל.

    אנדרסקור*
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אנדרסקור* ‏29/6/07 21:47:

    לא מכיר את הגברת הנכבדה, פועלה וצרכיה...

    אבל כל מה שכתבת על סמולנים פוסטמודרניסטים מעצבנים אני קונה, תזמין לי מכולה מזה בבקשה. 

    חוץ מזה נשים לא מתאימות לשהות כלוחמות בתנאי שדה, הן לא מסוגלות לשרת במילואים, הן לא מסוגלות לסחוב 30-40 ק"ג על הגב וללכת קילומטרים, הן לא מסוגלות לסחוב ולהחליף גלגלים ושרשראות של טנקים במהירות, קשה להן מאוד לא להתרחץ שבועיים ושלושה ובקיצור- לא מתאימות מבחינת הסיבולת שלהן לרוב פעילויות הלחימה השוחקות של חילות היבשה.

    טייסות, נ"מ ולוחמות טכנולוגיות- כן, חד משמעית, בהחלט, וראוי לתת להן הזדמנות שווה לשרת ולתרום. 

    פוסט שמדבר לענין בגובה העינים. 

    לשאולך
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לשאולך ‏30/6/07 01:40:

    מסכים לגמרי. לדעתי הפמיניזם הוא דבר נפלא. שכר שווה לנשים על אותה עבודה - כן. שוויון אמיתי בזכויות ובחובות - כן. אבל שנאת גברים לשמה - זה לא. איכשהו תמיד יש קשר בין שנאה עצמית, פמיניזם, שמאל רדיקלי, שנאת המדינה, ודעות סוציאליסטיות/קומוניסטיות.

    לדעתי האישית - הפמיניזם הראדיקלי ירד מהפסים.

    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏30/6/07 06:17:

     

    צטט: חנה בית הלחמי 2007-06-29 20:26:18

    במקרה עליתי על הפוסט הזה. אני יכולה להבטיח לך שגם אם אני מאוד אזדקק לזין, הוא לא יהיה מחובר למישהו שאת תבניות החשיבה שלו ניתן לספור במספר חד-ספרתי. בדקתי - אין סטריאוטיפ שדילגת עליו.

    בכל מקרה - תודה. כל פוסט כזה מעלה אותי גבוה יותר בגוגל.

     

    תבניות חשיבה

     

    מגניב,לא ידעתי שיש לי את זה. בטח חטפתי את זה מההיא בבנגקוק.

     

    קראתי די הרבה דברים שלך בגוגל,ואת אחת מהדמגוגיות היותר מוזרות שקראתי.

     

    מחד,את פולטת שטויות מוחלטות. מאידך,את נראית כאילו את מאמינה בזה,אל אף שהשכלתך מצביעה על העובדה שיש לך מספיק איניטליגנציה בשביל להשתין ולשרוק בו זמנית.

     

    אני משער שכמו חברייך מש"ס,אף את מאמינה אמיתית. 

    ועם מאמינים אני לא מתווכח. 

    טריש מק'מילן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    טריש מק'מילן ‏30/6/07 07:29:

    יווו איך האישה הזאת עיצבנה אותי, הנה כאן-

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=62511

    בסביבות התגובה ה35. 

    איתמר פרחי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    איתמר פרחי ‏30/6/07 07:30:

    אני מסכים עם הרוב, אבל כדי להגיב אני חייב לא להסכים עם משהו :)

     

    אז אתה קצת מכליל יותר מידי (ואפילו שהרבה מזה זה רק ציניות :)

     

    וזה שאתה יוצא נגד רדיקליות סהרורית זה אומנם נשמע נכון והגיוני שצריך לעשות אבל גם צריך לזכור שריבוי דעות (גם טועות) זה מאוד חיובי לחברה (שיודעת להגן על עצמה מפני תופעות לא דמוקרטיות כמו החוק החדש של ש"ס אני מקווה). דעותיה של חנה קיצוניות וסהרוריות ככול שיהיו בעצם מסמנים לנו את הגבול השמאלי ובכל זאת יש טיפה צדק גם במה שהיא אומרת (להבדיל ממה שש"ס אומרים) ועל כן מוסיף לנו עוד משהו למערכת השיקולים. 

     

    חוץ מזה שסובלנות לאחר כוללת טיפשים ואפילו חשוכים (קצת פחות). 

    efratke
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    efratke ‏30/6/07 09:48:

     

    צטט: el_greco 2007-06-29 21:47:39

    לא מכיר את הגברת הנכבדה, פועלה וצרכיה...

    אבל כל מה שכתבת על סמולנים פוסטמודרניסטים מעצבנים אני קונה, תזמין לי מכולה מזה בבקשה. 

    חוץ מזה נשים לא מתאימות לשהות כלוחמות בתנאי שדה, הן לא מסוגלות לשרת במילואים, הן לא מסוגלות לסחוב 30-40 ק"ג על הגב וללכת קילומטרים, הן לא מסוגלות לסחוב ולהחליף גלגלים ושרשראות של טנקים במהירות, קשה להן מאוד לא להתרחץ שבועיים ושלושה ובקיצור- לא מתאימות מבחינת הסיבולת שלהן לרוב פעילויות הלחימה השוחקות של חילות היבשה.

    טייסות, נ"מ ולוחמות טכנולוגיות- כן, חד משמעית, בהחלט, וראוי לתת להן הזדמנות שווה לשרת ולתרום. 

    פוסט שמדבר לענין בגובה העינים. 

    יוסף,

    אני מנצחת אותך באחד על אחד בכדורסל, בריצה 100 מטר ובשחיה פרפר וחתירה.

    אני יודעת לעבור קיר ועד היום יש לי בעיטות חבל"ז.

    עדיין אוהבת אותך עד מאוד.

    נשיקות צוחק

     

    * סליחה על ההתלהמות, אבל לא ישנתי כל הלילה כי עקצו אותי כל הזמן יתושים. ככה גם הגעתי לכאן.

     

    אנדרסקור*
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אנדרסקור* ‏30/6/07 22:02:

     

    צטט: efratke 2007-06-30 09:48:32

    אני מנצחת אותך באחד על אחד בכדורסל, בריצה 100 מטר ובשחיה פרפר וחתירה.

    אני יודעת לעבור קיר ועד היום יש לי בעיטות חבל"ז.

    גם זקנה עיראקית עיוורת בלי רגל מנצחת אותי בכדורסל, בריצת מאה מטר ובשחיית פרפר וחתירה.

    ברצינות- בלחימה צריך פחות לקפוץ מעל קירות ולבעוט, ויותר להיות מסוגל לשאת משקל כבד עד לנקודה בה נתקלים באויב, ואז להגיב במהירות. רוב פעולות הלוחמים הן כאלה המחייבות סיבולת בתנאי מחיה גרועים במיוחד- טינופת, העדר מקלחות ושירותים וכו'. כמה בנות את מכירה שמסוגלות לשכב בתוך שיח במשך 4 ימים, להשתין רק לתוך בקבוק שני ליטר, ואחר כך ללכת 10 ק"מ חזרה למוצב או לעמדה הפלוגתית?

    היכולות האתלטיות שלך הן חלק ממה שעושה אותך מיוחדת. רוב הבנות, גם בנות ה-18, הן פדלאות אטיות נטולות כושר גופני, והיכולת שלהן לשאת משאות כבדים שואפת לאפס.

    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏1/7/07 00:11:

     

    צטט: itamarp 2007-06-30 07:30:18

    אני מסכים עם הרוב, אבל כדי להגיב אני חייב לא להסכים עם משהו :)

     

    אז אתה קצת מכליל יותר מידי (ואפילו שהרבה מזה זה רק ציניות :)

     

    וזה שאתה יוצא נגד רדיקליות סהרורית זה אומנם נשמע נכון והגיוני שצריך לעשות אבל גם צריך לזכור שריבוי דעות (גם טועות) זה מאוד חיובי לחברה (שיודעת להגן על עצמה מפני תופעות לא דמוקרטיות כמו החוק החדש של ש"ס אני מקווה). דעותיה של חנה קיצוניות וסהרוריות ככול שיהיו בעצם מסמנים לנו את הגבול השמאלי ובכל זאת יש טיפה צדק גם במה שהיא אומרת (להבדיל ממה שש"ס אומרים) ועל כן מוסיף לנו עוד משהו למערכת השיקולים.

     

    חוץ מזה שסובלנות לאחר כוללת טיפשים ואפילו חשוכים (קצת פחות).

    אני לא לא ממש סובלני.  :)

     

    מסכים איתך שלא צריך לאסור  על החזקת דיעות מטומטמות בדיוק כמו שלא צריך לשלוח טיפשים/בורים לכלא. אבל זה לא משהו שצריך לעודד או לקבל כדיעה לגיטימית.

     

    אני מוכן להתווכח על ימין או שמאל,הומניות מול ביטחון,כלכלת שוק נגד רווחה.

    אין לי שום כוונה להתווכח על החופש שלי. 

     

     

    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏1/7/07 00:25:

     

    צטט: el_greco 2007-06-29 21:47:39

    לא מכיר את הגברת הנכבדה, פועלה וצרכיה...

    אבל כל מה שכתבת על סמולנים פוסטמודרניסטים מעצבנים אני קונה, תזמין לי מכולה מזה בבקשה.

    חוץ מזה נשים לא מתאימות לשהות כלוחמות בתנאי שדה, הן לא מסוגלות לשרת במילואים, הן לא מסוגלות לסחוב 30-40 ק"ג על הגב וללכת קילומטרים, הן לא מסוגלות לסחוב ולהחליף גלגלים ושרשראות של טנקים במהירות, קשה להן מאוד לא להתרחץ שבועיים ושלושה ובקיצור- לא מתאימות מבחינת הסיבולת שלהן לרוב פעילויות הלחימה השוחקות של חילות היבשה.

    טייסות, נ"מ ולוחמות טכנולוגיות- כן, חד משמעית, בהחלט, וראוי לתת להן הזדמנות שווה לשרת ולתרום.

    פוסט שמדבר לענין בגובה העינים.

     קצת חולק עלייך כאן.

     

    אני לא בעד שיאסרו על נשים ללכת לחי"ר (לדוגמה),בתנאי שהן יכולות להתאים את עצמן לדרישות שיש מכל חייל רגיל.

     

    גברת בית הלחמי כאן חושבת שיש להנמיך  את הדרישות כדי שנשים יוכלו להרגיש ילדות גדולות. יש נשים שיכולות להיות לוחמות חי"ר,כמו שיש נשים שמסוגלות להיות מנתחות מוח,פשוט לא הרבה כאלה.

     

    לא הייתי רוצה שאת הילד שלי תנתח מישהי שהתקבלה באפליה מתקנת,ושהלוחמת שלצדי במילואים תקרוס כשתיאלץ לסחוב חבר פצוע,רק בגלל שחנה בית הלחמי העבירה הצעת חוק.

    efratke
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    efratke ‏1/7/07 00:32:

     

    צטט: משה שרף 2007-07-01 00:25:48

    אני לא בעד שיאסרו על נשים ללכת לחי"ר (לדוגמה),בתנאי שהן יכולות להתאים את עצמן לדרישות שיש מכל חייל רגיל.

    חן חן למבין עניין. זה מה שהתכוונתי.
    בדרך לבלוגלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    בדרך לבלוגלי ‏1/7/07 01:19:

    אני עדיין לא בטוח שאת יכולה לנצח אותי בריצה,למרות הסיגריות.

     

     

    מצד שני,מאז שחברה שלי התחילה להתאמן היא כבר כמעט מצליחה לנצח אותי בהורדת ידיים,כך שלא הייתי שם על זה כסף.

    אביגיל בכלר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אביגיל בכלר ‏1/7/07 04:35:

    אוי את באמת מטומטמת צמרת חנה בית הלחמי. קבלי גם את זה בגוגול. 

    צטט: חנה בית הלחמי 2007-06-29 20:26:18

    במקרה עליתי על הפוסט הזה. אני יכולה להבטיח לך שגם אם אני מאוד אזדקק לזין, הוא לא יהיה מחובר למישהו שאת תבניות החשיבה שלו ניתן לספור במספר חד-ספרתי. בדקתי - אין סטריאוטיפ שדילגת עליו.

    בכל מקרה - תודה. כל פוסט כזה מעלה אותי גבוה יותר בגוגל.

     

    רנון
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רנון ‏7/3/08 02:43:

     

    צטט: חנה בית הלחמי 2007-06-29 20:26:18

    במקרה עליתי על הפוסט הזה. אני יכולה להבטיח לך שגם אם אני מאוד אזדקק לזין, הוא לא יהיה מחובר למישהו שאת תבניות החשיבה שלו ניתן לספור במספר חד-ספרתי. בדקתי - אין סטריאוטיפ שדילגת עליו.

    בכל מקרה - תודה. כל פוסט כזה מעלה אותי גבוה יותר בגוגל.

    יש פסיכיאטר בקהל?

    פרופיל

    משה שרף

    בדרך לבלוגלי

    כוסאומו ל"ג בעומר,עובר לפרוקסי.

    רסיסי מידע

    תכנים שיתווספו לעמוד זה יופיעו ישירות כהודעות דואר, בעמוד האישי שלך או בקורא RSS חיצוני, על פי בחירתך.
    RSS בלוגRSS תגובות