כותרות TheMarker >>

    ברוכים הבאים לרשת החברתית TheMarker Café

    כדי להגיב לתכנים המופיעים באתר או לפתוח בו עמוד אישי, נבקש ממך לעבור תהליך הרשמה קצר.

    ההצטרפות לאתר תחבר אותך לעשרות אלפי חברים שגולשים בו מדי יום. לאחר תהליך הרשמה קצר, ניתן להזמין לאתר חברים שלך ולפגוש אנשים חדשים מכל הארץ, בכל הגילאים ומכל תחומי העיסוק.

    אנחנו מזמינים אותך להקים דף אישי ברשת האינטרנט. בדף זה ניתן לספר על עצמך, לכתוב בלוג (יומן רשת) ולהוסיף תמונות וסרטי וידאו. זו הדרך לבטא את עצמך, לקדם רעיונות עסקיים או חברתיים, ואפילו להיחשף למעסיקים פוטנציאליים.

    זה המקום לכתוב ולהשתתף בעשרות קהילות בנושאי כלכלה, אקטואליה, עסקים, תרבות ופנאי.

    ההרשמה לאתר לוקחת דקות בודדות, אם ברצונך להירשם לחץ כאן.

    בלוג

    אשליות ומה שמאחוריהן

    אשליות ומה שמאחוריהן

    יהיו פה המון דברים מגוונים ושונים...
    טריקים, סיפורים מעניינים, תיאוריות, חוויות ואני אשתדל למצוא את הסודות שמאחורי...

    קוסם. מה אפשר לצפות?

    לאלוהים יש אתר?

    63

    Café  אלוהים   אתר   של

    114 תגובות יום שישי , 10/4/09, 02:38

    אלוהים... דיברנו עליו... ואז היא שאלה אותי: "האם יש לו אתר?"

     

    מייד הרצתי חיפוש והתחוור לי שכל האתרים שמוקדשים לאלוהים שייכים לדת כלשהי.

    אז עשיתי מעשה.

    מהיום יש לו, לאלוהים, אתר משלו, חף מכל דת או אמונה.

    אתר שפתוח לכל אדם שמרגיש מחובר עם אלוהים מבלי מגבלות הדת.

    מה נשים באתר הזה? מה יהיה בו?

    איך נאפשר לאנשים לדעת יותר על מוצאם האלוהי? להתחבר אליו?

     

    http://www.elohim.org.il

     

    האתר שייתן פתח לאלוהים שבכל אחד מאיתנו.

     

    כנסו ותציעו... פה, או במייל שלי ori@orimagic.com


     

     

    addthis
    דרג את התוכן:
    63
    מומלץלא מומלץ

    טראקבקים

    אני ושלי - אלוהים שלי רציתי שתדע..................... 4/11/09 16:08:
    צטט: אורי אשכנזי 2009-11-04 14:55:41לאלוהים יש אתר?אלוהים... דיברנו עליו... ואז היא שאלה אותי: "האם יש לו אתר?"   מייד הרצתי חיפוש והתחוור לי שכל האתרים שמוקדשים לאלוהים שייכים לדת כלשהי. אז עשיתי מעשה. מהיום יש לו, לאלוהים, אתר משלו, חף מכל דת או אמונה. אתר שפתוח לכל אדם שמרגיש מחובר עם אלוהים מבלי מגבלות הדת. מה נשים באתר הזה? מה יהיה בו? איך נאפשר לאנשים לדעת יותר על מוצאם האלוהי? להתחבר אליו?   http://www.
    אני ושלי - אלוהים שלי רציתי שתדע..................... 4/11/09 16:15:
    צטט: אורי אשכנזי 2009-11-04 14:55:41לאלוהים יש אתר?אלוהים... דיברנו עליו... ואז היא שאלה אותי: "האם יש לו אתר?"   מייד הרצתי חיפוש והתחוור לי שכל האתרים שמוקדשים לאלוהים שייכים לדת כלשהי. אז עשיתי מעשה. מהיום יש לו, לאלוהים, אתר משלו, חף מכל דת או אמונה. אתר שפתוח לכל אדם שמרגיש מחובר עם אלוהים מבלי מגבלות הדת. מה נשים באתר הזה? מה יהיה בו? איך נאפשר לאנשים לדעת יותר על מוצאם האלוהי? להתחבר אליו?   http://www.

    תגובות

    מיכל גזית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מיכל גזית ‏10/4/09 06:55:


    רעיון נפלא

     

    משערת שהוא נולד בליל הסדר ההזוי

     

    אגיב שם בשעות שפויות יותר,

    אילת פורת
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אילת פורת ‏10/4/09 12:03:
    אורי,
    אילת פורת
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אילת פורת ‏10/4/09 12:06:
    אכן רעיון הזוי הגית וביצעת,
    אבל - בעצם  למה לא? צוחק
    תודה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    תודה ‏10/4/09 12:11:


    אלוהים הוא אנחנו ובלעדינו אין בריאה

    התנ"ך הוא אנחנו ובלעדינו לא תהיה לו זכות קיום.

     

     

    אדמה 12:12
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אדמה 12:12 ‏10/4/09 14:46:


    *

    קודם כל נפלא לראות שאתה כאן בסביבה

    עם אלהיםחיוך

    מעניין שאתמול עלית במחשבתי והנה

    אתה - עם אלהים כאן בבלוג.

    איזה מחשבה נהדרת

    מאוד אוהבת את הרעיון.

    יש לי שיר שכתבתי

    על אלהים שאיתי

    ממתין כבר זמן מה להעלאה

    אולי אשלח  לךחיוך

    אורית ע.
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורית ע. ‏10/4/09 14:52:


    רעיון מצויין,

    להבהיר לעולם שיש אלוהים בלי ממסד דתי שגוזר קופונים לטובות הנאה וכוח פולטי זה או אחר.

    אלוהים הוא בכולנו,

    לטוב ולרע,

    והוא מתרחב ומתחזק עם הטוב שבנו,

    עם האחווה והטוב האחד לשני,

    זה המסר שהייתי רוצה שיופיע בין היתר שם באתר המבריק שלך.

    שהכוח האלוהי טמון בחיוביות שבבני האדם

    ולא במוסרות צומות ואיסורים

    אלא בהענקה, באהבה ובטוב שבנו.

     

    חג שמח אורי :-).

    מרום-design
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מרום-design ‏10/4/09 16:48:


    בתפיסת עולמי

    יש אלוהים, עם מסר דתי..

    סורי...

    alona123
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    alona123 ‏10/4/09 17:09:

    לי זה מאוד ברור מה זה אלוהים:

    אלוהים זה הכל,כל היקום וכל מה שהוא כולל בתוכו ומעבר לכך...

    כלומר אלוהים זה גם אני ואתה וכל אחד אחר

    *

    א י ל ה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    א י ל ה ‏10/4/09 17:17:


    איזה רעיון מקסים!

    ומי אם לא אתה...

         

    תשמע, כמו עם אלוהים, אפשר לעשות שם ה-כול.

    אפשר פינה של "בבקשה אלוהים" - שם אנשים יוכלו באמת לבקש מאלוהים מה שהם רוצים. כששמים בקשה בכתב ושולחים אותה לעולם, יש זה אפקט. אין לדעת מה יקרה.

    אפשר פינה ארצית יותר של "אלוהי הדברים הקטנים" - אם יש לי מיליון ספרים שאני רוצה לתת, אני אשים שם תחת "רוצה לתת", ובמקביל אם חסר לי שטיח לסלון אני אשים שם תחת "רוצה לקבל". ככה ייבנה בנק של דברים שאנשים רוצים לתת ואחרים רוצים לקבל.

    אפשר פינה של "תודה אלוהים" - שבה אנשים יכולים לשתף בניסים שקרו להם, או צירופי מקרים, או כל מה שהם רואים בו את יד האלוהים.

    ואפשר גם פינה של "אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו" - שבה יתאגדו כמה שיותר אנשים למען מטרה גדולה יותר, נגיד פעולה למען ביקור של הצלב האדום אצל גלעד שליט.

        

    זה כיוון. ובטח אפשר עוד מלא דברים. גם בכיוון הזה. ובטח גם באחרים.

        

     

    געגועיי...

          

          

     

    wishingwell
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    wishingwell ‏10/4/09 17:39:


    אורי,

    כוכב לך על הרעיון.

    אלוהים לא צריך ממני כוכבים.

    יש לו כמה שהוא רוצה.

    חג שמח,

    רותי.

    עינת  (ש)
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עינת (ש) ‏10/4/09 18:09:


    כל כך אתה:-))))

    וכשזה בא ממך, הרעיון לא הזוי בכלל.

     

    יקומים מקבילים
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    יקומים מקבילים ‏10/4/09 18:09:

    יפה לך אורי!!
    miel
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    miel ‏10/4/09 19:43:


    ממש קוסם!

     איך לא חשבו על זה קודם :)

    ה מ ו ז ה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ה מ ו ז ה ‏10/4/09 19:51:

     

    חשבתי שאתר אמור להיות עבור משהו שקיים...

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 19:53:

    צטט: מיכל גזית 2009-04-10 06:55:30


    רעיון נפלא

     

    משערת שהוא נולד בליל הסדר ההזוי

     

    אגיב שם בשעות שפויות יותר,

     

    טוב, אמתין בסבלנות לרעיונותיך...

    אני בטוח שהם יהיו יצירתיים להפליא!

    תודה.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 19:54:

    צטט: אילת פורת 2009-04-10 12:06:06

    אכן רעיון הזוי הגית וביצעת,
    אבל - בעצם  למה לא? צוחק

    למה לא זה שאלה טובה.

    למה ואיך כן... זה כבר משהו שאפשר לעבוד איתו.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:04:

    צטט: אשה חכמה מתקוע 2009-04-10 12:11:11


    אלוהים הוא אנחנו ובלעדינו אין בריאה

    התנ"ך הוא אנחנו ובלעדינו לא תהיה לו זכות קיום.

     

    המממ... אשמח להבין טוב יותר את מה שכתבת פה.

    לדעתי התנ"ך הוא אחת הדרכים המעוותות להציג את אלוהים.

    אבל זוהי רק דעתי.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:06:

    צטט: אדמה 12:12 2009-04-10 14:46:51


    *

    קודם כל נפלא לראות שאתה כאן בסביבה

    עם אלהיםחיוך

    מעניין שאתמול עלית במחשבתי והנה

    אתה - עם אלהים כאן בבלוג.

    איזה מחשבה נהדרת

    מאוד אוהבת את הרעיון.

    יש לי שיר שכתבתי

    על אלהים שאיתי

    ממתין כבר זמן מה להעלאה

    אולי אשלח  לךחיוך

     

    אני אשמח מאוד לקרוא ולפרסם.

    ולא רק שירים.

    תודה שבאת.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:09:

    צטט: אורית ע. 2009-04-10 14:52:18


    רעיון מצויין,

    להבהיר לעולם שיש אלוהים בלי ממסד דתי שגוזר קופונים לטובות הנאה וכוח פולטי זה או אחר.

    אלוהים הוא בכולנו,

    לטוב ולרע,

    והוא מתרחב ומתחזק עם הטוב שבנו,

    עם האחווה והטוב האחד לשני,

    זה המסר שהייתי רוצה שיופיע בין היתר שם באתר המבריק שלך.

    שהכוח האלוהי טמון בחיוביות שבבני האדם

    ולא במוסרות צומות ואיסורים

    אלא בהענקה, באהבה ובטוב שבנו.

     

    חג שמח אורי :-).

     

    שמח מאוד שאהבת! ואשמח אם תעלי רעיונות או חומרים שיוכלו להעביר את המסר הזה בדיוק.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:21:

    צטט: marom-design 2009-04-10 16:48:23


    בתפיסת עולמי

    יש אלוהים, עם מסר דתי..

    סורי...

    יש לי הרבה מה להגיד על המסר הדתי של אלוהים... וכנראה שאומר את זה באתר ההוא.

    אחד הדברים האלוהיים ביותר הוא היכולת לאפשר לכל אדם (אלוהים) להאמין במה שהוא בוחר להאמין בו.

    אחת השאלות הפילוסופיות שאני אוהב היא: אם אלוהים הוא כל יכול, האם הוא יכול לברוא אבן שאפילו הוא לא יכול להרים?

    והתשובה שלי היא: כן! אם הוא מאמין שהוא לא יכול להרים אותה, כמובן שהוא לא יוכל.

    ומי שבוחר להאמין שהוא איננו אלוהים, כמובן שהוא איננו.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:22:

    צטט: alona123 2009-04-10 17:09:52

    לי זה מאוד ברור מה זה אלוהים:

    אלוהים זה הכל,כל היקום וכל מה שהוא כולל בתוכו ומעבר לכך...

    כלומר אלוהים זה גם אני ואתה וכל אחד אחר

    *

    תודה. אני בטוח שיהיה לך הרבה עניין באתר הזה... בעתיד.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:25:

    צטט: א י ל ה 2009-04-10 17:17:05


    איזה רעיון מקסים!

    ומי אם לא אתה...

         

    תשמע, כמו עם אלוהים, אפשר לעשות שם ה-כול.

    אפשר פינה של "בבקשה אלוהים" - שם אנשים יוכלו באמת לבקש מאלוהים מה שהם רוצים. כששמים בקשה בכתב ושולחים אותה לעולם, יש זה אפקט. אין לדעת מה יקרה.

    אפשר פינה ארצית יותר של "אלוהי הדברים הקטנים" - אם יש לי מיליון ספרים שאני רוצה לתת, אני אשים שם תחת "רוצה לתת", ובמקביל אם חסר לי שטיח לסלון אני אשים שם תחת "רוצה לקבל". ככה ייבנה בנק של דברים שאנשים רוצים לתת ואחרים רוצים לקבל.

    אפשר פינה של "תודה אלוהים" - שבה אנשים יכולים לשתף בניסים שקרו להם, או צירופי מקרים, או כל מה שהם רואים בו את יד האלוהים.

    ואפשר גם פינה של "אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו" - שבה יתאגדו כמה שיותר אנשים למען מטרה גדולה יותר, נגיד פעולה למען ביקור של הצלב האדום אצל גלעד שליט.

        

    זה כיוון. ובטח אפשר עוד מלא דברים. גם בכיוון הזה. ובטח גם באחרים.

        

     

    געגועיי...

     

    וואו! כמובן שיש לנו הרבה על מה לדבר.

    נשיקות. ותודה.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:26:

    צטט: wishingwell 2009-04-10 17:39:24


    אורי,

    כוכב לך על הרעיון.

    אלוהים לא צריך ממני כוכבים.

    יש לו כמה שהוא רוצה.

    חג שמח,

    רותי.

    תודה רותי. חיוך

    כל כוכבי השמים... והארץ, ואת ביניהם.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:28:

    צטט: עינת (ש) 2009-04-10 18:09:08


    כל כך אתה:-))))

    וכשזה בא ממך, הרעיון לא הזוי בכלל.

     

    צוחק וגם נשיקה

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:29:

    צטט: som40 2009-04-10 18:09:39


    יפה לך אורי!!

     

    יפה לנו... כולנו. ותודה.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:30:

    צטט: miel 2009-04-10 19:43:17


    ממש קוסם!

     איך לא חשבו על זה קודם :)

     

    גמני שאלתי את עצמי הכיצד.

    תודה וסופ"ש מגניב.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 20:32:

    צטט: ה מ ו ז ה 2009-04-10 19:51:18

     

    חשבתי שאתר אמור להיות עבור משהו שקיים...


     

     

    משהו שקיים? האם יש בכלל משהו?

    אין דבר אחד שקיים בעולם הזה שאיננו אלוהים!

    כולל המחשבה שאין אלוהים.

    גוףףףףףףףףףףףף1
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גוףףףףףףףףףףףף1 ‏10/4/09 20:39:


    אורי אני אשמח לעזור, אני לא יודעת במה אני אוכל לעזור. אבל אני אשמח.

    אני חושבת שאמור להיות לך הטלפון שלי. אני אשלח שוב בכל מקרה.

    ה מ ו ז ה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ה מ ו ז ה ‏10/4/09 20:54:

    צטט: אורי אשכנזי 2009-04-10 20:32:43

    צטט: ה מ ו ז ה 2009-04-10 19:51:18

     

    חשבתי שאתר אמור להיות עבור משהו שקיים...


     

     

    משהו שקיים? האם יש בכלל משהו?

    אין דבר אחד שקיים בעולם הזה שאיננו אלוהים!

    כולל המחשבה שאין אלוהים.

     

     

    אהה הבנתי... וההוכחה לכך?בלתי החלטי

    טוב עזוב זה דיון הרבה יותר מעמיק האם יש או אין אלוהים...

    פעם אחרת...

    בהצלחה עם האתר.. אם צריך עזרה בבנייתו או בטיפים... מוזמן לפנות... קריצה

     

    עדנה ויסלר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עדנה ויסלר ‏10/4/09 21:58:

    לא ניתן לדרג את אותו משתמש פעמיים ב24 שעות

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 22:29:

    צטט: גוףףףףףףףףףףףף1 2009-04-10 20:39:40


    אורי אני אשמח לעזור, אני לא יודעת במה אני אוכל לעזור. אבל אני אשמח.

    אני חושבת שאמור להיות לך הטלפון שלי. אני אשלח שוב בכל מקרה.

     תודה... רצון טוב זה מעולה. ואפילו תכונה אלוהית במיוחד.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 22:32:

    צטט: ה מ ו ז ה 2009-04-10 20:54:58


    אהה הבנתי... וההוכחה לכך?בלתי החלטי

    טוב עזוב זה דיון הרבה יותר מעמיק האם יש או אין אלוהים...

    פעם אחרת...

    בהצלחה עם האתר.. אם צריך עזרה בבנייתו או בטיפים... מוזמן לפנות... קריצה

     

     תודה. ואם תרצי להתעמק בסוגיה, אני תמיד פה. חיוך

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/4/09 22:33:

    צטט: עדנה ויסלר 2009-04-10 21:58:27

    לא ניתן לדרג את אותו משתמש פעמיים ב24 שעות

     

     לדרג אי אפשר... נכון. אבל אני מודה לך על כל הרעיונות המופלאים ובכלל על שהעלית את השאלה.

    שנחגוג?

     

    מיכל גזית
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מיכל גזית ‏15/4/09 04:50:

    בפורים איריס 9 שאלה למה התחפשתי, ועניתי שלאלוהים,

     

    היא הסתכלה ברצינות המתוקה שלה, ואמרה שבדיוק ככה היא דמיינה את אלוהים,

     

    אני הכי בעד אלוהים מיטיב לכולם, חף מחוקים, עונשים ומגבלות שקבועים בדת, והכי הגיוני שקוסם יתן לו את הלגיטימיות הזו, האלוהים שבי והאלוהים שבשמים גאים בך

     

    חג שמח יקירי, שוב, ושוב ושוב

    גמבה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גמבה ‏17/4/09 07:05:

    נהדר :)

    ה מ ו ז ה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ה מ ו ז ה ‏17/4/09 07:09:

    צטט: אורי אשכנזי 2009-04-10 22:32:11

    צטט: ה מ ו ז ה 2009-04-10 20:54:58


    אהה הבנתי... וההוכחה לכך?בלתי החלטי

    טוב עזוב זה דיון הרבה יותר מעמיק האם יש או אין אלוהים...

    פעם אחרת...

    בהצלחה עם האתר.. אם צריך עזרה בבנייתו או בטיפים... מוזמן לפנות... קריצה

     

     תודה. ואם תרצי להתעמק בסוגיה, אני תמיד פה. חיוך

     

     

    אשמח!!

    ולא שכחתי ממך.. אם עדיין רלוונטי בודקת...

    לאבלי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לאבלי ‏17/4/09 09:57:

    איזה רעיון אדיר !!! אוהבת מאוד מאוד

    תמי

    body art debbie
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    body art debbie ‏17/4/09 16:25:

    בדיוק לפני יומיים סיפרו לי בדיחה על תיירת שעושה טיול למקומות קדושים, ורואה בותיקן טלפון מוזהב, היא שואלת את הקרדינל לגבי הטלפון והוא עונה לה שזה קו ישיר לאלוהים, היא מבררת לגבי עלות השיחה והקרדינל אומר - 1000$ לדקה, אח"כ היא עוברת בכנסיות נוספות בותיקן ובאירופה ובכל מקום אותו טלפון מוזהב ואותו המחיר לדקת שיחה. בהמשך הסיור התיירת מגיעה לירושלים ובבית כנסת שם רואה גם טלפון מוזהב. היא שואלת את הרב לגביו והוא גם עונה שזה קו ישיר לאלוהים. היא שואלת את הרב על עלות השיחה והרב עונה 25 סנט לדקה. התיירת מופתעת ושואלת את הרב איך זה שבכל מקום אחר שהיתה בו ביקשו 1000 דולר לדקה ואצלו זה רק 25 סנט, אז הרב עונה לה: כאן זו שיחה מקומית.

    אז האתר שהקמת בהחלט יכול לחסוך בעלויות האלה גם חיוך

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏17/4/09 18:22:

    צטט: מיכל גזית 2009-04-15 04:50:18

    בפורים איריס 9 שאלה למה התחפשתי, ועניתי שלאלוהים,

     

    היא הסתכלה ברצינות המתוקה שלה, ואמרה שבדיוק ככה היא דמיינה את אלוהים,

     

    אני הכי בעד אלוהים מיטיב לכולם, חף מחוקים, עונשים ומגבלות שקבועים בדת, והכי הגיוני שקוסם יתן לו את הלגיטימיות הזו, האלוהים שבי והאלוהים שבשמים גאים בך

     

    חג שמח יקירי, שוב, ושוב ושוב

     חיוך רעיון מעניין - להתחפש לאלוהים... אלוהים זה אנחנו בלי שום תחפושת, דמות או חזות.

     תודה. אני בטוח שיש לך רעיונות שיכולים להפוך את האתר הזה למשהו מגניב.

    חג שמח כל יום לך.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏17/4/09 18:22:

    צטט: גמבה 2009-04-17 07:05:02

    נהדר :)

     חיוך ותודה

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏17/4/09 18:23:

    צטט: ה מ ו ז ה 2009-04-17 07:09:26

     

    אשמח!!

    ולא שכחתי ממך.. אם עדיין רלוונטי בודקת...

     בהחלט רלוונטי. ונחוץ. ואשמח מאוד.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏17/4/09 18:24:

    צטט: לאבלי 2009-04-17 09:57:04

    איזה רעיון אדיר !!! אוהבת מאוד מאוד

    תמי

    נשיקה

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏17/4/09 18:25:

    צטט: body art debbie 2009-04-17 16:25:57

    בדיוק לפני יומיים סיפרו לי בדיחה על תיירת שעושה טיול למקומות קדושים, ורואה בותיקן טלפון מוזהב, היא שואלת את הקרדינל לגבי הטלפון והוא עונה לה שזה קו ישיר לאלוהים, היא מבררת לגבי עלות השיחה והקרדינל אומר - 1000$ לדקה, אח"כ היא עוברת בכנסיות נוספות בותיקן ובאירופה ובכל מקום אותו טלפון מוזהב ואותו המחיר לדקת שיחה. בהמשך הסיור התיירת מגיעה לירושלים ובבית כנסת שם רואה גם טלפון מוזהב. היא שואלת את הרב לגביו והוא גם עונה שזה קו ישיר לאלוהים. היא שואלת את הרב על עלות השיחה והרב עונה 25 סנט לדקה. התיירת מופתעת ושואלת את הרב איך זה שבכל מקום אחר שהיתה בו ביקשו 1000 דולר לדקה ואצלו זה רק 25 סנט, אז הרב עונה לה: כאן זו שיחה מקומית.

    אז האתר שהקמת בהחלט יכול לחסוך בעלויות האלה גם חיוך

     צוחק

    העלות הכי מקומית שיש.

    תודה לך. וגם על עוד דברים.

     

    body art debbie
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    body art debbie ‏17/4/09 20:29:

    צטט: אורי אשכנזי 2009-04-17 18:25:44

    צטט: body art debbie 2009-04-17 16:25:57

    בדיוק לפני יומיים סיפרו לי בדיחה על תיירת שעושה טיול למקומות קדושים, ורואה בותיקן טלפון מוזהב, היא שואלת את הקרדינל לגבי הטלפון והוא עונה לה שזה קו ישיר לאלוהים, היא מבררת לגבי עלות השיחה והקרדינל אומר - 1000$ לדקה, אח"כ היא עוברת בכנסיות נוספות בותיקן ובאירופה ובכל מקום אותו טלפון מוזהב ואותו המחיר לדקת שיחה. בהמשך הסיור התיירת מגיעה לירושלים ובבית כנסת שם רואה גם טלפון מוזהב. היא שואלת את הרב לגביו והוא גם עונה שזה קו ישיר לאלוהים. היא שואלת את הרב על עלות השיחה והרב עונה 25 סנט לדקה. התיירת מופתעת ושואלת את הרב איך זה שבכל מקום אחר שהיתה בו ביקשו 1000 דולר לדקה ואצלו זה רק 25 סנט, אז הרב עונה לה: כאן זו שיחה מקומית.

    אז האתר שהקמת בהחלט יכול לחסוך בעלויות האלה גם חיוך

     צוחק

    העלות הכי מקומית שיש.

    תודה לך. וגם על עוד דברים.

     

     

     

    העונג כולו שלי נשיקה
    מאיה מיס
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מאיה מיס ‏17/4/09 20:33:

    שמת שם מזוזה?
    :--)
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    :--) ‏17/4/09 20:42:

    רעיון פירסומי מקורי

    בהצלחה לך.

     

     

    די. (D)
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    די. (D) ‏22/4/09 08:09:

     

    נהדר

     

    manhigut
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    manhigut ‏22/4/09 12:43:

    רעיון מדהים,

    אתר מהמם!

     

    ולגבי אלוהים, אני כמוך חושבת שצריך להקים מפלגה לשחרר 

    את אלוהים מכל הקבוצות שרוצות לעשות על חשבונו את הונם.

     

    לטהר את אלוהים משייכות כלשהי ולתת לו להיות מה שהוא. 

    ביטוי חופשי לאלוהים. לראות אותו נטו, ללא פרשנות וללא ביקורת

     

    אחלה של דבר.

    ללא ספק נושא האלוהים הוא מרכזי מאוד בתהליכי חשיבה, הרגשה ועשייה של האדם.

    תגיד לי מי האלוהים שלך ואגיד לך איך אתה חי.

     

    לכן, אין כמוך ותמשיך להשאיר את הלינק שלך לאתר, כך שנכנס להגיב שם מדי פעם.

    שיהיה לך יום אלוהי!

    מירב שביט
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    מירב שביט ‏25/4/09 01:50:


    אתה סוג של מלאך.

    :)

    קול הרוח
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קול הרוח ‏30/4/09 11:39:

    אחלה רעיון..

    לאלוהים יש אתר: העולם שלנו

    זה האתר הוירטואלי שלו

    פה הוא מיישם הכל..

    לא?

     

    כן לחיוך
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    כן לחיוך ‏1/5/09 01:08:

    קוסם שכמוך,

    אתה חושב שזה מקרה שהמצאת רעיון כל כך מדליק ביומולדת שלי???

    שים לי הרבה חריף
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שים לי הרבה חריף ‏4/5/09 20:57:
    סליחה, ביקשת רשות קודם? (צריך להוסיף הבהרות?)
    best-flayer.com
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    best-flayer.com ‏5/5/09 16:53:


    כל הכבוד

    קראתי את התוכן באתר שלכם (אתה, הוא, גם אני שותף...)

    אני חותם על כל מילה

    שיחקת אותה

    ורד סת שני
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ורד סת שני ‏7/5/09 13:15:

    מה זתומרת... ברור שיש לו אתר. האתר של אורי אשכנזי :-))
    הדס קאן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הדס קאן ‏13/5/09 19:11:


    אורי

     

    ברור שלא סתם כתבתי לך במייל שאכנס לפוסט

    שלך מאוחר יותר.

    ידעתי, ששווה שאשב ואקרא באמת כשאהיה פנויה.

     

    אני מאמינה שהכל בחיים זה מערכות יחסים,

    אחת מהמערכות החשובות היא מערכת היחסים

    שלנו עם אלוהים, לא זה של דת כלשהי, אלא מיהו

    אלוהים עבורנו.

     

    דר' ברני סיגל, רופא כירורג שמדבר על אהבה רפואה

    וניסים מתייחס למערכת היחסים של האדם עם האל

    כחלק מריפוי. בספרו, מרשמים לחיים, הוא כותב:

    "אלוהים קיים בכל אדם ובכל דבר. כאשר אנו מצילים

    האחד את השני, או מדריכים זה את זה, או רק אוהבים

    זה את זה, אנו עושים את עבודתו של אלוהים".

     

    ותכל'ס לגבי האתר, בשמחה אעזור בבניית התכנים שלו,

    נראה לי רעיון מבורך (-:

    גיגי הפקות
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גיגי הפקות ‏17/5/09 20:12:
    נ פ ל א *
    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:13:

    צטט: מאיה מיס 2009-04-17 20:33:52


    שמת שם מזוזה?

     קניתי מזוזה כשרה למהדרין עם קלף (אס תלתן) אבל לא מצאתי את המשקוף.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:14:

    צטט: :--) 2009-04-17 20:42:29

    רעיון פירסומי מקורי

    בהצלחה לך.

     

     לא הבנתי מה פירסומי בזה... אבל תודה על הפירגון.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:14:

    צטט: די. 2009-04-22 08:09:11

     

    נהדר

     

     

    נשיקה

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:17:

    צטט: manhigut 2009-04-22 12:43:53

    רעיון מדהים,

    אתר מהמם!

     

    ולגבי אלוהים, אני כמוך חושבת שצריך להקים מפלגה לשחרר 

    את אלוהים מכל הקבוצות שרוצות לעשות על חשבונו את הונם.

     

    לטהר את אלוהים משייכות כלשהי ולתת לו להיות מה שהוא. 

    ביטוי חופשי לאלוהים. לראות אותו נטו, ללא פרשנות וללא ביקורת

     

    אחלה של דבר.

    ללא ספק נושא האלוהים הוא מרכזי מאוד בתהליכי חשיבה, הרגשה ועשייה של האדם.

    תגיד לי מי האלוהים שלך ואגיד לך איך אתה חי.

     

    לכן, אין כמוך ותמשיך להשאיר את הלינק שלך לאתר, כך שנכנס להגיב שם מדי פעם.

    שיהיה לך יום אלוהי!

     

    תודה!!!

    אולי צריך להריץ את אלוהים לכנסת ברשימה לא דתית. רעיון מעניין.

    ואת צודקת. עבודה על האלוהים שבאדם היא כלי מדהים.

     

    יום אלוהי... מממ... נשמע מעולה. גם לך!

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:18:

    צטט: מירב שביט 2009-04-25 01:50:21


    אתה סוג של מלאך.

    :)

     את מצמיחה לי רד-בול.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:37:

    צטט: קול הרוח 2009-04-30 11:39:57

    אחלה רעיון..

    לאלוהים יש אתר: העולם שלנו

    זה האתר הוירטואלי שלו

    פה הוא מיישם הכל..

    לא?

     

    את צודקת מאוד!

    הבעיה עם העולם כאתר זה שהוא אינו ייצוגי במיוחד, ומסך הערפל שמסתיר לאנשים רבים את המראה המרהיב שנגלה בו.

    ועצם זה שאת מתייחסת אל אלוהים בגוף שלישי היא בשבילי דוגמה לכך.

    אהבתי את התגובה שלך.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:39:

    צטט: כן לחיוך 2009-05-01 01:08:59

    קוסם שכמוך,

    אתה חושב שזה מקרה שהמצאת רעיון כל כך מדליק ביומולדת שלי???

     אין מקריות. הכל נקבע מראש, מלמעלה. אנחנו רק ממלאים את מצוות הבורא.

    תמים

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:41:

    צטט: שים לי הרבה חריף 2009-05-04 20:57:50

    סליחה, ביקשת רשות קודם? (צריך להוסיף הבהרות?)

     אבל... ציוית עלי. לא?

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:42:

    צטט: effective com 2009-05-05 16:53:32


    כל הכבוד

    קראתי את התוכן באתר שלכם (אתה, הוא, גם אני שותף...)

    אני חותם על כל מילה

    שיחקת אותה

     תודה. אני אוסף חתימות. חיוך

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:45:

    צטט: ורד סת שני 2009-05-07 13:15:54


    מה זתומרת... ברור שיש לו אתר. האתר של אורי אשכנזי :-))

     חיוך

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:48:

    צטט: הדס קאן 2009-05-13 19:11:17


    אורי

     

    ברור שלא סתם כתבתי לך במייל שאכנס לפוסט

    שלך מאוחר יותר.

    ידעתי, ששווה שאשב ואקרא באמת כשאהיה פנויה.

     

    אני מאמינה שהכל בחיים זה מערכות יחסים,

    אחת מהמערכות החשובות היא מערכת היחסים

    שלנו עם אלוהים, לא זה של דת כלשהי, אלא מיהו

    אלוהים עבורנו.

     

    דר' ברני סיגל, רופא כירורג שמדבר על אהבה רפואה

    וניסים מתייחס למערכת היחסים של האדם עם האל

    כחלק מריפוי. בספרו, מרשמים לחיים, הוא כותב:

    "אלוהים קיים בכל אדם ובכל דבר. כאשר אנו מצילים

    האחד את השני, או מדריכים זה את זה, או רק אוהבים

    זה את זה, אנו עושים את עבודתו של אלוהים".

     

    ותכל'ס לגבי האתר, בשמחה אעזור בבניית התכנים שלו,

    נראה לי רעיון מבורך (-:

     

    תודה. אני אדבר איתך ואשמח להיעזר בך לכשאגיע לטפל בזה.

    לא הכרתי את הציטוט של ברני סיגל, והנה אני מוסיף לו משהו משלי:

    "וגם אותו אדם שאנו עוזרים לו, אנו בעצם משיבים לו את האלוהות שבו."

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏5/6/09 14:49:

    צטט: "גיגי הפקות" 2009-05-17 20:12:57

    נ פ ל א *

     חיוך

     

    bat-ain
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    bat-ain ‏8/6/09 01:35:


    אורי יקירי!

     

    אלהים בשבילי זה אמת וכנות ואכן אתה מטיב לייצג זאת בחייך שאפו גדול

     

    זיו שערי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    זיו שערי ‏10/6/09 22:15:

    כן.....
    ג'ודי-טל
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ג'ודי-טל ‏11/6/09 00:54:


    אלוהים שלי רציתי שתדע

    פתחו כאן בלוג עם השם שלך..

    ובבלוג הזה מה יש לומר

    אפשר יהייה לכתוב לך ישר ולעניין.

     

    וכשיהיו לך מספיק כוכבים

    תוכל להעניק מהם לכל האנשים.

     

     

    אחלה רעיון

    של קשר ישיר,

    יותר יעיל  מפתק בכותל

    שומר על איכות הסביבה

    ועל העצים שינצלו מכריתה.

     

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏13/6/09 22:12:

    צטט: bat-ain 2009-06-08 01:35:04


    אורי יקירי!

     

    אלהים בשבילי זה אמת וכנות ואכן אתה מטיב לייצג זאת בחייך שאפו גדול

     

    ממך זאת מחמאה גדולה. תודה יקירי.

    שמח שאתה פה.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏13/6/09 22:14:

    צטט: זיו שערי 2009-06-10 22:15:44


    כן.....

     בטוח? קריצה

     

    תודה על החיוביות והכוכבות.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏13/6/09 22:23:

    צטט: ג'ודי-טל 2009-06-11 00:54:49


    אלוהים שלי רציתי שתדע

    פתחו כאן בלוג עם השם שלך..

    ובבלוג הזה מה יש לומר

    אפשר יהייה לכתוב לך ישר ולעניין.

     

    וכשיהיו לך מספיק כוכבים

    תוכל להעניק מהם לכל האנשים.

     

     

    אחלה רעיון

    של קשר ישיר,

    יותר יעיל  מפתק בכותל

    שומר על איכות הסביבה

    ועל העצים שינצלו מכריתה.

     

     

     

     המממ... לא חשבתי על איכות הסביבה. אבל משהעלית את הנושא, זה חוסך גם את הדלק שאנשים צורכים בדרך.

    בהחלט נעשה שם פינת פתקים. ואם תרצו יהיה גם פתק החלפה קריצה

     

    לכל אדם כוכב יש בשמיים...

    לי-אור סלע
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לי-אור סלע ‏14/6/09 08:47:


    יופי של רעיון,

    סוף סוף מישהו לוקח יוזמה,

    לפעמים יש תחושה שהוא קצת מתעצל...קריצהקריצה

    דר
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    דר" אסתיה חוטר גזע ‏15/6/09 17:24:

    האתר לא עלה אבל הרעיון נפלא *

    אם תהפוך את המילה 'אלהים' ל 'הבורא' [עם הא הידיעה] אף אחד לא יוכל לנכס זאת לדת כלשהי

    בעצם הבורא הוא הכל

    הכל מכיל את הכל

    אנחנו חלק מהבורא

    זכות הבחירה היא להכיר בכך שאנו חלק מהבורא - זכות הבחירה יכולה להוביל להגשים את החלק הזה או חלקיקים ממנו ואולי לא להגשים.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏16/6/09 16:25:

    צטט: לי-אור סלע 2009-06-14 08:47:22


    יופי של רעיון,

    סוף סוף מישהו לוקח יוזמה,

    לפעמים יש תחושה שהוא קצת מתעצל...קריצהקריצה

    כן... אבל זאת רק תחושה. הוא די חרוץ בעצם.

    יכול להיות שהוא מבולבל מהשפע.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏16/6/09 16:29:

    צטט: דר" אסתיה חוטר גזע 2009-06-15 17:24:16

    האתר לא עלה אבל הרעיון נפלא *

    אם תהפוך את המילה 'אלהים' ל 'הבורא' [עם הא הידיעה] אף אחד לא יוכל לנכס זאת לדת כלשהי

    בעצם הבורא הוא הכל

    הכל מכיל את הכל

    אנחנו חלק מהבורא

    זכות הבחירה היא להכיר בכך שאנו חלק מהבורא - זכות הבחירה יכולה להוביל להגשים את החלק הזה או חלקיקים ממנו ואולי לא להגשים.

    " הבורא"... נשמע פחות חזק אם כי זה לגמרי נכון.

    ברעיון של בריאה, שימור והרס...כולם הם צורות שונות של בריאה.

    תודה.

    חבל שלא עלה. נסי שוב.

     

     

    קצת אחרת..
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    קצת אחרת.. ‏18/6/09 06:52:

    "אלוהים זה לא "הוא". אלוהים זה אתה ואני, ויחד אנחנו יוצרים את המקום שבו אנחנו חיים... - במעשים שלנו, בחוסר המעשה שלנו, ובדוגמה שאנחנו משמשים לאחרים.


    ובכך, יותר מכל, מתבטאת אלוהותנו... בערך שאנו מביאים לידי ביטוי בעולם.

    הקסם שלנו... "

     

    היי אוריקי:)

    מתנצלת שלא בדקתי קודם שיש לך תוכן חדש ומרתק. כאשר מקבלים אינספור לינקים לתכנים של אחרים, קצת פחות יוצא לבקר אצל אלה שממש מעריכים ואוהבים אבל אף פעם לא מאוחר..בקיצור חבר יקר, אולי להבא תמען אותי גם?:)

    נכנסתי לאתר שבחרת להקים על האלוהים ונהניתי מאוד!!רעיון אדיר בעיניי:)

    הסרטון עם כרטיס האשראי מהנה ביותרחיוך גם בגלל "האפקטים" אך בעיקר בגלל דבריך שם:)

    בחרתי לצטט מדבריך את הפיסקה האחרונה שבעיניי מתמצתת הכי נכון את הרגשתי או יחסי אל האלוהים אע"פ שאני לא סבורה שאנחנו יכולים להפוך לאלוהים עד לרגע שבו נקבל את אלה שבראו אותנו ונעריך את פרי יצירתם המופלא.

    אנו אמורים להתנהל בחוכמה וביכולות שלנו כדי לפתח את המדע וכדי שיום אחד אכן נהפוך לאלוהים, לבוראים ובכך ניצור חיים חדשים בעצמנו, לעת עתה לא כך הדבר וחבל כי הימים חולפים ובצער אנו מתוודעים לצרות הבאות עלינו בצורת פצצות אטום, מלחמות ומצב כלכלי קשה שמערער את בטחוננו והמשך קיומנו.

    לדעתי יהיה נכון לומר שנוכל להפוך לאלוהים בעזרת אותו ערך שנביא לידי ביטוי בעולם/בפלנטה שלנו רק באם ננצל נכון את כישורנו ומהות קיומנו, התפתחות ושימור הפלנטה על כל יצירתה ובראיתה המופלאה תוך כדי תהליך חיים מאושר והרמוני ותוך כדי דאגה כנה.

    כאמור , נהניתי מהתוכן והרעיון ומאחלת לך יום נפלא ונהדר:)

    סאני עד עולם
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    סאני עד עולם ‏18/6/09 17:53:


    אהבתי

    אני לא בטוחה שאלוהים יאהב את מה שיש לי לומר..........חיוך

    למעשה אני בטוחה שלא!

    חלקת אהבה קטנה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    חלקת אהבה קטנה ‏23/6/09 00:47:


    לו רק הבנו שלכל אחד מאיתנו יש גישה ישירה לאלוהים מתוך הנשמה שלנו

     

    שבכל אחד מאיתנו יש חלקי בריאה שהם חלקי אלוהים

     

    שכולנו בעצם אחד

     

    נשמע נפלא , תדאג שינהל את האתר אדם שיש בליבו רק מילה טובה...

    שרה בכור
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    שרה בכור ‏28/6/09 01:03:


    ענק

    תודה לך

    אילה לה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אילה לה ‏30/6/09 13:33:

    ביקרתי באתר והתאהבתי במה שקראתי שם :)

     

    שמחתי מאוד.

    אילה לה

    דודה שושנה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    דודה שושנה ‏1/7/09 22:27:


    גאוני עד הזוי.

     

    אם זה גימיק אז זה עוד מעט יחלוף וחבל...

    אם לא צריך וואחד תחזוקה לדבר הזה.

     

    מקורי להחריד.

    da2008
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    da2008 ‏2/7/09 07:05:


     ה ו א

    מצוי בכולנו

    ואנו כולנו

    זה הוא...

    *

    רבקה72
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    רבקה72 ‏3/7/09 12:18:

    אויש איזה רעיון נפלא!! למצוא את אלוהים בעצמנו ובאחרים, הרי זאת כל התורה כולה!! מאוד מאוד אהבתי. כל אחד יכול להתחבר לאלוהות בנתיב שלו וכל נתיב הוא לגיטימי. אין דרך אחת נכונה. יופי לך!!
    תומר קרמן
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    תומר קרמן ‏7/7/09 14:42:
    too many ideaes
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    too many ideaes ‏8/7/09 21:43:

    קראתי את מה שכתכת על אלוהים.נראה שאכלת (הרבה) מעץ הדעת.מאוד עמוק.
    titulic
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    titulic ‏10/7/09 14:17:

     בקשר לעמדתו של אלהים ויושבי ביתו

     

     


     

     


    יושב הוא למעלה במרומים ומתלבט איך לקלוט את המצטרפים החדשים לממלכת שמים. אלה מגיעים ומיד מתלוננים. אחד מלין על המיזוג, כי קר לו בלילות הארוכים שבממלכת השמים, והשני, כי לא מוצא את מקומו , ויותר מדי חברים חדשים הוא צריך להכיר. השלישי מחפש מכרים שלמיטב זכרונו היו מועמדים להצטרף למועדון החדש. שמועה התגנבה לאוזנו, שאחד משכניו בעיירתו שבממלכת הארץ  גם נמצא כאן, והיה רוצה לשאול אותו האם התחדש עוד דבר בארצם של היהודים שממנו הוא עלה.

     

     

    איציק שטרול מהחברים החדשים במועדון , פחות משבוע כאן, מתלונן על המיזוג למעלה. למטה יכולת לכוון אותו, פה הכל בידי אלוהים. הוא סוגר הוא פותח, ובלילות הארוכים כאשר הוא שוכח לכוון,יש כאן קור כלבים. לו רק היה אפשר למצוא את הכפתורים אומר איציק שטרול , הייתי רוצה לראות איפה השלטאר הראשי הוא ממלמל לחבר אחר במועדון, שכבר ותיק  כאן. הגיע לפני כחודש וחצי, משה יענקל שמו.

     

    משה,  אתה ותיק באזור, אתה ראיתי איפה בעל הבית מסתיר את הכפתור הראשי? "איזה כפתור" שואל משה. "הקירור הארור הזה, שחודר לעצמות...." הממ... אל תדאג כאן לא תצטנן, לא צריך קופת חולים, לא טופס 17. הוא מחליא הוא מרפא, ואין תורים... אם משהו מתקלקל , תיקונים על חשבונו, מפטיר משה הותיק.

    איזה שלוה יש פה , הוא מוסיף. בממלכה הזאת אין תורים ואין ריב ומדון. יש אחראי על הקרקס. איציק , קח את דאגותיך וארוז נא אותן בארון . אם תאבד את המפתח לארון אל תדאג, לא יהיה צורך לפתוח אותו. יש דואג. הכל בידי אל.

     

    איציק שטרול מכווץ את שפתיו סוגר את עיניו, וממלמל, זאת בעיה גדולה, משעמם עד מוות, אין לי על מי לכעוס, על מי לצעוק, השקט הזה יכול להרוג אותי.  אל דאגה לוחש לו משה יענקל, אתה תתרגל, ולמות פעם שניה, אין לכך תקדים, אלא אם אתה רוצה ליצור אחד כזה. אל תיקח את זה אישית, אבל אתה לא היחיד שמשתעמם כאן.

     

    איציק, בוא שב לידי, אספר לך על אחד האגפים המסתוריים של מלכות העליון. יושבים שם מיטב הפילוסופים, ואפלטון עדיין מנסה עליהם את תורתו. הוא מסביר להם ארוכות את ה"רפובליקה" שלו, על שלטון הפילוסופים, ואחרים מחייכים חיוך מר. כל אחד בזמנו  ניסה את תורתו על אנשים , וראה איזו אכזבה , היו כאלה שהקשיבו להם, והמיתו אסון על קהל מאמיניהם.

    אלפיים חמש שנה אתה יושב פה, אפלטון ידיד,י ועדיין מנסה לטעון על שלטון הפילוסופים... אוי לאלה שיגשימו רעיון זה אומר פתאום קרל מרקס , כאשר ידו השמאלית נשענת השולחן. איזה מזל שלמטה כבר לא שומעים אותך. באזכרות אומרים שהיית גדול בתקופתך, ומזלך שלא ממש ניסו אותך על אנשים בשר ודם. אותי ניסו, ועד היום מצרפים לשם שלי איזו קללה עסיסית, אמר מרקס והשתתק.

     

    דממה הסתררה באגף הפילוסופים בממלכת השמים. אף אחד לא רצה לשבור את השקט. קודם בקעו קולות רמים שם, וקלקלו את מצב רוחו של איציק שטרול. חשב שלא ישמע עוד פעם את מרקס, וודאי לא בקולו שלו. מה זה הצעקות מהאגף העליון? קורא איציק. הבטיחו לנו שקט בעולם שכולו טוב.  על תתרגש איציק, מנסה משה יענקל להרגיע אותו. הפילוסופים מתווכחים כבר יותר מאלפיים שנה וכל עוד לא מנסים אותם במציאות, לא קורה דבר.

     

    שוב מתישב איציק וממלמל לעצמו, איזה מזל שבלילות הארוכים הם ישנים. חיוך שובב נסוך על פניו של משה יענקל: אתה יודע הוא ממתיק סוד עם איציק לא רק שהלילות הארוכים מרגיעים את חבורת הליצים מן האגף הרועש של הפילוסופים, אבל יש לנו איזה מתקין תריסים כאן שכל אימת שמתקלקלים האביזרים האלה קוראים לו. לא פעם קילקלנו את הטריס באגף הדברנים וההוגים, והסתרנו את מתקין התריסים.

    וההוגים האלה לא הבחינו בין יום  ללילה,  ובחושך ישבו ושתקו, ואנחנו ישבנו באגף שלנו וצחקנו, בשקט כמובן שלא יתעוררו.

     

    איציק שטרול מקשיב , מהרהר, ולבסוף הוא מפטיר: הרבה שנים כבר לא שמעתי את הגיבובים של מרקס , ולא את הויכוח, אם היה מרקס הצעיר ומרקס המבוגר, שלמטה כבר ממעטים להגות בזה, ודוקא בממלכת השקט הוא יפציע מחדש? מי היה מאמין.

     

    זה המקום היחיד שלא יורקים לקרל בפנים. הוא חושב את עצמו כצדיק עלי אדמות, למרות שהוא כבר לא נמצא שם. כאן הוא סוף סוף מרגיש שווה בין שווים. לא עני ומרוד כפי שעזב את העולם התחתון. כאן הוא ורוטשילד משתווים.

     

    ליאון טרוצקי אפילו שלקח בזמנו,  את מרקס ברצינות, יושב לו בפינה חשוכה באגף,  ומקשיב בחצי אוזן למורו.  הוא נראה מנמנם ורק כאשר קרל מזכיר את יוסף דז'וגשבילי, הוא מתפרץ בשאגות אימה. קרל מפנה אליו מבט ומנסה להרגיע אותו. אל תחשוש הוא באגף אחר, הוא  אמנם, הגיש מועמדות לכאן, אבל דחיתי אותו על הסף. דיברתי עם הממונה והוא הוכנס למחלקה סגורה.

     

    מנין לך קרל, הבטחון שלא ינסה לעשות כאן איזו מהפכה שואל תוהה טרוצקי. אולי ברוב תיסכולו שלא התקבל לכאן, מכין משהו?

    קרל מישיר מבט על טרוצקי, ובקול  רועם הוא מבשר לו: מהפכה באגף הפילוסופים? בעולם שכולו טוב? זה לא יהיה ולא יתקיים. אני אשים עליו וטו. חוץ מזה יגודה שומר עליו באגף הסגור.

    יאגודה, קרל אתה רציני, שואל אותו טרוצקי? סטלין יגער בו וההוא יברח? מרקס מתרווח בכיסא, מביט אל טרוצקי , ומנסה להרגיעו. הרי אנו יושבים בשוויצריה של הצפון כאן, כולם כבשים באחו, מי יעז להרים כאן יד?

     

    טרוצקי נראה כמי שהזכרונות סחטו ממנו את שארית כוחותיו. שוב מתישב בפינתו החשוכה, כמי שלא השתכנע שהסכנה חלפה. עדיין חש שעליו לתפוס מחסה הוא התאכזב קצת ממרקס. חשבתי פעם, שהמרקס הזה הוא אדם רציני, שהוא מבין את העוול שעשה לו סטלין, וידבר עליו בהתמרמרות, אבל ההוגה הזה נראה שהתפייס עם הנבל הגרוזיני.

     

    ההמשך יבוא

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 15:50:

    צטט: קצת אחרת.. 2009-06-18 06:52:07

    "אלוהים זה לא "הוא". אלוהים זה אתה ואני, ויחד אנחנו יוצרים את המקום שבו אנחנו חיים... - במעשים שלנו, בחוסר המעשה שלנו, ובדוגמה שאנחנו משמשים לאחרים.


    ובכך, יותר מכל, מתבטאת אלוהותנו... בערך שאנו מביאים לידי ביטוי בעולם.

    הקסם שלנו... "

     

    היי אוריקי:)

    מתנצלת שלא בדקתי קודם שיש לך תוכן חדש ומרתק. כאשר מקבלים אינספור לינקים לתכנים של אחרים, קצת פחות יוצא לבקר אצל אלה שממש מעריכים ואוהבים אבל אף פעם לא מאוחר..בקיצור חבר יקר, אולי להבא תמען אותי גם?:)

    נכנסתי לאתר שבחרת להקים על האלוהים ונהניתי מאוד!!רעיון אדיר בעיניי:)

    הסרטון עם כרטיס האשראי מהנה ביותרחיוך גם בגלל "האפקטים" אך בעיקר בגלל דבריך שם:)

    בחרתי לצטט מדבריך את הפיסקה האחרונה שבעיניי מתמצתת הכי נכון את הרגשתי או יחסי אל האלוהים אע"פ שאני לא סבורה שאנחנו יכולים להפוך לאלוהים עד לרגע שבו נקבל את אלה שבראו אותנו ונעריך את פרי יצירתם המופלא.

    אנו אמורים להתנהל בחוכמה וביכולות שלנו כדי לפתח את המדע וכדי שיום אחד אכן נהפוך לאלוהים, לבוראים ובכך ניצור חיים חדשים בעצמנו, לעת עתה לא כך הדבר וחבל כי הימים חולפים ובצער אנו מתוודעים לצרות הבאות עלינו בצורת פצצות אטום, מלחמות ומצב כלכלי קשה שמערער את בטחוננו והמשך קיומנו.

    לדעתי יהיה נכון לומר שנוכל להפוך לאלוהים בעזרת אותו ערך שנביא לידי ביטוי בעולם/בפלנטה שלנו רק באם ננצל נכון את כישורנו ומהות קיומנו, התפתחות ושימור הפלנטה על כל יצירתה ובראיתה המופלאה תוך כדי תהליך חיים מאושר והרמוני ותוך כדי דאגה כנה.

    כאמור , נהניתי מהתוכן והרעיון ומאחלת לך יום נפלא ונהדר:)

     חיוך אכן, שיהיה לנו עתיד נהדר.

    וזה תלוי בנו. בכל אחד מאיתנו.

    ותודה!

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 15:54:

    צטט: סאני עד עולם 2009-06-18 17:53:20


    אהבתי

    אני לא בטוחה שאלוהים יאהב את מה שיש לי לומר..........חיוך

    למעשה אני בטוחה שלא!

     אני דווקא בטוח שהוא יאהב לשמוע, שהרי אלו הם דבריו.

    ספרי לו וספרי לנו. 

    ו.... אני שמח שאהבת.

     

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 15:57:

    צטט: חלקת אהבה קטנה 2009-06-23 00:47:03


    לו רק הבנו שלכל אחד מאיתנו יש גישה ישירה לאלוהים מתוך הנשמה שלנו

     

    שבכל אחד מאיתנו יש חלקי בריאה שהם חלקי אלוהים

     

    שכולנו בעצם אחד

     

    נשמע נפלא , תדאג שינהל את האתר אדם שיש בליבו רק מילה טובה...

     אמן.

    חברה שלי עלעלה השבוע בספר "דרך האהבה" ומצאה את הסיפור הזה:

     

     

    אלוהים בתוככם

     

    מספרים בהודו סיפור עתיק על האל ברהמה שהיה לגמרי לבדו.

    שום דבר לא התקיים חוץ מאשר ברהמה והוא היה משועמם ביותר.

    ברהמה החליט לשחק משחק, אבל לא היה שותף למשחק, ולכן הוא ברא אלה יפהפיה, מאיה, אך ורק על מנת לבלות ולהתענג.

    ברגע שמאיה התקיימה וברהמה סיפר לה את מטרת קיומה, היא אמרה, "בסדר, בוא נשחק את המשחק הנפלא ביותר, אבל אתה צריך לעשות מה שאורה לך לעשות." ברהמה הסכים ונהג על פי הוראותיה של מאיה, וכך ברא את כל היקום.

    ברהמה יצר את השמש והכוכבים, את הירח והפלאנטות, ואחר כך ברא את החיים על הארץ, בעלי חיים והימים, האויר והכל.

    מאיה אמרה, "כמה יפה הוא עולם האשליה הזה שיצרת. כעת אני רוצה שתברא איזה מין בעל חיים שיהיה כה נבון ומודע שיוכל להעריך את היצירה שלך". לבסוף ברא ברהמה את בני האדם, ואחרי שסיים את הבריאה, שאל את מאיה מתי יתחיל המשחק.

    "אנחנו מתחילים ברגע זה, מיד," אמרה. היא לקחה את ברהמה וחתכה אותו לאלפי פיסות זעירות, הכניסה פיסה לכל בן אדם, ואמרה, "כעת המשחק מתחיל! אני עומדת לגרום לכם לשכוח מי אתם ואתם הולכים לנסות ולזכור מי אתם!" מאיה יצרה את החלום ועד עצם היום הזה ברהמה מנסה להיזכר מי הוא. ברהמה נמצא בתוככם ומאיה מונעת אתכם מלהיזכר מי אתם.

    כשאתם מתעוררים מהחלום, אתם נעשים שוב לברהמה, ודורשים שוב את האלוהות שלכם. ואז אם ברמה בתוככם, אתם אומרים "אוקיי, אני ער; מה לגבי שאר החלקים שבי?"

    אתם מכירים את התעלול של מאיה ואתם יכולים לחלוק את האמת עם אחרים שבתוך זמן קצר יתעוררו גם כן.

    שני אנשים פיכחים הנמצאים במסיבה יכולים ליהנות יותר. שלושה אנשים פיכחים ייהנו עוד יותר.

    תתחילו בעצמכם ואז יתחילו האחרים להשתנות עד שכל החלום, כל החבורה, יתפכחו.

     

    מתוך "דרך האהבה" של דון מיגל רואיס

     

     

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 15:59:

    צטט: שרה בכור 2009-06-28 01:03:37


    ענק

    תודה לך

     חיוך וגם לך.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:00:

    צטט: אילה לה 2009-06-30 13:33:33

    ביקרתי באתר והתאהבתי במה שקראתי שם :)

     

    שמחתי מאוד.

    אילה לה

     בשמחה ובאהבה. הכי טוב שיש!

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:02:

    צטט: דודה שושנה 2009-07-01 22:27:30


    גאוני עד הזוי.

     

    אם זה גימיק אז זה עוד מעט יחלוף וחבל...

    אם לא צריך וואחד תחזוקה לדבר הזה.

     

    מקורי להחריד.

     גם וגם.

    ונכון שצריך באמת תחזוקה ובנייה נכונה.

    אם יש מישהו שרוצה לעזור ולפתח... בבקשה.

     

    אלוהים זה הכי מקורי ויצירתי שיש.  תודה.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:04:

    צטט: da2008 2009-07-02 07:05:58


     ה ו א

    מצוי בכולנו

    ואנו כולנו

    זה הוא...

    *

     חיוך

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:06:

    צטט: רבקה72 2009-07-03 12:18:14


    אויש איזה רעיון נפלא!! למצוא את אלוהים בעצמנו ובאחרים, הרי זאת כל התורה כולה!! מאוד מאוד אהבתי. כל אחד יכול להתחבר לאלוהות בנתיב שלו וכל נתיב הוא לגיטימי. אין דרך אחת נכונה. יופי לך!!

     סיכמת את זה באופן ממש אלוהי.חיוך

    תודה. 

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:10:

    צטט: תומר קרמן 2009-07-07 14:42:38

     

    http://www.god.co.il/

     

     לינק מוזר, מבדר ולא ממש קשור, אבל אסוסיאציה מעניינת. תודה.

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:11:

    צטט: too many ideaes 2009-07-08 21:43:18


    קראתי את מה שכתכת על אלוהים.נראה שאכלת (הרבה) מעץ הדעת.מאוד עמוק.

     חיוך תודה.

    באמת היה טעים ומלא תובנות!

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏10/7/09 16:17:

    צטט: titulic 2009-07-10 14:17:41

     

     בקשר לעמדתו של אלהים ויושבי ביתו

      

     

     מופתע אפרופו שלישיית "מה קשור". 

     

    titulic
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    titulic ‏10/7/09 23:18:

    אם השאלה שלך"מה קשור" המאמר שלך אם יש אלוהים

    אז כן קשור באופו הדוק

    אני מתאר עולם של "גן עדן" שקיים לכאורה שבו שולט "כמתבקש" אלוהים. שלטונו לא מורגש, ו"מתים" שפעם היו אישים או הוגים שהיו בתקופות שונות , במאות שונות, נפגשים שם במועדון "הפילוסופים של גן העדן" . שם הרי אין מגבלות של זמן, ומדסקסים ארועים מעברם והמפגש הרעיוני ביניהם

     

    אני מתאר את שיממון בעולם של אלוהים, הקור המקפיא והשיעמום שם

    כך אני תופס את אלוהים, כמשהו שנוצר בדימיונם של האנשים.

    צבי

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏11/7/09 02:14:

    צטט: titulic 2009-07-10 23:18:47

    אם השאלה שלך"מה קשור" המאמר שלך אם יש אלוהים

    אז כן קשור באופו הדוק

    אני מתאר עולם של "גן עדן" שקיים לכאורה שבו שולט "כמתבקש" אלוהים. שלטונו לא מורגש, ו"מתים" שפעם היו אישים או הוגים שהיו בתקופות שונות , במאות שונות, נפגשים שם במועדון "הפילוסופים של גן העדן" . שם הרי אין מגבלות של זמן, ומדסקסים ארועים מעברם והמפגש הרעיוני ביניהם

     

    אני מתאר את שיממון בעולם של אלוהים, הקור המקפיא והשיעמום שם

    כך אני תופס את אלוהים, כמשהו שנוצר בדימיונם של האנשים.

    צבי

    תודה.

    אני מציע שתקרא שוב את מה שכתוב שם. 

    לא מדובר על אלוהים חיצוני אלא על אלוהים שבך, בי ובכל חלק בבריאה המופלאה הזאת.

    ועל איך ההבנה הזאת יכולה להשפיע על יחסים בין אנשים.

    סופ"ש נעים.

     

     

    cthulhu
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    cthulhu ‏11/7/09 10:51:

    יש מזמן אתר לאלוהים-

    http://www.cthulhu.org/

     

    וכאן:

    http://www.hello-cthulhu.com/?date=2003-11-30

     

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏11/7/09 12:15:

    צטט: cthulhu 2009-07-11 10:51:33

    יש מזמן אתר לאלוהים-

    http://www.cthulhu.org/

     

    וכאן:

    http://www.hello-cthulhu.com/?date=2003-11-30

     

     צוחק

    האלוהות מביעה את עצמה בדרכים מעניינות מאוד.

     

     

    עבודה עברית 1
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    עבודה עברית 1 ‏13/7/09 10:46:

    קיבלתי במתנה ספר שהכותרת שלו היתה " גורנישט מיט גורנישט"

    (בתרגום חופשי מיידיש : שום דבר עם שום דבר כלומר כלום).

    דפי הספר, למי שעוד לא ניחש, היו לבנים .

    על אותו המשקל ומסיבות פילוסופיות כבדות משקל שיפורטו להלן הייתי משאיר את דפי האתר ריקים מתוכן.

    שהרי הכל מאלוהים.

    הכל או לא כלום

    האם הם לא אותו הדבר בעצם ?

    או, שאולי היינו הך .

    (@:)

     

    hkadman
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    hkadman ‏21/7/09 21:57:
    עשית מצווה.
    אלגרה נון טרופו
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אלגרה נון טרופו ‏23/7/09 10:10:

    רעיון יפה וראיון מקסים. 

    הרעיון שאלוהים זה אני ואתה ואת, ונמצא בי ובך (לקרוא כמו בריכה) ובך (לקרוא כמו לילך) הוא רעיון יפה. במיוחד משום שהוא מציע איזה גוון דמוקרטי למושג שבדרך כלל נתפס כייחודי, שונה, נעלה, נשגב.

    אמנם גם שפינוזה במערב ולפניו הבודהיזם במזרח כבר העלו את הרעיון של האל הנמצא בכל, גם בי ובך (בריכה) ובך (לילך)- קוראים לזה- פנתאיזם, וודאי שמעת על כך, אבל עדיין, חשוב לנסות כל פעם מחדש לבחון את המושג הזה-אלוהים, אלוהות. 

    ועם כל החיבה לאלוהות כל כך חיובית שנמצאת בכל, כמו זאתה הצעת, אני תמהה-

    אולי כדאי להשאיר דווקא את האל החיצוני, ההוא הסמכותי, האחראי שיהיה שונה מאיתנו, שלא יהיה בי ובך ובך (בריכה, לילך)- כדי שאנחנו נוכל להיות קצת פחות "כל יכולים", קצת יותר מוגבלים, קצת יותר משוחררים מאחריות? 

    אחרי שהתאכזבנו מכל יכולותם של ההורים, של המאהבים, של המורים ושל הספרים. אחרי שהבנו שאין "הכי" שאין "יחיד"- לא ספר יחיד, לא אהבה אחת, לא מורה אחד- אחרי כל אלה, למה שלא נשאיר לעצמנו יישות אחת, בלתי תלויה? בעיקר בלתי תלויה בנו? ישות אחת שאין דומה לה, רחוקה ומופלאה, אחת כזאת שיכולה הכל באמת?

    אני לא מאמינה באלוהים, אבל לו הייתי מאמינה בו, הייתי רוצה שיהיה שונה מאד ממני וממך ומאתנו. שיהיה אלוהים ולא בן אנוש, שיהיה נצחי ולא בן חלוף, שיהיה קיים תמיד גם כשאני ואתה ואת נחלוף.

    אורי אשכנזי
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    אורי אשכנזי ‏23/7/09 20:27:

    צטט: אלגרה נון טרופו 2009-07-23 10:10:37


    אני לא מאמינה באלוהים, אבל לו הייתי מאמינה בו, הייתי רוצה שיהיה שונה מאד ממני וממך ומאתנו. שיהיה אלוהים ולא בן אנוש, שיהיה נצחי ולא בן חלוף, שיהיה קיים תמיד גם כשאני ואתה ואת נחלוף.

    אלגרה יקרה,

    נגעת בנקודה חשובה להדהים... האחריות!

    קשה לפעמים להעלות על הדעת שאנו יכולים לקחת אחריות כזאת. ואולי שאיננו בני חלוף. אבל אלו הן חלק מהתופעות שמופיעות כשאלוהים שוכח את אלוהותו.

    ואולי גם לאלוהים שאת (לא) מאמינה בו יש אלוהים שהוא מאמין בו... :)

    תודה על התגובה והחיוך.
    גלור ניקה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    גלור ניקה ‏17/8/09 16:21:

    אורי..............................

    לא מפסיק להתפתיע רגוע

    הזוהר הצפוני
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    הזוהר הצפוני ‏17/8/09 18:03:

    פשוט אלוהימה
    טל אביב
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    טל אביב ‏18/9/09 20:23:
    שנה טובה

    - שנה של הכרות מעמיקה עם עצמי הקיים ושינוי לעצמי חדש.

    - שנה של שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית.

    - שנה של שיפור האיכות של קשר זוגי קיים, של שיתוף פעולה והדדיות.

    - שנה של התמודדות נכונה עם משברים ודילמות.

    - ולמי שעובר את החגים לבד, שנה של מציאת אהבה.



    שנה מלאת אהבה,

    מאמן אישי לזוגיות

    acoach4u.co.il
    לכלילדמגיע
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    לכלילדמגיע ‏5/10/09 06:40:


    עםרעיון נפלא. אחזור ואקרא.

     

    אתה מתכוון להמשיך ולעדכן את האתר???

     

    לאלוהים פתרונים???

    ביטונה
    דרג את התוכן:
    0
    מומלץלא מומלץ
    ביטונה ‏4/11/09 14:55:


    אלוהים שלי רציתי שתדע.....................

    -

    רציתי שתדע ------שיהדותי-- שהכריזה בעלות עליך -----הרחיקה אותי ממך

    -

    רציתי שתדע------שרתעתי מהדת וכל מה שהיא מייצגת הסתירה אותך מעיני

    -

    רציתי שתדע-----שהיום אני יודעת שאתה קיים

    -

    רציתי שתדע-----שעבורי אתה קיים לא --"שם" ----אתה קיים -----פה

    -

    פה איתי ,,,,,בתוכי,,,,,,דרכי

    -

    כמו שאתה קיים בכל אדם ייצור צומח ודומם

    -

    רציתי שתדע-----שעבורי אתה לא קיים במילים-- סיפורים--- תפילות----ואפילו לא במחשבות

    -

    רציתי שתדע ----שאני יודעת היום----

    -

    שאי אפשר- לחשוב אותך,,,אי אפשר -לספר אותך,,,,אי אפשר- לחלום אותך

    -

    אפשר רק לחוות אותך

    -

    אתה קיים במקום הנהדר הזה שנקרא בפינו ---הווה

    -

    ממש פה,,, ממש עכשיו,,,, ממש ברגע זה

    -

    במקום שאין סיפורים......

    -

    במקום שכל מה שהיה--לא קיים,,,,,,,,, וכל מה שיהיה - לא קיים

    -

    בדיוק בנקודת המפגש הזה של --"אין כלום" ---יש אותך---החיים האמיתיים בהווה

    -

    בדיוק במקום הזה של ----"אין כל התרחשות" -- אני חווה אותך,,, ויודעת אתה יודע,,, שאני יודעת

    -

    ולכן אינני צריכה לספר לך

    -

    ----שרציתי שתדע...........................

    -

    תודה אורי על הרעין המקסים אני הולכת "לגנוב אותו לך בפוסט משלי

    -

    חנה

    פרופיל

    אורי אשכנזי

    אורי אשכנזי

    www.orimagic.com בואו לבקר.

    קד"מ והנחיית כנסים עסקיים תוך שילוב של בידור ותדהמה בתכנים המקצועיים.
    מופעים מגניבים בערבי חברה וסדנאות גיבוש.
    מופעי קסמים לאירועים פרטיים.
    ...

    רסיסי מידע

    תכנים שיתווספו לעמוד זה יופיעו ישירות כהודעות דואר, בעמוד האישי שלך או בקורא RSS חיצוני, על פי בחירתך.
    RSS בלוגRSS תגובות