כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    "עלמה" מתחם נשי – מקווה ספא וטיפוח

    "עלמה"-על מנת לחבר טהרה וטפוח, טבילה ויופי.
    "עלמה"-על מנת לקרב איש לאשתו.
    "עלמה"-על מנת להפגיש ארץ ושמים.
    "עלמה" על מנת לחבר גוף ונפש.
    "עלמה"-על מנת לשלב מסורת עתיקה עם חידושי העיתים.
    "עלמה"-על מנת לחזק את המשפחה היהודית.
    לתאום טבילת כלה 0545-640809
    alma@sde.org.il

    תכנים אחרונים

    2 תגובות   יום ראשון, 15/7/12, 12:50

                       חיוךבקשה לתמיכה טכנית עם התוכנה "נישואין"  חיוך

     

    אל: שירותי התמיכה

    מאת: מנוי נשוי
    הנדון: בקשה לתמיכה טכנית עם התוכנה "נישואין"

     

    א"נ,


    לפני כשנה שדרגתי מגרסה Girlfriend 7 לגרסה Wife 1 .

    לא חלף זמן רב והתוכנה החלה להריץ תוכנת מישנה בשם Children 1 , אשר גוזלת זמן ומשאבים רבים. בנוסף, הדבר יוצר עומס רב על הכונן הקשיח.
    בחוברת ההוראות של התוכנה לא תוארה התופעה, מה עוד שתוכנת Wife1 מתקינה עצמה באופן עצמאי כ-Resident בתוכנות אחרות, מנטרת אותן בעת האתחול שלהן ומנסה להשתלט על כל מערכת ההפעלה.

    כך למשל, תוכנות ותיקות כגון Pickup-Bars 2.5; Beer-with-the-Guys 10.3 והתוכנה הוותיקה והמוצלחת Soccer_at_Saturday 5 , לא רק שהפסיקו לתפקד כלל, אלא שכל מערכת ההפעלה נתקעת בכל פעם שאני מנסה להפעילן.

    מדי פעם מופעלת תוכנה סמויה (וירוס או תולעת?) בשם Mother-in-Law1 החבויה במקום כלשהו בזיכרון והגורמת לכל המערכת להיתקע, או לחילופין, גורמת לתוכנה Wife1 להתנהג בצורה בלתי צפויה לחלוטין, כאשר למשל היא מפסיקה לבצע פקודות כלשהן.


    לא הצלחתי לבצע Uninstall של התוכנה, וכמו-כן איני מצליח לגרום ל- Wife 1 לעבוד ברקע, בזמן שאני מנסה להריץ תוכנות אחרות, האהובות עליי.

    אני שוקל לחזור ל- Girlfriend 7, אך כאמור איני מצליח להפעיל את ה- Uninstall.

    אודה לך על עזרתך,

    בכבוד רב,
    מנוי מודאג.

    ------------------
    מענה התמיכה הטכנית :

    משתמש יקר,

    רבים עוברים מגרסת girlfriend X לגרסת Wife 1, בחושבם כי זוהי עוד תוכנת בידור ועזרים.
    תוכנת Wife 1 הנה תוכנת הפעלה מלאה לכל דבר, המתוכננת לנהל את המערכת כולה.

    יתכן ותצליח למחוק מהמערכת את Wife 1 ולחזור לאחת מגרסאות girlfriend X
    שים לב שקיימות תיקיות סמויות גם בתוכה הגורמות לה להשתנות, להתפתח ולעבור שינוי, וכך, בסופו של דבר, תהפוך גם היא ל-Wife 1 , וכך למעשה לא השגת דבר.


    מהרגע שתיקיות התוכנה הותקנו, לא ניתן למחוק אותן, או לבטל אותן, או לעשות להן Uninstall .
    אי-אפשר לחזור לגרסת girlfriend X, היות ומי שתיכן את התוכנה Wife 1 לא אִפשר מצב כזה כלל, והיא אינה בנויה לכך.
    המצב זהה גם לגבי תכנת Mother-in-Law 1 , שהינה תוכנת תולעת סמויה, המתקינה עצמה במערכת בזמן ש-Wife 1 עובדת.

    היו כאלה שניסו לפרמט את כל המערכת ולהתקין בה את
    Girlfriend-Plus ,
    או Wife 2 ,
    אך בדרך-כלל הם נתקלו בבעיות הפעלה קשות אף יותר.
    קרא בעיון בחוברת ההוראות, את פרק האזהרות, סעיפים – (1) "תשלומי מזונות"; (2) "תחזוקת צאצאים".

    לתשומת ליבך מצורפת האזהרה הבאה שהגיעה אלינו מאלפי משתמשים מאוכזבים שניסו לעבור לגרסת Girlfriend 8 ואחר כך ניסו לעבור ל- Wife 2.
    הם מדווחים שהבעיות שנתגלו במערכת הפעלה זו הן קשות יותר מאלו שהיו להם במערכת Wife1 .
    יש לציין, כי קיימות גם גרסאות של Wife 3 ואף של Wife 4 , אך הן שמורות לאנשי מקצוע מומחים ומיומנים בלבד.
    בנוסף – מחירן גבוה ביותר. תוכנות אלו אינן מומלצות למשתמש הרגיל, בגלל הקושי הרב בהפעלתן.


    אני ממליץ לך להישאר עם גרסת Wife1 , ולהשתדל לשרוד עִמה כמיטב יכולתך.
    עליך להפנים שהתוכנה מניחה באופן אוטומטי, כי כל תקלה בה, נגרמת משגיאת משתמש, אותה אתה ביצעת.

    במקרה של תקלות מעין אלו נסה להשתמש בפקודות הבאות שנמצאו לעיתים יעילות:
    I AM SORRY.EXE = אותה יש להפעיל מיד בעת זיהוי השגיאה, או כאשר המערכת נתקעת.
    הימנע משימוש יתר ב- Escape או ב- Ctrl-Alt-Del, הדבר עלול להביא לכך כי בפעם הבאה תצטרך לעשות שימוש ב-C:\I AM SORRY.EXE/flowers.

    שקול התקנת תוכנות עזר כמו:
    Flowers5 ,
    Jewelry2.3 ,
    וכמוצא אחרון, גם על Holiday-in-Europe3.2 .

    תוכנות עזר נוספות שרצוי לשקול הנן
     Yes-my-Dear8
    Whatever-you-say-Darling14
    אלו הנן תוכנות חינמיות (shareware) , שניתן להוריד ולהתקין בקלות והמתפקדות היטב כ-residents בתוך המערכת.
     
    לעולם אל תתקין את
     Good-Looking-Secretary 3.3
    או את She-is-just-an-Old-Friend1.1.

    תוכניות אלו אינן עובדות בסביבת Wife 1 , ועלולות לגרום לנזק בלתי הפיך למערכת ההפעלה כולה.

     

    בהצלחה,
    התמיכה הטכנית

    דרג את התוכן:
      4 תגובות   יום שני, 4/6/12, 00:22

       

      אין נערה שאינה גדלה עם חלומות אודות אהבה ונישואין. כל אשה מטבע ברייתה מצפה ליום שבו תמצא גבר שתוכל לאוהבו והוא יאהב אותה. היא צועדת לקראת נישואין אך לעיתים קרובות מבלי מחשבה מספקת אודות המשמעות העמוקה של מעשיה. כתוצאה מכך, ולפעמים רק מספר חודשים לאחר החתונה, היא מתפכחת ונוכחת לדעת, שכדי שהנישואין יהיו בעלי משמעות ומספקים ויתנהלו כשורה, "צלצול פעמונים" אינו מספיק. "נישואין" הם הרבה יותר מטקס גרידא. הזוהר והקסם של החתונה הופכים מהר מאוד לתמונה באלבום, והאשה עומדת בפני הצורך להעניק אהבה אמיתית לבעל ולמשפחה, ולעיתים אף לוותר על רצונותיה האישיים ועל נוחיותה. לא חולף זמן רב והכלה שריחפה באושרה, מתחילה להכיר בעובדה שכדי שחיי נישואיה יהוו סיפור הצלחה, היא חייבת למצוא סולם ערכים שיעזור לה להבין את משמעות היותה אישה, שידריך אותה בפיתוח ציפיות מציאותיות מחיי הנישואין, ושיעמיד אותה על עומק ההתחייבות שהיא חבה לחיי הנישואין ולמשפחה. 

      רעיון שיוויון זכויוות האישה הנפוץ בדורנו הוא בעצם מאבק הנשים למצוא את מקומן בתוך המסגרת החברתית המודרנית, ולהעריך מחדש את גישת החברה לנשיות. הן אינן מרוצות מן התפקיד שהחברה העניקה להן ורוצות להגיע להגדרה חדשה של תפקידן. למרות מאבקן הרציני של הנשים, רמת המוסריות ירדה, קיום מוסד הנישואין עומד בסימן שאלה, שיעור הילודה יורד באופן חד ונשים ממשיכות להרגיש שהחברה מנצלת ומשפילה אותן.

      במשך אלפי שנים בכל מקום בו התגוררו יהודים, היוו ערכי התורה את אבני היסוד בבניית משפחות יציבות ומאושרות.

      מעולם לא היו הבדלי הניגודים בין ערכי היהדות לבין ערכי החברה מסביב בולטים יותר מאשר בזמנינו. מסתבר שאחת הסיבות המרכזיות לגירושין היא קשיים וחוסר התאמה בחיי האישות של בני הזוג. קשיים אלו נובעים משתי הגישות ההיסטוריות הבסיסיות: הגישה היוונית המעריצה את הגשמיות ומאלילה את הנאות הגוף, ולפיה האישה היא אובייקט להנאה וניצול. והגישה הנוצרית השוללת את הגשמיות ולפיה האישה היא רק אובייקט מפתה ומקור לתאווה. שתי הגישות מזלזלות במעמדה של האישה ובוחנות את הנושא מנקודת מבט חומרנית. לעומת זאת היהדות מכירה במציאות הרוחנית שבחיי האישות.

      הזוהר מתאר את האיחוד בין בני הזוג בנישואין, כאיחוד בין שני חלקי נשמות. האיחוד הפיזי בין איש ואישה הוא הביטוי המעשי לאיחוד נשמתם. נקודת מבט זו מוסיפה מימד חדש לתפקיד האישה, שכן היא שותף שווה ערך באיחוד קדוש זה. ביהדות יש קדושה באהבה.

      שמירת טהרת המשפחה היא סוד הנשיות היהודית. היא נותנת מסגרת ברורה של ציווים המדריכה אותם להתייחס איש אל רעהו וכיצד לבטא ולבנות את אהבתם ואת מסירותם. על גבי יסודות איתנים אלו הם יכולים להקים מבנה יציב של בית ומשפחה.

      (עפ''י "סוד הנשיות היהודית" תהילה אברמוב)

       

      מוזמנת ל"עלמה" - מקווה ספא פרטי

      טבילת "כלולות" - 120 ש''ח."טבילת רעיה"-100 ש''ח 

      לפרטים ולתאום: טל':             0545-640809        מייל: alma@sde.org.il

       

                                                                                      בואי להתפנק ולהתחדש

                                                                                         בחוויה נשית מטהרת

                                                                                                    חנה לוי

       

                                           נשמח אם מייל זה יופץ למעוניינות

       

      דרג את התוכן:
        3 תגובות   יום שלישי, 13/12/11, 12:20

         

         

                                              שלום לכן, עלמות החן, כלות, רעיות ואימהות,

        לאחרונה נחנך בקיבוץ שדה אליהו מתחם נשי בשם-"עלמה".

        "עלמה-מתחם נשי" מיועד לכלות ולנשים ובמרכזו מקווה מעוצב ומאובזר.

        "עלמה" מזמינה אתכן, כלות ורעיות, לטבול "טבילת כלולות" או "טבילה חודשית" בקדושה ובשמחה ולהנות  משרותי יופי וספא מפנקים. ניתן להתאים חבילות טבילה וטיפוח לפי בקשה.

        כידוע, לא מעט נשים ובעיקר כלות, חוששות מהטבילה- החל מהיחס של הבלנית, עבור דרך אי הנעימות שבהמתנה המשותפת עם השכנות לחדר פנוי, וכלה בצורה החיצונית של המקום.

        "עלמה–מתחם נשי" הוא מקום של נשים למען נשים וככזה, הוא מאפשר לך להתנסות בחוויית טבילה אחרת. בפרטיות מוחלטת, באווירה קסומה ומפנקת ובמקום מטופח ונקי תוכלי לחדש את כוחותיך ולחבר מחדש גוף ונפש מתוך קדושה וטהרה.

        בנוסף לטבילה ניתן להתענג על טיפולי ספא ויופי וכן לקיים מסיבת רווקות וחינה.

        אנו ב"עלמה" רואות חשיבות רבה בחיזוק הזוגיות והמשפחה היהודית, ולכן פועלות על מנת להפוך את מצוות הטבילה במקווה לחוויה משמעותית, נעימה ובונה.

        חשוב לציין שהמקווה עונה על כל הדרישות ההלכתיות ונמצא תחת פיקוחו של רב הקיבוץ.

        לפרטים ולתאום: טל': 0545-640809  מייל: alma@sde.org.il

                                     לצפייה בדף ובבלוג:      http://cafe.themarker.com/user/466178         

                                           "טבילת כלולות"-120ש''ח "טבילת רעיה"-100 ש''ח 

         

                                                                                          בואי להתפנק ולהתחדש

                                                                                           בחוויה נשית מטהרת

                                                                                                    חנה לוי

         

                                                      נשמח אם מייל זה יופץ למעוניינות

         

        דרג את התוכן:
          4 תגובות   יום שבת, 22/10/11, 22:20

          "לא טוב היות האדם לבדו
          אבל הוא לבדו בין כה וכה" (נתן זך)
          זה לא נכון!
          החלק הראשון של המשפט לקוח מפרשת "בראשית" שם ה' מחליט ליצור השלמה

          לאדם הראשון -את חוה- כדי למנוע מהאדם את הבדידות. הקשר האנושי עם חוה,

          בת דמותו של האדם, הביא לעולם את הרגשות החשובים ביותר: "אהבה, אחווה,

          שלום ורעות". ואכן, בברכות אלו אנו מברכים את החתן והכלה ביום נישואיהם.
          הקשר העמוק ביותר יכול להווצר רק עם האשה. ההוכחה לכך היא פרי הבטן

          הנוצר מהחיבור בין האיש והאשה, שהוא היחיד המאפשר את המשכו של המין

          האנושי.
          בימינו קמים גופים ויחידים המנסים לערער את המשפחה. אחת הטענות הנשמעות

          היא טענתו של נתן זך שהאדם "לבדו בין כה וכה". ולא היא!
          המשפחה היא מוסד הכרחי ויעיל לחברה, אך היא דורשת מבני הזוג השקעת

          אנרגיות כבירות תוך מאבק יום יומי. ה' העניק לאיש ולאשה את האהבה הרומנטית

          והתענוג האירוטי, אך זו מתנה שבירה ביותר. צריך לדעת איך לשמר אותה ולא

          לשבור אותה לרסיסים בקלות ראש ובראש כל חוצות. האהבה זקוקה ל"לאחוה

          ושלום" אך בעיקר זקוקה היא ל"רעות". זו המשמעות של "לא טוב היות האדם

          לבדו" ולכן:"אעשה לו עזר כנגדו". העקרון החשוב ביותר של הנישואים, של

          האהבה-היא ה"רעות". זאת שותפות הנמצאת מעבר לעזר שבעבודה. זו ההשלמה

          של הקשר הגופני. זאת שותפות קיומית, המתבטאת בעונג על עצם קיומו של הבן

          זוג בחיים, על עצם נוכחותו. כך הזוגיות מנצחת את אויבתה המרה-את הבדידות.
          הזוגיות והרעות, המשפחה, עומדות בתקופתנו מול תופעת ה"עיר ללא הפסקה".

          ה"עיר ללא הפסקה" ביטלה את הלילה, כי הלילה הוא הזמן שבו הבדידות שולטת.

          בשעות היום-העבודה, המשימות והחובות עוזרות לאדם לברוח מבדידותו. אך

          בלילה הבריחה היא בלתי אפשרית. לחברה נשארה אופציה אחת ויחידה: להפוך

          את הלילה ליום שבו יוכל האדם לצאת מסגר ביתו ובדידותו. העיר שבה אמור

          לפעום מחזור של יום ולילה, חושך ואור. הפכה לתרבות שבה יש קיום רק ל"יום",

          רק לתרבות הציבורית. הלילה -מעוז רשות היחיד - הפך להיות כה מאיים ולכן

          בוטל. בתקופתינו, הפוסט מודרנית, בה האינדוידואליות נחשבת לאידיאל הראשי,

          ה"עיר ללא הפסקה" הביאה להריסת המשפחה וקריסת ה"רעות" בין האיש לאשה.
          הבדידות מנצחת והיא הופכת להיות בת ברית לדיכאון המאיים להיות המגפה

          הגדולה של עולם המחר.
          "לא טוב היות האדם לבדו" ולכן יצר לו ה' את האשה. "על כן יעזב האדם את אביו

          ואת אמו ודבק באשתו.." הזוגיות גואלת את האיש ואת האשה מבדידות ומדיכאון.
          האיש והאשה נקראים בכל יום ויום בחייהם המשותפים לחזק את הקשר, להוסיף

          רעות ולנצח את הבדידות.
          לתאום טבילה לכלה או לרעיה ולחיזוק הזוגיות 0545-640809 ALMA@SDE.ORG.IL

          דרג את התוכן:
            1 תגובות   יום ראשון, 16/10/11, 01:10


            "והיית אך שמח" כך נכתב על חג הסוכות. "ומי ששמח שמחה של מצווה בחג הסוכות הוא סימן טוב שיהיה שמח כל השנה" (פלא יועץ)
            מה משמח כל כך בסוכות לאשה? זה לא נוח. האוכל נשפך בדרך. חם וצפוף. הכי נוח לאשה להיות בבית-"אשתו זו ביתו"- שם היציבות. שם האשה בונה את חייה. מדוע לצאת?
            הסיבה ליציאה לסוכה היא שהסוכה באה למנוע מצב של "להיות הומלסים בבית". הבית מאובזר ומפואר אך בני הבית הם דיירי רחוב. אין ביניהם כל קשר. כל אחד בחדרו מחובר למחשב. גולש ולא בגן שעשועים. פוגש אלפי חברים מבלי להפגש באמת. מעלה ומוריד מבלי לעלות ולרדת. פותח חלון מבלי לפתוח חלון. פייסבוק לבודדים.
            הסוכה הקטנה והצפופה מחייבת את המשפחה להתלכד ולהתחבר מחדש. את כל עיסוקיו צריך האדם לעשות, לפי המשנה, בסוכה ובכך להוריד שפע וברכה עליו ועל משפחתו.
            השהות בסוכה מביאה שמחה וברכה. אך יש דבר נוסף, לפי חז''ל, שמשמח את האשה - תכשיטים ובגדים יפים שהבעל קונה לה בחגים. לדבריהם, מי שמייקר את אשתו וקונה לה משהו יפה-מתעשר. גם אם הבעל לא מבין שום דבר בענייני מתנות, וגם אם האשה אינה רוצה לבזבז כסף-חובה עליו להביא לה מתנה. חובה גם לעטוף את המתנה בעטיפה יפה וגם לצרף פתק אוהב!. למילה "חפץ" בעברית יש שתי משמעויות-אובייקט ורצון. כשהאדם קונה חפץ לאשתו ומכניס לתוכו רצון, הוא כאילו בוחר בה מחדש. ומה יותר משמח מזה?
            המבחן היהודי, מבחן הזוגיות והמשפחה, הוא מבחן "אי הנוחות". כמה בנות מסרבות לבנות את סוכת הקבע שלהן כי "הוא" לא נראה להן מתאים, כי הוא לא מספיק חתיך, לא מספיק חכם. כמה בני זוג בועטים בסוכה שכבר הקימו כי זה חם מידי או כי זה לא מספיק חם? לא קל לבנות סוכה, לבנות בית, להחזיק משפחה. זה עניין של אמונה. ואמונה, גם היא קשה.
            לסוכה קוראים "צילה דמהמנותא"= צל האמונה. רק מי שמאמינה ויוצאת לסוכה- קופצת למי הזוגיות ולא מפחדת מהקשיים, מוצאת בסוף צל. מנוחה בצל האמונה. לפי האר''י הקדוש, הסוכה מסמלת מצב של משפחתיות שלמה ומתוקנת. ואכן, הסוכה משולה לרחם האם "תסוכני ברחם אמי" (תהילים). האם היא מקור השפע הנמשך לבית. כאשר הקשר בינה לבין בעלה מתוקן-יש לכך השפעה על כל המשפחה.
            הסוכה המסוככת כמוה כמשפחה שבמרכזה האם החופפת ומגינה על הבנים ומעניקה לחייהם ערך ומשמעות. היציאה אל הסוכה היא כמו חזרה לרחם-לילדות הטהורה שלפני הסיבוכים והכאבים שבחיים.
            החגים קרואים "מקראי קודש" ה' קורא לנו להקדיש זמן מיוחד, ובסוכות גם מקום מיוחד, כדי להתחבר אל יקירנו תחת קורת גג אחת - לא ממש נוחה אבל כל כך שמחה.
            לתאום טבילת כלה- 0545-640809 alma@sde.org.il

            דרג את התוכן:
              3 תגובות   יום שני, 10/10/11, 00:12
              "שלושה מפתחות בידו של הקב"ה שלא נמסרו ביד שליח, ואלו הן: מפתח של גשמים, ומפתח של חיה, ומפתח של תחית המתים". (מדרש)
              שלושת המפתחות הללו הם מפתחות הקשורים לשורש החיים, בהם נוגע מְחיה החיים בעולמנו בשלוש תחנות מרכזיות של החיים: בהווייתם, בקיומם ובאחריתם.
              הנגיעה הראשונה - מפתח של חיה-יולדת. רגע הלידה, הופעת החיים הראשונה היא מפלאי היצירה שבהוויה. מראשית ריקומו של הוולד בסתר, בתחתיות ארץ, עד למלאות ירחי הלידה - זהו מסע מרתק ומדהים. פתיחת דלתות הרחם ברגע המתאים, המדויק - זוהי חכמה נפלאה ועצה עמוקה של הבורא.
              ובלשון חז''ל : "ואלמלי מקדים רגע אחד או מאחר רגע אחד, מיד מתה" (גמ').
              אישה שזכתה לפרי בטן, לחוויית הלידה, קורנת כולה מאושר היצירה הממלא אותה, ונעשית שותפה לבוראהּ במעשה בראשית.
              הנגיעה השנייה – גשמים שהם קיום החיים. הגשמים נועדו להחיות את הבריאה, לדאוג להתמד קיומה, להעניק לה חיים על ידי המים, המגדלים את הצמחים שעליהם יתקיימו בעלי החיים. בפי הנביא קרויה תופעה זו לידה: "כִּי כַּאֲשֶׁר יֵרֵד הַגֶּשֶׁם וְהַשֶּׁלֶג מִן הַשָּׁמַיִם וְשָׁמָּה לֹא יָשׁוּב כִּי אִם הִרְוָה אֶת הָאָרֶץ, וְהוֹלִידָהּ וְהִצְמִיחָהּ, וְנָתַן זֶרַע לַזֹּרֵעַ וְלֶחֶם לָאֹכֵל" (ישעיה נה, י). גם פה ישנה פריצה מן ההעלם אל הגילוי, והוצאה מן הכוח לפועל.
              תהליך הצמיחה הוא לידה מחדש לזרעים שנרקבו ונפסדו באדמה, ובשורת חיים לאילנות, שהיו נעדרי חיים ושקעו עמוק עמוק בתרדמת החורף. פריצתם של הזרעים מן האדמה החוצה, ולבלוב האילנות אחר הגשם, הם תרועת חיים משמחת ומעין 'בשורת תחיית המתים' לעולמנו,
              הנגיעה השלישית - תחיית המתים, אחרית החיים ותקוותם. מה שנראה לבני אדם כסוף הדרך, כקץ כל בשר, כמו שנדמה לבני אדם בפגישתם עם המוות, באה אמונת ישראל ומלמדת אותנו, שהטמנת האדם באדמה אינה לשם סילוקו מארץ החיים, אלא מעין זריעתו לקראת צמיחתו מחדש בעתיד. באוצר העליון מזומן טל תחייה, "טל שעתיד להחיות בו מתים" (שבת פח, ע"ב).
              הגדרת נגיעות אלו כמפתחות שבידי הבורא, נועדה להדגיש את הזיקה, את הקשר הישיר ואת התלות בבורא עולם. מכאן נוכל ללמוד על דרכי השגחתו על העולם, לקיימו ולהחיותו, הן בדרך הקבועה והסלולה של הטבע, זריחת השמש ושקיעתה, שנוכל לצפות ולדעת מראש את הזמנים הקבועים הללו, והן בדרך של מפתחות, בפתיחת מהלכים שאינם כפופים למסגרת הסדורה והקבועה.
              את הגשמים, ואת הלידה לא ניתן לקבוע מראש בצורה החלטית. מה יהיה מזג האוויר בחודש פלוני ביום פלוני, לא נדע ממרחק. גם בעידן שלנו, עם כל האמצעים המשוכללים והמדויקים שבהם נוכל לחזות מראש את מזג האוויר ממבט של לוויין, או מתחנות חיזוי שבקרקע, לא נוכל לדעת זאת מעבר לארבעה או חמישה ימים בלבד, מפני שאין לצפות מראש תהליכים שאינם חקוקים וקבועים בהוויה הטבעית.
              הנה לעתים, לאחר הייאוש, מופיעים לפתע הגשמים, ויורדים גשמי ברכה, מעבר לחישובים ולהערכות סטטיסטיות. כשם שבנושא הלידה לא ניתן להבטיח מראש בצורה החלטית, כיצד עקרות נפקדות במפתיע לאחר מצב מיואש ואבוד לכאורה. ללמדנו, שמעבר לכוחות הנגלים שבטבע פועלים כוחות סמויים ונעלמים מכוחה של נגיעת המפתח, שלא ניתן להשיגם ולדעתם אלא בכח ההשגה הנבואית ורוח הקודש.
              לע''נ אסתר דודתי. עפ''י הרב קלכהיים
              לתאום טבילה ב"עלמה" 0545-640809
              דרג את התוכן:
                2 תגובות   יום שלישי, 4/10/11, 23:23

                "נמשלה תפילה כמקווה ונמשלה תשובה כים.מה מקווה זו פעמים פתוחה פעמים נעולה, כך שערי תפילה פעמים נעולים פעמים פתוחים. אבל הים הזה לעולם פתוח, כך שערי תשובה לעולם פתוחים" (מדרש).

                התפילה מושווית למקווה בו יש מי בראשית, מים חיים. מים אלו מסמלים את השפע האלוקי הניגר ויורד לעולם. אך במקום שמים אלו יזרמו באופן חופשי הם מתוחמים וכלואים במקווה -מעשה ידי אדם. המים מצומצמים במקום אחד ולכן גם השפעתם מצומצמת ותלויה במי שמגיע אליהם. עם כל זאת, למרות כמותם הקטנה של מי המקווה, ריכוזם במקום אחד כמוהו כהשראת השכינה שהצטמצמה למקדש ויש בהם כדי להשפיע שפע גדול לכל מי שטובלת בהם. הדבר תלוי בטובלת. כך גם לגבי התפילה. אם אנו פותחים לקב''ה פתח כפתחו של מחט הוא יפתח לנו פתח כפתחו של אולם. גם בפתח המחט הקטנטן,יש מקום אינסופי לקבלת הברכה. המקווה כה קטן אך ניתן לקבל בו שפע גדול. הכל תלוי בכח הקבלה שלנו. אם רק נרצה ונתאמץ - נקבל.

                התפילה מושווית למקווה שהרי אותיות "מקווה" פירושן: לקוות, לייחל. ומה פירושן של מילים אלו אם לא משמעות התפילה?בזמן הטבילה אנו מתפללות ובכך נוצר חיבור מושלם בין ה"תפילה" ל"מקווה". אנו מתפללות על עצמנו ועל משפחתנו. כידוע, יש סגולה גדולה בחיבור התפילה לטבילה שכן היא מתקיימת ב"עת רצון" בה שערי התפילה ושערי השמיים פתוחים לבקשותינו.

                "שערי התפילה ושערי המקווה-לפעמים פתוחים ולפעמים סגורים. בכוחנו אנו, הנשים, לפתוח אותם.

                לקראת יום הכיפורים, בו הקב''ה מחכה ומצפה לתפילותינו, מסיר את המסכים ופותח את השערים הנעולים, אנו ב"עַלמָה" מאחלות לך שתפילותיך יתקבלו ברצון.

                 

                דרג את התוכן:
                  1 תגובות   יום רביעי, 28/9/11, 00:36

                   

                  סליחות

                   

                  בָּאתָ אֵלַי אֶת עֵינַי לִפְקוֹחַ,
                  וגוּפְךָ לִי מַבָּט וְחַלּוֹן וּרְאִי,
                  בָּאתָ כְּלַיְלָה הַבָּא אֶל הָאֹחַ
                  לְהַרְאוֹת לוֹ בַּחשֶׁךְ אֶת כָּל הַדְּבָרִים.
                  וְלָמַדְתִּי: שֵׁם לְכָל רִיס וְצִפֹּרֶן
                  וּלְכָל שַׂעֲרָה בַּבָּשָׂר הֶחָשׂוּף,
                  וְרֵיחַ יַלְדוּת – רֵיחַ דֶּבֶק וָאֹרֶן
                  הוּא נִיחוֹחַ לֵילוֹ שֶׁל הַגּוּף.
                  אִם הָיוּ עִנּוּיִים – הֵם הִפְלִיגוּ אֵלֶיךָ,
                  מִפְרָשִׂי הַלָּבָן אֶל הָאֹפֶל שֶׁלְּךָ,
                  תְּנֵנִי לָלֶכֶת, תְּנֵנִי לָלֶכֶת
                  לִכְרוֹע עַל חוֹף הַסְּלִיחָה.

                         (לאה גולדברג)

                   

                  לאה גולדברג כמהה לאהוב ליבה. מבחינתה הוא ההשלמה המלאה שלה. דרך אהובה היא מוצאת את עצמה משתקפת דרכו. היא מעריצה את אהובה- הוא זה שפוקח את עיניה "ומראה לה בחושך את כל הדברים" שהיא, לבדה, לא יכולה לראות. היא מכירה אותו יותר מאשר את עצמה וכל חלומותיה " מפרשיה הלבנים" מתנקזים אליו.  נראה שבחברת אהובה היא  מימשה לראשונה את נשיותה, נפקחו עיניה לראות באופן חד ושלם יותר את עצמה ואת הסובב אותה.

                  אבל אהובה לא מדבר. קולו לא נשמע. האם הוא אוהב אותה כפי שהיא אותו? האם הוא מעריץ אותה כפי שהיא אותו? 

                  אהובה בא אליה כדי לפקוח את עיניה, אך הוא מדומה  בעיניה ל"לילה", "לילו של הגוף". חלומותיה "הלבנים" והאופטימיים נפגשים ב"אופל" שלו. מדוע?  

                   

                  בסוף השיר לאה גולדברג מבקשת לעזוב את אהובה כדי לבקש-ממנו- סליחה. מדוע היא זו שמבקשת סליחה ולא הוא? 

                  היא מבקשת "לכרוע" על "חוף הסליחה". האם סליחה פרושה התבטלות גמורה, מחיקת ה"אני" בפני האחר? ומה לגבי הצד השני? 

                  בשיר הזה נפרשת מערכת יחסים מייסרת ומענה בין לאה גולדברג לאהוב-ליבה.  מערכת יחסית שבה צד אחד נותן את כל כולו באופן טוטאלי ואילו הצד השני לא נותן מעצמו כלום אלא רק מקבל. "אהובה" האפל אינו  מייחס לה אישיות ורגשות משלה. ואכן בשיר הם לא מדברים. במערכת יחסים חולנית מסוג זה בו האשה מתבטלת בפני אהובה, מוחקת את אישיותה ובכוחותיה האחרונים מבקשת לעזוב וללכת ואף מבקשת באופן מעוות סליחה על כך, אין מדובר בסליחה אמיתית. 

                  הרגע הקונקרטי שהשיר נולד ממנו הוא, בעצם, רגע ההתפכחות מקסמי אהבה כוזבת.

                  באהבה מסוג זה, אין מקום לסליחה אמיתית הנובעת מרגש האחווה בין בני האדם. מההבנה שאדם יכול לחטוא ובקשת החזרה בתשובה שלו מתקבלת בהבנה ע''י הצד השני.

                  בזוגיות מסוג זה-בו אחד מבני הזוג מבטל את אישיותו בפני השני אין מקום לסליחה. אין מקום לאהבה. זו זוגיות מסוכנת. 

                  בזמן הטבילה האשה מתפללת על שלום בעלה. לכאורה, זה תמוה. מדוע שלא תתפלל על עצמה? והרי אין רגע מתאים יותר לכך מאשר רגע זה?  התשובה לכך היא שכאשר מתקיימת מערכת יחסים טובה ובריאה בין בני הזוג , מערכת הנובעת מאהבה ולא מתוך "תן וקח" אז,כשהאישה מתפללת על עצמה היא מתפללת גם על בעלה משום שהם אחד. 

                  בחודש הרחמים והסליחות הקשר בינינו לבין הקב''ה הוא קשר של בעל ורעיה, אהוב ואהובה  " אני לדודי ודודי לי" (אלו''ל). קשר הדדי ומוערך שבו בקשת הסליחה הבאה מתוך רצון להתקדם ולחזק את הקשר עם ה"דוד" -תתקבל באהבה. 

                  חג שמח

                   

                  דרג את התוכן:
                    1 תגובות   יום ראשון, 25/9/11, 17:39

                    שלום,

                     

                    "מים אינם יכולים לחזור בתשובה.

                    לאן יחזרו? לברז, למקורות, לאדמה, לשורשים.

                    לענן, לים, לתוך פי?

                    מים אינם יכולים לחזור בתשובה.

                    כל מקום הוא ימיהם כקדם, מימיהם כקדם.

                    כל מקום התחלה וסוף, והתחלה."

                    (יהודה עמיחי)

                    נכון, מים אינם יכולים לחזור בתשובה, אבל אנחנו-כן.

                    בכל מקום אנו יכולות לחדש את ימינו כקדם-להתחבר מחדש, לאהוב מחדש, לסלוח.

                    בכל מקום בו הרגשנו "סוף" אפשר גם להתחיל מחדש.

                    מים אינם יכולים לחזור בתשובה-אנחנו כן.

                    לאורך כל השנה היהודית, ובעיקר בחודש אלול, מוענקות לנו נקודות התחלה, התבוננות, הזדמנויות להתחדשות.

                    יש לנו את האפשרות לעצור בנקודות זמן שונות בחיינו, להסתכל אחורנית, לשנות נתיב זרימה ולחזור בתשובה. חזרה שהיא התקדמות.

                    בזמן הטבילה במי המקווה אנו מסתכלות אחורה על החודש שחלף. על האירועים הגדולים והפכים הקטנים שהתרחשו-בבית, במשפחה, בעבודה ואצלנו פנימה בנשמה.

                    אנו מסתכלות ואוספות את נקודות האור, את נקודות החוזק איתן אפשר להמשיך הלאה -לחודש הבא.

                    מים אינם יכולים לחזור בתשובה-אנחנו כן.

                     

                    אם ברצונך לטבול במקווה "עלמה", על מנת לתת את השרות הטוב ביותר, אנא תאמי מראש בטלפון: 04-6096979+

                     

                     

                    דרג את התוכן:
                      0 תגובות   יום ראשון, 25/9/11, 00:02
                                                                             שלום לעלמות החן!

                      בראש השנה נברא העולם ובראש השנה, בכל שנה מחדש, נולדת שנה חדשה.

                      תקוות רבות נתלות בשנה החדשה ואנו מבקשות ומתפללות ש"תתחדש עלינו שנה טובה ומבורכת".

                      הרצון להתחדשות טבוע בנו, הנשים. כל מעגל החיים שלנו נסוב סביב ציר זה של התחדשות והתכנסות, פתיחות והעלמות, גילוי וכיסוי. בכך אנו מותאמות למחזוריות של העולם: יום ולילה, קיץ וחורף, גאות ושפל. הלבנה מאירה לנו פנים ונעלמת, ושוב מאירה ושוב נעלמת. 

                      מעגל חייה של האישה מותאם ומחובר למקצב הפועם של החיים, של הטבע, של העולם. כל אחת מאיתנו היא כמו כלי המסוגל לקבל ולהכיל את כל העוצמה והשפע המגיעים אלינו מחיבור זה. יש בנו את הכוחות להשתמש בשפע זה ולהעניק אותו למשפחתנו ולסובבים אותנו.

                      החוזק שלנו טמון ביכולת שלנו לבצע את החיבור הנכון והמותאם לעולם ולקצב שלו. אנו מודעות לעליות ולירידות שבחיים וכמו קנה-סוף רך המתכופף עם משב הרוח ומזדקף מחדש לכוון השמים כששורשיו נטועים חזק באדמה, כך גם אנו. יודעות  להתכופף תוך אגירת כוחות לעליה הבאה.

                      אנו יודעות שהלבנה, לאחר התמעטותה, תמיד חוזרת למילואה. 

                      לנו, הנשים, יש משימה בחיים-להחזיק את לפיד האמונה והציפיה להתחדשות של הלבנה, של החיים, שלנו. תפקידנו- להעביר אמונה זו למי שמעד ואיבד אותה.לחזק אותו ולצרף אותו למעגל המאמינים בהתחדשות המביאה שמחה, סיפוק

                      ויצירה בחיינו.

                      אנו ב"עלמה" מאמינות בכוחות של האישה ופועלות לאפשר לה התחדשות והתמלאות מתוך קדושה ומתוך שמחה במקווה טהרה  ובמתחם היופי שלצידו.

                      שתהיה לך שנה טובה ומחודשת!

                      על מנת לתת את השרות הטוב ביותר, אנא תאמי מראש בטלפון: 04-6096979

                       

                      דרג את התוכן:
                        0 תגובות   יום רביעי, 21/9/11, 13:50

                         

                        בשעה טובה ומוצלחת נחנך היום ה"מתחם הנשי" בקיבוץ שדה אליהו ו"עלמה" יצאה לדרך. 

                         

                        דרג את התוכן:
                          1 תגובות   יום ראשון, 11/9/11, 00:43

                                                                                         "עלמה"

                                                     מתחם נשי – מקווה ספא וטיפוח בקיבוץ


                           "עלמה-מתחם נשי" ממוקם בקיבוץ הדתי שדה אליהו הצופה אל הגלבוע. המתחם מספק שירותים ברמה מקצועית גבוהה של טבילה, ספא, טיפוח וסדנאות תוכן בנושא זוגיות ומשפחה לאשה היהודיה במעגלי חייה השונים: הבת, הכלה, האם והרעיה. השירות ניתן לנשים דתיות  וחילוניות כאחד, תמורת תשלום. 

                          למתחם מגיעות נשים או כלות המעוניינות לטבול ולקבל שרותי יופי, ספא וטהרה, ביחד או לחוד. חבילות טיפול מיוחדות יותאמו לפי דרישת הלקוחה. למשל: כלה תגיע למתחם כעשרה ימים לפני החופה על מנת להתרשם מהמקום, לסייר במקווה ולקבל טיפול כבקשתה. מתאמת כלות תלווה אותה בכל התהליך. ביום הטבילה היא תשהה במתחם המקווה הכולל מקווה מאובזר, יפה ונוח שיש בו אמבטיה (מלחים וזרמים), פינת ישיבה נוחה עם אפשרות לשתיה וכיבוד או ארוחה קלה, פינת איפור ומקווה. יעמדו לרשותה כל האביזרים הנחוצים להכנה לטבילה. מחדר זה היא תוכל לעבור לחדרי הטיפולים כמו טיפולי מסז' וקוסמטיקה. בסיום הטבילה היא תקבל "אישור טבילה" מטעם המועצה הדתית. למחרת בבוקר היא תוזמן להשלמת טיפולים (עיסוי, איפור, תסרוקת) בליווי צילום מקצועי והכנה לחתונה. עם הכלה יכולות להגיע מלוות שתקבלנה אף הן חבילת טיפול. במהלך החודשיים הקודמים לחתונה יוצע לכלה להשתתף בסדנת הכנה לחתונה שתועבר ע"י מדריכת כלות, תמורת תשלום. נשים נשואות המעוניינות בטבילה תוכלנה לטבול ולקבל טיפולי יופי וספא לפי רצונן. בנוסף לטיפולי הספא והיופי יתקיימו במתחם סדנאות תוכן שונות כמו: מסיבות רווקות, בת מצווה, סדנאות זוגיות, הכנה ללידה, הגיל השלישי ועוד. חשוב לציין שהמקווה עונה על כל הדרישות ההלכתיות.

                           

                           המקווה, המספרה והקוסמטיקה מטופחים ומאובזרים והם שוכנים זה בצד זה באזור מבודד המוקף בעצי זית נאים.

                          לעומת מכוני היופי הפועלים באופן פרטי כשהתחרות ביניהם עזה, המקוואות בארץ ממומנים ע"י המדינה והם מספקים שירותים בסיסיים, המוניים וברמה אסתטית נמוכה. על רקע זה קמה "עלמה" העונה על הצורך של נשים המעוניינות בהפיכת הטבילה לחוויה  מפנקת וממלאת מצברים במקווה מעוצב ומאובזר היטב השונה משאר המקוואות באזור. במתחם נשי זה ניתנים שרותי מקווה יופי וספא ברמה מקצועית גבוהה ע"י חברות הקיבוץ שלמדו והתמחו בתחומים אלו.

                           

                          החזון בהקמת המתחם הוא הפיכת הטבילה לחוויה חיובית באמצעות החלפת המודל הקיים של המקווה במודל חדש וייחודי של מקווה מעוצב ומאובזר ברמה גבוהה המשלב טיפולי ספא ויופי עם אוירת פינוק ואכפתיות. מחקרים מלמדים על התפוררות המשפחה בחברה המערבית וכפועל יוצא גם בחברה הישראלית. התפוררות היוצרת בעיות חברתיות קשות. בשנים האחרונות מתחזקת המודעות בחברה הדתית, ואף בזו החילונית, לחיזוק המשפחה ברוח היהדות. אנו מאמינים ש"עלמה-מתחם נשי" יתרום לחיזוק מגמה חיובית זו. הצלחת המקום תחזק ותחבב את מצוות הטהרה על הנשים. בכך מתאימה תפיסה זו עם תפישת המיתוג של קיבוץ שדה אליהו הדוגלת בפיתוח סביבתי וקהילתי המשלבים חומר ורוח, קודש וחול.

                           

                           

                          דרג את התוכן: