כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרופיל

    אורלי רביד ו
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (0)

    תמונות שלי

    40 תמונות

    תגובות (4)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      24/9/10 22:02:
    הזדמנתי לפני שנתיים להפגנת פועלים ענקית ברומא. [טענו שהשתתפו למעלה משני מיליון שהגיעו ברכבות ואוטובוסים מרחבי איטליה] פגשתי קבוצה של כמה מאות שלבשו חולצות של צ'ה גווארה ונקראו המליציה על שמו. הם באמת האמינו שהם הולכים לעשות מהפכה באיטליה.
      19/4/10 02:23:

    צטט: First Sight 2010-03-28 11:01:55

    אורלי יקירתי

     

    ראשית חג שמח

     

    לגבי מר גאוורה, קצרה היריעה מלענות לשאלתך, בתור מי שלמד רבות במסגרת האקדמית על מיתוגו והפיכתו של ארנסטו לאייקון תקשורתי ותרבותי, אני יכול לאמר שעיקר כוחו של דמות המהפכן טמונה בדמותו...כן כן לא התבלבלתי, עם השנים נוצר ניתוק בין דמותו של גאוורה והפיכת האייקון למוצר חזותי בעל פרשנות קוגנטיבית שונה בהרבה ממי שבאמת היה. מישהו זוכר שצ'ה היה התליין של משטר קובה, מישהו יודע שמר גאוורה נכשל כמעט בכל שנגע למעט המפכה הקובנית, מישהו ידע שהמיט אסון על כלכלת קובה כשניסה לתפקד כשר התעשייה, מישהו מודע לכשלונו בעת חתימת הסכם סחר קקיוני עם ברה"מ והמטת אסון על שוק העבודה הקובני....

     

    בקיצור, האייקון הכה ידוע שמסמל המון פרשנויות הוא בעיקר תוצר של תקשורת ההמונים ואייקוניזציה שלרוב כלל אינה מאפיינת את האיש.

     

    להעשרה נוספת את יותר ממוזמנת לפנות אלי

     

    ושוב חג שמח

     

    תודה על התשובה המעמיקה. שאפו!

    אגב - כתבתי פוסט על תונות האיש - מוזמן בהזדמנות לקרוא

    חג שמח, אורלי

      16/4/10 23:23:


    סע לקובה, תבין, מעבר לכך יש ספרים שיכולים להסביר לך את גודל המהפיכה ושינוי התפיסה של מהפיכת 1959

    לא היה מזיק מעט קוים כאלו במדינה שלנו.

      28/3/10 11:01:

    אורלי יקירתי

     

    ראשית חג שמח

     

    לגבי מר גאוורה, קצרה היריעה מלענות לשאלתך, בתור מי שלמד רבות במסגרת האקדמית על מיתוגו והפיכתו של ארנסטו לאייקון תקשורתי ותרבותי, אני יכול לאמר שעיקר כוחו של דמות המהפכן טמונה בדמותו...כן כן לא התבלבלתי, עם השנים נוצר ניתוק בין דמותו של גאוורה והפיכת האייקון למוצר חזותי בעל פרשנות קוגנטיבית שונה בהרבה ממי שבאמת היה. מישהו זוכר שצ'ה היה התליין של משטר קובה, מישהו יודע שמר גאוורה נכשל כמעט בכל שנגע למעט המפכה הקובנית, מישהו ידע שהמיט אסון על כלכלת קובה כשניסה לתפקד כשר התעשייה, מישהו מודע לכשלונו בעת חתימת הסכם סחר קקיוני עם ברה"מ והמטת אסון על שוק העבודה הקובני....

     

    בקיצור, האייקון הכה ידוע שמסמל המון פרשנויות הוא בעיקר תוצר של תקשורת ההמונים ואייקוניזציה שלרוב כלל אינה מאפיינת את האיש.

     

    להעשרה נוספת את יותר ממוזמנת לפנות אלי

     

    ושוב חג שמח