החיים הם לא רק שחור ולבן....אבל השילוב בינהם יוצר קסמים....

כותבת את עצמי אוהבת

איריס

שייטים צעירים יוצאים להרפתקה ונהנים יותר

22 תגובות   יום שני, 30/7/12, 14:59

ששה ימים וחמישה לילות על יכטה.
    דרך מצויינת להעביר את החופש הגדול ולברוח מהחום ומההורים.

ביום ראשון בבוקר יצאנו לדרך מנמל חיפה לכיוון ראש הנקרה, ההורים ליוו אותנו למרינה בחיפה,
    כשהגענו ליכטה התארגנו בחדים ועלינו לקוק פיט לשיחת הכרות עם הצוות.: ארז, אוריה ויערה ושאר הילדים,
    קיבלנו הדרכה על היכטה, הוראות בטיחות, והגדרות תפקידים. זה אולי נשמע המון אבל במהלך הסדנה יישמנו ולמדנו על הבסיס של מה שקיבלנו ביום הראשון.
    סוף סוף הגיע הרגע המיוחל, נפרדנו מההורים, שיחררנו חבלים ויצאנו לדרך.

ביום הראשון הפלגנו הפלגה קצרה שמטרתה היתה הפלגת הכרות ולמידה בסיסית, היה כייף.

למדנו להרים, להוריד ולמתוח מפרשים, קצת חוקי דרך, החזקנו בהגה בתורות כשארז מנחה אותנו בכיוונים ומלמד אותנו על השעונים וג'יפיאס ואיך מתפקדים ביכטה.
    כמו שתומר כתב בפייסבוק: " גילתי מה יותר קשה מלהשתין ברכבת - להשתין בשירותים ביאכתה בזמן שייט בפעם הראשונה!!! בקייטנת שייט על יאכתה עם ספייניכר!!!"

באכזיב עגנו לצהרים וסיכמנו את שלב ההכרות הראשון.
    ומשם הרמנו ספיניקר והפלגנו לעכו

לפני שנכנסנו לנמל עכו ארז עגן את היכטה וירדנו לשחות במים

בשקיעה עגנו בנמל עכו, יצאנו קצת להסתובב בעיר, אכלנו ארוחת ערב, ונפלנו לישון.

עם כזה יום ראשון כייפי לא ממש הצלחנו להרדם מההתרגשות למה שמצפה לנו בימים הבאים.
    בבוקר קמנו מלאי ציפיה, כל מי שהתגעגע אתמול להורים וחשב אולי לחזור הביתה שינה את דעתו אחרי ששמע מה מצפה לנו בימים הבאים.
    אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו לכיוון חיפה, כשבמהלך ההפלגה ארז המשיך ללמד אותנו איך לנהוג את היכטה.
    הוא ממש סמך עלינו ונתן לנו לעשות הכל לבד, ורק השגיח.
    לקראת שקיעה נכנסנו למרינה של חיפה ואחרי מקלחות חמות חלק מההורים באו לבקר ושיחקנו בפארק של המעגן עד השעות המאוחרות של הלילה.

ביום השלישי יצאנו להפלגה ארוכה ארוכה מחיפה ליפו

בדרך היה ממש כייף, למרות שהיה מאד ארוך, כי התחלקנו בתפקידים.

נחנו הרבה, ראינו דוליפינים מול חופי מכמורת, עצרנו לשחות כשהיה חם, גררו אותנו בחבל של הפנדר אחרי היכטה, אכלנו צהרים, שיחקנו קלפים, המשכנו להכיר, כמה כייף.

יערה וקשת הכינו לנו ארוחה מוזרה אבל מאד טעימה של נקניקיות מושחלות על פסטה.

אחרי האוכל פינינו ושטפנו כלים. קיבלנו יופי של חינוך ולא התלוננו כי זה כייף ביכטה.

ליפו הגענו ממש מאוחר, אחרי 11 בלילה, אבל זה לא מנע מאיתנו להמשיך להתקשקש ולשחק, אחרי הכל אנחנו ילדים בחופש ומותר לנו. ארז ואוריה המדריכים נפלו לישון.

בבוקר, בעצם בצהרים,  קמנו ליום של כייף חדש.

שקד ותומר הביאו רשת מהדייגים והכינו אותה, תפסנו המון דגים שנעשה בערב כשההורים יבואו לבקר,

אחרי הצהרים ההורים הגיעו לבקר ויצאנו לים להראות להם תירגולי גישות ואיך אנחנו מתפעלים את היכטה.
    הם היו מאד מופתעים.

בערב היתה הופעה של 88 עם הסולן של הדג נחש ואספנו מכולם חתימות, אפילו מסתם אנשים שעברו שם, היינו אטרקציה בנמל.

אומרים שהזמן טס כשנהנים והאמת הזמן עבר לנו ממש מהר, קמנו בבוקר ליום הלפני אחרון של הסדנה, היום יוצאים חזרה לחיפה, ארז ואוריה קמו בחמש בבוקר כדי לצאת להפלגה ואנחנו כמו תמיד ישנו כמעט עד לצהרים.

ליום האחרון הכינו לנו הפתעה, אבל ארז לא מוכן לגלות עד שנגיע לאזור חיפה.

תומר אולי מחייך אבל אנחנו ממש עייפים מהלילה

כשהגענו לחיפה ארז הוריד אותנו לצלילות נרגילה. סוף סוף אפשר להוריד את חליפות ההצלה..

צלילת נרגילה זו צלילה עם צינור ארוך שמחובר לווסת, והקצה השני שלו מעל המים, אז אפשר לצלול לעומק.

וארז גם מדריך צלילה אז אין ממה לפחד.

ביום ששי בבוקר הסתיימה הסדנה לצערינו.

היה לנו שבוע של המון חוויות חדשות, חברים חדשים, לימוד מהנה, אוכל טוב ( של בית מלון ממש )

חזרנו שזופים, מאושרים ומחוייכים והיינו שמחים לעשות זאת שוב.

הפוסט נכתב בשפה של ילד מחוויות הילדים שליקטתי בסדנה.